UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Euroviisut 2019 Israelissa

UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

*****
10
6%
****
40
24%
***
79
48%
**
27
16%
*
8
5%
 
Ääniä yhteensä: 164

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Kyl tää sittenki ansaitsee 4 tähteä,tullu kuunneltua koko ilta.
<3

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Onko tuo sanoitus muuttunut jossain vaiheessa? Kun Ylen klipissä näkyvässä sanoituksessa lukee vielä tänäänkin "I see the light on and I'm soon coming home" ja lopussa "... but I'm not coming home". Mutta eikös laulussa se lauleta koko ajan "I'm soon coming home"? Tuolla oli näköjään vielä lyriikkavideo, jossa luki "I'm still coming home" ja nyt en ole itsekään varma, kuulenko still vai soon. Apua.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jos tämä olisi Venäjän Sergein viisubiisi niin kaikki olisi haltioissaan. Just saying :roll:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No ei ihan kaikki sentään...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

hercules kirjoitti: 10 Helmi 2019, 13:22 Jos tämä olisi Venäjän Sergein viisubiisi niin kaikki olisi haltioissaan. Just saying :roll:
Eipä tullut itselle mieleen, mutta.... joo, mitä luultavimmin olet oikeassa :heh:

Omaan korvaan tämä alkaa istua aina vaan paremmin, mutta plagiaattikohun takia toivon, että perästä tulee jotain vielä parempaa, mikä lopulta valitaan. Ei siksi, että kyseessä olisi plagiaatti vaan siksi, että agendaohjautuvat tahot mitä luultavimmin spämmäisivät tätä argumenttia koko kevään. Enkä tarkoita tässä ensisijaisesti kotimaista mielipidetuotantoa.

Itse biisistä... lopun uptempovaiheessa kertsi vedetään läpi kolme kertaa, mikä alkaa hiukan turruttaa. Jos toisen dancekierroksen jälkeen otettaiskin vauhti pois ja pantais loppuun ensimmäisen kierroksen hitaammalla tempolla ja soundeilla se pelkkä "release me" ja syntsapimputukset (mitkä iskee aika tykisti ja vain kerran käytettynä tuntuu menevän vähän haaskoon), niin tulisi viimeiselle kolmannekselle lisää variaatiota ja pysäyttävä, kaihoisan emotionaalinen päätös (sopisi biisiin teemaankin). Nykyisen version lopputahdit sit vielä perään ja hyvä tuli mummon jalasta!

Näin minä olen ajatellut tämän asian.

Terveisiä tulevaisuudesta! Nyt kun kaikki kolme biisiä on kuultu, niin soundimaailmaltaan tämä on kyllä vaikuttavin. Juuri tuo ensimmäisen kertosäkeen pysäyttävä pommialku kaihoisine syntsariffeineen tuo tähän sellaista erottuvuutta ja kontrastia, mitä olisin toivonut kuulevani enemmän seuraavissakin biiseissä.
Viimeksi muokannut kummituseläin, 22 Helmi 2019, 02:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Miss Ludo kirjoitti: 09 Helmi 2019, 22:31
YourMother kirjoitti: 09 Helmi 2019, 19:35Spotify-versiossa se ei mene ylös vaan alas, joka tekee siitä huomattavasti miellyttävämmän kuunnella.
Eli kyllä, se on parempi versio.
Olen tästä ihan samaa mieltä. :joojoo: Toivottavasti livevedossa on sitten samanlainen ratkaisu. Jotenkin se päättää biisin miellyttävämmällä tavalla, ja minulle ainakin biisin lopulla on merkitystä; se saattaa vaikuttaa siihen, millainen jälkimaku siitä jää.
:peukku:

Pohdin sitä logiikkaa, että mikä se idea siinä falsetti-lopetuksessa on kun se ei sovi biisiin eikä Sebun äänellekään näköjään? Ihmeen irrallinen elementti.
Kenenköhän mielestä se oli hyvä idea?
Toivotaan että valitsevat liveä varten sen matalan version. Tai jättävät sen pois kokonaan, ei se välttämätön mun mielestä ole. Tai sanotaan, että mun mielestä se ei lisää biisiin mitään tärkeää.

