Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

ESC 2008 -arkisto.

Kreisiraadio - Leto Svet

*****
12
9%
****
16
11%
***
14
10%
**
18
13%
*
81
57%
 
Ääniä yhteensä: 141

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Olen yleensä tykännyt näistä vitsiviisuista. En ole yleensä tykännyt näistä mielistelyviisuista. Mutta tänä vuonna: tykkäsin ja tykkäsin. Outoa ehkä, nauroin tälle ihan hulluna. Ne miehet oli niin hauskoja! :heh: Hyvin oli ivailtu tälle perinteiselle viisumeiningille ottamalla ne puolialastomat naiset lavalle. Kritisoin tätä euroviisujen taustatanssioiden alastonbuumia, mutta tässä se meni vielä hyvänä vitsinä ja ironiana.
Suomeksi laulaminen näköjään toimi, mielistely toimi, olin lähellä äänestää. Loppienlopuksi tulin siihen tilanteesen etten äänestä vasta kun finaalissa.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Lauloiko ne oikeasti KESÄPANOT? Mä en kuunnellu niin tarkasti. :rofl:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mun mielestä ne kyllä lauloi "kesäpalot".

Onneksi tästäkin päästiin nyt eroon. Huono vitsi, joka ei naurattanut yhtään.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Weewa kirjoitti:Lauloiko ne oikeasti KESÄPANOT? Mä en kuunnellu niin tarkasti. :rofl:
:mulk: Nyt piti oikein katsoa tuo eilinen lähetys uudestaan ja yrittää kuunnella :korvana: Saattaa olla, että lauloivat yhden kerran noin :shock: Tai palot :miettii: Mutta en nyt lähde toista kertaa kertailemaan, voi olla että oli vain kaiun aiheuttamaa harhaa :heh:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Kyllä se viiksimies kesäPaloista lauloi.

Avatar
trespasser
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 18:06

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja trespasser »

Weewa kirjoitti:Lauloiko ne oikeasti KESÄPANOT? Mä en kuunnellu niin tarkasti. :rofl:
Siinä biisien kertauksessakin oli otettu tämä kohta mukaan ja kuulin minäkin, että panot :mrgreen:

Albatrossi

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Heikohko esitys, tuntui kuin yritystä olisi ollut vain sillä sinipukuisella. Keltaisissa olleella oli pallo ihan hukassa.
Olisivat tehneet suoraan lastenlauluksi sanoja myöten, niin aiheuttaisi varmaan ihan erilaisen reaktion, ainakin itsessäni.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja aksim »

Ihan oikein näille että tippuivat. :niinpa: En käsittänyt sitä Suomen lipun kanssa heilumista.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Lauloiko ne oikeasti KESÄPANOT? Mä en kuunnellu niin tarkasti. :rofl:
Kyllä minusta, ihan selvästi.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Marjukka kirjoitti:Mutta en nyt lähde toista kertaa kertailemaan, voi olla että oli vain kaiun aiheuttamaa harhaa :heh:
Luin "kalun". :hihi:

:hiips:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Nyt kun katsoin tän uudestaan ni panoistahan ne laulelee. Jaana ja Peltsikin mainitsivat jotain asiasta.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Olen ihmetellyt miksi tässä performanssissa on ollut ne rumat miehet ja miksi ne yrittää laulaa?
Mansikka kirjoitti: panoistahan ne laulelee
Aha. Sen takia siinä siis oli ne vähäpukeiset naiset.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja umbros »

Viron läpimeneminen semeistä olisi ollut pommi. Junttihuumori ei odotetusti purrut, tuskinpa edes kovin suuresti suomalaisiin puhelinäänestäjiin. Huumori on kummallinen taiteenlaji: Verka nauratti suunnattomasti viime vuonna, tänä vuonna yksikään vitsiviisuista ei saa aikaan minkäänlaista hilpeyden tunnetta. Jos lähtee vitsilinjalle, kannattaisi tehdä se tyylikkäästi.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

"Peltsi kertoi, että samassa hotellissa asunut Viro muutti laulunsa suomenkielen sanan "kesävalo" "kesäpanoksi" juteltuaan Suomen tv-kommentaattorien kanssa ja kuultuaan heidän ehdotuksen. "

Näin siis iltalehdessä :rofl: Nehän vois käydä ehdottamassa charlotelle että muuttaa kappaleen nimeksi loser :mrgreen:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

umbros kirjoitti:Viron läpimeneminen semeistä olisi ollut pommi. Junttihuumori ei odotetusti purrut, tuskinpa edes kovin suuresti suomalaisiin puhelinäänestäjiin. Huumori on kummallinen taiteenlaji: Verka nauratti suunnattomasti viime vuonna, tänä vuonna yksikään vitsiviisuista ei saa aikaan minkäänlaista hilpeyden tunnetta. Jos lähtee vitsilinjalle, kannattaisi tehdä se tyylikkäästi.
Täysin samaa mieltä! Viron laulajien kehno taso vielä alleviivasi tyylittömyyttä. Tuli aika paha myötähäpeän tunne. Kylläpä Virolla on viime vuosina mennyt kehnosti Eurolaul, jäiköhän tämä jopa ihan pahnan pohjimmaiseksi?

