Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

ESC 2008 -arkisto.

Dima Bilan - Believe

*****
35
22%
****
28
17%
***
38
23%
**
31
19%
*
30
19%
 
Ääniä yhteensä: 162

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti:
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: No kiva toisaalta, että Kreml tullee järkkäämään kaikkien aikojen toiseksi näyttävimmät viisut. Näyttävimmät esitystekniikassa ovat ehdottomasti Helsingin kisat.

Nää serbiakisat oli väliinputoajat kotitekotyylillään. Jo lava oli ysärimäisen vanha, näkee jo jokipylväinen paksuista reunoista kasarivalolaattojen kanssa :kuolaus: Vähä freesimpää olis kaivannut.
Älkää ampuko viestintuojaa, mutta tuosta ollaan kyllä ulkomaisilla forumeilla aikasta eri mieltä, mitä olen nähnyt.
EDIT: Niin siis tarkoitus oli sanoa vielä että viisufoorumeilla voidaan tosiaan sanoa mitä sanotaan, mutta kyllä tilanne on ammatillisestiottaen toinen.

Kyllä Belgradin lava vaan oli peruskompositioltaan, suhteiltaan ja detaljoinniltaan objektiivisestiottenkin huonompi, sen lisäksi että se oli ripp-off Helsingin lavasta. Helsingin lava oli modereneinta mitä on nähty ja erittäin hienostuneesti ja hallitusti, sai paljon ulkomaista kiitosta ihan muuallakin kuin YLEn sivuilla ;) tai edes euroviisuyhteyksissä

Lisäksi esimerkiksi taustat näkyivät Helsingissä selkeänä pintana, kun taas Belgradissa taustakuva hajosi sillisalatiksi elementtien fragmentaarisuuden tähden.
Viimeksi muokannut ta1ja, 26 Touko 2008, 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja rosetta »

No sitten ulkomaisilla forumeilla ei ilmeisesti olla objektiivisia ;)
Näitä Serbian kisoja on vain kehuttu vähintään yhtä hyviksi järjestelyiltään.
(Tosin - ja älkää nyt edelleenkään ampuko - miten suomalaisetkaan voisivat tässä asiassa olla objektiivisia, tottakai kaikki oli viime vuonna suomalaisten mielestä paremmin... ;))

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ joo siis voi olla että noin on mutta ammatillisesti ottaen niin kuin tuonne ylös kirjasin tilanne on se, että Helsingin lava arkkitehtuuristaan ja koko visuaalinen ilme sai paljon ammattiarvostusta ja sitten toisaalta sen nyt vaan näkee ne Belgradin ongelmat. ihan sama asia kuin että sen kuulee jos joku laulaa päin p***ttä. Jos lavat olisivat olleet päinvastoin arvio olisi ollut ihan sama.

Ja uskon muutoin että kisat olivat hyvät tai paremmat, mutta visuaalinen ilme ei nyt vaan ei ollut. Ei se huonoimmasta päästä kuitenkaan ollut ollenkaan.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hirveen sliipattua ja harkittua, en tykänny, jätin semifinaalissa vasta 13:nneksi, mutta turha valittaa, Itä-Eurooppa on taas voittajansa saanut...

No joku tilastonikkari varmaan kohta pystyy analysoimaan, miten äänet oikeesti jakautuivat eli onko se vaan taas mutua että Itä, vai saiko tää sittenkin tasaisesti joka puolelta pojoja...

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Tämä kappale/paketti on niitä huonompia tänä vuonna viisuissa ja sitten ”se” vie voiton.. :rofl: ...viime vuoden Venäjän kappale oli tosi loistava/mahtava.. :tuuletus: ...varmaan Euroopan kansalaisilla oli saunavuoro sunnuntaina tai sitten eivät ehtineet pestä korviaan lauantaiksi.. :heh:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

Todellakin. Tämä tulee jäämään yhdeksi kaikkien aikojen kylmimmäksi ja unohdettavimmaksi viisuksi. Laittaisin samaan kastiin Latvian ja Marien N:n voittobiisin kanssa. Mutta tuskin tämän voitto ketään yllätti, joka vähänkään viisumaailmasta ja maailmanpolitiikasta jotain tajuaa.

