Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

*****
27
19%
****
33
23%
***
33
23%
**
19
13%
*
30
21%
 
Ääniä yhteensä: 142

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja xoda »

Hmm, ei tullutkaan viestini äsken forumille, huonoja viboja Siltsun arvostelemisesta?

Kuitenkin, Siltsu ei vain minuun henkilökohtaisesti iske, enkä usko että biisi voi olla niin hyvä että innostun- Siltsu edustaa minulle iskelmää (en vain samaistu) ja jo kertaalleen hänet on viisuissa nähty- siitä haukotus. Mutta tosiaan,kiva kun on viisufaneille diggailtavaa. :)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MuzaMaza kirjoitti:
AntSa kirjoitti: IHANA VIISUMAAILMA! :ihana:
MAALIMAN IHANIN, KOSKAAN OLEMASSA OLLUT MAALIMA! :ihana:

Ja maailman ihanin Jari Sillanpää. :ihana: :hali:
Nyt vaan paketti kasaan jo Tampereen finaalin mennessä, ettei Moskovassa enää arvota miten homma esitetään ja keitä lähtee taustakööriin. :draamaa:

Ei ollut ihan loppuun asti suunniteltu se T2TT-idea. Suomen karsinnassa se toimi enkeleineen ja piruineen, kynttilöineen ja lokinsiipineen tiiviinä pakettina. Istanbulissa hajalleen levinnyt tv-toteutus vesitti alkuperäisen idean ja söi biisin mahtipontisuutta ja Jarin karismaa.
Todellakin! Muziksen kanssa täysin samaa mieltä! :hali: Mua harmitti todella se Istanbulin tv-toteutus! :roll: Jari jäi karismoineen ihan statistiksi, kun piti kuvata niitä tangoajia (jotka sinällään olivat loistavia, mutta veivät huomiota itse solistista tv-kuvassa..) ja lähikuvat itse tähdestä jäivät minimiin. :puna: Se Suomen karsinnan intensiteetti oli tipotiessään! :draamaa:

Mä olen NIIN ONNELLINEN Maailman Ihanimman Jarin mukanaolosta ja toivon sydämestäni, että tämä Suomen karismaattisin ja taitavin lavaesiintyjä saa upean dramaattisen viisun esitettäväkseen Moskovan Euroviisuihin 2009! :ihana: Mäkin alan taipumaan dramaattisen hiturin suuntaan - tyyliin OON KUKA OON. :ihana: JARIA ei todellakaan tarvinnut Istanbulin viisuviikolla hävetä: Hän hurmasi kaikki - missä sitten liikkuikin! <3

Tämä solisti on nimenä YKKÖSSUOSIKKINI! <3 Toivottavasti viisuehdokaskin on nimensä väärti!?! <3 :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja AntSa »

xoda kirjoitti:Hmm, ei tullutkaan viestini äsken forumille, huonoja viboja Siltsun arvostelemisesta?
Miten niin "ei tullut"? Miten niin "huonoja viboja"? :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja aksim »

AntSa kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: MAALIMAN IHANIN, KOSKAAN OLEMASSA OLLUT MAALIMA! :ihana:

Ja maailman ihanin Jari Sillanpää. :ihana: :hali:
Nyt vaan paketti kasaan jo Tampereen finaalin mennessä, ettei Moskovassa enää arvota miten homma esitetään ja keitä lähtee taustakööriin. :draamaa:

Ei ollut ihan loppuun asti suunniteltu se T2TT-idea. Suomen karsinnassa se toimi enkeleineen ja piruineen, kynttilöineen ja lokinsiipineen tiiviinä pakettina. Istanbulissa hajalleen levinnyt tv-toteutus vesitti alkuperäisen idean ja söi biisin mahtipontisuutta ja Jarin karismaa.
Todellakin! Muziksen kanssa täysin samaa mieltä! :hali: Mua harmitti todella se Istanbulin tv-toteutus! :roll: Jari jäi karismoineen ihan statistiksi, kun piti kuvata niitä tangoajia (jotka sinällään olivat loistavia, mutta veivät huomiota itse solistista tv-kuvassa..) ja lähikuvat itse tähdestä jäivät minimiin. :puna: Se Suomen karsinnan intensiteetti oli tipotiessään! :draamaa:

Mä olen NIIN ONNELLINEN Maailman Ihanimman Jarin mukanaolosta ja toivon sydämestäni, että tämä Suomen karismaattisin ja taitavin lavaesiintyjä saa upean dramaattisen viisun esitettäväkseen Moskovan Euroviisuihin 2009! :ihana: Mäkin alan taipumaan dramaattisen hiturin suuntaan - tyyliin OON KUKA OON. :ihana: JARIA ei todellakaan tarvinnut Istanbulin viisuviikolla hävetä: Hän hurmasi kaikki - missä sitten liikkuikin! <3

