Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Terasbekoni kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:23 Tulin linjoille vasta nyt, ja siellä sitä oma biisini roikkuu kärkikahinoissa. :shock: No olihan se hyvä löytö itsellenikin.
Muistelen, että kauhistelit saamiasi genrejä, mutta jotenkin kuvittelisin että psykedeelisen rockin saralta voisi löytyä paljonkin sinua kiinnostavaa musaa? Itse olen yllättynyt että tuollainen vanhojen hippipierujen juttu pärjäsi raadissa noinkin hyvin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20443
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

En ihan kestä, että suosikkini voitti. Olen kuunnellut tehokkaasti tuota kappaletta jopa kymmeniä kertoja päivässä, eikä loppua ole näkyvissä. Kiitos wigwamille tämän kappaleen tuomisesta raatiin. :hali:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ja kas tästä exceliä teille, madam:

Pistetaulukot, genrekorit ym.

Ja mikäli jotakuta sattuu kiinnostamaan:

Kaikki kisan arvontadokumentit

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Onnea kelpo voittajalle! Melkoinen korvamato, jolle olisin saattanut enemmänkin antaa pongoja.
Electro Housen voittaessa oma tranceni jäi sijalle 31, sama sijoitus tullut nyt kolmessa raadissa
viimeisimmästä neljästä, tasan ei mene mandariinit.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:12 Noisen yltiömäinen pistemäärä huvittaa edelleen. :hihi:
Olen oiken myönteisesti yllättynyt noisen suosiosta :uujee:. Ja ehkä myös siitä, kuka biisin valitsi. Onkohan bändissä nättejä poikia?

Yleisesti ottaen tämä oli mielenkiintoinen raati, vaikka omat suosikkini eivät kärkeen sijoittuneetkaan (en antanut kärkikolmikolle finaalissa pistettäkään). Genrepakotus saattoi muutaman osanottajan pistää menemään siitä missä aita on matalin, mutta yleisesti ottaen taisi vaikuttaa niin, että saimme kuultavaksemme paljon musiikkia, mitä ei muuten olisi raatiin koskaan päätynyt, ja hyvä niin :peukku: Kuten nyt vaikka tuo noisepläjäys.
Rise, angel, shine, love!

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3388
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Mun sijoitukset on ollu 30,32,15,15 & 32 joooh on menny tosi hyvin :heh:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

UFOPOLI kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:26 Ja kas tästä exceliä teille, madam:
Miten osasit lukea ajatukseni :shock: . Juuri sitä nimittäin olin vailla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:29 Olen oiken myönteisesti yllättynyt noisen suosiosta :uujee:. Ja ehkä myös siitä, kuka biisin valitsi. Onkohan bändissä nättejä poikia?
Googletin mielenkiinnosta, että kuka tekee tällaista musiikkia ja ainakaan toinen noista tyypeistä ei ollut erityisen nätti. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Onnea wigwamille minunkin puolestani! :juhla:

Sain sitten toiseksi parhaan sijoitukseni, mitä en olisi ikinä uskonut, sillä biisin etsiminen tähän raatiin oli yksi tuskien taival. Lisäksi hauskaa, miten vakkarikommentoijat tuntuvat joka raadissa haukkuvan biisini lyttyyn, mikä sai nytkin odottamaan lähinnä karsiutumista. :heh:

Noisesta sen verran, että eihän se nyt edes ollut mitenkään erityinen tapaus. :draamaa: Minulla on tapana kuunnella joskus nukahtamis-/rentoutumistarkoituksessa tuota genreä kymmenenkin tunnin mittaisina teoksina. Kyllä tuollaisellekin musiikille paikkansa on. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Rousku kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:29 Onkohan bändissä nättejä poikia?
Ei ihan. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Rousku kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:30
UFOPOLI kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:26 Ja kas tästä exceliä teille, madam:
Miten osasit lukea ajatukseni :shock: . Juuri sitä nimittäin olin vailla.
Olen saattanut vuosien kuluessa järjestää muutaman kisan :hihi:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Voittaja oli parhaimmistoa niistä kappaleista, joille minulta ei herunut pisteitä. :joojoo: Ja onnea wigwamille!
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tässä vielä finaalin tasapeliratkotut tulokset:
  1. wigwam: Rave in the Grave / AronChupa & Little Sis Nora 146
  2. Timoteus: Gambling Man / The Overtones 126
  3. Queen: Eka Gustiwana / Terisimpan di Hati feat. Prince Husein & Sara Fajira 114
  4. Terasbekoni: I'd Love to Change the World / Ten Years After 109
  5. Serduchka: Nur noch einmal schlafen / Anna-Maria Zimmermann 108
  6. Happy: Guren no Yumiya / Revo 96
  7. ESC93: On the Silver Globe / Kim Myhr & Lasse Marhaug 96
  8. CottonJoel: Dark Seed / SynlakrosS 93
  9. antsa798: Koneeseen kadonnut / Apulanta 88
  10. WildDance: Värsta schlagern / Markoolio, Linda Bengtzing 88
  11. TomppaJr: Out of Hell / Skillet 84
  12. ratamo1: Romeo ja Julia / Movetron 82
  13. MuumiAnkka: Y.M.C.A. / Village People 77
  14. Hazard: Fee Ra Huri / Omnia 76
  15. Hanhis: Strung Like Lights at Thee Printemps Erable / Godspeed You! Black Emperor 75
  16. ESC Addict 98: Bubble Pop! / Hyuna 73
  17. Nevski: Kolybelnaja Tišiny / Jenia Lubich 69
  18. Snude: Vår framtid / Jon Henrik Fjällgren 67
  19. UFOPOLI: All Is One / Orphaned Land 66
  20. akuankka13: Feljött a nap / Balkan Fanatik 65
  21. Elizabeth: Heaven / Emeli Sandé 59
  22. TomBoi: Mundiyan Song / Tiger Shroff, Disha Patan, Ahmed K, Sajid N, Navraj, Palak 57

