ESC 2019: selostajat

Euroviisut 2019 Israelissa

Mikon ja Kristan selostus

*****
2
2%
****
7
9%
***
12
15%
**
25
30%
*
36
44%
 
Ääniä yhteensä: 82

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Miodio »

Musta se neutraaliuden vaatimus tulee myös siitä, että kyseessä on kuitenkin kilpailu, vaikka en sitä halua kovin vakavasti ottaakaan. Ei esimerkiksi jossain Eurovaali-tenteissäkään toimittajat voi alkaa pilkkaamaan yhtä puoluetta ja kehumaan, että toisen puolueen puheenjohtaja onkin mun kummitädin paras frendi. Ei sen nyt tarvi liian kuivaa olla, mutta ilkeily ainakin pois.

Esikatseluissa ja raporteissa voi sitten irrotella enemmän. Tosin musta on hyvä huomio se, että kannattaa välttää koko touhun leimaantumista jonkun pienen piirin puuhasteluksi - jos haluaa että se on kaikelle kansalle tarkoitettua hupia.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja andre06 »

HS:n haastiksessa Krista sanoo, kuinka hänen kommenttien kanssa tehdään kärpäsestä härkänen eikä kellään ole enää mitään huumorintajua. :roll: Krista ei näytä tajuavan, että kommentaattorin tehtävä ei ole tuoda omaa mielipidettä kappaleesta esiin, vaan kertoa katsojille edustuskappaleesta ja edustajasta kiinnostavaa tietoa.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006109451.html

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Miodio kirjoitti: 17 Touko 2019, 21:25Ei esimerkiksi jossain Eurovaali-tenteissäkään toimittajat voi alkaa pilkkaamaan yhtä puoluetta ja kehumaan, että toisen puolueen puheenjohtaja onkin mun kummitädin paras frendi.
Juuri näin. Tai miettikää, jos jossain urheilukilpailuissa selostaja hekottelis, että joo toi venäläinen voi voittaa jos on maksanut tuomareille tarpeeks ym.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Se Krista kun niin rakastaa sitä Ruotsia ja MF:ia niin miksi se menee sinne toistuvasti nolaamaan itsensä surkeilla biiseillään?

Oli kyllä luokatonta selostusta monessa mielessä. Koko tämän Suomen viisu/UMK-tiimin saisi tunkea niin syvälle ettei siellä enää edes pippuri kasva.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

No ainakaan Eduskuntavaali-tenteissä YLEn toimittajat eivät kovin puolueettomia olleet...
Mutta toki viisuissa puolueettomuus, nollatoleranssi kiusaamiselle ja syrjinnälle (ja mitä näitä nyt on) olisivat vielä politiikan maailmaakin oleellisempia.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hesarin jutun jälkeen Krista tuskin muuttaa suuntaa finaalissa (päinvastoin...). Huomiota on haettu, huomiota saatu - Yle on onnistunut aikomuksessaan. :tapu: (Ja onhan muutkin kommentaattorit mielipiteitään kilpailukappaleista sanonut, varsinkin jos on pitänyt jostain erityisen paljon. Kristan tyyli on vain liioittelevan ärsyttävä.)

Selostuksesta en kuitenkaan luovu, koska sekin on osa viisutunnelmaa. :draamaa: Nytpä voi hihitellen äännestää Sloveniaa erityisen mielissään, kun Krista ensin disauttelee sen maan rakoon. :twisted:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja sziget »

Krista vaihtoon. Hän on boring. zzz

Mikko ei ole niinkään huono. Voisi jatkaa yksin tai jonkun asiallisemman kanssa. Ei Cristal Snow'n.
Hanhis kirjoitti: 17 Touko 2019, 15:40 Väsynyttä ja ilkeämielistä läppää Kristalla. Hänelle on varmasti oma soppi euroviisumaailmassa, mutta selostajakoppi se ei ole. Mikon positiivisempi meininki nappaa paremmin
Osaa laulaa ja tehdä viihdyttäviä show-numeroita. En halua Kristaa ulos viisuista vaan selostamosta. Ellei sopivaa roolia löydy, voi vaahdota siellä Instassa tai aloittaa vaikka oman Krista Show'n.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

sziget kirjoitti: 17 Touko 2019, 22:41
Mikko ei ole niinkään huono. Voisi jatkaa yksin tai jonkun asiallisemman kanssa. Ei Cristal Snow'n.

---

Osaa laulaa ja tehdä viihdyttäviä show-numeroita. En halua Kristaa ulos viisuista vaan selostamosta. Ellei sopivaa roolia löydy, voi vaahdota siellä Instassa tai aloittaa vaikka oman Krista Show'n.

