American Idol 2010

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TUOMIOT:

1. Tim :shock:
- Fine, fine, fine, fine! Mutta ei poika siltikään ole mun suosikkini. Ei yhdellä onnistuneella vedolla kohota mun kokonaiskisan suosikiksi. Mutta tänään Timiltä onnistui kaikki. Oma tulkinta, ei matkimista, ääni toimi. WAY TO GO!

Mutta huomasittehan kaikki Karan kärsivän ilmeen. Täti oli NIIIIIIN vidduuntunut, kun Tim onnistui. Ajatteli varmaan mielessään "OH CRAP, nyt pitää kehua" Tyhmä nainen :ylppis: Ja Simonin kommentti "Olet ottanut neuvoistamme vaarin" sai mut putoamaan sohvalta. Siis anteeksi, mistä neuvoista? Eihän nuo ole tehneet mitään muuta kuin haukkuneet aina niin iloista Timiä :heh: Ja nyt muka Tim oli ottanut neuvoista vaarin. Kyllä Tim onnistui ihan omin avuin, ei tuomarien avulla. Ainiin, ja tietysti Adamin neuvot auttoivat myös, vaikkakin se lopun falsetti jäi tekemättä :heh:

2. Michael
- Koskettava, uskottava ja hyvää laulua

3. Lee
- Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Vielä vähän enemmän ilmettä kasvoihin, kuten jo aikoja sitten peräänkuulutin!

4. Crystal
- Se mitä epäilinkin, on alkanut ärsyttää. Eli Crystal vaan on, en mä mitään superkiljahduksia voi huutaa, kun Crystal vaan on. Tasavahvaa laulua, joo joo blaa blaa. Esittää aina itsensä näköistä musaa, joo joo blaa blaa

5. Casey
- Ihan ok

6. Aaron
- Näki kyllä, että Aaron ei ollut sinut laulun kanssa. Esitys oli kovin väkinäistä

7. Katie
- No jaa, nothing special. Laulaa kuin norjalainen vuonoilla, mutta blaah mikä blaah

8. Siobhan
- Kun en tykkää, niin en tykkää. Edelleen ärsyttää, kun tuomarit (luojan kiitos Simon sentään kuulee oikein), kehuu ilman syytä niitä Siobhanin revitelyjä. HALOO, kai te nyt kuulette, että niissä kiljumisissa ei ole mitään loistavaa, kunhan rääkyy. Kaukana Adam Lambertista :ylppis: Ja nyt Siobhan onnistui totaalisesti tekemään upeasta "Suspicious Minds" kappaleesta lällyballadin :surrur:

9. Andrew
- I have no words, mutta kiva huomata, että Ellen alkaa hieman irtautua Randystä, ja uskalsi olla eri mieltä sen kanssa :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ja mun tuomio tämäniltaisesta:

1. Michael
-Ihan loistava ja koskettava esitys. Tällaisesta Michaelistä minä pidän.

2. Chrystal
-Mielestäni tytön paras esitys koko kisassa. Ok, ei kauheasti uudistu, mutta on vaan niin hyvä. Tykkäsin nyt paljon.

3. Tim
-Oikein hyvä esitys Timiltä. Tällainen tyyli sopii pojalle. Parasta Timiä tähän asti.

4. Lee
-Alan rakastua tähän Herra Huolestuneeseen :mrgreen: . Ääni on niin ihana!

5. Casey
-Voi sua, kaikki muu olisi kohdallaan, mutta kun tarvitsisit ympärillesi sen bändin :hali: . Laulaa ihan hyvin, on niin helkkarin ihanan näköinen, mutta missä se sielu on?

6. Siobhan
-Minä jotenkin tykkäsin esityksestä. Simonin mielestä oli vanhanaikainen, mutta toisaalta, miksi aina pitää tuoda vanha biisi tähän aikaan? No, mitään uutta ei kyllä tässäkään ollut, luultavasti ensi kerralla olen jo kyllästynyt :heh:

7. Katie
-Harmaavarpunen, naapurintyttö, joka ei vaan puhkea kukkaan, ei sitten millään. Kauniisti kyllä laulaa, sääli.

8. Aaron
-Minusta illan pahin epäonnistuminen, vaikka ainakin osa tuomareista tykkäsi, minä en. Tästä ei oikein ole edes mitään sanottavaa. Poika on kyllä söötti.

9. Andrew
-Huoh! Eikö tämä nyt jo voisi tippua :niinpa:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:Ja Simonin kommentti "Olet ottanut neuvoistamme vaarin" sai mut putoamaan sohvalta. Siis anteeksi, mistä neuvoista? Eihän nuo ole tehneet mitään muuta kuin haukkuneet aina niin iloista Timiä :heh: Ja nyt muka Tim oli ottanut neuvoista vaarin. Kyllä Tim onnistui ihan omin avuin, ei tuomarien avulla. Ainiin, ja tietysti Adamin neuvot auttoivat myös, vaikkakin se lopun falsetti jäi tekemättä :heh:
Mä olen tästä tuomaroinnista niin eri mieltä. Minusta se on ollut tällä kaudella niin tasokasta ja mielenkiintoista, että seuraan sarjaa oikeastaan pääasiassa tuomarikommenttien takia. Ne ovat niin linjakkaasti artistin artistista kehitystä tukeviä. Kyllä, kovaa tekstiä tulee välillä, mutta pohjalla on ajatus niistä kisaajista yksilöinä ja niiden artistisesta kehityksestä. Useaan kertaan ne on korostaneet, kuinka tärkeää on löytää se oma linja, artistius. Simonhan sanoi sen erittäin selkokielisesti ja voimakkaasti Crystalille toissa jaksossa että mitä tahansa me sanotaan, älä hukkaa sitä juttua mikä sulla on. Se että ne, jotka eivät vielä tiedä mitä ovat saavat ristiriitaisempia viestejä on ihan arkipäivää tuollaisessa tilanteessa, kun yritetään auttaa. Ne on ehdotuksia siitä mihin suntaan voisi katsella, mutta eihän sitä oam itsen löytämistä voi oikein toisen puolesta tehdä. Timkin on huidellut siellä sun täällä omituisine sovituksineen, mutta nyt on jo kahdessa jaksossa näyttänyt linjakkaalle - ja heti sitä on kehuttu

