Movetron - Cupido

ESC 2008 -arkisto.

Movetron: Cupido

*****
45
30%
****
38
26%
***
26
17%
**
9
6%
*
31
21%
 
Ääniä yhteensä: 149

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja mariah »

mun mielestä päivi laulaa livenä hyvin :) tai sit mä kuulen väärin :roll: tätä mä toivon voittajax mut vähä epäilen et jää toiveex :roll:
Viimeksi muokannut mariah, 26 Helmi 2008, 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Rousku »

UsvaAuer kirjoitti:Jotain halvan oloista tässä toki on
Se on tuo perinteinen ankea suomalainen iskelmämelodia. Siis minä en osaa olla kuulematta tätä iskelmänä, oli (ne sinänsä ihan kivat) taustat kuinka dancemusaa tahansa.

Mulle tästä tulee mieleen tyttöpuoliset luokkakaverit kun oltiin vähän toisella kymmenellä ja kun ne opetteli meikkaamista ja veti silmiin tuhruisesti liikaa ripsiväriä ja luomivärit niinkuin olisi musta silmä, ja lopuksi vielä huulikiilto. Sitten vakava naama peruslukemilla -ilme, koska se on niin cool.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Speed »

Nyt jo jonkin aikaa mulla on ollut sellainen tunne, että Cupido tulee takavasemmalta ja yllättää. Voittoon asti? En kuitenkaan ihan usko, mutta ehkä Superfinaaliin..? Mutta mulla tulee ja menee näitä ennetunteita :heh:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mä toivon ja uskon, että Movetron yllättää, pääsee superfinaaliin ja nähdään upea Show. :uujee: tällästä musiikkia ei Suomesta ainakaan liikaa oo euroviisuihin ollut tarjolla, ja toiseks ei toi uusittu versio kyll mielestäni iskelmää muistuta, ei ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Lauantaina jännään tän puolesta tosissaan ja jo nyt alkaa perhosia olla vatsassa. :kups:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Yllättää? Ilman muuta Movetron voittaa, koska ei ole kunnon vastusta. Mukava :uujee: , menevä :tuuletus: , hyväntuulen kappale :kups: . Kukapa ei tästä voisi pitää? <3

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja JIM »

No näitäkin ikävä kyllä on jotka eivät tästä pidä ja toivovat teräsbetonin, Cristalin tai Konttisen voittoa. :eiei: Mulla Movetron ehdoton ykkönen alusta saakka ja Cristal kakkonen. Mut toivon tosiaan että Movetron pärjäis hyvin ja paras vaihtoehto tietenkin on, että se voittas. :voitto: :peukku:

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Tänään muuten Novalla ihan mainoksessa kehoitettiin äänestämään Movetronia lauantaina. Radiosoittoa ei tosin oo korviin pahemmin sattunut, tai sitten miä kuuntelen vääriä kanavia...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Movetron on avannut viisublogin: http://www.movetron.fi/blogi.php" onclick="window.open(this.href);return false; :tapu:

Näin viisufinaalin kunniaksi avaamme oman blogin tänne virallisten move sivujen alle. Katsotaan kuinka hyvin internet-yhteyttä löytyy nyt viikonlopun aikana, että pystymme lähettämään blogiin viisuista kuulumisia...seuraile päivityksiä blogiin!!!!!

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja JIM »

Eilen oli kulttuuritalolla harjoitukset, ja kaikki meni kuulemma Movetronilla tosi hyvin. :peukku: Muutoksen tuuliakin on ilmassa. Illalla sitten nähdään millanen show Movetronilla onkaan. Movetron voittoon. :voitto: :stara: :stara: :tapu:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Speed »

Oon todella yllättynyt kuinka hyvin Cupido pärjää nettikauppojen latauslistoilla :shock: Veikkaan että tämä tulee pärjäämään tänään hyvin. Tässä on kuitenkin tarttumapintaa ja potkua.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Jep, voi olla että tässä on musta hevonen super-finaaliin. Ja oma mielipide: olisipa :pliis:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Movetronin kannattajat, hoi!

Kännykät kuumiksi tänä iltana, jokainen ääni on tarkeä! :joojoo:

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja sauna »

En äänestä tätä finaaliin sillä haluan cristalin sinne :mrgreen: Jos taas nämä olisivat finaalissa niin ne söisivät toistensa äänet :joojoo:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Speed »

Vaikka Movetron on mun puntarin kakkonen niin aion silti keskittää ääneni Cristalille.

Mutta edellleen uskon että Movetron on tämän illan yllättäjä.

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja My Star »

Speed kirjoitti:Vaikka Movetron on mun puntarin kakkonen niin aion silti keskittää ääneni Cristalille.

