Stig - Laululeija

Euroviisut 2012 Bakussa

Stig - Laululeija

*****
12
10%
****
17
13%
***
23
18%
**
21
17%
*
53
42%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Aancon kirjoitti:Mun pikkuveli - joka ei TODELLAKAAN ole koskaan seurannut viisuja ja on hyvin kaukana tästä viisumaailmasta - hehkutti Stigin mukanaolosta ja sanoi että se pitää saada edustamaan Suomea. Itsehän en ollut koskaan artistista kuullut, ja itse asiassa hän joutui mulle kertomaan että sellanen nimi on edes kisassa mukana :puna: Tosi hyvä viisufani oon! :draamaa:
Anteeks, repesin tolle, että sun veli kertoi sulle Stigin mukanaolosta. :rofl:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä en edelleenkään kestä, että tän näkönen ihminen on näin pitkällä. Jotain sairasta huumoria...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16971
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Happy »

JeSSSe kirjoitti:mä en edelleenkään kestä, että tän näkönen ihminen on näin pitkällä. Jotain sairasta huumoria...
Hyvällä tuurilla on Bakussa edustamassa Suomea .. :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Taskumattijateppo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 02:42

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Taskumattijateppo »

JeSSSe kirjoitti:mä en edelleenkään kestä, että tän näkönen ihminen on näin pitkällä. Jotain sairasta huumoria...
Mahdoit järkyttyä Lordista aikoinaan?
Hooked on Wii

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Taskumattijateppo kirjoitti: Mahdoit järkyttyä Lordista aikoinaan?
Lordissa on, kaikesta Gwar/Kiss ym rätkytyksestä huolimatta, omaa ideaa ja mielenkiintoa, mutta Stigin visuaalinen konsepti (ja konseptihan se on, vaikka siihe olisikin sisään kasvanut) on silkka hipsterismin ja suomirokin yhteenliitos, kopio, jossa ei ole mitään muuta omaa mielenkiintoa vaan pitäisi olla jälleen kerran ironisesti huvittunut kun joku näyttää noin urpolta. Uutta :roll: Omaperäistä :roll:

Biisi päivitettyine versioineen hätyyttelee vahvasti ykköspaikkaani ja ainoa joka sen sieltä poissa ehkä pitää on nimenomaan ulkoinen tylsyys. Ihan oikeasti, en nyt puhu siitä että pitäisi olla kaunis tms, mutta anarkismi tai mikä hyvänsä edellyttää mielenkiintoa myös näiltä osin. Nyt kiiruusti miettimään tämä osa uudelleen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mickey Joe
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Kesä 2006, 20:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Mickey Joe »

Hmm, oon unohtanut arvostella tämän kappaleen, joten tässä: :yrjo:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11534
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja romualdo »

JeSSSe kirjoitti:mä en edelleenkään kestä, että tän näkönen ihminen on näin pitkällä. Jotain sairasta huumoria...
hohhoijaakkaa, komea Jesse se vaan jaksaa kiinnittää liikaa huomiota näihin ulkoisiin näköisjuttuihin... kuuleppas ny, aattele ku niinkin huono-ihoinen jäppinen kuin Lordi tuli ja aikoinaan meni ja voitti koko kinkerit ! ..... kuuleppas, varaudu siihenkin mahikseen että Stigin pitkät, ei niin kovin puleeratut haivenet lepattavat tuulikoneen myötäilemänä ihan valtoimenaan kohti kameraaa..... Bakussa .... (plus tietysti ohjaajan haluama lähikuva hänen eksoottisen hennoista amismaisista kalapuikon rippeiltä näyttävistä viiksistään...) HEiiii laululeijaaa...... tää biisi on vankasti mun top 12:ssa.... eläköön vanha kunnon laulelmalinja! tyrkkäisinkös mä tämän laulun peräti omaan top 5:een .?... ooonnn määä sen verran kova laulelmavani...ollu aina.... barbara helsingius, liisa tavi, eija ahvo, thomas ek, arja saijonmaa... kaikilla heillä on ollu selvä iäti pysynyt ja pysyvä - oljenpehmoisen lämmin paikka in mitt hjärta ..... hei laulaleijaaaa ! d ail-li-dou !!!

jk. tuohduin äsken luettuani Jessen viestin ja kiirehdin heti kirjoittaman vastinetta hänelle... palasin sitten vasta kuten tapoihini kuuluu, lukemaan muitten jättämät viestit... ja kas vain, sielläkin joku keksi mainita tuon Rovaniemen suuren poitsun, Putaansuun, ... :heh: ....
Viimeksi muokannut romualdo, 02 Helmi 2012, 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5964
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En oikeen tiiä, mitä sanoa. On tää jollain tapaa ihan kiva, mutta en mä tätä kyllä todellakaan viisuihin lähettäis. Kai tälle kolme tähteä voi antaa.
:stara: :stara: :stara:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Happy kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:mä en edelleenkään kestä, että tän näkönen ihminen on näin pitkällä. Jotain sairasta huumoria...
Hyvällä tuurilla on Bakussa edustamassa Suomea .. :rofl:
Hahaaa... :heh: Näen sieluni silmin, että Stig valitaan komeimmaksi laulajaksi Bakussa. :kuolaus:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Bandido
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 350
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 03:12

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Bandido »

Kaverin pärstä etoo niin, että vie kaiken huomion. Aluksi luulin, että tämä on se Helsingin Euroviisuja 2007
surkealla englannilla esitellyt ja huseerannut silmälasipäinen Jukka tai mikä lie. Muistaako kukaan nimeä?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36859
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Markku from Finland. :heh:
Meow cat, please meow back.

Bandido
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 350
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 03:12

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Bandido »

TomppaJr kirjoitti:^ Markku from Finland. :heh:
Kiitos! Riman alitus! Ihan häpeän :puna: palasi mieleen!

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

niin huono kun olla ja voi. Ei ees raati voi olla tän kanssa tosisssaan. 0.0
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Löysää, löysää menoa. Markku from Finland tulee mieleen minullekin. Kaksi tähteä. Ei mitään jakoa Bakussa, jos sinne asti onnistuu pääsemään.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja phale »

Tämä tuntuu olevan kyllä biisien tarttuvimmasta päästä, jää helposti soimaan päähän. Onneksi ei kuitenkaan ollenkaan rasittavalla tavalla. Artistin imagosta en jaksa pahemmin häiriintyä, mutta live-taidot hieman epäilyttävät.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Minulla on ulkomailla asuva, suomalainen viisufaniystävä, joka ei juuri käy netissä, eli vaikka Suomen viisut kiinnostavat, hän ei ole juuri seurannut tätä kohkausta eikä juuri mitään nettikirjoittelua näistä. Kuuli TOP 12 eilen ekaa kertaa. Laittoi paluuviestinä, että Laululeija erottui heti hänen suosikkinaan ja on huudattanut sitä.

Minun mielestäni tämä on ihan kaunis, mutta tämä juostaan läpi eikä ole sittenkään tarpeeksi koukuttava :sorivaan:
Saattaa silti olla Jäähallissa mukana.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Marjukka kirjoitti:Saattaa silti olla Jäähallissa mukana.
Jos nipotuomaristo sinne asti päästää, niin on todella lähellä varmaan olla mukana myös Bakun semifinaalissa.

Ihan olen tästä alkanut pitämään erittäin vahvan kahden tähden verran (joka ei siis mun astekoilla ees oo kauheen huono) ja näistä 12 biisistä kakkossuosikkini. Kivan kepeää, ja just sellasta vähän reggaesävytteistä musiikkia josta nykyään diggailen tosi paljon. Pidän myös Stigin äänestä, sopii biisin hyvin. Ei miinusta yhtään tule Paula Vesalan sanoituksestakaan. Mitenköhän onnistuin tän jotenkin feidaamaan niistä 40:stä ensimmäisestä... Miinusta lyhyestä kestosta, saisi kestää vähän pidempään ja tuohon loppuun oisi voinut virittää jonkun hauskan koukun, esimerkiksi instrumentaaliosan, jonka jälkeen oisi vielä kerran hoettu tuota laululeijaa. :heh:

Mutten missään nimessä näe, enkä välttämättä haluaisi nähdä tätä Bakussa, vaan sinne mielummin vaikka kolmossuosikkini Iconcrash. Varaan mahdollisuuden pyörtää puheeni liveshow'n nähtyäni.

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Vesna »

En täysin syty näille biiseille, joissa voi hypätä mistä tahansa kohdasta toiseen ilman että katkoa edes huomaa

Stig huvittaa omassa genressään enemmän.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11534
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja romualdo »

en jaksa oikein uskoa että tätä kuullaan vielä jäähallisa... niin moninkymmen kertaisesti miellyttävämpi kuin tämä onkin noihin kova-äänisiin rock/pop/tisco-juttuihin verrattuna .... eilen kuulin Opel-Astra-rautaheppani radiosta ekaa kertaa UMK-piisin eli tämän... haaa, on siis odotettavissa suurempi suosio näitten radio-soitossa kuin esim. viime vuoden tarjokkaista, joista en edelleenkään ole kuullut muita tietty Axelin ohella kuin Laaksosen Peten Seis (olisi ollut Norjaan lähtijä mikäli Iskelmäradio ja sen kuuntelijat olisivat päättäneet...??! saanut siis varsin monen monta soittokertaa levytoivomusten myötävaikutuksella...!), sekä ... öö ja joku kolmas mikä ei nyt ihan tule näillä näppäimillä tämän kofeiinihöyryisen mieleen ... ? ?
mutta hei aatelkaa, hei, jo yhden UMK-piisin olen kuullut radiosta päiväsaikaan, tosi komeata, eiks vaaaan ...... ku kuulis vielä esim. yöradiostakin yhden nii kyl oisin happy, tosin radio suomea kuuntelen ainakin musiikkiohjelmien suhteen aina vaan vähemmän ja vähemmän,..... (syykin selviää varsin pian ainakin tälläiselle tasokkaan iskelmämusiikin ja harvinaisempien taidenautintojen estijälle.... kun on hetkosen ollut sen aalloilla)

"On kiva tehdä retkiä kun etsii elämän tähtihetkiä" (kortista jossa musta rusettikaulainen kissa istuu kuun sirpin päällä, ee... kyllä, olen myös postikorttifani!)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tämä kyllä jää niiiiiin päähän soimaan. :shock:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36859
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mää vaan vapisin ja palelin tän aikana - ihastuksesta. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8899
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Itse vapisin vain siitä pelosta, että tämä pääsee edustamaan. :apuva:
Qaj.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36859
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Huomasiko kukaan muu sen naistuomarin sanoneen "Tää voittaa". :mitvit: Minusta se niin selkeästi kuiskasi sen vieruskaverilleen. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Ihanaa, että joku muukin kuin täti jo arvostelee kisailijoiden ulkonäköä. Sillä nyt kuitenkin on vaikutusta Euroviisuissa, vaikka siis sitähän tässä ei valita. Ja vaikka olisi kuin riihen seinästä repäisty ja sitä vielä haluaa korostaa, voisi esiintyessä olla läsnä ja laulaa edes keskinkertaisesti.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ No niinpä. Minä en näistä ulkonäköasioista niin perusta mutta joku roti nyt sentään hei! :niinpa: Ei ne kullitetut silmälasit ja lötköt verskat nyt ihan niin hienot ole. Ja jos kolme viikkoa ennen finaalia ei osata laulaa niin heippa hei vaan.
Biisi on kuitenkin oikein hyvä.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Mä (ehkä) pidin tätä eilen parhaana. :puna:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36859
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Smiax + äitini. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Stig on kyllä ihan symppis tyyppi, mutta OIKEASTI: "Mä aloin käydä laulutunneilla nyt." Ei välttämättä enää tässä vaiheessa kauheasti auta... Biisinsä on kyllä tarttuva ja vilpitön, mutta ei tätä pakettia Bakuun asti kehtaisi lähettää. Tuskin aukeaa ulkomaalaisille.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11534
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja romualdo »

onneksi olin väärässä... tämä meni tietysti jatkoon, tässä on jotain Axel Enerströmin kaltaista viatonta naiivista rehellistä puhdaspiireisyyttä ja tarttuvuutta että varautukaas jo siihen että tälle voi käydä ihan kuinka vain... taso oli vain niin h...tin tasainen tuossa 1. semissä. .....

"Mainitse minulle tuhansia aarteita : mikään niistä ei ole verrattavissa rehelliseen ystävään." Krysostomos. Ystävänpäivä. Sanoja lahjaksi. Mietelmiä säkeitä onnitteluja tervehdyksiä. Gummerus. 2002

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stig - Laululeija

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mansikka kirjoitti:^ No niinpä. Minä en näistä ulkonäköasioista niin perusta mutta joku roti nyt sentään hei! :niinpa: Ei ne kullitetut silmälasit ja lötköt verskat nyt ihan niin hienot ole. Ja jos kolme viikkoa ennen finaalia ei osata laulaa niin heippa hei vaan.
Biisi on kuitenkin oikein hyvä.
Ei mun tarvitse enää kommentoida mitään, kun nimikleptomaani Mansikka vei sanat suustani, just näin :rofl:
Biisi soi kuultuna päässäni kovastikin ja tuntuu olevan nousussa päänsisäisellä soittolistalla.
Mutta nähtynä naurattaa kun tyyppi esiintyy niin surkean oloisena. Toisaalta saisi varmaan huomiota kansainvälisissä medioissa, että "oletteko ihan tosissanne?" Samaa kysyin Stigiltä siellä ihan ekassa UMK TOP40 -lehdistötilaisuudessa... :heh:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Lukittu