Juu, pitää aina olla varovainen siinä, mitä toivoo ja rajata mahdollisimman tarkasti, sekä vääntää rautalangasta, koska YLE (Cristal Snow -lisäyksesi). :peukku: :mrgreen:


Ja kyllä, muistan nuoren Kristan. Sitä intoa, energiaa, nyt jo kokemustakin saa tietysti hyödyntää, varsinkin, kun ihminen itse on varmasti tarmoa puhkuen mukana toteuttamassa asioita hyvässäkin mielessä. Oikea ihminen oikeassa paikassa oikeaan aikaan on aina hyvä juttu.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Requel »

Oon aina tykänny Mikosta selostajana. :peukku: Kristan puheissa en nää mitään kovinkaan väärää, mut ei kyl ittee nyt nappaa hänen diivamainen selostustyylinsä. Vähän ärsyttääkin välillä. En oikein innostu siitä että korostetaan omia suosikkejaan ja mollataan huonompia (jossa Kristalla on kieltämättä hyvä maku, mollauksen kohteet on valittu hyvin). :heh: Mut se on sit eri asia että onko se väärin ja kyl mun korvat noi jutut sallii vaikken niistä pidäkään. :joojoo:

Tän pienen kohun jälkeen kyl toivon Kristan jatkavan samaa linjaa ku kaikkialla ollaan olevinaan niin moraalihomoja että. :draamaa: Täs maailmas ei saa sanoo kohta enää mitään jos kaikki alentuis muokkaamaan käytöstään kun joku vähän inisee. :mrgreen:
andre06 kirjoitti: 17 Touko 2019, 22:03 HS:n haastiksessa Krista sanoo, kuinka hänen kommenttien kanssa tehdään kärpäsestä härkänen eikä kellään ole enää mitään huumorintajua. :roll:
Tottahan tämä on. :sorivaan:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

^ No jaa, minulle ainakin jäi vaan ikävät fiilikset selostuksesta, joten kyllä aion inistä. Krista voi perustaa oman youtube-kanavan ja sanoa siellä mitä haluaa. Virallisessa selostuksessa ei tarvitsisi. Haluan kuulla kiinnostavia faktoja eikä minua kauheasti kiinnosta mitä Krista ja sen kaverit tekee tai kenen kanssa käy treffeillä.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

Onpa erikoinen asenne laajaa kritiikkiä kohtaan, että ei ne vitsit oikeesti ollut pahoja ja kriitikot liioittelevat... :shock:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Huono asenne. :ylppis:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Hitto että toi ämmä on kujalla... ensinnäkin, vois vähän karistaa sitä ylimielisyyttä viimeistään siinä vaiheessa kun aiheellista kritiikkiä tulee, ja vaikka myöntää, että jutut meni vähän mauttoman puolelle. Ja toisekseen, ”Ei ole järkeä, että kaikkea vain kehutaan." :roll: Ei pitäisi olla liikaa vaadittu selostajalta ymmärtää, että hän on siellä selostajana, ei tuomarina. Omista makumieltymyksistään biisien suhteen ei ole tarvetta sanoa yhtään mitään, koska ketään ei kiinnosta.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Happy »

Aijaa, no mua ainakin kiinnostaa selostajien makumieltymykset, tosi tylsäähän se olis jos ne ei sais kommentoida minkälaisia tuntemuksia biisit&livet on niissä herättäny.

Ymmärrän toki syyt miks Krista on saanu kritiikkiä: osittain oon samaa mieltä siitä ettei ennakkoo (ennen siis koko esitystä) oo soveliasta teilata jotain viisuu , mut loppupeleis voin kyl rehellisesti sanoa pitäneeni Kristan tavasta selostaa :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Leoton
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 71
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 11:38

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Leoton »

Jotain rajaa, pliis. Itsekin lauon kaveripiirin viisustudiossa oman mielipiteeni suoraan, mutta ehkä jonkinlainen pidättyväisyys olisi Kristan osalta paikallaan Ylen suorassa selostuksessa. Kommentointi jää tylyksi, koska perusteluja ei juuri ehditä kuulla. Pidän Mikkon rauhallisesta tyylistä ja muistelen kaiholla Jaanan myönteishenkistä kommentointia.

