Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Euroviisut 2022 Italiassa

Marius Bear – Boys do cry

*****
12
10%
****
18
16%
***
34
29%
**
30
26%
*
22
19%
 
Ääniä yhteensä: 116

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Albin »

UFOPOLI kirjoitti: 08 Maalis 2022, 21:34 Tämä on menestyjä, joka yllättää fanit :tosion: Lainatkaa tätä sitten kun olin täysin väärässä :pannu:
:peukku: Tulen mukaan lainattaviin <3

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1956
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Ihan asiallinen biisi. Marius-karhun narisevasta äänestä en oikein pitänyt. Raadit tykkää. 3 tähteä. Tuli kyllä vähän ikävä Gjon's Tearsia...
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Albin kirjoitti: 21 Maalis 2022, 19:42
UFOPOLI kirjoitti: 08 Maalis 2022, 21:34 Tämä on menestyjä, joka yllättää fanit :tosion: Lainatkaa tätä sitten kun olin täysin väärässä :pannu:
:peukku: Tulen mukaan lainattaviin <3
Tykkään tästä itse kovasti, mutta mun ennustus ei ole ihan tällainen. Luulen että tämä pääsee finaaliin ja sitä Suomen selostajat oikein ihmettelevät (”hiukan yllättäväkin jatkoonmenijä”) mutta finaalissa sitten sijoittuu häntäpäähän. Saattaa tietysti saada joko juryn tai katsojien pisteissä ihan hyvänkin tuloksen, mutta tuskin molemmissa. En tiedä, en vaan saa tästä menestyjää vaikka toivoisinkin olevani väärässä.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11305
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Hmh, vähän vaikea pala purtavaksi. Jazzahtava sovitus on todella viehkeä ja jotain sellaista, mitä en ensimmäisenä osannut odottaa menestystä janoavalta Sveitsiltä. Vähän kuitenkin tulee fiilis, etteivät solisti ja biisi ihan kohtaa parhaalla mahdollisella tavalla. Miltäköhän kuulostaisi, jos esimerkiksi Roger Cicero kaivautuisi haudastaan tulkitsemaan tämän? Sanoisin, että live-esitys tulee ratkaisemaan tämän kohdalla paljon, mutta sitä odotellessa taidan kyllä kallistua luonnehtimaan tätä sanoilla ulkokohtainen tuote. Heikot kolme tähteä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Etpä sinäkään tästä tietysti sitten pitänyt. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11305
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ No pidin mä juurikin siitä jazzahtavuudesta!!! :draamaa:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Serduchka kirjoitti: 24 Maalis 2022, 23:44 ^ Etpä sinäkään tästä tietysti sitten pitänyt. :lohduton:
Tämä biisi on mulle sama kuin Belgia 2020 (Hooverphonicin Release Me) eli en voi käsittää miten ihmiset ei ymmärrä biisin hienoutta ja väittävät tylsäksi. Onneksi voin lohduttautua sillä, etten mäkään ymmärrä esimerkiksi Hari Mata Harin Lejlan melodiaa lainkaan, eli se on mielestäni pelkästään musikaalisesti lahjakkaasti tehty, mutta tappavan tylsä.

Offtopicina (ikään kuin tämä kommenttini muuta olisi ollutkaan) pakko vielä sanoa että 2021 Hooverphonic sitten taas olikin täysin turhanpäiväinen, enkä koskaan voisi muistaa sen biisin nimeä tai melodiaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Teräsbekoni kirjoitti: 24 Maalis 2022, 23:49 No pidin mä juurikin siitä jazzahtavuudesta!!! :draamaa:
Sentään siitä. :hali:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41814
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Tämä olisi kyllä ilman Mariusta parempi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minusta tämä olisi parempi jos sanoitus ei olisi niin cringe ja klisee.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Kiva tunnelma. Samettinen. Marius ei jotenkaan istu kokonaisuuteen, mutta pitää totutella.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Pete »

