Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Nevski »

En kestä näitä teidän arvosteluja. :rofl: Granaatti ei jarrutellut kommenteissaan. Hanhiksella tarkkaa ja hauskaa analyysiä. :tapu:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jep, jokaisen kommentteja on ollut ilo lukea, kiitos siis kaikille <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minäkin intouduin pitkästä aikaa kommentoimaan, kun raati on niin kompaktin kokoinen. :uujee: Näiden kirjoittaminen ja lukeminen selkiyttää kyllä omia pisteytyskuvioitani huomattavasti, joten kiitos vaan minunkin puolestani kaikille kanssakommentoijille. Täältä pesee:

1. 🇮🇷 🇫🇮 🇺🇸 🇮🇶 Helly Luv - Risk It All
Ai niin, hän on hän, jonka nimi on noussut toisinaan esiin UMK-artistitoivekeskusteluissa. Kyllähän tässä on sellaista näyttävyyttä, jota ei Suomen viisuista tai musiikkiskenestä ylipäänsä hirveästi löydä. Pidän siitä, ettei artistin habitus ole liian diivamainen, vaan saamme nähdä videolla paljon säteilevää hymyäkin. Biisi on kokonaisuutena oikein menevä, mutta vasta lisäkuuntelut kertonevat sen, nouseeko se peruspoppiksen yläpuolelle.

2. 🇬🇷 🇬🇧 MARINA - Froot
Marinan musiikille olen alkanut kummasti levyraatien myötä siedättyä. :heh: Pidän oikeastaan paljonkin kappaleen soundimaailmasta ja sävelkuluista, ja solistillakin on biisin dramaattiseen tunnelmaan sopiva syvä ääni. Ulkonäöllisesti hän edustaa aika klassista kauneutta, sanoisin.

3. 🇰🇷 YooA - Bon Voyage
Video tarjoilee oikein mukavaa visuaalista silmänruokaa, jonka keskellä artistikin esiintyy edukseen. Musiikissa on kuultavissa Disney-vivahteita, mutta onneksi ne eivät ole mitenkään yliampuvia, vaan tilaa on jätetty korealaisuudellekin. Ilmavasti henkäilevä musiikkituokio, totisesti.

4. 🇦🇺 Kylie Minogue - Confide In Me
:shock: Ohhoh, enpäs tiennytkään, että tämä on alun perin Kylien kappale - mikäs muukaan kuin Hurtsin versio on itselleni tutumpi. Joka tapauksessa on sanomattakin selvää, että tässä on kyseessä kerrassaan upea kappale, joka tihkuu mystisyyttä ja kohtalokkuutta. Ysäritunnelma tuo tuttuun biisiin virkistävästi uutta näkökulmaa, ja siinä missä tuon cover-version olen aina mukisematta mieltänyt pelkäksi albumiraidaksi, tämä versio sisältää sinkkujulkaisuun oikeuttamia elementtejäkin. Ja joo, kyllähän se Kylie ulkonäkönsäkin puolesta menettelee.

5. 🇯🇲 Patra - Pull Up To The Bumper
Oi, lissee ysäriä! Arvostan suuresti vuosilukujen monipuolisuutta edistäviä valintoja raadeissa, mutta valitettavasti tämä biisi meinaa edustaa itselleni ehkä sitä kaikista yhdentekevintä ysärimusiikkia. Tuskin tulee kuitenkaan aivan pahnanpohjimmaisena lopullisessa listauksessani olemaan, ja ulkonäköpisteille tällä näyttävällä asennemimmillä lienee sitäkin paremmat mahdollisuudet.

6. 🇳🇴 Sissel Kyrkjebø - Jesus, Joy of Man's Desiring
Nyt on kyllä miellyttävää katsottavaa! Artisti osoittaa säteilevän levollisella ilmeellään tietävänsä täsmälleen mitä on tekemässä, ja se jos mikä on ihmisessä kaunista/komeaa. Ammattitaito puhuu. Kappalevalinta ei kenties edusta sellaista musiikkia, mitä ottaisin ensimmäisenä mukaan autiolle saarelle, mutta virkistävä se tässä joukossa ehdottomasti on. Hieman tuli jopa joulufiiliksiä!

7. 🇺🇸 Mimoza - Love For Days
Alkoi aika peruspoppiksena, mutta kyllä se siitä vähitellen lentoon lähti. Pirtsakan reipas sovitus lienee kappaleen parasta antia. Solisti on perinteisen söötti, mutta en voi olla yhtymättä kritiikkiin ilmeettömyydestä ja ulkokohtaisuudesta; edelliseltä laulajalta voisi käydä kysymässä vinkkejä luontevampaan, enemmän sisäistä lämpöä hehkuvaan esiintymiseen. No, ei kukaan ole seppä syntyessään.

8. 🇧🇬 Preslava - Ako utre me gubish
Nytkö tulee ensimmäinen kunnon diiva? En tosiaan itse niin perusta tarpeettomasta hapannaamailusta, mutta myönnettäköön, että tällaiseen musiikkiin se vähän niin kuin kuuluu. :mrgreen: Kokonaisuus ei ole genressään maailman omaperäisin, mutta saatan katsella ja kuunnella tällaista paljon suuremmalla mielenkiinnolla kuin Bulgarian viime vuosien panostuksia viisuihin.

9. 🇳🇿 Indira Force (Doprah) - Stranger People
Nyt on niin kirjavan lapsekasta, että kehtaakohan tälle antaa ulkonäköpisteitä lainkaan. :puna: "Promokuvassaan" artisti näyttää kyllä ihan sievältä, ei sillä. Kappaleessa on ihan mielenkiintoisia elementtejä, mutta ainakin näin ensimmäisillä kuuntelukerroilla se meinaa karata läpi korvien. Kokonaisuus kaipaisi ehkä samanlaista lisäöveriyttä kuin artistin ulkonäkökin.

10. 🇨🇱 Cami - Funeral
Tuo taustatamppaus on kiinnostavan kuuloista, ja sitä tuli paljon vastaan, kun etsin pariin taannoiseen teemaan arabialaista musiikkia. Latinalaisessa musiikissa sitä on mielestäni kuulunut vähemmän, mikä onkin ehdottomasti tämän kappaleen vahvuus, koska itse latinoelementit tulevat minulla hieman ulos korvista. Tämä on kaiken kaikkiaan ihan mukava kokonaisuus, jota myös yllätysräppäri ravistelee mukavasti. Visuaalisestikin ihan näyttävää, isolla rahalla tuotettua matskua.

11. 🇵🇹 Surma - Maasai
Outfittiä kuvailisin sanoilla epäomaperäisen omaperäinen, mutta kyllä tässä raadissa sellaisillekin paikkansa ehdottomasti on. Video on kokonaisuutena karun kaunista nannaa, josta mikään yksityiskohta ei pomppaa ärsyttävästi silmille, ja oikeastaan myös musiikkia voisi luonnehtia samoilla sanoilla. Mukava hengähdystauko näin kappaleiden ensimmäisen kolmanneksen päätteeksi.

12. 🇺🇸 Hilary Duff - My Kind
Hilaryn muistan sympaattisena tyttönä lapsuudestani, ja samanlaista säteilevyyttä näkyisi löytyvän vielä nykyäänkin. Hirveästi en ole hänen musiikkipuoleensa tutustunut, mutta ihan sujuvasti näyttäisi hoituvan sekin. Biisi kuulostaa pitkälti samanlaiselta hyväntuuliselta popitukselta kuin se edellinenkin jenkkibiisi.

13. 🇺🇦 Alina Grosu - Golyy Korol'
Hiphei, lisää itähumppaa. Nämä toimivat aina, mutta keskinäisen järjestyksen päättäminen onkin sitten astetta epämiellyttävämpi tehtävä. Kuvassa artisti vaikuttaa varsin näyttävältä amatsonilta, mutta ainakaan tältä videolta samanlaista fiilistä ei aivan välity, vaan olemus on varsin naapurintyttömäinen. Mut toisaalta, haittaakse?

14. 🇦🇺 Ricki-Lee - Raining Diamonds
No niin, nyt mennään eikä meinata! Kappale onnistui kaappaamaan huomion heti ensimetreillä. Ai että kun tällaiset kymmenen vuoden takaiset elektrosoundit kuulostavat hyviltä, ehdottomasti saisivat palata pian takaisin muotiin. Esittäjä on sellainen peruskaunis.

15. 🇹🇯 Zulaykho Mahmadshoeva - Ekdune
Solistia voisi luulla vanhemmaksikin, sillä stailauksessa on tosiaan pientä tätimäisyyttä. Se ei kuitenkaan haittaa missään määrin, vaan tuo tähän kattaukseen kaivattua monipuolisuutta. Kappale puolestaan jatkaa perusvarmojen itäbiisien sarjaa, ja haitari antaa oman pikantin mausteensa kokonaisuudelle.

16. :jp: Kyary Pamyu Pamyu - Ponponpon
Täytyy tunnustaa, että hieman järkytyin, kun Happy aluksi julkaisi pelkät kuvat raadin artisteista ja tämä paistatteli siellä ensimmäisenä. :mrgreen: Toisin kuin sen uusiseelantilaisen animeneidon kohdalla, tässä biisi sentään kuulostaa huomattavasti enemmän videoltaan - tykkäänkö sitten kuulemastani vai en, se paljastukoon vasta tulosshow'ssa.

17. 🇫🇮 Suvi Teräsniska - Auringon lapset
Suomalaisten vähäinen määrä tässä raadissa yllätti, mutta ehkä hittikielto sitten vaikutti asiaan. Terasniskaa en ole kyllä koskaan ajatellut pinnallisessa mielessä, mutta periaatteessa kuitenkin olen hänen edustamansa luonnollisuuden puolestapuhuja. Kappaleensa kuulostaa suurimmalta osin melko geneeriseltä suomileffamusiikilta, niin pahassa kuin hyvässäkin.

18. 🇺🇸 Laura Bell Bundy - Giddy On Up
Tämähän on ihan piristävä! Taas se on todettava, että pieni överiys ja camp-henki sopii aika mukavasti tähän genreen. Artistista näyttäisi löytyvän riittävästi asennetta tällaisen pläjäyksen asianmukaiseen esittämiseen eikä hän muutenkaan näyttäisi ottavan itseään turhan vakavasti, mikä on myös varsin ihailtavaa.

19. :us: :jp: Mitski - Two Slow Dancers
Artisti vaikuttaa syvällisen henkevältä persoonalta, siitä pisteet. Biisi on tietysti oikein miellyttävää musiikkia, mutta en osaa vielä sanoa, riittävätkö rahkeet päihittämään ne lukuisat muut pianotunnelmoinnit. Lisäkuunteluita tarvitaan!

20. 🇲🇽 María José - Prefiero Ser Su Amante
Tunnelmasta toiseen. Onpa artisti osannut loihtia mahtipontisen kokonaisuuden niin visuaalisesti kuin musiikillisestikin! Tuli fiilis, että tuolla olisi ollut ehdottomasti mukavaa olla paikan päällä. Biisi itsessäänkin on erinomaisen tarttuva - tätä jos mitä kutsuisin latinobängeriksi.

21. 🇺🇸 Crywolf - Anachronism
Hmm, vähän vaikean oloinen biisi. Tällaisissa on aina riskinä, että tunne hukkuu liian teatraalisuuden ja pauhun alle. Kyllä tästä silti löytyy monia sellaisia elementtejä, joista voin sanoa tykkääväni, mutta ehkä niitä olisi voinut jakaa kahteen kolmiminuuttiseen biisiin tämän yhden kuusiminuuttisen sijasta. Artisti vaikuttaa ihan mukavan melankoliselta tyypiltä.

22. 🇩🇴🇺🇸 Willie Comez - Mojados
Hänen ulkonäöstään kyllä tykkään, ja karismaakin vaikuttaisi löytyvän tarpeeksi tämän biisin esittämiseen kunnialla. Serdun Despacito-kommentti sai minut hetkeksi pelkäämään pahinta, mutta onneksi tämä biisi ei ole yhtä niljakkaan vetelä kuin se. Ei tässäkään toki pyörää olla uudestaan keksitty, mutta ihan pätevä kokonaisuus kuitenkin.

23. 🇬🇧 Zayn - Like i would
Nyt tulee näköjään näitä kliseevalintoja pari putkeen. Nämä kundit jätän suosiolla muille, mukavaa vaan kun ei tarvitse aina samoista miehistä tapella. :heh: Biisissä on totta kai hyvä maailmanluokan tuotanto ja omat hetkensä muutenkin, mutta itselleni tulee silti vähän tunne, että kokonaisuus nojaa pitkälti artistin habitukseen, josta en siis itse hirveästi irti saa.

24. 🇨🇦 Shawn Mendes - Wonder
Tästä voisi tosiaan sanoa samat sanat kuin edellisestäkin. Ihan nätisti hengittelevä kappale, mutta sukat eivät mitenkään pyöri jaloissa tätä kuunnellessa. Jotenkin järkytyin siitä, että Shawnkin on syntynyt "vasta" vuonna 1998. On ollut minusta vaan jo sen verran pitkään pinnalla, että oletin edes vähän vanhemmaksi. Pakko se on kai hyväksyä, että olen itse vanha. :heh:

25. 🇺🇸 Carson Lueders - Back To You
2001, apua... :apuva: Tälle nyt etenkin tuntuisi perverssiltä antaa ulkonäköpisteitä. Kylläpäs näitä peruspoppiksia nyt tuleekin. Tämäkin vaatisi varmaan jonkun fanityttömoodin, että tästä saisi omissa korvissani parasta ikinä. Ihan symppis kokonaisuus kuitenkin, ja pojalle tietysti toivon pitkää ja antoisaa uraa!

26. 🇵🇱 Krzysztof Zalewski - Annuszka
Ou jee, slaavilaiset miehet. :kuolaus: Olisin itse ihan hyvin voinut lähettää Dawid Podsiadlon tähän raatiin, ellei häntä olisi jo raadeltu täällä ihan riittämiin. :draamaa: Ehkä hän olisi toiminut itselleni hieman paremmin myös musiikillisestikin, sillä tästä ei saanut irti enempää kuin tuon ihan veikeän halki biisin jatkuvan elektrotuuttauksen. Olenpas nyt nuiva tässä kohtaa kattausta, pahoitteluni kaikille.

27. 🇨🇴 Maluma - Corazón
Sen edellisen latinoäijän hipsterimpi sukulainen. Siinä missä omaperäisyyspisteet vietäneen tässä ulkonäöllisesti kotiin, musiikillisesti tämä on lähempänä sitä Despaciton geneeristä laiskatempoisuutta. Artistin aurinkoisesta soundista kuitenkin sinänsä pidän.

28. 🇫🇷 Sidoine - On Ne Vit Qu'Une Fois
No nyt on tarjolla kunnolla ruokaa korville! Biisi svengaa todella mukavasti sekä pakottamattoman tuntuisesti ja tuntuu erityisesti tässä välissä oikein virkistävältä. Sälli on myös ihan luontevan oloinen jutussaan, minkä vuoksi myöskään silmät eivät jää kokonaan vaille ravintoa.

29. 🇰🇷 Wonho - Open mind
Video väreineen ja valoineen on kyllä varsin miellyttävää katsottavaa, mutta itselleni nämä korealaispopparit näyttävät stailaukseltaan aina melko samanlaisilta Ken-nukeilta. Kappale on kuitenkin kaikessa gruuvaavuudessaan yllättävänkin hyvä, ja visuaalinen sekä musiikillinen puoli kietoutuvat muilta osin hyvin yhteen.

30. 🇨🇾 Freedom Candlemaker - Astral Body
No niin, onneksi täältä miestenkin osastolta löytyi yksi yli nelikymppinen. Kyllä ammattitaito ja kokemuskin voivat olla miellyttävää katseltavaa, ja niitähän tässä on aistittavissa. Artisti ei selvästikään pelkää laittaa itseään likoon taiteen vuoksi, mistä peukku reilusti ylöspäin. Musiikkipuoli toimii kaikessa tummanpuhuvassa hypnoottisuudessaan oikeastaan sitäkin paremmin. Tämän en olisi odottanut tulevan Kyprokselta.

31. 🇸🇪 Basshunter - Angel In The Night
Minusta Basshunter on aina näyttänyt vähän Frederikiltä. :puna: No, on sitä tietysti huonompiakin ilmestyksiä nähty kuin hän tällä videolla. Laulupuoli ei sen sijaan nappaa juurikaan niin livenä kuin kliinisessä studioversiossakaan, mutta pelkkänä DJ:nä ansioita on onneksi enemmän. Kaiken kaikkiaan ihan virkistävää, että tästäkin levyraatikattauksesta löytyy yksi kunnon tamppaus ilman turhia hienosteluita.

32. 🇰🇷 🇦🇺 DPR IAN - So Beautiful
Levoton video ei pääse aiheuttamaan itsessäni hirveästi sellaisia värinöitä, mutta on toki muuten oikein kiehtova elämys. Kappaleessa itsessäänkin on nautittavaa monisäikeisyyttä sekä pinnan alla kytevää vaaran tuntua. Saksofonia kiittelen minäkin.

33. 🇺🇸 Jeff Buckley - Last Goodbye
Mukava ajatus nostaa edesmenneitäkin komistuksia framille, heidät kun on näin Instagram-aikakaudella helppo unohtaa tällaisissa skabailuissa. Ja eipä kyseessä mikään turha nosto olekaan, vaan oikein katseenkestävä artisti vaikuttaisi tässä olevan. :peukku: Biisi ei ehkä ole minulle niitä suurimpia ysäriklassikoita, mutta ihan pätevästi ja varmasti rullaava tyylinäyte aikansa musiikista se ehdottomasti on. Pitää kuunnella vielä muutaman kerran uudelleenkin, josko tästä saisi irti jotain ihania synkempiä ulottuvuuksia.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minusta tuntuu, että naisilla oli rutkasti parempia biisejä laulettavanaan kuin miehillä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Omat biisipisteet meni tasan 28-28 naisille ja miehille :mrgreen:
Yllättävän monella miehellä oli kova biisi!

7 pisteet vastaanotettu, jännittävältä vaikuttaa tilanne :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »


17. 🇫🇮 Suvi Teräsniska - Auringon lapset
Kappaleensa kuulostaa suurimmalta osin melko geneeriseltä suomileffamusiikilta, niin pahassa kuin hyvässäkin.
Auringon lapset tosiaan on alun perinkin elokuvamusiikkia, mutta alkuperäinen elokuva on virolainen, vuodelta 1932, eikä sitä kai koskaan esitetty Suomessa. Säveltäjä kylläkin on suomalainen, Georg Malmsten, ja hän on myös ensimmäisenä levyttänyt kappaleen suomeksi.

Suvi Teräsniskaa olen kuunnellut hyvin vähän, mutta tämä versio Auringon lapsista on mielestäni varsin onnistunut. Hyvin keksitty kappalevalinta lähettäjältä :peukku:
Viimeksi muokannut Koirankuonolainen, 13 Marras 2020, 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kolmannes osallistujista pisteyttänyt :peukku:
Pisteytysaikaa on vielä 3 vuorokautta

Tulosshow pidetään Sunnuntaina klo 18 lähtien, tulosshowsta on tulossa hieman erillainen mitä täällä nähty, yritän tehdä tulosshowsta oman näköiseni käyttäen luovuuttani :kaunis:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Jos minäkin debytoisin kommentoijana. :heh:

1. 🇮🇷 🇫🇮 🇺🇸 🇮🇶 Helly Luv - Riskt it all
Hyvä aloitus! Vahvaa, sekä itsevarmaa menoa ja itsevarmuushan on aina seksikästä. Pidän erityisesti kuvasta, mikä artistista on lähetetty. Siinä on mystisyyttä ja se jotenkin vangitsee artistin luonteen. Hyvä kokonaisuus.

2. 🇬🇷 🇬🇧 MARINA - Froot
Tämä on osastoa "ihan kiva". Artisti on ihan perusnätti, mutta ei mitenkään mieleenpainuva.

3. 🇰🇷 YooA - Bon voyage
Jee! Tästä tykkään. Olen Aasia-fani ja rakastan korealaista musiikkia. Onpa ihana ja kaunis video. Tykkään väreistä. Aristi on kuin kaunis metsänkeijukainen.

4. 🇦🇺 Kylie Minogue - Confide In Me
Kylie ei ole koskaan jostain syystä säväyttänyt minua artistina. Onhan hän kaunis, mutta jotain jää puuttumaan. Olen myöskin (varmaan ikäni puolesta) pitänyt häntä aina tätimäisenä. Biisi on kyllä rutkasti parempi kuin hänen 2000-luvun renkutukset.

5. 🇯🇲 Patra - Pull Up To The Bumper
Tämä ei ole varsinkaan musiikillisesti minun juttu ja täytyy sanoa, että ei miellytä tämän artistin ulkonäkö minun silmää.

6. 🇳🇴 Sissel Kyrkjebø - Jesus, Joy of Man's Desiring
No onpas hän tätimäinen tuossa kuvassa. :heh: Videolla näyttää kyllä nätiltä ja arvokkaalta. Biisi on vähän rasittava.

7. 🇺🇸 Mimoza - Love For Days
Tämä on kova! Piristi kovasti muutaman turhemman jälkeen. Oi! Tämä on ihana. Kappale kasvaa kivasti. Pidän laulajan äänestä ja hän on todella kaunis.

8. 🇧🇬 Preslava - Ako utre me gubish
Tuttu artisti ja hän on kyllä ykkösen kanssa kaunis diiva. Ei artistin parhaita, mutta ihan ok biisi.

9. 🇳🇿 Indira Force (Doprah) - Stranger People
Vähän outo. Video ja biisi ei oikein sovi yhteen, mutta sellaista "taiteellista" ja "rajoja rikkovaa" tyyliä tähän on varmaan yritetty hakea. Ei vakuuttanut minua tällä kertaa.

10. 🇨🇱 Cami - Funeral
Kiva intro. Hänelläkin on jonkinlainen päähine, kuten Korean tytöllä. Rap-osuudet vähän latisti minun tunnelmaa. Artisti on kaunis ja seksikäs ja hän esiintyy videossa oikein viehkeänä. Evelina voisi melkein suoraa kääntää tämän biisin, niin saataisiin tästä Suomeenkin hitti.

11. 🇵🇹 Surma - Maasai
Toivottavasti artistin nimi ei vastaa hänen ulkonäköään... :heh: No ei onneksi. En tosin oikein saa mitään otetta tästä videosta. Aivan liian synkkä ja jotenkin harmaa. Artistikin on jotenkin piilossa tuolla pipon alla. Harmi. Biisi ei ole minun juttuni.

12. 🇺🇸 Hilary Duff - My Kind
Hilarysta olen aina pitänyt. Hän oli iso stara kun olin lapsi. Hilarysta huokuu lämpöä. Hän on myös hyvin jalat maassa. Kaunis on edelleen. Biisi voisi hyvin minusta olla joku Melodifestivalen-biisi. Tykkään.

13. 🇺🇦 Alina Grosu - Golyy Korol'
Nyt on valitussa kuvassa otettu "kaikki keinot käyttöön" :heh: On kyllä kaunis nainen, kuten videolta voi todeta. Ainoa asia, mikä häiritsi oli, että hän muistuttaa minusta aivan jota kuta, mutta en saa nyt päähäni ketä. Slaavi-iskelmät toimii aina.

14. 🇦🇺 Ricki-Lee - Raining Diamonds
Heti alusta asti biisi vie mukanaan. Tuulepas nyt ihania diivoja putkeen. Tyrmäävän kaunis nainen. Ihana biisi. Nyt on minun mieleen. Kertsi on niin tarttuva. Nyt on vaan pakko kertoa tähän nyt ihan aiheesta irrotettu kauhea story. :heh: Minulla oli lapsena (joskus 9-11 vuotiaana) sellainen uskomus, että Australiassa ei ole kauniita ihmisiä. :puna: Tämä perustui siihen, että olin iso America's Next Top Model-ohjelman fani ja satuin katsomaan jotain Australia-version kautta ulkomailla ja kukaan siinä jaksossa oleva kilpailija ei miellyttänyt minun silmää ja sitten tein tästä jonkun lapsellisen päähän pinttymän, että Australiassa ei ole kauniita ihmisiä. Onneksi nyt viimeistään tämä kaunotar murtaa tämän myytin.

15. 🇹🇯 Zulaykho Mahmadshoeva - Ekdune
Yes! Viekää minut mielikuvitusmatkalle johonkin etniseen ja lämpimään paratiisiin. Ihana etnohumppa. Tykkään. Laulaja on kuin mikäkin erämään kuningatar. Ihania asuja näillä leideillä.

16. :jp: Kyary Pamyu Pamyu - Ponponpon
Tuttu. Riippuu ihan fiiliksestä onko tämä ärsyttävä vai ihana hulluttelubiisi. Ihana kotnrasti kyllä tuohon äskeiseen. Söpö. Laulaja ei niin ulkonäöllisesti ole minun mieleen.

17. 🇫🇮 Suvi Teräsniska - Auringon lapset
Suvista olen aina tykännyt. Viimeiset vuodet ovat ulkonäöllisesti olleet ainoastaan Suvin eduksi. Hän on vain kaunistunut. Hän on jotenkin lämmin ja aito ihminen. Vähemmälle jäänyt hänen musiikin kuuntelu. Tämä on ihan mukiinmenevää genressään. Voimistuu kivasti. Suvilla on ihana ääni.

18. 🇺🇸 Laura Bell Bundy - Giddy On Up
Aivan ihana kantrirenkutus. Olen kantrifani. Rakastan kantria. Biisi on minusta ihanan hullu ja tämä on sellainen, mikä ei ota itseään turhan vakavasti. Laura on myös kaunotar ja näyttää todella hyvältä videolla.

19. :us: :jp: Mitski - Two Slow Dancers
Tämä vaati varmaan aikaa ja tietyn mielentilan avautuakseen. Nyt ei osunut. Nätti ja rauhallinen tunnelmointi, mutta nyt valitettavasti hukkuu täällä vahvojen diivojen joukossa. Tämä tuo etäisesti minulle mieleen Belgian 2014 karsinnoissa esitetyn "What's the time in Tokyo?-kappaleen" ja siihen sytyin vasta paljon myöhemmin, joten tässä voi käydä samoin. Sympaattisen näköinen tyttö.

20. 🇲🇽 María José - Prefiero Ser Su Amante
No nyt on humppa. Artisti taitaa itsekin tietää, että on nainen tietyssä iässä ja ei enää sovi hyppiä minihameissa, kuten Charlotte Perrelli konsanaan. Hyvä asu valinta. Näyttää samalla arvokkaalta, mutta myös seksikkäältä. Voisin kuvitella yhden ystävättäreni pitävän tämän leidin ulkonäöstä enemmänkin. Tällaisella biisillä on nyt helppo saada minut koukkuun.

21. 🇺🇸 Crywolf - Anachronism
Nyt päästiin miehiin. Tässä biisissä on monia kiinnostavia koukkuja, mutta loppu jää vähän sekavaksi. Ulkonäöllisesti ei ole minun tyyppiä.

22. 🇩🇴🇺🇸 Willie Comez - Mojados
Nyt mennään taas jo parempiin meininkeihin. Mä haluan aurinkorannalle tanssimaan tätä mojito kädessä. Hyvä biisi. Kiva meininki. Artisti on myös komea ja seksikkään itsevarma.

23. 🇬🇧 Zayn - Like i would
Zayn on musta aina ollut vähän turhempi 1D-jäsen. Harry, Louis ja Niall on musta kuumempia ja söpömpiä. Kuulostaa hyvältä radiobiisiltä. Ihan tykkään. Videolla huomio kiinnittyy kyllä nyt enemmän räikeisiin valoihin kuin itse laulajaan.

24. 🇨🇦 Shawn Mendes - Wonder
Shawn on minusta aina ollut todella komea ja ennen kaikkea hyvä artisti. Tykkään hänen äänestä ja hänellä on monta kivaa biisiä. Tämäkin on minusta todella nätti biisi ja tämä kasvaa kivasti. Vahvaa menoa.

25. 🇺🇸 Carson Lueders - Back To You
En kestä, miten söpö hän. :ihana: Hurmaava. Biisi on myös todella kiva ja tarttuva. Tämä voisi olla jonkun Isac Elliotin biisi, joka on myös todella söpö artisti. Jäi päähän soimaan.

26. 🇵🇱 Krzysztof Zalewski - Annuszka
Artisti näyttää videossa välillä vähän psykopaatilta. Ihan komealta psykopaatilta tosin. Tässäkin leikitään valoilla, mitkä varastaa huomion. Biisi ei ehkä ole juuri sitä minun genreä, mutta yllättävän paljon pidin. Tupakointi ei kyllä ole kovin seksikästä.

27. 🇨🇴 Maluma - Corazón
Olisiko minun sisko joskus soittanut tämän minulle? Olen tämän joskus kuullut nimittäin ja hän kuuntelee tällaista musiikkia. Ihania värejä videossa. Erottuu äskeisestä. Biisi on ihan kepeä. Artistin ulkonäkö ei niin miellytä.

28. 🇫🇷 Sidoine - On Ne Vit Qu'Une Fois
Ei erottunut ehkä ihan edukseen tuossa kuvassa, mutta videolla näyttää oikein komealta mieheltä. Taas joudun kehumaan videota. Ihania maisemia. Biisihän on todella kiva! Tykkään. Raikas.

29. 🇰🇷 Wonho - Open mind
Taas en yhtään välittänyt artistin kuvasta. Videolla näytti jo paremmalta. Biisi on ihan ok, mutta näin kovatasoisessa raadissa jää kyllä parempien jalkoihin.

30. 🇨🇾 Freedom Candlemaker - Astral Body
Siis heti, kun video alkoi, niin tiesin, että tämä ei ole minun juttu. Eikä asia korjaantunut videon edetessä. Tämä on niin kuin minulle hyvännäköisen ja kuuman vastakohta. :heh: Tämä oli vaikeaa ja kiusallista katsottavaa. Minulle oikea painajainen. Anteeksi nyt kauheasti sille, joka ikinä tämän biisin ja artistin lähetti, mutta meidän maku ei selkeästi kohtaa. Biisi oli todella ahdistava.

31. 🇸🇪 Basshunter - Angel In The Night
Tuttuja. Mikä tämä video on? Järkyttävän huonolaatuinen. Varmaan tarkoitus ollut esitellä artisti mahdollisimman hyvässä valossa, mutta en silti tämän videon perusteella oikein hyvää kuvaa saa. Ihan komea, kai? Biisi on ihan kiva jumputus.

32. 🇰🇷 🇦🇺 DPR IAN - So Beautiful
Ensinnäkin... video on vähän häiritsevä, koska leikkaukset ovat niin nopeita, niin on vaikea arvioida artisti ulkonäköä sen perusteella. Synkkä tunnelma ei myöskään helpota asia. Biisi on minusta kuitenkin yllättävän kiva. Tässähän oli paikoittain oikein kivaa tunnelmaa.

33. 🇺🇸 Jeff Buckley - Last Goodbye
Biisin nimi sopii ainakin päättäjäksi. Artistin ulkonäkö ei kyllä miellytä minun silmää. Biisissä on todella kivoja kohtia, mutta päällisin puolin jää vähän tasapaksuksi. Ihan kuunneltava.


Olipas kovatasoinen raati! Moni hyvä jäi pisteittä tässä porukassa. Ja olipas todella kiva kommentoida näitä. :uujee: Täytyy joskus toistekin kokeilla.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Kiitos kommenteista. :uujee: Lisää sepustajia!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

WildDance kirjoitti: 12 Marras 2020, 13:41

14. 🇦🇺 Ricki-Lee - Raining Diamonds
Heti alusta asti biisi vie mukanaan. Tuulepas nyt ihania diivoja putkeen. Tyrmäävän kaunis nainen. Ihana biisi. Nyt on minun mieleen. Kertsi on niin tarttuva. Nyt on vaan pakko kertoa tähän nyt ihan aiheesta irrotettu kauhea story. :heh: Minulla oli lapsena (joskus 9-11 vuotiaana) sellainen uskomus, että Australiassa ei ole kauniita ihmisiä. :puna: Tämä perustui siihen, että olin iso America's Next Top Model-ohjelman fani ja satuin katsomaan jotain Australia-version kautta ulkomailla ja kukaan siinä jaksossa oleva kilpailija ei miellyttänyt minun silmää ja sitten tein tästä jonkun lapsellisen päähän pinttymän, että Australiassa ei ole kauniita ihmisiä. Onneksi nyt viimeistään tämä kaunotar murtaa tämän myytin.
Itseasias sama!
Olin lapsena kova Huippumallihaussafani ja muistan järkyttyneeni kun telkkarista tuli ekaa kertaa Aussien kausi, kaikki oli oman silmiin epäedustavan näköisiä josta kans päättelin ettei Ausseis yksinkertaisesti ole kauniita ihmisiä kun niitä tosta ohjelmastakaan löytynyt :heh:
Tosin tämän myytin ovat viimeistään murtaneet Reigan Derry sekä Joel Adams :kaunis:, jotka ovat molemmat luokiteltavissa maailman kauneimpien ihmisten joukkoon, jälkimmäisen meinasin laittaa tähän raatiin mut uusin biisi ei ollut tarpeeks vakuuttava raatikäyttöön :heh:


Kaksi vuorokautta aikaa äänestää jonka jälkeen laitan liinat kiinni!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Oho dedis on jo lähellä, pitäisi varmaan aloittaa kuuntelu :rofl: (en laske 10sec/kappale testikierrostani aloitukseksi)
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Tämä raati lukeutuu kyllä tasoltaan minulla yhden parhaimman joukkoon. Semmoiset 10 hyvää kappaletta joutui jättämään kokonaan pisteittä. :draamaa: Ulkonäköpisteissä kahden kärki on todella kova ja suorastaan ylivoimainen. :vonkaus: :kuolaus:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7558
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Requel »

Happy pyysi recappia, ja se on tässä:



Pisteytys on täälläkin vasta alkutekijöissä, mutta sen voi jo todeta että harmillisen vähän niitä saa jakaa! :draamaa:

Pari typoa pisti silmään kappaleiden nimissä, joista jälkimmäinen eksyi myös videolle. :heh:

Helly Luv - Riskt (-t) it all
ja pienempänä Zayn - Like i (-> I) would
(ja sitten on vaihtelua sanojen isoissa ja pienissä alkukirjaimissa, mutta se nyt ei varsinaisesti ole mikään virhe)

Lisäksi pikkukuvassa näkyvän artistin sukunimi kirjoitetaan G:llä eikä ceellä, sekin pääsi näköjään videolle asti. Ehkä muitakin löytyy, mutten koe sen tärkeämpänä asiana näitä tutkia. :mrgreen:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kiitos kertauksesta, taso näyttää kertauksenkin perusteella todella kovalta <3
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Tullaanko kauneuspisteet julkaisemaan jokaisen käyttäjän äänten yhteydessä erikseen vai lopussa yhtenä könttänä?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Happy kirjoitti: 12 Marras 2020, 22:48
WildDance kirjoitti: 12 Marras 2020, 13:41

14. 🇦🇺 Ricki-Lee - Raining Diamonds
Heti alusta asti biisi vie mukanaan. Tuulepas nyt ihania diivoja putkeen. Tyrmäävän kaunis nainen. Ihana biisi. Nyt on minun mieleen. Kertsi on niin tarttuva. Nyt on vaan pakko kertoa tähän nyt ihan aiheesta irrotettu kauhea story. :heh: Minulla oli lapsena (joskus 9-11 vuotiaana) sellainen uskomus, että Australiassa ei ole kauniita ihmisiä. :puna: Tämä perustui siihen, että olin iso America's Next Top Model-ohjelman fani ja satuin katsomaan jotain Australia-version kautta ulkomailla ja kukaan siinä jaksossa oleva kilpailija ei miellyttänyt minun silmää ja sitten tein tästä jonkun lapsellisen päähän pinttymän, että Australiassa ei ole kauniita ihmisiä. Onneksi nyt viimeistään tämä kaunotar murtaa tämän myytin.
Itseasias sama!
Olin lapsena kova Huippumallihaussafani ja muistan järkyttyneeni kun telkkarista tuli ekaa kertaa Aussien kausi, kaikki oli oman silmiin epäedustavan näköisiä josta kans päättelin ettei Ausseis yksinkertaisesti ole kauniita ihmisiä kun niitä tosta ohjelmastakaan löytynyt :heh:
Tosin tämän myytin ovat viimeistään murtaneet Reigan Derry sekä Joel Adams :kaunis:, jotka ovat molemmat luokiteltavissa maailman kauneimpien ihmisten joukkoon, jälkimmäisen meinasin laittaa tähän raatiin mut uusin biisi ei ollut tarpeeks vakuuttava raatikäyttöön :heh:
No niin! :heh: En ole ainoa. Voidaan siis todeta, että vika ei ollut Australiassa, vaan heidän huippumallihaussa casting-tiimissä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

ratamo1 kirjoitti: 13 Marras 2020, 15:22 Tullaanko kauneuspisteet julkaisemaan jokaisen käyttäjän äänten yhteydessä erikseen vai lopussa yhtenä könttänä?
Biisipisteet julkaistaan alussa käyttäjien äänien yhteydessä, ulkonäköpisteiden julkaisussa pyrin käyttämään luovuuttani kunnioittaen teemaa, haluaisin et tää tulosshow jäis ihmisten mieleen niin hyvässä kuin pahassa 😈

Tämän raadin jälkeen aion kyl pitää pidemmän hengähdystauon näistä, joten motiivit on kovat saada tästä tulosshowsta kiehtova ja oman näköiseni :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Nevski »

:tapu: En malta odottaa. Tähän asti ollu nii huikee raati.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Saisipa myös antaa rumuusmiinuksia. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

TomppaJr kirjoitti: 13 Marras 2020, 20:32 Saisipa myös antaa rumuusmiinuksia. :heh:
No älä, tää kaduttaa mua etten alunperin tajunnut laittaa tätä sääntöihin, tulosshowsta olis saatu vieläkin mehukkaampi ku olis tullut arvon raatilaisilta tylyttävää kommenttia mallikandinaateille..
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tuntui että tämä raati on aivan liian herkullinen jättää kommentoimatta, joten heitän kans pienet kommentit biiseistä ja ulkomuodoista, kieli poskella toki. Aloitan kolleista koska he aiheuttivat enemmän himoa. Himoa kommentoida siis. Kissoista tulee kommentit myöhemmin jos ehdin mutta voipi olla etten ehdi.

21. 🇺🇸 Crywolf - Anachronism

Oon kans sitä mieltä, että punapäät ovat sielukkaita. Oikein kivan mahtipontisen painostavaa tunnelmaa tässä. Lopulta ei tullut ihan selväksi että millaisten riivajien kanssa Crywolf tässä painii ja että miten hänelle lopulta käy. Toivottavasti hänellä on kaikki ok. :eiei:

22. 🇩🇴🇺🇸 Willie Comez - Mojados

Ihan tusinalattari. Laulajalla ihan ok kroppa mutta naama aika tavallinen.

23. 🇬🇧 Zayn - Like i would

Jaahas tälläinen Danny Saucedo Amazing -puku. Laulaja on videolla paremman näköinen kuin profiilikuvassaan, en tiedä sitten johtuuko asusta ja valaistuksesta, mutta ihan magee pakkaus. Biisi alkaa lupaavasti mutta jää vähän junnaamaan paikalleen eikä enää kehity loppua kohti.

24. 🇨🇦 Shawn Mendes - Wonder

Hänellä on maalaukselliset, aika täydelliset kasvonpiirteet. Tosin liika täydellisyys tekee niistä jo vähän persoonaattomat - melkein kuin ne olisi generoitu tietokoneella. Ei loppupeleissä sittenkään kauheasti sytytä. Kappale menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei ärsytä mutta ei jää mieleenkään. Ja tuosta edellisestä kommentista, että tuntee itsensä vanhaksi kun joku muu on nuorempi niin onhan se aina mukavaa olla yökerhon narikkajonossa jossa takana jonossa olijat päivittelevät toisilleen että "Ai, ootko sä syntynyt -98, sähän oot jo ihan ikäloppu" :heh:

25. 🇺🇸 Carson Lueders - Back To You

Olisi aivan liian creepyä arvioida tämän lapsukaisen ulkonäköä joten jätän sen tekemättä. Jaah jenkki, olisin veikannut ruotsalaiseksi. Aika hirveä biisi, onko tämä joku miespuolinen Rebecca Black? Toivottavasti hän tekee vanhempana jotain omaperäisempää.

26. 🇵🇱 Krzysztof Zalewski - Annuszka

Ihan kiva kappale josta tuli mieleen raadin 52 Iris sekä raadin 53 End of the night. Laulajalla on kovin raskaan näköiset silmäaluset, ehkä hän ei ole ehtinyt nukkua tarpeeksi kaikelta autoilulta ja sauhuttelulta? Tai ehkä se vain johtuu epäedullisesta valaistuksesta (sama kuin jos valaisisi pimeässä taskulampulla kasvojaan leuan alta.) Ihan komea hunksi tämä on kyllä, senttimetrejä ei ole paljon mutta jokainen niistä on täyttä tavaraa!

27. 🇨🇴 Maluma - Corazón

Jaahas tämä on näitä yli miljardin katselukerran biisejä ja milläköhän ansioilla? Aika yhdentekevä rallatus. Laulajan ulkonäkö ei herätä suurempia tuntemuksia, ihan ok näköinen kai. Profiilikuva lupasi enemmän paljasta pintaa ja silmänruokaa kuin mitä video tarjosi.

28. 🇫🇷 Sidoine - On Ne Vit Qu'Une Fois

Poikarukalle on tullut otsaryppyjä vähän liian nuorena. Tai ehkä hän on sitten vain kova otsa rypyssä pohdiskelija. Tämän näköiset usein vanhenevat vähän ennen aikojaan mutta toisaalta saattavat sitten näyttää seuraavat 10 vuotta ihan samalta. Ihan kivasti svengaileva poppis.

29. 🇰🇷 Wonho - Open mind

Kovin länsimaisen oloinen korealainen on tämä (missä oma kulttuuri?). Six pakki on kiva mutta nämä vatsalihakset erottuvat jo vähän liiankin terävästi. Laulaja on naamaltaan aika perus, ei kovin persoonallisen näköinen. Kaikki tällaiset näyttää minun silmiini vähän samalta. Biisi tosi keskitien poppis.

30. 🇨🇾 Freedom Candlemaker - Astral Body

Dodiih vähän hipsterimpää miesmakua. Kiva nähdä näitä persoonaallisempiakin ulkonäköjä raadissa. Ulkonäkö ei heti sytytä mutta ehkä nää on näitä joille lämpenee ajan kanssa. Biisi on tosi kiehtova ja erilaisia genrejä yhdistelevä.

31. 🇸🇪 Basshunter - Angel In The Night

Basshunterin edellinen kappale kesäraadissa oli tosi hyvä ja olisin toivonut jotain yhtä hyvää biisiä tähän raatiin.

Video on kai valittu tarkoituksella esittelemään Basshunterin raamikasta ulkomuotoa ja fysiikkaa. Liikehdintä lavalla ei kyllä tee suurta vaikutusta ja en saa vaikutelmaa kovin notkeasta tyypistä. Hän on myös liian kookas makuuni. Noin pitkillä tulee usein selkävaivoja keski-iässä. Kasvonpiirteet ovat skandinaavisen komeat mutta hän on komea jotenkin tosi tylsällä ja tympeällä tavalla.

32. 🇰🇷 🇦🇺 DPR IAN - So Beautiful

Hän ei näytä yhtään samalta profiilikuvassaan kuin biisissä. Tosin videossa on niin paljon efektejä etten saa oikein selkeää kuvaa hänen ulkonäöstään. Mutta ihan kivat tatskat on. Biisi napostelee sillain semisti.

33. 🇺🇸 Jeff Buckley - Last Goodbye

Puuduttavaa alt-rokkia. Profiilikuva lupaili aika sööttiäkin tapausta mutta video oli vähän pettymys profiilikuvaan verrattuna. Plussaa kuitenkin noista viiksentapaisista. Tästä tulikin mieleen että näin movemberinkin kunniaksi olisin toivonut tähän raatiin jotain sexyä viiksimiestä :kaunis:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Alle 10 tuntia aikaa pistettää ja pisteet puuttuvat vielä seuraavilta
7. teemuus
8. inomu
14. S-Tyyppi
18. jiiii
20. Jufo81
23. CottonJoel
24. GuoZu8
26. wigwam
28. Queen
29. BronZe
30. Eveveve
31. antsa978
33. Mymmeli
Tuhmille käyttäjille luvassa sitten nuo 21 pistesakkoa.. joka voi johtaa parhaimmassa tapauksessa jopa raativoiton häviämiseen :heh:

Ulpparit kuten Rousku tässä ketjussa olis myös erittäin toivottuja :kaunis:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2679
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja inomu »

Jos vähän lauantain ratoksi kommentoisi.

1. 🇮🇷 🇫🇮 🇺🇸 🇮🇶 Helly Luv - Risk it all
- Helly on kyllä upea kurdikaunotar. Upeat pitkät tummat hiukset. Kappale on ihan kiva ja menevä, mutta hieman liian toistava.

2. 🇬🇷 🇬🇧 MARINA - Froot
- Marina on todella upea viettelijätär tällä videolla! Hänen äänensäkin sopii tuohon rooliin. Kappale on vanha tuttu ja hyväksi havaittu!

3. 🇰🇷 YooA - Bon voyage
- Hyvin epäkorelainen kappale feikkietnosoundeillaan. Pidän kuitenkin kappaleesta ja sen rennosta tunnelmasta. Tyttö sen sijaan on liian täydellisyyteen hiottu, että näyttää alienilta.

4. 🇦🇺 Kylie Minogue - Confide In Me
- Tiedän tämän lähettäjän! ;) Tämä kohta Kylien urasta on jäänyt hieman pimentoon itselläni, ja unohdan kuinka upea kappale tämä on. Yhdyn edellisiin kommentoijiin, että tämä ysärilook ei tee oikeuksia Kylien kauneudelle.

5. 🇯🇲 Patra - Pull Up To The Bumper
- Näin tänään, kun ratikka ja taksi törmäsivät toisiinsa. Ei tullut henkilövahinkoja. Tässä halutaan törmätä takapuskuriin hieman eri tavalla. Patra on komea nainen, Jamaikalta tulee monia tummia kaunottaria. Kappale on kiva ysärirenkutus.

6. 🇳🇴 Sissel Kyrkjebø - Jesus, Joy of Man's Desiring
- Seksuaalisesta vihjailusta onkin hyvä siirtyä kirkkoon tunnustamaan syntinsä. Paitsi, miten tuon Jeesuksen haluaminen pitää tulkita tuossa kappaleen nimessä :mitvit: Sissel on näyttävä nainen, oikein kauniit kasvot hänellä.

7. 🇺🇸 Mimoza - Love For Days
- Tusina jenkki"blondi" zzz Tanssitunnilla suosittelen myös käymään, hieman heikolta näyttää tuo pyllynpyöritys rappusilla. Kappale on onneksi kuitenkin miellyttävä, joten tästä selviää läpi.

8. 🇧🇬 Preslava - Ako utre me gubish
- Olihan täällä joku kunnon Balkan-euccokin mukana. Tällainen rock-kappale oli myös kiva saada mukaan. Tunnetta löytyy paljon. Preslava on kaunis, mutta ehkä hieman liian "jäyhä", jotta pääsisi pisteille minulla. Katsotaan, mitä tapahtuu.

9. 🇳🇿 Indira Force (Doprah) - Stranger People
- Oikein söötti tyttö, mutta tuo kaikki animemeikki sitten peittääkin sen söpöyden. Biisi ei tunne iskevän, siinä tuntuu olevan liikaa kaikkea kilkattelua.

10. 🇨🇱 Cami - Funeral
- Ja nyt saatiin latinakaunotarkin mukaan raatiin. Liian tummavideo, ei tästä näe, miltä lauluja näyttää! Pitää katsella kuvia sitten myöhemmin... Räppäri olisi komea ilman vaalennettuja hiuksia :vonkaus: Ai, häntä ei arvostella... :lohduton: Kappale on tyypillinen latinokappale, hyvä sellainen.

11. 🇵🇹 Surma - Maasai
- Surma, missä kasvosi ovat?! Vilkaise nyt hieman edes kameraan... Tunnelmallinen kappale, hyvin björkmäinen. Kappale on kai englanniksi, mutta en kyllä osaa sanoa varmuudella :mitvit:

12. 🇺🇸 Hilary Duff - My Kind
- Tusinapop, jota odottaisinkin Hilarylta. Hilaryssa kauneita on hänen persoonalliset kasvonsa!

13. 🇺🇦 Alina Grosu - Golyy Korol'
- Tyttöraukka, mennyt leikkaamaan nenänsä pilalle :lohduton: Eipä noissa kasvoissa muutenkaan alkuperäistä ole kauheasti jäljellä. Video on hauska ja kappale jumputtaa kuten itäpopin kuuluukin.

14. 🇦🇺 Ricki-Lee - Raining Diamonds
- Halvat 2011 elekroniset taustat biitit jälleen. Kappale on kuitenkin mukavan energinen ja voimaannuttava. Ricki-Lee ei kuitenkaan aiheuta suurempaa ihastumista, mutta kaunis on tietenkin.

15. 🇹🇯 Zulaykho Mahmadshoeva - Ekdune
- Keskiaasialaisten perinteiden mukaan tyttö on leikelty nelikymppisen näköiseksi :joojoo: Kappale kuulostaa balkanilaiselta, luultavasti haitarit luovat sen vaikutelman.

16. :jp: Kyary Pamyu Pamyu - Ponponpon
- Jotenkin hauskaa ajatella, että tämä video oli joskus omituisuuden huipentuma.Kyary on söötti harajuku-tyttö ja kappale on yllättävän hauska, en ole kuullut tätä ikuisuuksiin.

17. 🇫🇮 Suvi Teräsniska - Auringon lapset
- Suvi on tuollainen peruskaunis Suomi-nainen. Koska kyseessä on vanha kappale, niin tuntuu siltä, että olen kuullut tämän aikaisemmin jonkun muun versiona. Tulee mieleen Päivänsäde ja menninkäinen :heh:

18. 🇺🇸 Laura Bell Bundy - Giddy On Up
- Päästiin takaisin tusinablondeihin. Mitä, tämä on ilmestynyt tänä vuonna?! Luulin ainakin 10 vuotta vanhaksi...

19. :us: :jp: Mitski - Two Slow Dancers
- Mitski on tuollainen nätti naapurintyttö, ei sitä aina tarvitse olla kasa meikkiä naamassa :joojoo: Kappale ei onnistu hurmaamaan minua. Se on harmi, sillä olen ollut kiinnostunut kuulemaan Mitskin tuotantoa.

20. 🇲🇽 María José - Prefiero Ser Su Amante
- Tämä täti tuli laittamaan nämä nuoret hupakot ojennukseen! Oikein menevä asennekappale!

21. 🇺🇸 Crywolf - Anachronism
- Huulilävistys on turn-off, mutta muuten ihan viehättävältä vaikuttava mies. Kappale on liian masentavan raskas, että jaksaisin innostua.

22. 🇩🇴🇺🇸 Willie Gomez - Mojados
- Komea mies, jolla hieman pilkettäkin silmäkulmassa :vonkaus: Kappale on menevä lattari, joka saa taas takapuolen keinumaan.

23. 🇬🇧 Zayn - Like i would
- Yes, please! :kuolaus: :kuolaus: :kuolaus: Zayn näyttäisi vielä paremmalta pidemmillä hiuksilla :vonkaus: Zaynin musiikki on valitettavasti jäänyt pääosin meh-tasolla. Tämä on ihan kiva kuitenkin.

24. 🇨🇦 Shawn Mendes - Wonder
- Heräsin Shawnin komeuteen viimeistään Señorita-videolla, kun se makaa siinä sängyllä paidattomana, hikisenä... Ja nautin täysillä niistä meemeistä, joissa hänen väitetään olevan gay (vaikka on itse sanonut niiden aiheuttavan hänelle itsetunto-ongelmia). Videosta tulee mieleen, että tämä voisi olla Twilight-leffan soundtrackilta.

25. 🇺🇸 Carson Lueders - Back To You
- Onko kukaan tarkastanut tän pojan henkkareita??? Tässä kappaleessa löytyy jokaisen nykykappaleen kliseet: tropical-musiikki, Migos-huudot, dududuu-autotune-lurittelu.

26. 🇵🇱 Krzysztof Zalewski - Annuszka
- Krzysztofin ulkonäkö ei nyt iske, mutta ei hän rumakaan ole, don't get me wrong. Kappale ei oikein iske, siinä ei ole koukkua mihin tarttuisin.

27. 🇨🇴 Maluma - Corazón
- Mun corazón on nyt kyllä viety :kuolaus: :kuolaus: :kuolaus: Maluma on niin komea Madonnan Medellín-videolla. On hän tässäkin, ja tämä video on ihanan värikäs. Maluman musa ei suuremmin iske, mutta tämä on kyllä kivan rento kappale.

28. 🇫🇷 Sidoine - On Ne Vit Qu'Une Fois
- Yksi tämän raadin kivoimmista kappaleista ja sitä ei löydy Spotifysta, murrr... Mutta kyllä tuollainen ranskalainen herrasmies saisi juosta minunkin luokseni :vonkaus:

29. 🇰🇷 Wonho - Open mind
- Yllättävän vähän sixpackkeja on tässä raadissa ollutkin. Wonho korvaa sitten sen puutteen yksin. Toisaalta itse en niistä juuri välitä. Tässä on myös inhokkini vaalennetut hiukset. Kappale on yllättävän kiva, tulee mieleen muutama BTS:n kappale, joista tykkään.

30. 🇨🇾 Freedom Candlemaker - Astral Body
- Videolla olevat tanssijat vie aikalailla huomion artistin ulkonäöstä. Kappale kärsii samasta kuin tuo puolalainen. Sinänsä ihan pätevää, mutta ei koukkua, joka saisi minut kiinnostumaan.

31. 🇸🇪 Basshunter - Angel In The Night
- Ei kiinnosta mies eikä kappale, bye.

32. 🇰🇷 🇦🇺 DPR IAN - So Beautiful
- Tästäkään videosta ei saa kunnon kuvaa, miltä artisti näyttää. Sixpack löytyy, että kaipa se auttaa heitä, jotka siitä pitää. Kappale on ihan mielenkiintoinen.

33. 🇺🇸 Jeff Buckley - Last Goodbye
- Jeff Buckleyn biiseissä on tahaton surullinen latauma hänen traagisen kohtalonsa vuoksi. Kappale on oikein pätevä ja hieman grunge. Ja olihan Jeff ihan komea rokkipoju :kaunis:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja sziget »

Pisteytyskaavani oli molemmat pisteet yhdistäen 17-12-9-8-7-6-5-5-4-4-3-3-3-2-1. Kahdelle lähti molempia pisteitä. Laajennettu 15 parhaan skaala on yhteensä 131 pistettä, kun tässä raadissa jaetaan 89 pistettä. Pihtailulta se tuntui tasokkaassa joukossa, tosin pienillä pisteillä on suhteellisesti enemmän painoa.
Koirankuonolainen kirjoitti: 07 Marras 2020, 10:35 Ei se pinnallisuuskaan niin helppoa ole :miettii: Arvostele tässä nyt sitten esiintyjän ulkonäköä, kun siitä ei videon perusteella saa oikein mitään käsitystä. On pimeää, levotonta kameraa, naamaria päässä, pipoa silmillä...
Ainakin yhdestä totesin, että ulkonäköä saattaa olla, mutta videon perusteella en osaa sanoa. Googlaus ei kuulunut pelin henkeen, videon täytyi riittää. Esittelykuvat olivat ainoa "lisätieto".
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12858
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

inomu kirjoitti: 14 Marras 2020, 20:01 18. 🇺🇸 Laura Bell Bundy - Giddy On Up
- Päästiin takaisin tusinablondeihin. Mitä, tämä on ilmestynyt tänä vuonna?! Luulin ainakin 10 vuotta vanhaksi...
Ei, luit väärin. Kyllä tämä 10 vuotta vanha on.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kolmelle käyttäjälle myönnetty pari tuntia lisäaikaa,
olemme saaneet myös yhden ulpparin (ESC93), vielä ehtii uudetkin ulpparit äänestämään jos ennen kahta yötä laittavat pisteensä sisään :kaunis:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tämänkin deadline tulee tosiaan näin "äkkiä" vastaan. :heh: Ihan kivaa vaihtelua sille, että yleensä ehtii jo unohtaa koko levyraatien olemassaolon, kun on tulosten vuoro.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42005
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Syyhyääkö Alinan peppu mummosloggeissa, kun pitää keppiin hinkata?
Malumalle voisi vihjata, että peseytyminen sujuu paremmin, jos ensin riisuu housut.
María Josélla on loistava kuvankäsittelijä, Preslavalla porukan huonoin.

Edelleenkään en pidä tuosta miesten suosimasta ilmeestä, jossa kohotetaan kulmia niin että otsa rypistyy. Enkä naisten suosimasta pepuntyrkytys-asennosta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti: 15 Marras 2020, 00:30 Syyhyääkö Alinan peppu mummosloggeissa, kun pitää keppiin hinkata?
Malumalle voisi vihjata, että peseytyminen sujuu paremmin, jos ensin riisuu housut.
María Josélla on loistava kuvankäsittelijä, Preslavalla porukan huonoin.

Edelleenkään en pidä tuosta miesten suosimasta ilmeestä, jossa kohotetaan kulmia niin että otsa rypistyy. Enkä naisten suosimasta pepuntyrkytys-asennosta.
Vielä ehtii sanoa viimeisen sanan heittämällä pisteet tulille :tapu:

Huomenna ois sitten tulosshow, ehkä creepyimistä tähänmennessä, pahoittelut jo etukäteen .. :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 58: Maailman pinnallisin raati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Pisteet sisällä, kundit onnistu rohmuamaan enemmistön biisipisteistä kun mimmien biisit ei ollu ihan yhtä hyviä keskimäärin, mut ulkonäköpisteet jaoin tasan 16-15.

Vastaa Viestiin