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Requel »

Voittajalle en antanu yhtään pisteitä semifinaalissa, mutta finaalin aikana lämpesin aika paljonkin. Ainut joka nousi pisteille niistä joille en antanut aluks yhtään pojoa... Onnee wigwam! :peukku:
Timoteus kirjoitti: 13 Tammi 2019, 19:29 Gamelania valinnuthan saattoi saada kaksi mielestään aivan kauheaa genreä, jolloin oli pakko valita ainoa siedettävä.
Naulan kantaan, jokanen oli mulle täysin no way -vaihtoehto (Progressiivinen rock, Gamelan, IDM). En laittais mitään näistä normiraatiin hyhhyh... Jouduin etsimään täysin vieraasta genrestä jotain miellyttävää ja edes jotenkin sitä muistuttavaa - huonolla menestyksellä: biisini hylättiin ainakin viisi kertaa... :rofl2: Ehkä päivä ennen kappaleiden vastaanottoaikaa onnistuin kuitenkin löytämään tarpeeksi gamelania sisältävän biisin, sus siunatkoon. :draamaa: Olin jopa tyytyväinen valintaani... kaiken sen turhauttavan etsinnän jälkeen löysin jotain itseänikin miellyttävää. :heh:

Kiitos UFOPOLILLE mielenkiintosesta raadista, taitaa olla suosikkini tähän mennessä. :peukku:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Sen verran voisin vielä kommentoida, että olen vähän pettynyt Kauniin pedon saamaan huonoon vastaanottoon. Sehän on genressään parhaimmasta päästä. :ylppis: :heh:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tulokset olivat paikoin hämmentävät, kun seurasin niiden syntymistä. Eräs seikka, jota en vieläkään aivan ymmärrä, on miten molemmat semien voittajat floppasivat finaalissa, toinen varsinkin täydellisesti.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Terasbekoni kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:32 biisin etsiminen tähän raatiin oli yksi tuskien taival.
Minä taas keksin biisini yllättävän nopeasti. :uujee: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nyt harmittaa etten osallistunut, eli sen kerran kun oikein antaumuksella sitten kuuntelinkin kaikki kappaleet. Tai, no muutama tuotti hieman tuskaa :heh:. Mutta ehkä minulle olisi arpoutunut genret, joista ei ole hajuakaan tai joista en pidä, jolloin kappaleen metsästys olisi ollut tuskaa.

Tsekkasin mielenkiinnosta ehdotetut genret, siellä oli paljon sellaisia mitä itsellenikin tuli mieleen, mutta jotka eivät nyt olleen mukana. Ragtimea ei kuitenkaan taidettu edes ehdottaa? Muutama sellainen löytyi, joista en ole kuullutkaan.

Nyt olisi kiinnostava kuulla vielä, millaisia yhdistelmiä itse kukin sai ja mitä niistä tuumasi (ensijärkytyksessä).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Olen taas ollut semifinaalin kolmas ja sitten hieman flopannut, tyypillistä. :hihi:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Olipa finaaliin pääsyni niukka. :draamaa: Lopputulos sitten kuitenkin ylitti odotukseni.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Rousku kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:38Nyt olisi kiinnostava kuulla vielä, millaisia yhdistelmiä itse kukin sai ja mitä niistä tuumasi (ensijärkytyksessä).
Jos katsoo exceliin, näkee itse kaiken :joojoo:

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Paljon onnea voittajalle, vaikkei pisteitä herunut minulta finaalissa! Ansaittu silti! :tapu:

Ja mitä omaan menestykseeni ja todella huonoon sijoitukseen tulee, niin valitettavasti aihe oli liian vaikea minulle ja genret eivät yhtää omaa erikoisalaani. Virsiä en kuuntele, itäaasialaista etnoakaan ei tule kuunneltua ja videopelejä en pelaa. Etin ensimmäisen kappaleen joka oli korvaani siedettävä ja lähetin sen. Oman semifinaalini osallistujat eivät välittäneet niin paljoa siitä, jonka ymmärrän täysin, koska nyt kuuntelen sitä uudelleen ja inhoan sitä kappaletta. Mutta kiitos kaikille jotka pitivät siitä ja nauttivat. Sitä saa kuunnella mielin määrin!

Mitä seuraavaan raatiin tulee, niin toivottavasti vähän vapaampi valinta tällä kertaa, että voisi lähettää jotain mistä voisi olla ylpeä ja itse tykkää, mutta sen näkee aikanaan. :heh:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30486
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jee. Erinomainen voittaja. :tapu: Muutenkin tulosluettelo näyttää pääpiirteissään hyvältä. Äänestyksen aikana ehti välillä vaikuttaa paljon pahemmaltakin.

:hopea: Arvasin Gambling manin pärjäävän hyvin, vaikka en uskaltanutkaan veikata sijoitusta. Pidän kappaleesta itse kuin hullu puurosta, vaikka se on erittäin kaukana siitä, millaista musiikkia muuten kuuntelen. Siksi uskoin siihen, että crossover-suosiota on. Voitto olisi ollut vääryys, koska kappale lähinnä sivuaa annettua genreään. Hopean otan vastaan hyvilläni.
UFOPOLI kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:38 Tulokset olivat paikoin hämmentävät, kun seurasin niiden syntymistä. Eräs seikka, jota en vieläkään aivan ymmärrä, on miten molemmat semien voittajat floppasivat finaalissa, toinen varsinkin täydellisesti.
Tämä on kyllä tosi hämmentävää. :shock: Terasbekonin tulos on myös mielenkiintoinen: kv. raadin pisteillä läpi semistä ja finaalissa neljäs. :eeek:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Rousku kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:26 Muistelen, että kauhistelit saamiasi genrejä, mutta jotenkin kuvittelisin että psykedeelisen rockin saralta voisi löytyä paljonkin sinua kiinnostavaa musaa? Itse olen yllättynyt että tuollainen vanhojen hippipierujen juttu pärjäsi raadissa noinkin hyvin.
En ole oikeastaan vieläkään varma, mikä on psykedeelistä ja mikä jotain muuta rockia. Ainakin Spotifyn virallinen soittolista oli täynnä juurikin tuollaisia vanhojen hippipierujen juttuja, jotka eivät edes kuulostaneet omaan korvaani psykedeelisiltä. Kaikki vähän modernimpi musa tuntuikin sitten menevän jo neo-psykedelisen, yms. puolelle. No, Spotifyn soittolistat eivät ole erityisen tunnettuja monipuolisuudestaan, ja kieltämättä olin ehkä itsekin hieman laiska etsimään biisiä tällä kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Maalaispoju kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:42 Mitä seuraavaan raatiin tulee, niin toivottavasti vähän vapaampi valinta tällä kertaa, että voisi lähettää jotain mistä voisi olla ylpeä ja itse tykkää, mutta sen näkee aikanaan. :heh:
Genrehuutokaupparaati :miettii: Tai optimaalisijoittelu annetuista genreistä: Saat asettaa ne mieluisuusjärjestykseen, ja järjestyksistä koetetaan koota kattaus, joka optioi kokonaistoivesummaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:45 Terasbekonin tulos on myös mielenkiintoinen: kv. raadin pisteillä läpi semistä ja finaalissa neljäs. :eeek:
Ehkä se biisi vaati vähän sulattelua :miettii:

Minulle niin kävi keskieurooppalaisen schlagerin kohdalla: taisin antaa ko. humpalle semissä yhden pakkopisteen, kun jollekin oli annettava, mutta finaaliin mennessä se rupesi kuulostamaan korvissani jo ihan kelpo renkutukselta ja annoin sille enemmänkin pojoja. (Olisi ollut kiva pistää pisteisiini nukkumislaulu ja kehtolaulu peräkkäin, mutta ei onnistunut ihan.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

