Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kappaleita on viime päivinä tullut muutama lisää, mutta edelleen ollaan pelkän finaalin vauhdissa. Kaksi kokonaista vuorokautta jäljellä aikaa tulla mukaan. Mikäli jäädään kolmeenkymmeneen tai alle, aikataulu tokikin menee kokonaan uusiksi; luultavasti tällöin otetaan kahden viikon pisteytysaika.

Olen alkavan viikonlopun suurelta osin kiinni, huomenna häät (ei omat) ja sunnuntaina koko päivän musiikkitapahtuma, mutta koetan jossain välissä käydä tarkastamassa uudet kappaleet. Tästäkin syystä kannustan olemaan hyvissä ajoin.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Niin genrerajoittunut raati on, että taidan jättää tämänkin väliin, mutta ulpparoida ehkä voisin.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kas niin, olen taas sivistyksen parissa. Häämatkalla oli sen verran huono netti ja kädet täynnä etten lähtenyt hommiin. Kohta saatte joko nimiä listaan tai valitusviestejä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kas niin, viimeisin lasti on käsitelty, ja tavallaan kaikki meni sisään.

Yhdehkö vuorokausi aikaa tulla.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Live-kuunteluita on ajoittain raateihin toivottu, joten ajattelin toteuttaa toiveen. Kierrätän mallin, jonka muistan toimineen mainiosti ainakin raadissa 75, eli kappaleet julkistetaan Discordissa semi per päivä, seuraavasti:

ma 12.9. Semi 1: Eurobeat
ti 13.9. Semi 2: Post-rock
to 15.9. Semi 3: Perinteinen korealainen


Palaan kellonaikoihin myöhemmin tänään, kunhan olen vähän tutkiskellut niitä sydämessäni, mutta toiveita saa esittää. Huom. että päivät ovat tosiaan ma-ti-to, koska ke olen itse koko päivän kiinni enkä pääse viihdyttämään teitä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kiinnitetään live-kuuntelujen aloitusajaksi kello 20, eli Discossa nähdään huomenna, ylihuomenna ja torstaina :surrur: Kunkin semin pisteytys aukenee aina kuuntelun päätteeksi.

Ketään ei tässä vaiheessa yllättäne, että hyväksyn vielä yön aikana ilmestyneet kappaleet, mutta valintojen venkslaamista siinä vaiheessa ei enää ehdi tehdä.

Lähetän omat semipisteeni limitettyinä kunkin semin kahdelle ensimmäiselle pisteyttäjälle, kuitenkin siten että yksi pisteyttäjä saa koko semivaiheen aikana korkeintaan yhdet pisteet, eli käytännössä kuudelle ensimmäiselle.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 108 ♨︎ UFORAATI ♨︎ Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Linjat ovat lopullisesti kiinni. Semiketku aukenee kohtapuoliin, ja kappaleet ilmestyvät sinne seuraavien kolmen päivän aikana sitä mukaan kun ne on saatu yhteiskuunneltua. Tänä iltana siis aloitetaan ykkössemin parissa kello 20.

Vastaa Viestiin