Malta 2021: Destiny – Je me casse

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Destiny – Je me casse

*****
34
25%
****
42
31%
***
36
26%
**
16
12%
*
8
6%
 
Ääniä yhteensä: 136

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Ne, jotka ovat pelänneet että alkupäässä esiintyminen söisi tältä ääniä: sijoittuihan Chiarakin vuonna 2005 kolmospaikalta toiseksi.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja jamira »

Sijoittui, mutta se on poikkeuksellista. Kyllä se totuus on että aika usein artisti kärsii alkupään esiintymisnumerosta ihan selkeästi. Esim. kun vertaa semituloksia ja finaalituloksia niin usein näkee finaalin alkupään maita jotka on finaalissa ottaneet ihan reilusti sitten takkiin sijoitusta samassa semissä aiemmin kilpailleita vastaan. Toki finaalissa on äänestämässä maita jotka ei ole semissä ja siksikin tulos erilainen, mutta kyllä sen minusta aika monesta tuloslistasta kyllä näkee että sillä on vaikutusta selvästi.

Maltan kohdalla olen enemmän epäileväinen siksi, että se vaikka se on vasta kuudes maa, niin se on jo viides naispoppis (tai neljäs jos Venäjä ei mene poppikseksi). Finaalin alkupää on täynnä noita naisesiintyjiä samanlaisissa mekoissaan ja samantyylisissä koreografioissa, tuonne kyllä hukkuu helposti jopa Maltakin. Jossain vaiheessa yleisö kyllästyy.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja poika90 »

ratamo1 kirjoitti: 19 Touko 2021, 20:44 Haluaisin nyt kaiken tämän negatiivisen kommentoinnin keskelle tulla kehumaan Maltan esitystä. :joojoo: Minusta Destiny oli aivan huikea ja pidin erityisesti viimeisestä kertosäkeestä, josta todella tuli tunne, että tämä on edelleen taistelemassa voitosta. Ei varmaan voittanut yleisöääniä, mutta raateihin uskon ja toivon semmoista vähintään. +270 pottia heiltä finaalissa. :pliis: Destinyn naurut ja ilmeilyt toimivat ja meidän kotikatsomossa tätä ylistettiin. :tapu:
Jo minulle toimi myös ja oikeastaan rakastuin nyt kunnolla biisiin ja Destinyyn itseensä. Minulle olisi tämä mieluisin voittaja ennakkosuosikeista. Ja vanhempani myös ihastuivat heti Destinyyn ja he pitivät hänestä ylivoimaisesti eniten kaikista top 6 annakko suosikeista.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Minä katsoin tämän liven taas ja yhä enemmän vaan häiritsee yliyrittäminen ja kuinka oikein yritetään puskea sanomaa rautalangasta väännettynä. Rentoutta ja letkeyttä tämä kaipaisi. Se c-osa etenkin tekee tästä vielä raskaamman. Ilmeet eivät olleet niin rasittavia kuin Netalla, mutta silti menee samaan ärsytyskoriin. Destiny on toki taitava laulaja ja ihan hyvä esiintyjä.
Cry him out

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jamira kirjoitti: 21 Touko 2021, 22:00 Maltan kohdalla olen enemmän epäileväinen siksi, että se vaikka se on vasta kuudes maa, niin se on jo viides naispoppis (tai neljäs jos Venäjä ei mene poppikseksi). Finaalin alkupää on täynnä noita naisesiintyjiä samanlaisissa mekoissaan ja samantyylisissä koreografioissa, tuonne kyllä hukkuu helposti jopa Maltakin. Jossain vaiheessa yleisö kyllästyy.
Ehkä tuottajatkin miettivät tätä ja sijoittivat siksi Maltan niin aikaiselle slotille? :miettii: Ehkä yleisö ei ole vielä tuossa vaiheessa kyllästynyt. :heh: No joo, täytyy kyllä olla melkoinen esitys, jos tuolta paikalta vielä nousee voittotaisteluun... ja mun ykkössuosikiksi uudelleen. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Onko Malta menettänyt paikkansa ykkössuosikkinasi :eeek:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Aikoja sitten (tosin tällä viikolla). :draamaa: Mitäs foorumia se Rousku on oikein lukenut? :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Kyllä minä tätä viisukuppilaa olen lukevinani, mutta edes minä en ehdi tsekata jokaista puntaripäivitystä. :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Minä viisuviikolla mitään päivityksiä ole tehnyt. :sekava: Liettua siis vaihtui ykköseksi ensimmäisen semifinaalin jälkeen, kun puntariketju oli jo lukittu. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ei riittänyt Maltallakaan rahkeet voittoon. Yleisöäänipotti hämmentävän pieni, jäi jopa Suomen taakse (tosin ihan ansaitusti.)
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kannattaisiko se biisi ensi kerralla ostaa jostakin muualta?

Finaaliseurani ihmetteli Destinyn nyrpistelyä pisteidenannon aikana.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja JRS »

Oliko Malta nyt se kuuluisa "floppaava fanisuosikki"? :miettii:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5964
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mua vähän huvittaa Maltan huonot yleisöpisteet. Ei kannattaisi ostaa niin muovista biisiä Ruotsista.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Naurahdin tämän teleäänille. Destiny myös hyvin v*ttuuntunen oloinen pisteidenlaskussa.
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja hra47 »

iiiduli kirjoitti: 23 Touko 2021, 02:41 Mua vähän huvittaa Maltan huonot yleisöpisteet.
Niin minuakin ja ihan ansaitusti. Luojan kiitos ettei pärjännyt tätä paremmin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Mä en kuullut tota teleäänisaalista, oliko se sitten ihan mitätön?

Ihmettelin kyllä Destinyn tyhjyyteen tuijottavaa mutristelevaa emo-ilmettä kun oli vielä ihan kärkikamppailussa juryäänten aikana. Mikä ihme sitä silloin risoi?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5964
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ne Destinyn ilmeet tosiaan olivan hieman outoja. Jännittikö häntä niin paljon, että sen takia näytti niin v*ttuuntuneelta koko ajan vai mikä mahtoi risoa. Tai ehkä hän tajusi itsekin, että biisi ei oikeasti ole edes kovin hyvä. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Varsinkin niiden äänikalastelumainosten jälkeen yleisöäänitulos tuntui oikeudenmukaiselta ja hieman huvittavaltakin. :heh:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja murka »

Destiny on nuori. Ottaa opiksi, ettei tilaa enää viisupakettia Ruotsista.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Saivatpa kylmää vettä päälleen ja syystä. "Ladies, listen to me" 18-vuotiaan teinin toitottamana, hohhoijaa... mene sinä teini siitä nyt kotiin kasvamaan vielä, saattoi moni ajatella. Jonkun tässä on täytynyt ärsyttää ihmisiä.
Viimeksi muokannut Jonttu, 23 Touko 2021, 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

iiiduli kirjoitti: 23 Touko 2021, 02:50 Ne Destinyn ilmeet tosiaan olivan hieman outoja. Jännittikö häntä niin paljon, että sen takia näytti niin v*ttuuntuneelta koko ajan vai mikä mahtoi risoa. Tai ehkä hän tajusi itsekin, että biisi ei oikeasti ole edes kovin hyvä. :heh:
Hän oli 6 vuotta sitten jescissä samanlainen, ei iloinnut yhtään kun muut sai pisteitä. Jotenkin tuntuu, että hänellä on "mun kuuluu aina voittaa kaikki" -asenne - mutta voin tietty olla väärässäkin.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^
Destinyn mutristelujen takia saatoin olla ehkä hieman vahingoniloinen, kun Malta sai niin huonot pisteet yleisöltä. Oon niin helpottunut, ettei tää voittanut (vaikka biisiä vastaan minulla ei sinänsä mitään olekaan.)
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja toivo »