Ihan poissa on sellainen sekametelisoppa-yritys, mitä esim. Suomen Idolsissa harjoitettiin. Yhtäkään sellaista artistia, jolla on käsitys siitä mitä ne on, mitä haluaa tehdä ei ole usutettu niissä jaksoissa mitä oon nähnyt pois siitä omasta jutusta. Casey Jamesille ei todellakaan hoeta että "aina sitä bluesrokkia" kuten Ari Koivuselle "aina sitä heviä, laula iskelmää". Se näkemyksen säilyttäminen nimittäin on eri asia kuin pois omalta mukavuusalueelta usuttaminen. Ne mukavuusrajat kun voi, ja pitää, rikkoa ihan oman artistiuden sisälläkin, sitä hukkaamatta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:Mä olen tästä tuomaroinnista niin eri mieltä.
Se on tullut selväksi :surrur:
Kuten varmasti myös se, että olen kanssasi eri mieltä :heh:
Vaikka sä kuinka hienosti ja perusteellisesti perustelisit näkemyksesi, niin mä en koskaan tule olemaan sun kanssa sama mieltä tästä asiasta! Kuten olen sanonut, tuomarointi on tällä kaudella ollut superboringia ja tylsää. Vaikka tämä on laulukilpailu, niin tämä on myös VIIHDEohjelma. Ja yksi osa viihdeohjelman tekoa on onnistuneet tuomarivalinnat,heidän keskinäinen kemiansa. Juontaja, kilpailijat on tietenkin osa kokonaisuutta.

Edelleenkin tuomarit on selvästi antaneet sitä "rakentavaa kritiikkiä" vain ja ainoastaan niille, joista ovat tykänneet. Crystalin kehuvat viikko toisensa jälkeen maasta taivaisiin ja ehdottelevat hänelle erilaisia juttuja, perustelevat näkemyksiään. Samoin Caseylle, Michaelille..... Mutta EI TIMILLE!!!! EI TODELLAKAAN TIMILLE! Ja believe U ME, olen todellakin seurannut tarkkaan tuomarityöskentelyä Timin kohdalla, johtuen eräästä Timin superfanista :heh:
Ja Simonin kommentti oli naurettava, sillä mitään neuvoja he eivät ole Timille antaneet. Nothing. Ainoastaan haukkuneet. Olet huono, lauloit huonosti, lentelit sinne tänne, olit huono, tylsää, koulumeininkiä. Yhtäkään kertaa he eivät ole ehdottaneet, että mitä he haluaisivat Timin tehdä. Joskus jopa Ryan huomaa tämän ja tulleessaan kilpailijan viereen kysyy vielä tuomareilta, että mitä juuri haukutun kisaajan sitten pitäisi tehdä.... mutta ei koskaan ole Timin puolesta näin tehnyt. Tim ei ole saanut rakentavaa kritiikkiä osakseen lainkaan. EI LAINKAAN!
Timkin on huidellut siellä sun täällä omituisine sovituksineen, mutta nyt on jo kahdessa jaksossa näyttänyt linjakkaalle - ja heti sitä on kehuttu
Tietenkin on kehuttu, ja ihan syystä. Koska TIM OLI HYVÄ, mutta juuri sitä tarkoitinkin, että Tim onnistui ILMAN tuomarien apua!! Joten Simonin puhe neuvoista vaarin ottamisesta oli ridiculous!! :rofl:
Ihan poissa on sellainen sekametelisoppa-yritys, mitä esim. Suomen Idolsissa harjoitettiin.
Siinäpä se :rofl: Tästä päästään juuri siihen, että onnistuneilla tuomarivalinnoillakin on merkityksensä! Esim. ensimmäisessä Idolsissa onnistuttiin todella hyvin. Neljä totaalisen erilaista tuomaria, jotka täydensivät toisiaan. Xfactorissa puolestaan on epäonnistuttu täysin, tuomarit on naurettavia. Jopa Linda alkaa sortua siihen lapselliseen peliin, mitä Renne ja Gugi harrastaa. Ja sitä olen yrittänyt sanoa, että American Idolissa osansa menestyksellä oli tuomarivalinnat. Anteeksi, että sanon taas sen nimen... Paula, juu juu anna sen Paulan nyt jo levätä rauhassa, kun se ei enää tuomarina ole..... :heh: Noniin, siis Paula, Randy ja Simon loivat yhdessä sen kolmikon toimivuuden. Randy kiinnitti kaiken huomion laulusuoritukseen, Paula oli se kiltti ja Simon se brutaalin suorasanainen. Jokaisella oli oma roolinsa ja se toimi. He täydensivät toisiaan. Ja tiedän, että tarkoitat tuolla sekametelisopalla myös Paulaa :draamaa: Ja olen sen itsekin sanonut, että Paulalta lähti lapasesta välillä oikein kunnolla ja lääkityksensä takia sen oli vaikea joskus saada lauseesta toimivaa, mutta osansa viehätyksellä siinäkin oli. :heh: Tuomareiden kemiat vaan toimivat upeasti. Ja artisti sai jokaiselta tuomarilta jotain hyödyllistä kotiinvietävää. Kyllä vaan sai, jopa siltä Paulalta, joka oli maineettaan selvästi parempi tuomari. Osasi aina asettua artistin puolelle ja näki jos he tarvitsivat jotain positiivista.
Tällä kaudella Simonin suorasanaisuudella ei ole enää ollut edes merkitystä. Kun kolme tuomaria häntä ennen on jo haukkunut jonkun pataluhaksi, niin se on jo ihan sama mitä Simon enää sanoo. Edellisillä kausilla, jos Randy sanoi "I don't know", Paula kehui, niin Simon pääsi näyttämään kärkkään kielensä ja sai osakseen totaalisen huutomyrskyn. Sillä oli merkitystä ja Simon nautti siitä kun pääsi sanomaan "I'm just being honest" tai "Only my opinion". Tällä kaudella ei ole päässyt edes sanomaan moisia lauseitaan :heh: Simoninkin rooli on pienentynyt. Ehkä se on jopa hyväkin asia, että voi sitten iisisti siirtyä sen X Factorinsa pariin ja American Idol voisi vielä menestyä, mitä en silti kyllä usko :roll:

Ja kun kerran tästä tuomaroinnista taas puhutaan, niin sanon taas saman. Nämä neljä ovat papukaijoja :heh:
Muutamaan kertaa lukuunottamatta. Ja varsinkin kolme ekaa..... Niin paljon kuin Ellenistä pidänkin ja nautin sen sanailusta, niin kovin kiinni se tuntuu olevan Randyssä. Jos Randy sanoo, että oli epäpuhdasta laulua, niin Ellen sanoo saman. Jos Randy sanoo, että oli puhdasta laulua niin Ellen sanoo saman. Elleninhän piti tulla tuonne puhumaan tavallisen sohvaperunan suulla, joka ei ymmärrä musiikillisista ansioista mitään, mutta kova tarve silläkin on ollut näyttää, että ei hän ihan tyhmä ole ja kuulee kyllä meneekö nuotilleen vain ei. Joten siinä mielessä on epäonnistunut, vaikka ikävää tämä onkin sanoa, sillä Ellen on oikeasti tosi hauska :joojoo: Ja kun Randy ja Karakin on aina samaa mieltä, niin Kara vaan on turhake. Ei osaa olla niin hauskaa kuin Ellen ja sanoo samat asiat. Ja sitten yrittää vaan sössöttää jotain olematonta musiikillisesta tyylistä ja heittäytymisestä, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Joo joo, tiedetään, tiedetään, sinä jaksat ja pari muuta. :heh: Joten siinä sitten on kolme papukaijaa, jotka joko tyrmäävät tai kehuvat, se vaan on liikaa, se on yksinkertaisesti aivan liikaa!!! :draamaa: Ja kun pahimmassa tapauksessa (lue Timin haukkumisessa) Simonkin vielä liittyy joukkoon, niin kyllä alkaa säälittää kisaajat, joten minä (tiedän, et sinä) vaan kaipaan Paulaa. Ja jopa kehumisetkin on supertylsää näillä neljällä. "olit mielettömän hyvä" sanottuna tylsistyneellä naamalla. OU JEE :roll: Todella kaipaan sitä Paulan suunnatonta iloa ja riemua ja tanssimista. Hän nautti kilpailijoiden onnistumisesta, sen näki sen naamasta kuinka se nauttikaan :ihana:

Mutta tämä taas tässä tällä kertaa. Sun mielestä tuomarointi on onnistunutta, musta ei! Kivaa :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

EDIT: Viestin sisältö tiivistettynä: en osaa olla provosoitumatta, kun nimimerkki gentedimare dissaat AI-tuomaristoa ja erityisesti Karaa mielestäni ihan kohtuuttomasti jatkuvasti (tämä ei kuitenkaan tarkita, ettenkö kunnoittaisi mieleipidettäsi, provsoidun vaan ilmaisemaan oman eriävän näkemykseni). Pidän lisäksi myös Paulasta ja vaikka tämän kauden tuomarointi on minusta parasta mitä olen nähnyt, ei se johdu mielestäni siitä että Paula puuttuu, vaan että tuo nelikko nyt vaan toimii. Sama pidempänä :heh: :
gentedimare kirjoitti:Ja tiedän, että tarkoitat tuolla sekametelisopalla myös Paulaa :draamaa:
(...)
minä (tiedän, et sinä) vaan kaipaan Paulaa. :
Nyt on kyllä niin, että en ajatellut Paulaa yhtään, uskoit tai et, on vaan käynyt erittäin selväksi kuinka sattumanvaraista ja näkemyksetöntä se suomalainen tuomarointi on. En ole näin säännöllisesti muita AI kausia seurannut, ja nyt olen jäänyt koukkuun tuomaroinnin takia. Lisäksi minusta, minkä olen sanonutkin, Paula oli tuomarina hyvä ja kiva. Se että minun mielestäni tämä kausi on toiminut tuomaroinnin osalta parhaiten ei ole kritiikkiä Paulaa kohtaan. Ei se minusta ole Paulalta pois, että ne muutkin ovat hyviä. Ymnmärrän viihde-pointtisi, itse pidän tästä. Ennen kaikkea kuitenkin minusta ne muut eivät kuitenkaan lähimainkaan niin huonoja ole kuin annat ymmärtää ja olen siis itse pitänyt myös Karan kommentteja mielenkiintoisina ja oikeaan osuvina. Minusta siis tuomarointi on varmaankin ilmeisesti ollut aina AI:ssa aina ihan toisella tasolla kuin meillä, mutta tällä kaudella se on ollut niin erityisen mielenkiintoista, että tuo asia on muodostunut ihan kristallin kirkkaaksi.
gentedimare kirjoitti:EI TIMILLE!!!! EI TODELLAKAAN TIMILLE! Ja believe U ME, olen todellakin seurannut tarkkaan tuomarityöskentelyä Timin kohdalla, johtuen eräästä Timin superfanista :heh:
Ja Simonin kommentti oli naurettava, sillä mitään neuvoja he eivät ole Timille antaneet. Nothing. Ainoastaan haukkuneet. Olet huono, lauloit huonosti, lentelit sinne tänne, olit huono, tylsää, koulumeininkiä. Yhtäkään kertaa he eivät ole ehdottaneet, että mitä he haluaisivat Timin tehdä.
On totta, että Tim on saanut ehkä liiaksikin puhtaasti negatiivista palautetta, mutta ihan kummallisia ja hakusessa, eläytymättömiä jne ne sen jutut on olleet. Minun mielestäni kritiikki ei kuitenkaan ole ollut sillä tavalla ikävää, että olisin siitä ärsyyntynyt (Suomessa näitä piirteitä on ollut), vaan oikeisiin asioihin tarttuvaa. Ja sitäpaitsi -mikään ei ole niin kamalaa, kuin se, että kritiikissä sellaisesta omasta työstä, mistä näkee, että siitä ei pidetä, että se meni vikaan, sanotaan että "ihan kiva" tai keksitään säälistä jotain lohdutuksen kohteita. Sellainen on vieläkin nöyryyttävämpää. (tämäkään ei viittaa Paulaan: Palan kannustus oli mielestäni aina aitoa ja kivaa) Kyllä kovaa kritiikkiä kestää ja pitää oppia kestämään, kun se tulee asiasta ja kun onnistumisista saa sitten vastaavasti hyvää palautetta. Epäasiallinen, asenteellinen, ennakkoluuloinen kritiikki on se, joka on mustaa.

