Saksa 2011: Lena – Taken by a stranger

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Lena – Taken by a stranger

*****
35
32%
****
30
28%
***
17
16%
**
15
14%
*
11
10%
 
Ääniä yhteensä: 108

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Reaktioni kun asiasta luin meni suurinpiirtein näin:

Aaa, Saksan edustaja jo valittu... siis eh mitä? Lena uudelleen? NOOOOOOOUUUU *hakkaa päätä seinään* *juoksee terassille huutonauramaan*
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Itse kuulin Satelliten eilen ensimmäisen kerran radiosta.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja greece »

Timoteus kirjoitti:Nyt en ymmärrä, mille hekottelet. Virallisella listalla ei voi olla sellaisessa maassa, jossa virallisia listoja ei ole. Tämä on päivänselvä fakta. Oletko todella asiasta eri mieltä? ???:
^Eiku sille vaan hajosin että, sä oot niiiin varma että Lena olisi jokaisen Euroopan maan listalla, jo niillä sellaset olis..Niinko mistä voit olla niin satavarma että Satellite pärjäis näiden kaikkien maiden listoilla....ihan ko niinko Satellite olis nytkään kaikilla Euroopan virallisilla listoilla...
Timoteus kirjoitti:Vertasit Fairytalen menestystä Satelliten listasijoituksiin seuraavasti: "Ja kuten säkin jo totesit , ei Satellite ole listoilla läheskään kaikissa maissa..itse asiassa vain juuri saksan kielisissä maissa ja muutenki länsieuroopassa pääasiassa..Rybak viime vuonna taas oli suosittu ympäri Eurooppaa, ei vain naapurimaissaan...."[/i

Miten tuo on mahdollista ymmärtää muulla tavalla kuin että Rybak oli sinusta listoilla ympäri Eurooppaa. Yhden kappaleen levymyyntiin perustuvia listasijoituksia ei voi verrata toisen kappaleen puhelinäänestäjiltä ja raadeilta saamiin pisteisiin. Puhelinäänestäjiltä ja raadeilta saaduilla pisteillä taas ei ole mitään tekemistä kappaleiden hittiyden kanssa. Keskustelun aiheena oli hittiys, ei viisupisteet.


^Jos luet tarkkaan, nin sanon että Rybak oli suosittu ympäri Eurooppaa, en että Rybak olis ollu listoilla ympäri Eurooppaa...Jajajaja puhelinäänestäjiltä saadut pisteet kyllä musta kertoo sen että Fairytalesta pidettiin enemmän kuin Satellistesta..Eli jos ihmiset ihan selkeesti tykkäs enemmän Fairytalesta ko Satellitesta, ni miten sitte Satellite on muka suurempi hitti :mitvit:

Timoteus kirjoitti:Tämä varmaan kertookin keskustelustamme kaiken olennaisen. Kappaleiden hittiyttä voi arvioida ainoastaan objektiivisin perustein. Mielipidekysymys on korkeintaan se, millä tavalla mitäkin objektiivista kriteeriä painottaa.:

^Niiiin siis mä en ookkaan arvioinu objektiivisin perustein yhtään mitään, vai oonko väittäny muka arvioineeni?? :heh: ..Mä oon vaan esittänyt mielipiteeni siitä että Satellite ei ole mun mielestä suurin viisuhitti, ja yrittänyt perustella tätä mielipidettäni.. :joojoo:

Timoteus kirjoitti: Kukaan ei ole tässä keskustelussa väittänyt, että Lenasta tulisi kansainvälinen tähti. Kukaan ei toistaiseksi voi tietää, jääkö Lena kestomenestyjäksi edes Saksan markkinoilla. Saksan musiikkimarkkinoiden suuruudella tähdensin juuri sitä, että vaikka Lena menestyisi jatkossa "vain" kotimarkkinoillaan, se olisi ihan helvetin iso juttu..


^Ja mä tarkensin omilla viesteilläni sen , että vaikka Lena menestysi Saksassa isosti, ni se ei kuitenkaan olis mitenkää kovin isosti Euroopassa suosittu, olis Saksan musamarkkinat miten isot tahansa..

Timoteus kirjoitti:Höpö höpö. Tuota ei voi tulkita Rybakin vertaamiseksi Dioniin kuin tahallisesti väärin ymmärtämällä..


^Ai mä vai tulkitsin tahalleen väärin? :mitvit: ..ÖÖH no anteeks, mut mun mielest toi oli ihan selkee vertaus siitä että Rybak olis menestyny yhtä hyvin Suomessa ko Celine Dion...mut joo sori sitten ko en ymmärtäny tota sun hienoa järjenjuoksuas.. :joojoo:

Timoteus kirjoitti:Molemmat lainaamasi lauseet ovat tarkistettavissa olevia faktoja, jotka kertovat, että tietyllä kriteerillä Rybak on menestynyt Suomessa paremmin kuin yksikään vuosien 1989–2008 ulkomaisista euroviisuvoittajista.


