IDOLS 2008

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Mitä mieltä Idols-voittajasta?

Jee Koop, oikein meni!
23
43%
Voitto olisi kuulunut Annalle...
6
11%
Olisin suonut voiton kummalle tahansa, yhtä hyviä!
4
8%
Pete oli paras.
13
25%
Ihan sama.
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Ei me taidetaan olla pelkästään "hyvän päivän tuttuja" :heh:
Eli vai taidetaKAAN? :mitvit:
Niin just :puna: PAHA PAHA kirjoitusvirhe :puna:
Siitä saakka kun mä olen sanonut sen koko ajan, mä olen sanonut sen koko ajan. :joojoo:
Anteeksi.... mä olen SANONUT SEN KOKO AJAN! :rofl:
:hihi:

:megafoni: GENTE EI OLE SANONUT SITÄ KOKO AJAN!!! GENTE ON SANONUT SEN KAUDEN PUOLIVÄLISTÄ LÄHTIEN! :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Luin iltapäivälehdestä, että "Koop haukkui Ruotsin Idolsin" :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa:
Luin iltapäivälehdestä, että "Koop haukkui Ruotsin Idolsin SEN TAKIA KOSKA SE MUISTUTTI LIIKAA EUROVIISUJA!!!" :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywernerin jutuissa ei ole päätä eikä häntää...
Siis mistä lähtien sitten on koko ajan?
Koko ajan tarkoittaa sitten koko mun elämän ajan..... Tai koko ihmiselon olemassaoloajan :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Siis mistä lähtien sitten on koko ajan?
Koko ajan tarkoittaa sitten koko mun elämän ajan..... Tai koko ihmiselon olemassaoloajan :shock:
KOKO IDOLSIN TÄMÄN KAUDEN AJAN - tässä tapauksessa, muru :hali: Tietenkin :joojoo:
Sä oot sanonut, että voit olla mun muru :joojoo: Vai pitääkö sekin viesti kaivaa jostain esiin :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Pete »

Peten veli (vai velipuoli? Olikos Pete adoptoitu?) on näköjään yhtenä vuonna Elämä lapselle -konsertissakin esiintyneen, nyt jo kuopatun Killville-yhtyeen solisti. Ja kansa kuohahtaa. :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pete ei ole adoptoitu. Pete on ihan täysin suomalainen, tummista piirteistään huolimatta. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Pete »

Aah, okei. :hali: Mietin jo että olikohan tuo törkeätä miettiä tuollaista, kun eihän se minulla millään tavalla kuulu. :puna: Ovat vaan kovin erinäköisiä veljensä kanssa. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Juu, kuulemma Pete on tummin näistä sisaruksista. En itse tiedä heitä, mutta muusikoita kuulemma on kaikki sisarukset. :joojoo: Peten perheeseen kuuluu vanhemmat, isosisko Virve ja isoveli Ville. Hän on eno kahdelle Virven ja tangokuningas Tomi Markkolan lapselle. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ja Pete on palannut Pihtiputaalle kouluun! :tuuletus:
http://www.ksml.fi/video-kuva/videot/pe ... lle/311219

Idols-finalisti Pete Parkkonen palasi tiistaina Pihtiputaalle koulun penkille. Sen kunniaksi koulussa järjestettiin yhteinen mehuhetki.

Lasten mehuhetki jne... :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tänään ilmestyvässä Me Naisissa erään nimiErkin kirjoittama haastattelu Koopista. :ylppis:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Naali »

:kuolaus:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja skidi »

Naali kirjoitti::kuolaus:
Mustakin Wadde on oikein mukava :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Annahan sai levydiilin ja mielenkiintoisen tiimin taakseen. Pete myös, mutta hieman Pete epäilyttää nyt kaikkein eniten. Tuottaja, Rake Eskolin on toki hieno, mutta se että se menee ilmeisesti pääosin lainamateriaalilla, eikä sillä omalla bändillä vaan soolona "lainabändin" kanssa ei tule aiheuttamaan hurraa-huutoja niiden piirissä, jotka vaikuttuivat siitä Danko Jones vedosta ja Peten rock-asenteesta. Dankohan esim. on ihan puhdas kellari/kulttibänditarina, jopa niin tiukasti, että niiden sanotaan aluksi kieltäytyneen levyn julkaiisemisesta kokonaan, koska halusivat että ilosanoma leviää keikkoja koskevien kuulopuheiden perusteella :heh: . Ja tämä tarina on osa sen asennetta ja karismaa.

Riittääköhän niitä teinityttöjä ja "tavisyleisöä" tarpeeksi Petelle - rockpojat ym. äijät, tai ainakin osa niistä, kun varmasti tulee pitämään oman bändin tauolle laittoa ja idols-formaattiin menemistä erittäin huonona juttuna, vrt Ari Koivusen uskottavuusongelmat (eikä Peten paras valtti ole edes "ääni" kuten Arilla, vaan nimenomaan rockasenne ja siihen perustuva karisma)?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Naali »

Nykyään teinitytöt tuntuvat kuuntelevan tosi paljon rockia verrattuna kymmenen vuoden takaiseen. Sen takia en usko, että Petellä on mitään ongelmaa saada kuulijakuntaa myös tolla tyylillä. Eihän se nyt miksikään kellarilegendaksi enää taivu, kun se on Idolsissa pällistellyt noinkin pitkälle.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo tietenkin noin, mutta lähinnä nyt ajattelin näitä Ari Koivusen uskottavuusongelmia, jotka tulivat aika nopeasti eteen. Arihan oli kuitenkin aika hypetetty silloin aluksi.

Sinällään huomaa että mulla ei omat työt etene (en taas osaa enkä tiedä miten mä seuraavasta ongelmasta selviän, välihuomiona :heh: ) kun näin merkittävää kysymystä mietin ja huolehdin :rofl:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja skidi »

ta1ja kirjoitti:(en taas osaa enkä tiedä miten mä seuraavasta ongelmasta selviän, välihuomiona :heh: )
Kerro ihmeessä ongelmasi, niin me sekoitamme lisää :mrgreen: Mun ongelmani on, että aika ei etene ja mä jumitan toimistolla. Mielekästä työtä jostakin, kiitos!

Anteeksi :loppu:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

skidi kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:(en taas osaa enkä tiedä miten mä seuraavasta ongelmasta selviän, välihuomiona :heh: )
Kerro ihmeessä ongelmasi, niin me sekoitamme lisää :mrgreen: Mun ongelmani on, että aika ei etene ja mä jumitan toimistolla. Mielekästä työtä jostakin, kiitos!
No tuota, jos mä osaoisin kuvailla ongelman, niin pääsisin jo eteenpäin sitä pohtimaan, mutta mä en tiedä yhtään mistä suunnasta mä seuraavaa projektia lähden lähestymään :rofl:

Mutta tähän isompaan, eli Idols-tuote ongelmaan on ilmeisesti joku muukin eli Findance kiinnittänyt huomiota, huomasin nyt.
http://www.findance.com/uutiset/5030/la ... -kiireella

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minun nähdäkseni tuotteistaminen alkaa jo ennen kilpailun loppua, ehkä jo alusta asti, sillä kärkikolmikon levytyssopimuksethan ovat käytännössä varmoja. Nyt on toki kiire saada levyt kauppaan, sillä myyvä Idols-leima vanhenee kuitenkin aika nopeasti pikakulutusyhteiskunnassa, ja mitään varmuutta ei ole, että yksikään näistä tulee koskaan myymään yhtä levyllistä enempää. Mutta on ihan makuasia, onko tämä ongelma vai kenties yksi mahdollinen vaihtoehto. Toinen mielenkiintoinen kysymy tietenkin, mitä tämä tekee kokonaistarjonnalle. Mene ja tiedä.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

ta1ja kirjoitti:Annahan sai levydiilin ja mielenkiintoisen tiimin taakseen.
Eli söpöjen laulajatyttöjen (Jonna Tervomaa, Irina, Tik Tak, Jenni Vartiainen, Katri Ylander jne.) luottosäveltäjät.
Kun luin tuon että Anna laulaa suomeksi ja biisin tekijät ovat Knipi, Lasse Kurki ja Jukka Immonen tuli heti mieleen Katri Ylanderin albumit.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Subculture kirjoitti:Eli söpöjen laulajatyttöjen (Jonna Tervomaa, Irina, Tik Tak, Jenni Vartiainen, Katri Ylander jne.) luottosäveltäjät..
:heh: noooh, minusta Tik Tak oli erittäinkin hyvä bändi, Jonna Tervomaa oli muuta kuin söpö, vaikka Vilkkumaasta enemmän pidinkin ja Jenni Vartiaisella on hetkensä, monestikin, vaikken siitä niin syty, eikä Katrikaan huonommasta päästä ole idolsiskelmätähtikartalla, vaikka sitä edelleen vaivaa se tätiys - jota on kyllä paljon saatu pois. Katriahan Anna ei kuitenkaan muistuta missään mielessä yhtään, paljon hennompi ääni, toisenlainen olemus. Mitä kieleen taas tulee, Annan parhaimmat olivat Njet njet ja Pieni ja hento ote.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Niin muuten - se Koop valtasi sitten (ensimmäisen) listaykkössijoituksensa. Onnea. :peukku:
Anna sen sijaan on biisivalinnoillaan nostanut listoille ison liudan vanhojakin konkareita mm. kakkoseksi noussut Dave Lindholm.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kauheen persoonalliset nuo kärkikolmikon nettisivut:
www.kooparponen.fi
www.annapuustjarvi.fi
www.peteparkkonen.fi
:heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Piti kehumani, miten ilahduin kuullessani finaalilähetyksessä, miten hyvää englantia Anna puhui :uujee: Jos olisin aiemmin tiennyt hänellä olevan ylemmän korkeakoulututkinnon, olisi irronut muutama irtopiste minulta :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ :draamaa: :heh:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Anttilassa oli jo myynnissä Idols-kolmikon fanikamaa :shock: Koop Arponen -t-paitoja, Pete Parkkonen -pipoja sekä kylpypyyhkeitä Koopin ja Peten nimellä. Tais olla jotain Anna-kamaakin, ainakin t-paitoja. Iik. :uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Kauheen persoonalliset nuo kärkikolmikon nettisivut:
Marjukka kirjoitti:Anttilassa oli jo myynnissä Idols-kolmikon fanikamaa
:heh: ihan kuin tässä jotenkin, vähän, ehkä, tulisi sellainen yllättävä tuntemus, että näiden artistinen sisällöntuotanto ei välttämättä ole se päällimmäinen asia. Varmaan tämä on vaan negatiivista ajattelua, onhan levynteolle sentään annettu reilusti aikaa tammikuulle :rofl: :rofl: :rofl:

Kleopatra
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:15

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Kleopatra »

Katsoitteko Idolsin tämän päiväin jakson ? Minä kommentoin vaan sen verran että Rakastan Koopia :rakkaus: :kups:

Kuinka joku voi olla noin hyvä laulaja ja noin komea ja noin fiksu ja noin herttainen yhtäaikaa :kups: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:

Ihana Koop! :ihana: Odotan kovasti hänen levyä :joojoo:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä katsoin. Mahtavia pätkiä muiden maiden "laulajista" :mrgreen: . Ne saksalaiset olivat ihan parhaita :rofl: .

Ja joo, Koop oli kyllä niin symppis :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

KOOP ON NIIIIIIIIIIIIIIN THE BEST EVER :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: IDOLS 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jotenkin tuntuu että tämä on väärä valinta, myös levy-yhtiöltä. Pete saa varmasti hyviä biisintekijöitä ja muusikoita taakseen, ei sillä, mutta silti.

Idols-sopimus estää keikkailun. Pete jättää bändinsä

Lukittu