ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Euroviisut 2022 Italiassa

Kymmenen suosikkiasi toisesta semifinaalista?

Suomi: The Rasmus – Jezebel
109
10%
Israel: Michael Ben David – I.M
52
5%
Serbia: Konstrakta – In corpore sano
88
8%
Azerbaidžan: Nadir Rustamli – Fade to black
32
3%
Georgia: Circus Mircus – Lock me in
52
5%
Malta: Emma Muscat – I am what I am
30
3%
San Marino: Achille Lauro – Stripper
58
5%
Australia: Sheldon Riley – Not the same
45
4%
Kypros: Andromache – Ela
86
8%
Irlanti: Brooke – That's rich
55
5%
Pohjois-Makedonia: Andrea – Circles
23
2%
Viro: Stefan – Hope
91
8%
Romania: WRS – Llámame
61
5%
Puola: Ochman – River
88
8%
Montenegro: Vladana – Breathe
30
3%
Belgia: Jérémie Makiese – Miss you
42
4%
Ruotsi: Cornelia Jakobs – Hold me closer
94
8%
Tšekki: We Are Domi – Lights off
88
8%
 
Ääniä yhteensä: 1124

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12830
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Viisuilija_110 kirjoitti: 27 Huhti 2022, 19:16 :ruotsi: Ruotsihan tulee voittamaan tämän semin ja tällä hetkellä uskon, että myös koko viisut.
Semivoitto ei ehkä haittaisi, mutta viisuvoitto kyllä. Vuosikausien v*tutus alkaisi, sillä Ruotsihan nousisi Irlannin kanssa tasoihin voittojen määrissä :jupinaa: - mutta toisaalta kakkossijoja Irlannilla on kuitenkin hieman useampi, Ruotsilla vain yksi. Minä iloitsen, mikäli yliarvostettu Ruotsi jää ilman voittoa.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Kuulemme tästä ensimmäistä kertaa kohdallasi. :eeek: Mainitaan vielä toisena yllätyksenä heti perään, että itse toivon Ruotsin voittoa ja he ovat tänä vuonna suurin suosikkini. :uujee:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16933
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Happy »

^^ & ^ mikään ei ole enää pyhää, yllätysten kuppilavuosi: ensin paljastui ettei Malta olekaan WD:n ystävyyskansaa ja nyt tänään selvisi että Mihistä on tullut Ruotsifani kun sitä semivoittoakin toivoo :uujee:

Mut joo en pistäisi pahakseni itsekkään Ruotsin menestymistä: biisi on alkanut soimaan jo päässä ja näkisin tässä jopa kansainvälisiä aineksia hittiin: ja sellaisia viisut tarvitsee aina pysyäkseen kaikkien huulilla :peukku:
Teennäistä esitystä en edelleenkään osta: mut on sitä pahempaakin shittiä tässä vuosien saatossa nähty :mrgreen:

Ja aion lyödä vetoa Ruotsin voitosta koska sillä voisi netota todella mukavasti, joten suutun jos Ruotsi ei sitten voitakkaan :rofl:
Toki tietysti oon tosi happyy jos Ukraina voittaa, joten se ois win-win mulle kävi miten kävi
Never miss a good chance to shut up.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12830
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Happy kirjoitti: 27 Huhti 2022, 21:23 ^^ & ^ mikään ei ole enää pyhää, yllätysten kuppilavuosi: ensin paljastui ettei Malta olekaan WD:n ystävyyskansaa ja nyt tänään selvisi että Mihistä on tullut Ruotsifani kun sitä semivoittoakin toivoo :uujee:
En minä varsinaisesti sitä toivo, mutta toistan että jos se tulee, niin ei niin suuresti haittaisi, kunhan finaalin voittoa ei irtoa.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5348
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Tein analyysit myös tästä semistä:

Varmat finalistit

:ruotsi: Tulee voittamaan semin. Suuri ennakkosuosikki ja esiintymispaikka paras mahdollinen.

:serbia: On noussut suosituksi ja tulee esiintymispaikastaan huolimatta keräämään runsaasti puhelinääniä.

:australia: Raatien suosikki jo ihan siksi että kyseessä on Australia.

:viro: Joukosta erottuva persoonallinen kappale, joka on sekä yleisön että raatien mieleen.

Melko varmat finalistit

:suomi: The Rasmuksella on vahva fanikunta, jolta on ääniä tulossa. Tulee myös jäämään ihmisten mieleen semin avaajana. Ainoa ongelma on siinä, että live voi mennä pieleen.

:malta: Perinteinen, helposti lähestyttävä popkappale ja kaunis laulaja. Raadit tulevat antamaan paljon pisteitä, mutta yleisölle tämä saattaa olla liian geneerinen ja joukosta erottumaton.

:puola: Tämän semin miesballadeista uskon tämän pärjäävän puhelinäänestyksessä parhaiten, mutta Australian samantapainen kappale saattaa viedä tältä raatiääniä pois.

:kypros: Etnopop toimii melkein aina ja uskon tämän pääsevän finaaliin, kunhan ei jää muiden kappaleiden jalkoihin.

