Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Euroviisut 2018 Portugalissa

Benjamin Ingrosso – Dance you off

*****
26
18%
****
35
24%
***
36
25%
**
32
22%
*
14
10%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Siis en kestä, että Ruotsi oikeesti valitsi tän. Tämä jos mikä on niin massaan hukkuvaa, tehtyä ja tunteetonta, että hohhoijaa. Kaksi tähteä.
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä en osaa oikein antaa tälle tähtiä. Biisille kolme, mutta tv-toteutukselle täydet viisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja skidi »

Siellä Ruotsin finaalissa ei tuntunut nyt olevan mitään parempaakaan, eikä tämä mikään huono ole. Toimii lavalla oikein hyvin. Tuskin tosin tulen koskaan itse aikaani tuhlaamaan tämän kuuntelulla.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Mikel »

Tästä tykkään, parasta Ruotsia sitten Euphorian. Pidän tuosta löysästä groovesta ja ajattomasta soljuvuudesta, joka vie jonnekin kauas hetkiin, kun on itse yrittänyt näyttää jotenkin tavattoman coolilta jossain öisen tanssilattian reunalla, ehkä jossain tuntemattomassa kaupungissa vailla huolta huomisesta. Kaikki osaset tässä jotenkin yllättävälläkin tavalla tukevat toisiaan: miellyttävä, vaikka jokseenkin etäinen artisti, kokotumma puvustus, pelkistetty koreografia ja yksinkertainen leikittely valoilla tukevat biisin sanomaa siitä, että ei oikein enää kiinnosta mitä sä oot mieltä - "I just wanna feel the mood ... with anyone but you".
But may the slightest light start a fire

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Happy »

Pidän esityksestä paljon mut biisille en ole vieläkään syttynyt..harmi ettei Benjamin voi viimevuoden tyrkyllään yrittää Lissabonissa :lohduton:

Toivottavasti Ruotsi muuttais pisteytysjärjestelmäänsä ensivuoden karsinnoille.. vaikka Mendez olis voittanut yleisöäänet (saanut esim saman äänimäärän kuin Benjamin nyt) niin Mendez olis silti sijottunut koko finaalin viimeiseksi :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Biisi on kyllä hyvä mutta en voisi sille mitään että tulen olemaan vahingoniloinen kun Benjamin ei kuulostakkaan puoliakaan niin hyvältä Lissabonissa. Mello esityksessä on parikin kohtaa missä hänen huulet menee ihan eri tahtia kun biisi eli tuskin lauloi melkein yhtään livenä.
<3

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=7XerFbHnyvw[/youtube]

Näitä on aina hauska kuunnella :heh:
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

^ kummassakin lähetyksessä oli paljon kovempi tuo Benjaminin ääni kun tässä :roll:
<3

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Olin lauantaina katsomassa Friends Areenalla tätä spektaakkelia (eka kerta minulla Melloissa paikan päällä). Viikkoa ennen olin UMK:ssa ja erohan oli kuin yöllä ja päivällä näiden kahden välillä.

Uskomaton tunnelma Friends Areenalla (se tunnelma ei edes täysillä välity tv:stä). Ihmiset oli pukeutunu teemaan sopivasti, he jammaili, osoittivat suosiota kovaa (jopa ylimmällä katsomolehterillä...), porukka lauloi mukana, tanssi biisien aikana. Permannolla kaikki seisoivat esitysten aikana. Paikalla oli paljon lapsiperheitä, mikä kertoo siitä, että koko tapahtuma on todellakin "kaikkien" tapahtuma.

Tapahtumassa oli mukana iso liuta sponsoreita, he järjestivät pre-showssa areenalla hyvää menoa (yhteislaulua, mello-lotto, ampuivat t-paitoja yleisöön). Illan jälkeen sponsorit jakoivat ulkona ilmaisia tuotteita ihmisille (Maraboun suklaata esim).

Mutta mitä UMK:ssa? Ei sponsoreita, ei vauhdikasta ennakkoshowta, vaan jtn lätinää ja "listahittejä" soimassa vaimeasti areenalla. Yleisö käyttäytyy kuin kirkossa meillä. Jäykkää, ujoa, arkaa. Ennen UMK:n alkua yleisöä ei edes kunnolla lämmitelty, Melloissa harjoiteltiin huutamaan kovaa "Nu kor vi", tehtiin aaltoja areenalla, vauhditettiin yleisöä vielä alkuintron aikana huutamaan ja hurraamaan.

Hyvä että meillä on yritystä, mutta homma on vähän levällään. :/

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Tuo (viimeinen lause) on kyllä ihan totta, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava että ei se tunnelma paikan päällä areenalla (ja sen ulkopuolella) kai ole kauhean olennaista tv:ssä näkyvän show'n kannalta, ja kuten itse sanoitkin ei välity kunnolla tv:stä, vaikka kiva tietysti muuten ja ainakin paikalla olijoille että on tunnelmaa. :) Olennaisempia ovat show'n järjestelyt, äänentoisto jne., ja näissähän on UMK:lla tosiaan opittavaa.
Nevski kirjoitti:Ihmiset oli pukeutunu teemaan sopivasti
Mitä tuo tarkkaan ottaen tarkoittaa? ;) Mello-paitoja, glitter-asuja tms.?
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Ensireaktioni: Mulle jäi jotenkin jännä fiilis. Itse asiassa tykkäsin kappaleesta, jotenkin mystinen ja svengaava ja varsinkin kertosäe jäi mieleen. Minun makuun itse esityksen tausta oli turhan värikäs ja live tuntui oudolta kun katsoin sen nyt ekan kerran. Mutta kappaleesta pidin. Annan minä neljä tähteä.

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 994
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minä en oikein tiedä mitä tästä kappaleesta sanoisin. Harmitti kun Felix ei voittanut. Taustan ääninauhoja ei euroviisuissa sallita, joten luulenpa ettei tämä kuulosta Lissabonisssa yhtä hyvältä. Tällainen kiva discobiisi kuitenkin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ihan ok voittaja. Kuulin tämän tänään Elixiassakin.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Renaissancefire kirjoitti:[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=7XerFbHnyvw[/youtube]

Näitä on aina hauska kuunnella :heh:
Miten tuo nyt voisi aito olla? :mitvit: Kuulostaa kuin joku inisisi studiossa liikkumatta piiruakaan.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Biisi on ihan mukava, mutta voisiko Benjaminin korvata jollakin toisella?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ No just näin. Saataisiko joku Motown falsetti-stemmaryhmä tai vaikka Macklamore kumppaneineen. Siis eihän tällaista biisiä pitäisi millään moniraitakaiuilla muovittaa ja samalla fiksata sitä tosiasiaa, että Benjamin on todella pieniääninen inisijä. Vaikka osuisi nuotteihinki eikä olisi läpitunetettu.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Aina yhtä hauskaa pohtia mistä aineksista Ruotsin viisu on kunakin vuonna leikattu, liimattu ja kursittu kasaan. Oiskohan tänä vuonna laulusaundi Bieber, biisi Michael Jacksonin Rock with you, inspiraatio joku Cubuksen vaatemainos. :roll: Kovaa ollut tämä Ruotsalaisten miesten brändäys viime vuosina. Johtuuko se siitä, että Ruotsalaiset naiset saavutti kultti asemansa jo 70-luvulla :mitvit: Jokatapaukssessa Ruotsi osoitti olevansa jälleen perillä trendeistä. Muita kehuja ei voi antaa tänäkään vuonna.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Samza »

Alan kyllästyä tähän jo... Jotenkin tuntuu, että ainoa positiivinen asia tässä on toi valohärpäke lavalla. Lähti roimaan pudotukseen puntarilla. :sorivaan:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja tanko »

Kyllä tämä Rybakin pesee mennen tullen minusta. Mutta ei taasen pese Tsekin Mikolas Josefia, minusta.

Nousee finaalissa valitettavasti korkealle korkealla laadulla, trendikkyydellä, klubimaisuudella ja Ruotsi-imagolla, ja Christer Björkmanin erikoispalveluspyynnöillä EBU:lta, kuten Anna Bergendahlin esityksen yleisöledisytkärit 2010 semissä, jotka eivät kuitenkaan varmistaneet finaalipaikkaa, mutta kaikki vippaskonstit yrittivät, että itse biisi olisi parempi kuin se oikeasti oli.

Kun EBU:n pääsupervisor on norjalainen, niin ruotsalaisilla on hyvät asemat neuvotella vaikka ne nauhoitetut erikoisäänet mukaan, kuten Norja itse teki 2017. Biisistä tulee ennakkotapaus seuraaville vuosille, ja nauhoitetut erikoisihmisäänet alkavatkin olla sallittuja jatkossa.

Mutta yhtä kaikki; se saa, joka hoksaa pyytää.

Ruotsi on minusta TOP4-kamaa, vaikka en sitä haluaisi.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Avatar
rapu-tatti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Helmi 2016, 20:34
Paikkakunta: Rapula

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja rapu-tatti »

No tämä nyt on tämmöinen pehmeä ja sliipattu ruotsi-huohotus. Toki "ajanmukainen", mutta sellaisenakin valitettavan tylsä ja pliisu. Jopa ruotsiviisuksi tämä on mun mielestä lattea.
Ajan hermoilla ollaan oltu, ollaan etsitty musiikkivideoon tuota jo pari vuotta pinnalla ollutta 80-luvun tyyliä.
Ei tämä minulta kolmea tähteä enempää saa millään. Jää itse asiassa kahteen tähteen. :roll:

Mielenkiintoista nähdä/kuulla, miten esitys menee Lissabonissa.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

ritsu89 kirjoitti: Michael Jacksonin Rock with you.
Mietin että miksi minulle tulee Michael Jackson aina mieleen tästä Ruotsin biisistä. Joku laulutyylissä ja tavassa roikottaa rotsia olkapään yli tekee sen.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Albin »

Jälleen Ruotsilta hajuton ja mauton steriili hyvin tehty kappale. En tykkää.. jotain rosoa luulisi hyvinvointivaltiostakin löytyvän :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^^ En näkisi mahdottomana Euroviisujen tulevaisuutta sillä, että esim. 10% taustoista saisi olla playbackinä. Toki suurin osa olisi erittäin kiva kuulla ihan livenä. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Mun mielestäni taustanauhoille ei tulisi antaa pikkusormea. :miettii: Mellosoundi viisujen tulevaisuutena olisi painajainen.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miksi tämäkin kuulosti tänään jotenkin... hyvältä. :apuva: :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Eih! Taistele serduuntumista vastaan! :draamaa: Olisi vaan kiva, jos sinäkin kerrankin vihaisit Ruotsin viisua kanssamme. :mrgreen:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^ Ei kun liity meidän tykkääjien joukkoon! :twisted:
Kuva
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Tarkalleen ottaen en vihaa kappaletta tälläkään hetkellä, mutta pidän... tai pidin sitä ainakin vielä maanantaina turhanpäiväisenä. :apuva:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Lopultakin Björkman on sitä mieltä että sovellusäänestystä olisi (ehkä) tarpeen miettiä uusiksi. :clap:

https://www.escxtra.com/2018/03/13/chri ... 018-final/
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2018: Benjamin Ingrosso – Dance you off

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Hyvä. :peukku: Siinä kyllä kesti luvattoman kauan. Aloin jo epäillä, että valta halutaan tieten tahtoen pitää tuomareilla. Toivottavasti muutoksia todella tulee.

En tykkää sydämen näyttämisestäkään, se spoilaa ihan liikaa ja voi (ehkä) jopa ohjailla äänestämistä.
Like a monument to all the time we spent

Lukittu