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Myötähäpeä!? Ihana vitsihän se oli kaikkine euroviisukliseineen. Nyt ei ykkössuosikkiani ymmärretty mutta onneksi kaikkien ns. viisufanien ylistämä Irlanti EI päässyt jatkoon. Huh hah, luojalle kiitos!! :tuuletus:
Love shine a light

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Niinpä niin. Myötähäpeä Viron kohdalla syntyi siitä, että vitsiksi tarkoitettu ei toiminut: jos lauletaan miten sattuu, se pitää sitten kuulua kunnolla. Tässä vaan kun oli jonkinlainen (ainakin levyltä kuultuna) meloooodia, niin siinä ei oikein pysytty, joten vitsi jäi aika olemattomaksi. Jos laulajan ääni ei kuulu mikistä, on se aika tuskallista kuulijalle. Itse kyllä salaa uskoin tähän, mutta nähtyäni tämän surkean kelvottoman esityksen käänsin takkiani, ja tarkoituksella.

Pistäkää vaan ens vuonna Metsätöll, niin johan kajahtaa huomiota. Siinäpä tyylikäs etno-hevibändi, joka on hyvin suosittu myös täällä takapajulassa.

mtveser
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 10 Touko 2008, 20:07
Paikkakunta: Italia

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja mtveser »

Joo, esim. Veresulasedin kaltainen jytinäbiisi olis tosi asiallinen Euroviisuissa. :cool: Mä ainakin äänestäisin!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

mtveser kirjoitti:Joo, esim. Veresulasedin kaltainen jytinäbiisi olis tosi asiallinen Euroviisuissa. :cool: Mä ainakin äänestäisin!
Mikäs bändi se sitten on?

mtveser
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 10 Touko 2008, 20:07
Paikkakunta: Italia

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja mtveser »

Ei mikään bändi, vaan yksi Metsatöllin tunnetuimpia biisejä! :)

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen kanssa odottanut Metsatölliä pari vuotta viisuihin. :heh: Ehkä virolaisilta meni nyt hermot ja ensi vuonna se tapahtuu. :heh:

Leto Svet naurattaa mua kuunneltuna, mutta ei katseltuna. Ja mä olen sentään juntti, että luulis mun nyt tajuavan tommosta huumoria. :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

TOTUUDENPUHUJA

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Kummelia ei olisi kannattanut lähettää viisuihin, eli se mikä on maan sisällä hauskaa, ei ole sitä ulkona :roll:
|
Verka-kopioyritelmä hakoteillä. Naurettava ja nolo. Tahallaan varmaan "non sense" -kohtia, joista ei tiedä mitä niillä tarkoitetaan.
|
Näin saa stupidon esityksen maineen, vassokuu! :)
|
|

HemMe
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 20:39

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja HemMe »

Tähän riittää yksi sana: Kamala! Tosin tämä rallatus jäi pääkoppaan soimaan.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ei hyväää päivää sentään! Suomi antoi Virolle semissä 7 pistettä! Joko täältä löytyy harvinaisen paljon vietävissä olevaa porukkaa tai sit täällä asuvat virolaiset on ollu erityisen aktiivisia. Toivottavasti jälkimmäinen on lähempänä totuutta.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Arvioni tästä kappaleesta luettavissa osoitteessa http://molitva.blogit.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Mansikka kirjoitti:Ei hyväää päivää sentään! Suomi antoi Virolle semissä 7 pistettä! Joko täältä löytyy harvinaisen paljon vietävissä olevaa porukkaa tai sit täällä asuvat virolaiset on ollu erityisen aktiivisia. Toivottavasti jälkimmäinen on lähempänä totuutta.
Oikein! Onpas hyvä, että ihmiset ymmärsivät äänestää oikein!
Love shine a light

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Tuo Kreisiraadio ei ole koskaan oikein iskenyt, en tajua niiden huumoria.
Enkä tajua miksi Viro, jolla on niin monia lupaavia artisteja lähettää viisuihin tälläisetä huonoa läppää. Esityksessä ja biisissä ei ollut minkäänlaista ideaa :puna:

Toivottavasti tänävuonna saamme kuulla Lauran biisin Destiny, siinä on edes jotain järkeä :peukku:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tämä biisi kerta kaikkiaan viimevuonna iski (ei ihan ekalta kuulemalta, koska vihasin aluksi :puna: ) mutta sitten tää oli vaikka kuinka hauska pienen ajan päästä :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mulle kävi niin hassusti, että ihastuin toden teolla tähän aluksi, mutta sitten vitsi ei kestänytkään loppuun asti vaan alkoi lässähtämään ja putoamaan koko ajan alaspäin. Niin siinä kävi.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Viro 2008: Kreisiraadio - Leto Svet

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä kuuntelen tätä yllättävän paljon. Itse asiassa tykkään tästä kovastikin! :uujee: Se väliosamusa on niin magee et menee välil ihan kylmille väreille.. :heh: Huonoin osa pakettia oli itse esiintyjät, mutta onneksi tilannetta pelasti ne naiset taustalla :kuolaus:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Lukittu