San Marino 2018: Jessika feat. Jenifer Brening – Who we are

Euroviisut 2018 Portugalissa
Lukittu

Jessika feat. Jenifer Brening – Who we are

*****
5
9%
****
3
5%
***
22
39%
**
20
35%
*
7
12%
 
Ääniä yhteensä: 57

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sara de Blue voittaa. Kaikki tämä kunnianhimo ja yritys valuvat hukkaan kun sini-Sara huuhtoo huutoballadillaan San Marinon toiveet finaalipaikasta. Ehkä tämä ei ole vielä kiveen hakattua, mutta melko huolestuttavalta näyttää.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Siellä olisi kyllä paljon Saraa parempiakin esityksiä. Kerrankin kun San Marinolla olisi mahdollisuus menestyä niin tuollainen tusinahuutoballadi sitten.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9498
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja kwak »

Minä taasen tykkään Saran dramaattisesta huutoballadista tosi paljon! :rakkaus: Veikkaan, että lopullinen sovitus tulee olemaan jotain heviballadityylistä Evanescence-linjaa. :miettii: Kelpaisi edustajaksi vallan hyvin.
Keep your head high above the water

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Axell »

Harmi, että ovat kierrättäneet samoja biisejä, jotka kuulostavat kaikki hyvin samanlaisilta. San Marinoksi oikein kelpo taso.

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
Giovanni Montalbano - Per quello che me dai
Emma Sandström - Diamonds
:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
Jessika feat. IROL - Who we are
Franklin C​alleja - Stay
Franklin C​alleja - Best years of our lives
Basti - Stay
Giovanni Montalbano - Immenso blu
Judah Gavra - Stay
Irol feat. Jessika - Stuck without me
Irol feat. Basti - Sorry
Basti - Moonlight
Sara de Blue - Out of the twilight
:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
Judah Gavra - Moonlight
Sara de Blue - Until the morning light
Jenifer Brening - Until the morning light
Emma Sandström - Hold on
Camilla North - Yo no soy tu chica
Jessika - Out of the twilight
Tinashe Makura - We are one
:sanmarino: :sanmarino:
Camilla North - Free yourself
Jenifer Brening - Sorry
Tinashe Makura - Free yourself
:sanmarino:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Olen muuten tykännyt todella paljon Emman Diamondsiin. Biisi alkanut avautumaan ja jopa koskettamaan. Emma tekee siitä vielä erikoisen. Hän on todella sympaattinen ja lämmin esiintyjä. Toivon hänelle kaikkea hyvää. <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Casa_
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 30 Tammi 2012, 19:23

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Casa_ »

Kilpailun juoni on näköjään muuttunut taas hieman. Kappaleita voi äänestää nyt myös kahdella eurolla samalla ostaen osuuksia kappaleista. Pitää varmaan käydä hieman tukemassa Emmaa ihan senkin vuoksi, että näkisi saako sijoituksesta sentin senttiä oikeasti takaisin. :rofl:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Luulisihan nyt ruotsalaisten äänestävän sankoin joukoin Emmaa, omaa ehdokastaan. :draamaa:

EmmaSandstrom
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Helmi 2018, 10:58

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja EmmaSandstrom »

Moikka ihanat ihanat viisukuppilaiset! :ihana:

Emma (Circle of light ja Diamonds-Emma) täällä moi! <3

Olen seurannut teidän keskustelua ja olen niin onnellinen teidän kannustuksesta ja tsemppausta ihan Circle of lightin alusta tähän San Marinoon asti! Kiitos tuhannesti! <3 <3 <3

Haluaisin ensin vastata yhteen kommentiin koskien miksi on vaihdettu Ruotsiin logoon Global Rockstarin sivuilla. Se on valitettavasti mennyt niin koska osoitteeni on Ruotsissa ja kun meidän piti rekisteröidä artistiksi niitten sivuilla niin jouduin toki kirjoittaa mun oikea osoite ja sen takia siellä on Ruotsin lippu, mut Suomalaisena olen mukana ja jokaisessa paikassa olen maininnut ja mainostanut YLPEÄNÄ että olen Suomalainen! <3 <3 <3 Ruotsi tule aina olemaan lähellä sydämmeeni mut se on forever kakkosena! :heh: <3 :rakkaus:

Nyt haluaisin mainostaa täällä teille jotka ovat seurannut tämän ja haluaa kannustaa minua (ja ehkä haluaa nähdä kaksi Suomalaista artisteja Euroviisuissa?! :tapu: :tuuletus: :uujee: <3 <3 <3 ) että nyt ne on viimein ja vihdoin vaihtanut äänestys summan KAHTEEN EUROON! Halleluuja sanon minä koska 20€ ja 40€ en olisi ite voinut pyytää keneltä faneilta ollenkaan. Mut nyt uskallan pyytää teiltä jotka haluaa kannustaa minua äänestämään seuraavalla sivulla jos haluatte nähdä minut Euroviisuissa:

https://www.globalrockstar.com/projects ... -song-2018

Se artisti joka kerää eniten (8000€ on maximi) summa saa ensi viikolla 3.3 San Marinoon finaalissa 12 pistettä, toinen 10p, kolmas 8p jne. Ja tämä ennakko äänestys on tästä päivästä lähtien vielä 8 päivää käynnissä. Ja se huippu juttu tässä on se että samalla kun äänestää niin ostat osuuden Diamonds kappaleesta. :uujee: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus: :hali: (Ja se on vielä minä jonka olen kirjoittanut biisin!!!) :ihana: Zoe ja Christof Straub ovat tehneet kaikki muut biisit paitsi minun! :rakkaus: <3 Joten osuudet menisivät Suomalaisten tekoon! :rakkaus: :hali: JA tiedän että UMK finaali on 3.3 joten tämä menee päällekkäin. Ite tsemppaan tässä Saara samalla kun yritän ite päästä Euroviisuihin samana päivänä! :tapu:

Lupaan myös teille että Diamonds on PAAAALJON PAREMPI nyt kun se on studiossa tehty sekä olen vaihtanut vähän melodia, sanoja ja sointuja jotta biisi olisi mahdollisimman hyvä! Jos haluatte nähdä reaktio video youtubessa illalla mun kanavalla Emma Sandström Official (ja teaser jo nyt mun instagramissa emmasandstrom.official Wiwibloggsin (ja Euroviisuvoittajan tulee illalla) :eeek: !! ensireaktiot niin kannattaa seurata mitä mieltä he ovat biisistä!) . Huomenna biisi julkaistaan ja odotan innoilla teidän reaktiot!

Ja saa toki jakaa tämä Globalrockstaarin osoitetta ja saada muita Suomalaisia kannustamaan minua Euroviisuihin!

Kiitos vielä kerran teidän rakkaudesta! Te olette minun Circle of Light ja ihania timantteja kaikki! <3

Ps. Pahoittelen mun ruosteeista suomenkielestä ja kirjoitusvirheistä :rofl: :rofl: :uujee: :mrgreen: :surrur:

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

^ Moi Emma! <3 Muista että liika muiden mielipiteiden lueskelu ei kuitenkaan ole aina hyvästä varsinkin nyt biisisi julkaisun alla. Luota itseesi ja omaan työsi äläkä anna muiden liikaa vaikuttaa itseesi. Pidän peukut pystyssä ja aion ääneestää! :peukku: (tai no mikä ihme tuo lahjoitus homma nyt onkaan)

Ps. Kato mun kuvaus tosta alhaalta :mrgreen: on pysynyt tuollaisenaan jo yli vuoden ajan (toi sininen tuttu rimpsu)
Viimeksi muokannut Murrimarri, 22 Helmi 2018, 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Casa_
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 30 Tammi 2012, 19:23

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Casa_ »

