Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Elena Gheorghe - The Balkan Girls

*****
14
13%
****
26
24%
***
31
29%
**
14
13%
*
22
21%
 
Ääniä yhteensä: 107

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11892
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja sziget »

Tästä on käännöskilpailukin menossa käännösalueella. Tekstejä saa lukea ja arvostella musiikin tahtiin, vaikkei omaa käännöstä olisikaan mukana kisassa. Aikaa tiistai-iltaan 21.4. klo 21 asti.
MuzaMaza kirjoitti:Epäuskottava diskojen kuningatar. Se minulle tuli mieleen tuosta Elena-neitosesta. Häviää es. Turkin pimulle karismassa ja kiinnostavuudessa 100-0.
Romania ei kuulu tällä kertaa suosikkeihini mutta voittaa sentään Turkin renkutuksen 100-0.
UFOPOLI kirjoitti:Tekstityksen nähtyäni aloin miettiä, tarkoittaako kohta "I wonder if beyond this / There could be something better" sittenkin, ettei kertojan mielestä ole mitään parempaa :miettii: Harmi, jos tarkoittaa, sillä olin jo iloinnut, että kyseessä olisi asenteellinen epäjatkuvuuskohta, jossa hetkellisesti pysähdytään kaipaamaan elämään syvällisempää sisältöä mutta unohdetaankin se samantien...
Olen koko ajan pitänyt jälkimmäistä tulkintaa ainoana oikeana. Täytyy olla niin, ei saa romahduttaa illuusioita. Muutenhan se olisi anything eikä something better, eikvaa?
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MissBucharest kirjoitti:Vihaan tätä koko ajan enemmän ja enemmän.
Ohoh, minä kun luulin, että tykkäät periaatteellisesti kaikesta romanialaisesta.

Tämä biisi olisi kyllä parempi ilman noita tyttöjä. Jotenkin jopa tykkää taustan piiitkistä tasaisista syntsasoundeista. Mutta Balkanin tyttöjä taidan varoa. Eihän sitä kehtaa semmoisen kanssa edes kadulla kulkea, kun se voi milloin tahansa ruveta pyllistelemään.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Rousku kirjoitti: Eihän sitä kehtaa semmoisen kanssa edes kadulla kulkea, kun se voi milloin tahansa ruveta pyllistelemään.
:heh: Juu, ja näillä romanian edustajilla karkaa aina välillä mopo käsistä tuon pukeutumisen (hyvän maun) suhteen. Vrt. Sanda Ladosi 2004.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Rousku kirjoitti:
MissBucharest kirjoitti:Vihaan tätä koko ajan enemmän ja enemmän.
Ohoh, minä kun luulin, että tykkäät periaatteellisesti kaikesta romanialaisesta.
No niinhän mä yleensä tykkäänkin, mutta jopa mun isänmaallisuudella on rajansa.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Laatu viivuja saamme usein Romaniasta.

Meidän perheessä aika moni tykkää tästä.
Ja 1-vuotias hoidokki tyttö näyttäisi innostuvan eniten juuri tästä viisusta.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mansikka kirjoitti:
Rousku kirjoitti: Eihän sitä kehtaa semmoisen kanssa edes kadulla kulkea, kun se voi milloin tahansa ruveta pyllistelemään.
:heh: Juu, ja näillä romanian edustajilla karkaa aina välillä mopo käsistä tuon pukeutumisen (hyvän maun) suhteen. Vrt. Sanda Ladosi 2004.
En oo tainnut sanoa ääneen, mutta siinä maafinaalin koreografiassa, joka ainakin itseä vankasti repeilyttää, näyttää ihan oikeesti siltä että koko bändi on puskakyykkypissalla. Käsittämätön "koreografia" :eeek: :rofl: .

