^Apua

Ei pienintäkään muistikuvaa. Mutta siis, en pidä Hera Björkiä kovin kauniina. En tosin nykyään enää lähtisi sitä ihmettelemään, jos joku on eri mieltä
Mun mielestä lihava ihminen voi ehdottomasti olla kaunis. Kauneus tulee niin monesta asiasta. Kyllä mun mielestä äärimmäisen laihatkin voi olla kauniita. Ihan tapauskohtaista.
Mutta siis palatakseni Nettaan, en tosiaankaan ymmärrä tätä joidenkin kauhistelua (oli missä muodossa tahansa) Netan ulkonäöstä. Eihän se edes ole mitenkään kovin lihava

Ja viehättävät kasvot. Ja täällä jopa verrataan PKN:ään

Toivon todella, että nämä muutamat arvostelut ovat yksityistapauksia ja keskimäärin ihmiset täällä (tai muuallakaan) ei ajattele ylipainon/lihavuuden olevan jotenkin noin kamalan kamalaa tai edes erikoista

Edelleen, arvostella saa, kaikkia kisaajia saa arvostella ja ihan samalta linjalta, se kuuluu asiaan, mutta hyvä maku pitää pitää mukana. Ja mun mielestä esim. juuri pikkaisen lihavan naisen vertaaminen kehitysvammaisiin ei ole hyvän maun mukaista, kuten ei myöskään se, että sanoo olevan tosiasiallinen fakta, että Netta on ruma.
Olen puhunut

Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.