Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Paljon onnea Nokikolarille ja muille menestyneille! :tapu:

Laadukas Mashrou' Leila floppasi pahemman kerran. :eeek: Hieman aavistelinkin, ettei menestystä ole luvassa, mutta odotin sentään, että muutama käyttäjä olisi kunnolla tykännyt. Mikäli käytössä olisi ollut viisupisteytys niin pari hassua irtopistettä olisi ollut lopputulos. :lohduton:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kiitokset nimierkeille UFOPOLI ja ESC Addict 98 upeista biisilöydöistä. :ihana: Kovasti kiitoksia myös TMI:ta erityisesti 20 pisteellä muistaneille! :surrur:
wigwam kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:34
Serduchka kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:32 Varmaan aika monikin rankaissut sen takia pisteissään Hot Placea. :roll:
PIstemäärän perusteella ei tarpeeksi moni. :heh:
Päinvastoin. Lähetin kappaleen sillä ajatuksella, että toiveeni olisi voittaa raati pitkästä aikaa. :draamaa: Kappale oli tarttuva, toimii ja mielestäni tähän mennessä vuoden paras uusi k-pop -kappale. Tajusin kielirikkomuksen vasta biisideadlinen jälkeisenä lauantaina, kun kuuntelin bestiksen ja hänen kihlattunsa luona kappaleen heidän kanssaan ja luin lyriikoitakin siinä samalla. Täysi vahinko siis koko kielirikkomus, kun mun korvaani "going going go away" kuulosti ihan korealta. :roll:

Joka tapauksessa raatikappaleeni tässä raadissa on siis ollut yksi vuoden kovimpia kappaleita mulle ja olen kiitollinen sen kolmannesta sijasta.

Pronssi voitetaan! :pronssi:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Onnittelut voittajalle :tapu:

Mitenkäs tasapisteratkonnat menevät?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41814
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Se siitä sitten. Onnea voittajalle! Vaikka itse en biisistä perustanut (kirjanpitoni mukaan "tasapaksu poprock-renkutus").

Fujiyama kuulosti alkuun ylivoimaiselta ja koska halusin antaa sille pisteitä, rupesin kuuntelu-urakkaan ulpparina. Syvällisempi Atura sitten kiilasi jostain takavasemmalta hyvinkin tasoihin lopulta. Olisi näköjään kannattanutkin antaa täydet sille niin se olisi päässyt sijaa ylemmän. Sopivan sekava ja häilyvä Tonada Tambor oli selkeä kolmonen.

TMI:n pudotti pisteharkinnastakaan sääntörikkomus. Hana oli vaikea tapaus: Arvostin kyllä siinä käytettyjä keinoja, mutta mietin, jaksanko sittenkään oikeasti kuunnella. Ehkä olisi auttanut, jos olisin ymmärtänyt kieltä tai katsonut videota. Jäi sitten pisteittä, mutta ihan kiva että muut arvostivat. - Mainittakoon, että Koyaanisqatsista en ole koskaan piitannut, vaikka se kai on musaa jonka voisi kuvitella olevan "tästä minun täytyisi pitää" -listallani. En edes harkinnut pisteitä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Requel »

:peukku: Nokikolarille! Ansaittu voitto vaikka annoinkin vain 17 pistettä. (:rofl:). Itse asiassa paras voittaja aikoihin! Uudet raateilijat pärjää kyl vtun hyvin raadeissa, siis niistähän on voittanu jo varmaan yli puolet. :kups:

Käynnissä oleva raati päättyy pian joten olis kiva saada uus raati käyntiin suht nopeasti että tahti vähän tasaantuu tästä. Ei paineita. :mrgreen: (onhan tässä vähän oma lehmä ojassa kun haluaa tietää raadin teeman, ei oikeesti kiire).

