Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Euroviisut 2012 Bakussa

Mandinga – Zaleilah

*****
26
25%
****
41
39%
***
20
19%
**
10
9%
*
9
8%
 
Ääniä yhteensä: 106

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Aancon »

wulfila kirjoitti:Jos Romaniassa tehty espanjankielinen lattarikappale on liian etninen, en ehkä halua tietää mikä olisi tarpeeksi vähän etninen :roll:
Eihän etnisyys sitä tarkoita, että sen pitäisi olla juuri esiintyjien kotimaan kulttuuriin liittyvää :miettii:

Käsittääkseni Mandinga soittaa nimenomaan kuubalaista etnopoppia :mitvit:

Niin tai näin, tämä oli ehdottomasti yksi illan parhaista! Ja yksi parhaista laulusuorituksista! :ihana: Toivottavasti olisi topfemmassa lopputuloksissa. Mahdollisuudet ainakin on!
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Aancon kirjoitti: Niin tai näin, tämä oli ehdottomasti yksi illan parhaista! Ja yksi parhaista laulusuorituksista! :ihana: Toivottavasti olisi topfemmassa lopputuloksissa. Mahdollisuudet ainakin on!
Minäkin oli aluksi yllättynyt Elenan livelaulutaidosta, mutta sitten muistin, että tämähän onkin Romaniasta, josta harvemmin huonoja laulajia esille tuodaan. Kaunista laulua on kyllä ilo kuunnella. :tapu:

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja piper »

en kyllä oikein ennen eilistä semifinaalia tästä tykännyt, mutta nyt tykkään! :D Oli upea esitys ja upeaa laulua! :peukku:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Pahimmat pelkoni ovat käymässä toteen, niin kuin aavistelin :heh: . Tämä tulee soimaan kaikkialla. Silti tässä on kaikki vilpillisellä tavalla ihan väärin. :ylppis: :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja rewind »

En edelleenkään pidä tästä, mutta kertsi on ärsyttävän tarttuva, joten en ihmettele tämän jatkopaikkaa.
El Robocop!

Avatar
Suhina
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Maalis 2012, 18:09

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Suhina »

Joka vuosi on joku tämän kaltainen biisi: Allez, Ola, Ole/Haba Haba/ Zaleilah ja aina rakastan niitä ihan suunnattomasti. Pitää olla joku tanssibiisi (no Haba Haba ei ehkä mene tässä mielessä samaan raamiin) joka jää soimaan päähän koko loppu kesäksi ja satunnaisesti vielä vuoden ympäri. Menin ihan äänestämään tätä eilen semissä ja onneksi pääsi vaikeuksista huolimatta jatkoon. Musiikkivideolla tietenkin kuulosti paremmalta, mutta live on aina live. Ihana Romania! <3

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9495
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tuli ihan paha mieli Elenan silminnähtävästä pakokauhusta korvanappinsa kanssa. :lohduton: Onneksi pääsi finaaliin ja pääsee tekemään siellä vielä kunnon revanssin! :tuuletus:
Keep your head high above the water

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti:Pahimmat pelkoni ovat käymässä toteen, niin kuin aavistelin :heh: . Tämä tulee soimaan kaikkialla. Silti tässä on kaikki vilpillisellä tavalla ihan väärin. :ylppis: :heh:
Minä kyllä eilen aloin sulaa tälle kesähömpälle. Minusta tämä kuulosti vain vilpittömän lapsellisella tavalla iloiselta. Ehkä minua on viilattu siniseen linssiini.

Solisti varmaan koki lavalla kauhunhetkiä, mutta eipä ne lauluun pahemmin tainneet vaikuttaa? En minä ainakaan mitään huomannut. Tosin olen kuunnellut tätä niin vähän ettei ole jäänyt tarkkaa mielikuvaa, miten sen pitäisi mennä. Toivottavasti finaalissa tekniikka on kunnossa. Toivoisin niin, että iloisen meiningin ystävät tarttuisivat tähän ihan liian hyvät lähtöasemat saaneen Waterlinen sijasta.
Rise, angel, shine, love!