Live-esitys:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41814
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Tykkäsin tuosta livestä enemmän kuin studioversiosta. Ainakin Marius osaa laulaa. Tyylikästä jopa. Raspi kuulostaa vähän kliseiseltä, etenkin kun sitä on koko ajan. En silti ehkä niin kovin usein tuota kuuntelisi. Sopisi johonkin elokuvaan musaksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Mullekin tulee tästä mieleen leffamusa. Osaan kuvitella miten ulkona sataa, päähenkilö suree ja tämä soi taustalla.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ainakin tämä erottuu tämänvuotisista miesballadeista. :joojoo: Ehdottomasti vuoden paras viisuballadi. :ihana: :voitto:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mulle tuo live on kiusallista katsottavaa & en tiedä mitä sanoa Mariuksen ilmeilystä :rofl:. Raadit varmaan pitänee, mutta mites riittääkö se finaaliin asti toukokuussa niin on toinen juttu :joojoo:.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Marius esittelyssä seuraavaksi. On kyllä kova paikka hänelle lähteä puolustamaan jo kahta perättäistä top 5 -sijoitusta.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tylsä biisi, ei muuta sanottavaa. Jostain pimputuskohdista tulee mieleen joululaulu. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Jedd
Siemailija
Siemailija
Viestit: 182
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 20:48

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Jedd »

Itse veikkailen, että tää menestyy Itävalta 2018 tyylisesti ja on vähintään top kympissä :joojoo:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tää pysyy mulla edelleen jumbona. Ei tätä vaan jaksa kuunnella loppuun asti ja on vielä unettavampi kuin viimevuotinen Bulgaria tai jopa Georgia. Raatilellikin asema viisuissa ei tulisi yllätyksenä, mutta vetoaako tämä muka samalla tavalla yleisöön kuin vaikkapa Gjon tai Luca Hänni? Tuskinpa.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Monet on kaivanneet tuota Gjon’s Tearsia, mutta mulle taas se oli sellainen mittatilaustyönä tehty Arcaden jatko-osa, että ihan helpotuin kun ei saanut sen huikeampia yleisöpisteitä. Mitä enemmän sitä hypetettiin, sen tylsemmäksi se mun silmissä muuttui.

Bulgarian Victoriasta puheenollen, ei varmaan sitten ihme että pidän sekä siitä että tästä? :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Sveitsiltä on alkanut odottaa kuuta taivaalta viime vuosien huikeiden biisien jälkeen ja pelkäsinkin, että tänä vuonna odotukset eivät lunastu. Kuppilan mielipiteiden perusteella uumoilin jo heikompaa viisua, mutta valitettavasti tämä oli vielä huonompi kuin mitä odotin, ainakin ensi kuulemalta. Tässä on juuri sen kaltainen yksinkertainen siirappimelodia, jollaista inhoan ja laulutapakin menee ärsyttävyyden puolelle. Sanoja en nyt kuunnellut niin tarkasti, mutta ei niidenkään aihe hirveämmin onnistu hetkauttamaan, joten oikeastaan mitään ei jää jäljelle. Positiivisena voin kuitenkin sanoa, että melko epäviisumainen ja erottuu myös näistä tämän vuoden miesballadeista. Onnistunut live voi parantaa tätä huomattavasti tai heikompi live vain lisätä ärsyttävyyttä. Voi kun Azerbaidžan tai sitten tämä karsiutuisi, mieluiten molemmat!
:sveitsi: :sveitsi:
Saturnus Psycho kirjoitti: 24 Huhti 2022, 17:54 Monet on kaivanneet tuota Gjon’s Tearsia, mutta mulle taas se oli sellainen mittatilaustyönä tehty Arcaden jatko-osa, että ihan helpotuin kun ei saanut sen huikeampia yleisöpisteitä. Mitä enemmän sitä hypetettiin, sen tylsemmäksi se mun silmissä muuttui.
Kyllä minä kelpuuttaisin mieluusti parikin Arcadea joka vuosi. :ylppis: Ei näihin voi kyllästyä koskaan.
Violins playing
Angels crying

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12805
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Zazpikaleak kirjoitti: 30 Huhti 2022, 06:08Kyllä minä kelpuuttaisin mieluusti parikin Arcadea joka vuosi. :ylppis: Ei näihin voi kyllästyä koskaan.
Minunkin puolestani mieluummin Fuego- kuin Arcade-kopioita (vaikka Kypros 2019 olikin p*rseestä).