Tämä solisti on nimenä YKKÖSSUOSIKKINI! <3 Toivottavasti viisuehdokaskin on nimensä väärti!?! <3 :peukku:

AAMEN :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :hali:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Siis minä kyllä en toivo Jarille mitään kovin dramadramaattista, vaan mieluummin sellaisen voimakkaan laulullisen 1950-luvun jenkki-iskelmän, sellaisen aurinkoisen, sillä minusta Jarissa on hienointa se lämmin onnellinen iloisuus joka kuuluu äänestä ja se mielestäni parhaiten eläytyykin ja heittäytyy hurmiolla niihin robbiewilliamstyyppisiin vetoihin.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11533
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja romualdo »

siis ei mitään happy-hippy-iloista jenkki-iskelmää, Tanskan laulut 2005 ja 2008 on jo niin kuultu ja nähty, v.2007 saksan laulun innoittamina... PAITSI tietysti jos taustalle saadaan kunnolla puhaltimia niin sitten.... !

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja jamit »

Hyvä Jari!! Tervetuloa taas Suomen karsintoihin!! :tuuletus:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja aksim »

Olen niin onnellinen kun Jari on mukana. Olimme viime maaliskuussa äidin kanssa katsomassa jaria Turussa ja äiti pysäköi autonsa Jartsan auton taakse. Jari nousi autosta ja äitini sanoi hänelle vain vienosti "hei"..siitä asti olen kuullut valitusta siitä että miksi hän ei uskaltanut sanoa enemmän....
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

waterloo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 27 Syys 2008, 15:46

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja waterloo »

Jari on show-mies viimisenpäälle !!! :uujee: Erittäin karismaattinen ja esiintyjä. Osaa ottaa yleisönsä. Mielestäni Jari on parhainmillaan sellaisissa reippaissa ja iloisissa lauluissa, vaikka toki hän osaa tulkita koskettavasti myös herkkiä lauluja. Lavakoreografia on Jarilla myös hallussa ! :cool:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

MuzaMaza kirjoitti:Valkeaa unelmaa on Jarin paras biisi ikinä. Noussut vuosien aikana varmasti yhdeksi Jarin suosituimmaksi ja toivotuimmaksi kappaleeksi. Kerää konserteissa ylimääräiset suosionosoitukset (muiltakin kuin viisuhörhöiltä) :heh:
Jotain sen tyylistä, vieläkin pelkistetympää, lyyristä ja kuulasta Jarilta kiitos. :surrur:

Ei ainakaan mitään lattarihumppaa. Jätetään ne kotimaan markkinoille ilahduttamaan faneja. :joojoo:
Oma toiveeni olisi jokin Leila (2006) -tyyppinen upea melakolissävytteinen tunnelmaballadi, ja jommalla kummalla kotimaisella. Ei mitään enkkuhumppaa, kiitos, vaikka Jarin englanti on ihan viisutasoista.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8899
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Joo! Hyvä kansanlaulutunnelmainen viisu Jarilta! :tuuletus:
Siinä olisi jo ainekksia voittoon.
Qaj.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja manic »

Margot kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Jarin esittämä "Oon kuka oon"
:ihana:

Hyvä biisi... :draamaa:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja umbros »

Miten tää sakki voi olla täällä näin sokeata ja kuuroa?! :surrur: :mrgreen: Eikö yksi katastrofivisiitti ois jo riittäny Siltsun osalta?! Nyt sitten oikein kerjätään toista ihan vaan kerraksi kiellon päälle. Jos ei ole kansainvälistä vetovoimaa niin ei ole!

Tamperen viisufinaalien suhteen kihisin oikein innoissani, kun halusin sinne lähteä, mutta ehdokasasettelun jälkeen tuli kyllä luopuminen. En kestä sitä maailman mustenemista paikan päällä, kun Siltsu tulee taas valituksi jollakin keskinkertaisella tekeleellä, kun kotikatsomossakin se tuntuu niin pahalta. :nohyi:

Ja edelleenkään ei ole Sillanpäätä mitään vastaan: olen käynyt herran erittäin showopitoisissa ja hienoissa konserteissa, mutta kyllä tämä viisuilu ois voinu jo jäädä... :niinpa:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Siltsu on huipputyyppi mut ei nyt enää uutta yritystä :draamaa: .

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

JukkaV kirjoitti:
Oma toiveeni olisi jokin Leila (2006) -tyyppinen upea melakolissävytteinen tunnelmaballadi, ja jommalla kummalla kotimaisella. Ei mitään enkkuhumppaa, kiitos, vaikka Jarin englanti on ihan viisutasoista.
Jos tässä maassa joku kykenisi säveltämään Leilan veroisen mahtiballadin niin eiköhän Jarin kaltainen supertähti olisi saanut sellaisen esitettäväkseen jo kauan sitten.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11533
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja romualdo »

mutta sellainenhan (no melkein) jo tehtiin, vuonna -98 Valakiaa Unelmaa ...

Avatar
Helene
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Syys 2008, 17:34

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Helene »

Jari on vaan niin symppis ihan sama miten pärjää :rakkaus:

Avatar
uumama89
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:53

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja uumama89 »

Toivottavasti ei laula mitään Takes 2 to tango- kaltaista shittiä tälläkertaa. :niinpa:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä pistän luottoni edelleen Party 4 love -tyyliseen ilotteluun. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
uumama89
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:53

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja uumama89 »

MuzaMaza kirjoitti:Valkeaa unelmaa on Jarin paras biisi ikinä. Noussut vuosien aikana varmasti yhdeksi Jarin suosituimmaksi ja toivotuimmaksi kappaleeksi.
Kyllä "Kaduilla tuulee" on Jartsan paras biisi ikinä. Miun mielestä :ihana:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Roope »

Schlagerboysit haastattelivat Jaria täällä Lahdessa sunnuntaina :solttu:

http://schlagerblog.blogspot.com/2008/1 ... lujah.html
Jari didn't confirm the key change, choosing instead to explain in detail for about an hour about this fab song and how it is sung with three other singers in a quite "Slavic" way so we are taking that to mean no, it hasn't got a key change, then.

The Schlagerboys didn't like to say that actually the song sounds dead boring. However we did get a bit excited when Jari told us one of the writers was the one who wrote "Eläköön elämä" and "Sata Salamaa"! Oh MY God! There is hope for Finland after all!

We finished our conversation by thanking Jari for saving Finland from another year of guitary rubbish at Eurovision. However waily his song is, it can't be as bad as their last few efforts! he told us he was aware that the demographic at the Finnish Eurovision selection has changed and it's the young people nowadays who vote, which is why the guitar songs get in. But he hopes this year they will vote for him....

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Siinä siis vastausta Leila-tyylin haikailijoille :uujee: Ja säveltäjäkin kelpaa. :kups:


Edit:
We finished our conversation by thanking Jari for saving Finland from another year of guitary rubbish at Eurovision. However waily his song is, it can't be as bad as their last few efforts!
Laskeekohan schlaageripojat Lordinkin kitararoskaksi? :hihi:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kyllä kelpaa :tuuletus:, johan tätä on yhdeksän vuotta odotettu :tapu:

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja itikka »

Jari vaikuttaa tehneen parhaan mahdollisen päätöksen biisin suhteen, eli slaavilaista melankoliaa! :tapu:
he got all wistful and tearful as he explained that it was the most beautiful song....
:ihana:

Vauhdikkaalla menolla Jari ei Moskovassa menesty (niin, Jarinhan Suomi valitsee, se nyt on lähes selvää vaikka biisejä ei ole kuultu :heh: ) nuorempien jyrätessä, mutta kyynelkanavat eurooppalaisilta Jari varmasti saa auki kauniilla ja herkällä pläjäyksellä. :draamaa:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

No joo, jos Sillanpää valitaan taas, niin taatusti kyynelkanavat aukeaa. :hiips:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Joo, täytyykin tässä aloittaa veiJari-tätien kännyköiden kaappausoperaation suunnittelu... :miettii:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Roope »

Hyvänen aika :tajutkaa:, eihän Petri Laaksosen sävellys voi olla huono :draamaa:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Marjukka kirjoitti:Siinä siis vastausta Leila-tyylin haikailijoille :uujee: Ja säveltäjäkin kelpaa.
Todella lupaavia uutisia! :tuuletus: :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ja nyt pyyntö: kielenä Moskovassa tulisi olla suomi tai ruotsi... Jari-kiltti, sinä voit saada sen nyt tehtyä.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Jari Sillanpää

Viesti Kirjoittaja Treno »

JukkaV kirjoitti:Ja nyt pyyntö: kielenä Moskovassa tulisi olla suomi tai ruotsi... Jari-kiltti, sinä voit saada sen nyt tehtyä.
Mieluiten suomeksi, ei nyt ehkä kuitenkaan ruotsiksi eikä varsinkaan slaaviksi vaikka Venäjällä kilpaillaankin.
Suomi sopinee oikein mainiosti suomalaisslaavilaisen molliveisun laulukieleksi :joojoo:

Lukittu