Eikös tämä saanut Suomeltakin 10 pistettä, joten kai tämä sitten ansaittu voitto oli. Se on vaan jännä juttu, että joka vuosi venakot saavat tajusti pisteitä Suomelta esittäjästä riippumatta. Mekö näitä äänestämme vai maassamme olevat venäjänsukulaiset?!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ikäväkseni on todettava, että tämä tuntuu nauttivan monien nuorten ihan etnisesti suomalaisten tyttöjen ja naisten suosiota.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mikään suosikkini voittajaksi tämä ei missään vaiheessa kevättä ollut, mutta tällä tuloksella nyt sitten mennään. :surrur: Ja kisakaupunkina Moskova tuntuu ihanan eksoottiselta. :draamaa:

Lämpimän vilpittömät onnittelut Venäjälle ensimmäisestä viisuvoitostaan. <3 Te olitte puhelinäänestäjien mieleen tänä vuonna eniten.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

umbros kirjoitti:
Eikös tämä saanut Suomeltakin 10 pistettä, joten kai tämä sitten ansaittu voitto oli. Se on vaan jännä juttu, että joka vuosi venakot saavat tajusti pisteitä Suomelta esittäjästä riippumatta. Mekö näitä äänestämme vai maassamme olevat venäjänsukulaiset?!
Maassamme asuu reippaasti yli 20 000 venäläistä. Jos he kovin aktiivisesti äänestävät, niin saavat kyllä yksinäänkin kasaan ison pistesaaliin. Siihen vähän suomalaisäänestäjiä mukaan niin se on siinä. Äh, mitä näitä spekuloimaan, Dima voitti ylivoimaisesti, kyllä siitä muutkin ovat tykänneet kuin vaan venäläiset.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Kyllä tässä joku taika on, kun jo toista vuorokautta pauhaa päässä :plop:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja skidi »

Se johtuu siitä, kun se voitti. Parani kertaheitolla ;)
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

skidi kirjoitti:Se johtuu siitä, kun se voitti. Parani kertaheitolla ;)
:heh: Ehkei sentään. Mulla yleensä junnaavat ne kaikkien muiden jo vuosikymmeniä sitten unohtamat... :heh:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja skidi »

Anna_M kirjoitti:
skidi kirjoitti:Se johtuu siitä, kun se voitti. Parani kertaheitolla ;)
:heh: Ehkei sentään. Mulla yleensä junnaavat ne kaikkien muiden jo vuosikymmeniä sitten unohtamat... :heh:
No mulla soi tällä hetkellä päässä junan kuulutukset.. Eikä ne niin erityisen mahtavia ole :roll: Mulla taitaakin olla ongelma.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja sussu »

Mansikka kirjoitti:
umbros kirjoitti:
Maassamme asuu reippaasti yli 20 000 venäläistä. Jos he kovin aktiivisesti äänestävät, niin saavat kyllä yksinäänkin kasaan ison pistesaaliin. Siihen vähän suomalaisäänestäjiä mukaan niin se on siinä. Äh, mitä näitä spekuloimaan, Dima voitti ylivoimaisesti, kyllä siitä muutkin ovat tykänneet kuin vaan venäläiset.
Julkaistaanko ääneistäneiden määriä ikinä? Ajattelin vaan että 30 000 venäläistä ja 5 000 000 suomalaista tekee prosentteina 0,06, eli saavat kyllä tosi "aktiivisesti" äänestää jotta pystyisivät saamaan 10 pisteen tuloksen....