^Joo mutta en oo missään väittänykkään että Rybak ei olis menestyny Suomessa...Mun pointti oli se, että siihen kaikkeen vuoden 09 kevään Rybak-intoiluun verrattuna voisi sanoa että ei olla kyllä kuultu paljoa mitään kyseisestä tyypistä..

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja greece »

tonywerner kirjoitti:Mäkään en ymmärrä tätä nimiperustelijoiden Timoteus ja greece kissanhännänvetoa :mitvit:
Onhan Satellite nyt hitti hyvänen aika :shock:
^Joo mut mun mielst se ei oo SUURIN viisuhitti, kun taas nimimerkki Timoteuksen mielestä se on SUURIN viisuhitti......sooo tenemos un probleemo :heh:


Mut joo tyhmää ''tapella'' asiasta, mistä ollaan eri mieltä..tuskin tähän tällä menolla tulee mitään järkevää loppua.. Joten mä ''luovutan'' :heh: ( ennen ko alan taas haukkumaan jotain Lenaa ja saan vielä jonku varotuksen :roll: :heh: )
Pitäkää suurhittinne :joojoo: ..Mun mielestä Satellite ei vieläkään sitä ole.. mutta jos teistä siltä tuntuu, ni en voi oikeen muutakaan ko antaa olla :mrgreen: ..Ja toisekseen en enää jaksa vastailla noin pitkiä viestejä :heh: ......Mut siis joo älkää ampuko mua jos mun mielest Satellite ei oo suuri hitti :heh: ...peace :)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Keskustelu saa jäädä minunkin osaltani muuten tähän mutta...
greece kirjoitti:^Eiku sille vaan hajosin että, sä oot niiiin varma että Lena olisi jokaisen Euroopan maan listalla, jo niillä sellaset olis..Niinko mistä voit olla niin satavarma että Satellite pärjäis näiden kaikkien maiden listoilla....ihan ko niinko Satellite olis nytkään kaikilla Euroopan virallisilla listoilla...
...tämän vielä korjaan, koska mitään tällaista en tietenkään ole väittänyt. Kovin hedelmällistä ei olisikaan arvailla, miten jokin kappale olisi sijoittunut jollakin listalla, jota ei ole olemassa.

Pointtini oli, että asetit Satelliten hittiydelle teknisesti mahdottoman ehdon. Jos suureksi hitiksi päästäkseen pitää olla listoilla lähes kaikissa Euroopan maissa, yksikään kappale euroviisuista tai niiden ulkopuolelta ei ole koskaan ollut Euroopassa suuri hitti.

Läheskään kaikissa Euroopan maissa ei ole virallista listaa ja se oli voitava sanoa, koska asia oli esittämäsi argumentin kannalta ratkaisevan oleellinen. En tiedä, miten asian olisi voinut sanoa niin, ettet olisi tulkinnut sitä väärin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

greece kirjoitti:^Joo mut mun mielst
greece kirjoitti:jos mun mielest
Tämä nyt ei kuitenkaan ole mikään "mielipide"-kysymys, mikä kappale on hitti ja mikä ei :hali:
Timoteus on kuitenkin todistanut kappaleen olevan suuri hitti - en tiedä onko se SUURIN IKINÄ, mutta suuri kuitenkin.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Saksassa asuvien tuttujeni mukaan Stefan Raab lomailee kesällä, eli hänen ohjelmansa ei tule tv:stä, joten Lenastakaan ei ole kuulunut mitään koko kesänä. :miettii: Tosin nämä tutut eivät taida muutenkaan seurata Lenan koitoksia. Lena oli myös sanonut, että häntä ei kiinnosta voittaa ensi vuonna. :roll: No mitä hän sitten osallistuu ensi vuonna, jos ei kiinnosta? :roll:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Weewa kirjoitti:Lena oli myös sanonut, että häntä ei kiinnosta voittaa ensi vuonna. :roll: No mitä hän sitten osallistuu ensi vuonna, jos ei kiinnosta? :roll:
Missä se noin on sanonut ? :O
mahtaako olla jotain lehdistön vääristelyä, nehän repii otsikoita.
Jos on vaan muokattu sanomisia, jotta saadaan myyvä otsikko ?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Mulla on kieltämättä huonot lähteet, mutta Saksassa asuva kaverini sanoi Lenan sanoneen niin tv:ssä.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Timoteus kirjoitti:Ja kun Lena voittaa uudestaan, hänen tietysti pitää puolustaa voittoaan myös vuonna 2012. Koska Lena voittaa myös vuonna 2012 ja yleisemminkin aina osallistuessaan, hän edustaa Saksaa myös vuosina 2013, 2014, 2015, ... ja niin hän edustaa Saksaa onnellisena elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se. :kaunis:
Ja ehkä myös juontaa kisat :heh:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6505
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Onhan tämä Saksalta aika yllättävä veto, mutta Lenassa on karismaa sen verran paljon, että voi vaikka ensi Viisuissakin menestyä, jos hyvän ja tarttuvan kappaleen saisi laulettavakseen. Ja itseäni tämä ei kyllä ärsytä lainkaan, koska tykkään Lenasta ja minusta jännä nähdä miten Lenan oikein käykään ensi vuona... Toivottavasti hyvin. <3