50/50 mahdollisuus

:tsekki: Muuten olisi melkein varma finalisti jo siksi että esiintyy viimeisenä, mutta esiintymispaikka ennakkosuosikki Ruotsin jälkeen ei ole ainakaan raatiäänten kannalta otollisin.

:belgia: Belgia tulee joko yllättämään hyvällä sijoituksella tai floppaamaan totaalisesti. Riippuu paljon siitä miten tulee toimimaan livenä.

:romania: Se että kappale jää helposti mieleen, tulee tuomaan tälle yleisöääniä, mutta raadit tulevat kyllä "raatelemaan" tämän.

Todennäköiset karsiutujat, jotka voivat kuitenkin yllättää

:azerbaidzan: Ei erotu joukosta millään tavalla, eikä esiintymispaikka paranna asiaa. Ainoa toivo on siinä, että kyseessä on sellaisen maan viisu, joka on useimmiten finaalissa nähty raatiäänten ansiosta, mutta pidän kovin epätodennäköisenä, että se tapahtuisi tämän kappaleen kanssa.

:sanmarino: Tätä kappaletta ja esitystä on vihattu kovasti, mutta jos esityksestä saadaan vähän soveliaampi, saattaa tämä päästä finaaliin moukantuurilla.

:montenegro: Olin jo vähällä laittaa tämän toivottomiin tapauksiin, mutta on pienen pieni mahdollisuus, että tämä saa sääliääniä ja pääsee niillä finaaliin.

:israel: Jos Israel edes osallistuu, niin pidän tämän finaaliin pääsyä epätodennäköisenä jo pelkän esiintymispaikan vuoksi.

Toivottomat tapaukset

:georgia: Itseään toistava kappale, joka kerää paljon vihaa jo nyt, enkä usko liven parantavan asiaa.

:irlanti: Varma floppi livenä ja muutenkin varsin vihattu. Jää muiden jalkoihin.

:makedonia: Tämänhetkisten vedonlyöntilistojen ja todennäköisesti myös tämän semin jumbo. Kaamean tylsä kappale, josta ei jää mitään hyvää mieleen.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

figure8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 462
Liittynyt: 08 Joulu 2012, 18:40

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja figure8 »

Vielä pikaisia (lisä)ajatelmia ennen harjoituksia, perustuen eurojury-tuloksiin, pre-partyvetoihin ja muihin mielipidevaihteluihin. :heh:

:sweden: :poland: :finland: :estonia: 🇦🇺 ovat edelleen turvassa, ja olen nyt myös aika varma 🇷🇸 Serbian finaalipaikasta. Monisyinen ja hyvin tuotettu biisi ei ole tuntunut enää raati-inhokilta ja Eurojury varmistaa tätä vaikutelmaa. Vaikka vaikutelma taviksille kääntyisi lähemmäksi Telemoveisia, mm. diasporan ansiosta Serbia voi silti livahtaa finaaliin.

🇦🇿 Azerbaidzanin menestymättömyys eurojuryssä (ja esim. Suomen menestys) on saanut epäilemään, voiko Nadir olla tässä semissä raadeilla viiden kärjessä. Biisi ei miellytä puhelinäänestäjiä ollenkaan ja Azerbaidzan saa niissä mahdollisesti ainoastaan Georgialta naapuripinnat, jolloin maa karsiutuisi joltain raatien 8. sijalta. Tosin azereilla on usein ollut (varsinkin 2016, mutta jonkin verran myös vuosina 2015, 2017-2018) epäilyttäviä puhelinäänituloksia pienissä maissa. Tämä taisi loppua seinään vuoden 2018 karsiutumisen jälkeen, mutta ehkä viime vuoden 20. sija nähtiin siellä sellaisena floppina, että meno jatkuu uudestaan? :roll:

🇧🇪 Belgiaa olen alkanut myös vähän epäilemään, vaikka eurojurytulos näennäisesti olikin hyvä. Eurojuryt painottavat ehkä vokaaliakrobatiaa liikaa, ja Jeremien livevedot eivät ole olleet hirveän hyviä. Biisistä tulee myös vähän mieleen maan 2019 biisi ja sen hirveä lavatoteutus.

En kyllä tiedä, ketkä täyttäisivät ne viimeiset neljä paikkaa. :cyprus: Kyproksen osakkeet ovat silmissäni kasvussa, mutta se silti huutaa mielessäni fanifloppia. Ehkä se kumminkin riittää finaaliin asti?

🇮🇱 Israelin, 🇲🇹 Maltan ja 🇸🇲 San Marinon biisit taitavat olla liian heikkoja, vaikka esiintyjät ovat taitavia.

:ireland: Irlannilla, 🇨🇿 Tsekillä, 🇲🇪 Montenegrolla ja :macedonia: Pohjois-Makedonialla on kaikilla ollut heikkoja livevetoja, ja eivät heidän biisitkään parhaimmistoa ole.

🇬🇪 Georgia on mielestäni edelleen liian niche. 🇷🇴 Romaniaa veikkaisin finaaliin surkeasta raatituloksesta huolimatta, mutta se tuntuu omalta toiveajattelulta.

