UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu

Kuumaa – Ylivoimainen

*****
72
35%
****
77
37%
***
47
23%
**
11
5%
*
1
0%
 
Ääniä yhteensä: 208

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ai että miten ihania ulkonäköön liittyviä kommentteja! <3
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Ei ole keskusteltu ulkonäöstä vaan karismasta :tosion:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Happy »

Diggaan että Johanneksella on päärooli tässä sillä onhan hän nyt karismaattinen, mutta oon kyl sitä mieltä että tää yhtye tarvitsis vielä yhden tai pari jäsentä lisää. jotta tää vois myös näyttää poikabändiltä & valloittaa sydämet isommin :joojoo:
Toki tällaisenään tää on mukavan symppis yhtye mut koska jäseniä on ainoastaan kolme niin kyl mä sen näen ettei ainakaan siinä tapauksessa oo ns varaa piiloutua yhden jäsenen taakse.
Pidän kyllä Kuumasta näinkin, mulle harvoja mieluisia suomalaisartisteja, arvostettavaa sekin että ovat menestyneet ns "tavallisuudella"

Osittain tosin ymmärrän kyllä ta1jan pointin tässä, karismaa ei voi olla koskaan liikaa.
Never miss a good chance to shut up.

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Muistanko väärin vai oliko tässä bändissä aikoinaan enemmän jäseniä? Sittemin Kuumaa on ilmeisesti kokenut inflaation.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Happy »

joo bro

kuva



Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Miksi pitäisi alkaa esittää jotain eikä olla oma itsensä?
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Albin kirjoitti: 26 Tammi 2023, 18:19 henkilökohtaisuudet
No voi hyvänen aika! Popparien look n olennainen osa kokonaisuutta. Täällä on lukuisia pelkästään tyyliin ja ulkonäköön keskittyviä ketjuja alkaen mr ja miss viisut äänestyksistä, koltuista ja muista. Käärijän ketjussa ruoditaan kymmenien sivujen voimalla potta/munkkitukkaa, esiintymisasua. Jos olisit lukenut kommenttini siinä puhuttiin nimenomaan stailista ja lookista ja niiden osallisuudesta karismaan, joka muodostuu siitä miten kantaa koko habituksensa mukaanukien asunsa, miten kampaa hiuksensa jne.
ta1ja kirjoitti: 26 Tammi 2023, 16:48 Voi olla, mutta jos UMK promokuvasta ja videosta tulee stailista ja lookista mieleen ensimmäisenä maatalousministeri Antti Kurvinen niin jotain tarttis mielestäni miettiä.
Kuumaa tavoittelee stylellään eräänlaista suomalaista poikapop-lookia. Naapurinpoikia. Ikäänkuin rehellistä, kuten bändin kuuluu olla, mutta rakennettu look ja staili se silti on. Eli nyt on kyse siitä että jos se look näyttää provinsiaalisen vaatekauppaketjun ja eilispäivän muotitukalta niin kokonisvaikutelma kärsii, karisma vuotaa, tavoitetta ei saavuteta, ja vaikutelma voi olla yli-innokkaalla tavlla vähän koominen ja silti valju, kuten ministeri Kurvisen sojottava otsakiehkura. Suomella on usein tätä tyylisilmän puutteen ongelmaa, ihan käsikädessä menee lavaylöspanojen härpäkkeet ja epäistuvat lateksihaalarit. Olisin yhtä hyvin voinut viiitata Laura Voutilaisen epäonnistuneeseen omaoppineen ompelijan avangardeen tai kuuluisaan poropukuun, mutta koska niiden tyylilaji oli niin eri vaikka ongelma sama, ajattelin ettei kukaan tajua. Näköjään ei nytkään. Ehkä lähtee siitä nyt että jotenkin luullaan että bändissä olevat ovat siellä ihan itsenään. No evät ole kokonaan. Tietoinen imago siihenkin liittyy, myös anti-imagotyypeillä, suomirockin klassikoilla Tampesterista.

Edit: ja ettei jäisi epäselväksi tämä on Robinin ohella toinen joiden biisejä itse pidän hyvinä ja tyylitajuisina.
Viimeksi muokannut ta1ja, 26 Tammi 2023, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

ta1ja kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:25 Kuumaa tavoittelee stylellään eräänlaista suomalaista poikapop-lookia. Naapurinpoikia.
Mistä sinä sen tiedät? Entä jos he näyttävät juuri siltä, kun haluavat näyttää?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Totta kai on ok sanoa mielipide toisten tyylistä, mut mua ainakin ärsyttää jos se tehdään jotenkin todella negatiiviseen tyyliin.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1839
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Possu »

Ministeri Kurvisen tyylillä tai tyylittömyydellä ei ole mitään tekemistä KUUMAAn kanssa. Ei kerta kaikkiaan mitään :rofl: Tuommoiseen rapalaan nyt on aivan turha tarttua sen enempää.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Samiasd kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:32 Mistä sinä sen tiedät? Entä jos he näyttävät juuri siltä, kun haluavat näyttää?
No siten jos näyttävt miltä haluavat näyttää niin heillä on osaamisen puutetta sillä alueella. Vetävät nuotin vierestä tavoiteltuun nähden.

Heidän visuaalinen viestinsä on se poikabändi, tai täällä voi olla vähän väärä sana, ehkä lukion koulubändi olisi parempi? Siis videolla nämä tyypit ovat kaveriensa kanssa keikalla yleisönä, ei lavalla rokkistaroina. Mitä sinä luulet että sillä viestitään?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:36 Totta kai on ok sanoa mielipide toisten tyylistä, mut mua ainakin ärsyttää jos se tehdään jotenkin todella negatiiviseen tyyliin.
Tosi negatiiviseen? Ei kyllä mitään verrattuna siihen mitä täällä on puhuttu ja mistä huolta kannettu Ylen vsualisen osaamisen kanssa, aiheesta.
Viimeksi muokannut ta1ja, 26 Tammi 2023, 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:36 Totta kai on ok sanoa mielipide toisten tyylistä, mut mua ainakin ärsyttää jos se tehdään jotenkin todella negatiiviseen tyyliin.
vaikka ko käyttäjä yrmyili mulle toisessa ketjussa nii pidin tota kyl hyvänä ja hauskana heittona. en nähny sitä pahantahtoisena

muutenkin tuntuu että ulkonäöstä puhuminen on aina tabu, mutta persoonallisuuteen liittyvissä on oikeus antaa kritiikkiä?
ulkoinen olemus nyt vaan myy haluttiin sitä tai ei, ja kun keskustelu käy lillukanvarsista poronnahkahaalareihin niin mun mielestä on ihan hyvä keskustella myös siitä miten ulkoista habitusta vois parantaa jne
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Johan sen nyt jokainen näkee, että Johannes Brotherus on mr UMK ja jos valittaisiin eteenpäin niin myös mr Esc, ei epäilystäkään tästä ja myös yksi sympaattisimmista julkisuuden henkilöistä mitä tiedän. Piste. :ihana:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ tässäkin samaa mieltä, jos pitäis joku tän vuoden Umk-kisaajista ottaa itelle mieheks nii kyl se valinta päätyis Johannekseen :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Näin on, meidän pitäis vaan arpoa kumpi hänet saisi! :heh:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Happy kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:47
muutenkin tuntuu että ulkonäöstä puhuminen on aina tabu, mutta persoonallisuuteen liittyvissä on oikeus antaa kritiikkiä?
ulkoinen olemus nyt vaan myy haluttiin sitä tai ei, ja kun keskustelu käy lillukanvarsista poronnahkahaalareihin niin mun mielestä on ihan hyvä keskustella myös siitä miten ulkoista habitusta vois parantaa jne
No ulkonäkö on sellainen asia jolle nyt ei aina voi tehdä ihmeitä. Omaa käytöstään taas pystyy muuttamaan.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:57
Happy kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:47
muutenkin tuntuu että ulkonäöstä puhuminen on aina tabu, mutta persoonallisuuteen liittyvissä on oikeus antaa kritiikkiä?
ulkoinen olemus nyt vaan myy haluttiin sitä tai ei, ja kun keskustelu käy lillukanvarsista poronnahkahaalareihin niin mun mielestä on ihan hyvä keskustella myös siitä miten ulkoista habitusta vois parantaa jne
No ulkonäkö on sellainen asia jolle nyt ei aina voi tehdä ihmeitä. Omaa käytöstään taas pystyy muuttamaan.
en mä ainakaan omaa käytöstäni osaa muuttaa :hiips: oon vähä sellane kesyttämätön villihevonen
kokisin et ulkonäön kehittäminen ois mulle helpompaa ku muuttaa luonnettani
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Happy kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:47 vaikka ko käyttäjä yrmyili mulle toisessa ketjussa nii pidin tota kyl hyvänä ja hauskana heittona. en nähny sitä pahantahtoisena