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 336
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Kyllä selostajat saavat ilmaista mielipiteensä biiseistä, mutta se menee liian pitkälle, että kehottaa katsojia käymään jääkaapilla tai katsomaan instaliveä, "ette menetä mitään". Muutenkin minusta on parempi, että selostajat ilmaisevat mielipiteensä biisistä vasta biisin jälkeen, niin katsoja saa ensin rauhassa muodostaa oman mielipiteensä.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5509
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Olen ehkä vähän tylsä, mutta selostuksessa ei pitäisi mainita mistään ennakkosuosikin asemasta tai tosiaan jaella omia mielipiteitään. Kyseessä kuitenkin on äänestys, joten molemmat voivat ohjata katsojien äänestämistä. Kuten ylläkin on todettu, tulisi pysytellä neutraalina.

E: ^ Ei tosiaan etenkään ennen esitystä puhuttaisi ennakkosuosikeista tai omista mielipiteistä.

Toisaalta tuli mieleen, että tulisikohan selostuksesta tylsää, jos ei voisi fiilistellä omia suosikkejaan? Ehkä ei välttämättä tarvitsisi tulla, jos ne korvataan jollain mielenkiintoisilla seikoilla eri edustajista, biiseistä tai taustoista. Niitä toki on jo nytkin selostuksessa, mikä on hyvä.

Tuomarijutuissa ymmärrän kyllä, että pelkkiä kehuja on hieman puuduttavaa kuunnella.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mä muistan tykänneeni Heikki, Jaana ja Asko kombosta. Asko heitteli sekaan kivaa knoppitietoa, Jaana aika pitkälti selosti asiallisesti ja Heikki oli sitten se huumorin tuoja porukassa. Nää kolme toimivat hyvin yhteen ja täydensivät kivasti toisiaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Jadine kirjoitti: 18 Touko 2019, 00:10 Kyllä selostajat saavat ilmaista mielipiteensä biiseistä...
Olen eri mieltä
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Wilson »

(Kuuntelin ensin suomenkielinen selostus mutta en jaksanut kuin 20 minuuttia) :eiei:

Olen kuunnellut pitkin viikkoa Evan ja Johanin selostukset ja siinä on pari joka on ammattitaitoinen.
Pitivät peukkuja kaikille osanottajille ja oli lämmin ja tasokkaat selostukset koko ajan ja ESC lähetykset olivat niin mukavanoloista heidän seurassa. :peukku:
Mutta makuja ovat erilaiset.

Avatar
helidon
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 12 Helmi 2013, 08:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja helidon »

Hanhis kirjoitti: 17 Touko 2019, 22:35 Hesarin jutun jälkeen Krista tuskin muuttaa suuntaa finaalissa (päinvastoin...). Huomiota on haettu, huomiota saatu - Yle on onnistunut aikomuksessaan. :tapu: (Ja onhan muutkin kommentaattorit mielipiteitään kilpailukappaleista sanonut, varsinkin jos on pitänyt jostain erityisen paljon. Kristan tyyli on vain liioittelevan ärsyttävä.)
YLE:n UMK-tiimin ja pomojen Aution ja Vilénin kritisointi on kyllä kuin hakkaisi päätä seinään vuosi vuoden jälkeen. Mikä tää Hesarin Krista-promojuttu on nyt sitten? Tälläkin kertaa on muissa vika. Nyt ne ääliöt, siis katsojat, eivät tajua läppää.

Jatkan sen verran tätä Krista-ininääni, siis sitä, että hänen selostuksensa oli mielestäni täyttä roskaa tiistaina ja torstaina semifinaaleissa. Kyse ei ole Kristan lynkkaamisesta, eikä moralisoinnista. Pöh. Hänhän on laulajana ja esiintyjänä hyvä ja hauskakin, kunhan vain saa tehdä omaa juttuaan.

Mutta selostuskopissa se Kristan oma juttu edellä ja minäminäminä -meno ei toimi. Väännetään sitten rautalangasta, mistä kitisen, kun ei mene jakeluun YLE:lle. Kyse on viestinnän perusasioista: keskeistä viestin välittämisessä on ajatella viestin vastaanottajaa ja arvostaa kuulijaa. Kuulija on tärkeämpi kuin selostaja. Niin kuin joku sanoikin aiemmin, että pitää hakea se yhteinen nimittäjä, joka toimii jotenkin kaikille. Sit voi vitsailla ja leikkiä; noi on tyylijuttuja, jotka esim. Johan ja Eva hallitsevat kivasti. Mikko myös on menossa tohon suuntaan. Selostajan omat mielipiteet ovat ok. Nekin vaan voi esittää niin monella tavalla, mut silloin pitää osata asiansa.