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Darhen »

ta1ja kirjoitti:
Mansikka kirjoitti: :heh: Juu, ja näillä romanian edustajilla karkaa aina välillä mopo käsistä tuon pukeutumisen (hyvän maun) suhteen. Vrt. Sanda Ladosi 2004.
En oo tainnut sanoa ääneen, mutta siinä maafinaalin koreografiassa, joka ainakin itseä vankasti repeilyttää, näyttää ihan oikeesti siltä että koko bändi on puskakyykkypissalla. Käsittämätön "koreografia" :eeek: :rofl: .
Kyykkyily oli kyllä väkinäistä ja tahattoman koomista! :rofl:

Tykkään silti tästä.. <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16601
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sziget kirjoitti:Olen koko ajan pitänyt jälkimmäistä tulkintaa ainoana oikeana. Täytyy olla niin, ei saa romahduttaa illuusioita. Muutenhan se olisi anything eikä something better, eikvaa?
Tuo on kyllä totta :miettii: Taisin silti menettää illuusioni, koska ei ne kuitenkaan oo tulleet ajatelleeksi tuota :aivanmaassa:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Onhan siinä myös se prinssinetsimiskohta, joten kyllä toi tulkinta mun mielestä on ihan mahdollinen. :miettii: Kertojalla on kivaa ja se bailaa, mutta tavallaan se kaipaa myös jotain muuta elämäänsä. Ja sen muun on toki oltava mies. :heh:
What color is your life?

Booster
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:47

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Booster »

Tavanomaistakin tavanomaisempi kokoelmapoplevyn täytebiisi jonka unohdat ennenkuin se kerkeää loppumaan.
öön puäng eikä pitäs olla finaalikamaa mutta saattaapi maantiede & politiikka tehdä tepposet.

Mulle tän biisin paras anti oli Charlotten itse-ironinen kommentti ruotsalaisten esikatselussa "...och folk säger _jag_ sminker väl mycket.....Elena har kastat hela huvudet i make-up boxen...." :rofl: :tuuletus: :uujee: :tapu:
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GpNEnDlD ... re=channel[/youtube]

Plääh. :kups: Ei, ei ja ei! Taustagrafiikat kondiksessa, juup, mutta toi tanssi hei? Mikä ihmeen piirileikki tos puolees välis? :rofl: :heh:

Biisistä en oo tykänny juurikaan erittäin huonon sanoituksen takia.. Turhanpäiväinen, eikä mitään sanomaa. :eiei:
"On kunnossa lookit", voi herranpieksut... Ihan ku joku pikkutyttö laulais! Eri asia jos tää kyseinen gimma olis 16-vuotias. :heh:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja mariah »

mä tykkään tosta romanian esityxestä tosi paljon :mrgreen: ihana toi piirileikki tos yhes kohta,niin me pienenä usein limudiscos tanssittii :mrgreen: ja miksei isompanaki :heh: elena laulaa kyllä livenä hyvin,finaaliin vaan :tuuletus:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Mä olen entistä vakuuttuneempi, että tämä esitys tulee menemään aivan päin persettä. Romania saa ansionsa mukaan eikä pääse finaaliin, jee! :tuuletus:

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

MissBucharest kirjoitti:Mä olen entistä vakuuttuneempi, että tämä esitys tulee menemään aivan päin persettä. Romania saa ansionsa mukaan eikä pääse finaaliin, jee! :tuuletus:
A A M E N !!!
Saltanötter och pärondryck

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minä taas olen entistä vakuuttuneempi että tämä menee finaaliin. Pääsihän sinne Romaniasta se viimevuotinen yltiöimelä siirappioopperakin niin miksei sitten tämmöinen vauhdikkaampi meno? Perseet on tässä hommassa toki keskeisessä roolissa! Ja koreografia niiiin tyttömäinen, monessakin mielessä.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Rousku kirjoitti: Pääsihän sinne Romaniasta se viimevuotinen yltiöimelä siirappioopperakin niin miksei sitten tämmöinen vauhdikkaampi meno?
Se viimevuotinen oli musiikkia, tämä on ala-arvoista pelleilyä.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Joop, tää kans ei vielä oo syttyny tähän palkkankööls-dei vil paadi-dei vil paadi-paadi -höpötykseen. Pohjalle on Romania menny hömpässään. Ei oikein jaksa eikä haluu tätä pailaa... tylsää tämmönen kosiskelu. Se pitää tehä hyvin + hyvällä sävellyksellä? Tosin ei tainnu tän vuoden Romaniassa olla mitään tähtiä? Paitsi Catalin -Stop ois uponnu kyl meikäläiseen.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Roope »