Hyvin sanottu yllä^. :joojoo: Kiva kuulla että on itse tehty kappale - nostaa arvostusta ainakin omassa pääkopassani. Biisi oli jo melko hyvä tuossa aiemmassa vaiheessa, toivotaan että lopullinen versio nostaa kappaletta vielä muutaman asteen paremmaksi ja olisihan se hienoa että siitä muodostuisi voittokappale, kaksi suomalaista Euroviisuissa ei olisi yhtään hullumpi ajatus. :P

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Mukavaa, että Emma heitti tänne kommentin ja hieman valaistusta kisa-asioihin. Itseä vaivasi kysymys, että mistä kappaleet ovat tulleet kisailijoille, kun jotenkin sekavaa, että samoja kappaleita usealla, mutta sitten Emman laulamia ei muilla(?).

Tosiaan samaa mieltä Murrimarrin kanssa, että ei kannata liikaa antaa muiden kommenttien vaikuttaa, vaan pikemmin mennä omia polkujaan. :)

Mielenkiinnolla jään odottamaan kappaleen viimeisteltyä versiota, ja varmasti seuraan finaalin.

Kaikkea hyvää Emmalle :hali:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ihana Emma. <3 Hauska "nähdä" sinuakin pitkästä aikaa. Edellisestä kerrasta onkin jo yli vuosi, kun UMK-finaalin alla olin kameramiehenä wiwibloggsille. ;) Voisin minä muutamalla eurolla Diamondsia kannattaakin. <3
Meow cat, please meow back.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Onnea ja menestystä meidän suomalaiselle Emmalle! :hali: <3

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kiitos Emma kun kirjoitit! Olen seurannut matkaasi aina UMK:sta asti ja seuraan tiiviisti sinua myös somessa. Olet ihana ihminen ja toivon että näemme vielä joskus esimerkiksi meet & greet -tapahtumassa Tukholmassa. Siitä olikin puhetta Instagram-livessäsi.

Onnea finaaliin! <3

#teamrakas
Got a fire and a country heart 🔥

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Emma olet mahtava ja tosi paljon onnea kisaan. Toivottavasti yrität vielä joskus Suomen edustajaksi yhtä hyvällä kappaleella, kuin Circle Of Life.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Casa_ kirjoitti:kaksi suomalaista Euroviisuissa ei olisi yhtään hullumpi ajatus. :P
No niinpä! Toivottavasti Emma pääsisi mukaan, tosi hienoa että on päässyt jo näin pitkälle! <3 :peukku:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Ihanaa Emma kun kirjoitit tänne! :ihana: Laitankin pari euroa samantien Diamondsille! <3

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Irol on vetäytynyt Who We Are -kappaleesta ja studioversiot julkaistaan tänään klo 21 Suomen aikaa, kerrotaan Twitterissä.

Edit. Kapat täällä.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Matkamankka
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 87
Liittynyt: 08 Touko 2016, 18:48

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Matkamankka »

Kuuntelin nämä studioversiot ja mielestäni Emman biisi on oikein hyvä muihin verrattuna. :)
Ja jos joku jäi erityisesti mieleen huonolla tavalla, niin Sara de Bluen biisi on mun mielestä kamalan tylsä.
Viimeksi muokannut Matkamankka, 23 Helmi 2018, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What is it worth? Is it worth not bein' solo?
How much love can you give me? What's the total?

EmmaSandstrom
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Helmi 2018, 10:58

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja EmmaSandstrom »

https://youtu.be/d9JgnCthWWU :ihana: Toivottavasti tykkäätte! <3 :rakkaus:

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

Hyvä biisi Emmalla muihin verrattuna. Olis viiden tähden tyrkky kyllä jos kertsiin oltais keksitty jotain kiinnostavaa, mutta kaiken säädön ja muutoksien jälkeen en nää estettä sille, että vähän muokattais jos Emma lähtis Lissaboniin. :peukku:

Neljä :stara: :stara: :stara: :stara:
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