Taviskatsojaa, joka katsoo eka kerran viisuja, ei oikeasti koukuteta katsomaan viisuja jatkossa kertomalla sisäpiirin juttuja jostain meidän Victorista tai siitä, kenen kaveri kävi treffeillä jonkun Hollannin esiintyjän kanssa. Eihän jääkiekko-ottelun selostajakaan/kommentaattorikaan ala esitellä jotain pelaajaa, että "nyt jäälle vaihdettiin tää MEIDÄN Victor ja mä treenasin meidän Victorin kanssa viime vuonna MM-kisojen alla" tai "maalissa on Henrik Lundquist, jonka kanssa mun kummin kaima kävi muuten treffeillä" tai "USA voittaa, jos ne ostaa tuomariäänet" tai "nyt on toi Suomen powerplaytilanne, mut hei MÄ oon sen ajan instalivessä, tulkaa mun kans sinne Suomen powerplayn ajaksi". Voipi jäädä jääkiekot katsomatta :shock: .

Lopuksi: pitäkää YLE:n UMK-tiimi, Autio ja YLE:n luovien sisältöjen johtaja, vaan toi asenteenne. Hyvin menee.

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

iiiduli kirjoitti: 18 Touko 2019, 00:44 Mä muistan tykänneeni Heikki, Jaana ja Asko kombosta. Asko heitteli sekaan kivaa knoppitietoa, Jaana aika pitkälti selosti asiallisesti ja Heikki oli sitten se huumorin tuoja porukassa. Nää kolme toimivat hyvin yhteen ja täydensivät kivasti toisiaan.
Kyllä, kyllä, kyllä! :joojoo:

Onpa hyvää kommentointia tässä ketjussa ja muutoinkin fanien tunnoista. Tuntuu että Ylellä ajatellaan laskevista katsojaluvuistakin jotenkin ulkoisesti, että Euroviisut/UMK eivät vain kiinnosta suomalaisia. Pannaan muka jonkinlaisen ilmiön piikkiin, katsomatta omaa tekemistä ja sen roolia kiinnostuksen laskulle.

Mä pelkään että tämä pelleilyn ja mauttoman huumorin räiske nimenomaan johtaa laskuun tai jopa syöksyyn, aliarvostukseen koko kisaa kohtaan sekä katsojilta että säveltäjiltä että artisteilta :lohduton:

Ja samaan aikaan kisan taso maailmalla vaan nousee...

No ei kai auta kuin toivoa, että Yle havahtuu ennen kuin on myöhäistä ja antaa Kristallekin palautetta. Mutta ihan mahdollista on, että tästä keväästä lähtee suomalaisen viisukulttuurin syöksy tyyliin UK ja Irlanti 2000-luvun alkupuolella... sopivat merkit on ilmassa

Olenpas tänään apokalyptinen! Onneksi on sentään tiedossa hieno viisuilta, vaikkei siellä Suomea olekaan mukana :peukku:

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

Hanhis kirjoitti: 17 Touko 2019, 22:35 Hesarin jutun jälkeen Krista tuskin muuttaa suuntaa finaalissa (päinvastoin...). Huomiota on haettu, huomiota saatu - Yle on onnistunut aikomuksessaan. :tapu: (Ja onhan muutkin kommentaattorit mielipiteitään kilpailukappaleista sanonut, varsinkin jos on pitänyt jostain erityisen paljon. Kristan tyyli on vain liioittelevan ärsyttävä.)

Selostuksesta en kuitenkaan luovu, koska sekin on osa viisutunnelmaa. :draamaa: Nytpä voi hihitellen äännestää Sloveniaa erityisen mielissään, kun Krista ensin disauttelee sen maan rakoon. :twisted:
Krista taisi todetakin jossain haastattelussa jo pari viikkoa sitten, että hän tulee kommentaattorin roolissaan heittämään "vettä kiukaalle". Nyt kun lukee tuon Hesarin jutun niin ymmärtää, että huomiota Yle on juuri halunnutkin. Krista ja Yle on näin ollen ainakin jossain määrin onnistunut tavoitteessaan. Mieleenkiintoista on myös tänään se, että julkaistaanko ensi vuoden UMK:sta jotain infoa. Muistaakseni joskus avoimesta kilpailusta on tiedotettu juuri Euroviisujen finaalissa.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11302
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^^ & ^^^ Hyviä komentteja tuossa yläpuolella. :kiitos: Olen pöyristynyt - joskaan en viime vuosien perusteella enää suuresti yllättynyt - että jälleen kaikki kritiikki tunnutaan sivuutettavan ylimielisesti.

