Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Pidin siitä oikeasti! :draamaa: Mukava, vähän surumielinen vanhan ajan iskelmä. Ja koska tässä raadissa tosiaan oli paljon tasaveroisia fiilistelybiisejä, löysi konduktööri helposti paikkansa kärjessä. :joojoo:

E: Ainakaan vielä semissä en kiinnittänyt hirveästi huomiota imitaatioiden onnistumisiin, vaan halusin maksimoida hyvien biisien määrän finaalissa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4613
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Ookke sori jos epäilin kaveripeliä :draamaa:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Requel »

Jufo81 kirjoitti: 20 Touko 2020, 11:13 Nokikolarin valinnat herättävät jälkikäteen ihmetystä. Ensin hän hylkää alkuperäisen hahmonsa "jdjj22" ja saatuaan tilalle Koirankuonolaisen heittää jonkun random vanhanajan biisin kohteeseensa perehtymättä.
:mitvit: Aika hyökkääviä johtopäätöksiä vedit, tuskin Nokikolari ihan tyhjästä päätöstään teki. Omiin silmiin kappalevalinnassa näkyi hyvä yritys, mutten koe sen enempää tarpeelliseksi puhua toisen puolesta. Tai ainakaan esittää asiaani faktana.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4613
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Queen kirjoitti: 20 Touko 2020, 11:41
Jufo81 kirjoitti: 20 Touko 2020, 11:13 Nokikolarin valinnat herättävät jälkikäteen ihmetystä. Ensin hän hylkää alkuperäisen hahmonsa "jdjj22" ja saatuaan tilalle Koirankuonolaisen heittää jonkun random vanhanajan biisin kohteeseensa perehtymättä.
:mitvit: Aika hyökkääviä johtopäätöksiä vedit, tuskin Nokikolari ihan tyhjästä päätöstään teki. Omiin silmiin kappalevalinnassa näkyi hyvä yritys, mutten koe sen enempää tarpeelliseksi puhua toisen puolesta. Tai ainakaan esittää asiaani faktana.
Tältä se minun silmiini näytti ja jos tulkinta on väärä niin Nokikolari mielellään korjatkoon. Joka lauseeseen toki voisin lisätä "Minun mielestäni" mutta se on jo implisiittisesti läsnä eli tosiaan kyse ei ole asioiden esittämisestä faktana.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Tökeröltä se kuulosti kun ei ole kyseessä mielipidekysymys. :draamaa: On eri asia sanoa "Onpa hyvä biisi" kuin "Jufo veti biisinsä hatusta koska halveksii WildDancen musiikkimakua"
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4613
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Queen kirjoitti: 20 Touko 2020, 12:16 ^ Tökeröltä se kuulosti kun ei ole kyseessä mielipidekysymys. :draamaa: On eri asia sanoa "Onpa hyvä biisi" kuin "Jufo veti biisinsä hatusta koska halveksii WildDancen musiikkimakua"
Joo myönnän että kirjoitustyylini saattaa olla välillä vähän hyökkäävä ja provosoiva. Muokkasin nyt tekstiä paremmaksi :peukku:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kappas, kelpo konduktöörimme seikkailee täällä jälleen. :uujee: Kuten varmasti on käynyt jo aiemmista kommenteistani ilmi, kappalevalinta ei ollut onnistunut, mutta enpähän minä itsekään onnistunut oman hahmoni kanssa ollenkaan. Sinänsä hauska yksityiskohta, että konduktööri ja oma Renaissance-kappaleeni näyttävät kumpainenkin saaneen semifinaalissa yhden kerran täydet pisteet. Ja jos joku raatilainen piti konduktööristä ja teki uuden löydön, niin se on ihan hienoa minusta.

Joku taisi jossain kommentoida, että konduktööri olisi ihan hyvin voinut olla minun lähettämäni siinä missä mikä tahansa vanha random suomibiisi. Tuota hieman jäin ihmettelemään ja piti ihan tarkistaa, mitä vanhoja suomibiisejä oikein olen tänne työntänyt. Vanhaa suomi-iskelmää nähdäkseni edustavat ainoastaan Pokeloiden Tiibetin noidat, jonka itse kylläkin miellän lähinnä lastenlauluksi, ja Tapio Rautavaaran Kaamoskuu, joka sekin painii aika lailla eri sarjassa konduktöörin kanssa. Tai mistä minä tiedän, saattaahan se konnari harrastaa voimailua tai hiihtojätkä olla hintelä varreltaan. Ehkä asemani raadin ilmeisenä ikänestorina herättää mielikuvan vanhojen suomi-iskelmien suosimisesta? Voihan tietysti olla, ettei enää ole kaukana päivä, kun istun keinutuolissa, polttelen piippua ja kudon sukkaa tai punon tuohikonttia ja taustalla soi nonstoppina Koivuniemi, Katri Helena ja Kaija Koo. :shock: Mutta luulen, että siinä vaiheessa en enää ole kykeneväinen osallistumaan levyraateihin :heh:

Käytän tässä samalla tilaisuutta hyväkseni onnitellakseni voittajaa ja kiittääkseni raati-isäntää erinomaisesti järjestetystä raadista ja mainiosta teemasta. Tämä oli kaikin puolin mielenkiintoinen kokemus.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

En ihan kestä WildDancen täysiä pisteitä Dirlandaalle. :rofl:

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Vai että minut vaihdettiin, kyllä nyt saa joku köniinsä... :heh: Eipä vaan, vaikea imitaatiokohde lienin, Nokikolarin syyt vaihtoon ja muihin valintoihin olisi kyllä kiva kuulla.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Nokikolari
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 347
Liittynyt: 24 Maalis 2015, 21:56

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Nokikolari »

Kai se on pakko tulla häpeänurkasta avaamaan valintojani. :sohva:

Ensimmäiselle roolilleni, jdjj22, en ole antanut pisteitä juuri milloinkaan, joten minun oli siksi vaikea saada kiinni hänen musiikkimaustaan. :puna:

Toisen roolini, Koirankuonolaisen, levyraatihistoriaa muisteltuani minulle tuli heti vaikutelma mm. biisien Katselen kaunista iltaa, The Wreck of the Edmund Fitzgerald, Diamonds and Rust ja Moon over Bourbon Street vuoksi, että jotakin vanhemman vuosikerran edustusta on valittava. Miettiessäni tietämiäni vaihtoehtoja ilmeisesti Edmund Fitzgeraldin kulkoneuvoteema ohjasi minua alitajuntaisesti konduktöörien suuntaan ja ajattelin sen olevan hyvä vaihtoehto. Miettiessäni vielä otanko englannin- vai suomenkielisen version päädyin tietysti valitsemaan Koirankuonolaiselle niin rakkaan Paula Koivuniemen. Luulin oikeasti kyseessä olevan hyvän valinnan, mutta näemmä juuri kauemmaksi metsään junani ei olisi voinut suistua. :rofl:

Timoteusta sen sijaan haluaan kiittää onnistuneesta kappalevalinnasta. Minullekin Isak Danielson oli tuttu nimi, vaikken hänen musiikkiaan ollutkaan juuri kuunnellut, mutta Silence oli oikein ihana uusi tuttavuus. Ehdottomasti raadin paras biisi. :tapu:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Nokikolari kirjoitti: 20 Touko 2020, 18:39 Toisen roolini, Koirankuonolaisen, levyraatihistoriaa muisteltuani minulle tuli heti vaikutelma mm. biisien Katselen kaunista iltaa, The Wreck of the Edmund Fitzgerald, Diamonds and Rust ja Moon over Bourbon Street vuoksi, että jotakin vanhemman vuosikerran edustusta on valittava. Miettiessäni tietämiäni vaihtoehtoja ilmeisesti Edmund Fitzgeraldin kulkoneuvoteema ohjasi minua alitajuntaisesti konduktöörien suuntaan ja ajattelin sen olevan hyvä vaihtoehto. Miettiessäni vielä otanko englannin- vai suomenkielisen version päädyin tietysti valitsemaan Koirankuonolaiselle niin rakkaan Paula Koivuniemen. Luulin oikeasti kyseessä olevan hyvän valinnan, mutta näemmä juuri kauemmaksi metsään junani ei olisi voinut suistua. :rofl:
Tämä oli hauskaa ja kiintoisaa kuulla, kiitos avautumisesta :uujee: Ei herra konduktööriä suinkaan ollut seinästä reväisty. Omaa kappalettani valitessa oli vähän päinvastainen tilanne: mulla oli ehdolla aavistuksen vanhemman vuosikerran kappaleita ja sitten yksi tuoreempi. Ajattelin, että hahmoni ei taida yleensä kovin vanhasta musiikista välittää ja valitsin sen uusimman. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi joku niistä vanhemmista todennäköisesti ollut hänelle enemmän mieleen. Yhdessä oli niin törkeä video, että ilman sitä olisin ehkä kyseisen biisin lähettänytkin - se oli valitettavasti ainoa juutuubista löytynyt versio :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4613
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Nokikolari kirjoitti: 20 Touko 2020, 18:39 Kai se on pakko tulla häpeänurkasta avaamaan valintojani. :sohva:

Ensimmäiselle roolilleni, jdjj22, en ole antanut pisteitä juuri milloinkaan, joten minun oli siksi vaikea saada kiinni hänen musiikkimaustaan. :puna:

Toisen roolini, Koirankuonolaisen, muisteltuani minulle tuli heti vaikutelma mm. biisien Katselen kaunista iltaa, The Wreck of the Edmund Fitzgerald, Diamonds and Rust ja Moon over Bourbon Street vuoksi, että jotakin vanhemman vuosikerran edustusta on valittava. Miettiessäni tietämiäni vaihtoehtoja ilmeisesti Edmund Fitzgeraldin kulkoneuvoteema ohjasi minua alitajuntaisesti konduktöörien suuntaan ja ajattelin sen olevan hyvä vaihtoehto. Miettiessäni vielä otanko englannin- vai suomenkielisen version päädyin tietysti valitsemaan Koirankuonolaiselle niin rakkaan Paula Koivuniemen. Luulin oikeasti kyseessä olevan hyvän valinnan, mutta näemmä juuri kauemmaksi metsään junani ei olisi voinut suistua. :rofl:
Kiva kun tulit kertomaan kappalevalinnasta eikä siinä oo mitään hävettävää :peukku: Toi selvensi paljon sitä väärintulkintaa mikä monella biisivalinnan suhteen oli ja hyvä kuulla että siinä oli ajatustakin takana :peukku:

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 578
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Tykkään ylitellä aitoja matalimmasta kohdasta ja kun itselleni arpoutui ESC Addict, suuntasin suoraan Top 5 - mitä soi juuri nyt -topicciin, jossa onnekseni oli muutama viesti häneltä. :mrgreen:

Haluan myös lähettää aina raateihin jotain, mistä pidän itse. Se tekikin kappaleen valintatyöstä vaikeaa, sillä tiesin musiikkimakuni eroavan huomattavasti EsC Addictin vastaavasta. Muutama pätevä kappale kuitenkin löytyi ja tyyliä ei tarvinnut kauheasti miettiä, kun Addictin raatihistoria on täynnä vähän kaikenlaista. Päädyin Sinneriin.

Kiitos raadista, jossa oli mielenkiintoinen teema!
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Nämä imitaatiot päihittivät vastaavan oikean nimimerkin:
Snude, granaattiomena, Mini3765, MIH96, akuankka13, CottonJoel, Jufo81, antsa798, Erakkorapu, Tegu-, wigwam, Pete, capsLOCK, Spartan kuningas, Hanhis, jiiii, Elizabeth, Timoteus, sziget, Nokikolari, MuumiAnkka

Nämä oikeat nimimerkit päihittivät imitaationsa:
UFOPOLI, Hazard, Terasbekoni, TomppaJr, Viisuilija_110, ESC Addict 98, TomBoi, Nevski, ratamo1, Samiasd, Zazpikaleak, Queen, Mymmeli, jdjj22, inomu, WildDance, Maalaispoju, BronZe, romualdo, Koirankuonolainen, Happy

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Meinasin sanoa, että olipa tasaista, mutta niinpä sen kai kuuluukin laskennallisesti mennä, koska kaikki olivat osana molempia kategorioita.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Kiitos järjeställe mielenkiintoisesta raadista sekä onnittelut voittajalle. En pitänyt voittajan szigetiksi naamioitumista kovin onnistuneena, mutta se toki oli tiedossa jo etukäteen, ettei heikohkoista naamioitumisista juurikaan sakkoa tule, ellei ole ihan jossain ääripäässä. En itsekään hakenut loppupeleissä mitään täydellistä hahmokloonia. Kelpo voittobiisi anyway.

Peten koin aika hankalaksi hahmoksi siinä mielessä, että pitkän linjan kuppilalaisena hänen maustaan monilla olisi varmaan vahvahko käsitys, joten ihan mitä vaan ei olisi kehdannut Peten nimissä lähettää. Pete ei myöskään kuulunut siihen kouralliseen, johon mulla oli jo valmiiksi mietittynä jokin biisi. Pääsin siis kunnolla salapoliisihommiin. Missäkö sitten musiikkimakumme kohtaisivat? Ensimmäinen mielenkiintoinen hatara muistikuvani oli, että olisin ensimmäisen kerran kuunnellut Pariisin Kevättä Peten kuppilaan laittaman kommentin perusteella joskus yli kymmenen vuotta sitten. En kuitenkaan löytänyt Peten kommenteista viestiä, jossa hän puhuisi Pariisin Keväästä. :heh: :mitvit: Ehkä Pariisin Keväästä kirjoitti joku muu. :heh: Sitten tietysti kävin läpi raatihistoriaa ja viisupuntareita. Lopulta löysin oletettavasti Peten last.fm -tilin sekä sen jälkeen löytyi Spotify-soittolistojakin. Materiaalia oli siis yllin kyllin ja käytin vähän liikaakin aikaa sen kahlaamisessa. :heh: Soittolistalta löytyi muuten levyraatiin minun laittama Liekki-yhtyeen Korppi. :peukku:

Aluksi mietin, että valitsen Peten listoilta jonkun sellaisen kappaleen, josta itse pidän riittävästi. Sitten taas rupesin pohdiskelemaan, olisiko se vähän tylsää ja liian varman päälle ottamista. Toisaalta ne kappaleet soittolistalta, joita erityisesti olisin raatiin halunnut laittaa olivat ehkä sellaisia, joita raatilaiset eivät olisi välttämättä pitäneet kovin petemäisinä, kuten esimerkiksi kasarihenkistä rockia. Lopulta mietin, että haluan vähän jännitystä elämään ja valita jonkun sellaisen, josta joutuu jännittämään, miten hahmoni valintaan reagoi. Monien eri vaiheiden jälkeen vaihtoehtoiksi jäivät Planets ja Anssi Kelan Puistossa. Planets oli mielestäni useammaltakin kantilta teoriassa melko Peten oloinen kappale, joskaan en ollut yhtään varma pitäisikö Pete siitä käytännössä. Puistossa-biisi olisi taas ollut (olevinaan) aika vitsikäs valinta, sillä "Pete" mainitaan sanoituksessa peräti 5-6 kertaa. ;P Lisäksi Pete ymmärtääkseni pitää Kelan tuotannosta.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Pete »

wigwam kirjoitti: 23 Touko 2020, 16:12Sitten tietysti kävin läpi raatihistoriaa ja viisupuntareita. Lopulta löysin oletettavasti Peten last.fm -tilin sekä sen jälkeen löytyi Spotify-soittolistojakin. Materiaalia oli siis yllin kyllin ja käytin vähän liikaakin aikaa sen kahlaamisessa. :heh: Soittolistalta löytyi muuten levyraatiin minun laittama Liekki-yhtyeen Korppi. :peukku:
Nyt on ihan alaston olo! :eeek: :draamaa: "Korppi" on aivan huippubiisi! <3
wigwam kirjoitti: 23 Touko 2020, 16:12Puistossa-biisi olisi taas ollut (olevinaan) aika vitsikäs valinta, sillä "Pete" mainitaan sanoituksessa peräti 5-6 kertaa. ;P Lisäksi Pete ymmärtääkseni pitää Kelan tuotannosta.
Tuo olisikin ollut hauska valinta! :rofl: Kelalla on useita hyviä biisejä, "Puistossa" on yksi niistä.
Ihan hyvän valinnan lopulta kuitenkin teit. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Pete kirjoitti: 23 Touko 2020, 16:31
wigwam kirjoitti: 23 Touko 2020, 16:12Sitten tietysti kävin läpi raatihistoriaa ja viisupuntareita. Lopulta löysin oletettavasti Peten last.fm -tilin sekä sen jälkeen löytyi Spotify-soittolistojakin. Materiaalia oli siis yllin kyllin ja käytin vähän liikaakin aikaa sen kahlaamisessa. :heh: Soittolistalta löytyi muuten levyraatiin minun laittama Liekki-yhtyeen Korppi. :peukku:
Nyt on ihan alaston olo! :eeek: :draamaa: "Korppi" on aivan huippubiisi! <3
Joo, nyt oli kunnon salapoliisi asialla. :draamaa: :mrgreen:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4613
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Vau ihailtavaa paneutumista :tapu: Mitä wigwam tykkäsit "omasta" kappaleestasi?

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

^ Dunes of Sand oli oikein hyvä valinta hahmolleni. :joojoo:
wigwam kirjoitti: 19 Touko 2020, 20:12
Itse olen tyytyväinen siihen, miten hahmoani on käytetty. Olen laittanut aika monenkin tyylisiä kappaleita, joten selkeää linjaa ei välttämättä ole ihan helpoin hahmottaa valinnoistani, toisaalta taas monipuolisesta skaalastani olisi voinut ottaa inspiraatiota monenkinlaiseen kappaleeseen, joten hahmoni ei varmaan myöskään mikään vaikein ollut. Viisuilijan valitsema kappale osui usemmallakin tavalla kuitenkin hyvin siihen, mitä edustan. Esimerkiksi siihen, että nautin eniten uusista ennestään tuntemattomista löydöistä ja kappaleesta löytyy musiikillisesti tietynlaista indie-henkisyyttä, mitä osassa kappaleistani on ollut. Oikein miellyttävä valinta oli tämä ja paranee kuuntelukertojen myötä. :peukku:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

MIH96 kirjoitti: 20 Touko 2020, 13:33 En ihan kestä WildDancen täysiä pisteitä Dirlandaalle. :rofl:
mikset? sopiva valinta tälläiselle supi-iskelmä-uskovaiselle, kuulosti komealta Kälviän viihdekuoronkin harjoituksissa monien miesäänien vahvistamana..., toki soinut turhan usein Nosta lippu sankoon -jutun ohella... olen vieläkin hyvin otettu hyvästä menestyksestä... olen varsinainen armenia-malta näisä kisoisa...
jk: annoin vahingossa äänen omalle valinnalleni joten korvaavan biisin löysin siitä oudosta auton takapenkille kyylääjästä... 1 p. sille muistaakseni.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4613
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

romualdo kirjoitti: 23 Touko 2020, 19:51
MIH96 kirjoitti: 20 Touko 2020, 13:33 En ihan kestä WildDancen täysiä pisteitä Dirlandaalle. :rofl:
mikset? sopiva valinta tälläiselle supi-iskelmä-uskovaiselle, kuulosti komealta Kälviän viihdekuoronkin harjoituksissa monien miesäänien vahvistamana..., toki soinut turhan usein Nosta lippu sankoon -jutun ohella... olen vieläkin hyvin otettu hyvästä menestyksestä... olen varsinainen armenia-malta näisä kisoisa...
jk: annoin vahingossa äänen omalle valinnalleni joten korvaavan biisin löysin siitä oudosta auton takapenkille kyylääjästä... 1 p. sille muistaakseni.
Kiitos miehekkäästä biisistä :hali:

Vastaa Viestiin