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

kwak kirjoitti:Tuli ihan paha mieli Elenan silminnähtävästä pakokauhusta korvanappinsa kanssa. :lohduton:
Just näin. Ja siksi mua ihmetyttääkin, miksi suurin osa tässä ketjussa kehuu esitystä loistosuoritukseksi. Sehän oli kamalaa katseltavaa. Ei ilon pilkahdustakaan!

Enkä tiedä muutenkaan... jotenkin mulla loppui usko Romanian voittoon. En usko, että laulaja olisi kovin paljon iloisempi finaalissakaan. Pitkä on matka Kreikan flirttiin ja itserakkauteen.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Rousku kirjoitti:Solisti varmaan koki lavalla kauhunhetkiä, mutta eipä ne lauluun pahemmin tainneet vaikuttaa?
No oli se kyllä ihan väärässä kohdassa varsinkin kakkossäkeistön, mutta sentään ihan nuotissa toki (mitä mun olematon sävelkorva nyt näistä tietää). Tekniset ongelmat on kyllä ihan vihoviimeinen vitsaus, varsinkin viisuissa kun on tasan yksi mahdollisuus se oma biisinsä esittää (ja tietty finaalissa sitten toisen kerran se yksi mahdollisuus). Ja jos finaalipaikka menee sivu suun ihan bändistä ja biisistä riippumattomista syistä eli siksi kun tekniikka kusee, voi vaan kuvitella kuinka paljon esiintyjiä sapettaa. Ja faneja.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Enemmän kuin korvanappeihin, tää laulu kaatuu korkokenkiin. Mandingan keskittymiskyky menee pystyssä pysymiseen, mitään suloliikuntaa ei ole odotettavissa. Liikkuva laulu tarvitsisi toisenlaiset kengät.

Mutta ihana on viisu. Tässä on niiiiiin kansainvälinen meno, tämän voi kuvitella soivan ihan missä vain maailmaa. (Itse asiassa Meksikossa, Italiassa ja Unkarissa soi juuri joku tämän tyylinen hitti, en ole varma, onko se löytänyt Suomeen. Joku mieslaulaja.)

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

^ Olen ollut Romaniassa töissä (pari kk) ja siellä ei juuri muuta kuin tälläistä etno-haitaripoppia radiossa soiteta :) Tuli heti mieleen työt siellä kun tämän kuulin :D

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Elena-parka ihan itki, kun selvisi, että pääsivät kuitenkin finaaliin. Ihan hyvin hän minusta veti siihen nähden, että korvanappi ei toiminut. Tietysti sääntö numero 1 on se, että yleisölle ei saisi välittyä, että joku on nyt pielessä. Ihan hyvin Elena sitten skarppasikin ensimmäisten paniikki-ilmeiden jälkeen.

anna_manna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 55
Liittynyt: 10 Maalis 2012, 11:36

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja anna_manna »

OhYEsIDid kirjoitti:^ Olen ollut Romaniassa töissä (pari kk) ja siellä ei juuri muuta kuin tälläistä etno-haitaripoppia radiossa soiteta :) Tuli heti mieleen työt siellä kun tämän kuulin :D
Heh, luin ensin että, "Tuli heti mieleen tytöt siellä." :heh: Toivottavasti tuliskin tytöt mieleen tästä ennemmin kuin työt. :mrgreen: Ja tosiaan Romaniasta tulee ihan hyvää tanssimusiikkia, kuten Edward Maya esim. Ja tämäkin biisi on kiva. :)

(Muoks. korjasin yhden merkin)
Viimeksi muokannut anna_manna, 24 Touko 2012, 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Latte Al Caramello
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Touko 2012, 15:44
Paikkakunta: Kouvola

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Latte Al Caramello »

Itehän en huomannu suoraa lähetystä katsoessani ollenkaan, että Mandingan laulajalla menee vähän nuotin vierestä.. :mitvit: en yhtään mitään. Kun oon tänään kattonu esityksen pariin otteeseen uudestaan YouTubesta, niin nyt kyl ihan selkeest kuulee et puolin välin jälkeen ollaa jonkun aikaa "out of tune".

http://www.youtube.com/watch?v=uEwJrFmM ... ure=relmfu kohdassa 1:27 huomaa aika hyvin, miten hädissään laulaja oli :(

