Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
1)Kuinka kehdataan edes väittää, että tämä olisi jotain kiljuntaa?Sam94 kirjoitti:Kuinka kehdataan edes väittää, että tämä olisi jotain kiljuntaa?Ja kyseenalaistaa sen etnisyyttä? Siis hei haloo! Norjankin biisi on etninen! Periaatteessa Hollannin biisikin on etninen (tosin kyseessä on kopio ruotsalaisesta nykyaikaisetnisyydestä
) Armenian esitys oli tyylikkäin kaikista 1. semarin esityksistä. Kappaleeseen olisi voinut tehdä kyllä kunnon herutusesityksenkin, mutta tässä Armenia teki oikean päätöksen jättää sellaiset Turkille ja Romanialle, joiden esitykset on nähty jo ajat sitten (=kopiooooooooooo)!!!
Et todellakaan, kyllä minä äänestin! Ja kaveri, jonka kanssa chattasin semin aikana, äänesti myös, vaikken edes käskenyt.Minttu kirjoitti:Olenkohan ainut joka tätä äänesti
Palaavat helpommalle etnopoppislinjalle ja lanteenketkutuskoreografioihin, kun ne näkyvät raatiaikanakin purevan? (Milloinkas ne Interviisut pidetään, taidan siirtyä sille puolelle...)Aancon kirjoitti:Nyt kun Armenialla oli lyhyen viisuhistoriansa paras biisi niin tuli lyhyen viisuhistoriansa huonoin sijoitus.
Mä olen tykännyt koko ajan eikä ole tykästys laskenut!rosetta kirjoitti:Huvittavaa miten aluksi kaikki inhosivat tätä, minä taisin olla ainoita joka tästä piti, ja sitten tästä tulikin monien suosikki (kun taas minulle se menetti viehätystään)...
En muista inhonneeni alussa, mutta ehkä pitäisi lukea ketju uudelleen läpi, jos se virkistäisi muistia.rosetta kirjoitti:Huvittavaa miten aluksi kaikki inhosivat tätä, minä taisin olla ainoita joka tästä piti, ja sitten tästä tulikin monien suosikki (kun taas minulle se menetti viehätystään)...
'Escfin kirjoitti:Tytöt olivat ainakin jättäneet tekoripsensä pois.![]()
Ne meinas hukkua sinne lavaan, sillon kun ne tanssijat rupes käyttää lasereita?
Ei paljon näkyny ei. Mutta silti aivvan upea show
Kyllä EBU:n pitäisi tähän jotenkin puuttua, ehkei noin ankarasti, mutta.The_Sipi kirjoitti:Itse olisin valmis sulkemaan Azerbaidzanin kisoista, jos siellä ei saa äänestää ketä haluaa.