En edelleenkään tajua, mitä ihmiset kuulevat tässä semissä.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3312
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Ja tännekin päivitetty veikkausrivi ensimmäisten harkkojen jälkeen:

:suomi: :serbia: :azerbaidzan: :sanmarino: :australia: :kypros: :viro: :puola: :ruotsi: :tsekki:

Ensinnäkin Suomen finaalipaikka alkaa olla jo selvää pässinlihaa, vaikuttavaa tekemistä. Azereiden ja Maltan väliä puntaroineena päädyin lopulta azereihin, sillä aavistus, että jompi kumpi tulee vielä tiputtamaan toisen. San Marino on aika villi kortti ja tarvitsee kyllä tuekseen vahvan telen, sillä en usko raatien tätä mitenkään mehustelevan. Belgian päädyin jättämään pois, sillä se herätti ainakin ensimmäisten harkkapätkien perusteella pienen aavistuksen mahdollisesta flopista ja jonkun näistä hoilottavista ukkeleista on pakko karsiutua, joten olkoon se sitten Belgia. Tšekki puolestaan antoi jopa toivoa mahdollisesta finaalipaikasta näyttävältä vaikuttavalla esityksellään ja vokaalitkin kuulostivat jo paremmilta. :joojoo:

Sitten lopuksi taas oma ihanne finalisteista:

:suomi: :israel: :serbia: :sanmarino: :kypros: :irlanti: :viro: :romania: :puola: :tsekki: (+ :ruotsi:, koska kymmenen on aivan liian vähän finalisteja tässä semissä :draamaa: )
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1419
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Sain valmiiksi viimeisen ennusteen ennen semifinaalia. Pian nähdään, kauasko arvioni heittää tänä vuonna :peukku:

1. Ruotsi (telessä voittaja 155 pistettä + juryissa voittaja 166 pistettä) = 321 pistettä
2. Puola (telessä kakkonen 143 pistettä + juryissa seiska 77 pistettä) = 220 pistettä
3. Serbia (telessä kolmonen 133 pistettä + juryissa viides 83 pistettä) = 216 pistettä
4. Australia (telessä kymppi 44 pistettä + juryissa kakkonen 154 pistettä) = 198 pistettä
5. Suomi (telessä viides 104 pistettä + juryissa neljäs 87 pistettä) = 191 pistettä
6. Viro (telessä neljäs 125 pistettä + juryissa kahdestoista 44 pistettä) = 169 pistettä
7. Belgia (telessä viidestoista 25 pistettä + juryissa kolmas 124 pistettä) = 149 pistettä
8. Tsekki (telessä kuudes 102 pistettä + juryissa kolmastoista 42 pistettä) = 144 pistettä
9. Kypros (telessä yhdeksäs 68 pistettä + juryissa kahdeksas 73 pistettä) = 141 pistettä
10. San Marino (telessä seiska 84 pistettä + juryissa kuudestoista 25 pistettä) = 109 pistettä

11. Azerbaijan (telessä kolmastoista 29 pistettä + juryissa kuudes 78 pistettä) = 107 pistettä
12. Romania (telessä kahdeksas 72 pistettä + juryissa seitsemästoista 24 pistettä) = 96 pistettä
13. Malta (telessä seitsemästoista 14 pistettä + juryissa yhdeksäs 69 pistettä) = 83 pistettä
14. Israel (telessä yhdestoista 35 pistettä + juryissa yhdestoista 46 pistettä) = 81 pistettä
15. Montenegro (telessä kuudestoista 17 pistettä + juryissa kymmenes 50 pistettä) = 67 pistettä
16. Georgia (telessä neljästoista 28 pistettä + juryissa neljästoista 33 pistettä) = 61 pistettä
17. Irlanti (telessä kahdestoista 33 pistettä + juryissa jumbo 15 pistettä) = 48 pistettä
18. Makedonia (telessä jumbo 7 pistettä + juryissa viidestoista 28 pistettä) = 35 pistettä


Tässä semissä on nähdäkseni erittäin isoja eroja jury- ja telesuosion välillä. Tuosta kymmenennestä paikasta nähdään todella tiukka kilpailu, uskon TOP9n olevan turvassa
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Jatkoon menee: :suomi: :serbia: :azerbaidzan: :australia: :puola: :ruotsi: :tsekki: :romania: :kypros: :belgia:

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Laitan tähän pohdintoja siitä, mitkä maat tästä semifinaalista menisivät finaaliin (harjoituksia en seuraa joten niitä en tässä ota huomioon)

Varmat finalistit
- Viro: Okei, tämä on minun ykkössuosikkini tänä vuonna. Siitä huolimatta näen selkeästi, että tämä puree erityisesti yleisöön. Biisi on tosi huippu ja erityisesti biisin sanoma varmasti koskettaa. Ja onhan Stefanissa paljon karismaa :). Veikkaan rohkeasti jopa top3-sijoitusta
- Puola: Tämän semifinaalin miesballadeista tämä kaikista varmimmin menee finaaliin. Laulu on vahva ja tulkinta varmasti uppoaa niin yleisöön kuin raatiin. On lähes varmasti semifinaalin top3:ssa. Voisiko finaalissa olla yllättävänkin korkealla? Toisaalta voi myös pärjätä oletettua heikommin mutta finaaliin menee joka tapauksessa
- Ruotsi: Todennäköisesti voittaa 1. semifinaalin ja kun vielä hyvä esiintymisnumero. Mutta itse en ole varma voittaako Ruotsi kun on paljon muitakin potentiaalia vaihtoehtoja voittamaan tänä vuonna euroviisut. Ehkä tähän näkemykseen vaikuttaa se, että tämä biisi on minulle aika yliarvostettu tänä vuonna vaikka toki kelpo biisi onkin.

Melko varmat finalistit
- Serbia: Riskinä tälle voi olla se, että aukeaako riittävän hyvin ensimmäisellä kuuntelukerralla (ketkä vasta semifinaalissa kuulevat biisit ensimmäisen kerran). Uskon, että tämä saa riittävästi kannatusta ja toivottavasti, sillä tämä on biisi mikä vain paranee kuuntelukertojen myötä ja esitys jää varmasti mieleen. Toivottavasti raati ei rysi tämän mahdollisuuksia. Semifinaalissa esiintyy kolmantena niin veikkaan semifinaalissa sjoitusväliä 4.-7., finaalissa jos ja kun on niin sit suhteessa voi parantaa finaaliin
- Australia: Luulen, että myös tämä miesballadi menee finaaliin. Luulen, että tulee ainakin osaa kuulijoita koskettamaan ja varmasti raatikannatusta saapi. Riski voi olla se koetaanko tämä liian ylidramaattisena. Semifinaaliveikkaus 4.-7.
- Kypros: Minulla on tunne, että tämä tulee pärjäämään paremmin kuin mitä ajatellaan. Uskon, että kreikkalaiset elementit kiinnostavat ja jos live-esitys onnistuu niin pärjänee hyvin. Semifinaalissa veikkaan sijoille 4.-7.
- Tsekki: Luulen, että toimii hyvin semifinaalin päättäjänä ja on kiva, että biisi on tietyllä tavalla ei-viisumainen ja raikas. En ole varma miten live-esitys onnistuu mutta uskon, että riittävän hyvin. Veikkaaan semifinaalisijoitusta 4.-7.

Rajatapaukset
- Israel: Yleisöääniä tulee todennäköisesti jonkin verran mutta luulen että varsinkaan raati ei tätä sijoita kovin korkealla. Jos show on todella hyvä niin tämä voi yllättää finaalipaikalla. Luulen kuitenkin, että tämä tulee hämmentämään liikaa ja toisena esiintyminen todennäköisesti myös verottaa ääniä. Joten veikkaus semifinaalissa 11.-15.
- Azerbaidzan: Minulle on iso mysteeri miksi kovin moni ei tästä biisistä erityisemmin tykkää kun mulla tämä on yksi vuoden suosikeistani (joskus on minulla ennenkin joitain mulle mieleisiä biisejä joka ei yleisesti ole erityisen suosiossa). Minä todella toivon että tämä menisi finaaliin ja kun miettii, että Azerbaidzan on vain kerran jäänyt semifinaaliin ja sekin oli sellainen kerta kun semifinaali oli erityisen tasokas (v. 2018) ja silloinkin Azerbaidzan tippui niukasti finaalista (semifinaalin 11.). Joten uskon todella, että Azerbaidzan luo hienon esityksen ja oikeasti biisi aukeaisi riittävän monille. Veikkaukseni on semifinaalissa 8.-10.
- Malta: Jälleen kerran Malta tulee saamaan raatikannatusta. En usko, että yleisöääniä tulisi kovinkaan paljoa. Biisi on ihan ok mutta ei kovin omaperäinen (minua edelleen vähän harmittaa kun vaihtoivat biisin sillä tykkäsin enempi Out Of Sight -biisistä). Veikkaan että vaikka kuinka raati "yrittäisi" saada tämän finaaliin niin ei onnistu ja veikkaus semifinaalin 11.-15.
- Romania: Tämä on hankala veikattava. Itse tykkään kappaleesta ja biisistä tulee hyvälle mielelle ja nostalginen olo. Mutta en osaa arvioida, miten yleisö ja raati kaikkineensa tästä tykkää ja kun viime vuosina Romanialla on ollut hankalampaa. Onko esitys riittävän onnistunut? Saatan olla väärässä mutta veikkaan tässä hieman riskillä finaaliin (semifinaalin 8.-10.)
- Belgia: Belgia tulee varmasti saamaan raatikannatusta jonkin verran. Mutta olen miettinyt, että saako tämä riittävästi yleisöääniä? Jotenkin live-esitys mietityttää miten se toimii vaikka hyvä laulaja varmasti onkin. Tämä on todella rajatapaus ja kumpikaan lopputulos ei varsinaisesti yllättäisi. Veikkaan hieman riskillä, että tämä jäisi niukasti finaaliin ulkopuolelle 11.-15.

Rock-edustajat (näistä yksi menee ainakin jatkoon)
- Suomi: Kyllä tämän semifinaalin rockbiiseistä näen Suomella parhaimmat mahdollisuudet mennä finaaliin. Vaikka moni on puhunut yllättävänkin paljon Laurin haasteista laulussa, niin en näe sitä ainakaan semifinaalivaiheessa ongelmana. Biisi on kuitenkin riittävän mielenkiintoinen ja varmasti näistä rockbiiseistä useimman mielestä paras. Toivotaan Suomelle parasta :), veikkaan semifinaalissa sijoitusta 8.-10. välillä
- Georgia: Arvostan Georgiaa siinä, että uskaltavat erottua ja kokeilla jotain erilaista. Tämä on hyvällä tavalla jännä biisi. Ongelmana näen kuitenkin, että varsinkin he, jotka kuuntelevat ja näkevät tämän ekan kerran niin saattavat kokea tämän liian outona ja live-esitys on myös iso mysteeri. Joten veikkaan valitettavasti semifinaaliin jäämistä ja todennäköisesti bottom3-sijaa. Toivon ettei kuitenkaan jäisi viimeiseksi ja eihän sitä koskaan tiedä jos tämä livahtaisikin finaaliin
- San Marino: Luulen, että saa jonkin verran yleisöääniä mutta en usko tämän biisin tarpeeksi innostavan äänestäjiä. Lisäksi tämän kohdalla näen isona ongelmana sen, että moni tulee tätä vertaamaan Måneskiniin. Ja yhtyeen laulaja saattaa myös jakaa mielipiteitä. Tämä voi kyllä yllättääkin mutta todennäköisimmin jää semifinaaliin ja sijoille 11.-15.

Pieni toivonkipinä
- Montenegro: Todennäköisesti Montenegro ei finaaliin mene. Kuitenkin olen pohtinut, jos yllättää samalla tavalla kuin Pohjois-Makedonia vuonna 2019. Joka tapauksessa raatikannatusta tarvitsisi sillä tuskin yleisöääniä tulee erityisen paljon. Luulen, että sijoittuu semifinaalissa välillä 11.-15.


Ei mahdollisuuksia finaaliin
- Irlanti: Jotenkin tuntuu siltä, että live-esitys ei tule toimimaan tarpeeksi hyvin ja pelkään sekamelskaa (Erityisesti v. 2019 ja 2021 liverakennelmat ovat menneet yli). Toisaalta, ei biisikään taida erottua tarpeeksi vaikka ihan kelvollinen onkin. Taitaa sijoittua bottom3
- Makedonia: Laulajalla on varmasti jonkinlaista karismaa ja biisi on ihan kelvollinen joten siksi en usko ihan viimeiseksi sijoittuvan. Mutta finaaliin en usko tämän menevän, sen verran keskinkertaisempi tämä varsinkin tuotannollisesti on joten veikkaus on 16.-18.

Yhteenvetona veikkaan finaaliin esiintymisjärjestyksessä: Suomi, Serbia, Azarbaidzan, Australia, Kypros, Viro, Romania, Puola, Ruotsi, Tsekki

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

*****
-

****½
-

****
1. 🇷🇸 Konstrakta - In corpore sano
2. 🇬🇪 Circus Mircus - Lock Me In

***½
3. 🇫🇮 The Rasmus - Jezebel
4. 🇸🇪 Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
5. 🇸🇲 Achille Lauro - Stripper
6. 🇮🇱 Michael Ben David - I.M
7. 🇨🇿 We Are Domi - Lights Off
8. 🇮🇪 Brooke - That's Rich
9. 🇷🇴 WRS - Llámame
10. 🇲🇰 Andrea - Circles
11. 🇨🇾 Andromache - Ela
12. 🇵🇱 Ochman - River

***
13. 🇦🇿 Nadir Rustamli - Fade to Black
14. 🇲🇪 Vladana - Breathe
15. 🇪🇪 Stefan - Hope
16. 🇧🇪 Jérémie Makiese - Miss You
17. 🇦🇺 Sheldon Riley - Not the Same

**½
18. 🇲🇹 Emma Muscat - I Am What I Am

**
-


-

*
-

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja jamira »

Toivelista tännekin, täällä on paljon kivempia kappaleita.

1. :suomi:
2. :ruotsi:
3. :puola:
4. :viro:
5. :tsekki:
6. :kypros:
7. :belgia:
8. :australia:
9. :azerbaidzan:
10. :irlanti:

Serbia on tässä semissä se kappale jota en ymmärrä alkuunsakaan. Mutta on finaalissa.

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 865
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Veikkaus

:serbia: :azerbaidzan: :australia: :kypros: :viro: :puola: :ruotsi: :sanmarino: :irlanti: :tsekki:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2934
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ekan semin perusteella tämä semi tulee olemaan yhtä helvettiä. :draamaa: Paljon kovatasoisempi. Ruumiita tulee. Voin tyyliin kuvitella että joku Pohjois-Makedonia paljastetaan ensimmäisenä finaaliin ja kaikkien leuat loksahtaa kuin Sveitsin paljastuessa. :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja toivo »

Voitaisiinko Suomi joskun julkaista ensimmäisenä. (jos finaalissa) Suomi julkaistaan melekin aina viimeisten joukossa.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Sveitsin jatkopaikan myötä taisi kariutua haaveet Belgian karsiutumisesta. Kauniisti paketoidut tyhjät, niitä raadit rakastavat! :niinpa:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2150
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Teräsbekoni kirjoitti: 11 Touko 2022, 11:05 Sveitsin jatkopaikan myötä taisi kariutua haaveet Belgian karsiutumisesta. Kauniisti paketoidut tyhjät, niitä raadit rakastavat! :niinpa:
Jos Belgian laulaja osaisi laulaa niin varmasti olisi finaalissa. Nyt jää jännitettävää.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja jamira »

Mulle tuli kumma fiilis että joko Australia tai Kypros floppaa ja tippuu finaalista. Ei perustu mihinkään muuhun kuin intuitioon. :heh:

Serbia voisi olla yllätysputoaja minun puolestani. Ekassa semissä tuntui toimivan Moldovan kaltainen iloinen musiikki, Serbia on kyllä musiikillisesti niin ankea kuin olla ja voi.

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Veikkausta kakkossemiin! :surrur:

(Lähes) varmat finalistit

:ruotsi: Jos ekan semin ainoa 100 % varma jatkaja oli Ukraina, niin nyt se on Ruotsi.

:australia: Jurya tulee paljon, ja jonkinlaista telepotentiaaliakin näen tässä.

:serbia: Näen Serbian paljon enemmän Shumina kuin Telemoveisina. Pikkuruinen riski on siinä, että ei avaudu ekalla katselulla tarpeeksi laajalle yleisölle, mutta tosi vaikea on kuvitella Serbian karsiutuvan.

:puola: Oudon oloisesta lavaylöspanosta huolimatta uskon, että vetoaa raateihin ja tarpeeksi myös teleäänestäjiin.

Finaaliin jatkanevat myös

:viro: Kärsii eniten auringon sammumisesta, mutta kappale lienee vuoden kovimpia telemagneetteja. Eiköhän itse biisi ja Stefan riitä jatkopaikkaan aivan hyvin, jos sinne finaaliin joku Victor Cronekin pääsi ja vielä helposti. :sekava:

:kypros: Näyttää, että tästä on tulossa visuaalisesti kaunis esitys ja luulen kyllä, että vuoden ainoana kreikkapoppina löytää äänestäjänsä. Uskon myös, että on juryissa top 10.

:belgia: Sama kuin ykkössemissä Sveitsillä, jurybaitti. Tietenkin sillä ehdolla, että laulu kulkee hyvin. Pieni epäilys on kuitenkin teleäänistä, innostaako tarpeeksi monia äänestämään?

:azerbaidzan: Azerit ovat tässä kategoriassa vain siksi, että maalla on takanaan vain yksi niukka karsiutuminen todella kovatasoisesta semistä. Tästä semistä on vaikea löytää kymmentä huippuesitystä, joten eiköhän Azerit itsensä finaaliin kampea. Mitä olen ymmärtänyt, niin tässä on muutama visuaalinen wow-hetki ja Nadir ilmeisesti osaa laulaa vaikka kappaleensa ei mitään erikoista ole. Telen kanssa voi tehdä tiukempaa varsinkin nelospaikalta, mutta vokaalien ollessa kunnossa ja esityksen ollessa tyylikäs ja vaikuttava, uskon että raatirakkautta tulee tarpeeksi finaalipaikkaa varten.

Niin ja näin

:suomi: Suurin epäilys koskee edelleen Laurin livelaulua ja toissijaisesti mahdollisesti liian sekavaa esitystä. Jos veto ei ole laadukas, hautautuu alkupuoliskon syövereihin. Myöskään The Rasmuksen menestyksekkääseen historiaan en luottaisi ollenkaan. Niitä ihan vaan nostalgisen bändin vuoksi tulevia ääniä pitäisi kuitenkin olla maakohtaisesti todella runsaasti, että ne muuntuisivat (kunnon) pisteiksi. Enkä usko, että edes vanhat fanit äänestäisivät heikkoa esitystä. Jos kaikki on livessä kunnossa, niin biisi itsessään lienee tarpeeksi hyvä genren ystäville ja tarpeeksi laadukas ja turvallinen raadeille. Tämän kategorian todennäköisin finalisti.

:tsekki: Näen Tšekissä tuotantona sekä jury- että telepotentiaalia, mutta live on suuri kysymysmerkki. Valoshowsta nyt varmasti tulee hieno, mutta jos Domilta puuttuu lavakarismaa ja laulu on haparoivaa, sulavat jatkohaaveet siihen.

:sanmarino: Vaikea veikattava. Teleä voi tulla paljonkin, mutta jurya tuskin kauheasti. En yllättyisi karsiutumisesta enkä jatkopaikasta.

:israel: Artistihan on varmaan tämän semin taitavimpia, mutta löytääkö tällainen drag race -henkinen pläjäys suurempaa äänestäjäkuntaa? Kakkospaikka Suomen ja Serbian välissä ei sekään auta. Uskon kyllä, että raadit voivat arvostaa Michaelin taitoja ja jotenkin tuntuu, että Israel on päässyt ennenkin halvalla finaaliin? Tai sitten muistelen omiani.

:romania: Romania on sitten Israelin vastakohta – uskon että teleä voi tulla paljonkin sympaattisen ketkuttavalle 00-luvun balkan popille, mutta raatien kanssa tekee kyllä todella tiukkaa. Luulen, että telessä Romanian on pakko olla ihan vähintään top 6 jotta finaalipaikka olisi mahdollinen, ja se on jo tosi kova suoritus.