Kuinka moni muuten uskoo että tähän on tulossa joku revamp?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Speed »

Leikittelin ajatuksella, että Darude voisi tehdä darudemaisemman remixin omasta kappaleestaan, mutta todellisuudessa en usko revampiin.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Speed kirjoitti: 10 Helmi 2019, 16:15 Leikittelin ajatuksella, että Darude voisi tehdä darudemaisemman remixin omasta kappaleestaan, mutta todellisuudessa en usko revampiin.
No joo, meilläpäin ei taideta harrastaa revamppeja.

En mä sano että tää biisi sellasta välttämättä tarvitsis, en ole asiantuntija, mutta noin yleisellä tasolla. Tai no, se "'cause you love me you let me go" on kummallinen kun se lässähtää silleen yllättäen, mutta se nyt on mun omaa valitusta.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
son of the beach
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:40

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja son of the beach »

Heikoin puoli tässä sovituksessa on se kun kertsin synat on pistetty kahlaamaan edm-tyylisesti. Euroviisuissa voisi aivan hyvin viljellä klassisempia elementtejä myös dance- tai technotyylissä vai mitä se nyt lieneekään. Samoin yhden sormen pianotekniikkaa vois jo vähitellen kehitellä monipuolisemmaksi.

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Maza »

Darude on astunut Euroviisu-miinaan ja nyt varmasti jo sattuu. Niin moni suomalainen artisti on ryvettänyt itsensä viisuissa ja nyt on Darude oman hiekkamyrskynsä keskiössä. Olisi kannattanut jättää nämä kisat väliin.

"Release me" on kopiokopionkopio ties mistä alkeellisesta dance-rynkytyksestä. Ja kaiken lisäksi plagiaatin haju eltaannuttaa koko keitoksen. Daruden painajaisen ensimmäinen erä oli potku kulkusille. Lisää on valitetettavasti varmasti tulossa.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Puutarhuri kirjoitti: 09 Helmi 2019, 18:24

Kuppilan täytyisi perustaa konsulttitoimisto, jonne voi lähettää UMK kappansa kaikessa hiljaisuudessa etukäteen haukuttavaksi. Lähetämme sen sitten bumerangina takaisin.

Mutta eihän sitten olisi yhtäkään biisiä mukana UMK:ssa, kun mikäänhän ei kelpaa kuitenkaan?

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja manic »

Vaihdoin kolmesta neljään tähteen. Olisi ihan kelpo edustusbiisi meille vaikkei huipulle sijoittuisikaan. Tykkään.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja andre06 »

hercules kirjoitti: 10 Helmi 2019, 13:22 Jos tämä olisi Venäjän Sergein viisubiisi niin kaikki olisi haltioissaan. Just saying :roll:
No olisi aika monta pettynyttä naamaa, jos Sergey jotain näin keskinkertaista ottaisi laulettavakseen. :heh:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

hercules kirjoitti: 10 Helmi 2019, 13:22 Jos tämä olisi Venäjän Sergein viisubiisi niin kaikki olisi haltioissaan. Just saying :roll:
Eivät todellakaan kaikki, itse en tosiaankaan kuulu herran faneihin...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja hercules »

andre06 kirjoitti: 10 Helmi 2019, 18:28
hercules kirjoitti: 10 Helmi 2019, 13:22 Jos tämä olisi Venäjän Sergein viisubiisi niin kaikki olisi haltioissaan. Just saying :roll:
No olisi aika monta pettynyttä naamaa, jos Sergey jotain näin keskinkertaista ottaisi laulettavakseen. :heh:
Omasta mielestäni tämä on melkein raikkauden multihuipentuma jos vertaa Sergein debyyttiin pari vuotta sitten. Se viisu oli vanha jo syntyessään.
Nyt ne verhot kii

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Edwina »

hercules kirjoitti: 10 Helmi 2019, 21:23
andre06 kirjoitti: 10 Helmi 2019, 18:28
No olisi aika monta pettynyttä naamaa, jos Sergey jotain näin keskinkertaista ottaisi laulettavakseen. :heh:
Omasta mielestäni tämä on melkein raikkauden multihuipentuma jos vertaa Sergein debyyttiin pari vuotta sitten. Se viisu oli vanha jo syntyessään.
Sillä viisulla kuitenkin päästiin kolmannelle sijalle. Samaa tuskin tapahtuisi Release Me:lle. Sergein laulamana sen sijaan Release Me muuttuisi energisemmän kuuloiseksi.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Maza kirjoitti: 10 Helmi 2019, 17:36 Darude on astunut Euroviisu-miinaan ja nyt varmasti jo sattuu. Niin moni suomalainen artisti on ryvettänyt itsensä viisuissa ja nyt on Darude oman hiekkamyrskynsä keskiössä. Olisi kannattanut jättää nämä kisat väliin.