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Samiasd kirjoitti:Itse kuulin Satelliten eilen ensimmäisen kerran radiosta.
Nyt vasta :D
Sehän soi esim. Novalla, Voicella ja Nrj:llä monta kertaa päivässä.
Eilen kuulin Nrjl:tä kahdesti ja Novalta kerran, enkä edes ole mikään radion suurkuluttaja.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Vilsku kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:Itse kuulin Satelliten eilen ensimmäisen kerran radiosta.
Nyt vasta :D
Sehän soi esim. Novalla, Voicella ja Nrj:llä monta kertaa päivässä.
Eilen kuulin Nrjl:tä kahdesti ja Novalta kerran, enkä edes ole mikään radion suurkuluttaja.
Itse en edes koskaan melkeen kuuntele radiota. :draamaa: Ainoastaan CD-levyjä ja autossa istuessani kuuntelen, mutten ole koskaan kuullut Satelliteä radiosta. :<

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5343
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Aivan älytön ratkaisu lähettää Lena uudestaan :(

Mitäköhän Saksan muut viisuista kiinnostuneet artistit ajattelevat tästä? Nythän olisivat varmasti saaneet hienon karsinnan aikaan omilla eturivin artisteillaan (olen tosissani, vaikka ilmaisu nostaakin mieleen sarkastista hymyä Suomen takia ;) ). Moni olisi varmasti innoissaan lähtenyt tavoittelemaan edustuspaikkaa. Mitä järkeä on lähettää voittaja uudestaan? Emme elä 1950-lukua jolloin kilpailu oli vasta nuori.

Eurooppahan saa tästä sen kuvan, ettei Saksassa ole muita pop-artisteja kuin Lena :roll:

Olen pahoillani Saksan muiden artistien puolesta!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Huilumies kirjoitti:Eurooppahan saa tästä sen kuvan, ettei Saksassa ole muita pop-artisteja kuin Lena :roll:
Ei Lenan muu tuotanto kauhean poppia ole :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5343
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

^ En sitä tarkoittanutkaan, vaan sanotaanko "kevyen musiikin" artisteja ylipäänsä.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

werro kirjoitti:Nythän seuraavaks vuodeks on pieni "juonikäänne" viisuissa :D Edellis vuoden voittaja tulee heti seuraavana vuona takas! "Lena puolustaa voittoaan tänä vuonna, voittaako hän uudelleen? Katso viisu finaali tänään!" Tollanen uutisointi ois aika hauskaa sit toukokuussa :D
Todennäköisesti tällaisia uutisia saakin lukea iltapäivälehdistä. :roll:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Eräs kaverini kommentoi mukavasti, että ei se itse biisi ollut mitään ihmeellistä, mutta se tulkinta oli niin luonnollinen, että varmasti sai äänestäjät heltymään. :peukku:

Mukavan räjähtävä alku Lenan laulajan uralle siis! :uujee: Tästä eteenpäin toivoisin itse kovasti Lenalle kypsymistä - tosin tässä pikasoittola-maailmassa tuskin hänestä mitään uutta Eva Dahlgrenia tulee. Lenan levy My Cassette Player on jotenkin aika turha tekele. Kummallista tönkköyttä sekä tulkinnassa että biiseissä. Ei oikein suju. Nuorelle luonnonlapselle vanhahtavat biisit eivät oikein istu. Mikäköhän Lenan oma musiikkityyli olisi? :mitvit:

Sama tunne tuli viimevuotisen viisuvoittaja-Alexander Rybakin levyn suhteen. Kokonaisen levyn tekeminen on aika vaikeaa puuhaa.