Luultavasti ulkona

:georgia: Georgia kyllä erottuu hienosti niin biisillään kuin lavaylöspanollaan, mutta kappale itsessään on liian heiveröinen teos. Loppuu, ennen kuin ehtii alkaakaan.

:malta: En tajua, miten niin monet pitävät Maltan jatkopaikkaa lähes varmana kun mulle tää on lähes varma karsiutuja. Ei kai raaditkaan näin halpaan mene? Tyhjää täynnä, todella mielikuvitukseton sävellys ja muovisen tuntuinen tekele. Ainoa, mistä näkisin raatien palkitsevan Maltaa on jos Emma laulaa jotenkin ihan maagisen hienosti. Teleä on todella vaikea kuvitella yli 20 p tai edes sitä, en oikein keksi, mikä tässä aktivoisi katsojia äänestämään. Veikkaan Itävalta 2021 -tyylistä tulosta.

Varmat karsiutujat

:montenegro: Tekisi mieli jättää pienen pienet yllätyssaumat wanhan ajan balkan balladille, mutta aika ihmeitä täytyy tapahtua jos tämä jatkaa.

:irlanti: Vaikka Brooke on parantanut keväisestä ja voi toimittaa ihan hauskan numeron torstai-iltana, ei taida Irlantia mikään pelastaa. Lienee liian teini useimmille ja live on edelleen suuri kysymysmerkki.

:makedonia: Kuka tätä äänestäisi?

Veikkaus: :ruotsi: :australia: :serbia: :puola: :kypros: :viro: :belgia: :azerbaidzan: :suomi: :tsekki:

Omia lemppareita on tässä semissä oikeastaan vain Serbia ja Kypros. Kivoja on myös Romania ja Viro ja vähän kans Tšekki ja Puola, loput aika sama. Tietysti Suomen haluaisin jatkoon myös vaikka Jezebelistä en koskaan innostunut.
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5923
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Minä ajattelin kyllä antaa äänen Pohjois-Makedonialle. :mrgreen:

Azerit ja Malta saisivat karsiutua ihan vain siksi, että kumpikin maa alkaisi tuottaa viisuihin oman maansa musiikkia ja lopettaisi sen Ruotsista biisien tilaamisen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2934
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Pitäiskö munkin äänestää Pohjois-Makedoniaa.?Kolme ääntä olen varannut huomiselle ja kaksi ajattelin antaa Tšekille ja yhden Virolle, mutta houkuttelis auttaa yhtä eniten sorretuista, josta vielä tykkään. :miettii:

Maltan ja Azerien karsiutuminem ois jees. Uskon että Malta tippuu ja Azerit jatkaa varmasti.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7556
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Requel »

🤍🤍🤍🤍🤍
🇸🇪 Cornelia Jakobs - Hold Me Closer (ensimmäinen kerta koskaan kun kannatan Ruotsia viisuissa.. Undokaan ei iskenyt silloin 2014 vaan vasta jälkikäteen)
🇪🇪 STEFAN - Hope (rakastuin heti ensikuulemalta, enkä ole vieläkään kyllästynyt)
🇮🇪 Brooke - That's Rich (kesti avautua jonkin aikaa, mutta toivottavasti viisuyleisölle aukeaa jo ensikuulemalta!)
🇷🇸 Konstrakta - In Corpore Sano (olin niin hämmentynyt kun tämä voitti, mutta hämmennys on muuttunut todelliseksi rakasteluksi.. :rakkaus:)
🇲🇪 Vladana - Breathe (pliis antakaa Montenegron mahtipontiselle voimaballadille finaalipaikka.. toivottavasti balkan pelastaa)

🤍🤍🤍🤍
🇵🇱 Ochman - River (Azerit, Australia ja ehkä Belgiakin kärsivät Puolan läsnäolosta, koska tässä on mallikelpoisin ja pätevin paketti)
🇷🇴 WRS - Llámame (tässä on niin helpot sanat, että jää hoilaamaan itsekin holalimememe mememelihalamea, uskon liveen ja finaalipaikkaan)
🇦🇿 Nadir Rustamli - Fade To Black (tätäkin aliarvostetaan, toivottavasti juryt pelastaa.. vihaan vain THÖ WÖTHÖÖ kohtia.. miksi rääkyä?)
🇦🇺 Sheldon Riley - Not The Same (iski aluksi paremmin, mutta ehkä viisulavalla saa uutta potkua aikaiseksi)
🇮🇱 Michael Ben David - I.M (niin israelilainen viisu kuin olla voi, joten en tiedä, miksi tähän suhtaudutaan karsiutujana.. Israel voi yllättää)

🤍🤍🤍
🇨🇿 We Are Domi - Lights Off (sinänsä outoa, kun toivoin tämän voittoa, mutta kun se voitti, niin ignoorasin täysin.. no nyt olen lämmennyt tälle jälleen)
🇧🇪 Jérémie Makiese - Miss You (kertsi on pannukakku, mutta muuten tämä on Belgian viisuksi oikein hyvä)
🇫🇮 The Rasmus - Jezebel (finaaliinpääsy tekee tiukkaa.. jos karsiutuu, niin se olisi oikein niille äänestäjille jotka äänestivät pelkän nimen perusteella)
🇬🇪 Circus Mircus - Lock Me In (erikoisuudesta aina plussaa, Georgia on symppis)
🇲🇹 Emma Muscat - I Am What I Am (en vaan pääse yli siitä ajatuksesta että Emma olisi paremmalla biisillä yksi kisan ennakkosuosikeista)