"Release me" on kopiokopionkopio ties mistä alkeellisesta dance-rynkytyksestä. Ja kaiken lisäksi plagiaatin haju eltaannuttaa koko keitoksen. Daruden painajaisen ensimmäinen erä oli potku kulkusille. Lisää on valitetettavasti varmasti tulossa.
No onneksi Daruden rahat tulee jostain muualta kun Suomesta. :joojoo: ei hän tästä tule kärsimään.
<3

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Tekoripset kirjoitti: 10 Helmi 2019, 23:13 No onneksi Daruden rahat tulee jostain muualta kun Suomesta. :joojoo: ei hän tästä tule kärsimään.
Nimenomaan hän siksi tähän uskalsi lähteä mukaan UMKkiin, paljon menetettävää ei ole, pelkästään voitettavaa - ja elelee hän kumminkin hiekkamyrsky-tuloilla kun sitä edelleen luukutetaan joka tapahtumassa varmaan maailman tappiin.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Itse myös uskon, että tämä tekee Darudella vain hyvää.
Olin jo tavallaan unohtanut herran olemassaolon,
ja varmaan useita ihmisiä ollut samassa tilanteessa, ja
on edelleenkin. En aikaisemmin ollut tietoinen näistä uudemmista
kappaleista. Nyt saa lisäjulkisuutta tuotannolleen. Varmasti Viisujen
jälkeen saa uusia fanejakin, Viisujen johdosta. :)
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 994
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Minua ei kyllä vakuuttanut. Toivottavasti tulee parempaa.

Avatar
Shchuka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 102
Liittynyt: 21 Touko 2013, 11:13

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Shchuka »

Massiel kirjoitti: 11 Helmi 2019, 15:22 Minua ei kyllä vakuuttanut.
On vähän hassua puhua Darudesta, kun ongelma on Rejman, jonka laulu ei riitä.

Uusi biisi ei poista laulun riittämättömyyttä.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Mun mielestä ainakin studioversiossa laulaa ihan ok, sellanen normi pop-rokkarin ääni. En ymmärrä laulutekniikoiden tms. päälle hölkäsen pöläystä kun ei ole mun alaani, joten ehkä en vaan kuule oikein. Ei ainakaan ärsyttänyt tai aiheuttanut myötähäpeää.

Livelaulutaito on toivottavasti Darudella jo tiedossa ja ottaa sen huomioon.

Sitten vielä, että euroviisuissa voi pärjätä vaikkei liverrä kuin satakieli, kunhan biisi on hyvä. Panostaisin ennemmin siihen biisiin ja sen vastustamattomuuteen, kuin ryhtyisin kilpalaulamaan kaikkien muiden akrobaattien kanssa.
Siellä on enemmän hyviä laulajia kuin hyviä biisejä. Tämä on tietysti vain mun mielipide.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

YourMother kirjoitti: 12 Helmi 2019, 00:11 Sitten vielä, että euroviisuissa voi pärjätä vaikkei liverrä kuin satakieli, kunhan biisi on hyvä. Panostaisin ennemmin siihen biisiin ja sen vastustamattomuuteen, kuin ryhtyisin kilpalaulamaan kaikkien muiden akrobaattien kanssa.
Siellä on enemmän hyviä laulajia kuin hyviä biisejä. Tämä on tietysti vain mun mielipide.
Juuri näin. Allekirjoitan joka sanan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
eurotsiisus
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 12 Helmi 2019, 01:07

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja eurotsiisus »

Ihan hyvä biisi, mutta ehkä odotukset oli toisenlaiset. Darude kommentoi twitterissä tänä iltana:
Kyllähän noi ihan koneellista tanssimusaa on, mutta eipä kolmessa minuutissa aivan järjettömästi koko vokaalibiisillä (joka aikalailla sen "pitää" olla noissa karkeloissa) ihan täysin erilaista juttua tehdä, enkä yrittänytkään. :) 1/2
Lisäksi se, mikä mun oma juttu on, sitä saisi mielestäni tarkastella tekemäni 4 albumin valossa, eikä pelkästään esim. Sandstormiin viitaten, niin kuin jotkut tekevät. Seuraavat kaksi ovat kyllä vähän erilaisia kuin 'Release Me' :) 2/2
Eli veikkaan, että mitään sen kummempaa "darudemaista" (sandstorm) tykitystä ei ole luvassa, mikä on harmi itselleni :( Kyllä viisuissa olis voinut yhden tykitysbiisin tehdä ja jopa heittää vähän digidigidiitä päälle.