EmmaSandstrom kirjoitti:https://youtu.be/d9JgnCthWWU :ihana: Toivottavasti tykkäätte! <3 :rakkaus:
Ihan törkeän upea! :kups: Ei vedä vertoja Circle of Lightille ja rakas-tiimille kuitenkaan. <3
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Finalistipuntarini

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
01. Giovanni Montalbano - Per quello que mi dai (3,3)
02. Sara de Blue - Out of the twilight (3,2)
:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
03. Emma - Diamonds (3,0)
04. Irol (feat. Sebastian Schmidt) - Sorry (2,9)
05. Jessika (feat. Jenifer Brening) - Who we are (2,8)
06. Jenifer Brening - Until the morning light (2,3)
07. Camilla - Yo no soy tu chica (2,1)
:sanmarino: :sanmarino:
08. Franklin - Stay (2,0)
09. Judah - Stay (2,0)
10. Tinashe - Free yourself (1,8)
11. Sebastian Schmidt - Stay (1,8)
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja WildDance »

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:

01. Emma - Diamonds (4,5)

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:

02. Jessika (feat. Jenifer Brening) - Who we are (3,9)
03. Sara de Blue - Out of the twilight (3,2)
04. Franklin - Stay (3,2)

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:

05. Camilla - Yo no soy tu chica (3,0)
06. Judah - Stay (2,9)
07. Sebastian Schmidt - Stay (2,9)
08. Jenifer Brening - Until the morning light (2,8))
09. Giovanni Montalbano - Per quello que mi dai (2,1)

:sanmarino: :sanmarino:

10. Irol (feat. Sebastian Schmidt) - Sorry (1,2)

:sanmarino:

11. Tinashe - Free yourself (0,3)


// Emma on huippu. Eurot Emmalle! :tapu: :ihana:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

*****
Jessika (feat. Jenifer Brening) - Who We Are (Tässä sovituksessahan on munaa, yllätti. Jeniferin räppisoundi on melkein sensuelli ja sopii yhteen Jessikan äänen kanssa. Ai niin, tämähän taisi olla se jonka kertsi mukailee Heroesia.)

****
Sebastian Schmidt - Stay (Hyvä ääni. Kappale kuulostaa joltain ysäriviisulta. Sävellyksessä on mukaansatempaavaa keinuttavuutta. Uskottava esitys, en haluaisi myöntää mutta liikutuin vähän tästä juustosta.)
Sara de Blue - Out of the Twilight (Kaunis ääni, löytyy lämpöä, voimaa ja herkkyyttä. Huutoa voisi silti vähän rajoittaa, herkät kujertelut ovat kauneimpia. Kapasta tulee Within Temptation -vibat, voisi olla sovitukseltaan vieläkin raskaampi.)
Jenifer Brening - Until the Morning Light (Tosi hyvä soundi äänessä. Kertsi on aika kasari, kaipaisin vielä jotain törkeää syntikkariffiä.)

***
Judah - Stay (Ei tämäkään versio huono ole, mutta kuulostaa enemmän ajastaan jäljessä olevalta kuin Sebastianin veto. Jotenkin liian mahtipontinen ja viisuisa, kuulostaa siltä että loppunostatukseen on tulossa se kultasade.)
Tinashe Makura - Free Yourself (Jotenkin Leijonakuninkaan jatko-osan soundtrack tuli mieleen. Kivaa letkeyttä ja soittimia ja ihana positiivinen sanoma olematta yli-imelä. Sävellys voisi olla vahvempi ja biisi kasvaa enemmän.)
Franklin Calleja - Stay (En kai vain ikinä tule pitämään Franklinin soundista. Tässä sovituksessa on kuitenkin ehdottomasti paras orkestraatio.)
Emma Sandström - Diamonds (Lauluääni liian hiljaisen ja tukkoisen kuuloiseksi miksattu verrattuna taustoihin. Kertsi on vahva, mutta oli enemmän edukseen akustisessa versiossa.)
Giovanni Montalbano - Per Quello Che Mi Dai (Huonompi kuin keskiverto Sanremo-kipale ja värisyttelee ääntään liikaa. Orkestraatio on kiva ja äänessä sopivasti voimaa. NImifraasi jää päähän.)

**
Camilla - Yo No Soy Tu Chica (Alku muistuttaa Stella Christinestä. Odotin, että suurempi osa kappaleesta olisi ollut espanjaksi. Aika tönkkö esitys, olisin toivonut soljuvampaa sovitusta tai sitten kunnon lattarijytkettä.)
Irol (feat. Sebastian Schmidt) - Sorry (Räppi on siedettävää kuunneltavaa, kun se on italiaksi. Sebastianilla supersymppis ääni, mutta sävellys ei ole mitenkään vahva. Kyllästyin tähän kahden ensimmäinen minuutin aikana.)

Enpä olisi ikinä uskonut, että San Marinon karsinnassa voisi olla näin hyvä taso. Kaikki kelpaavat, paitsi puntarin kaksi viimeistä, ja neljän kärjessä olevat voivat milloin tahansa vaihtaa paikkaa keskenään. Nyt vain odotellaan seuraavaa sääntömuutosta, siinä varmaan julistetaan Zoë San Marinon edustajaksi :heh:

Voittajasta riippumatta, toivottavasti moni kilpakumppani otetaan mukaan Lissaboniin taustalaulajiksi.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nyt pääsee raatimaan San Marinon ehdokkaiden studioversioita! :surrur:

Emma - Diamonds: Mielenkiintoinen, hyvä ja salaperäinen alku. Emman ääni on kaunis. Kertsi on jotenkin yksitoikkoinen taustamelodialtaan ja tarvitsisi olla pikkasempi kevyempi ja melodisempi. Ihana tuo viulu tuossa toisessa säkeistössä. Se tukee Emman Wooden Dance Music -tyyliä.
Irol (feat. Sebastian Schmidt) - Sorry: Alussa on kivaa kitarointia. Unohdin ihan, että Irol räppää eikä laula. Alussahan oli Sebastianin osuus. Ei ihmekään, kun kuulosti niin hyvältä. Vähän tylsä biisi vaan. Ei tätä Lissaboniin. Kappale tuntuu pitkältä kuin nälkävuosi.
Jessika (feat. Jenifer Brening) - Who we are: Tässä on kivoja viuluja, mutta kertsi muuttuu sitten tuollaiseksi brittirockiksi, joka kieltämättä kuulostaa aika paljon Månsin Heroesilta. Ei vaan läheskään niin hyvä. Potentiaalia on, mutta kovin vajaaksi jää.
Judah - Stay: Alkaa todella tylsänä. Tylsä kertsi ja siirtymä toiseen säkeistöön eivät anna mitään uutta biisille. Tylsä kuin mikä! Modulaatiollakin yritetään saada tähän intoa. Juu, ei.
Tinashe - Free yourself: Hyvinkin sellainen afrikkalaisen kuuloinen, hieman reggaemäinen. Kepeä. Reggaetä, rockia ja jopa ehkä funkia. Ei tämä ole varmastikaan pahin mahdollinen, mitä tuollaisesta yhdistelmästä saisi. Tähän voisi onnistua hyvällä tuurilla luomaan hyväntuulisen esityksen. Kappaleessa ei vaan oikein ole mitään sellaista kohtaa, mistä pitäisi kunnolla tai edes pitäisin. Ihan ok kuitenkin.
Sebastian Schmidt - Stay: Sama biisi, jonka Judahkin veti. Huoh. Tämä kuulostaa, mikäli mahdollista, vieläkin tylsemmältä. Miksei Sebastianilta voitu valita sitä kepeää kappaletta ensimmäisestä show'sta? Pidän Sebastianin äänestä, mutta tämä kappale pilaa hänen tsäänssinsä kokonaan. Vaikka sovitus on hieman erilainen, niin kovin tylsä tämäkin.
Camilla - Yo no soy tu chica: Tässä on pelottavasti ihan despasiittomainen alku. Ei hyvältä vaikuta. Mutta tässähän on kuitenkin kivaa meininkiä jo melkein alusta. Kappale olisi vaan tarvinnut kunnon EDM-väliosan. Tämä jää nyt vähän puolitiehen. Kivoja kitaroita kyllä ja meno varsin letkeä. Silti, toivoisin tältä paljon enemmän, mitä tämä nyt antaa.
Franklin - Stay: Sitten pitäisi jaksaa kuunnella vielä tämän piipittäjän versio tästä Stay'stä. Kyllä on Toojin nimikaimainen viisu kaukana edessä tätä kuunnellessa. Tämä sovitus on kuin suoraan jostain Kaunotaresta ja Hirviöstä. Lisäksi, että kappale on ihan sairaan tylsä, niin tämä on vielä ihan hirveä disneysiirappi! Pohjanoteeraus.
Giovanni Montalbano - Per quello que mi dai: Täytyyhän sitä nyt vielä tyrkkykaudelle yksi sanremomainen kappale saada kuultavaksi. Huoh. Niin persoonatonta ja tylsää. Italotapettia pahimmillaan. Alan toivoa kappaleen loppumista jo ensimmäisen minuutin jälkeen.
Jenifer Brening - Until the morning light: Jotenkin ihan mielenkiintoinen alku. Säkeistö ei kyllä kuulosta kovin kiinnostavalta. Kertsiin on tuotu enemmän energiaa, mutta sovitus on jotenkin todella raskas ja tukkoinen. Tässä on silti kovasti potentiaalia. Paljon enemmän kuin monessa muussa.

1in360:n YouTube-kanava näyttääkin olevan todella pepusta, koska ei ole tehneet mitään Sara De Bluen ehdokkaan puuttumisen eteen. :) Pitäkää tunkkinne!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Serduchka kirjoitti: 1in360:n YouTube-kanava näyttääkin olevan todella pepusta, koska ei ole tehneet mitään Sara De Bluen ehdokkaan puuttumisen eteen. :) Pitäkää tunkkinne!
Olisi se vielä vähän aikaa sitten siellä. Eiköhän se kohta taas löydy jostain. :joojoo:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Kaikki tyrkyt löytyvät myös Global Rockstarin sivuilta, tässä Saran kappa.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ :peukku:

Kuulostaa melko melodiselta ja jopa yllättävänkin melodiselta. Tykkäsin siitä, kun komppi tuli. Saisi olla raskaampikin sovitus (hevimetallimaisesti siis... ei sillä tavoin, kun yleensä kritisoin raskaita sovituksia). Ymmärrän tavallaan, miksi tämä on pidetty. Laulajalla on oikein upea ääni, huomasin sen jo ennen kuin häntä oli muistaakseni valittu edes 11 finalistin joukkoon.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: San Marino 2018

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
1. Emma - Diamonds (3,1)

:sanmarino: :sanmarino: :sanmarino:
2. Sara de Blue - Out of the twilight (3,0)
3. Jenifer Brening - Until the morning light (2,8)
4. Tinashe - Free yourself (2,8)
5. Camilla - Yo no soy tu chica (2,7)
6. Jessika (feat. Jenifer Brening) - Who we are (2,4)

:sanmarino: :sanmarino:
7. Irol (feat. Sebastian Schmidt) - Sorry (1,7)
8. Sebastian Schmidt - Stay (1,7)
9. Judah - Stay (1,6)

:sanmarino:
10. Giovanni Montalbano - Per quello que mi dai (1,0)
11. Franklin - Stay (0,7)


Kuppilahistoriani ensimmäinen San Marinon tyrkkypuntari! :uujee: Eipä ole kaksisia kappaleita. Sara varmaan voittaa ja kelpaa minulle kyllä paremman puutteessa. Olen yllättynyt, että Emman kappale oli lopulta paras näistä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu