Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

ESC 2008 -arkisto.
Lukittu
Avatar
avalon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:00

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja avalon »

:turkki:

Eikä muuta tarvitakaan. ;)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Täytynee nauhoittaa Toinen Semi FST5-kanavalta, sattuneesta syystä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42013
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MuzaMaza kirjoitti:2.Ruotsi: Charlotte Perelli - Hero
Perrellipäs! Ihan kuin perrkele! Tai sitten meidänkin edustajan solisti on Jarko Ahola!

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Toivon, että huomenna finaaliin äänestetään:

Ukraina
Sveitsi
Portugali
Turkki

Islanti
Unkari
Ruotsi
Bulgaria
Tanska
Malta

Albania, Georgia ja EJT Makedonia ovat juuri hilkulla pääsemässä finaaliin toivelistallani.

Missään tapauksessa en halua finaaliin Latviaa, Liettuaa, Tsekkiä ja Valko-Venäjää. Kypros ja Kroatia eivät myöskään lukeudu suosikkeihini.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kroatia! Kroatia! Kroatia!

Sit Ukraina ja Bulgaria.

Ruotsi on hoitanut hyvin oman maansa markkinoinnin (ei vain viisujen alla, vaan yleensä ja muillakin areenoilla) ja aivopessyt ihmiset muistamaan heidät ensimmäiseksi kun kysellään arvauksia menestyjistä, mutta mun puolesta tämän vuotinen yritelmä saa jäädä ulos finaalista.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti:Kroatia! Kroatia! Kroatia!

Sit Ukraina ja Bulgaria.
Kompopaan. Ja päälle vielä Malta niin olen tyytyväinen.

Ja joo kyllä mä sitten Ruotsin ja Islanninkin finaaliin ehkä tahdon. Vaikkei ne puntarissa niin korkealla olekaan. Ja Portugalin ja Albanian ja oliko mulla muuta, en muista.

Avatar
Lumina
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Marras 2007, 23:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Lumina »

hra47 kirjoitti: Ruotsi on hoitanut hyvin oman maansa markkinoinnin (ei vain viisujen alla, vaan yleensä ja muillakin areenoilla) ja aivopessyt ihmiset muistamaan heidät ensimmäiseksi kun kysellään arvauksia menestyjistä, mutta mun puolesta tämän vuotinen yritelmä saa jäädä ulos finaalista.
Hei mä muuten hokasin olevani samaa mieltä, teen villin arvauksen että Ruotsi ei mene finaaliin, niin paljon muita hyviä äänestettäviä... Ensin tykkäsin Perrellistä, nyt biisi tuntuu muiden joukossa vanhanaikaiselta.

Oma veikkaus jatkoon (ja on aikalailla toivekin! Uskon siis ihmisten viksuuteen ;)):
01 Islanti - Euroband "This is my life"
03 Turkki - Mor ve Ötesi "Deli"
04 Ukraina - Ani Lorak "Shady Lady" :rakkaus:
06 Albania - Olta Boka ”Zemrën e lamë peng” :rakkaus:
07 Sveitsi - Paolo Meneguzzi "Era stupendo" :rakkaus:
09 Valko-Venäjä - Ruslan Alehno "Hasta la vista"
10 Latvia - Pirates of the sea "Wolves of the sea"
11 Kroatia - Kraljevi ulice & 75 Cents "Romanca"
12 Bulgaria - Deep Zone & Balthazar "DJ, take me away"
14 Georgia - Diana Gurtskaya "Peace will come"

Latvia ja Georgia nyt ei niin isoja suosikkeja ole mutta olen niitä oppinut kuuntelemaan.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja sziget »

Teesi. Kannattaa keskittyä lauluun ja sitä tukeviin elementteihin. Ulkomusiikillinen sirkustelu ei johda finaaliin.

Perustelut. Ensimmäisessä semifinaalissa floppasivat ne, joiden lavatemppuilu eksyi liikaa omille teilleen. Moldova (nallekarhuilu + sänkyily) ja San Marino (bändi ja tanssijatar eri paria) olivat odotettuja putoajia, mutta Andorra (haarniskakorsetti + muurahaiskypärä) ja Slovenia (kaikki pielessä) olisivat voineet onnistua.

Finaaliin menivät ne, jotka uskoivat perinteiseen esitykseen (Norja, Puola, Romania) sekä ne, joiden show oli samaa paria viisun kanssa (Azerbaidžan, Bosnia-H., Venäjä). Esimerkiksi Venäjän luisteluesitys oli juuri se elementti, joka esikatseluesityksestä puuttui, eikä edes niin keinotekoinen kuin kahden vuoden takainen ballerinanäytelmä.

Poikkeus. :( Vain Belgia kompastui visuaaliseen köyhyyteen taustakuvastoa myöten - ei siis yliyrittämiseen. Jäi harmaaksi. Väriä oli vain laulajan mekossa. Karsintaesitys tuki paremmin laulua.

Unkari ja Malta ovat toisen semifinaalin jatkajia, ellei esitys mene aivan pieleen. :joojoo: Molemmilla hyvä esiintymisnumero, pätevä esittäjä, helposti avautuva biisi ja englannin kieli. Makedonia karsiutuu, koska biisi on umpisurkea ja Portugali jyrää sen alleen Molitva-tyylillä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Horvath kirjoitti:Kunhan Islanti, Turkki ja Albania pääsevät finaaliin, niin muilla ei niin väliä...
Jos kaikki menee hyvin, Ruotsi + Portugali lisäksi.

Kauhuskenaario on Latvian ja /tai Tanskan finaalipaikka. Pirullista, että niillä on historian valossa siihen jopa mahdollisuuksia.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9514
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja kwak »

Nyt kun toisen semifinaalin esitykset on tullut nahtya kahteen kertaan (kerran paikan paalla ja kerran televisiosta), niin voisin yrittaa tehda viela viimeisen finalistiveikkauksen:

Ukraina: Ani Lorak - Shady lady (esitys on mieleton!)
Portugali: Vânia Fernandes - Senhora do mar (samoin tama!)
Ruotsi: Charlotte Perrelli - Hero
Turkki: Mor ve Ötesi - Deli
Makedonia: Tamara ft. Vrčak & Adrian Gaxha - Let me love you (Tamara lauloi kylla kehnosti viimeisimmassa lapivedossa...)
Valko-Venäjä: Ruslan Alehno - Hasta la vista (toimii hyvin lavalla)
Albania: Olta Boka - Zemrën lamë peng
Islanti: Eurobandið - This is my life
Georgia: Diana Gurtskaya - Peace will come (yllattaen jotenkin erottuu joukosta, vaatetemppukin toimii hyvin.. toivon kuitenkin, etta tippuu)
Sveitsi: Paolo Meneguzzi - Era stupendo (Paolo on parantanut lauluaan, ehka menee sittenkin jatkoon, vaikka sitten tuomareiden aanilla)

------------------------------------------------------

Tanska: Simon Mathew - All night long
Bulgaria: Deep Zone & Balthazar - DJ, take me away (sekava)
Malta: Morena - Vodka
Unkari: Csézy - Szívverés (petyin valtavasti tahan... :( tosi karismaton ja lapilaulettu esitys)
Tšekki: Tereza Kerndlová - Have some fun (epavireista laulua ja liikaa pyroja... hoh)
Kroatia: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca
Kypros: Evdokia Kadi - Femme fatale (ehka varmin tippuja, laulaa kehnosti)
Latvia: Pirates of the Sea - Wolves of the sea (hirvean kuuloista livena!!)
Liettua: Jeronimas Milius - Nomads in the night
Keep your head high above the water

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42013
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sziget kirjoitti:Belgia kompastui visuaaliseen köyhyyteen taustakuvastoa myöten - ei siis yliyrittämiseen.
Aliyritti, joo.
sziget kirjoitti:Makedonia karsiutuu, koska biisi on umpisurkea ja Portugali jyrää sen alleen Molitva-tyylillä.
Makedonian biisi ei ole umpisurkea. Laulaja tosin voi olla. Mutta laulajan umpisurkeus ei estänyt menestystä ykkössemissäkään. No joo ehkä Tamaralla ei ihan ole Sirushon tai Kalomiran ulkoisia avuja (minä kyllä mieluiten noista ottaisin Tamaran, mutta olenkin poikkeava), mutta uskon silti aikas vankasti Makedonian läpimenoon.

En oikein osaa nähdä, että Portugali ja Makedonia kilpaisisivat samoista äänestäjistä, paitsi ehkä Balkanilla. (Ja minun äänestäni, mutta, kuten sanoin, olen poikkeava...) Tietysti ne Balkanin äänet on Makedonialle aika tärkeitä silti.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tänään tää tulloo! :kups:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mahtavaa, kun tänään on toinen semi. :tapu: Vihdoinkin nään Ukrainan ihanan mahtavan upeen shown ja Bulgarian ja tietty kaikki muutkin. :tuuletus: :surrur:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Lumina
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Marras 2007, 23:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Lumina »

Kiitos Kwan kommenteista! Mielenkiintoisia kun olet nähnyt jo lavaesitykset, ne taatusti tulee muuttamaan munkin listaa joka on tehty vain esikatseluiden ja iPodin avulla... Epävireiset laulajat ja sekavat esitykset tappaa tosiaan hyvänkin biisin. Latviasta varsinkin uskon että esitys voi menä pieleen, ajattelin että se menee hai hai haineen jatkoon mutta toisaalta biisin kohderyhmäkin (0-6 vuotiaat :D) on jo nukkumassa semin aikana... Portugalin esitystä odotan mielenkiinnolla, etukäteen en usko että on hyvä mutta jos kerran niin sanot ;) .

Avatar
Dryad
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 18:34
Paikkakunta: Kuopio

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Toivoisin tänään jatkavan Maltan, Bulgarian, Liettuan, Kyproksen ja Kroatian.
Kyproksen viisu on kovin parjattu, mutta itse tykkään siitä kovasti. Tarttuva kappale ja se mies kuoro on hillitön :D
Minä en niinkään välitä näistä leikellyistä neitosista :tomaatti:

Avatar
Lumina
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Marras 2007, 23:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Lumina »

sziget kirjoitti:Teesi. Kannattaa keskittyä lauluun ja sitä tukeviin elementteihin. Ulkomusiikillinen sirkustelu ei johda finaaliin.

Perustelut. Ensimmäisessä semifinaalissa floppasivat ne, joiden lavatemppuilu eksyi liikaa omille teilleen. Moldova (nallekarhuilu + sänkyily) ja San Marino (bändi ja tanssijatar eri paria) olivat odotettuja putoajia, mutta Andorra (haarniskakorsetti + muurahaiskypärä) ja Slovenia (kaikki pielessä) olisivat voineet onnistua.
Katsoin muuten ihan samaa ja mietin eilenkin vielä Moldovaa kuunnellessani että se sohva ja nalle ei toimineet ollenkaan, vähän kuin sen laulajan pultsaritätimäinen villamyssy jossain esittelyvideossa. Laulu olisi kaivannut rauhaa, tyyliä, hdasta liikettä ja paljon kauniita valoja ympärilleen. Eikä sohvalla kiipeilemistä. ja samoin se San Marinon laulaja, usein pänniin kun lavalle on raahattu maksimimäärä esiintyjiä vaikka vähempi olisi parempi. Kenellä uskottavalla rockbändillä on lavalla nainen viskomassa kopiaan hulmuavissa helmoissa??

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Onnea meille ja TB:lle, iloinen yllätys oli myös B.H:n pääsy jatkoon. Puola ihmetytti, jos se niin sitten Unkari kanssa... ohjaus vähän ontui ainakin Irlannin kohalla,kalkkunan kuvaaminen tuntui jääneen aika sivuseikaksi,sikäli harmi... silti 7/10 veikkauksissa... onko to:n semin veikkaus lukittu kun sinne ei enää päässyt, olisi pitäny jättää molemmat listat?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

SVT:n sivuilla sanottiin olevan "Trekamp i silver i semifinal 2", eli kolme hopeisiin pukeutunutta naista ;)

Ja
Hän är kvällens tävlande bidrag, den ena vackrare än den andra
Vaikea arvata, mitä tuolla tarkoittivat... :roll:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

:heh: Mä olen naureskellut myös tolle "trekamp i silver"-lohkaisulle SVT:n sivuilla pitkin päivää.

Mä kyllä henk.koht. tiedän, kuka noista kolmesta on mun ehdoton suosikki. Luultavasti äänestäisin tosin ainakin kahta noista, jos voisin tän illan semissä äänestää. Paha vaan, että satun olemaan Suomessa, enkä maassa, jossa tän illan seifinalisteja vois äänestää. :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja JRS »

Veikkaan etta finaaliin menevat:
Ruotsi
Ukraina
Sveitsi
Tsekki
Latvia
Bulgaria
Tanska
Georgia
Malta
Kypros

Ei mikaan huuppuveikkaus, sen myonnan :mrgreen: Mutta ehka osun oikeaan ainakin parin oman suosikin kohdalla :surrur: :uujee:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Katten-Gustaf kirjoitti: Mä kyllä henk.koht. tiedän, kuka noista kolmesta on mun ehdoton suosikki. Luultavasti äänestäisin tosin ainakin kahta noista, jos voisin tän illan semissä äänestää. Paha vaan, että satun olemaan Suomessa, enkä maassa, jossa tän illan seifinalisteja vois äänestää. :heh:
Minä voin, mutta ketään noista hopeanaisista en kyllä aio äänestää... :mrgreen:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tsemppiä kaikille illan semiin, mutta erityisesti Ukrainalle, Turkille, Sveitsille, Ruotsille, Albanialle ja Unkarille :peukku: . Jos nuo pääsisivät finaaliin, kaikki olisi niin hyvin, loppupaikat menkööt miten vaan. No, ehkä sinne vielä voisi toivoa Islannin...

Apua unohdin Kroatian :ihana: , finnaaliin, finnaaliin :joojoo:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tää semi on niiiiin paljon parempi kuin ensimmäinen. Pakko olla. :surrur:

Tahtoisin jatkoon:
Turkki
Ruotsi
Ukraina
Albania
Sveitsi
Valko-Venäjä
Latvia
Kroatia
Tanska
FYR Makedonia
Kypros

Siinä on 11 enkä tiedä, kenet tiputtaisin. :mrgreen: Ehkä Makedonian, mutta kun se on Makedonia. :heh:
What color is your life?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

AKOE:n Keith ei yllättäen usko Sveitsin finaalipaikkaan, iItse asiassa näkyi laittaneen sen ainakin tällä erää varmojen putoajien joukkoon...

Ja ko. herra ennusti oikein 10/10 ekan semin kohdalla, joten ehkä jotain tietää... ;)

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 472
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja TS »

Mun toive tästä hieman korkealaatuisemmasta semistä:
_______________________________________________

Islanti :islanti:
Ruotsi :ruotsi:
Turkki :turkki:
Ukraina :ukraina:
Sveitsi :sveitsi:
Valko-Venäjä :valkovenaja:
Georgia :georgia:
Unkari :unkari:
Malta :malta:
EJT Makedonia :makedonia:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Colby »

Tän semin lopputulosta on paljon hauskempaa spekuloida kun ekan.. Johtuen ehkä siitä, että tämä semi on kuitenkin jokseenkin parempi kuin ensimmäinen ja kilpailu finaalipaikoista on kovempaa... Mutta joo näin mä ennustan tällä hetkellä (jonkin verran harjoituksia youtuben kautta seuranneena):

Ainoa mun mielestä ihan täysin ehdottoman varma finalisti on Ukraina. Kuunneltuna biisi on aika samantekevä, vaikkakin kyllä mä sitä mielelläni kuuntelen. Esitys on Hieno! Jos tämä ei mee finaaliin (ja oo ihan kärkikahinoissa mukana finaalissa) niin jotain on tosi pahasti vialla...

Ruotsi, Kroatia ja Portugali on listallani seuraavana menossa finaaliin. Kahdesta viimeksi mainitusta en kyllä itse tykkää hirveesti, mutta Kroatia varmaan menee sympatiaäänillä finaaliin ja mikäli nyt kaiken maailman blogeihin on uskomista, niin Portugali on sen verran vahva, että menee myöskin finaaliin. Ruotsi menee olemalla Ruotsi.

Ennustan myös, että toinen kaksikosta Albania & Unkari pääsee finaaliin, mutta toinen jää semiin. Veikkaan, että se on Unkari, vaikka Albania onkin enemmän mun mieleen... Unkari on tämän semin Puola. Bulgaria ja Turkki kuuluvat omiin suosikkeihini ja niiden finaalipaikkaa perustelen ihan sillä, että uskon, että äänestäjät kuulevat yhtä oikein kuin minä :mrgreen:

Mikäli tulkitsen muistilappuani oikein, jäljellä ovat: Islanti, Liettua, Sveitsi, Tsekki, Valko-Venäjä, Latvia, Tanska, Georgia, Malta, Kypros ja Makedonia. Näistä Liettuan, Tsekin, Latvian ja Kyproksen mahdollisuuksiin en usko lainkaan. En myöskään usko, että Sveitsi (flop flop), Valko-Venäjä ja Malta pärjäävät, joten 4 maata jäi vielä jäljelle ja finaalipaikkoja on vielä jäljellä 3. Näin ollen ennustan, että aloituspaikasta kärsivä, yliarvostettu fanisuosikki Islanti jää semifinaaliin ja viimeiset finaalipaikat menevät siis Tanskalle, Georgialle ja Makedonialle.

Saa nähdä kuinka käy. :biskop:
Laitetaan nyt oma toiverivikin vielä: Turkki, Ukraina, Albania, Bulgaria, Georgia, Unkari, Malta, Makedonia, Tsekki ja Ruotsi.

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Räyh, älkää nyt syrjikö minnuu! :eiei:
Olenko ainoa, joka pitää 1.semifinaalin esiintyjälistaa paaaljon parempana kuin tämän illan toista? Oikeasti, karmeita biisejä iso nippu! :nohyi:
Tiivistettynä, mitä mieltä näin ETUKÄTEEN olen illan esiintyjistä.

Kuraa: Ruotsi, Liettua, Latvia, Kroatia, Tanska ja Malta
Keskitasoa: Ukraina, Sveitsi, Tsekki, Valko-Venäjä, Bulgaria, Georgia, Unkari, Kypros, Makedonia ja Portugali
Hyviä: Islanti, Turkki ja Albania

Jos olisin moisen pikku arvion tehnyt 1. semistä, olisi alimmassa laatikossa ollut varmaan yli puolet maista :peukku:
Nooo, hyvä että on mielipiteitä joita jakaa! :joojoo:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Joblo kirjoitti:Olenko ainoa, joka pitää 1.semifinaalin esiintyjälistaa paaaljon parempana kuin tämän illan toista? Oikeasti, karmeita biisejä iso nippu!
No minusta ne ovat aika samantasoisia. Kai. Vaikea tosin olla objektiivinen, kun jännitin niin tolkuttomasti Suomen puolesta tiistaina, että siinä oli niin paljon tunnepuolta mukana... ;)

Albatrossi

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Joblo kirjoitti:Räyh, älkää nyt syrjikö minnuu! :eiei:
Olenko ainoa, joka pitää 1.semifinaalin esiintyjälistaa paaaljon parempana kuin tämän illan toista? Oikeasti, karmeita biisejä iso nippu! :nohyi:
:tuopit:

Et ole, minustakin kuuntelujen perusteella eka on selkeästi parempi.

ossiaa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 23:14

Re: Belgrad 2008: 2. semifinaali 22.5.

Viesti Kirjoittaja ossiaa »

Veikkaukseni jatkoonmenijöistä:


Kolme varmaa finalistia:

Ruotsi: Charlotte Perrelli - Hero
Ukraina: Ani Lorak - Shady Lady
Unkari: Csézy - Candlelight


Seitsemän seuraavaa (lähinnä henkilökohtaisia suosikkejani):

Islanti: Eurobandið - This is my life
Albania: Olta Boka - Zemrën lamë peng
Tšekki: Tereza Kerndlová - Have some fun
Bulgaria: Deep Zone & Balthazar - DJ, take me away
Kypros: Evdokia Kadi - Femme fatale
Makedonia: Tamara ft. Vrčak & Adrian Gaxha-Vo imeto ljubovta

Viimeinen jury valinta

Turkki: Mor ve Ötesi - Deli


Ulos jäävät:

Liettua: Jeronimas Milius - Nomads in the night
Sveitsi: Paolo Meneguzzi - Era stupendo
Valko-Venäjä: Ruslan Alehno - Hasta la vista
Latvia: Pirates of the Sea - Wolves of the sea
Kroatia: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca
Tanska: Simon Mathew - All night long
Georgia: Diana Gurtskaya - Peace will come
Malta: Morena - Vodka
Portugali: Vânia Fernandes

Lukittu