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Dimalla on kuulemma tarkoitus valloittaa länsimarkkinatkin. Hmmm... mitenkähän tuossa nyt oikein käy? Muistaako kukaan kun , oliko se nyt viime talvena tai jotain, telkusta tuli joku brittien Music Awards- tapahtuma? Siellä jostain syystä jaettiin palkintoja myös Venäjän musiikkiteollisuudelle, ja sen vuoksi kai Dima oli siellä esittämässä edellisen viisunsa. Sen esityksen aikana paikalla ollut yleisö seisoi tumput suorina ja hipi hiljaa ja aplodit olivat hyvin vaisut. Ilmeisestikään kenelläkään ei ollut aavistustakaan, kuka ko. artisti on.
Dimalle kuitenkin pointsit siitä että hän oli ( ainakin vielä silloin ) oikea ja aito kaikkien niiden samannäköisten muovi-ihmisten keskellä. Biisikin erottui edukseen siitä loputtomasta r&b- scheissesta, mitä briteistä ja jenkeistä nykyään tulee.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mansikka kirjoitti:
umbros kirjoitti:
Eikös tämä saanut Suomeltakin 10 pistettä, joten kai tämä sitten ansaittu voitto oli. Se on vaan jännä juttu, että joka vuosi venakot saavat tajusti pisteitä Suomelta esittäjästä riippumatta. Mekö näitä äänestämme vai maassamme olevat venäjänsukulaiset?!
Maassamme asuu reippaasti yli 20 000 venäläistä. Jos he kovin aktiivisesti äänestävät, niin saavat kyllä yksinäänkin kasaan ison pistesaaliin. Siihen vähän suomalaisäänestäjiä mukaan niin se on siinä. Äh, mitä näitä spekuloimaan, Dima voitti ylivoimaisesti, kyllä siitä muutkin ovat tykänneet kuin vaan venäläiset.
Ilman diasporaa voittaja olisi voinut olla joku toinen, esim. Kreikka. Vaikka Venäjä olikin parempi vaihtoehto, en osaa tuudittautua hyvänolontunteeseen että systeemi on ihan ok.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sussu kirjoitti:
Mansikka kirjoitti:
Julkaistaanko ääneistäneiden määriä ikinä? Ajattelin vaan että 30 000 venäläistä ja 5 000 000 suomalaista tekee prosentteina 0,06, eli saavat kyllä tosi "aktiivisesti" äänestää jotta pystyisivät saamaan 10 pisteen tuloksen....
No saahan jo lahden takana olevat suomalaiset juoppoturistitkin keikutettua äänestyksiä sen verran, että pisteitä ropisee vähintään 8. Ei kai noi viisujen äänestysmäärät lopulta hirveän suuria ole. Mitä vähäisempää "asianmukainen" äänestäminen on, sitä helpompaa tuloksiin on vaikuttaa masinoimalla epäasianmukaista äänestämistä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Teena kirjoitti:Kylläpä olette pettyneitä siitä että hyvä kappale voitti. Tässä tosiaan haiskahtaa naapuriviha ja kateus sen minä sanon :mulk: . Niin moni Euroopan maa äänesti Venäjää joten kappale ei vain voi olla surkea. Kunnioittakaa äänestäjien mielipiteitä. Alkaapi kyllästyttään nuo teidän valitukset. Suomalaiset on kunnon valittajakansaa :draamaa:
Aiemmin esitin vaan oman mielipiteeni, en ole nollaamassa toisten mielipidettä! Onnea vaan Dimalle.
Viimeksi muokannut mpappa, 26 Touko 2008, 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
avalon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:00

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja avalon »

Mansikka kirjoitti:Äh, mitä näitä spekuloimaan, Dima voitti ylivoimaisesti, kyllä siitä muutkin ovat tykänneet kuin vaan venäläiset.
Kuten esim. kaikki naapurit?

Kuva

:miettii:

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja sussu »

hra47 kirjoitti:
sussu kirjoitti: Julkaistaanko ääneistäneiden määriä ikinä? Ajattelin vaan että 30 000 venäläistä ja 5 000 000 suomalaista tekee prosentteina 0,06, eli saavat kyllä tosi "aktiivisesti" äänestää jotta pystyisivät saamaan 10 pisteen tuloksen....
No saahan jo lahden takana olevat suomalaiset juoppoturistitkin keikutettua äänestyksiä sen verran, että pisteitä ropisee vähintään 8. Ei kai noi viisujen äänestysmäärät lopulta hirveän suuria ole. Mitä vähäisempää "asianmukainen" äänestäminen on, sitä helpompaa tuloksiin on vaikuttaa masinoimalla epäasianmukaista äänestämistä.
Siis nyt kysyinkin Suomen antamista äänistä, en virolaisten.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

Sussu on niin hellyttävän tarmokas Diman puolustamisen suhteen... :heh: :hali:

Yhtä tarmokas kuin itse tämän dissaamisessa. :rofl:

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja sussu »

umbros kirjoitti:Sussu on niin hellyttävän tarmokas Diman puolustamisen suhteen... :heh: :hali:

Yhtä tarmokas kuin itse tämän dissaamisessa. :rofl:
Yritän kyllä olla topakka, mutta ehkä tämä näyttää ulospäin hellyyttävältä... :puna:
Vanhana russofiilinä minua vain harmittaa ennakkoluulot ja tietämättömyys.Toisten musiikkimakua sinänsä haluan kunnioittaa!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sussu kirjoitti:
hra47 kirjoitti: No saahan jo lahden takana olevat suomalaiset juoppoturistitkin keikutettua äänestyksiä sen verran, että pisteitä ropisee vähintään 8. Ei kai noi viisujen äänestysmäärät lopulta hirveän suuria ole. Mitä vähäisempää "asianmukainen" äänestäminen on, sitä helpompaa tuloksiin on vaikuttaa masinoimalla epäasianmukaista äänestämistä.
Siis nyt kysyinkin Suomen antamista äänistä, en virolaisten.
Suomalaisista juoppoturisteista mä puhuinkin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Touko 2008, 18:12

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Teena »

Hei onko tuo nyt suurikaan synti jos naapurit äänestävät toisiaan? Kävihän viime vuonnakin niin.
It's impassipal

Albatrossi

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Kaipa tuolla esiintyjällä ja laululla Suomen äänissä Venäjän kohdalla näyttäisi merkitystäkin olevan.
Viime vuonna Suomi antoi Venäjälle finaalissa 3 pistettä, 2006 12 pistettä, 2005 7pistettä, 2004 4 pistettä. Eli onhan tuossa vaihtelua jonkin verran, Bilan vuodet ovat parhaat.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Teena kirjoitti:Hei onko tuo nyt suurikaan synti jos naapurit äänestävät toisiaan? Kävihän viime vuonnakin niin.
Siksi asiaan pitäisikin saada muutos. Nykyinen systeemi falskaa sen verran pahasti, että koko kilpailuaspektista olisi ihan sama vaikka luopua kokonaan ja pitää viisut pelkästään musiikkigaalana ilman kilpailua.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Albatrossi kirjoitti:Kaipa tuolla esiintyjällä ja laululla Suomen äänissä Venäjän kohdalla näyttäisi merkitystäkin olevan.
Viime vuonna Suomi antoi Venäjälle finaalissa 3 pistettä, 2006 12 pistettä, 2005 7pistettä, 2004 4 pistettä. Eli onhan tuossa vaihtelua jonkin verran, Bilan vuodet ovat parhaat.
Pisteet syntyvät suhteellisen äänestyksen tuloksena ja Venäjän pisteisiin on vaikuttanut myös kantaväestön äänien jakautuminen muille maille. Tuollainen selittely ei poista epäkohtaa, joka vastaa sitä, että korkeushypyssä joku saisi ponnistaa muita korkeammalta, pituushypyssä joku voisi hypätä lähempää hiekkalaatikkoa tai juoksukilpailussa juoksijalle annettaisiin etumatkaa. Etu voi tuoda voiton, tai voi olla tuomatta, riippuen yksittäisen kilpailun luonteesta. Kun tämän tietää, en minä ainakaan osaa hihkua äänestyksen voittajaa onnellisen tietämättömänä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti:Siksi asiaan pitäisikin saada muutos. Nykyinen systeemi falskaa sen verran pahasti, että koko kilpailuaspektista olisi ihan sama vaikka luopua kokonaan ja pitää viisut pelkästään musiikkigaalana ilman kilpailua.
Tämä olisi erittäin hyvä idea. Parin viikon mittainen sopivasti televisioitu markkinointitapahtuma, that's it, joka päättyy gaalaan. Kaikki ehtisivät esiintyä yhtenä iltana kun puuduttavaa pistelaskua ei olisi.

Albatrossi

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

hra47 kirjoitti:
Albatrossi kirjoitti:Kaipa tuolla esiintyjällä ja laululla Suomen äänissä Venäjän kohdalla näyttäisi merkitystäkin olevan.
Viime vuonna Suomi antoi Venäjälle finaalissa 3 pistettä, 2006 12 pistettä, 2005 7pistettä, 2004 4 pistettä. Eli onhan tuossa vaihtelua jonkin verran, Bilan vuodet ovat parhaat.
Pisteet syntyvät suhteellisen äänestyksen tuloksena ja Venäjän pisteisiin on vaikuttanut myös kantaväestön äänien jakautuminen muille maille. Tuollainen selittely ei poista epäkohtaa, joka vastaa sitä, että korkeushypyssä joku saisi ponnistaa muita korkeammalta, pituushypyssä joku voisi hypätä lähempää hiekkalaatikkoa tai juoksukilpailussa juoksijalle annettaisiin etumatkaa. Etu voi tuoda voiton, tai voi olla tuomatta, riippuen yksittäisen kilpailun luonteesta. Kun tämän tietää, en minä ainakaan osaa hihkua äänestyksen voittajaa onnellisen tietämättömänä.
En minä epäkohtaa yrittänytkään selittää pois, kerroin vain Venäjän pisteiden vaihtelusta Suomessa. Siihenkin on syynsä. Siitä olen täysin samaa mieltä, ettei lähtökohdat ole tasapuoliset ja miten siihen saataisiin muutos, minulla ei ole ratkaisua.

Musiikkigaala ei yhtäkkiseltään kuulosta pahalta, mutta se veisi jännityksen ja spekuloinnin ihanuuden pois.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tai ehkä voisi pikkuhiljaa hyväksyä sen tosiasian, että Venäjä voitti? En mäkään ollut lopputulokseen tyytyväinen, mutta ei se asia valittamalla parane. Sitä paitsi kuten täällä onkin jo sanottu, venäläiset taatusti järkkää hienot kisat.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu