IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Idols 2005 suosikki-finalistini

Äänestys on voimassa 29 Elo 2041, 21:09 asti

Ilkka
8
10%
Katri
31
39%
Agnes
13
16%
Henna
3
4%
Pauliina
7
9%
Pete
7
9%
Roni
10
13%
 
Ääniä yhteensä: 79

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Voi hyvä tavaton sentään!!! Osaa olla paksu pää joillakin! :mrgreen:
MÄ EN VAADI Katrilta yhtään mitään!! Mutta jos laulu on epävireistä niin sen SAA SANOA!!! Minä en ole missään vaiheessa esimerkiksi väittänyt, että Ilkka olisi koko joukon paras laulaja tai että se vetää joka nuotin täydellisesti....

Mutta NIIN MONET TÄÄLLÄ ovat nostaneet Katrin NIIN KORKEALLE että eivät edes kuule jos se mokailee. Laulusuoritusta kehutaan TÄYDELLISEKSI ja VIRHEETTÖMÄKSI!! :shock: Mitä se ei siis todellakaan ollut ja sen takia ihmettelen suuresti, että miten tuosta Katrin huonoimmasta esityksestä toiset saavat täydellisen ja virheettömän!
Itsekin olen kehunut Katrin laulua ja odotin siltä parempaa suoritusta juuri sen takia että se OSAA LAULAA HYVIN ja kun sitä on nostettu JUMALATTAREN asemaan!! :roll:

Joten Colbyn vertaus oli enemmän kuin vain ontuva! :roll: lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Colbyhan puhui asiaa.

Voiko joku vieläkin väittää tosissaan, että piti Ilkan esityksestä?
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Missä mielessä Colby puhuu asiaa kun vertaa Ilkkaa ja Katria!? Mitä tekemistä niillä on toistensa kanssa tässä nimenomaisessa probleemassa jossa puhutaan Katrin lauluäänestä!

Kaikkihan täällä haukkuu Ilkkaa! Ja meikäläinen ei TODELLAKAAN ylista Ilkan laululahjoja kuten monet täällä kehuvat Katria!! Jos Katri kerran ON NIIN TÄYDELLINEN kuin te sanotte niin miksi hän mokasi!
Tällä keskustelulla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ Ilkan kanssa!! Nyt puhuttiin Katrista ja siitä että kun hän ei kerta vetänyt virheettömästi niin miksi sitten eräät niin väittävät!!
Mua ei pikku virheet haittaa mutta jos väitetään virheellistä suoritusta virheettömäksi niin se mua ihmetyttää? ???
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti:Missä mielessä Colby puhuu asiaa kun vertaa Ilkkaa ja Katria!? Mitä tekemistä niillä on toistensa kanssa tässä nimenomaisessa probleemassa jossa puhutaan Katrin lauluäänestä!

Kaikkihan täällä haukkuu Ilkkaa! Ja meikäläinen ei TODELLAKAAN ylista Ilkan laululahjoja kuten monet täällä kehuvat Katria!! Jos Katri kerran ON NIIN TÄYDELLINEN kuin te sanotte niin miksi hän mokasi!
Tällä keskustelulla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ Ilkan kanssa!! Nyt puhuttiin Katrista ja siitä että kun hän ei kerta vetänyt virheettömästi niin miksi sitten eräät niin väittävät!!
Mua ei pikku virheet haittaa mutta jos väitetään virheellistä suoritusta virheettömäksi niin se mua ihmetyttää? ???
Itse selität Ilkan ns. "karisman" korvanneen puuttuvan lauluäänen, ja siksi sijoitat Ilkan omassa rankingissasi keskimääräistä korkeammalle, mutta kun Katrilla ei mennyt viime kertainen esitys täysin nappiin, niin odotat, että Katri-fanit heti viskaisivat hänet omien listojensa hännille. Sitä mä en tajua. Sillä ihan yhtälailla Katrin viehättävä olemus ja edelliset suoritukset pitävät Katrin ainakin mun Idols-kärkikaksikossa ihan selkeesti.

Ja pakko vielä verrata tapaukseen Big Brother. Lehdistö ei saa kehua Katria, tai nostaa häntä miksikään ennakkosuosikiksesi, koska hän ei satu olemaan sun ennakkosuosikkisi. Mutta lehdistö saa hehkuttaa Perttua ihan niin paljon kuin vaan haluavat, ja ihan mistä syystä vaan haluavat, se ei sua haittaa, koska Perttuhan on sun suosikkisi... Näin mä ainakin asian ymmärrän.

Ja onko Katrin edellistä esitystä väitetty virheettömäksi? En ainakaan minä. Ja täydellinen Katri ei ole, eikä kukaan muukaan, mutta ainakin mun mielestä Katri on näistä Idols-finalisteista lähimpänä sitä täydellisyyttä. Niin lauluäänen, persoonan, kuin ulkonäönkin puolesta. Näin.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Colby puhuu asiaa. :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:mutta kun Katrilla ei mennyt viime kertainen esitys täysin nappiin, niin odotat, että Katri-fanit heti viskaisivat hänet omien listojensa hännille.
Enpäs odota vaan oletan että se pystytään myöntämään, että tuli pieniä virheitä! Siitä huolimatta saatte laittaa sen listanne ykköseksi!!!! Mutta jos sanotte virheettömäksi ja täydelliseksi esitykseksi niin mulla on oikeus ihmetellä! Mutta jos siitä huolimatta laitatte ykköseksi 10000 pisteen erolla kakkoseen niin siitä vaan.... EN OLE MISSÄÄN SITÄ KIELTÄNYT!!!! Vai olenko! LUE OIKEIN!! :rofl:
Saan ihmetellä, mutta se onkin mun ongelma eikä teidän..... lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:Ja pakko vielä verrata tapaukseen Big Brother. Lehdistö ei saa kehua Katria, tai nostaa häntä miksikään ennakkosuosikiksesi, koska hän ei satu olemaan sun ennakkosuosikkisi. Mutta lehdistö saa hehkuttaa Perttua ihan niin paljon kuin vaan haluavat, ja ihan mistä syystä vaan haluavat, se ei sua haittaa, koska Perttuhan on sun suosikkisi... Näin mä ainakin asian ymmärrän.
JA JÄLLEEN KERRAN OLET VÄÄRÄSSÄ etkä siis ilmeisesti lukenut OLLENKAAN mun kirjoituksia!! En ole näin sanonut missään! Päinvastoin olen nauranut kaikilla muille jotka jaksavat urputtaa lehdistön jutuista sillä SAMALLA TAVALLA VIIME KERRALLA TOIMITTIIN!!!

Näin olen sanonut!!! IHAN OIKEESTI, LUE OIKEIN!!!! :rofl:

Joten, GMW, Colby EI PUHU ASIAA!! Koska hän on taas väärässä!!! :mrgreen:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

gentedimare kirjoitti:En ole näin sanonut missään!
Tän mä oon tainnut kuulla joskus aiemminkin... :mrgreen: Mut silloin sanojen takana tais olla tonywerner ja GMW teki loistavan lainauksen Leideen tekstistä . :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TÄ? lol
Mitä? Missä? Milloin?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Hitsi kun mun muisti on niin lyhyt niin en enää muista missä ketjussa... :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kumma juttu, mutta minä ymmärrän genten pointin ihan täysin. Ehkä se sitten on sitä naisen logiikkaa :mrgreen: .

Ihan samalla lailla mäkin tykkäsin Katrista aiempien esitysten peristeella, mutta tämä nyt nähty finaaliesitys oli musta huonointa Katria tähän asti. On se nyt kumma, jos sitä ei voi sanoa suoraan :shock: . Katri oli lähtötilanteessa mulla Ilkkaa korkeammalla ja on vieläkin, mutta siltikin, tai oikeastaan juuri siksi, putosi nyt. Ilkka oli taas omaa tasoaan, joten olisiko erityisesti pitänyt mainita, miten se muka oli niin huono. Kun se ei ollut, vaan oli sitä, mitä osasin odottaakin. Katri taas oli huonompi kuin odotin. Vaikka olikin Ilkkaa parempi.

Joten ymmärtäkää nyt helkkari oikein :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

HALLELUJA!!!! Vihdoinkin ihminen joka ymmärsi mun pointin!!!! :kiitos:
:)

Jotenkin tuntuu, että toiset ei uskalla sanoa, että Katri oli oikeesti pettymys ja että tuomarien kehut oli lievästi liioiteltuja!! Koska sillon muka myöntäs, että Ilkka ois parempi!! Millä helkkarilla te sen myöntäsitte jos kerta Ilkan haukutte suohon ja sitten sanotte, että Katri petti odotukset!! Tyhmäkin ymmärtää, että teistä silti on Ilkka ollut huonompi!! :mrgreen:

Mulla taas Ilkka petti myös odotukset koska sunnuntainen oli myös Ilkan osalta huonointa laulullisesti mitä se on esittänyt, mutta mä tykkäsin siitä silti!! :peukku: Samoin te saatte tykätä Katrista jos haluutte, mutta virheetön, täydellinen ja upeaa laulantaa Katrin esitys EI ollut!! lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Gentedimare kirjoitti:oletan että se pystytään myöntämään, että (Katrilla) tuli pieniä virheitä! Siitä huolimatta saatte laittaa sen listanne ykköseksi!!!! Mutta jos sanotte virheettömäksi ja täydelliseksi esitykseksi niin mulla on oikeus ihmetellä!
No tässäpä näitä "kehuja" sitten on:
Papageno71 kirjoitti:No eipä ollutkaan mikään napakymppivalinta Katrilta tuo biisi... :roll: Eipä ole kyl sinänsä kauniissa biisissä mitään nyansseja ja vähän tuo virekin heittää.
PikkuGwyneth kirjoitti:Katri oli kyllä vähä pettymys. Ja tuomaristo. Taas kehuivat p*skaa suoritusta. Tasaisesti ylä- ja alavireinen. Ei liikkunut lainkaan laulun aikana. Harmi! Ei tullut Katrin ääni oikeen esille tuossa biisissä.
Hazel kirjoitti:Katrin stailaus on ihan kummallinen Shock . Kaameat rätit päällä ja meikki ihan pielessä.
lharju kirjoitti:Ei nyt ollut Katrilta ihan ehkä nappisuoritus, mutta onhan se nyt ihan ymmärrettävää, että vähän jännittää, kun esiintyi ensimmäisenä ensimmäistä kertaa noin isossa konserttitilanteessa. Vaatteet ei ollut tosiaan mistään parhaasta päästä
Tommi kirjoitti:Katrikin oli pettymys.
Toni kirjoitti:Sellanen kolmen tähden suoritus Katrilta.. Ihan jees, mut ehkä vähän väärä biisivalinta.
Jónsì kirjoitti:Katrin esityksestä kuunteli mielellään vain ne korkeat kohdat
Colby kirjoitti:Katrin biisivalinta oli huono, eikä suorituskaan mennyt täysin nappiin
GiveMeWings kirjoitti:Katriin myös hieman petyin, veto oli hyvä, mutta ei loistava.
MuzaMaza kirjoitti:Katri on LIEVÄSTI YLIARVOSTETTU!!!
Jaalo kirjoitti:Heikoimmat esitykset oli Katrilla ja...
Colby kirjoitti:Oli huonoin suoritus (Katrilta), oon kyllä samaa mieltä, ja tuomaristo ois saanukin siitä mainita enemmän.
BronZe kirjoitti:Katri: Pettymys, mutta kuulostaahan se laulu hyvältä, vaikka vireessä olisikin vähän ongelmia.
Soppis kirjoitti:Katri: Hyvä veto, muttei ihan niin loistava kuin se maailmankaikkeuden paras kuulemani veto Stellan Pisteestä. Mukavaa pilkettä löytyy silmäkulmasta, stailaus ei ihan mennyt tänään nappiin.
JUHKIS kirjoitti:Katri hehkui parhaimmillaan ja kuulosti aivan huikeelta... Valitettavasti tänään ei mennyt ihan niin nappiin eikä biisivalinta ollut paras mahdollinen.
Terva kirjoitti:Sen sijaan Katri oli suuri pettymys, meni ja pilasi mun lempparbiisin!!!
GiveMeWings kirjoitti:Katrin ääni oli myös epävireessä.
tonywerner kirjoitti:Katri - Ennakkosuosikkini oli lievä pettymys. Lauloi kyllä hyvin ja esiintyikin ihan varmasti, mutta vähän liian varovaisesti. Vaatteiden osalta stailaus meni metsään. Biisivalintakin oli tylsä.
Nadi kirjoitti:Katri- biisi ei ihan paras mahdollinen
JukkaV kirjoitti:Katri kyllä osaa laulaa, mutta jotenkin värittömyys ärsyttää - Sitä ihmettelen, mitä te oikein näette Katrissa.
AliBaba kirjoitti:Katrin esiintymisestä en vieläkään innostunut, kuuluu jatkoon sillä tuosta tytöstä pitäisi löytyä parempaa.
Aksim kirjoitti:Katri oli tylsin jostain ihmeen syystä....
Barbarossa kirjoitti:Katri: Biisivalinta oli pettymys ja virekin aika hakusessa.
ashanti kirjoitti:Minulla on ainakin Katrin suhteen se ongelma, että alkukarsinnoissa mimmi vetäisi karvat todella positiivisesti pystyyn Almazillaan mutta sen jälkeen esitykset ovat olleet jotenkin tyhjiä. Odotan joka kerta tosi paljon ja joka kerta olen pettynyt.
UFOPOLI kirjoitti:Katri: Perin keskinkertainen eikä äänikään enää vakuuttanut.
Katinka kirjoitti:Katri oli pienoinen pettymys, vai johtuiko kappalevalinnasta?
Darhen kirjoitti:Ihan nätisti Katri lauloi, mutta ei tainnut olla onnistunut biisivalinta. Lisäksi tytöstä puuttuu särmää, vähän pliisu.
Huilumies kirjoitti:En mäkään tajua, miksi Katria niin ylistettiin, kun korkeat äänet eivät sujuneet hyvin.
Sagapo kirjoitti:Katri: Ei ihan niin hyvä suoritus kuin semifinaalissa, mutta ok kuitenkin.
kwak kirjoitti:Katri lauloi kyllä hyvin ja on toinen suosikeistani, mutta tällä kertaa jotenkin jäi vähän värittömäksi esitys.
No okei, löytyihän pari ihan oikeatakin kehua:
GiveMeWings kirjoitti:Katri säteili kuitenkin lavalla
Chris kirjoitti:Katrista ja Agneksesta pidin tällä kertaa eniten, ensinmainittu oli raikas ja suloinen kuin kasteinen kesäaamu
maailmanloppu kirjoitti:Katri lauloi ihan kivasti, ei siinä mitään.
Mutta en menisi näiden perusteella sanomaan, että kuppilan väki pitää Katria täydellisenä eikä huomaa virheitä. Täällähän ruodittiin niin kappale, vire kuin ulkonäkö ja liikkuminenkin. Silti: kokonaisuus ratkaisee...
Kymmenen sientä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl: Kuten sanottu, OPETELKAA LUKEMAAN!!!!!
Olen KOKO AJAN sanonut, että ERÄÄT kehuu en KOKO KUPPILA kehuu!!!!!
Missäs se lähin optikko taas olikaan! lol

Ja jos sanoo, että laulaa hyvin, mutta esitys oli kylmä niin siinähän NIMENOMAAN kehutaa JUURI LAULUA ja sehän oli se mistä urputin! :rofl:
Tästäkin huolimatta SANOIN KOKO AJAN, että KAIKKI JOTKA SILTI TYKKÄÄVÄT niin OKEI!!!!!

IHAN OIKEESTI, onko teillä luetun ymmärtämisessä jotain vaikeuksia!! :rofl: Koko ajan olen puhunut LAULUSTA en esiintymisestä tai ulkonäöstä.... Eli gwyneth saisi heti poistaa tosta pointistaan ainakin puolet
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aiku tää nyt nappaa ton Juhkiksen..... lol
Esim. Juhkis nimenomaan sanoo, että KUULOSTI AIVAN HUIKEELTA!!! Se mun käsityksen mukaan on laulun kehumista!! :mrgreen:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Loistavaa Gwyneth :peukku:
Aiku se Gente on takertunut PIENEN vähemmistön sanomisiin :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tonywerner, LUE MUN VIESTI että ymmärrät mistä mä puhun. IHAN OIKEESTI, oletteko te vähän pönöjä? :heihaloo:
Gwynethin viestissä on monta jotka nimenomaan kehuvat Katrin ääntä.... ja silloin on gwynethin viestit VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA eli kuuluisivat nimeomaan noihin kehujiin!!

Seuraavat pitäisi heti poistaa
Hazel
Toni
JONSI EHDOTTOMASTI (kuuntelee juuri niitä korkeita ääniä)
JUHKIS ILMAN MUUTA (upea, loistava...)
tonywerner
Nadi
JukkaV
Aksim
ashanti
Darhen
ja
kwak

Joten aika pienekis jää tuo lista KUN PUHUTAAN LAULUÄÄNESTÄ JA VIREESTÄ!!! Montako kertaa se täytyy teille sanoa!!! :heihaloo:
Mä saan teistä migreenin, lukutaidottomat ihmiset :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja itikka »

Gwyneth vastasi ihan oikein ja todisti väitteesi vääräksi, kun kirjoitit:
gentedimare kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että toiset ei uskalla sanoa, että Katri oli oikeesti pettymys ja että tuomarien kehut oli lievästi liioiteltuja!! Koska sillon muka myöntäs, että Ilkka ois parempi!! Millä helkkarilla te sen myöntäsitte jos kerta Ilkan haukutte suohon ja sitten sanotte, että Katri petti odotukset!! Tyhmäkin ymmärtää, että teistä silti on Ilkka ollut huonompi!! :mrgreen:
Leidee ei mäe metsää puilta... :rofl:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä. Katri lauloi huonosti ja epävireisesti. Siis jos suoritusta vertaa johonkin täydelliseen 100-prosenttisen optimi-suoritukseen. Siis menihän Katrin laulu nyt sentään n. 90-prosenttisesti nuotilleen ja kymmenessä prosentissakin havaittavissa oli vain "ylävireisyyttä". Siis epäVIREISESTI ei täysin nuotin vierestä.
MUTTA. Ilkka lauloi VIELÄ huonommin! Ilkka oli laulajana viime sunnuntaina HUONOIN! Osa laulusta meni täysin nuotin vierestä. Ilkka on HUONO HUONO HUONO!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

itikka kirjoitti:Gwyneth vastasi ihan oikein ja todisti väitteesi vääräksi, kun kirjoitit:
gentedimare kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että toiset ei uskalla sanoa, että Katri oli oikeesti pettymys ja että tuomarien kehut oli lievästi liioiteltuja!! Koska sillon muka myöntäs, että Ilkka ois parempi!! Millä helkkarilla te sen myöntäsitte jos kerta Ilkan haukutte suohon ja sitten sanotte, että Katri petti odotukset!! Tyhmäkin ymmärtää, että teistä silti on Ilkka ollut huonompi!! :mrgreen:
Leidee ei mäe metsää puilta... :rofl:
Voi sun kanssas.... Jos mä olen TOTA VIESTIÄ ENNEN kirjottanut sata viestiä missä nimenomaan kiinnitän huomion Katrin ääneen niin PÖNTTÖKIN tajuaa, että tuo KATRI OLI OIKEESTI PETTYMYS -lause viittaa nimenomaan VAIN JA AINOASTAAN siihen lauluääneen!!!! :heihaloo:

Voi itikka sua..... lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Kyllä. Katri lauloi huonosti ja epävireisesti. Siis jos suoritusta vertaa johonkin täydelliseen 100-prosenttisen optimi-suoritukseen. Siis menihän Katrin laulu nyt sentään n. 90-prosenttisesti nuotilleen ja kymmenessä prosentissakin havaittavissa oli vain "ylävireisyyttä". Siis epäVIREISESTI ei täysin nuotin vierestä.
MUTTA. Ilkka lauloi VIELÄ huonommin! Ilkka oli laulajana viime sunnuntaina HUONOIN! Osa laulusta meni täysin nuotin vierestä. Ilkka on HUONO HUONO HUONO!
Hoijaa.... KUKAA EI OLE PUHUNUT ILKASTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!!! :evil:
Meneekö se sinne jakeluun vai ei.... :rofl:

Mä tuolla jo aiemmin selitin, että kysymys ei ole siitä kuka lauloi vielä huonommin. OLENHAN TUHAT KERTAA SANONUT, ETTÄ ILKKA EI OLE MIKÄÄN MAAILMAN PARAS LAULAJA!!!! Enkä ole yhtäkään esitystä kehunut SUPEREXTRAMEGAMAAILMANPARHAAKSI!!!!
Ja mua EI HAITTAA jos Katri vähän epävireessä laulaa. Ei se vaikuta kokonaisvaikutelmaan paljoa jos hänestä tykkäisin!

Mutta tepä olette Katris ylistäneet suurinpiirtein MAAILMAN PARHAIMMAKSI!!! :mrgreen: Ja eräät ei sitten millään voi sanoa, että se epäonnistui laulusuorituksessaan!! SIITÄ OLI KYSE!!! Ja jälleen kerran eräillä EN TARKOITA KOKO KUPPILAA :rofl:

Multa loppuu kohta happi teidän pässien kanssa!!! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en kanssa ymmärrä, miksi jotkut koko ajan vertaavat Katria Ilkkaan ??? . Jos puhutaan siitä, lauloiko Katri hyvin vai huonosti omaan tasoonsa ja tuomareiden odotuksiin nähden, niin mitä helkkaria siihen kuuluu Ilkka?? Ei ymmärrä. Ilkan laulu taas oli oma asiansa, sitä pitää verrata Ilkan tasoon.

Minulle Katri oli pettymys alkuodotusten perusteella, vaikka lauloikin kaikkien finalistien tasoon vertaamalla keskitasoa paremmin. Ilkka taas lauloi suurin piirtein niin kuin odotinkin, oikeastaan vähän paremminkin, vaikka jäikin koko porukan keskiarvoon verratessa Katrin taakse selvästi.

Koittakaa nyt tajuta, että molempia voi arvostella ihan omana itsenään, ei vertaamalla toisiinsa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Genteltä loppuu happi :paarit: :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

IHANA HAZEL!!!! Se tän pointin ymmärtää :hali:

Nuo pari pässi vaan tossa kiusaavat meikäläistä tai sitten ne itse asiassa ON niin pässejä ettei ne mitään tajua :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Veikkaisin sekä että... ;) :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Kerta tässä nyt on käyty oikeen nysväämään niitä välimerkkejä, niin tarkennetaan vielä. Kirjoitin muistaakseni (en jaksa tarkistaa), että Katri lauloi kivasti. Jos jääkiekkoselostuksista kaivaisin kielikuvia, niin tarkoitin lähinnä, että tyttö lauloi mukavalla sykkeellä, hyvä draivi päällä. Niissä lopun kiekauksissa oli vähän semmoista toivotaan, toivotaan -syötön makua. Jos tämä on kehu, niin olkoon niin. Itse kuitenkin olen jo toisessa ketjussa ainakin, en muista olenko tässäkin, maininnut suosikeikseni Ilkan ja Agneksen.

Minusta te olette päästäneet Ronin liian helpolla tässä threadissa. Kukaan muu ei ole murissut kuin minä. Eikö kenenkään muun mielestä tapahtunut suurta musiikillista pahoinpitelyä? :niinpa:
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Lilli »

En uskalla ottaa sen kummemmin kantaa kuin .... Roni YÖK :yrjo: ja YÖK
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Albatrossi

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Ronihan on todella luonteva esiintyjä,ehkä koko porukan paras,raakile tosin
ja laulamisessa on parantamista,mutta lavalla tuntuu olevan kuin kotonaan.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Soppis »

maailmanloppu kirjoitti:Minusta te olette päästäneet Ronin liian helpolla tässä threadissa. Kukaan muu ei ole murissut kuin minä. Eikö kenenkään muun mielestä tapahtunut suurta musiikillista pahoinpitelyä? :niinpa:
Roni oli niin laimeaa nähtävää ja kuultavaa viimeksi että ei ole ollut ensimmäisen vastaavanlaisen kommenttini lisäksi paljon uutta mainittavaa. Ihan hyvä että Roni valitsi vähän erityyppistäkin musiikkia esitettäväkseen, yliyrittämiseksi kuitenkin meni. Kahtellaan mitä seuraavaksi...

Muutaman haastattelun olen Ronista lukaissut, ja poika itsekin myönsi että julkisuus pääsi vähän nousemaan hattuun.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

IDOLS 2005, 1. FINAALI (13.11.2005)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minusta kaikki lauloivat alle odotusten, eikä kukaan suoriutunut kiitettävästi. Siis niissä pätkissä, jotka minä näin.
Riskinä seniorilaumat

Lukittu