Mutta edellleen uskon että Movetron on tämän illan yllättäjä.
Kiitos Cristalin puolesta :hali:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja sauna »

Speed kirjoitti:Vaikka Movetron on mun puntarin kakkonen niin aion silti keskittää ääneni Cristalille.

Mutta edellleen uskon että Movetron on tämän illan yllättäjä.
Toivon ettei ole :hiips:

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja My Star »

sauna kirjoitti:
Speed kirjoitti:Vaikka Movetron on mun puntarin kakkonen niin aion silti keskittää ääneni Cristalille.

Mutta edellleen uskon että Movetron on tämän illan yllättäjä.
Toivon ettei ole :hiips:
Minäkin toivon... oli edelleen niin teennäinen, sitä saamaa kuin 10 vuotta sitten, kerta kaikkiaan not my cup of tea... :eiei:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

HemMe
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 20:39

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja HemMe »

Kuulosti hyvältä ja näytti vielä paremmalta kuin karsinnoissa. Hieno esitys.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Esitys oli todella näyttävä ja Päivi kuulosti hyvältä. Tässä oli tapahtunut eniten parannusta semifinaaleihin nähden :peukku:

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tää on se parhain näistä... Joku näistä kolmesta sais lähtee Serbiaan: Movetron, Cristal tai Teräsbetoni.

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Olipa UPEA esitys Movetronilta! :tuuletus: :uujee: Toivon että he ovat superfinaalissa!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Halla »

Parasta: Se tausta-Miina
Hassuinta: Pömpeleissä pönöttävät sedät
Huonointa: Päivin laulu ja ns. esiintyminen
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Todella hyvä ja räjäyttävä veto, paremmalla esiintymispaikalla olisi saattanut päästä superfinaaliin. :miettii:

Avatar
terorero
Siemailija
Siemailija
Viestit: 108
Liittynyt: 16 Touko 2007, 00:57
Paikkakunta: Manse
Viesti:

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja terorero »

Aivan loistava parannus semifinaalista. Esityksessä oli potkua ja vaikka ei tämä paras Movetronin biisi olekaan, niin pisti muut täysin nippuun. Homma toimii ja Päivi oli oma loistava itsensä. Symppaattisia ensiityjiä koko poppoo ja parhaat tausta laulajat/humppaajat.... :tapu:
Aijai kun 90-luku oli ja on hienon musiikin aikaa :tuuletus:

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Kyllä tuo ns. esitys pilasi tämän tekeleen.

Huomio kiinnittyi kappaleen sijasta niihin karmean näköisiin edessä heiluviin taustalaulajiin.
(Lieneekö sitten ollut tarkoituskin saada huomio pois Päivistä ja hänen epävarmasta laulustaan.)

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Ihana Movetron!

Mutta se catwalkilla seisoskellut laulaja-tanssija esti näkyvyyden Päiviin, se mua harmitti.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja AntSa »

RAKASTAN TÄTÄ LAULUA!!! :ihana: Tästä tulee niin oma nuoruus mieleen ja PÄIVIN uniikki soundi äänessä kiehtoo. Koko ryhmän panostus oli ihailtavaa ja stailaus toimiva ja mieleenjäävä. PÄIVIN finaaliasustus: :rakkaus: <3 :ihana: Ja taustaryhmäkin mieleenjäävä! Ihana, säkenöivä MIINA! :ihana:

Ja tavatessani PÄIVIN eilen paremmin tajusin kuinka väärässä olin ollutkaan: Tämä nainen ei ollut kalsa! :uujee: Ihana Discojen Kuningatar!! :ihana: Toivottavasti ura lähtee uuteen nousuun ja mikäs on lähtiessä kun on koneisto taas täysillä käynnissä!!! :peukku:

Tämäkin olisi ollut kiva saada superfinaaliin, mutta minkäs teet - sinne oli tänä vuonna oikeasti tunkua!!! :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Mielestäni paras kaikista. En voi käsittää, että tämä ihanuus ei sitten päässyt loppuun asti ja edustamaan maatamme. Suuri vääryys on tapahtunut!

Avatar
white rose
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 13 Tammi 2008, 16:54

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja white rose »

En osaa sanoa tästä esityksestä yhtään mitään. Ei huono - ei hyvä. :kuolaus: Siis ei jäänyt mieleen yhtään mitään.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

white rose kirjoitti:En osaa sanoa tästä esityksestä yhtään mitään. Ei huono - ei hyvä. :kuolaus: Siis ei jäänyt mieleen yhtään mitään.
Kannattaisi avata vaikkapa silmät :joojoo:
Mieleen voisi jäädä vaikka vaan pyrot ja ihanasti stailatut esiintyjät, vaikka musiikki ei miellyttäisikään.
Onneksi kuola valuu joka tapauksessa :kuolaus: niin ainakin jokin aisti toimii :peukku:

Lukittu