Jotenkin ja silti vain niin ihana olo, että Saksa sai vihdoin viisuvoiton! :ihana:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Lena ei ole mikään Duffykaan, laulajana siis. Biisit on jatsahtavaa retroa, mutta Lena ei svengaa vaan töksähtelee tosiaan kömpelösti, vaatis parempaa kujerrusta. Se Satellite oli kyllä paras, koska se oli modernimpi kuitenkin ja sallii punkimpaa menoa - ihmeesti noi saksalaiset tota svingiä rakastaa, mutta nämä biisit olisi parempia vaikka sille - ei luoja paratkoon viime vuoden akryylioscarille - vaan sille toiselle paljon paremmalle joka sai ihan liian vähän pojoja.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ I think you got the point again, my darling! Are you sure we are not friends or something? -says the drunkard

As Lena sings. I thinks the magic is in her vrongli sungen inglis.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: :hali: eihän sitä koskaan tiiä
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ because... if you and me were chatting around - (kääk) -
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Nata »

Huilumies kirjoitti:Mitäköhän Saksan muut viisuista kiinnostuneet artistit ajattelevat tästä? Nythän olisivat varmasti saaneet hienon karsinnan aikaan omilla eturivin artisteillaan (olen tosissani, vaikka ilmaisu nostaakin mieleen sarkastista hymyä Suomen takia ;) ). Moni olisi varmasti innoissaan lähtenyt tavoittelemaan edustuspaikkaa.
Karsinnat maksavat. Tällä tavalla Saksa tietenkin säästää ja ohjaa kaikki eurosensa toukokuulle. :juhla:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Musta tää oli kiva juttu että Lena tuli uudestaan meidän naamoille ens vuonna saksassa. Kiva tytsykkä,toivottavasti yhtä vahva kappale niin Muy Bueno
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja greece »

Siis jos Lena oikeesti edustaa Saksaa ens vuonna ni lupaan..vannon.. etten katso viisuja silloin ollenkaan, sillä en halua nähdä tuota kyseistä henkilöäh enää koskaan ikinä missään milloinkaan, saati sitten kuulla sen laulua... :roll:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Eiköhän puolustava viisuvoittaja jo muutenkin ole mukana ensi vuoden showssa. Joudut siis joka tapauksessa jättämään ensi vuoden kisat väliin.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19756
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Niin. Esiintyyköhän Lena sitten ensi vuoden viisujen avausnumerossa? Voisi meinaan saada syytöksiä siitä, että sillä yritetään saada Lenalle lisä-ääniä. :roll:

voda07
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 14:18

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja voda07 »

Kyllä jos multa kysytään, niin viisuvoittajan pitäisi pitää muutaman vuoden tauko ennen uutta yritystä... :roll: Tuntuu meinaan vähän härskiltä tuollainen.
Avausnumerossa haluan tietenkin nähdä Lenan, mutta en uudelleen edustamassa Saksaa :eiei:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja greece »

MuzaMaza kirjoitti:Eiköhän puolustava viisuvoittaja jo muutenkin ole mukana ensi vuoden showssa. Joudut siis joka tapauksessa jättämään ensi vuoden kisat väliin.
^Enkä joudu..meinaan siis jos Lena on vaan mukana alkushowssa ni sen voi sitte skipata siitä nätisti, aivan kuten tänäkin vuonna jätin väliin Rybakin alkuesityksen...Mutta jos Lena on mukana itse kilpailussa niin siinähän on se vaara, että ihmiset sekoaa ja äänestää sen vielä uudelleen voittamaan :eeek: ...ja sitä en varmaan enää kestäis.. :roll: :heh:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19756
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksa 2011: Lena Meyer-Landrut - ?

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

greece kirjoitti:Mutta jos Lena on mukana itse kilpailussa niin siinähän on se vaara, että ihmiset sekoaa ja äänestää sen vielä uudelleen voittamaan :eeek: ...ja sitä en varmaan enää kestäis.. :roll: :heh:
Viim eaikojen tuloksiin vedoten tuo vaikuttaisi aika epätodenäköiseltä. Vain yksi artisti on onnistunut voittamaan viisut kahdesti, Johnny Logan. Ja hänen toista voittoaan olivat äänestämässä vain raadit, yksikään maa ei vielä käyttänyt puhelinäänestystä. Kolmesti puhelinäänestysajallakin aikaisemmin viisut voittanut artisti on yrittänyt saavuttaa toisen viisuvoiton, Carola, Charlotte Perelli ja Niamh Kavanagh. kaikki epäonnistuivat, Carola pääsi sentään neljänneksi, mutta Charlotte joutui ennakkosuosikin asemasta huolimatta vasta sijalle 18.. Niamh taas sijoittui sijalle 23, eritellyistä tuloksista näki että yksin puhelinäänestäjien pisteistä hän olisi joutunut vasta sijalle 24 ja semifinaalissa ei olisi pelkillä puhelinäänestäjillä päässyt edes finaaliin vaan olisi ollut 13.. Joten ei se kyllä ihan niin vaikuta olevan, että jos on aikaisemmin voittanut viisut, olisi automaattisesti puhelinäänestäjien suosikki.

Lukittu