Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Euroviisut 2019 Israelissa

Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

*****
23
11%
****
82
40%
***
59
29%
**
28
14%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 206

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 03 Huhti 2019, 21:20 Olen miettinyt, voisiko tämä olla jopa semijumbo.
Tää on jo liian herkullinen mielikuva. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Enemmän kuin kuin esiintymispaikasta olen huolissani siitä että virallisella järjestyksen julkaisuvideolla tubessa en törmännyt yhteenkään kommenttiin jossa Suomea veikattiin finaaliin. En tosin selannut koko ketjua läpi oliko siinä jotain 1.4K kommenttia...

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1331
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Alkuun oli jopa aika varma olo siitä, että päästäisiin finaaliin mutta nyt on kyllä usko koetuksella. :eiei: Ei toi esiintymispaikka ole oikeastaan niin huono vaan nimenomaan se, että kukaan ei tunnu uskovan tämän mahdollisuuksiin. Vedonlyönnissä oli 1. semin kappaleista äsken sijalla 14 (Valko-Venäjä, Georgia ja Montenegro takana). Toki voihan tämä upota taviksiin ja päästä kuitenkin, vaikka fanit ja vedonlyöjät eivät uskoisikaan.

Noh, ainakin saa taas täysillä jännittää sitä, päästäänkö finaaliin vai ei. Toivottavasti Darude on hionut tätä parempaan suuntaan.
Violins playing
Angels crying

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 863
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Pessimisti ei pety - en tällä hetkellä kyllä usko Suomen mahdollisuuksiin :eiei: Mutta toisaalta tuntuu, että semifinaalissa 1 melkeen puolet kappaleista on sellasii 50:50 tapauksia, ettei oikein voi tietää pääseekö vai ei. Olisi todella positiivinen yllätys, jos Suomi pääsisi finaaliin :peukku:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Tiermas24
Siemailija
Siemailija
Viestit: 177
Liittynyt: 17 Maalis 2019, 11:52

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Tiermas24 »

oletteko ottaneet huomioon että tämä ei ole lopullinen versio biisistä se kuullaan toukokuussa 14.5

olvr20
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 254
Liittynyt: 23 Heinä 2016, 12:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja olvr20 »

Suoraan sanottuna mulle on ihan sama, pääseekö Suomi finaaliin vai ei. Enkä tiedä, ansaitsisimmeko sitä tällä biisillä. Jotenkin mennyt kiinnostus Suomea kohtaan ihan kokonaan, kun aina kaikki odotukset tullaan murskaamaan. Ei sillä, että Suomi olisi edes ansainnut menestystä viime vuosina. Keskitän kaiken huomioni niihin maihin, joiden biiseistä tykkään eniten. Suomi ei lukeudu niihin, eikä ole moneen vuoteen lukeutunutkaan.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Omituinen negatiivisuuden ryöpsähdys täällä. UMK:n lähetyksen aikaan ja valinnan jälkeen tunnelma oli paljon positiivisempi. Noh, ehkä kirjoittajat ovat erit, tiedä häntä. Itse olen pettynyt jos finaalipaikkaa ei tule.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Wadde »

TomppaJr kirjoitti: 03 Huhti 2019, 21:20
Nevski kirjoitti: 03 Huhti 2019, 21:11 Ei tästä tule yhtään mitään... :eiei:
Samat fiilikset alkaa olla itselläni. Olen miettinyt, voisiko tämä olla jopa semijumbo.
Hei kamoon! :rofl: Okei, ei varmaankaan voitosta taistella, mutta lähteny "vähän" käsistä tämä negatiivisuus täällä. Esitys on upea - kenties upein Suomen esitys koskaan. Tämä semi on lisäksi huomattavasti helpompi kuin toinen. Jos biisiä on vähänkään viilattu ja esitys on ihan nappi, niin en pitäisi finaalipaikkaa ihmeenä.

Joka vuosi on niitä biisejä, jotka eivät kiinnosta tässä vaiheessa ketään, mutta jotka kuitenkin ovat yllättävän korkealla. Täytyy muistaa, että tässä vaiheessa ennakkospekulaatiot tulevat 99% meiltä viisufaneilta, eivätkä tavikset (joilta suurin osa äänistä tulee) ole montakaan kappaletta kuulleet.

Mä veikkaan, että tekee Softenginet ja on yllättävän korkealla. :peukku:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Wadde kirjoitti: 05 Huhti 2019, 08:13 Hei kamoon! :rofl: Okei, ei varmaankaan voitosta taistella, mutta lähteny "vähän" käsistä tämä negatiivisuus täällä. Esitys on upea - kenties upein Suomen esitys koskaan. Tämä semi on lisäksi huomattavasti helpompi kuin toinen. Jos biisiä on vähänkään viilattu ja esitys on ihan nappi, niin en pitäisi finaalipaikkaa ihmeenä.

Joka vuosi on niitä biisejä, jotka eivät kiinnosta tässä vaiheessa ketään, mutta jotka kuitenkin ovat yllättävän korkealla. Täytyy muistaa, että tässä vaiheessa ennakkospekulaatiot tulevat 99% meiltä viisufaneilta, eivätkä tavikset (joilta suurin osa äänistä tulee) ole montakaan kappaletta kuulleet.

Mä veikkaan, että tekee Softenginet ja on yllättävän korkealla. :peukku:
Veit sanat suustani, ja onneksi en sentään ole ainut täällä, jonka mielestä negatiivisuus täällä on "vähän" lähtenyt käsistä... En käsitä mitä nautintoa jotkut saavat tuosta negatiivisuudessa pyörimisestä, mutta hupinsa kullakin.

En yhtään ihmettele jos tänne jäävät kohta vain ne negailijat ja muut eivät viitsi enää täällä pyöriä (kuten en pahemmin itsekään). Siinähän sitten pyörittävät negailukerhoa keskenään. :rullaati:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti: 05 Huhti 2019, 10:37 En käsitä mitä nautintoa jotkut saavat tuosta negatiivisuudessa pyörimisestä, mutta hupinsa kullakin.
Nautintoa saa jotkut realismista, ei negatiivisuudessa pyörimisestä. Kuten ei myöskään yltiöpositiivisesta uskon valamisesta. Jos selaat Suomen ketjuja eri vuosilta niin huomaat etteivät odotukset joka vuosi ole olleet yhtä pessimistisiä. Muistaakseni olet itsekin ainakin yhtenä vuotena "nauttinut negatiivisuudesta". Muistele mitä se oli niin ehkä ymmärrät paremmin.

Minulta taisi kyllä esiintymispaikka viedä nyt uskoa. Kappale on aika unohdettava, joten kolmospaikalle hautaaminen saattoi olla se lopullinen tuomio.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Serduchka kirjoitti: 04 Huhti 2019, 18:08
TomppaJr kirjoitti: 03 Huhti 2019, 21:20 Olen miettinyt, voisiko tämä olla jopa semijumbo.
Tää on jo liian herkullinen mielikuva. :rofl:

No niin on, jos Darudelta ei tule parempaa mixausta. Se niitten kehitysvammastenkin biisi oli silloin aikoinaan parempi!

Ei jessus miksiköhän tää homma on nyt menossa.... :pappi:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä tykästyn tähän päivä päivältä yhä enemmän <3

Aihe (asia) tuodaan omakohtaisesti esiin ilman tyrkyttämistä niin että voin myös itse samaistua sanomaan. Minun ei tarvitse ottaa vakavaa ilmettä kaikesta kurjuudesta vaan voin myös nauttia rytmistä ilman syyllisyyttä.

Minä uskon, että Suomi nähdään tänäkin vuonna finaalissa.

There's something you should know
I can't sing a love song anymore
There's something going on
And I can't turn my back on it anymore

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Negatiivisuus vs positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Pitää varmaan vaihtaa topicin otsikko muotoon: "Negatiivisuus vs positiivisuus", kun tuntuu että nykyään ei muusta öyhötetä, eikä saisi sanoa mitään, mikä on positiivisen ulkopuolella.

Juttujen pitäisi varmaan olla tätä luokkaa:

"OMGG Darude valloittaa maailmaa ja on ihan paras ja hitsi, me kyllä niin voitetaan nyt <3 <3 <3 <3 <3 <3 hokkuspokkus naminami pusipusi".

Tätä luokkaahan ne jutut on esim Saara Aallon faniryhmässä, jossa ei tiedetä realismista ja todellisesta maailmasta näköjään mitään. :roll:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Negatiivisuus vs positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Albin »

Nevski kirjoitti: 05 Huhti 2019, 18:01 Pitää varmaan vaihtaa topicin otsikko muotoon: "Negatiivisuus vs positiivisuus", kun tuntuu että nykyään ei muusta öyhötetä, eikä saisi sanoa mitään, mikä on positiivisen ulkopuolella.

Juttujen pitäisi varmaan olla tätä luokkaa:

"OMGG Darude valloittaa maailmaa ja on ihan paras ja hitsi, me kyllä niin voitetaan nyt <3 <3 <3 <3 <3 <3 hokkuspokkus naminami pusipusi".

Tätä luokkaahan ne jutut on esim Saara Aallon faniryhmässä, jossa ei tiedetä realismista ja todellisesta maailmasta näköjään mitään. :roll:
Mielummin keskustelua: miksi tykkää tai ei tykkää. Öyhötys tykkääjistä tai tykkäämättömistä on turhaa. :jupinaa:

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Tiermas24 kirjoitti: 04 Huhti 2019, 21:40 oletteko ottaneet huomioon että tämä ei ole lopullinen versio biisistä se kuullaan toukokuussa 14.5
Onko sinulla jotain tietoa asiasta?
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Negatiivisuus vs positiivisuus

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nevski kirjoitti: 05 Huhti 2019, 18:01 Juttujen pitäisi varmaan olla tätä luokkaa:
"OMGG Darude valloittaa maailmaa ja on ihan paras ja hitsi, me kyllä niin voitetaan nyt <3 <3 <3 <3 <3 <3 hokkuspokkus naminami pusipusi".
No ei nyt liioitella...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Taas menee puurot ja vellit sekaisin. Esityksestä pitäminen/ei pitäminen on täysin hlökohtainen asia, ja tätä pitäis keskusteluissa aina kunnioittaa, ja tästä yleensä nousee sitä negatiivisuutta. Näistä inttäminen on täysin ajan haaskausta.

Ihan eri asia on arvioida esityksen menestymistä viisuissa, siitä voi sitten riidellä ja heittää eipäs juupas kommentteja kaikesta, laulutaidosta ulkonäköön ja show kuvioihin. Näissä negatiivisetkin asiat voi olla hyödyllisiä kun valmistaudutaan esityksen viilauksiin.

Kun nää vaan pidettäis aina erillään, ei tule niitä lukkiutumisia tyyliin "en enää sano mitään täällä" jne, kun loukkaantuu oman suosikin haukkumisesta, mikä on aivan luonnollista, kuka ois sille immuuni, musa on niin herkkää aluetta.

Tiermas24
Siemailija
Siemailija
Viestit: 177
Liittynyt: 17 Maalis 2019, 11:52

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Tiermas24 »

12 pointsii ainoastaan se daruden twiiti en minä muuta tiedä kuin muutkaan joten en alla jauhamaan tästä enempää

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Euroviisaiden eka jakso kuunneltu ja jos ei meno yhtään parane ykkössemissä, Suomi menee heittämällä finaaliin. Eihän tossa ollut muuta herättelevää peruslätkytyksestä kuin se Islannin SM-esitys. Puolalla oli jotain etnistä yritystä, jota olen kaivannut viisuihin siitä lähtien kun raatien tulo karsi ne poies. Nyt tarjonta tuntuu olevan yhtä ja samaa ylikansallista ja söpöydellä pelaavaa poika/tyttöpoppia.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

hra47 kirjoitti: 05 Huhti 2019, 23:10 Euroviisaiden eka jakso kuunneltu ja jos ei meno yhtään parane ykkössemissä, Suomi menee heittämällä finaaliin. Eihän tossa ollut muuta herättelevää peruslätkytyksestä kuin se Islannin SM-esitys. Puolalla oli jotain etnistä yritystä, jota olen kaivannut viisuihin siitä lähtien kun raatien tulo karsi ne poies. Nyt tarjonta tuntuu olevan yhtä ja samaa ylikansallista ja söpöydellä pelaavaa poika/tyttöpoppia.
Tuo ei kerro mitään, Suomi arvioi itse itseään, ei mene läpi!!
Tosiasia on, et jos Darudelta ei tule elävämpää mixausta, niin Suomi roikkuu hirressä :rip:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Taikahuilu kirjoitti: 06 Huhti 2019, 12:29 Tuo ei kerro mitään, Suomi arvioi itse itseään, ei mene läpi!!
Mitä tarkoitat? Euroviisaita vai minua? En minä ainakaan yritä olla koko Suomi ja Euroviisaat eivät edes arvioineet Suomen edustajaa vielä. Tein oman arvioni Suomen menestymismahdollisuuksista perustuen kilpailun tasoon (niihin seitsemään biisiin, jotka Euroviisaissa ehdittiin tähän mennessä esittää). Jos tälle linjalle lähdetään, niin ei kerro mitään myöskään paikallisten negatiivisten niilojen dissaus koska hekin ovat suomalaisia.
Taikahuilu kirjoitti: 06 Huhti 2019, 12:29 Tosiasia on, et jos Darudelta ei tule elävämpää mixausta, niin Suomi roikkuu hirressä :rip:
Tosiasia? Olet luonnollisestikin oikeutettu subjektiiviseen mielipiteeseesi, mutta älä yritä naamioida sitä tosiasian kaapuun.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Nevski »

kuva

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Mä en suutu kenellekään siitä etteivät tykkää Suomen biisistä tai esittäjistä tai esityksestä tai kaikista edellämainituista, se on jokaisen oma asia, mutta kyllä on väsynyttä myös toi jatkuva ylenpalttinen negatiivisuus. Annan sitä rauhassa muiden harrastaa, mutta en siitä nauti enkä jaksa osallistua. Mä en saa siitä mitään, enkä näe miksi tuhlaisin siihen aikaani. Jokainen on päättänyt jo kauan sitten mitä mieltä on, eikä argumentointi muuta sitä miksikään.

Oon pysyny enimmäkseen poissa muutenkin keskusteluista viime aikoina. Nyt kun kaikki biisit on tiedossa ja kuunneltu ja arvosteltu moneen kertaan ja semit on vielä kaukana, niin ilman viisutapahtumien stimulaatiota keskustelut on lähinnä taantunu sellaselle eipäs-juupas tasolle joka ei ole mulle subjektiivisesti yhtään sen laadukkaampi kuin UMK.

Tea spilled.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Tiermas24
Siemailija
Siemailija
Viestit: 177
Liittynyt: 17 Maalis 2019, 11:52

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Tiermas24 »

täytyy sanoa että aika moni on täällä kuppilassa kiittämätöntä porukkaa kun koko ajan valitetaan että darude on huono tai ei tee kokoajan hittejä no montako hittiä olette itse tehneet jos ensivuonna on avoin umk haku voitte itse tehdä voitto laulun ja eikös my little world ollut viisufanin tekemä jos oikein muistan

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Haasteellinen asia tämän vuoden Suomen euroviisu...

Kuva

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 307
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

YourMother kirjoitti: 06 Huhti 2019, 15:18
Oon pysyny enimmäkseen poissa muutenkin keskusteluista viime aikoina. Nyt kun kaikki biisit on tiedossa ja kuunneltu ja arvosteltu moneen kertaan ja semit on vielä kaukana, niin ilman viisutapahtumien stimulaatiota keskustelut on lähinnä taantunu sellaselle eipäs-juupas tasolle joka ei ole mulle subjektiivisesti yhtään sen laadukkaampi kuin UMK.

Tea spilled.
Sama meininki täälläkin, ei ole enää jaksanut seurata keskustelua täällä.. Rosettaan vielä liittyen, hienoa että on erilaista mielipidettä ihmisillä, itse olen tykännyt lukea hänen kirjoituksia. Ainoa mikä suuresti harmittaa, on kuvakkeen vaihto johonkin Disney-härpäkkeeseen...
Χωρίς κανόνες! :suomi:

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Lähtökohtaisesti tykkään tästä kappaleesta/esityksestä ja kannustan voimallisesti! Lavashow on hieno ja kappalekin mielestäni kelvollinen. Odotan Daruden ilmoittamaa uutta sovitusta. Eilen Darude ja Sebastian olivat Amsterdamissa ja postasivat twitteriin videoita reissusta. Hyvällä fiiliksellä olivat ja esityskin meni hyvin. Jos päästään finaaliin, olen tyytyväinen.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Armsterdamin esityksestä. Pidän tuosta, että Darudea ei
ole ahdettu pieneen laatikkoon. Tuossa kun on vapaana
lavalla ison pöydän kanssa ja taustalla joku kiva maisema,
niin dj-henkisyys tulee paljon paremmin esiin. Pidin miltä
näytti, vaikka yksinkertaisempi selvästi tietenkin.

Voitaisiin Sebastian laittaa sinne kääntyvään laatikkoon
pari hetkeä kun laulaa look-aweitä, ja Daru ulkopuolella
pöytänsä kanssa :)

Ei näy Youtubessa tuo ainakaan ESCunitedin video keräävän
kovin kovalla tahdilla katseluita.

Ja en kyllä huomaa lauluäänessä paljoa eroa YLEen verrattuna...
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Katsoin tuon Amsterdamin vedon ja Sebastianista ei ole ainakaan tämän biisin laulajaksi. Ei finaalia Suomelle, tässä ei ole mitään kaunisteltavaa.

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 863
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Juu, ei ääni kuulostanut yhtään paremmalta kuin UMK:ssa mielestäni :eiei:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Lukittu