Destiny mökötti kuin pikkulapsi. Malta ei sitten voittanut vieläkään viisuja.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Itselle kaatui live-showhun, mm. kirkkaita värejä paljon, epäharmonista räikeyttä. Kirkas vihreä ja pinkki, kivan kirpeää yhdessä :heh: Koko lavashow olisi kannattanut uusia. Kappaleesta pidän, Destiny laulaa hyvin.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kotikatsomokaverini, joka ei ollut tätä kuullut aikaisemmin eikä ole aktiivinen viisuharrastaja, totesi että tämähän on Toyn uusintaversio. Ehkä joku muukin on ajatellut niin ja se on karsinut äänestäjiä.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Koirankuonolainen kirjoitti: 23 Touko 2021, 11:31 Kotikatsomokaverini, joka ei ollut tätä kuullut aikaisemmin eikä ole aktiivinen viisuharrastaja, totesi että tämähän on Toyn uusintaversio. Ehkä joku muukin on ajatellut niin ja se on karsinut äänestäjiä.
Maltahan kasasi esitykseensä pinon viime vuosien viisukliseitä aina eeppiseen saksofoniin asti. Kumma kun ei toiminut. ;)

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 787
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

iiiduli kirjoitti: 23 Touko 2021, 02:50 Ne Destinyn ilmeet tosiaan olivan hieman outoja. Jännittikö häntä niin paljon, että sen takia näytti niin v*ttuuntuneelta koko ajan vai mikä mahtoi risoa. Tai ehkä hän tajusi itsekin, että biisi ei oikeasti ole edes kovin hyvä. :heh:
Joo ne ilmeet ihmetytti. Muilla hyvä party-fiilis päällä ja sitten Malta vakavana.
Is there something wrong with who I am ?

Tornero
Maistelija
Maistelija
Viestit: 21
Liittynyt: 19 Touko 2021, 08:21

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja Tornero »

Tämä on kyllä ihan käsittämättömän negatiivinen palsta. Tällaisella yksittäisen esityksen dissaamisella ei ole mitään tekemistä viisufanituksen kanssa. Päinvastoin.

Iloitaan nuoren ihmisen selkeästä pettymyksestä. Ollaan avoimesti vahingoniloisia, kuin teitä olisi jotenkin henkilökohtaisesti loukattu. Destiny oli varmasti todella pettynyt televote-pisteisiin, odotukset oli taatusti korkealla. Eikä ne odotukset olleet ihan tuulesta temmattuja, Malta voitti tiukan ykkössemin selkeästi. Ja niitä ruotsalaisia biisejä oli puolet kattauksesta, miksi muita ei kyykytetä. Get real, folks.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Tornero kirjoitti: 23 Touko 2021, 11:49 Tämä on kyllä ihan käsittämättömän negatiivinen palsta. Tällaisella yksittäisen esityksen dissaamisella ei ole mitään tekemistä viisufanituksen kanssa. Päinvastoin.
Päinvastoin, tämä on hyvin asiallinen palsta verrattuna moniin muihin. Jos suosikkiasi kritisoidaan vähän ponnekkaammin äänensävyin ei siitä ole syytä vetää hernettä nenään. Puolet on usein petäjäistä mukana täällä :surrur:

Ja itse asiaan, henk. koht koin että Destinyllä meni finaalissa yliyrittämiseksi, siis laulu kyllä kulki mutta eleet ja ilmeet menivät hieman yli. Ei löytynyt rentoutta siis sillä saralla eikä esityskään ollut erityisen muistettava (visuaalisesti). Huono esiintymisnumero sekä kaverittomuus selittävät huonoa puhelinäänestystulosta osittain. Studioversio pysynee top kymppissäni, livenä ei vetänyt mukaansa lainkaan samalla tavalla.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Malta 2021: Destiny – Je me casse

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Olen pikkasen samaa mieltä kyllä torneron kanssa.

Lukittu