Romaniakin ehti harjoitella ennen Suomea jo, hillitympää koreografiaa kuin menneinä vuosina :heh:


Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tästä tulee vielä makee ja varmasti finaaliin.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Ei oltu AKOE:n blogissa hirveän positiivisia tämänkään suhteen (toisin kuin esim. esctodayssa)...
ROMANIA is the first of two songs in a row that I thought were pretty certain qualifiers, until I watched the first rehearsals, if either this or Finland don’t up their performance today, I’m taking them out of my predicted qualifiers. Unfortunately after watching this today, I am now beginning to think that Elena is suffering from “Beth Syndrome” (named after the Spanish performer from 2003), if that she can sing and she can dance, but she can’t do both at the same time. The chair has been replaced by a revolving throne from which Elena revolves onto the stage. The performance is still awkward and doesn’t look to be the fun that the song suggests. Elena is struggling to make it back to the throne in time for the ending of the song and while a few more rehearsals may improve things, this is not qualifying based on what I saw this morning.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Mitä nyt vähän matkaa tuota kakkosharkkaa oli kuultavissa niin minusta Elena kuitenkin laulaa suhteellisen siedettävästi, kun ottaa huomioon, kuinka paljon se samalla heiluu. Sumu tms. lavalla saa tanssijat näyttämään paremmilta (siis kun ne näkyvät huonommin :mrgreen: ). Uskon edelleen, että tämä menee finaaliin.

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

ESC_Hullu kirjoitti:Tästä tulee vielä makee ja varmasti finaaliin.
Minä kyllä epäilen vähän pääseekö tämä finaaliin :mitvit: Samassa semissä on kuitenkin Turkki, Montenegro ja Armenia jotka ratsastaa myös perseenheiluttelulla, voi mennä miettimiseksi ketä äänestää jos tällaisesta tykkää... :korvana:
euro2009

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Armenia ratsastaa perseenheiluttelulla??? :mitvit: :shock: Nyt on kyllä sinun aika pestä rillit!

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Rousku kirjoitti:^Armenia ratsastaa perseenheiluttelulla??? :mitvit: :shock: Nyt on kyllä sinun aika pestä rillit!
Eikö tämä ole sitä itteään?

euro2009

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Se Montenegron hetkuttelijatäti on vaan niin pliisun näköinen ja biisi onnettoman ponneton, että ei siitä ole Romanian vastukseksi, harmillista kyllä. Mut en mä silti ymmärrä, KUKA hitossa muka äänestäisi jotain balkanin bitchejä.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ En ymmärrä minäkään, mutta menepä esim. esctodaylle niin siellä on tänään noin 200 viestiä joissa Romanian esitystä ja kappaletta kehutaan maasta taivaisiin :niinpa:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Euro2009 kirjoitti:
Rousku kirjoitti:^Armenia ratsastaa perseenheiluttelulla??? :mitvit: :shock: Nyt on kyllä sinun aika pestä rillit!
Eikö tämä ole sitä itteään?
Ne mitkä siinä heiluu on kädet eikä perse lol Jopa Suomen esityksessä perse pyörii enemmän, vaikka se jähmeää onkin. Sitä paitsi perseenheilutteluviisuun kuuluu, että ollaan niukoissa tai erittäin vartalonmyötäisissä vaatteissa. Tuossahan noilla on jotkut paksut peittävät villahurstit päällään.
Viimeksi muokannut Rousku, 08 Touko 2009, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

OK, miten vaan, Armenialle kuitenkin nolla pistettä! En näe mitään burkhan takaa :sertab:
euro2009

Avatar
hotdogs
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 458
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

Ei sytytä, mutta kyllähän tätä kuuntelee.........jos on pakko. Tyrkyllä finaaliin, mutta ei taida paukut kuitenkaan riittää. **

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Romania 2009: Elena Gheorghe - The Balkan Girls

Viesti Kirjoittaja Clara »

Pirteä paketti. Eivät esitä mitään ihnmeitä, mutta silti toimii :joojoo:

Lukittu