Naisartistit 4ever!

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Naisartistit rokkaa!!!

Äänestys on voimassa 09 Syys 2038, 04:13 asti

No eikä rokkaa
8
11%
No rokkaa ne
63
89%
 
Ääniä yhteensä: 71

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Barbarella

Viesti Kirjoittaja Nata »

Marjukka kirjoitti:Samoin kuuntelin äsken Kova kingi sä oot. Miksei kukaan siitäkään ole älähtänyt, että se intro on ihan hävytön ABBA-varkaus? Vaikka ei se mitään...
Ei minulle kyllä ABBA tuosta tule mieleen. Biisin kertosäehän on yksi yhteen Barbarellan ainoaksi jääneen hitin Sucker for Your Love'in kanssa. Muistaako kukaan Barbarellaa vielä...
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Barbarella oli aikoinaan kova sana

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Nata kirjoitti:Ei minulle kyllä ABBA tuosta tule mieleen. Biisin kertosäehän on yksi yhteen Barbarellan ainoaksi jääneen hitin Sucker for Your Love'in kanssa. Muistaako kukaan Barbarellaa vielä...
Kiitti vain. Nyt alkoi Sucker for your love kaikua päässäni, ja merkit viittaisivat siihen ettei se sieltä ihan heti katoa. Mistähän ihmeen muistivarastosta sekin esiin kaivautui? Eli kyllä, itse ainakin muistan Barbarellan, oli sellainen tähdenlento yläasteajoiltani.

Pitääkin joskus kaivaa esiin vanha Sekalaista-kokoelmani, eli kaikki ne kasetit joille silloin äänittelin musiikkia radiosta. Todennäkäisesti tuokin biisi niiltä nauhoilta löytyy.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Nata: en tarkoittanutkaan kertsiä, vaan ainoastaan sitä pikku koukkua introssa, se on pöllitty suoraan Gimme Gimme Gimmen introsta.

Barbarellan tätsyt muistan, musiikki onneksi unhottunut! Mutta jos nyt alan tässä googlettamatta laskeskelemaan, niin kyllä Jontsu lauloi kovasta kingistä ennen kuin Barbarellaa meillä tiedettiin. Ellei se heidän suckerinsa ole sitten joku coveri.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Olen muuten oikeassa tuon ajoituksen kanssa, Marjukka. Barbarella oli pinnalla yläasteaikoinani elikkäs noin vuonna -89, Jonna taas oli ala-aste kamaa (-83/-84).

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä kuuntelin yläasteiässä paljon teknopoppia, ja minulla on edelleen tallessa yksi teknopop-kokoelma (oisko Techno & Dance 3 tai Dance 2 Dance 3 tai jotain vastaavaa), jossa on Barbarellan biisi Every Shade of Blue! :shock: Kokoelma on julkaistu vuonna 1995.

EDIT: eiku hitto, se olikin Bananarama :lol: :oops: Mutta pidin kyllä kovasti Barbarellasta ala-asteella :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Bananaraman suurimmista hiteistä kerätty kokoelma on minulla vieläkin aktiivisoitossa :oops: .

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minäkin itse asiassa pidin kovasti tästä Bananaraman biisistä... en vain ole kuullut sitä vuosiin! Pitänee etsiä se jostain ja kokeilla, vieläkö maistuu ;)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Nata »

ZetZet kirjoitti:Olen muuten oikeassa tuon ajoituksen kanssa, Marjukka. Barbarella oli pinnalla yläasteaikoinani elikkäs noin vuonna -89, Jonna taas oli ala-aste kamaa (-83/-84).
Elikkäs Barbarella plagioi meidän Jonnaa eikä Jonna Barbarellaa! :smile-l:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Täältä on unohdettu ainakin kolme tärkeää:

- Nadi
- TerMari
- Salla

:!:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Nata kirjoitti:
ZetZet kirjoitti:Olen muuten oikeassa tuon ajoituksen kanssa, Marjukka. Barbarella oli pinnalla yläasteaikoinani elikkäs noin vuonna -89, Jonna taas oli ala-aste kamaa (-83/-84).
Elikkäs Barbarella plagioi meidän Jonnaa eikä Jonna Barbarellaa! :smile-l:
No niinhän mäkin juuri viestissäni sanoin, että kyllä Jonna lauloi kingistä ennen kuin hollannittaret tulivat tietoisuuteemme (Hollannistahan Barbarella kai ponnisti?) Mutta ei kai Zeta sillä sanonutkaan, että mie olisin väittänyt muuta...

Barbarella oli kyllä taas niitä kokoonpanoja, joita ei kuunnellut maailmalla kukaan, mutta Suomessa jossain Persjärven juhannusjuhlilla ne vetivät yleisöä :)

Bananaraman levyä itsekin kuuntelen edelleen!
Nyt olen imuroinut netistä myös Mel&Kimin tuotantoa. Muistatteko Applebyn sisarukset? Ihanaa Stock-Aitken-Waterman -kitschiä :)
Viimeksi muokannut Marjukka, 07 Touko 2004, 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Bananaramahan on aivan loistava, käryyttelin itselleni juuri vanhoja videoitaan internetistä ja jo oli bileet. :) Jokaisesta banskujen biisistä tuppaa tulemaan mieleen vanhat missikisat, kun ainakin yhteen aikaan kun kersana Miss Universumeja tuijoteltiin niin semifinalistit kuulutettiin lavalle vuosi toisensa jälkeen Bananaraman intron tahtiin.

-Ja Barbarellan parhaat (?) on mökkitavaraa. Sinne olen keräillyt poppeja jotka muuten saattaisivat aiheuttaa ahdistusta. Mattopyykillä on niin Fata Morgana -fiilis ollut jottei mitään väliä. Eikös ne esiintyneet joissain meidän kasarikarsinnoissa ulkomaisina "tähtivieraina"?
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Marjukka kirjoitti:No niinhän mäkin juuri viestissäni sanoin, että kyllä Jonna lauloi kingistä ennen kuin hollannittaret tulivat tietoisuuteemme (Hollannistahan Barbarella kai ponnisti?) Mutta ei kai Zeta sillä sanonutkaan, että mie olisin väittänyt muuta...
Tämä räpälöitsijä teki vain kirjoitusvirheen - tarkoitukseni oli nimittäin kehua että sinä olit oikeassa. :oops: Sen siitä saa kun ei tarkistele näitä etukäteen, vaan napauttaa liian nopeasti menemään.


Ja niin, Mel & Kim ovat myös taattua nostalgiakamaa. Erityisesti Repspectable on yhä loistava biisi!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mikkelsson kirjoitti:-Ja Barbarellan parhaat (?) on mökkitavaraa. Sinne olen keräillyt poppeja jotka muuten saattaisivat aiheuttaa ahdistusta. Mattopyykillä on niin Fata Morgana -fiilis ollut jottei mitään väliä. Eikös ne esiintyneet joissain meidän kasarikarsinnoissa ulkomaisina "tähtivieraina"?
Fata Morganahan se oli! Minä tässä olen koko aamupäivän yrittönyt muistella, mikäs se olikaan se toinen Barbarellan hitti, enkä saanut nimeä päähäni. Ainoa mieleen tullut oli Jimmy Dean -renkutus, mutta sehän taisi olla Trollin hitti se.

Ja nyt kun näistä muinaisista tähdenlennoista on ollut niin kovasti puhetta, niin lisätäänpä listaan vielä Ankie Bagger - kuka muu muista moisen suuruuden?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Suoraan En dag -taustakööristä. Tottakai muistetaan. Where were you last night ja People say (it's in the air) olivat isoja hittejä ainakin meillä maalla.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

ZetZet kirjoitti: Fata Morganahan se oli! Minä tässä olen koko aamupäivän yrittönyt muistella, mikäs se olikaan se toinen Barbarellan hitti, enkä saanut nimeä päähäni.
Mä muistan sellaisen kaamean Barbarella-renkutuksen, joka meni näin: "we cheer you up, we cheer you up, we cheer you up in the pin-up club" tai jotain sinnepäin, kamalaa että muistan tämän vieläkin. Sen ne taisivat esittää just jossain missikisassa artistivieraana (vai mitä sanoo missiasiantuntijamme Gente?) Hupaisaa, että tämä nyt meni Barbarellan muisteluksi.

Muistellaan myös yhden hitin ihme -Whigfieldiä, Saturday Night oli ihan loistava yksittäinen hömppähelmi :)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Whigfieldin Saturday Night kuuluu kyllä minullakin listalle "Elämää pienempien naisartistien kuolemattomia renkutuksia"!

Whigfieldistä mieleeni on jäänyt myös yksi kummallisimpia näkemiäni lehtijuttuja. Neitokainen heitti keikan Suomessa, muistaakseni Vaasan Rantarockissa, ja hyppäsi keikkansa jälkeen benji-hypyn. "Whigfield sai hypätessään orgasmin", kirkuivat laatulehti Seiskan otsikot seuraavalla viikolla...

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Unna »

Ostin Whigfieldin kasetin Saturday Night-hitin aikoihin ja kuuntelin sitä yhden kesän ajan. Sen koommin en ole tuota kasettia soittimeen laittanut.

Trollin CD:kin minulla on, mutta en ole sitäkään kuunnellut ala-asteen alkuaikojen jälkeen. Put Your Hands in the Air oli muinoin yksi lempibiiseistäni. :)

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Fata Morgana ja Trollit

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Marjukka kirjoitti:
ZetZet kirjoitti: Fata Morganahan se oli! Minä tässä olen koko aamupäivän yrittönyt muistella, mikäs se olikaan se toinen Barbarellan hitti, enkä saanut nimeä päähäni.
Mä muistan sellaisen kaamean Barbarella-renkutuksen, joka meni näin: "we cheer you up, we cheer you up, we cheer you up in the pin-up club" tai jotain sinnepäin, kamalaa että muistan tämän vieläkin. Sen ne taisivat esittää just jossain missikisassa artistivieraana (vai mitä sanoo missiasiantuntijamme Gente?) Hupaisaa, että tämä nyt meni Barbarellan muisteluksi.

Muistellaan myös yhden hitin ihme -Whigfieldiä, Saturday Night oli ihan loistava yksittäinen hömppähelmi :)
Hmm... En ole kuullut Barbarellan biisiä tuolla nimellä, mutta Ofra Hazan "Deser winds" levyltä löytyy saman niminen biisi, mutta ei taida iskeä Barbarella genreen (ÄÄK! Unohdinko listalta Ofran?). Myös Dana Internationalin ekalla levyllä on "Fata Morgana", mutta ehkei rellat coveria siitäkään tehneet. Eikä Danan biisillä ole yhteyksiä Ofrankaan kipaleeseen vaikka samassa maassa hoilasivat. Kun Ofra tilitti äidistään, niin Dana kertoi olevansa neitsyt ja huora- Fata Morgana lal lal laa :wink: Miksihän Danaa ei julkaista enää Suomessa? Tilasin vanhat ja uudet levyt ulkomailta ja kyllä hyvin jytää, ihme homma.

Muistan tuon Troll yhtyeen. Ystäväni harrasti tanssia ja osti kaikki ajan uudet jumputukset extended mix 12" versioina :shock: Muistaako kukaan muita myöhempiä hetken tähtiä kuten Me & My ja Shampoo? Eikä Whiggis ollut yhden hitin ihme (hänellä on muuten täällä kokoelmissaan Marjukan lahjoittama Saturday night cd-single :wink: ). When I think of you ja Sexy eyes soivat ihan kiitettävästi myös. Oli hauskaa ostaa Kylien kokelma nyt kun täti on taas in. Tuplalla mukana remix cd. Stock Aitken Waterman 12" mix I should be so Lucky biisistä tuo nostalgian kyyneleet silmiin. :alien:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mikkelsson, en tiedä viittasitko viimeisellä kommentilla Ankie Baggeriin - loistava artisti muuten - vai Herreysien poikiin, mutta People Say It's in tie air on kyllä Herreysien biisi tai sit niitä on kaksi samannimistä... Alunperin Varje liten droppe regn...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Juu, ihan sama biisi on kyseessä. Ankie tekee sen vain aerobicimmalla kompilla. :)
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Violette »

WHIGFIELD! Wöhöy! Musta kyllä Another Day oli kanssa ihan loistava kappale :lol: Ja entäs sitten saman aikakauden Pandoran tuotokset? Siinä vasta laadukasta eurodancepoppia!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

1. Kaija Koo
2. Kaija Koo
3. Kaija Koo

:D

1. Shania Twain
2. Madonna
3. Shania Twain
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mikkelsson kirjoitti: Jokaisesta banskujen biisistä tuppaa tulemaan mieleen vanhat missikisat, kun ainakin yhteen aikaan kun kersana Miss Universumeja tuijoteltiin niin semifinalistit kuulutettiin lavalle vuosi toisensa jälkeen Bananaraman intron tahtiin.
Juu, tehosoitossa silloin oli..... I Heard A Rumour, Love In The First Degree ja I Can't Help It

IHANA BANANARAMA! :D

Ihana Anki Bakkerin Where Were You Last Night

Ja Barbarella.... Siis se niitten levy on mun IHKA ensimmäinen CD-levy jonka olen ostanut. Sil on tunnearvoo! Ja käviväthän hollannittaret myös Suomen viisukarsinnassa 1990 esiintymässä! :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Muistaako joku Spagnan?? Call Me ja I Wanna Be Your Wife.....

Taylor Deanin ainakin muistatte, Tell It To My Heart

Sinitta? Toy Boy, G.T.O, Cross My Broken Heart.....

Kim Wilde.... Kids In America, You Came

Ihania 80-luvun hömppäbiisejä!

Ja ei sovi unohtaa Kylie Minogueta! :D
Ihana I Should Be So Lucky, Got To Be Certain.....
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Marjukka kirjoitti:Mä muistan sellaisen kaamean Barbarella-renkutuksen, joka meni näin: "we cheer you up, we cheer you up, we cheer you up in the pin-up club" tai jotain sinnepäin, kamalaa että muistan tämän vieläkin. Sen ne taisivat esittää just jossain missikisassa artistivieraana (vai mitä sanoo missiasiantuntijamme Gente?) Hupaisaa, että tämä nyt meni Barbarellan muisteluksi.
Ei nää neidit missikisoissa olleet.... Kun siellä Euroviisuissa 1990! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

gentedimare kirjoitti:
Mikkelsson kirjoitti: Jokaisesta banskujen biisistä tuppaa tulemaan mieleen vanhat missikisat, kun ainakin yhteen aikaan kun kersana Miss Universumeja tuijoteltiin niin semifinalistit kuulutettiin lavalle vuosi toisensa jälkeen Bananaraman intron tahtiin.
Juu, tehosoitossa silloin oli..... I Heard A Rumour, Love In The First Degree ja I Can't Help It

IHANA BANANARAMA! :D

Ihana Anki Bakkerin Where Were You Last Night

Ja Barbarella.... Siis se niitten levy on mun IHKA ensimmäinen CD-levy jonka olen ostanut. Sil on tunnearvoo! Ja käviväthän hollannittaret myös Suomen viisukarsinnassa 1990 esiintymässä! :)
Ja muistan sen Banskujen videon tuohon I heard a rumour, näyttivät pikkupöksypyllyjään cancan hameiden alta ;-) Banskujen paras ja erikoisin levy oli "True confessions", olisikohan ollut eka levy? Lempparini oli "Do not destroy" ja tietty iki-ihana Venus!
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

gentedimare kirjoitti:Muistaako joku Spagnan?? Call Me ja I Wanna Be Your Wife.....

Taylor Deanin ainakin muistatte, Tell It To My Heart

Sinitta? Toy Boy, G.T.O, Cross My Broken Heart.....

Kim Wilde.... Kids In America, You Came

Ihania 80-luvun hömppäbiisejä!

Ja ei sovi unohtaa Kylie Minogueta! :D
Ihana I Should Be So Lucky, Got To Be Certain.....
Tuota... Taylor DAYNE. Ja hänellä oli monia hittejä, itseasiassa toka levy vasta hyvä olikin, siinä hittejä "With every beat of my heart", "Heart of stone" ja "Up all night" ja "I`ll be your shoulder".

Sinitta... No öh, se I don`t believe in miracles sytytti hetken, muuten ei. Boytoy vyö oli kopioitu Madonnalta, siitä nolla pointsia heti.

Kim Wilde, parhaita olivat "House of Salome", "Dancing in the dark", "Second time", "Hey mr. heartache", "Love is holy" ja "View from a bridge" ja "Cambodia".

Niin ja Mel & Kim... Nooh, pahin floppi oli, kun Kim teki heti levyn Melin kuoltua maksasyöpään nimeltä G.L.A.D. ja eka sinkkubiisi oli "Don`t worry". No, mä ainakin tykkään sisarestani, joten jos hän kuolisi, niin glad ei olisi ihan heti eka levyn nimi, mutta ehkä heillä oli huonot välit :shock:
Mutta tytsyjen biisit oli kivoja, kuten "Respectable", "FLM" ja "Showing out" mitä pitäisi edelleen soittaa gay diskoissa :wink:

Ja miten niin hömppää??? Hei, ne kävelee nuoruuteni yli!!! :D
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

gentedimare kirjoitti:
Mikkelsson kirjoitti: Jokaisesta banskujen biisistä tuppaa tulemaan mieleen vanhat missikisat, kun ainakin yhteen aikaan kun kersana Miss Universumeja tuijoteltiin niin semifinalistit kuulutettiin lavalle vuosi toisensa jälkeen Bananaraman intron tahtiin.
Juu, tehosoitossa silloin oli..... I Heard A Rumour, Love In The First Degree ja I Can't Help It

IHANA BANANARAMA! :D

Ihana Anki Bakkerin Where Were You Last Night

Ja Barbarella.... Siis se niitten levy on mun IHKA ensimmäinen CD-levy jonka olen ostanut. Sil on tunnearvoo! Ja käviväthän hollannittaret myös Suomen viisukarsinnassa 1990 esiintymässä! :)
Ja miten niin Anki Braggerin??? Sehän on Bonnie Tylerin vanha biisi. Hyvä biisi yhtä kaikki :wink:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Uusia tuulia

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Hei kaverit,

Suositelkaa mulle uusia hyviä naisartisteja, sellaisia joiden levyjä saa täältä Suomesta. Kiitos Nata India Bollywood vinkistä, mutta en edes kuuntele, kun tuo polttava asema ei toimi ja harmittaisi vaan kun ei saisi itselle mitään matskua. Oletteko testannut Natacha Atlasta? Eka levy "Diaspora" on todella hyvä. Esim. "Dudem" on loistava! Natachahan on egyptiläistä kuninkaallissukua (kuulemma). Uudemmat levyt on vähän liikaa jopa mun etnokorvalle :wink: Mutta muistutetaan, että Dudem sisältää samplen jostain vanhasta Egypti-hitistä ja se siinä juuri parasta onkin. Natacha vaikutti bändissä Transglobal underground, mutta sekään ei oikein sykähdyttänyt meikäläistä.

Ja Natachan ja Jarren yhteisbiisi "Cést la vie" on kanssa kiva. Vähän aavemainen, mutta sopivan "tekno".

Kuka muistaa muuten Taikapeilin? Marjukka ainakin, kun sen kera toivoi mulle joskus raflassa hyvää synttäriä. DJ oli sitä mieltä, että biisivalinta oli vähintäänkin outo, mitä tämä vihjaakaan... Mutta margeritat oli hyviä ja kivat sessiot muutenkin!

:D
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

A vot me Taikapeili muistetaan. Nythän puolet maagisesta kuvastimesta laulelee Istanbulissakin, jipii.

Mitähän sitä Aurelle suosittelisi, kun olet noihin naisartisteihin niin perehtynyt kuitenkin, että jos jonkun nimen heitän, niin tuttu ja puhkikulunut jo on.

Siipan kautta olen löytänyt Hope Sandoval -nimisen naisen joka oli ennen Mazzy Stars -nimisessä bändissä. Melodista. Sitä löytyy Suomesta.

Pidätkö Kristin Hershistä? Ihastuin 1990-luvulla Michael Stipen kanssa tehtyyn duettoon Your Ghost, mutta olen nyt vasta intoutunut kuuntelemaan enemmän. Sellaista nainen& kitara -musaa.

MTV:llä raikas poikkeus on tällä hetkellä ruotsalainen Marit Bergman, tsekkaa pidätkö, varmaan jo tuttukin. http://maritbergman.bmg.se

Suomalaista: löysin divarista Mamin levyn ja pakkohan se oli ostaa. Mami kai kuitenkin lauloi itse, eikä vain aukonut kuten aikalaisensa Miisa, vaikka "Miisan" levyllä olikin monta hyvää tanssahduspoppia.

Suzanne Vega saisi jo hiljalleen julkaista uutta, alkaa taas olla pari-kolme vuotta edellisestä levystä [-o< Suzannen viimeisin, Songs in Red and Grey, on mulla kuitenkin koko ajan kuuntelussa edelleen, cd-kotelo lojuu pöydällä nytkin.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Lukittu