Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

AySel & Arash - Always

*****
38
35%
****
34
31%
***
23
21%
**
11
10%
*
4
4%
 
Ääniä yhteensä: 110

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja mariah »

rosetta kirjoitti:Hyvältä näytti Azerbaidzankin; tämän kanssa on minulla käynyt vähän samoin kuin Turkin, eli olen jopa alkanut vähäsen lämmetä tälle, ei se ainakaan jaksa enää ärsyttää niin paljon kuin vielä vähän aikaa sitten ;)
hyvä,hyvä :tapu: koskaan ei oo liian myöhästä :heh:

mukavan näkönen esitys tulee olemaa azereilla ja aysel vetää hyvin livenä :peukku: menee heittämällä finaaliin ja siellä top-10 sijotus iha ansaitusti :tuuletus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minäkään en ole erikoisemmin tästä tykännyt, nyt kuulosti vähän siedettävämmältä, mutta onhan tämä silti aika junnaava. Menee silti kevyesti finaaliin, tietenkin. Kas näilläkin oli solistikoroke, kuten rakkaalla naapurillaan Armenialla!

Avatar
pirkka_YLE
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:19
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja pirkka_YLE »

Asko kävi eilen Euroclubin avajaisissa kyselemässä fiiliksiä myös AySelilta ja Arashilta:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ihan mukava ja tavanomainen, vähän kreikkalais-turkkilainen poljento, iloisen keväinen, mutta jotenkin tavanomainen. Siksipä juuri saaneekin pojoja aika paljon vaikkapa Länsi-Euroopasta. Jostain syystä en toivoisi tälle menestystä, mut lienee finalissa varmasti kympin sakissa juuri kaikkia miellyttävyydellään. Eipä siinä mitään pahaa liene. Tämä turkki-kreikka-tyyli tuntuu olevan sitä, millä pisteitä saadaan, se on jo vähän uuvuttavan tylsää...

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja JRS »

Hyva biisi :uujee:
Tassa on mukavaa energiaa ja laulajien aanet sopivat hyvin yhteen :tapu: Sanoitus ei olen maailma kekseliain mutta tempo ja melodia sitakin parempia.
Neljan staran arvoinen ja omalla listalla korkealla, ainakin tokan semin osalta :joojoo:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:niinpa: Nonni, tää on sit mun poikani suosikki. Olipa kiva juttu :roll:

Muistaakseni täälläkin mainitsin MF finaalien aikaan, että pojalleni on tainnut jäädä kapinaksi vaan Måns tyyppinen poppisdance tai mitä se on, kun äiti kuuntelee mitä' kuuntelee. Måns oli siis sen suosikki silloin. Eikä se ollut näköjään sattuma vaan tässä on ihan linjavalinnasta kyse :shock: . Nyt illalla kun tulin himaan poika katseli sitä venäjän viisuohjelmaa ja ilmotti, ihan oikein lausuttuna, että Azerbaidzhan on aika hyvä tai suosikki. Kreikkakin menetteli. Siis mitään azerbaidzhania ei ton ikäinen 9v poimi joukosta, ellei se ole ihan oikea valinta. Ja valitettavasti toi ei ole edes pelkkää kapinaa, mä en oo näistä omista suosikeista/inhokeista puhunut sen kanssa mitään. Mutta silti se löytää sitten sen ja ne jotka on niitä kaikkein ärsyttävimpiä. Voi tätä vanhemmuutta :draamaa:

mangolassi

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Mutta ihanaa sentäs, ta1ja, että sun poikas ylipäätään jakaa äippänsä viisuinnostuksen, vai mitä? ;) Vanhemmuus - tuo päivittäin ihmettelyä ja hämmästelyä tuottava tehtävä! Off topiciksi menee, mutta onko sulla muita lapsia? Meinaan jos on, niin millaiseksi heidän viisumakunsa on muokkautunut.

Muhun tämä kepeän pirskahteleva rallatus edelleen iskee, vaikkakin lievää pettymystä tuotti tieto tämän biisin ruåttalaisuudesta :niinpa: . Että se siitä aidosta etnomeiningistä.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja aksim »

ta1ja kirjoitti::niinpa: Nonni, tää on sit mun poikani suosikki. Olipa kiva juttu :roll:

Muistaakseni täälläkin mainitsin MF finaalien aikaan, että pojalleni on tainnut jäädä kapinaksi vaan Måns tyyppinen poppisdance tai mitä se on, kun äiti kuuntelee mitä' kuuntelee. Måns oli siis sen suosikki silloin. Eikä se ollut näköjään sattuma vaan tässä on ihan linjavalinnasta kyse :shock: . Nyt illalla kun tulin himaan poika katseli sitä venäjän viisuohjelmaa ja ilmotti, ihan oikein lausuttuna, että Azerbaidzhan on aika hyvä tai suosikki. Kreikkakin menetteli. Siis mitään azerbaidzhania ei ton ikäinen 9v poimi joukosta, ellei se ole ihan oikea valinta. Ja valitettavasti toi ei ole edes pelkkää kapinaa, mä en oo näistä omista suosikeista/inhokeista puhunut sen kanssa mitään. Mutta silti se löytää sitten sen ja ne jotka on niitä kaikkein ärsyttävimpiä. Voi tätä vanhemmuutta :draamaa:
Lol, miten vanha sun poika on? Mun 11v poika fanittaa De Topperseja :draamaa:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Rousku »

mangolassi kirjoitti:lievää pettymystä tuotti tieto tämän biisin ruåttalaisuudesta :niinpa: . Että se siitä aidosta etnomeiningistä.
Onkos ihan riikinruotsalainen tekijä, vai joku näitä jostain päin maailmaa tulleita siirtolaisia?

Minusta se instrumentaalivälirämpytys siellä loppupuolella on kuin Suomesta vuosikymmenten takaa, jonkinmoista Iitin Tiltu -tyyliä. Mutta sitten tässäkin on semmoinen alku-ulvonta, joka näyttää olevan pop tuolla suunnalla maailmaa (Armenia, Moldova jne., siis Mustanmeren lähitienoilla kai). Onko sellaiset oikeasti siellä näin yleisiä? Kuin laulaja ilmoittaisi, että olkaas nyt muut hiljaa kun minä rupean laulamaan!

Avatar
hotdogs
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 458
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

Varmasti tokan semin kuumimmassa kärjessä heti Norjan takana. Varsin tarttuva kappalle. :surrur: ***

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

mangolassi kirjoitti:Mutta ihanaa sentäs, ta1ja, että sun poikas ylipäätään jakaa äippänsä viisuinnostuksen, vai mitä? ;) Vanhemmuus - tuo päivittäin ihmettelyä ja hämmästelyä tuottava tehtävä! Off topiciksi menee, mutta onko sulla muita lapsia? Meinaan jos on, niin millaiseksi heidän viisumakunsa on muokkautunut.
:heh: :joojoo: Poika on musikaalinen ja on toinekin lapsi - kieli keskellä suuta tässä - ala-asteella sekin, ei pidä euroviisuista, eikä se etenkään pidä siitä että mä puhun sen asoista yhtään. Lapset on niin omia persooniaan :heh: .

Mun pojan mielestä lisäksi Venäjän mimmi oli "ihan kuin Jimi Hendrix Kummeli-videossa" :niinpa: :jupinaa: . EDITinä vielä että mehän jaettiin musiikki pojan kanssa vielä jokin aika sitten, mutta viime vuonna muutos oli jo havaittavissa: se piti paitsi TBstä myös Dima Bilanista :draamaa: ja nyt sitten ollaan tällä linjalla.
aksim kirjoitti:Lol, miten vanha sun poika on? Mun 11v poika fanittaa De Topperseja :draamaa:
9-vuotta. :heh: Mutta De Toppersithan on hauskoja .
Viimeksi muokannut ta1ja, 09 Touko 2009, 13:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Roope »

Azerbaidžanin asuillakin Ruotsi-kytkös :ruotsi:

http://www.esctoday.com/news/read/13957


Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33061
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Pete »

Putinkin katsomassa azereiden harjoituksia! :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja JIM »

Azereilla tulee oleen varmasti mahtava esitys lopullisine asuineen, kuullosti upeilta noi asut hmmm... saas nähdä, en malta odottaa. :tapu: :kups: Onneks viisuviikko on ihan nurkan takana. :joojoo:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja piper »

Arashan kuullosti tuon harjotuksen perusteella jopa yllättävän hyvältä..Sen suhteen oon ollu vähä epäileväinen.
Mutta todellakin, hienolta näytti ja pianhan se nähää telkusta!! Wuhuu. :tuuletus:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Voi hellallettat ku biitittä tapahtuu paljo. Always on my mind x 100 ja siinäpä se onkin. Ja tähän uskoo nyt sitten vedonlyöjät kovasti. Voi kyynel. Tämäkö iloisen keväinen ja hyväntuulinen, hih. Meinasin nukahtaa jo 2:20 kohdalla.

Esitys on myös hyvin vaisu, ja sori vaan, mut Arash inhottava. Aysel yksin lavalla ois tosi paljon viehättävämpää, taustakööri korvais paremmin Arashin, joka vois pysyy sävellyspuolella. Laulajakaksikko ei sovi toisilleen ollenkaan, mies on tommonen nappula ja nainen jumalainen kaunotar. Ukko pois lavalta sotkemasta kuvioita. Tai Putin tilalle.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Juurovissön kirjoitti:Voi hellallettat ku biitittä tapahtuu paljo. Always on my mind x 100 ja siinäpä se onkin. Ja tähän uskoo nyt sitten vedonlyöjät kovasti. Voi kyynel. Tämäkö iloisen keväinen ja hyväntuulinen, hih. Meinasin nukahtaa jo 2:20 kohdalla.
En voi olla yhtymättä tähän. Tässä ei ole muuta kiinnostavaa kuin ne alun ulinat, sen jälkeen mennään pahasti metsään. Ei tällaisia jaksa. :eiei:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5343
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Juurovissön kirjoitti:Esitys on myös hyvin vaisu, ja sori vaan, mut Arash inhottava. Aysel yksin lavalla ois tosi paljon viehättävämpää, taustakööri korvais paremmin Arashin, joka vois pysyy sävellyspuolella. Laulajakaksikko ei sovi toisilleen ollenkaan, mies on tommonen nappula ja nainen jumalainen kaunotar. Ukko pois lavalta sotkemasta kuvioita. Tai Putin tilalle.
Ehkei sentään liioitella :heh: (tämä koski viimeistä lausettasi)

Mutta muuten samaa mieltä: kuka edes muistaa että Arash on ollut lavalla? ;)

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Mitä luulette, mahtavatko raadit tykätä tästä? Itse luulen, että eivät tykkää. Paitsi jos siellä istuu jotain levy- yhtiöiden väkeä.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja aksim »

Lauluna aivan tyhjänpäiväinen, laulajat ok.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja mariah »

Mansikka kirjoitti:Mitä luulette, mahtavatko raadit tykätä tästä? Itse luulen, että eivät tykkää. Paitsi jos siellä istuu jotain levy- yhtiöiden väkeä.
toivottavasti tykkäävät myös tän tyylisistä biiseistä eikä pelkästään oo balladien perään (mitä kovasti pelkään) :draamaa: :joojoo:

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Mä pahoin pelkään ettei raadit tykkää tämmöisestä :eiei:
Toisin kuin minä :ihana: Kyllä tälle äänestäjiä löytyy, ihmettelen jos ei ole top-10:ssä :joojoo:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33061
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mansikka kirjoitti:Mitä luulette, mahtavatko raadit tykätä tästä? Itse luulen, että eivät tykkää. Paitsi jos siellä istuu jotain levy- yhtiöiden väkeä.
Sikäli mikäli olen ymmärtänyt, että monissa raadeissa on popartisteja, niin varmaan pitävät. Saksan raadin Jeanette Biedermann varmasti ainakin pitää. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tamanpaivainen harjoitus oli HYVA :tapu: HYVAHYVAHYVA :tapu: VINNAALIIN VINNAALIIN :tapu:
AySel :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5194
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Jos tämä pääsee finaaliin, lauantai-iltani on pelastettu! :surrur:

Lycka till, Aysel & Arash! Pidän peukkuja ja varpaita. :peukku:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Aluksi täti oli, että huihui-poppia, mutta tämähän on hauska. J

Kurpitsapää-Arash on niin soma. Ihan kuin kultainen noutaja, joka työntää kuononsa joka paikkaan. Hauhau.
:rakkaus: Thomas G:son :rakkaus:

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Hmm, yllättävän jäykältä vaikutti tämäkin. Ayselin silmäniskut alkoi jo ärsyttää, ne on näissä kisoissa kärsineet jo pahemman luokan inflaation. Porukan vaatteetkin oli varsin oudot. Olenpas mä tänään negatiivinen...
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33061
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ei mennyt esitys oikein nappiin - jotenkin vähäenergistä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Pete kirjoitti:Ei mennyt esitys oikein nappiin - jotenkin vähäenergistä.
Niin oli - ja mielestäni vika oli tällä kertaa enemmän AySelissä, joka oli väkinäinen. Vikaa oli myös tanssijoissa, joiden stailaus ja koreografia ei sopineet biisiin ollenkaan. Arash veti aloitushuudot yllättävän hyvin ja aivan samaa mieltä tästä:
TantePätsi kirjoitti:Kurpitsapää-Arash on niin soma. Ihan kuin kultainen noutaja, joka työntää kuononsa joka paikkaan. Hauhau.
:mrgreen:

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2009: AySel & Arash - Always

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ayselissä ei ole mitään vikaa :ylppis:

:rakkaus: :ihana:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Lukittu