Levyraati 99: Levyraati

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Happy kirjoitti: 02 Kesä 2022, 02:56 ^ ite katoin että noin käy kun omistaa liikaa kissoja :rofl:
Mä olin varma et se on kirjoitettu siellä baaritiskillä :sohva:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja Jufo »

akuankka13 kirjoitti: 01 Kesä 2022, 15:08 [12] :us: Stevie Nicks - Stand Back

4️⃣ Saturnus Psycho: Miksi tähän tilalle ei valittu jotain parempaa kasarimusaa?
Koska ei ole juurikaan mitään tätä parempaa :sorivaan:
9️⃣ UFOPOLI: Tunnen, tai siis tunsin tähän asti, tämän kappaleen ainoastaan italialaisen Wienna-yhtyeen erinomaisena eurodance-versiona. Suosittelen kappaleen lähettäjää (ja muita sen ystäviä) kuuntelemaan, hänet.
Ok, pitää tsekata tuo!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11926
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja sziget »

Rousku kirjoitti: 02 Kesä 2022, 05:03
Rousku kirjoitti: 01 Kesä 2022, 17:45 Ja nyt on oharin tuoma ulpparointivelvoitekin suoritettu.
Auts, eipä olekaan. Pöh. Miksi tuo on noin?

En siis äänestänyt raadissa 98, jossa minulla oli kappale mukana, mutta en nyt siis saanutkaan kuitattua asiaa ulpparoinnilla, kuten luulin.
Säännön tarkoitus on, että toisia ja kolmansia merkintöjä vältettäisiin ottamasta. Yksi missi voi sattua kenelle tahansa tai kaksikin, jos yllättävä este kattaa kaksi meneillään olevaa raatia. Ainoa "pakote" on, että kilpailukielto voi osua käyttäjälle huonoon väliin, jos on miellyttävä teema ja siihen täydellinen kappale. Tämäkin menettäisi merkityksensä, jos tilin voisi nollata heti kun itselle sopii. Yhdestä merkinnästä ei tarvitse välittää. Merkintöjä ei myöskään kannata kerätä "taktisesti" lisää, kun ne vanhenevat jo vuodessa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pete kirjoitti: 01 Kesä 2022, 22:49 Hankalaksi tämän tekevät nimimerkit UFOPOLI ja S-Tyyppi, joiden oletan tuntevan pitämistäni kappaleista ainakin noin 90 prosenttia.
Hihi :uujee:
Jufo kirjoitti: 02 Kesä 2022, 09:59
9️⃣ UFOPOLI: Tunnen, tai siis tunsin tähän asti, tämän kappaleen ainoastaan italialaisen Wienna-yhtyeen erinomaisena eurodance-versiona. Suosittelen kappaleen lähettäjää (ja muita sen ystäviä) kuuntelemaan, hänet.
Ok, pitää tsekata tuo!
Tarkoituksenani oli sisällyttää linkki, mutta joko unohdin tai se katosi matkalla:


Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Toivottavasti granaattiomena harkitsee 51-raadin toisintoa. :pliis:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3169
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

TomppaJr kirjoitti: 02 Kesä 2022, 13:35 Toivottavasti granaattiomena harkitsee 51-raadin toisintoa. :pliis:
Tästä olisin innoissani!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 02 Kesä 2022, 13:35 Toivottavasti granaattiomena harkitsee 51-raadin toisintoa. :pliis:
Vaikka yleisesti vastustankin vetäjän valintoihin puuttumista julkisesti, annan kannatusäänen, hänelle :samaamielta:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

TomppaJr kirjoitti: 02 Kesä 2022, 13:35 Toivottavasti granaattiomena harkitsee 51-raadin toisintoa. :pliis:
Harkittu on. Houkutteleva ajatus, mutta hieman kyllä mietityttää muutamat 51-100 aikavälillä olleet teemat, että miten ne saisi mukautettua tuohon formaattiin. :miettii: Erityisesti teemat, joissa raadin juttu ei ole ollut kappaleelle asoitetut rajoitteet vaan poikkeava peliformaatti. Ja tämä ei nyt todellakaan tarkoita, että haluaisin jonkun tulevan kertomaan minulle, että miten teema X pitäisi tässä toteuttaa. Haluan hostina tehdä itse tälläiset päätökset ja jos joku alkaa käskyttämään niin varmasti kuoppaan koko idean.

Mut joo, mietitään vielä...
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hyvätasoinen raati, kauheat tulokset.

💿💿💿💿💿

X: :finland: Tapio Heinonen - Eilen kun mä tiennyt en (5,0)
10: :us: Redfoo - Juicy Wiggle (4,9)
10: :kr: Yisabel - My Eden (4,9)
10: :it::uk: Fabio XB, Liuck & Roxanne Emery - Nowhere To Be Found (Craig Connelly Remix) (4,8)
9: :uk: Dodie - She (4,6)
9: :kr: Kim Sawol - 악취 Freak (4,6)
8: :lithuania: Iglė - Iš jausmo (4,5)
8: 🇿🇦 Matthew Mole - Take Yours (4,3)

💿💿💿💿

7: :finland: Paula Koivuniemi, Irina Milan, Kai Hyttinen ja Seitsemän seinähullua veljestä (UIT 1986) - Jäähyväishetkellä (Oginskin poloneesi) (4,2)
7: 🇳🇿 No Wyld - ODYSSEY (4,2)
7: :finland: Päivi Portaankorva - Balladi elokuvasta Klaani (4,2)
7: :jp: Mondo Grosso - Labyrinth (3,8)
7: :us: melodysheep - The Quantum World (3,8)
6: :jp: May'n - Scarlet Ballet (3,7)
6: :fr: Martin Dupont - He Saw the Light (3,6)
6: :sweden: Agnes - Fingers Crossed (3,6)
6: :finland: Heidi Kyrö - Portti sydämeen (3,3)
6: :uk: Limahl - Tell Me Why (3,3)

💿💿💿

5: :us: Night Club - Candy Coated Suicide (3,2)
5: :de: Maxim - Meine Soldaten (3,1)
5: :tr: Hakan Kurtaş & Kalben - Tesadüfen (3,0)
5: 🇵🇷:cuba::fr: Residente & Ibeyi - This Is Not America (2,9)
5: :jp::armenia::us: Stephanie Topalian - Because of You (2,8)
5: :uk: Black - Everything Is Coming Up Roses (2,8)
4: :it: Max Gazzè, Carl Brave - Cristo di Rio (2,6)
4: :us: The War On Drugs - Holding On (2,6)
4: :norway: Hagle - Felleskjøpet-dress (2,5)
4: :ireland: Seo Linn - Soilsiú an Lae (2,5)
4: :us: Lady Gaga - Hold My Hand (2,4)

💿💿

3: :us: Stevie Nicks - Stand Back (2,2)
3: :jp: LiSA - Catch the Moment (2,2)
3: :it: Valeria Rossi - Tre Parole (2,1)
3: :us: Brenda Lee - Fly Me To The Moon (2,1)
2: :uruguay: No Te Va Gustar ft. Julieta Venegas - Chau (1,7)
Meow cat, please meow back.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

granaattiomena kirjoitti: 02 Kesä 2022, 16:46 Haluan hostina tehdä itse tälläiset päätökset ja jos joku alkaa käskyttämään niin varmasti kuoppaan koko idean.
Toi kuulostaa hyvältä
Nyt vois olla aika jollekin fressille, ei enää mitään kierrätyskamaa.... :toilet:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 02 Kesä 2022, 17:37 10: :us: Redfoo - Juicy Wiggle (4,9)
Sentään Tomppa tykkäsi kovastikin. :ihana: :hali:
granaattiomena kirjoitti: 02 Kesä 2022, 16:46 Haluan hostina tehdä itse tälläiset päätökset ja jos joku alkaa käskyttämään niin varmasti kuoppaan koko idean.
Käskytysraati. Joka kerta, kun joku käskyttää grantsua jostain, hän antaa 12 miinuspistettä henkilön raatikapalle. :) Kelpaisi. :mrgreen: Tuskin osallistun muutenkaan. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

granaattiomena kirjoitti: 02 Kesä 2022, 16:46 Haluan hostina tehdä itse tälläiset päätökset ja jos joku alkaa käskyttämään niin varmasti kuoppaan koko idean.
Asenteeni kun joku tulee hoputtamaan tai kertomaan kuinka asioiden pitää olla :samaamielta:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5580
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 99: Levyraati

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Aika moni kommentoija taisi osata laskea 1+1=10 ja yhdistää biisin tiederaatiin ja muhun. :heh: Vaan eipä tuo haittaa.
akuankka13 kirjoitti: 01 Kesä 2022, 17:34 31 | 160 | :us: melodysheep - The Quantum World (Tegu)
Olen kuunnellut biisiä niin paljon, että muistan varmaan jo pitkälti sanatkin. No, en ehkä ihan, mutta aina tekee mieli hoilailla mukana eri kohtia. Etenkin "electrons act like waves, no they don't exact / they act like particles, no they don't exact" on rytmiltään hauska. YouTube-kommenteissa tosin kerrotaan, että partikkeleita tiedetään nykyään enemmän kuin 12, joten sanat on vähän vanhentuneet.

Tulosten perusteella biisi tosin taitaa olla melkoisen syvää guilty pleasure -kamaa, mitä en tainnut edes tajuta etukäteen. Olisi varmaan sopinut hyvin Shame on You (LR12) -raatiin! Onneksi sentään GuoZu8 läväytti täyden kympin, kiitän! Tuli vähän mieleen 80-raadin AI Song Contest -biisini, joka ei myöskään resonoinut kuppilayleisössä ja jäi jonnekin semin hännille. :hihi:


Biisin olen tosiaan kuullut jo joskus vuosikausia sitten, mutten enää edes muista, missä. Olin jo pitkään varaillut sitä sopivanteemaista raatia varten, kunnes tulikin avaruusraati (LR30), jossa melodysheepiltä oli mukana eri Symphony of Science -kipale. Hauskaa muuten, että Koirankuonolainen tunnisti esittäjän saundin sieltä! Hylkäsin ajatuksen biisin lähettämisestä aika pitkäksi aikaa, mutta lopulta ajattelin, että olen muutenkin lähettänyt jo raadissa olleita artisteja, niin mikseipäs tätäkin. Nimiraadin (LR44) aikoihin satuin hämmästyksekseni kuulemaan biisin taustalla pyörineestä televisiosta, ja innoistuin biisistä taas täysin. Harmittelin, että nimiraadin ilmoittautuminen oli jo mennyt, kun biisissä mainitaan Einstein (kukas muukaan!).

Tähän raatiin biisi päätyi lopulta lyhyeltä raatiehdokaslistaltani, jonne kirjasin biisin äskeisen tv-episodin johdosta. Listaa tosin olen käyttänyt aika harvakseltaan ja usein valinnut jotain sivusta. Nyt se kuitenkin oli hivuttautunut listan kärkeen, joten ajattelin, että sen voisi lopulta käyttää. Sitä paitsi raatien biisit julkaistiin päivälleen vuosi tiederaadin päättymisen jälkeen! :surrur:

Ehkä olisi vain pitänyt käyttää biisi tiederaadissa, jossa se varmaan olisi ollut kotoisemmilla vesillä. Vaan olin jo aiemmin päättänyt jäävätä itseni, jos järjestän raadin, niin se periaate jyräsi biisin yli. Tyypillistä sekoiluani: ensin panttaan biisiä ties kuinka pitkään, ja sitten kun sopiva raati tulee (joskin itse järjestettynä), niin skippaan mahdollisuuden. :heh:

Hupaisaa ja tuurini mukaista olisi, jos nyt sitten saisin 101-raadin arvonnassa teemakseni tiederaadin juuri, kun olen käyttänyt biisin tänne. :tomaatti:

Vastaa Viestiin