Mutta olen kyllä samaa mieltä, Timille olisi voinut sanoa, että pidä kiinni tuosta pinnalisen oloisesta teflonista, mutta syvennä sitä :heh: . Voi kuitenkin olla, että tuomaritkaan eivät tajunneet, että tuo on mahdollista. Tai sitten tajusivat ja huomasivat että se on niin huoleton kaveri, että se ei ihan helpolla tajua mikä ei vaan riitä. Sitäpaitsi - kyllähän ne huomasivat, että sitä kohtaan on oltu kovia. JO ennen edelliskerran onnistumista insertissä kova kritiikki todettiin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:en osaa olla provosoitumatta, kun nimimerkki gentedimare dissaat AI-tuomaristoa ja erityisesti Karaa mielestäni ihan kohtuuttomasti jatkuvasti (tämä ei kuitenkaan tarkita, ettenkö kunnoittaisi mieleipidettäsi, provsoidun vaan ilmaisemaan oman eriävän näkemykseni).
Ja meikäläinen ei osaa olla provosoitumatta, kun nimimerkki ta1ja kehuu AI-tuomaristoa ja erityisesti Karaan mielestäni ihan kohtuuttomasti jatkuvastu (ja tämäkään ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö kunnioittaisi mielipidettäsi, provosoidun vaan ilmaisemaan oman eriävän näkemykseni) :heh:
Ennen kaikkea kuitenkin minusta ne muut eivät kuitenkaan lähimainkaan niin huonoja ole kuin annat ymmärtää ja olen siis itse pitänyt myös Karan kommentteja mielenkiintoisina ja oikeaan osuvina. Minusta siis tuomarointi on varmaankin ilmeisesti ollut aina AI:ssa aina ihan toisella tasolla kuin meillä, mutta tällä kaudella se on ollut niin erityisen mielenkiintoista, että tuo asia on muodostunut ihan kristallin kirkkaaksi.
En mä ole sanonut, että ne on superhuonoja ja onnettomia, vaan että ne on yhdessä huonoja :heh:
Vaikka kirjoituksistani saisikin sen käsityksen, että haukun heitä yksistäänkin... :rofl: Kaipa tuon Karankin mielipiteet voisi toimia jossain muussa tilanteessa. En mä ole koskaan väittänyt, että se puhuisi pee aa äs koo aata. Mutta sen ottaminen jo viime kaudella oli vaan ihan naurettavaa eikä tuonut mitään lisää. Ja edelleen minun mielestäni. Lisäksi sen olemus vaan ärsyttää mua. Sen tapa puhua etuhampaiden välistä, jolloin puhe kuulostaa sihisevältä sössötykseltä. Sen tapa painaa pää olkapäihin ja mennä littanaan pöydään taa kun se puhuu, sen tapa läiskiä käsiään yhteen ja erilleen puhuessaan. Sen tapa kiemurrella puhuessaan, se vääntelehtiminen, se Simonissa nyhjääminen. En vaan tykkää... en en. Enkä tykkäis siitä, vaikka se ois ollut alusta asti mukana :heh:
On totta, että Tim on saanut ehkä liiaksikin puhtaasti negatiivista palautetta, mutta ihan kummallisia ja hakusessa, eläytymättömiä jne ne sen jutut on olleet. Minun mielestäni kritiikki ei kuitenkaan ole ollut sillä tavalla ikävää, että olisin siitä ärsyyntynyt (Suomessa näitä piirteitä on ollut), vaan oikeisiin asioihin tarttuvaa.