UFOPOLI kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:40
Rousku kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:38Nyt olisi kiinnostava kuulla vielä, millaisia yhdistelmiä itse kukin sai ja mitä niistä tuumasi (ensijärkytyksessä).
Jos katsoo exceliin, näkee itse kaiken :joojoo:
... paitsi tuumaukset, tokikin. Voin kertoa omista ajatuksistani. Tarjolla olevista genreistä olisin toivonut ehkä eniten post-rockia tai itäaasiaetnoa, joihin minulla olisi ollut erinomaisen hyviä vaihtoehtoja, ja olin hieman pettynyt saamaani riviin. Jodlausta en edes yrittänyt, ja electro swing henkilöityy mielessäni niin voimakkaasti nimimerkkiin Serduchka, etten oikein osannut lähestyä sitä, vaikka kuuntelinkin kokoelmavideoita jonkin verran. Orientaalimetalli osoittautui hyvin pieneksi genreksi (Wikipedian mukaan artisteja on noin kymmenen koko maailmassa). Se oli kiinnostava siksikin, että Toisella Foorumilla voitettiin vastikään merkittävä teemakisa muuannella tunisialaisella ko. genren edustajalla. En kuitenkaan halunnut mennä siitä, missä aita oli matalin (vaikka toisfoorumilaisia Raadissa onkin vain kourallinen), joten kuuntelin läpi kaikki Wikipedian listaamat artistit. Lopulta tajusin Orphaned Landin olevan poikaystäväni lukioaikainen lempiyhtye, jota hän on vieläpä yrittänyt monesti kaupitella minulle kisakäyttöön, joten päätin koettaa löytää siltä jotain. Ja löysinkin.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Requel »

Maalaispoju kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:42 Ja mitä omaan menestykseeni ja todella huonoon sijoitukseen tulee, niin valitettavasti aihe oli liian vaikea minulle ja genret eivät yhtää omaa erikoisalaani. Virsiä en kuuntele, itäaasialaista etnoakaan ei tule kuunneltua ja videopelejä en pelaa. Etin ensimmäisen kappaleen joka oli korvaani siedettävä ja lähetin sen. Oman semifinaalini osallistujat eivät välittäneet niin paljoa siitä, jonka ymmärrän täysin, koska nyt kuuntelen sitä uudelleen ja inhoan sitä kappaletta. Mutta kiitos kaikille jotka pitivät siitä ja nauttivat. Sitä saa kuunnella mielin määrin!
Ai sä olitkin tän timantin takana! :uujee: Sun biisis oli kaikista pahin menetys finaalista, annoin sille 12 pistettä ja pidin finaaliinpääsyä varmana nakkina... :shock: Ykkössemissä olisit todennäkösesti päässy läpi. :lohduton:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Onnittelut wigwamille! Tämä onkin ensimmäinen kerta, kun omat 12 pistettäni menivät voittajalle. :uujee:

Itselleni arpoutuivat tosiaan seuraavat kolme genreä:
Glamrock
Csárdás
Huumorimusiikki

Csárdás putosi pois melko nopeasti. Ei vain tuntunut, että löytäisin tuosta genrestä mitään itseni näköistä kappaletta. Glamrockia kävin läpi aika paljonkin, mutta lopulta kaikki vaihtoehdot olivat joko ihan liian ilmeisiä genrensä kouluesimerkkejä tai vain etäisesti glamrockia muistuttavia. Lähdin siis kaivelemaan jälleen huumorilaaria. On Erection oli lähinnä itseironinen valinta, sillä olen itse heikkona kaikkeen nättien poikien esittämään poppiin, jossa viidettätoista kirjainta käytetään runsaasti (mm. juurikin se bändi, jota tuossa kappaleessa parodioitiin). En odottanut kappaleelle sen kummempaa menestystä. Kiitos kumminkin kaikille sitä tukeneille.

Mainostetaan vielä lopuksi, että tuolla naapurissa sanoitusalueella on tällä hetkellä käynnissä kauden päätösgaalaan semifinaalien äänestys. Kaikki ovat erittäin tervetulleita pisteyttämään riippumatta siitä onko koskaan osallitunut sanoituskilpailuihin millään tavalla. :vonkaus:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 10 ☾ Genregalleria ☾ Finaalin tulokset

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Queen kirjoitti: 26 Tammi 2019, 16:50 Ai sä olitkin tän timantin takana! :uujee: Sun biisis oli kaikista pahin menetys finaalista, annoin sille 12 pistettä ja pidin finaaliinpääsyä varmana nakkina... :shock: Ykkössemissä olisit todennäkösesti päässy läpi. :lohduton:
Minä juurikin! No joo hauska ajatella, että toinen semifinaali olisi ollut otollisempi kuin se missä olin, mutta näin arpaonni osus ja näin nyt kävi! Tulen kyllä iloiseksi, kun luin kommentteja kuinka moni jäi kaipaamaan kyseistä kappaletta ja tietyllä tavalla oli kivakin, että vaikkei itse pitänyt niin toiset sai jotain! :mrgreen:

Vastaa Viestiin