🤍🤍
🇸🇲 Achille Lauro - Stripper (live oli lupaava, biisi surkeahko)
🇲🇰 Andrea - Circles (laulajan äänestä en henkkoht pidä, mutta toivon jonkinlaista menestystä Pohjois-Maken säädön takia)

🤍
🇨🇾 Andromache - Ela (samaa vanhaa paskaa kaavaa Kyprokselta, mutta tällä kertaa myös kirjaimellisesti paskaa)
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

^ Toivon minäkin Azerien ja Maltan karsiutumista. :joojoo: En haluasi, että nuo turhakkeet vievät jonkun mielenkiintoisemman paikan.

Ja äänestäkää ihmeessä Pohjois-Makedoniaa! Olisi kiva, jos kukaan ei jäisi telessä nollille. (Niin kuin kävi Tšekille viime vuonna, minun äänestäni huolimatta :heh:)
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2934
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Kai se on sitten pakko auttaa Andreaa! :heh: <3
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3312
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Viro taitanee olla mun ykköskohde huomisessa äänestyksessä. Haluan kuitenkin edes puntariykköseni finaaliin. :surrur:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5923
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Nekku kirjoitti: 11 Touko 2022, 23:36 Kai se on sitten pakko auttaa Andreaa! :heh: <3
Jee, hyvä! :tapu:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2934
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Nekku »

iiiduli kirjoitti: 11 Touko 2022, 23:57
Nekku kirjoitti: 11 Touko 2022, 23:36 Kai se on sitten pakko auttaa Andreaa! :heh: <3
Jee, hyvä! :tapu:
Täytyy pitää sorrettujen puolia. :hali:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Paljon vaikeampi semi veikattavaksi. En millään löydä kymmentä finalistia. Enkä varsinkaan viittä varmaa finalistia, kuten ykkössemissä. Ruotsi nyt on satavarma, ja Viroon uskon myös, ja oikeastaan Puolaankin, vaikka ylöspano lienee kamala. Mutta näiden jälkeen? Ei kai kaikki ulinaukkelit voi mennä finaaliin? Albanian sekava biisi pornolla ylöspanolla karsiutui - miksei San Marinon halpa biisi pornolla ylöspanolla voisi tehdä samoin? Serbiaa pidetään varmana finalistina, mutta miksei se muka voisi tehdä Telemoveiseja? Etenkin kun kärsinee sammuneesta auringosta. Kypros kuulosti jurylivessä aika pahalta, ohutta epävireistä ujellusta. Romania kuulosti hyvältä mutta tuskin saa raatitukea tarpeeksi, ja voi näyttää liian kornilta. Äh.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1579
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Uusi kisapäivä, uusi Göranin tulosennustus. :uujee:
Tiistaina tulokset olivat ennusteeseen nähden yllättäviä, mutta yllättävyyshän on hauskaa. Katsotaan, miten käy tänään. Laskentakaava on edelleen sama kuin tiistaina. Vedonlyöntidata on tältä aamulta.

Semifinaali 2
1. :flag_se: Ruotsi 353
2. :flag_pl: Puola 218
3. :flag_au: Australia 191
4. :flag_cz: Tšekki 177
5. :flag_ee: Viro 172
6. :flag_fi: Suomi 153
7. :flag_rs: Serbia 151
8. :flag_be: Belgia 141
9. :flag_mt: Malta 129
10. :flag_cy: Kypros 128
-----------------------------------
11. :flag_az: Azerbaidžan 123
12. :flag_ro: Romania 96
13. :flag_sm: San Marino 95
14. :flag_il: Israel 77
15. :flag_ie: Irlanti 68
16. :flag_ge: Georgia 55
17. :flag_me: Montenegro 52
18. :flag_mk: Pohjois-Makedonia 35

(Mallilla lasketut pisteet alittavat todelliset jaossa olevat pisteet 22:lla.)

Mielestäni Azerbaidžanin jälkeen ennusteessa on yllättävänkin iso ero takana tuleviin. Voisiko se siis tarkoittaa sitä, että kymmenestä finaalipaikasta todellakin taistelee vain 11 maata? Illallapa se selviää. Henkilökohtaisesti toivoisin ainakin Belgian ja Maltan tipahtavan kymmeniköstä. Tilalle nostaisin vaikkapa Azerbaidžanin ja Montenegron, mutta aika yhdentekevän oloinen tämä semi kyllä on.
Viimeksi muokannut DenEurovise, 14 Touko 2022, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: ESC 2022: 2. semifinaali 12.5.

Viesti Kirjoittaja toivo »

Paikalla olevat ESCUNitedin tubettajat eivät usko Suomen menevän finaaliin. Jää sijalle 14.
https://www.youtube.com/watch?v=uMt_kfCgx3M

Uskovat kuitenkin San Marinoon.

Lukittu