Biisini löysin Spotifysta itsellenikin uutena. Iski heti ekalla kuuntelukerralla kaikessa hulluudessaan ja halusin sen ehdottomasti raatiin siitä huolimatta, ettei sillä ollut mitään asiaa menestymiselle. :heh: Hyvä kuitenkin kun joitakin pisteitä irtosi niin ei tullut täysin turhaan laitettua. :uujee:

Top-3 oli lähellä täydellisyyttä, mutta ESC Addict vei WildDancelta paikan. :lohduton:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Jee! Neljässija näin suuressa raadissa on minusta kiitettävä saavutus. Kiitos kaikille äänestäneille ja kehuneille. :hali: <3 Myös voittaja on kerrankin minun mieleeni.
Serduchka kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:03 Eipä yllättänyt WildDancenkaan antamien täysien pisteiden saaja. :rofl:
Miten niin? :heh: :rakkaus:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

granaattiomena kirjoitti: 30 Heinä 2019, 18:47 Mielenkiintoinen teema. Tiukka kielisääntö kyllä lyhentää omien potentiaalisten kappaleitteni listaa aika reilusti mut eipä se mitään. Ajattelin, että voisin jopa lähteä tässä reilun viikon aikana pienelle tutkimusmatkalle katsastamaan sellaisiakin maita, joiden musiikkiskeneen en ole aiemmin tuntustunut. Ja mikäli tuolta reissulta ei löydy mitään kotiintuomista niin pari vaihtoehtoa on kumminkin valmiina. :joojoo:
Juu elikkäs lähinnä Etelä-Amerikkaa kalusin läpi viikon ajan. Se on sellainen maailmankolkka, jonka musiikkiin olen halunnut jo jonkin aikaa tutustustua paremmin. Tulihan matkalla vastaan vaikka mitä mielenkiintoista, mutta Estocolmo iski kyllä heti ensi kuulemalta ja biisivalinnan tekeminen oli näin helppoa. Olihan biisissä toki myös aika jännä musiikkivideo, joka tuntui hieman naurattavan paria luonani kyläillyttä kuppilaista. :heh: Aivan, kuulit oikein. Järkkäsin ensimmäistä kertaa levyraatilivekatsojaiset. Todella hauska kokemus. Täytyy järkkäillä noita enemmänkin tulevaisuudessa. :surrur:

Jännittävä oli pisteiden lasku, mutta niin sitä vaan päädyttiin tulostaulun vasemmalle puolella. Kiitos kaikille Arawatoa äänestäneille! <3

Ja toki suuret onnittelut Nokikolarille, vaikka täältä ei pisteitä herunutkaan. :tapu:
Viimeksi muokannut granaattiomena, 25 Elo 2019, 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1112
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Serduchka kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:42
Päinvastoin. Lähetin kappaleen sillä ajatuksella, että toiveeni olisi voittaa raati pitkästä aikaa. :draamaa: Kappale oli tarttuva, toimii ja mielestäni tähän mennessä vuoden paras uusi k-pop -kappale.

Pronssi voitetaan! :pronssi:
Harmillisen aliarvostettu on kyllä tämä suosikkisi tältä vuodelta ollut tämän raadin ulkopuolella. :lohduton:

Itse olen hieman pettynyt omaan tulokseeni :lohduton: , mutta raadin taso oli mielestäni oikein hyvä ja löysin paljon tehokuunteluun mennyttä musiikkia. Erityisesti kiitos ESC Addict 98, kun toit upean Krataen elämääni. :ihana: Onnittelut myös upealle voittajalle. :peukku:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4081
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Onnittelut voittajalle, jolle perinteiseen tapaan en antanut pisteitä. Olen erityisen ilahtunut Hanan ja Fujiyaman menestyksestä :peukku:

Kiitokset kaikille Koyaanisqatsia äänestäneille. Philip Glassin upea sävellys on samannimisestä kulttidokumentista (1982). Kappaleen nimi on hopi-intiaanien kieltä; "tasapainoton elämä" on yksi mahdollinen käännös.

Arvelin etukäteen kilpailevani koko lailla samassa sarjassa CottonJoelin ja Timoteuksen lähettämiksi osoittautuneiden kappaleiden kanssa, eikä arvaukseni kovin pieleen mennyt.
Viimeksi muokannut Koirankuonolainen, 25 Elo 2019, 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41814
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Queen kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:50 Biisini löysin Spotifysta itsellenikin uutena. Iski heti ekalla kuuntelukerralla kaikessa hulluudessaan ja halusin sen ehdottomasti raatiin siitä huolimatta, ettei sillä ollut mitään asiaa menestymiselle. :heh: Hyvä kuitenkin kun joitakin pisteitä irtosi niin ei tullut täysin turhaan laitettua. :uujee:
Annoin teitsin biisille näköjään kuusi pistettä, eli tykkäsin siitä enemmän kuin äänestäjät keskimäärin. Joskus mekin voimme löytää jotain yhteistä! Se oli sellainen sopivan hullunhauska sekokohellus. Samoin kuin muutama muukin itäaasialainen biisi tässä raadissa.
Rise, angel, shine, love!

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1558
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Snude »

Queen kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:50 Uudet raateilijat pärjää kyl vtun hyvin raadeissa, siis niistähän on voittanu jo varmaan yli puolet.
Määrittele "uusi raiteilija". :draamaa:
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
Mini3765
Siemailija
Siemailija
Viestit: 181
Liittynyt: 30 Syys 2018, 21:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Mini3765 »

UFOPOLI kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:45 Onnittelut voittajalle :tapu:

Mitenkäs tasapisteratkonnat menevät?
Tummennettuna voittava osapuoli

Tomboi - UFOPOLI

Spartan Kuningas - Tegu-

Hazard - GuoZu8

Terasbekoni - ESC93

Queen - Snude
"Senkin banaaniäijä!"
"Päivää, tässä kahvia."

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja inomu »

Hyvä voittaja tässä raadissa :peukku:
Kiitos Nevskille tähän mennessä kaikkien aikojen parhaimman raatikappaleen lähettämisestä! :ihana: Video on ollut töissäni kovassa soitossa, kun olemme Uzbekistanin kanssa paljon tekemisissä. :mrgreen:
Kiitos Muistolle täysistä pisteistä :peukku: Nevski taisi myös ainoana antaa 17 pistettä (great minds think alike, jne.). Lopullinen sijoitus oli itselleni jopa hyvä :heh:

Oman biisini löysin vuosi sitten Iranin-matkalla, kun taksikuski pisti kappaleen soimaan. Ihastuin heti ja Shazam sen onnistui tunnistamaan. Olen odottanut tilaisuutta laittaa sen raatiin.
Viimeksi muokannut inomu, 25 Elo 2019, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Requel »

Snude kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:58 Määrittele "uusi raiteilija". :draamaa:
Huono ilmasu joo.. Yli puolet oli kyl liiottelua, mutta tällä foorumilla laskisin voittajista mukaan S-Tyypin, Elizabethin, Minin ja Nokikolarin. Kaikki eivät enää uusia, mutta voitto napsahti aika pian debyytin jälkeen. :joojoo:

E: Mini näköjään ollu jo kymppiraadissa kun tarkemmin katoin.
Viimeksi muokannut Requel, 25 Elo 2019, 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Spartan kuningas
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 389
Liittynyt: 15 Marras 2018, 22:55

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Spartan kuningas »

chillit onnittelut raatiykköselle, voittajatsipale kerranki aika jepa, äijjjät! jalomielisesti esitetää kuitenki pyydettäväks uudelta isännältä mielekäst järjenkäyttöö aikataulujen ja aiheiden suhteen. näide ei aina tarvii olla näitä, tiettekö. 👊🏿
Rousku kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:20 CottonJoelilla on hyvä maku :uujee:
CottonJoel kirjoitti: 25 Elo 2019, 21:41 **
43. :argentina: j mena - La Cobra
rouskuha on tänää vitsikkäällä tuulella, pojat! 😂

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30477
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti: 25 Elo 2019, 20:57 Toinenkin osuus Happyn Dave Brubeck -ennustuksesta sitten täyttyi. Ihastuin ensikuulemalta, mutta Atura teki kovan loppukirin ja oli painella ohi.
Melkein samixii. Siis sillä erolla, että Aturan loppukiri riitti täysiin pisteisiin täältä. Samalla vältyin niukasti vaihtamasta Erakkoravun kanssa täysiä pisteitä. :draamaa: Onneksi kukaan ei julkisesti veikannut pisteitteni saajia, niin ei tarvinnut miettiä, toteutanko vai kumoanko ennustuksia. :heh: Yllätyin muuten, ettet ollut itse lainkaan mukana.

Alun perin penseähkö mielipiteeni raadista muuttui lisäkuuntelujen myötä positiivisemmaksi. Ensikuuntelun perusteella ylisuuresta ihankiva-joukosta löytyi tasoeroja ja huippujakin. Ihankiva-tasolle sen sijaan jäi mm. raativoittaja. Biisi oli makuuni vähän tasapaksu mutta silti kisan tarttuvimpia, joten Brendanin suosio ei yllättänyt. Kornin kehoiluvideon nähtyäni en kuitenkaan pystynyt ottamaan biisiä enää todesta ja se lensi pisteharkinnastani pihalle. :hei: Onnittelut voittajalle joka tapauksessa. :peukku:

Oma tulokseni oli niillä main kuin odotin. Kiitokset pisteitä antaneille. Kiitokset myös järjestäjälle ja myöhästyneet kiitokset kaikille niillekin järjestäjille, joita olen unohtanut kiittää. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Nonnih, raati pulkassa. Aikomuksenani oli etsiä raatiin jokin itselleni uusi kappale, mutta oman raatihoustaamisen alla en lopulta tahtonut käyttää aikaa hyvän raatikappaleen etsimiseen, joten päätin tarttua KEYTALKin biisiin. Kyseinen kappale löysi tiensä soittolistalleni viime syksynä, kun etsin kuudenteen raatiin kappaletta. Sen orgaaninen svengi ja sopivan villi meno on maukasta. Mini3765:n kommentti siitä, että tuntuu kuin bändi melkein hukkaa tahdin, on osuva. Itselleni se vaarantunne on kuitenkin posiitiivinen piirre ja luo kappaleeseen pakotonta riehakkuutta. Ajattelin, että biisi voisi upota muihinkin kuin minuun ja väärässä en ollut: kahdeksanteen sijaan olen erittäin tyytyväinen. :peukku:

Dinle Beni Bi' erottui joukosta nopeasti. Sen harmaa imu ja flegmaattinen lauluraita tekee biisistä unenomaisen, mutta samaan aikaan kuplivan kokonaisuuden. Jollain tavoin todella rauhoittava kappale. Fujiyaman kaltaista jazzia olen odottanut raateihin. Kaikessa surumielisyydessään luo paljon enemmän värejä kuin raadin keskivertoetnoilut. Näiden perään olen biisimassasta onkinut tapojeni mukaisesti akuankan, CottonJoelin, Koirankuonolaisen ja granaattiomenan lähettämät kappaleet - kivaahan se on, että on käyttäjiä joiden musiikkimakuun voi useinmiten luottaa. :mrgreen:

Voittobiisi ei ole minun korviini kovin ihmeellinen radiorallatus. Lauri Tähkä tai Antti Ketonen voisi tehdä siitä vetävän suomenkielisen version. Nokikolarille kuitenkin onnittelut ensimmäisestä raativoitosta! Ja kiitos tästä raadista Minille. On todella ok pitää myös pidempi kestoisia raateja. :joojoo:

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 578
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Hetkinen...
Annoin kyllä Biderech hamelech ille oikeasti 15p enkä sille toiselle Israelin biisille, niin kuin tulosgrafiikka näytti. Inhimillinen erehdys järjestäjältä varmasti, näitä sattuu. :peukku:
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Onnea voittajalle! :peukku:

Itse pelästyin jo, että floppaan pahemman kerran yhden onnistuneen rundin jälkeen. En sinällään ihmetellyt, koska kyseessä on aika tunnettu kappale, jos se olisikin jätetty sen takia pisteittä. Loppukirin siivittämänä nousin kuin nousinkin top-20 sijoitukseen onneksi, josta olen hyvin otettu siihen nähden, että lähetin kappaleeni juontajalle tuntia ennen deadlinea ja kirjoitin siihen saatteeksi "ÄÄÄ en tiedä mitä teen ehkä tää"... Piti siis jäädä pois, mutta minut taivuteltiin mukaan :rofl:

Avatar
Mini3765
Siemailija
Siemailija
Viestit: 181
Liittynyt: 30 Syys 2018, 21:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Mini3765 »

MuumiAnkka kirjoitti: 25 Elo 2019, 22:33 Hetkinen...
Annoin kyllä Biderech hamelech ille oikeasti 15p enkä sille toiselle Israelin biisille, niin kuin tulosgrafiikka näytti. Inhimillinen erehdys järjestäjältä varmasti, näitä sattuu. :peukku:
Ah, korjaan tuon exceliin, ja meidän uuteen hienoon levyraatiwikiin aikanaan varmasti päätyy oikeat tulokset. Pienessä aikaeropöhnässä nuo Israelit näytti niin samalta :puna:
"Senkin banaaniäijä!"
"Päivää, tässä kahvia."

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

MuumiAnkka kirjoitti: 25 Elo 2019, 22:33 Hetkinen...
Annoin kyllä Biderech hamelech ille oikeasti 15p enkä sille toiselle Israelin biisille, niin kuin tulosgrafiikka näytti. Inhimillinen erehdys järjestäjältä varmasti, näitä sattuu. :peukku:
:kaunis: Minä jo ajattelin, että eikö pisteidenvaihtomme tällä kertaa jatkunutkaan. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Onnea voittajalle, kiva saada uusia hostaajia :peukku: Itse biisille annoin yhden tsemppipisteen, tarttuvahan tuo oli kuin mikä, muttei kovinkaan omaperäinen. Eikä ollut varmaan oma lempparikaan Kratae, sen kohdalla ihastuin miltei välittömästi ja kuuntelin biisin varmaan 20 kertaa viikon sisään head banger meiningillä. Ehdottomasti menee sinne top5 kaikkien aikojen raatiedustajien joukkoon.

Oma biisini valikoitui suhteellisen kivuttomasti, valitsin EQ:n muutaman hyvän ehdokkaan joukosta joita minulla jo oli. Hieman emmin koska kazakstanista olen jo musaa lähettänyt enkä uskonut että hitaasti lämpeävä biisi täällä kannatusta keräisi, onneksi sentään jonkin verran että puoliväliin pääsin. Itseni Jiberemin Qalai herkistää aina kun se kuulen, ihana biisi <3
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Erinomaisen hyvä voittaja ja muutenkin hyvät olivat todella hyviä. <3 Good job, guys. Täältä pääsi vaikka kuinka moni soittolistoille, ja omaan biisiini olen hämmentävänkin rakastunut. :shock: Voisin kirjoittaa sen löytötarinan uuteen viestiin puntarini jälkeen.

:stara: :stara: :stara: :stara: :stara:
(4,5–5,0)

1. 🇰🇷 Hot Place - TMI (4,9)
2. 🇮🇱 Yaakov Shwekey - Biderech hamelech (4,9)
3. :jp: Asa-Chang & Junray - Hana (4,9)
4. :thailand: Kratae Rsiam - Stay Cool! (4,8)
5. :india: Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun (4,8)
6. 🇿🇦 Brendan Peyper - Klim Jou Everest (4,5)
7. :jordan: Mada - Bokra Ahla (4,5)

:stara: :stara: :stara: :stara:
(3,5–4,4)

8. :lebanon: Myriam Fares - Aman (4,4)
9. :us: The Dave Brubeck Quartet - Fujiyama (4,2)
10. 🇦🇲 Adana Project ft Andre Simonian - Ime Ches Gitem (4,1)
11. :venezuela: Arawato - Estocolmo (3,8)
12. :uzbekistan: Zulayho Boyhonova - Ko'z tutarman (3,8)
13. 🇰🇷 Mid-Air Thief feat. Summer Soul - 왜? (Why?) (3,7)
14. 🇹🇷 Edis - Çok Çok (3,6)
15. 🇮🇱 Daniel Yafe - Im Zu Ahava (3,6)
16. :jp: Haruka Kinoshita - Speechless (3,5)
17. :us: Philip Glass - Koyaanisqatsi (3,5)

:stara: :stara: :stara:
(2,5–3,4)

18. :chile: Schuster - Llore (3,4)
19. 🇦🇲 Inga & Anush - Im anune Hayastan e (3,3)
20. 🇰🇿 EQ - Jiberemin Qalai (3,2)
21. :uzbekistan: Munisa Rizayeva - Ovuna (3,1)
22. 🇳🇿 Maimoa - Wairua (3,1)
23. :iran: Puzzle Band - Dastan (remix) (3,0)
24. :us: Two Steps From Hell - Heart of Courage (3,0)
25. :vietnam: Sơn Tùng MTP - Lạc Trôi (2,9)
26. 🇧🇷 Claudia Leitte ft. Hungria Hip Hop - Saudade (2,9)
27. :rwanda: Nirere Shanel - Atura (2,8)
28. :tunisia: Saber Rebai - Sidi Mansour (2,8)
29. 🇧🇷 IZA - Brisa (2,7)
30. 🇹🇷 Birol Giray (BeeGee), Yüzyüzeyken Konuşuruz - Dinle Beni Bi' (BeeGee Rework) (2,6)

:stara: :stara:
(1,5–2,4)

31. :lebanon: Mashrou' Leila - 3 minutes (2,4)
32. :canada: Coeur de Pirate - Drapeau blanc (2,2)
33. :jp: KEYTALK - 暁のザナドゥ (2,1)
34. :mexico: Los Invasores De Nuevo Leon - Clave 7 (2,1)
35. 🇧🇷 Avine Vinny ft. Simone & Simaria - Volta Vai (2,0)
36. 🇰🇷 Ailee - I Will Go To You Like The First Snow (1,9)
37. :singapore: JJ Lin - Bu Si Zhi Shen (Eternal Life) (1,7)
38. :argentina: j mena - La Cobra (1,7)
39. 🇦🇲 Detq - Mi Azg, Mi Banak (1,5)

:stara:
(0,0–1,4)

40. :malaysia:/:india: Stylomannavan (Feat. Sehnthan, Santesh) - Vidai Kodu (1,2)
41. :mexico: Jesse & Joy - ¡Corre! (1,2)
42. 🇰🇷 SWYZII feat. Park Aeri - Arirang (0,9)
43. 🇨🇴 Héctor Buitrago - Tonada Tambor (0,7)
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Oman kappaleeni löytötarina on sen verran hupaisa, että haluan jakaa sen kaikille. Olin siis sattumoisin kuuntelemassa Israelin 1989 euroviisusta (Derech hamelech) erilaisia versioita, kunnes raatikappaleeni (Biderech hamelech) ilmestyi yhtäkkiä YouTubessa silmieni eteen. Muistan miettineeni, mahtaako tämäkin olla jokin mystinen cover tuosta viisusta, mutta ei sentään. Otsikko oli videossa ainoastaan hepreaksi, niin en edes tajunnut, etteivät nimet ole täysin identtisiä. Onneksi en siis yrittänyt lähettää tätä taannoin ESCforumin teemakisaan, jossa kisasivat vain euroviisukappalekaimat. :heh: Olisi tullut sanktiota!

Onneksi lähetin tämän tänne, ja olen hyvin iloinen sen menestymisestä. Jos nyt oikein MuumiAnkan pistekorjausten jälkeen osasin laskea, niin sijoitukseni on kahdestoista. Oikeastaan juuri niillä sijoilla, joita odotinkin. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4244
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Ai niin, tätä unohdinkin vallan kommentoida! Kiitos paljon kakkossijasta. Ihana nähdä, että Kratae miellytti niin monia! <3 Meinasin aikoinaan lähettää saman kappaleen 2. levyraatiin, mutta silloin tulin siihen tulokseen, ettei se välttämättä pärjäisi. Tämä kilpailu on hieman muuttunut niistä ajoista, joten nyt aika tuntui oikealta Krataelle.

Toinen hopeinen mitali levyraadista saavutettu, kolmas mitali kaiken kaikkiaan! :mrgreen: Tosin se kultainen puuttuu vielä.

Onnittelut Nokikolarille!
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Olihan täällä hyviä. :joojoo:

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
1. Kuva Myriam Fares - Aman
2. Kuva Brendan Peyper - Klim Jou Everest

Kuva Kuva Kuva Kuva
3. Kuva Kratae Rsiam - Stay Cool!
4. Kuva Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun
5. Kuva Daniel Yafe - Im Zu Ahava
6. Kuva Maimoa - Wairua
7. Kuva Jesse & Joy - ¡Corre!
8. Kuva Saber Rebai - Sidi Mansour
9. Kuva IZA - Brisa
10. Kuva Hot Place - TMI
11. Kuva j mena - La Cobra
12. Kuva Claudia Leitte ft. Hungria Hip Hop - Saudade

Kuva Kuva Kuva
13. Kuva Two Steps From Hell - Heart of Courage
14. Kuva Haruka Kinoshita - Speechless
15. Kuva Zulayho Boyhonova - Ko'z tutarman
16. Kuva Schuster - Llore
17. Kuva Ailee - I Will Go To You Like The First Snow
18. Kuva Inga & Anush - Im anune Hayastan e
19. Kuva Munisa Rizayeva - Ovuna
20. Kuva Edis - Çok Çok
21. Kuva Avine Vinny ft. Simone & Simaria - Volta Vai
22. Kuva Detq - Mi Azg, Mi Banak
23. Kuva SWYZII feat. Park Aeri - Arirang
24. Kuva Sơn Tùng MTP - Lạc Trôi

Kuva Kuva
25. Kuva Coeur de Pirate - Drapeau blanc
26. Kuva Arawato - Estocolmo
27. Kuva Nirere Shanel - Atura
28. Kuva JJ Lin - Bu Si Zhi Shen (Eternal Life)
29. Kuva Los Invasores De Nuevo Leon - Clave 7
30. Kuva Mada - Bokra Ahla
31. Kuva Yaakov Shwekey - Biderech hamelech
32. Kuva KEYTALK - 暁のザナドゥ
33. Kuva The Dave Brubeck Quartet - Fujiyama
34. Kuva Adana Project ft Andre Simonian - Ime Ches Gitem
35. Kuva Puzzle Band - Dastan (remix)
36. Kuva Héctor Buitrago - Tonada Tambor
37. Kuva EQ - Jiberemin Qalai

Kuva
38. Kuva Philip Glass - Koyaanisqatsi
39. Kuva Mid-Air Thief feat. Summer Soul - 왜? (Why?)
40. Kuva Mashrou' Leila - 3 minutes
41. Kuva Birol Giray (BeeGee), Yüzyüzeyken Konuşuruz - Dinle Beni Bi' (BeeGee Rework)
42. Kuva Asa-Chang & Junray - Hana
43. Kuva Kuva Stylomannavan (Feat. Sehnthan, Santesh) - Vidai Kodu
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11305
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ai niin, tämäkin ratkesi eilen. Onnea vielä minunkin puolestani mainiolle voittajalle! Klim Jou Everest oli lähellä saada omatkin täydet pisteeni, mutta äänestyshetkellä Dinle Beni Bi' (BeeGee Rework) sattui kuulostamaan aavistuksen paremmalta. Mitään musiikkivideoita en itse tällä kertaa edes katsonut, vaan nautin täysillä Spotify-soittolistasta. :draamaa:

Bokra Ahla taisi saada mitä ansaitsikin. Valintavaiheessa kappale erottui kyllä samaa nimeä kantaneelta albumilta edukseen, mutta aika nopeasti se alkoi maistua puulta. Tuntuu, että biisi on kolmisen minuuttia liian pitkä. Olen joka tapauksessa ylpeä artistilöydöstäni, ja näin jälkikäteen ajateltuna tuntuukin, että moni muu Madan biisi olisi ollut parempi valinta. Oli miten oli, kivasti sain taas täytettä soittolistoilleni niin omalta kuin kenties parilta muultakin tähän raatiin osallistuneelta artistilta. :joojoo:
Mini3765 kirjoitti: 25 Elo 2019, 20:34 Äänestäjäpalkissa sentään nimi oikein. Syvimmät pahoitteluni tästäkin.
Noh, siitä voidaan olla montaa mieltä, kumpi kirjoitusasu on lähempänä oikeaa. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5512
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Mini3765 kirjoitti: 25 Elo 2019, 22:40 Ah, korjaan tuon exceliin, ja meidän uuteen hienoon levyraatiwikiin aikanaan varmasti päätyy oikeat tulokset.
Yritin etsiä exceliä raadin viestiketjuista, mutten löytänyt. Excel-tiedosto helpottaisi mukavasti wikin päivittämistä. :joojoo:

---

Löpistäänpä samaan viestiin omasta kappaleesta sen verran kuin muistan prosessista. Tämänkertainen biisini oli parin-kolmen viimeisen tunnin etsiskelyn tuotos. Agendanksi otin Afrikan, ja kuuntelin parin maan musiikkilistoja. Oli kyllä paljon autotunetettua vinkupoppia, mikä ei nyt itseäni tällä kertaa niin paljoa miellyttänyt. Listoilla oli myös yllättävän paljon ilmeisesti uskonnollisia kappaleita. Sanoista en tosin tiennyt, niin en sano varmaksi.

Jossain vaiheessa vastaan tuli Atura, joka oli melkoisen vaikuttava teos musiikkivideoineen. Tykkäsin myös, että siinä oli hakemaani etnofiilistä rumpuineen ja huutoineen. Kertsi jäi myös yllättäen soimaan päähän. Ihan hirveästi en enää sen jälkeen etsiskellyt ajankin takia, vaan nakkasin biisiä eteenpäin. Sinälläänhän en edes itse olisi uskonut, että lähetän tällaista, kun se ei kuulu tyypillisesti kuuntelemaani musiikkiin. Oli kuitenkin oikein mukavaa tutustua itselle vieraampien kulttuurien musiikkiin genrejä miettimättä.

Melko pikaisen löydön vuoksi en juuri odottanut kummoista tulosta, ehkä jokunen saattaisi tykätä. Yllätyksekseni tuli peräti täydetkin pisteet! :hali:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tegu- kirjoitti: 07 Syys 2019, 02:55
Mini3765 kirjoitti: 25 Elo 2019, 22:40 Ah, korjaan tuon exceliin, ja meidän uuteen hienoon levyraatiwikiin aikanaan varmasti päätyy oikeat tulokset.
Yritin etsiä exceliä raadin viestiketjuista, mutten löytänyt. Excel-tiedosto helpottaisi mukavasti wikin päivittämistä. :joojoo:
Laitoin Minille viestiä. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mini3765
Siemailija
Siemailija
Viestit: 181
Liittynyt: 30 Syys 2018, 21:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 23 | Huomenna ei ole Eurooppaa! | արդյունքները

Viesti Kirjoittaja Mini3765 »

Levyraati 23-excel

Hei, tässä excel. Pahoitteluni viivästyksestä, tulostohinassa tämän julkaisu unohtui tyystin. Mikäli huomaatte virheitä, vääryyksiä tai vahinkoja, ilmoittakaa minulle, selvittelen sitten jälkiäni ja korjaan tietoja tarvittaessa.
"Senkin banaaniäijä!"
"Päivää, tässä kahvia."

Vastaa Viestiin