Muutenkin tuntuu, että Yle ja ehkä laajemmin suomalainen media elävät jossain omassa somekuplassaan. Erehdyin pitkästä aikaa lukemaan Twitteriä, ja yksi kerta oli itselleni ehdottomasti tarpeeksi, kun tykätyimpien joukossa oli vain jotain tubettajien väkisin väännettyjä puujalkavitsejä, Mikko oli repostaillut pelkästään positiivisia kommentteja ja kritiikkiin oli korkeintaan vastailtu passiivis-aggressiivisella sävyllä, useimmiten ei kuitenkaan ollenkaan. :tajuton: Henkilökohtaisesti olenkin sitä mieltä, että "some" ja erityisesti peukutussysteemit ovat pilanneet internetin ja sen tasa-arvoisuuden. :juhaukki:

Onneksi on kuitenkin Kuppila (niin ja adressi tuossa alapuolella, jonka saa vapaasti allekirjoittaa).
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Voin niin kuvitella, että Ylen viisutiimi on kuitannut kaiken palautteen, jota olen viime vuosina sinne lähettänyt, Kristan tyyppisellä asenteella... Että ihmisillä ei ole huumoritajua, ja ettei se nyt niin huono vitsi ollut, ja että hyvääkin palautetta on tullut. Rivoista jutuista valittamista siellä varmaan pidetään taantumuksellisuutena, jota ei tarvitse huomioida.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

JuliaS kirjoitti: 18 Touko 2019, 21:56 Voin niin kuvitella, että Ylen viisutiimi on kuitannut kaiken palautteen, jota olen viime vuosina sinne lähettänyt, Kristan tyyppisellä asenteella... Että ihmisillä ei ole huumoritajua, ja ettei se nyt niin huono vitsi ollut, ja että hyvääkin palautetta on tullut. Rivoista jutuista valittamista siellä varmaan pidetään taantumuksellisuutena, jota ei tarvitse huomioida.
Toivon, että Krista pyytäisi finaaliselostuksen alussa anteeksi sanomisiaan.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja jamira »

12pointsii kirjoitti: 18 Touko 2019, 21:59
JuliaS kirjoitti: 18 Touko 2019, 21:56 Voin niin kuvitella, että Ylen viisutiimi on kuitannut kaiken palautteen, jota olen viime vuosina sinne lähettänyt, Kristan tyyppisellä asenteella... Että ihmisillä ei ole huumoritajua, ja ettei se nyt niin huono vitsi ollut, ja että hyvääkin palautetta on tullut. Rivoista jutuista valittamista siellä varmaan pidetään taantumuksellisuutena, jota ei tarvitse huomioida.
Toivon, että Krista pyytäisi finaaliselostuksen alussa anteeksi sanomisiaan.
Päinvastoin taisi juuri nauraa vaan asialle.

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

jamira kirjoitti: 18 Touko 2019, 22:02
12pointsii kirjoitti: 18 Touko 2019, 21:59

Toivon, että Krista pyytäisi finaaliselostuksen alussa anteeksi sanomisiaan.
Päinvastoin taisi juuri nauraa vaan asialle.
Jep, koska olen huumorintajuton, valitsin kieleksi englannin :rofl:
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja kalonike »

andre06 kirjoitti: 17 Touko 2019, 22:03 HS:n haastiksessa Krista sanoo, kuinka hänen kommenttien kanssa tehdään kärpäsestä härkänen eikä kellään ole enää mitään huumorintajua. :roll: Krista ei näytä tajuavan, että kommentaattorin tehtävä ei ole tuoda omaa mielipidettä kappaleesta esiin, vaan kertoa katsojille edustuskappaleesta ja edustajasta kiinnostavaa tietoa.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006109451.html
Ihan tyypillistä reagointia UMK-tiimiltä fanien ja katsojien kritiikkiin. Samantyyppistä palautteen halveksimista se on ollut Autioltakin, aina vika on faneissa, katsojissa, äänestäjissä, suomalaisissa.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2019: selostajat

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

jamira kirjoitti: 18 Touko 2019, 22:02
12pointsii kirjoitti: 18 Touko 2019, 21:59

Toivon, että Krista pyytäisi finaaliselostuksen alussa anteeksi sanomisiaan.
Päinvastoin taisi juuri nauraa vaan asialle.
Krista ja Mikko palasivat useasti selostuksen aikana tähän aiheeseen. Krista aloitti selostuksen: "Jos ei ole ollenkaan huumorintajua, voi valita selostuksen pois." :roll:

Mikko myös kysyi, paljonko Kristalla on insta-seuraajia. "Torstain jälkeen enää puolet entisestään", Krista sanoi. :heh:

Mikko myös heitti Kristalle: "Ootpa sä nyt positiivinen!". Tähän Krista: "Hei, tää on finaali, huonot on jo pudonnut!" :heh:

Lukittu