muutenkin tuntuu että ulkonäöstä puhuminen on aina tabu, mutta persoonallisuuteen liittyvissä on oikeus antaa kritiikkiä?
Kiitos ja pahoittelut liian yrmystä niuhottamisesta :hali: . Ymmärsit oikein, Kurvinen on persoonallisella, piristävällä tavalla hyvännäköinen, parhaimpia poliitikoista siinä, mutta mikä on hyvä ja soi keskustalaisella maatalousministerillä maakunnissa ei mielestäni välttämättä toimi ilmavaa ajassa olevaa poppia soittavalla bändillä Euroopan lavoilla. Enkä edes kaivannut mitään ihmeitä, hyvä tavoite, kyse on hienosäädöstä että saavat toimimaan. Kuten Voutilaisellkin olisi ollut.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:57 No ulkonäkö on sellainen asia jolle nyt ei aina voi tehdä ihmeitä. Omaa käytöstään taas pystyy muuttamaan.
Kun puhutaan vaatteista, kampaauksesta, mahd meikistä, asusteista ja tyylistä niin kyllä pystyym
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja WildDance »

On tuo Johannes tosiaan söpö/komea. Instagramissa kivoja kuvia. :peukku: Ei nyt mikään uusi suuri julkkisihastukseni, mutta helposti näiden kisojen komein.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Happy »

Suomesta myös puuttuu kokonaan myös sellanen poikabändikulttuuri, ei oo mitään mihin verrata.
Lähinnä on just näitä missä 1 laulaa ja muut soittaa,esim Elias Kaskinen & Päivänsankarit tuossakin focus lähinnä keskittyi karismaattiseen Eliakseen ja muut jäsenet jäi pimentoon.

ois khuul saada joku parikymppisten miesten katu-uskottava poikabändi (Satin Circus ei ollut sellainen) Kliff melkein mut ei ihan
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Piristyihän tämäkin ketju, ollut aika vaisua verrattuna vaikkapa Käärijän ketjuun. :mrgreen:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Nekku »

ta1ja kirjoitti: 26 Tammi 2023, 22:04
Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:57 No ulkonäkö on sellainen asia jolle nyt ei aina voi tehdä ihmeitä. Omaa käytöstään taas pystyy muuttamaan.
Kun puhutaan vaatteista, kampaauksesta, mahd meikistä, asusteista ja tyylistä niin kyllä pystyym
Niin no tuokin riippuu sitä, millainen ulkoinen olemus ketäkin miellyttää. Kyllä musta jokainen saa ja pitää olla sellainen kuin haluaa, oli sitten vaikkapa artisti.

Ja tähän ulkonäön arviointiin voisin vielä lisätä, että vaikka sitä pidettäisiinkin ihan hyväksyttävänä ja vapaana asiana arvioida, niin silti välillä tuntuu, että esim. mielipiteet, joissa joku pitää yleisesti vaatimattoman näköistä hyvännäköisenä tai jotain todella kaunista epäviehättävänä, ovat kuitenkin jotenkin huutava vääryys. :mitvit: Syinä huono maku tai kateus.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Terveiset Bagdadista. Odotellessa aamuyötä ja lentoa kotia kohti tapan aikaa kuuntelemalla viisuja. Ja mikäpäs tässä: UMK23 on ehkä kovatasoisin ikinä. Ja tässä tämän vuoden paras biisi!

Helppoa musiikkia, melodisesti vaivatonta. Teksti on ihana: "Mulla on hajalla kengät ja palaa pää." Rakastumisen tunne on tiivistetty mainiosti tähän biisiin, niin tekstiin kuin melodiaankin.

Enkä voi kieltää tätäkään: Minusta Johannes Brotherus on aina ollut kuuma. Jollei jopa kuumin kaikista.

Haluan Johanneksen, haluan tämän biisin!

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Eiks kukaan syty tuosta hoikemmasta vaaleasta söpöliinistä, eli Aarnista? Ihana! <3

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 22:19 Niin no tuokin riippuu sitä, millainen ulkoinen olemus ketäkin miellyttää.
Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 22:19 esim. mielipiteet, joissa joku pitää yleisesti vaatimattoman näköistä hyvännäköisenä tai jotain todella kaunista epäviehättävänä, ovat kuitenkin jotenkin huutava vääryys. Syinä huono maku tai kateus.
Eks nämä ole nyt vähän ristiriidassa keskenään?

