Movetron - Cupido

ESC 2008 -arkisto.

Movetron: Cupido

*****
45
30%
****
38
26%
***
26
17%
**
9
6%
*
31
21%
 
Ääniä yhteensä: 149

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Movetron yritti sabotoida Kristianin esityksen kun joltain taustatytöltä putosi koru ja se jäi lavalle vielä Kristianin esityksen ajaksi. :draamaa: (Ei, en ole Kristian-fani)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Sain tehtäväkseni välittää tänne Kuppilaan MOVETRONIN terveiset:


*FOORUMIN CUPIDO-KETJUN KAUTTA HALUAISIMME VÄLITTÄÄ SUURET KIITOKSET KAIKILLE!!!! MOVELLA OLI TODELLA HAUSKAA OLLA MUKANA VIISUISSA! KIITOKSIA KAIKILLE, JOTKA USKOIVAT MEIDÄN JUTTUUN!!!! VIISUILUT ON TÄLTÄ ERÄÄ MEIDÄN OSALTAMME OHI, MUTTA TOIVOTTAVASTI TÖRMÄILLÄÄN PIKAPUOLIIN ALKAVILLA KEIKOILLA!

-MOVETRON-*
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Oijoi!! :tapu:

Hyvä Movetron! Loistava kolmeminuuttinen panostus Eurovisio-instituutiolle! :joojoo:

Varsin ihanan stailauksen oli meidän oma ESC-HULLUMME loihtinut! :draamaa:
Olet aikamoinen guru, jotten sanoisi! :hali:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

LOISTAVA MOVETRON :tapu:

Tervetuloa takaisin elämääni! Odottelen uutta musiikkianne ja keikkojanne (jos kulmille satutte) :peukku:
Panostuksenne viisuihin oli kertakaikkiaan loistelias ja soi ainakin kolme kertaa jatkobileissä TÄPÖTÄYDELLE tanssilattialle :tuuletus: Tulevaisuuden viisubileiden klassikko on käsissänne :tuuletus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Metsis kirjoitti:Movetron yritti sabotoida Kristianin esityksen kun joltain taustatytöltä putosi koru
Ja siinä, mitä Movetron vain yritti, Kristian onnistui itse :heh: (Erittäin OT: eikseollut Jippu jolta koru tippui, vai onko ne yleisemminkin olleet löysällä?)

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Movetronin viisublogista:

Ja jos nyt studiossa syntyy killeri viisu-biisi, niin säästetään se sitten tulevan vuoden mittelöihin, josko vielä kunniakkaan kutsun viisuihin saisimme!!!


Oijoi! :kups: Toivottavasti näemme vielä joskus Movetronin viisulavalla. :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tää kaivoi käsilaukustaan Cupido-promo-cd-singlen :kups:

IHANA EXTENDED MIX :tuuletus:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja mpappa »

AntSa kirjoitti:Sain tehtäväkseni välittää tänne Kuppilaan MOVETRONIN terveiset:


*FOORUMIN CUPIDO-KETJUN KAUTTA HALUAISIMME VÄLITTÄÄ SUURET KIITOKSET KAIKILLE!!!! MOVELLA OLI TODELLA HAUSKAA OLLA MUKANA VIISUISSA! KIITOKSIA KAIKILLE, JOTKA USKOIVAT MEIDÄN JUTTUUN!!!! VIISUILUT ON TÄLTÄ ERÄÄ MEIDÄN OSALTAMME OHI, MUTTA TOIVOTTAVASTI TÖRMÄILLÄÄN PIKAPUOLIIN ALKAVILLA KEIKOILLA!