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Zazpikaleak kirjoitti: 30 Huhti 2022, 06:08 Kyllä minä kelpuuttaisin mieluusti parikin Arcadea joka vuosi. :ylppis: Ei näihin voi kyllästyä koskaan.
Mä taas löydän hyviä biisejä muutenkin, eikä Arcade siellä edes nouse mitenkään erityisen hyväksi vaikka viisuvoittajana ihan hyvä olikin. Mulle euroviisujen idea on erilaisen musiikin tarjoaminen, eikä se että edellisen voittajan reseptillä voitetaan heti seuraava, joten koin jopa aika tärkeäksi ettei Sveitsi 2021 vienyt voittoa.

Ja tarkennan siis vielä että ei mua haittaa jos esimerkiksi rock-biisillä joku voittaisi tänä vuonna, eli ei se voittajan erilaisuus edelliseen verrattuna mikään itseisarvo mulle ole. Siinä vaiheessa sitten vaan kun edellisen voittajan säveltäjältä tulee todella samanlainen biisi uudestaan, koen sen aika tylsäksi ennakkosuosikiksi ja toivon että joku raikkaampi voittaa.

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja JRS »

Ihan hyvin laulettu..mutta silti kokonaisuutena kovin latteahko biisi :raaps:
Mitään ei oikeen jää mieleen kun kappale on päättynyt :mitvit:

Arvosana: 2/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Ihan kiva balladi. Tavallaan tykkään tämän vanhanaikaisesta tunnelmasta, mutta samalla se ei ole toteutettu niinkään kiinnostavasti, ja kappale on kieltämättä hieman siirappinen. Kolme ja puoli tähteä

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Olen täällä usein tuonut esiin miten tykkään Sveitsistä jne.
Nyt on vähän alkanut huolestuttaa, kun kurkistin millainen esitys tähän on tulossa. Särkynyttä sydäntä heijastetaan lavalle ja jopa Markuksen naamalle, ja Marius näyttää lavalla kuin olisi aivan jäätävässä darrassa. Pelkään tämän nyt kaatuvan, kun en enää edes mä usko tästä tulevan muuta kuin todella korni esitys.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Tästä biisistä minä en pidä sitten yhtään. :eiei: Aluksi tämä tipahti kategoriaan "unohdettavat", mutta sittemmin tämä on alkanut myös ärsyttää minua. Sanoma on kaunis ja tärkeä, mutta kappale itsessään ei tunnu tekevän sille oikeutta. Tämä ei etene oikein mihinkään, vaan on tuskastuttavan hidas ja vellova, eikä tätä tee mieli kuunnella ekaa nimikkosäettä pidemmälle, kun jutun juju on jo käynyt selväksi.

Marius vaikuttaa hauskalta ja sympaattiselta kaverilta (en kestä kun hän popsi niitä karkkeja virallisen viisukanavan 66 Questions -videossa <3), mutta harkkaklipin perusteella karisma on saatu kyllä aika hyvin karistettua pois. :apuva:

:sveitsi:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Albin »

Albin kirjoitti: 21 Maalis 2022, 19:42
UFOPOLI kirjoitti: 08 Maalis 2022, 21:34 Tämä on menestyjä, joka yllättää fanit :tosion: Lainatkaa tätä sitten kun olin täysin väärässä :pannu:
:peukku: Tulen mukaan lainattaviin <3
Edelleen samaa mieltä. Parin tunnin päästä se selviää.. :hali:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Sveitsi 2022: Marius Bear – Boys do cry

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Yksi vuoden aliarvostetuimpia kipaleita tämä kaunis tunnelmointi. Ehkä live-esitys olisi voinut olla toimivampi mutta menipähän finaaliin, lällällää. :heh:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Lukittu