Ja hello kaikille muille viisufaneille täällä! Oon lukenut muistaakseni 2013 lähtien :peukku:

Edit: Darudren viesti oli siis vastaus tähän:
Jyrki J.J. Kasvi ‏@jyrkikasvi 5 t5 tuntia sitten
Ei kai @Darudevil ole yrittänyt tehdä Euroviisua oman jutun asemesta? Toivottavasti 2. tai 3. ehdokkaassa on komppiruuvi tiukemmalla kuin ykkösessä

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Jos Daruden uudempaan tuotantoon viitataan, niin se Beautiful alien antaa minulle viisuviboja. Jopa siinä määrin, että harmittaa kun se oli tuhlattu sinne levylle. :heh: Sehän on mielenkiintoinen heti alkusekunneista, eikä aikaakaan kun "lähtee" tykittämään enemmänkin. Lisäksi siihen olisi saanut tyylikkään, mutta mieleenpainuvan shown. Eli tietysti hohtavia alienhahmoja häilymään Led taustalle ja paljon valkoista valoa kohokohdissa. Live laulu olisi toki ollut ongelma, yksi koukku levyllä kun on se ääni ja se kun se on vähän seko.

Mutta joo, kyllä Daruden uudemmastakin tuotannosta lupaavaa materiaalia löytyy viisumenestystä ajatellen.

Den Vilda
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 23:34

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Den Vilda »

Aivan äytöntä ruoskimiskeskustelua täällä. Release me sytyttää joka kerta enemmän ja mielenkiintoista odottaa vielä kahta muuta biisiä. Sebulla on hauska ääni.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

eurotsiisus kirjoitti: 12 Helmi 2019, 01:16 Ja hello kaikille muille viisufaneille täällä! Oon lukenut muistaakseni 2013 lähtien :peukku:
Hello, ja hauska nimimerkki sinulla ;) Mielenkiintoisia nuo lainaamasi twitter-keskustelut.
Puutarhuri kirjoitti: 12 Helmi 2019, 07:15 Jos Daruden uudempaan tuotantoon viitataan, niin se Beautiful alien antaa minulle viisuviboja. Jopa siinä määrin, että harmittaa kun se oli tuhlattu sinne levylle. :heh: Sehän on mielenkiintoinen heti alkusekunneista, eikä aikaakaan kun "lähtee" tykittämään enemmänkin. Lisäksi siihen olisi saanut tyylikkään, mutta mieleenpainuvan shown. Eli tietysti hohtavia alienhahmoja häilymään Led taustalle ja paljon valkoista valoa kohokohdissa. Live laulu olisi toki ollut ongelma, yksi koukku levyllä kun on se ääni ja se kun se on vähän seko.
Tuo on muuten oikeasti hyvä! (Ihan uusi tuttavuus itselleni.) Niin juu, harmi ettei tällä voi kilpailla, mutta toivottavasti joku näistä muista ehdokkaista olisi jollain lailla samaa tyyliä...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Alien-tyyppinen biisi iskisi tosiaan ihan eri lailla kuin tämä, miksei myös Timeless viime vuodelta, tosin se ois sitten jo melko secret garden -menoa laulun vähyyden osalta.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minun hyvin tarkkaan just nyky hiphoppia ja elektronista musiikkia seuraava ja muotitietoinen poikapuolinen teinisukulaiseni (mm. eräs suosikkinsa ollut jo pitkään, "vuosia" :heh: , nyt Grammyja ahminut Childish Gambino, josta en koskaan ollut kuullutkaan :heh: , ei tyyliltään liity tähän, mutta jonkinlaisena mielipiteen painoarvoreferenssinä) tykkäsi kovasti heti intron soundeista - "oikein modernia" - ja muutenkin piti biisistä. Vähän yllättävää ja mielenkiintoista :uujee:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK19: Darude feat. Sebastian Rejman – Release me

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Montako eri versiota tästä biisistä on? Kuulin tämän tänään sekä televisiosta musiikkivideon kera että radiosta. Kuulostivat paikoitellen ihan erilaisilta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu