American Idol 2008

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:JA KAIKKIHAN MUISTAA:
TÄNÄÄN TULOSLÄHETYS VIIME VIIKON HOILOTUKSISTA KLO 19:00!!!! :joojoo:
Eipä näy genten kommentteja Belgradin viisuista juurikaan missään. :mitvit:
Nämä Amerikan "herkut" kyllä jaksavat kiinnostaa. :draamaa:
Ei tietenkään niin. :draamaa:
Kiva, että sinäkin saavuit tänne ketjuun laukomaan viisaita :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja daa »

Huutava vääryys :shock:

Mieluumin oisin kuullut lopussa epävireisen Show must go onin. Vaikkapa.

Voi Michael :lohduton:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

:eeek: <- tossa mun reaktio kun Michael tippui. Ja turhakkeet ne vaan jatkaa, epistä! :eiei:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Michaelin putoaminen tuntui ihan kauhealta, vaikka tiesinkin sen jo reaaliajassa :kurjuus: .

Mutta nyt on uusi ilta ja David C veti justiinsa koko kauden upeimman tulkinnan :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Yleismielipide tämän päivän jaksosta zzz zzz zzz
Herranjumala miten on puuduttavaa kuunnella näitä nti Careyn unibiisejä! Ois noista nyt ees yksi voinut koittaa jotain vähän nopeempaakin biisiä

David Archuleta
- Ei tästä löydy mitään moitittavaa. Kiva ääni, kiva poika. Mutta toisaalta ei tästä kyllä löydy mitään riemuitsemisenkaan arvioista. Ennalta-arvattavaa poikabändihempeilyä Davidilta

Carly
- Mitäköhän se Randy taas oikeen lässytti, DOG!! Ettäkö muka alkuosa olisi ollut huonoa? Meikäläisen asiantuntemattoman mielipiteen mukaan homma levisi taas käsiin puolessa välissä. Niin kauan kuin melodiaa lauloi niin hyvin meni. Ois voinut kuunnella enemmänkin, mutta revittelyissä taas tuli jotain outoa ulinaa. Mutta ei mun tällä kertaa tarvinnut viime viikon tapaan pistää ääntä pois :heh:

Syesha
- zzz, joo hyvin tää taas veti, mutta missä persoona. Missä tunnistettava ääni. Tää neiti on kuin kuka tahansa vastaava muilta kausilta, jotka laulaa hyvin, mutta ei näitä sen enempää jaksais. Ois kiva nähdä Syeshakin välillä revittelemässä kunnolla jonkun up-tempo biiisin tahtiin

Brooke
- Tuhat kertaa mä mielummin kuuntelen Brooken tasasta ja miellyttävää, tunnistettavaa ääntä laulamassa jotain hempeilyäbiisä kuin tota Syeshan äänenesittelyä. Brooke alkaa kyllä olla jo vähän liiankin miellyttävä. :draamaa: Muttaa äänestä tykkään kuitenkin kovasti

Kristy
- Onkohan toi Paula napannut jotain? Vai että ihan "ou mai gaad Kristy Lee Cook"? :roll: Jos tää täti ei pikkuhiljaa ala lentää ulos niin mä repeen. Ihan olematon lirputus tällä kertaa. Alarekisteri kuulostaa kaameelta :shock:

David Cook
- Pienen, HYVIN PIENEN notkahduksen jälkeen David Cook IS BACK!! :tapu:
Saatinhan tähän jaksoon ees yksi ilon hetkikin. DAVID COOK, THE NEXT AMERICAN IDOL!!! :tuuletus:
Tämä poika se ei kyllä koskaan mene siitä mistä aita on matalin. Riskejä on otettava ja ne näyttää Davidin kohdalla tuottavan hedelmää. On se niin helppoa silloin kun sen osaa!

Jason
- Miten ei voi Simon tietää mikä on LUAU!!?? :shock:
Enivei, ei tätä herraa vaan voi vihata? Ei vaikka haluais ja kuten jo joskus sanoin, enhän minä edes halua :rofl:
Mitähän toi Jason oikeen nappailee? :mitvit: Se näyttää useasti kyllä siltä, kuin se ei ihan ois tässä hetkessä mukana! Tai ehkä se sitten vaan johtuu tosta ujoudesta! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Mä olin hieman yllättynyt, että Marjatta Kääriäistä pidetään
jonkin sortin ikonina tässä kisassa.Ei TIETENKÄÄN johtune
siitä, että Randy on ilmeisen paljon tekemisissä leidin kanssa..

No ihan herttaiselta typyltähän tuo vaikutti, mutta ehkä tosiaan
joku hieman monipuolisemman tuotannon omaava artisti olisi
ollut paikallansa.

Mä olen jopa häkellyttävän paljolti samoilla linjoilla Genten kanssa :eeek: .Kristystä tosin
aika lailla eri mieltä.Minusta veto oli erittäin tyylikäs.
Mähän en Kristystä vielä pari jaksoa sitten pitänyt juuri laisin, mutta nostaa osakkeita silmissäin
koko ajan.
Carly ansaitsi jatkaa, koska äänimateriaaliahan tältä neidolta löytyy enämpi kuin muilta mimmeiltä
yhteensä.Överiksi veto on ainoa peikko, joka tämän artistin kyseen olleessa on jatkuvasti taustalla.
Mutta arvostan ehdottomasti enemmän heittäytymistä(mokaamisen uhallakin) kuin turvallista varman
päälle vetoa.

David Cookin ei todellakaan TARVITSE enää voittaa tätä kisaa jatkaakseen laulajan uralla.
Sillähän alkaa tosiaankin olla jo kohta CD:llinen valmista materiaalia kasassa & varma fanijoukko.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TerMari. kirjoitti:Mä olin hieman yllättynyt, että Marjatta Kääriäistä pidetään
jonkin sortin ikonina tässä kisassa.Ei TIETENKÄÄN johtune
siitä, että Randy on ilmeisen paljon tekemisissä leidin kanssa..
No, onhan Mariah kuitenkin saavuttanut tuolla USAssa todella paljon. Ja noussut laskusuhdanteen jälkeenkin takaisin listojen kärkeen. Ja ihan mieletön äänihän naisella on. Tosin sitä ääntä emme ole kuulleet moneen moneen moneen vuoteen. Kun on mennyt amerikkalaiseen tapaan Mariahinkin "laulu" ulinaksi ja kiljumiseksi. Toista se oli silloin 90-luvulla kun nainen vielä LAULOI!!
David Cookin ei todellakaan TARVITSE enää voittaa tätä kisaa jatkaakseen laulajan uralla.
Sillähän alkaa tosiaankin olla jo kohta CD:llinen valmista materiaalia kasassa & varma fanijoukko.
Mä olen miettinytkin tätä, että kumpi hyödyttäisi David Cookia enemmän, voitto vai häviö. Eihän noista AI:n voittajista ole kuin kahdesta tullut tähtiä. :roll: Ja saisko Cook sitten tehdä sellasta musaa voittajana kuin haluaisi vai olisiko siellä jo levy-yhtiöllä miljoon ihmebiisiä valmiina oottamassa!? :eeek:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en usko, että Cook voittaa tätä kisaa, voiton vie joku kolmikosta David A, Brooke tai Jason. Eivät nuo varmaankaan kolme viimeistä ole, mutta tuosta joukosta tullee voittaja. Muttei Cook sitä voittoa tarvitse, pidemmän päälle menestyy varmasti paremmin ilman.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä edelleen veikkaan, että Davi Archuleta voittaa tän kisan. Se hurmaa suuret teinimassat ja sitten vanhat mummelit. Jos mummelit nyt tätä edes kattoo :heh:

Mutta en kyllä usko, että Jason selviää ees kolmen joukkoon.
Vahva usko on, että David Cook on kahden parhaan joukossa.

Ja sitten kolmas vois olla vaikka Brooke. Kaipa siellä yks nainenkin pitää olla :joojoo:

Eihän David Cook tosiaankaan tarvi voittoa. Nytkin varmaan levy-yhtiöt jo kuola valuen odottavat, että koska se tippuu jotta pääsevät nappaamaan sen :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

David A on munkin ykkösarvaus voittajaksi. Jason on aika yksipuolinen, mutta niin syötävän soma, että saattaa hyvinkin kivuta kärkikaksikkoon. Sama koskee myös Brookea, mutten usko molempien olevan kärkikolmikossa. Joten siellä voi olla myös David C. Muiden pärjäämiseen ihan loppukahinoihin en jaksa uskoa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä perustan tän oletuksen puhtaasti faktoihin :heh:
Davidit on ainoat, joista kumpikaan ei ole vielä koskaan ollut kolmen viimeisen joukossa. :heh:
Jos eivät sitten tänään joudu? :eeek: No vissiin joutuvat. :draamaa:
Jos David Cook on tänäpä kolmen viimeisen joukossa eilisen vedon jälkeen, niin syön vanhat villasukkani :heh:

Kaikki muut on siellä vierailleet vähintään kerran. Kristy ja Syesha jo niin useasti, että pakko aatella, että jossain vaiheessa se tie on noustava pystyyn. Toivottavasti Kristyllä tänään :pliis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja zomg. »

David A. taitaa voittaa munkin mielestä. Onhan se huippuhyvä. Paras tilanne itseasiassa voisikin olla se, että Davidit on finaalissa, ja nuorempi David voittaa. Tällöin viimeistään molemmille ura luvassa, vaikka kyllä se levytyssopimus taitais vähemmälläkin irrota. Toivottavasti pikku-David saa hyviä biisejä, joissa sitä ääntä saisi käyttääkin.

Davidit ja Jason oli tosi hyviä eilen. Se raitapaitainen mies, jota näytettiin useasti Cookin esityksen aikana, oli sen aivosyöpää sairastava veli. :lohduton: Hoitohenkilökunnan kanssa matkasi varta vasten katsomaan veljensä esitystä. Ei ihme että oli kyyneleet silmissä Davidilla, ja mieli aikaisemmin muualla.

Aika paljon draamaa ollut tässä Davidin idol-matkassa. Mutta toivottavasti pärjää kuitenkin, mieluiten sitä noista kuuntelisi jatkossa. :)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:Mä perustan tän oletuksen puhtaasti faktoihin :heh:
Davidit on ainoat, joista kumpikaan ei ole vielä koskaan ollut kolmen viimeisen joukossa. :heh:
Niin, mutta pitää muistaa miten kävi Michaelille :lohduton: . No, ehkäpä samaa vahinkoa ei käy toiste. Mun on vieläkin niin ikävä Michaelia, oli mun ykkössuosikki :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Niin, mutta pitää muistaa miten kävi Michaelille :lohduton: . No, ehkäpä samaa vahinkoa ei käy toiste. Mun on vieläkin niin ikävä Michaelia, oli mun ykkössuosikki :ihana: .
Mä olen pohtinut, miksi Michael putosi....
Se ei ollut tarpeeksi monen ykkössuosikki! :draamaa: :heh:

Monet jotka pitää Michaelista pitivät varmaan David Cookista enemmän. :heh:
Kuten minä :tapu:

Michael ei missään vaiheessa tehnyt sellasta säväytystä kuin mitä David Archuleta teki koelauluissa ja sitten Hollywood-viikolla "Heaven"lla tai mitä David Cook teki "Hello" -esityksellä ja sitten löi viimeistään itsensä läpi "Billie Jean" vedolla. Noi on esityksiä, joista koko kansa kohisee. Michaelissa ei ollut sitä JUTTUA mikä tekisi siitä niin hyvän, että se olisi SUURI KANSANSUOSIKKI! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun mielestä Michaelissa oli kyllä vaikka kuinka monta juttua :vonkaus: :kups: minkä takia se oli just mun ykkössuosikki. Ja kyllähän se lauloikin tosi hyvin :heh: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Joo joo, lauloi lauloi. Siitä ulkonäöstä mä en vaan koskaan innostunut :shock:
Mutta kun.... siis niinku..... kylhän sä tiedät..... ei vaan ollut sitä JUTTUA mikä ois tehnyt siitä jonkun jakson omaperäisimmän ja parhaimman. Herkkyys tulkinnoissa, uskallus.... joku vaan puuttui, tiätsä :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

zomg. kirjoitti:Se raitapaitainen mies, jota näytettiin useasti Cookin esityksen aikana, oli sen aivosyöpää sairastava veli. :lohduton: Hoitohenkilökunnan kanssa matkasi varta vasten katsomaan veljensä esitystä. Ei ihme että oli kyyneleet silmissä Davidilla, ja mieli aikaisemmin muualla.
:eiei: :eiei: NO APUA!! Ei varmaan ole helppoa keskittyä kisaan, jos oma veli on noin vakavasti sairas :lohduton:

Mä muuten kiinnitin huomiota muutama viikko sitten Davidin ranteessa näkyvään oranssiseen rannekoruun.
Se jossain jaksossa laitto sen sormiensa ympärille ja näytti kameralle. Aattelin, että tossa on nyt joku sanoma. Ja joku sitten opiskelutovereista sano, että siinä lukee jonkun syöpää sairastavan tytön nimi. Ilmeisesti saanut sen joltain toimittajalta jonka tytär sairastaa syöpää!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Ihmettelin kanssa sitä rannenauhaa, ai tollanen tarina siinä taustalla.

Dolly Parton- viikollahan David kiidätettiin sairaalaan kun sydän kävi ylikierroksilla ja verenpaine oli korkea. :draamaa: Ei suostunut lähtemään ennen esitystä, vasta ohjelman jälkeen sitten. Ja tuonkin osasyynä saattoi kuulemma olla stressi veljen tilan huonontumisesta. :( Ihan hyvin veti Little Sparrowin kuitenkin.

David Archuletan ekan finaaliesityksen sössimisen taustalla oli taas kuulemma sen isä, joka huusi sille pitkin harjoituksia kun ei tykännyt tms. Ihmekös kun se näyttää aina niin tyytyväiseltä vain jos joku kehuu Davidia. :heh:

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti:... tai mitä David Cook teki "Hello" -esityksellä ja sitten löi viimeistään itsensä läpi "Billie Jean" vedolla. Noi on esityksiä, joista koko kansa kohisee.
Miten mä en edes muista noita esityksiä. :mitvit: Aika unohdettava tyyppi toi David Cook mun mielestä. :joojoo: Semifinaalien alkaessa en olisi edes uskonut sen pääsevän 12 parhaan joukkoon, mut nyt se näyttää porskuttavan puhtaasti finaaliin. :eiei: Toivottavasti ei sentään uhkaa toisen Davidin voittoa. Archuleta on mun mielestä paras mieslaulaja American Idolissa koskaan. :joojoo:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ton Hello-unohduksen voi vielä selittää sillä, että et vain tykkää David Cookista ja olet ns. laittanut korvat kiinni sillon kun se on tullut ruutuun.
Tiedän kyllä, että niin voi tapahtua. Teen itsekin joskus niin, jos en jostain tykkää.
Sitä ikäänkuin kieltäytyy edes uskomasta, että sieltä mitään hyvää voisi tulla!
Toinen vaihtoehto on tietysti se, että et vain ole katsonut kyseistä jaksoa :draamaa:

Mutta ihminen, joka EI MUISTA Billie Jean esitystä, on joko seonnut tai muuten vaan päästänsä vialla :rofl: Kyseessä kuitenkin tämän kauden UPEIN tulkinta ja versiointi kyseisestä kappaleesta!!! :kups:
Unohdettavaa David Cookista ei siis saa mitenkään. AINOA porukasta, joka uskaltaa ottaa todellisia riskejä lauluvalintojensa kanssa, eikä aina vain hempeile jotain ennalta-arvattavaa balladia kuten David Archuleta :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Minäkin olen seurannut ensimmäistä kertaa enemmän Ameriican Idoleita. David Cook ja Jason Castro ovat lemppareita ja kolmas suokkari jäljelle jääneistä on sitten Brooke. Toista Davidia en oikein voi kuvitella jostain syystä ainakaan pitkän linjan idolina vaikka onkin herttainen tapaus. Kristystä opin hieman pitämään nyt viimeisissä jaksoissa. Syesha laulaa hyvin, mutta on myös minun mielestä persoonaton.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Mä oon jotenkin kyllästynyt tähän. Brooke ja Carly olivat mun suosikkejani, mutta niiden viimeaikaiset esitykset on ollut aika tylsiä. :/

Kai David Cook tän sit voittaa. Ihan kiva artisti, vaikka en kyllä muista yhtään sen esitystä, vaikka jokaisen Idol-jakson oon kokonaan katsonut. :puna: Mä muistan kyllä mitä sillä on ollut päällä, mutta lauluista ei tietoakaan. :heh:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Tääkin tykkää David Cookista! :ihana:
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

male kirjoitti:Kai David Cook tän sit voittaa.
Voi kun voittaskin. David Cook on oikeasti ENSIMMÄINEN varteenotettava American Idol -kisaaja, jonka tulevan levyn mä voisin kuvitella ostavani. Mä sitten rakastan sitä sen ääntä! :ihana:
Ihan kiva artisti, vaikka en kyllä muista yhtään sen esitystä, vaikka jokaisen Idol-jakson oon kokonaan katsonut. :puna: Mä muistan kyllä mitä sillä on ollut päällä, mutta lauluista ei tietoakaan. :heh:
Ihan vaan mielenkiinnosta, että muistatkos montakin esitystä noilta muilta, että mitä ne on laulaneet? :roll:
Aattelin vaan, että jos noin herkästi pystyy unohtamaan DAVIDin muutamat veret seisauttavat esityksen, niin ei sitten voi paljon muutakaan muistaa :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Kyllä mä muistan jokaiselta vähintään yhden biisin, mutta Davidilta en yhtään. :roll: Ehkä syynä on ollut biisivalinnat, sen esittämät laulut ei oo ollut mulle ihan tutuimpia. Esim. Let it be on niin tuttu biisi, että Brooken esitys siitä jäi helposti mieleen.

Ei oo mun vereni seisahtunut. :eiei:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

male kirjoitti:Kyllä mä muistan jokaiselta vähintään yhden biisin, mutta Davidilta en yhtään. :roll: Ehkä syynä on ollut biisivalinnat, sen esittämät laulut ei oo ollut mulle ihan tutuimpia. Esim. Let it be on niin tuttu biisi, että Brooken esitys siitä jäi helposti mieleen.

Ei oo mun vereni seisahtunut. :eiei:
Joo, mä ymmärrän kyllä hyvin, että Lionel Richien "Hello"
ja varsinkin Michael Jacksonin "Billie Jean" on kauheen tuntemattomia biisejä!! :shock: :shock: :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

male kirjoitti:Kyllä mä muistan jokaiselta vähintään yhden biisin, mutta Davidilta en yhtään. :roll:
Mä muistan Davidilta ainoastaan ne biisit mita se on muistanut parissa uusimmassa jaksossa. AI niin, ja jossain semifinaalissa se taisi laulaa Happy Togetherin. Siinä on oikeesti kaikki ne esitykset, jotka mä pystyn siltä muistamaan. Kaikilta muilta osaan kyllä nimetä huomattavasti enemmän kappaleita, joita ne on laulaneet. Jotenkin toi David vaan on niin harmaanbeige, ettei se äänineen jää millään mun mieleeni. :miettii: Enkä pysty käsittämään sen suurta suosiota millään. Toivottavasti kuitenkin tekee Daughtryt ja putoaa yllättäen ennen finaaleita.
gentedimare kirjoitti:Tosin sitä ääntä emme ole kuulleet moneen moneen moneen vuoteen. Kun on mennyt amerikkalaiseen tapaan Mariahinkin "laulu" ulinaksi ja kiljumiseksi. Toista se oli silloin 90-luvulla kun nainen vielä LAULOI!!
Kyllä mun mielestä Mariah vetää edelleen ihan loistavasti. Parin vuoden takaisessa Live 8 -konsertissa esitetty We Belong Together oli ihan mielettömän hyvä. Tykkäsin erittäin paljon myös hänen esiintymisestään American Idolin tuloslähetyksessä. Bye Bye on todella hieno biisi muutenkin. Niin kuin on koko E=MC2 levy. :ihana:

Jordin Sparksin ja Chris Brownin duetto No Air on noussut Suomen latauslistalla sijalle 24. Jenkkien Billboardilla se on vielä kolmannella sijalla, vaikka se on keikkunut sillä listalla jo vaikka kuinka pitkään. Varmaan molempiin sijoituksiin vaikuttaa jonkun verran esiintyminen American Idolin tuloslähetyksessä. No Airin ansioista Jordinin levy on myös säästynyt niin pahalta floppaamiselta kuin mitä ensimmäisien viikkojen perusteella voitiin odottaa. Tällä hetkellä näyttää melko varmalta, että Jordin tulee esikoislevyllään myymään paremmin kuin Taylor Hicks, joten suurinta Ai-voittaja floppaajaa hänestä ei ainakaan tule. :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:Jotenkin toi David vaan on niin harmaanbeige, ettei se äänineen jää millään mun mieleeni. :miettii: Enkä pysty käsittämään sen suurta suosiota millään. Toivottavasti kuitenkin tekee Daughtryt ja putoaa yllättäen ennen finaaleita.
Harmaanbeigee on kyllä ihan huvittava sana kuvaamaan juuri DAVIDIA!!!
Siis kisaajaa joka todellakin ottaa riskejä, ei mene siitä mistä aita on matalin ja kaiken lisäksi on OIKEASTI todella hyvä laulaja. :joojoo:

Mutta jokaisella saa olla omat mielipiteet. Vaikka pikkuDavidista kovasti tykkäänkin, niin musta se on mennyt harmaaksi. Siis joka jaksossa tietää mitä sielä tulee, hempeesti ja hyvin laulettua poikabändikamaa. Mutta tokihan teineillekin on oltava se oma suosikkinsa. :joojoo:
Kyllä mun mielestä Mariah vetää edelleen ihan loistavasti. Parin vuoden takaisessa Live 8 -konsertissa esitetty We Belong Together oli ihan mielettömän hyvä. Tykkäsin erittäin paljon myös hänen esiintymisestään American Idolin tuloslähetyksessä. Bye Bye on todella hieno biisi muutenkin. Niin kuin on koko E=MC2 levy. :ihana:
Joo silloin kun se laulaa. Mutta kun mä en ole koskaan digannut tuosta nykytyylistä jossa ulistaan ja huokaillaan. Mariahilla kun kuitenkin sitä äänivaraa on ja se oikeesti OSAA laulaa todella hyvin, sillon kun se laulaa. Mutta onko pakko huutaa ja ulvoa, kun kaikki jo tietää, että se osaa sen. Ei sitä tarttis joka biisissä esitellä :draamaa:

Mä en pidä tästä tyylistä mistä silmät ummessa huudetaan ja ulvotaa toinen käsi korvan vieressä
oooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...............
juuuuujuuuujuuujeeeeeeeeeeeeeeeeeAAAAAAAAAAAAAAAAAH
uhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh uh uh uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuHHHH!!!

Ja mitä enemmän huutaa,
niin sitä enemmän amerikkalainen yleisö huutaa ja kiljuu mukana. :eiei:
Kun vois vaan laulaa sillä upealla äänellä!
Tällä hetkellä näyttää melko varmalta, että Jordin tulee esikoislevyllään myymään paremmin kuin Taylor Hicks, joten suurinta Ai-voittaja floppaajaa hänestä ei ainakaan tule. :peukku:
Onkohan Taylor se suurin voittajafloppi? Ja sen kauden kakkonen Katherinekin sai potkut levy-yhtiöstään, eikö? Joten olipa hyvät valinnat sinä vuonna! :shock: Onneksi siltä kaudelta sitten jäi sentään Chris!!! :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti:Onkohan Taylor se suurin voittajafloppi? Ja sen kauden kakkonen Katherinekin sai potkut levy-yhtiöstään, eikö? Joten olipa hyvät valinnat sinä vuonna! :shock: Onneksi siltä kaudelta sitten jäi sentään Chris!!! :peukku:
On se. :joojoo: Kaikki voittajat ennen Tayloria saivat esikoisellaan myytyä ainakin miljoona levyä. Taylorin myynti taisi jäädä suunnilleen 700 000 kopioon, jonka Jordinin pitäisi muutaman viikon päästä ohittaa. Kakkoseksi tulleissa on kyllä huomattavasti pahemmin flopanneita kuin Katharine. Itse asiassa taitaa olla niin, että Katharine on kolmanneksi eniten myynyt AI-kakkonen Clay Aikenin ja Bo Bicen jälkeen. Toiseksi eniten levyjä tuolta viidenneltä kaudelta on muuten myynyt ihana Kellie Pickler. :hihi: Jos levynmyyntien perusteella arvioidaan kausien tasoa, niin viime kausi oli selvästi heikoin ja kolmas kausi "hyvänä" kakkosena.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Saako tänne kommentoida? :mitvit: :hiips:

Mielestäni on tosi pinnallista katsoa vain jotain levymyyntilukuja ja sillä perusteella määrittää parhaita idoleita! Tuossa on myös sellainen olennaisesti vertailua vaikeuttava seikka, että tiettyjä genrejä edustavat artistit nyt vaan myy väistämättä enemmän.
Taylor on kuitenkin niitä harvoja American Idol-kilpailijoita, joiden musiikki & levyt kiinnostaa vielä sittenkin, kun muiden voittajien levyt on iät ajat sitten kuskattu divariin tai kaatikselle! :peukku:

Muistan kyllä David Cookin 'Hello'-esityksen -en tosin missään positiivisessa valossa. :roll: Silti äimistelen kyllä minäkin, jos tuon mainitun kaverin näkee "harmaanbeigenä". :shock: Kieltämättä versiointinsa ovat olleet rohkeita ja väliin tosi onnistuneitakin. Ja eipä noin omahyväisen reteetä kilpailijaa ole varmaan American Idolissakaan aiemmin nähty! :mrgreen:

Huusi ja kiljuihan Mariah uran alkuaikoinaan melkoisesti? :raaps: Minun mielestäni hänen nykyisessä urassaan mättää se, että biisit on ihan olemattomia ja suurella osalla niistä ääneen pääsee myös jotkut räppijätkät! :nohyi:
(Videot on kyllä ollut viime vuosina parempia kuin alkuaikoina! :-* :cool: )
Viimeksi muokannut Ihme_Mies, 28 Huhti 2008, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Lukittu