Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 866
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

:ylppis:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Viesti Kirjoittaja Happy »

UFOPOLI kirjoitti: 08 Maalis 2019, 20:09 Eh, paras kappa sitten hävisi yhdellä pisteellä umpiturhakkeelle (arvosanat 10– vs. 5+) :niinpa: Mutta, kiitos kannatuksesta! Etsin omaa kappaani kirjaimellisesti kymmenen sekuntia, koska se oli ensimmäinen, joka tuli vastaan, kun hain sanoilla "Korean electro swing" :hihi: Ihana kappa on se.
Jos totta puhutaa nii mä löysin biisini myös samalla haulla ja otin myös ensimmäisenä vastaantulevan :uujee:
https://www.reddit.com/r/kpophelp/comme ... _of_style/
Toi sivusto autto kyl paljo biisin ettimises, oli monii hyvii valinnanvaroi mut lopult ton sivuston eka ehdotus osottautuki parhaimmaks!

Valintaani olin kyl tosi tyytyväine mut en olis ihan odottanu et pääsen peräti pisteen päähän voitosta, kiitos äänestäjille <3
Jotenki hauskasti oon missannu juuri niiden raatien tuloksien liveseurannat joissa oon ite sijottunu mitallisijoille!

Ja lämpimät onnitelut Elizabethille voitosta, huikeet saaha näin kiva tyyppi hostaamaan ensraatii :ihana:

Mambo Locon & Hit the Road Jackin menestys myös lämmittää mieltä, sillä puntaroin biisini vaihtamista noihi biiseihi iha viimeminuuteille saakka! :uujee:

Loppupeleis pidin täst raadist yllättävän paljon, Kisse Misse & La voiture on huikeit raatilöytöi myös, kiitti näist Mymmelille & Queenille <3
Viimeksi muokannut Happy, 14 Maalis 2019, 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ei muuten ollutkaan, kun vasta kahdeksas bottom-5 sijoitus raadeissa minulle. :heh: Viides peräkkäinen. Ei sillä, että se haittaisi. :mrgreen:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Minultakin onnittelut voittajalle :peukku: vaikka täältä ei pisteitä herunutkaan. Itse sijoituin ensimmäistä kertaa pistetaulukon ylempään puoliskoon, genressä joka oli minulle ennestään jokseenkin tuntematon :heh: Kiitos kaikille pisteistä! Ensin en aikonut osallistua lainkaan, mutta sitten tuli mieleen loistava biisi vuosien takaa. Ajalta, kun olin vielä niin vetreässä kuosissa että harrastin steppausta ja korvatkin vielä kestivät sitä h-tillistä raudan kopinaa. Tehtiin tämän kappaleen pitempään versioon esitysnumero - huikean hyvä tanssikappale.

Kaiken kaikkiaan olin ilahtunut kattauksen monipuolisuudesta. Pääosin näitä oli ihan mukava kuunnella.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Menipä osaltani hyvin ja itsekin olisin läväyttänyt itselleni täydet, jos olisin voinut. :mrgreen: Voittokin oli pienen hipaisun päässä, mutta onneksi vain hipaisun, koska en olisi pystynyt järjestämään uutta raatia muiden menojen vuoksi. Hienoa kuitenkin että en ollut ainut joka piti Swing Breakistä! Kiitos kaikille pisteiden antajille.

Itse palloilin Odd Normal Waysin ja Dramophonen välillä. Jälkimmäisessä hieman häiritsisi audion sisältämä musiikkivideosta aiheutunut tauko. Rumpusoolo kuitenkin ratkaisi kärkipisteeni saajan (ja onneksi en osoittautunut ainoaksi kappaletta pisteyttäneeksi :heh: ). Rajatun genren raati tuntui yllättävän toimivalta konseptilta. :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 13: Swing It Away (Electro Edition)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hanhis kirjoitti: 11 Maalis 2019, 23:35 Hienoa kuitenkin että en ollut ainut joka piti Swing Breakistä! Kiitos kaikille pisteiden antajille.
Ole hyvä vaan omasta puolestani. :peukku: Kappale oli yksi parhaista, uusista tuttavuuksista minulle. Se droppi on huikea! :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vastaa Viestiin