Olen kyllä ihan tietoinen ekasta, eli että etenkin suomalaiseen (ja vielä enemmän suomalaiseen taidemusiikkiin, laulelmaan, klassiseen) on tosi syvään kiinnittynyt se ajatus että kaikki visuaalinen on ekaksikin kevytmielistä ja pintaa - intellektuellin, syvällisen ei sovi koreilla, olla pintaliitäjä jne, edes kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseen - ja tokaksi täysin kiinnittynyt kuitenkin persoonaan. No, mä olen visuaalisen alan ihminen, enkä ajattele noin. Mulle kaikki mikä näkyy on arvioitavissa olevaa ja erillään ihmisestä siinä mielessä ettei määritä henkilöä vaan kertoo kiinnostuksesta ja taidosta. Jos joku laulaa epävireisesti ja heikosti tai on vaikka surkea yleisurheilija ja kuitenkin lähtee artistiksi lavalle tai yleisurheiluskabaan, niin ei sen ei-niin-onnistumisen toteaminen määritä sitä ihmistä muutoin. Ei kukaan oleta että huonosti laulava olisi muutoin lahjaton. Ja ääneen se sanotaan. Että ei mene laulu putkeen.

Tokasta kohdasta: joo makuja on erilaisia. Jossain määrin maun "hyvyys" on koulutuksen tulosta, visuaalisuuteen ja materiaalintuntuun, väriharmonioihin liittyviä seikkoja joissa -kulttuurisissa rajoissa -on univesaalisluontoisia säännönmukaisuuksia. Mutta sitten on muoti, jossa vaitelu niin nopeaa ja omalakista että pitää todella seurata. Muodin suhteen oon ihan pihalla, joten joo, voin olla väärässä tässäkin jos kyse viimeisimmästä kuumasta hotista. Tai en vaan ole kohderyhmää, mutta ulkoinen vaikutelma ei ole kiinnostava kohdallani :sorivaan:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Nekku »

ta1ja kirjoitti: 27 Tammi 2023, 22:51
Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 22:19 Niin no tuokin riippuu sitä, millainen ulkoinen olemus ketäkin miellyttää.
Nekku kirjoitti: 26 Tammi 2023, 22:19 esim. mielipiteet, joissa joku pitää yleisesti vaatimattoman näköistä hyvännäköisenä tai jotain todella kaunista epäviehättävänä, ovat kuitenkin jotenkin huutava vääryys. Syinä huono maku tai kateus.
Eks nämä ole nyt vähän ristiriidassa keskenään?
Sori, avaisitko vähän mikä näissä on ristiriitaista sillä en nyt itse hoksaa. :puna:

Tuli mieleen miten esim. 2020 Erika Vikmanin olemukseen kohdistunut kritiikki nähtiin pahana, vaikka se olisikin ollut ihan asiallista. Sitten se saman tyylinen kritiikki jotakin toista kohtaan onkin ok. Tää on sellanen asia mitä en oikein tahdo tajuta.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja murka »

ta1ja kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:43
Samiasd kirjoitti: 26 Tammi 2023, 21:32 Mistä sinä sen tiedät? Entä jos he näyttävät juuri siltä, kun haluavat näyttää?
No siten jos näyttävt miltä haluavat näyttää niin heillä on osaamisen puutetta sillä alueella. Vetävät nuotin vierestä tavoiteltuun nähden.

Heidän visuaalinen viestinsä on se poikabändi, tai täällä voi olla vähän väärä sana, ehkä lukion koulubändi olisi parempi? Siis videolla nämä tyypit ovat kaveriensa kanssa keikalla yleisönä, ei lavalla rokkistaroina. Mitä sinä luulet että sillä viestitään?
Ehkä se, kenelle lauletaan ja joka on Ylivoimainen, onkin siellä lavalla ja tämä on Kuumaan laulu hänelle?

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jomard »

UsvaAuer kirjoitti: 27 Tammi 2023, 21:05 Terveiset Bagdadista. Odotellessa aamuyötä ja lentoa kotia kohti tapan aikaa kuuntelemalla viisuja. Ja mikäpäs tässä: UMK23 on ehkä kovatasoisin ikinä. Ja tässä tämän vuoden paras biisi!

Helppoa musiikkia, melodisesti vaivatonta. Teksti on ihana: "Mulla on hajalla kengät ja palaa pää." Rakastumisen tunne on tiivistetty mainiosti tähän biisiin, niin tekstiin kuin melodiaankin.

Enkä voi kieltää tätäkään: Minusta Johannes Brotherus on aina ollut kuuma. Jollei jopa kuumin kaikista.

Haluan Johanneksen, haluan tämän biisin!
Terveisiä Kanarialta, enpä vois olla juuri enempää kanssasi samaa mieltä! Tässä on varmaan yksi vuoden parhaista biiseistä, vaikka toivonkin koko sydämestäni että Käärijä tulee olemaan edustajamme! Johannes :ihana:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Lukittu