-MOVETRON-*
Kiitos. <3

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Roope »

tonywerner kirjoitti: IHANA EXTENDED MIX :tuuletus:
No niin on, aivan ihana :uujee:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Kiitos Movetronille loistavasta showsta ja parhaasta biisistä karsinnoissa! Te ette lähteneet tähän kisaan ainakaan pelleilemään :peukku: Toivottavasti näemme teidät vielä samoissa merkeissä!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Multakin suurkiitos Movetronille mukanaolosta ja hienosta biisistä. Cupido oli mun kakkossuosikki itse biiseistä, mutta silti ykkössuosikki Belgradiin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Roope kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: IHANA EXTENDED MIX :tuuletus:
No niin on, aivan ihana :uujee:
Aivan täydellinen! :kups: <3 Toss on tota Cappellaa minunkin makuuni tarpeeksi! :heh: :ihana:

Mä oon ihan tiloissa tästä CUPIDOSTA! Toivottavasti tästä muodostuu jättihitti tälle keväälle?! Ainakin Herkussa soi jatkoilla useampaankin otteeseen!!! :tuuletus: Ja veti porukan tanssimaan!!! <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Speed »

Todella toivon, että Movetron tullaan näkemään Suomen tulevissa karsinnoissa vielä joskus :peukku: Cupido on vahvana kakkosena puntarissa ja tulee varmasti soimaan kevään mittaan tiuhaan soittimessa.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Oli aivan ihanaa olla Moven riveissä stylistinä. päivi ja porukat on kerrassaan upeaa jengiä. Itse uskoin biisiin ja Movetroniin ja tekikin hommasta mielenkiintoisen ja haastavan. Kerrankin sai tehdä räväkät luukit ja nähdä esiintyjien vielä nauttivan meikeistä/kampauksista ja vaatteista esityksessään.Esityshän jo semeissä innosti monen maan fanien toivomaan Movetronin viisuihin . Esctoday,EscPortugal jne.
Itse olin todella yllättynyt ,että ei päässyt Superfinaaliin.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Movetron oli iloinen yllätys Suomen finaalissa ja erityisesti pidin
Päivin näyttävästä esiintymisasusta. :rakkaus:
Muutenkin kaikki näytti harkitulta ja hyvin viimeisteltyltä.
Lopun jysäys lavalla vielä kruunasi esityksen.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jos Jaanalle catwalkin portaat aiheuttivat ongelmia, ei täysin kunnialla selvinnyt Päivikään. Jälkikotikatsomossa päätettiin, että hänen olisi kuulunut ennen modulaatiota laulaa "En nähnyt askelmaa..." :rofl:

Avatar
terorero
Siemailija
Siemailija
Viestit: 108
Liittynyt: 16 Touko 2007, 00:57
Paikkakunta: Manse
Viesti:

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja terorero »

Vielä kerran :tapu: :peukku: Movetronille. Tosiaan oli viisujen paras esitys ja biisi. Taidan mennä kauppaan ostamaan irtokarkkeja :heh:

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Ihana Movetron ja ihana Cupido!!! Mun täytyi ostaa heti Movetronin Irtokarkkeja kokoelma ja löytyihän sieltä muitakin ihanuuksia vuosien takaa :rakkaus:

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja itikka »

Mizu kirjoitti:Mun täytyi ostaa heti Movetronin Irtokarkkeja kokoelma ja löytyihän sieltä muitakin ihanuuksia vuosien takaa :rakkaus:
Smiaxii! :surrur:

Ihana Movetron! :ihana:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

ESC_Hullu kirjoitti:Oli aivan ihanaa olla Moven riveissä stylistinä. päivi ja porukat on kerrassaan upeaa jengiä. Itse uskoin biisiin ja Movetroniin ja tekikin hommasta mielenkiintoisen ja haastavan. Kerrankin sai tehdä räväkät luukit ja nähdä esiintyjien vielä nauttivan meikeistä/kampauksista ja vaatteista esityksessään.Esityshän jo semeissä innosti monen maan fanien toivomaan Movetronin viisuihin . Esctoday,EscPortugal jne.
Itse olin todella yllättynyt ,että ei päässyt Superfinaaliin.
Onnittelut hyvästä työstä! :tapu: Päivin stailaus oli täydellinen, olen katsonut DVD:ltä nyt useita kertoja ja aivan täydellinen stailaus, ja illan paras puku! :ihana:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Stailaus meikkeineen olikin tässä paketissa parasta! Hyvä ESC_Hullu, taas kerran! :peukku:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja AntSa »

barbarossa kirjoitti:Stailaus meikkeineen olikin tässä paketissa parasta! Hyvä ESC_Hullu, taas kerran! :peukku:
Musta tässä TOIMI AIVAN KAIKKI!!!!!!!! :tuuletus: :ihana: Ihana panostus MOVETRONILTA tälle meidän rakkaalle instituutiollemme! :uujee: Ja ESC HULLUN stailaus vielä AIVAN HUIPPUA!!!!! Etenkin Helsingissä todella onnistunut stailaus ja meikki!!! :ihana:

Mä oon kuunnellu koko illan ysäriä; CAPPELLA, CORONA, 2 UNLIMITED, CENTORY, SNAP, HADDAWAY...
Ja siihen osasyynä on LOISTAVA MOVETRON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tuuletus:

KIITOS vielä kerran PALUUSTA minunkin elämääni PÄIVI, JUKKA ja TIMO!!! :hali: :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja trex »

Irtokarkeista tuli ensimmäinen levyhankinta tämän vuoden karsinnasta - karsintakokoelman lisäksi. Saapa nähdä, mitä muuta levyhyllyyn vielä löytyy... TB/Vuokko/CS/... ainakin houkuttaa. ;)

...MUTTA...

Ihania biisejä. :ihana: Ihania muistoja. :ihana: Ihana Movetron. :ihana:

Harmittaa yhä, ettei tullut aikanaan hankittua yhtään Movetronin levyjä - mutta pääseepä nyt hiukan fiilistelemään... :tuuletus:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mulla oli sitten megahuono tuuri noilla mun levykauppakierroksilla, kun en Irtokarkkejakaan mistään löytänyt :jupinaa: Vai tuliko se ehkä vasta loppuviikosta julki?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Irtokarkkeja julkaistiin vasta tämän viikon keskiviikkona :(
Kiva oli kauppareissulla Prismassa kun vilkaisin levyhyllyjä, kun uutuuksissa oli useampiakin viisukytköksisiä julkaisuja :peukku:

Kaaro
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 21:43

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Kaaro »

Kyllä Movetronin finaaliesitys ansaitsee lähes täyden kympin! Jopa äitini, joka yleensä kuuntelee pelkkää iskelmää sanoi, että tämä oli ainut hyvä esitys koko finaalissa :eeek: Yllätyin erittäin positiivisesti Päivin laulusta ja siitä miten tunteella hän veti. Paranneltu biisi oli muutenkin erinomainen. Hyvä Movetron :peukku:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Kymppi lähtee täältäkin jo ihan asenteesta :peukku: Ja siitä, että Movetron onnistui sekä come backissään että ennakkoluulojen (omieni siis) voittamisessa. Ihana yllätys!

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 472
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja TS »

Karkit lähti tänään kaupasta kotiin.. :mrgreen:
Kuva

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja jamit »

Tässä eilissä päivänä katseltiin parin tyypin kanssa, jotka eivät olleet :eeek: nähneet koko Suomen finaalia, niin sieltä pongahti Movetron ykköseksi heidän mielestään.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Movetron - Cupido

Viesti Kirjoittaja jamit »

AntSa kirjoitti:
barbarossa kirjoitti:Stailaus meikkeineen olikin tässä paketissa parasta! Hyvä ESC_Hullu, taas kerran! :peukku:
Musta tässä TOIMI AIVAN KAIKKI!!!!!!!! :tuuletus: :ihana: Ihana panostus MOVETRONILTA tälle meidän rakkaalle instituutiollemme! :uujee: Ja ESC HULLUN stailaus vielä AIVAN HUIPPUA!!!!! Etenkin Helsingissä todella onnistunut stailaus ja meikki!!! :ihana:

Mä oon kuunnellu koko illan ysäriä; CAPPELLA, CORONA, 2 UNLIMITED, CENTORY, SNAP, HADDAWAY...
Ja siihen osasyynä on LOISTAVA MOVETRON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tuuletus:

KIITOS vielä kerran PALUUSTA minunkin elämääni PÄIVI, JUKKA ja TIMO!!! :hali: :ihana:
Oliko tässä ESC HULLUN stailaus???? Kaikki osu kyllä tosi nappiin!!! :hali: myös sinne.

Lukittu