1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Äänestämässä:

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Samaan uskon miekin.Haksis kirjoitti: Varmasti joku "vakiofinalisti" jää nuolemaan näppejään tänä vuonna
Koodi: Valitse kaikki
2004: 3–7
2005: 3½–6½
2006: 3-7
2007: 4–6
2008-I: 3½–6½
2008-II: 5½–4½
2009-I: 3–7
2009-II: 3–7
2010-I: 4–6
2010-II: 5–5
Vai tekeekö Puola Horehroniet?Jonnuli kirjoitti:^No en kyllä pitäisi Kreikkaa varmana finalistinaEnkä välttämättä Georgiaakaan...Puolan taas lisäisin varmoihin finalisteihin
Kyllä semin alkupuoli on selkeästi vahvempi.Timoteus kirjoitti:Nyt semin alkupuoli näyttää huomattavasti vahvemmalta kuin jälkipuoli. Jos voittajavetokerrointen kärkikymmenikkö menisi läpi, finaalipaikkajakauma olisi 7–3 alkupuolen hyväksi ja tämä näyttääkin minusta aivan mahdolliselta.
Mitä mieltä te muut olette?Puhukaa minulle!
Täh? Eikös tästä ollut tulossa uusi versio: first class ticket to heaven tjsp? Vai onko mun tieto taas antiikin ajoilta?toivo kirjoitti:Puolan floppi on mahdollinen, varsinkin kun se lauletaan puolaksi.
Ihan mahdollinen on jopa 7½-2½Timoteus kirjoitti:Mitä mieltä te muut olette?Puhukaa minulle!
Luin. Luin sen niin, että Serbia mielestäsi luultavasti on finaalissa, mutta että pidät Serbian floppaamista mahdollisena, ja että viimeinen kymmenen maan listasi ei esitä mitään kaikkein todennäköisintä tilannetta vaan erästä mahdollista tilannetta, johon kuuluu että Serbia floppasi. Sehän oli vain "joku lista mahdollisesta finalistikymmeniköstä", ei lista todennäköisimmästä finaalikymmeniköstä.Hurrican kirjoitti:^ Luitko nyt ton mun finaaliveikkauksen ihan varmasti kunnolla?Siinä on kymmenen maata, joiden joukossa ei ole Serbiaa. Laitoin sen silti kategoriaan "luultavasti finaaliin mutta yksi ehkä floppaa" ja oletin sen floppaajan tuosta joukosta olevan Serbia joten en sijoittanut sitä kymmenen finalistin joukkoon.