Onneksi pääsivät finaaliin! :peukku: Olisi ollut aikamoinen vääryys, jos tää olis teknisten ongelmien takia jäänyt loppukilpailun ulkopuolelle :joojoo:
"Hurts, oh it hurts, really hurts
In the middle of the night
In the light of the day
You know that it hurts
Oh it hurts, really hurts
And I wish I could be stronger
No longer afraid"


- Lena Ph: It Hurts

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Mä olen ihan aidosti yllättynyt Romanian huonosta menestyksestä. Olin jo henkisesti valmistautunut menemään huomenna kisakentille Romanian lipun värisillä hiuksilla, jos voitto (tai edes top 3-sijoitus) olisi tullut.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minulla finaaliveikkauksessa sijalla 12 :joojoo: Semi ja finaaliharkat eivät oikein vakuuttaneet, jotain biisin kaipaamasta iloisuudesta jäi puuttumaan, joten arvelin että lievästi floppaa. Mutta olisi saanut flopata vielä pisteen verran enemmän, tuohon Makedonian taakse...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Ennaksi mun ennakkokuvitelmat ei sitten toteutuneetkaan, jipii! Pelkäsin jossain vaiheessa, että tämä tulee korjaamaan koko potin! ;O
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä epäilin, että tää saattais haastaa Loreenin. :shock: 12. sija on kyllä pettymys. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Onneksi tämä finaalini 20. löytyi jostain muualta kuin kärkipäästä. :tapu: Ihan kivahan tämä silti on, joskin jo aika kyllästyttävä.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja sziget »

Finaalissa korvanappikin toimi. Tuulikone oli näköjään sammutettu, koska Elenan mekonhelmat pysyivät nyt ihan säädyllisellä tasolla. Oikein mukava tämä oli sekä sanoituksessa mainitun tuulen kanssa että ilman.
UFOPOLI kirjoitti:suorastaan väittelin DJ:n kanassa etteikö olisikin erittäin asiaankuuluvaa tämä soittaa
Kana saisi kotkottaa vähän järkeä DJ:lleen.
Rousku kirjoitti:Mutta olisi saanut flopata vielä pisteen verran enemmän, tuohon Makedonian taakse...
Joo, tai mieluummin 302 pistettä lisää Makedonialle.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Robert »

Kieli ja erilaiset soittimet kuulostavat erityisen hyvältä tässä kappaleessa. Mandingakin laulaa iloisesti koko kappaleen ajan. "Zaleilah, everything, everybody" ei lähde millään päästä<3

Täydet pisteet jälleen.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mulla tää nousi livevetojen myötä puntarijatkokakkoseksi heti Italian jälkeen. :lohduton: Olihan tän putoaminen aika iso shokki... Aika hirveän iso shokki.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Eipä taida tästä nyt tulla kesähittiä Suomeen. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Se on sitä yhtä lumisadebiisiä sitten vaan koko kesä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Limona
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Touko 2012, 18:01

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja Limona »

Biisi paranee joka kerralla, kun sitä kuuntelee, mutta miksi laulaja laulaa espanjaksi, eikä romaniaksi? :mitvit:
♥ I Love You Mi Vida! ♥

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sziget kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti:suorastaan väittelin DJ:n kanassa etteikö olisikin erittäin asiaankuuluvaa tämä soittaa
Kana saisi kotkottaa vähän järkeä DJ:lleen.
Liekö ollut kana asialla, sillä viime yönä tämä vihdoin soi. Oli illan paras hetki :uujee:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja inomu »

Serduchka kirjoitti:Eipä taida tästä nyt tulla kesähittiä Suomeen. :lohduton:
Älä sano vielä, Epic Bagpipe Guy on saapunut internettiin
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja JRS »

Mukavaa etta Romanialla meni esitys nyt putkeen :peukku:
Hyvin veti Mandinga ja porukka. Aurinkoista menoa edelleen :joojoo:
Odotin itsekkin parempaa sijoitusta Romanialle, mutta kappale ei kai sitten kolahtanut eurooppalaisiin tarpeeksi.

Kiitos Romanialle viisuilusta! :romania:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romania 2012: Mandinga – Zaleilah

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen edelleen katkera, tää on niin ihana. :lohduton: :parku:
Meow cat, please meow back.

Lukittu