Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Täytyy olla melkoinen teema, että enää hämmästyisin. :heh:

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nevski kirjoitti: 05 Loka 2020, 15:28 Täytyy olla melkoinen teema, että enää hämmästyisin. :heh:
Älä nuolaise ennen kuin ripsahtaa :apuva:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16822
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja Happy »

Juu ei ois ollu mun raatini, mut keskityin nyt hyviin biiseihin, ja nää ois ollu mun suosikit normiraadissa:

1/ 🇮🇸 Ég Ætla Að Sigra Eyjuna / Fm95Blö feat. Jóhanna Guðrún
2/ 🇩🇪 Ich will Spaß / Markus
3/ 🇬🇧 The Bottom Feeder / Nurse With Wound

Varsinkin toi islantibiisi on huikee, voittaa menneen tulleen viisubiisinsä! :joojoo:


Jos olisin itse osallistunut, olisin luultavasti päätynyt Tanjuskaan :kaunis:


tai entiseen teinivaimoon :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Olipa kaamea tuo Johanna Raunio kappaleineen. Harmi ettet osallistunut.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2354
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

UFOPOLI kirjoitti: 03 Loka 2020, 07:00
GuoZu8 kirjoitti: 02 Loka 2020, 23:39
Täältä löytyy yksi. Kysele vaan UFOPOLI mitä vaan yksityisviesteissä.
Kommentoi ihmeessä täällä vaan kaikkien iloksi miten voittokappa asettuu kiinalaisen musiikin yleisempään kontekstiin, varmasti muitakin kuin minua kiinnostaa. Mitä tavallinen kiinalainen siitä mahtaisi ajatella, tai toisaalta kansanmusiikin tuntija?
No, täytyy sanoa, että kiinalainen kansanmusiikki on yleensä räikeän kuuloista, sitä joutuu erityisesti kiinalaisena uutenavuotena kärsimään. Mutta ymmärrän Kiinan kansanmusiikkikulttuurin. Muistan vieläkin vieraillessani isän ystävän kesähuvilassa Kiinan maaseudulla, kun naapurissa juhlittiin (ehkä häitä?) ja soitettiin jotain räikeää.

Ei voittokappa ollut nyt huonoin, mutta yunnanilainen kansanmusiikki kuulostaa silti aika rumalta.
Loppukevennykseksi vielä yunnanilaista p*rnolaulua:

🇫🇮👖🥚

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

GuoZu8 kirjoitti: 03 Helmi 2021, 08:24
UFOPOLI kirjoitti: 03 Loka 2020, 07:00 Kommentoi ihmeessä täällä vaan kaikkien iloksi miten voittokappa asettuu kiinalaisen musiikin yleisempään kontekstiin, varmasti muitakin kuin minua kiinnostaa. Mitä tavallinen kiinalainen siitä mahtaisi ajatella, tai toisaalta kansanmusiikin tuntija?
No, täytyy sanoa, että kiinalainen kansanmusiikki on yleensä räikeän kuuloista, sitä joutuu erityisesti kiinalaisena uutenavuotena kärsimään. Mutta ymmärrän Kiinan kansanmusiikkikulttuurin. Muistan vieläkin vieraillessani isän ystävän kesähuvilassa Kiinan maaseudulla, kun naapurissa juhlittiin (ehkä häitä?) ja soitettiin jotain räikeää.
Kiitos vastauksesta! Mahtaisikohan asiantuntija pitää voitto kappaa omassa lajissaan laadukkaana?
GuoZu8 kirjoitti: 03 Helmi 2021, 08:24 Loppukevennykseksi vielä yunnanilaista p*rnolaulua:
Sehän oli mainio :uujee:

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2354
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

UFOPOLI kirjoitti: 03 Helmi 2021, 12:35
Kiitos vastauksesta! Mahtaisikohan asiantuntija pitää voitto kappaa omassa lajissaan laadukkaana?
Se on tyypillistä yunnanilaista korviapistävää vuoristoininää. Kuulosti ja näytti aika maalaisjunttimaiselta kaltaiseni kaupunkilaispojan silmissä.
🇫🇮👖🥚

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4081
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Mä kuuntelin voittokappaleen alusta loppuun useammankin kerran. Soitin sen perheellekin, kun pennut sattuivat olemaan käymässä. Sen jälkeen kukaan ei puhunut mulle pariin päivään.

Tuo edellä oleva bonusbiisi on lähes yhtä huikea :uujee: Onkohan yunnanilaiselle kansanmusiikille kovinkin tyypillistä tuollainen sukupuolten välinen härskiyksien huutelu?
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2354
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 54 ❥ Huonoushulabaloo ❥ Pisteytys

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Koirankuonolainen kirjoitti: 03 Helmi 2021, 20:58 Onkohan yunnanilaiselle kansanmusiikille kovinkin tyypillistä tuollainen sukupuolten välinen härskiyksien huutelu?
En tiedä. En ole koskaan asunut Yunnanissa eikä minulla ole sukua siellä.
🇫🇮👖🥚

Vastaa Viestiin