Ja minusta se on, koska tuomarit ovat vain haukkuneet sen, eivät antaneet sitä rakentavaa kritiikkiä. Esim. se liukuminen siinä yhdessä biisissä, EI ollut niin paha ja ei siihen olisi niin pahasti pitänyt tarttua. Joten musta oli typerää tarttua siihenkin, samoin se, että Tim hymyilee. Oli selvää, että yhdessä vaiheessa tuomarit olivat hyvin turhautuneita Timiin ja ymmärrän sen, mutta sekin turhautuminen oli tyhmää sen takia, että eivät oikeasti olleet sanoneet Timille, että mitä sen pitäisi sitten tehdä tai mitä yrittää. Se, että sanotaa "älä liu" ei ole kovin rakentavaa. Mutta kun eivät ilmeisesti sitten osanneet sanoa mitään rakentavaa, niin oli keskityttävä liukuihin ja fanien kosketteluun. Se tajuton päpätys Karalta (sori vaan, mutta kun se oli Kara), että Timin ei kuulu koskea faneihin, kun ei ole myynyt vielä miljoonia, oli ehkä tyhmin, mitä AI:ssa on koskaan sanottu :heh: Eipä saanut Aaron eilen osakseen samaa kun koski faniin tai Adam Lambert viime vuonna, kun koski useammin kuin kerran faniin. Silloin Kara vaan hehkutti, kuten muutkin. Joten se oli naurettavaa, kun ei muutakaan keksinyt.... :heh:
Ja sitäpaitsi -mikään ei ole niin kamalaa, kuin se, että kritiikissä sellaisesta omasta työstä, mistä näkee, että siitä ei pidetä, että se meni vikaan, sanotaan että "ihan kiva" tai keksitään säälistä jotain lohdutuksen kohteita.
"Ihan kiva" onkin tyhmää ja Randy on siinä ollut joka vuosi mestari. Jos ei keksi mitään sanottavaa niin sanoaa "It was alright, dog", mutta yhtä tyhmää musta on, kuten tuossa edellä papatin, se että keksii väkisin jonkun kritisoitavan jutun, kuten Timin hymyileminen, Timin liuku tai Timin fanien koskettelu. Siinä ei ole mitään tolkkua myöskään...
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: nyt en enää osaa tällä kertaa lisätä tähän tuomaristoa koskevaan asiaan uusia näkökulmia. Edelleen omaa mieltäni, mutat kyllä mä tuonkin kannan ymmärrän.

:uujee:
mutta sen sijaan huomasin että tämä jakso (Top 8 Girls) ja siks tämä Crystal Bowersoxin esitys oli jäänyt väliin ja juu Crystal taitaa ola toinen syys miksi tämä kausi iskee. Se nimittäin saattaa olla paras ikinä idolikilpailija (varma en kyllä ole, koska ei se niin hyvä janistyypin laulaja ole kuin esim. Marjo Leinonen ja välillä jopa nössökin).

Tämä veto Crystalilta myös osoittaa miksi Casey James on niin turha ja pääasiallisesti vain ulkonäön takia ohjelmassa. Caseylla ei ole aavistustakaan tuosta dynamiikasta ja tulkinnasta, mitä Crystal jus Casey-tyylilajissa tässä näyttää.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v3Ehe03D ... re=related[/youtube]
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

gentedimare kirjoitti: Mutta EI TIMILLE!!!! EI TODELLAKAAN TIMILLE! Ja believe U ME, olen todellakin seurannut
tarkkaan tuomarityöskentelyä Timin kohdalla, johtuen eräästä Timin superfanista :heh:
Tästä olen samaa mieltä genten kanssa, että rakentavan palautteen sijaan Tim Urban on
tuomareilta saanut viikottain vain kielteistä palautetta... paria viime kertaa lukuunottamatta.

Mukava huomata, että Viisukuppilassakin moni suhtautuu suopeammin nykyään Tim Urbaniin. :surrur:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Eihän mulla itse Timiä vastaan ole koskaan mitään ollutkaan, vain hänen keskinkertaisia taitojaan :heh:
Olihan se alussa ihan blaah, mutta eilen ja viime viikolla kuitenkin hyvä, kun oli osannut sisäistää kappaleet ja teki hyvät sovitukset ja ennenkaikkea tulkinnan :joojoo: Eli kehitystä havaittavissa :peukku:

Ja todellakin tuota tuomarityöskentelyä Timiä kohtaan. Sanoinhan jo viikkoja sitten, että se täyslaidallinen mitä Tim sai osakseen oli niin julmaa, että senkin takia entistä enemmän tajusin Paulan tarpeellisuuden kisan tuomaristossa. Hän olisi varmasti osannut sanoa Timille kannustuksen sanojakin, vaikka ei olisi tykännytkään esityksistä. Olisi kuitenkin osannut etsiä Timistä ne hyvät asiat ja kehottanut korostamaan niitä, koska tokihan Tim kuten kaikki muutkin ovat taitavia kun ovat kymmenien tuhansien kisaajien joukosta päässeet 24 parhaan joukkoon.... (tai Timin tapauksessa 25:n :joojoo:)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: Onpa tämä - olen jatkanut tuon Crystalin kuuntelua tässä taustalla ja nyt tuli eteen sen oma biisi Farmer's daughter. Alun kitarariffi muistuttaa Anna Puun Linnuttoman puun kitaraa ja melodiaa.

Crystal Bowersox - Farmer's Daughter
Anna Puu - Linnuton Puu

EDIT: no, mutta ihan hyvään suuntaan se kova kritiikki on Timin sysännyt. Kyllä se ainakin itsellä on ihan kuten Simon sanoi, siirtynyt putoajasta kärjen tuntumaan. Crystalin tämä kyllä kuuluu voittaa, jos asiat menee sen esitysten suhteen niin kuin pitää
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kyllä nyt on pakko olla lähes samaa mieltä genten kanssa tuosta tuomaroinnista. Viime kaudella vielä tykkäsin Karasta, mutta nyt on ollut ihan turhake. Ja juu, nyt muakin on alkanut vaivaamaan se sen kiehnäys Simonin puoleen. Se on nykyisin ihan jatkuvaa :rofl: .
Ellen on niin hyvä tyyppi ja alkukaudella oli välillä tosi hauska, mutta nyt tuntuu sekin jotenkin hiipuvan.
Ja entäs sitten Randy, missä on se entinen Randy, jolta tuli asiantuntevaa ja rehellistä palautetta? Nykyisin vaan jotain "ihan ok, mutta..." ja olkapäiden kohautuksia. Tavallaan ymmärrän tuon, sillä tämän kauden esitykset aika usein eivät muuta ansaitsekaan, mutta silti.
Mitä Simoniin tulee, niin luulenpa kyseessä olevan väsyminen ja kyllästyminen. Aika aikansa kutakin :heh: .

Ja juu, Timin kohdalla tuomarit ovat olleet välillä aika negatiivisia. Simonin kohdalla kyse lienee siitä, että hän ei alun alkaenkaan halunnut Timiä mukaan. Karan negatiivisuus sen sijaan on yllättävää. Toisaalta sitten Kara on myös "hylännyt" Caseyn, eli Caseyn kohdalla kyllä sanoo negatiivisetkin asiat. En tiedä, miksi Tim aiheuttaa tuollaisia reaktioita? Onhan se yleisesti ottaen loppukisan heikoimpia lenkkejä, mutta pitäisi silti kehua silloin kun onnistuu.

Mitä noihin tuomarien neuvoihin tulee, niin tällä kaudella ne ovat ärsyttäneet paljonkin. Jotenkin tuntuu, että koko formaatti tarvitsisi kunnon piristysruiskeen tai sitten hetken levon.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: Pari kommenttia (ja pliis, tämä on ihan vaan mun mielipiteeni ja keskustelua)
Hazel kirjoitti:muakin on alkanut vaivaamaan se sen kiehnäys Simonin puoleen. Se on nykyisin ihan jatkuvaa :rofl: .
Kun tästä on ollut puhetta, niin olen tarkkaillut asiaa ja se on kyllä Simnon joka nojaa Karan suuntaan, pitää kättä tuolin selkänojalla, katsoo, kääntyy. Mies joka ei kerjää huomiota EI toimi noin. Turha syyttää yksin Karaa.
Hazel kirjoitti: mutta pitäisi silti kehua [Timiä] silloin kun onnistuu.
Siis olenko katsonut eri ohjelmaa, koska minusta sitä on kahdessa viime ohjelmassa aivan reilusti kehuttu. AIheesta ja avoimesti.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

ta1ja kirjoitti:
Kun tästä on ollut puhetta, niin olen tarkkaillut asiaa ja se on kyllä Simnon joka nojaa Karan suuntaan, pitää kättä tuolin selkänojalla, katsoo, kääntyy. Mies joka ei kerjää huomiota EI toimi noin. Turha syyttää yksin Karaa.
Me ei ilmeisesti katsota samaa ohjelmaa ollenkaan :rofl: . Jos Simon pitääkin kättään Karan istuimen selkänojalla, niin Kara KIEHNÄÄ itseään Simonia vasten :draamaa: . Seuraapa nyt kunnolla, kyllä se sullekin valkenee :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No kun nyt kerran puhutaan, niin tokihan mullakin on sanani taas sanottavana ja nämä myös vaan minun mielipiteitä höystettynä median jutuilla ja ihan vaan keskustelumielessä sanon :heh:
ta1ja kirjoitti:Kun tästä on ollut puhetta, niin olen tarkkaillut asiaa ja se on kyllä Simnon joka nojaa Karan suuntaan, pitää kättä tuolin selkänojalla, katsoo, kääntyy. Mies joka ei kerjää huomiota EI toimi noin. Turha syyttää yksin Karaa.
Simon istuu pöydän päässä, ei kai se nyt voi kääntyä toiseen suuntaankaan, sillonhan se kääntäisi selkänsä koko kolmikolle ja näyttäisi idiootilta joten tottakai Simon on kääntynyt tuomarien suuntaan :heh:

Pakko muutenkin nyt puuttua tähän.... Nimittäin tästä Simonin käden pitämisestä toisen tuolin selkänojalla on ollut puhetta usein mediassa. On sanottu, että käsi on varattu Simonin omille suosikeille. Simon ei kenen tahansa selkänojalla kättä pidä. :rofl: Eli käsi on varattuna ollut Paulalla ja Brittien X Factor tuomari Cherylille :heh:

Ja kun näitä juttuja on ollut, että Simon ja Kara eivät mitään BFF:ejä ole keskenään (ja jokainenhan sen nyt näkee, ettei heidän välit ole mitenkään hellyttävät), niin tällä kaudella monet ovat huomioineet tuon käden Karan selkänojalla ja vetäneet siitä omat johtopäätökset... :roll: Sen lisäksi Kara on useammin kuin kerran sanonut kuinka hyvin he tulevat toimeen keskenään. Siis miksi se sellasta jauhaa, miksi sen pitäisi sellasta jauhaa? Ikään kuin todistellen, että hän olisi vakiinnuttanut paikkansa tuomarina :roll: Joten anteeksi nyt vain, mutta mun mielestä toi koko käsi selkänojalla on tietoisesti tehty, ettei tulisi puhetta huonoista väleistä. :joojoo:

Edellisellä kaudellahan Kara ja Simon eivät vaihtaneet varmaan sanan sanaa keskenään, mitä nyt muutaman kerran Kara yritti tapella Simonin kanssa, kuten Paula konsanaan. Sori, mutta pakko tää nyt vaan on sanoa. Paula paula paula :heh:
Sillä kahdeksan kautta yhdessä tuomareina ja Paulalle ja Simonille nyt vaan kehittyi sellainen Love/Hate suhde, jota he tahallaankin pitivät yllä viihdyttääkseen kansaa, mutta kaikesta näki, että parin ekan kauden jälkeen he tulivat äärimmäisen hyvin toimeen. Olivat kuin kinasteleva aviopari. Tätä Karakin on yrittänyt nyt ylläpitää sen sijaan, että olisi vain oma itsensä.... En tajua miksi Kara yrittää väen väkisin olla "uusi Paula", siis uusi Paula mitä tulee väleihin Simonin kanssa. Ehkä senkin takia mua ällöttää se nainen, kun miksi se ei vaan voi olla oma itsensä. Miksi sen pitää koko ajan yrittää heittää nokkelia sutjautuksia Simonin suuntaan kuin yrittäen aikaansaada samanlaista kinastelua kuin Paulalla ja Simonilla aikanaa. Se ei vaan toimi.... Ja ne Simonin tönimiset on niin feikkiä :draamaa:

Eihän Britains Got Talent tuomari Amandakaan tappele Simonin kanssa, tai Cheryl Cole X Factorissa. Se tappelu oli ns. Paulan ja Simonin juttu. Joten miksi Karankaan pitäisi. Ja kyllä vaan kuule Kara oli melkein Simonin sylissä istumassa semeissä. Se oli oikeen häiritsevää, kun Simon puhui ja ruudun sivussa näkyi Karan naama kiinni Simonin naamassa :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: No niin tai näin, Simon nojaa Karaan päin niin voimakkaasti, että tulee sen alueelle koko ajan (jos piirtää pystysuoran viivan kuvan halki, niin Simonin Karanoja on n. 19 astetta ( :hihi: ). Esim tässä (kohta 3:51) Kara ei edes katso Simoniin (ja se istuu ihan suorassa eikä sen tarvitse nojata mihinkään nähdäkseen Ryanin ja Idol-kokelaan), mutta Simon on ihan sen alueella (näkyy selvästi kohdassa 4:00). Ja tämä toistuu jatkuvasti, tässä 3:57, Kara suorassa, Simon Karan aluella ... ja näitä riittää :mrgreen: , vaikka en edes löytänyt niitä, joissa käsi on tuolin selkänojalla. Simon tunkee jatkuvasti Karan alueelle :draamaa: ja vaikutelma joka siitä syntyy on, että se on Simon joka on aloitteentekijä tässä "suhteessa". Totuus voi olal mitä vaan, mutta se mitä ruudussa näkyy on tämä :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Voihan noita etsimällä etsiä, mutta ei se poista sitä, että Kara nyhjää ja istuu melkein sylissä. Nyt sen ei enää tarvitse istua sylissä kun Simon on KUTEN AINA sillä missä muut tuomarit, ihan sama istuuko siinä Ryan Seacrest tai Paula. Joten tämä ei ole mikään "just for Kara, I am leaning" :rofl: Simon on kyllä lukenut jutut, joidenka mukaan ei ole osoittanut huomiota Karalle. Tää on kuitenkin Simonin show :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

~~ Kylläpä Tim näyttää taas niin hyvälle. :tuuletus:

Olipa hyvä Elvis-medley ohjelman alkuun, kun viikko sitten Beatles-potpuri ei mennyt ihan yhtä hyvin.
gentedimare kirjoitti: 9. Andrew
- I have no words, mutta kiva huomata, että Ellen alkaa hieman irtautua Randystä, ja uskalsi olla eri mieltä sen kanssa :heh:
Lopultakin Andrew pois ohjelmasta. :tapu:

pst. nyt pitääkin kiinnittää (ihan tarkoituksella) huomiota Karan ja Simonin väleihin.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Andrew & Katie siis putosivat.. Hyvä että Andrew putosi vihdoinkin :uujee:.. Katieta taas en olisi pudottanut, mutta olihan tuo nyt jotenkin arvattavissa :lohduton:. Aaronin olisin halunnut mieluummin putoavan.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gente ja ta1ja :poppari:

Ihan parasta, vaikka toisaalta en jaksa lukea noita tiiliskiven mittaisia analysointeja. Silti :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun mielipide tältä illalta:

1. Chrystal
-Itkin. Tyttö oli ihan loistava, valmis stara.

2. Lee
-Ääni on ihana, mieskin on aika ihana ja esitys oli kyllä minusta koskettava. Tykkäsin.

3. Aaron
-Turhaan moittivat Aaronia, vaikka kikkaili paljon, niin selvisi silti hyvin. Lauloi erittäin hyvin. Laulua on kyllä vähän liikaa laulettu

4. Michael
-Miten mä en nyt innostunut ollenkaan? Hyvinhän se laulaa, mutta jätti mut ihan kylmäksi. Kumma juttu, yleensä olen tykännyt.

5. Casey
-Huoh Olen yhä varmempi, että poika sopisi paremmin bändiin, yksin ei pysty saamaan yleisöään, koska ei vaan ole tarpeeksi lavakarismaa. Sääli, on niin hyvännäköinen ja laulaa hyvin. Vaan kun se ei nyt enää riitä.

6. Siobhan
-Juu ei, vaikka laulaa minusta todella hyvin, niin alkaa olla todella puiseva. Miten arvasin oman kyllästymiseni jo viime kerralla :heh:

7. Tim
- :lohduton: Pari edellistä hyvää esitystä ja nyt tämä kurja. Kaikki hukkaan heitetty. Taas oli karaokea lavalla.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

1. Crystal oli kyllä ihan omaa luokkaansa ja ylivoimainen muihin verrattuna! Rakastin sitä :ihana: :rakkaus:

2. Lee oli hyvä. Tykkäsin jopa.

3. Michael oli ihan jees.. Biisivalinta hieman kummastutti.

4. Siobhan oli ihan ok. Olen kyllä jo hieman kyllästynyt Siobhaniin. Biisivalinnat ovat olleet viime aikoina aika huonoja häneltä.

5. Aaron lauloi ihan hyvin, mutta jotenkin siitä esityksestä jäi unettava fiilis. Biisivalinnasta en pitänyt.

6. Casey oli kauttaaltaan tylsä tällä kertaa. En pitänyt laisinkaan.

7. Tim oli todella huono tällä kertaa. Ihmeellinen biisivalinta. Tylsää. Parilla edellisellä kerralla Tim ollut huomattavasti parempi, mutta nyt tapahtui jotain.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En itkenyt yhtään Crystalin esityksen aikana, en edes liikuttunut :ylppis:

Tänään näin:

1. Lee :tapu:
- Ehdottomasti tänään paras. Kaikki muu toimii, paitsi se karisma. Kun sitä ei oikein ole

2. Michael :joojoo:
- No minkäs teet. Kyllä Big Mike vaan laulaa osaa

3. Aaron (kun en suostu laittamaan Crystalia kärkikolmikkoon ) :rofl:
- Ihan hyvin laulettu, mutta toi biisi on niin kulunut Idols-ympyröissä

4. Crystal :surrur:
- No ole nyt siinä sitten.....

5. Casey
- Olipas boooooring

6. Siobhan
- Yyygh, kamalan vinkuvalta kuulosti. Ja krooh pyyh muutenkin

7. Tim
- Voi Tim, viime viikon ykkönen on nyt mulla viimeisenä.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hei vaan kaikki te American Idolin yhdeksännen kauden seitsemän suosituimman joukkoon päässet kilpailijat. :hei: Haluaisin nyt kertoa henkilökohtaisesti teille jokaiselle mitä mieltä olen teistä. Toivottavasti olette tyytyväisiä palautteeseeni, vaikka se ei olekaan kovin rakentavaa. Odotan innolla jos haluatte vastata kommentteihini jollain tavalla. Kiitos! :joojoo:

Casey: Miksi laulat samaa kappaletta joka ikinen viikko? Olen itse asiassa ollut melkoisen kyllästynyt sinuun jo ensimmäisistä viikoista alkaen, sillä minusta sinun lauluäänessäsi, esiintymistaidoissasi, olemuksessasi tai edes ulkonäössä ei ole mitään ihmeellistä. Et kuitenkaan siitä huolimatta ole huono, mutta olen nähnyt miljoona parempaa mieslaulajaa AI:ssa ennen sinua.

Lee: Et ole ollenkaan huono laulaja. Itse asiassa mielestäni sinulla on jopa yksi parhaista äänistä jäljellä olevista kilpailijoista. Ongelmani sinun kanssa on se, että olet mielestäni todella tylsä. Sanoisin jopa että yksi unohdettavimmista AI-finalisteista ikinä. En koskaan edes muista sinun olevan mukana tässä kilpailussa ja jos muistan olen hämmästynyt että muistan. Sinulla on kuitenkin ihan hyvä ääni ja olet komea, mutta toivoisin että sinussa olisi myös jotain muuta, josta voisin muistaa sinut. Muutaman vuoden päästä kun muistelen tätä kautta, olen varmasti taas jo unohtanut sinut useaan kertaan.

Tim: Mielestäni sinä olet ehdottomasti keskinkertaisin jäljellä olevista kilpailijoista. Ymmärrän kyllä että tytöt (ja mahdollisesti jotkut pojat) äänestävät sinua sen takia, että näytät hyvältä, mutta valitettavasti minulle se ei kuitenkaan riitä. En muista yhtään hyvää esitystä sinulta, mutta et aina huonokaan ole ollut. En kuitenkaan usko että sinä voisit koskaan tehdä sellaista esitystä, josta minä aidosti pitäisin.

Aaron: Pidän sinusta eniten jäljellä olevista kilpailijoista. Äänessäsi on hienoja sävyjä ja parhaimmillaan kuulostat erinomaiselta. Esiintymisessäsi voi usein kuitenkin huomata, että olet vielä vähän turhan nuori ja kokematon, josta syystä et lultavasti vielä pysty aivan parhampaasi. Olet kuitenkin hyvä ja kannustan sinua, mutta en tiedä oletko kuitenkaan taidoltasi vielä tarpeeksi hyvä voittamaan tätä kisaa. Toivon kuitenkin että pysyt mukana mahdollisimman pitkään. Tsemppiä!

Siobhan: Kiitän sinua siitä, että olet jättänyt kiljumisen vähemmälle, mutta loppujen lopuksi se on vain näyttänyt, ettei sinulla vaan ole tarpeeksi hyvä ääni. Et kuitenkaan ole enää mielestäni niin ärsyttävä kuin ennen, mutta olet muuttunut todella harmaaksi ja tylsäksi. Tänään lauloit erittäin hyvän ja vaikean kappaleen, johon äänesi ei todellakaan riittänyt. Olet siis yhden tempun poni ja mielestäni olet jo sen temppusi näyttäny, eikä se viihdyttänyt minua. Kiitos kuitenkin yrityksestä!

Mike: En juurikaan pidä sinusta. Toivoin etteivät tuomarit olisivat silloin kaksi viikkoa sitten pelastaneet sinua, mutta valitettavasti he menivät sen tekemään. Kuten niin monet muutkin kilpailijat tänä vuonna, mielestäni sinäkin olet todella tylsä. Sinulla oli alkuvaiheessa myös ainakin yksi erittäin huono esitys, joten tylsyyden lisäksi olet myös ärsyttänyt minua ainakin yhdellä huonolla esityksellä. En myöskään pidä noin isoista pojista, joten en voi edes antaa sinulle extrapisteitä hyvännäköisyydestä.

Crystal: Olet se kilpailija, josta kovasti haluaisin pitää ja tiedän että minun pitäisi pitää, mutta valitettavasti et ole vielä onnistunut koskettamaan minua äänelläsi. Ymmärrän kyllä miksi olet niin suosittu ja toivoisin olevani samassa junassa faniesi kanssa. Sinulla on kuitenkin persoonallinen ulkonäkö ja ääni, joten sentään erotut selkeästi monista muista näistä tylsimyksistä, joita vastaan kilpailet. Jostain syystä en kuitenkaan osaa nähdä sinua voittamassa tätä kilpailua, vaan näen sinun jäävän neljännelle sijalle, joka on tuttu monille muillekin ennakkosuosikeille. Tsemppiä silti sinullekin!

Kenen haluaisin putoavan? Kaikkien. :joojoo: Tilalle voitaisiin ottaa vaikka AI:n ensimmäisellä kolmella kaudella jo semifinaalissa pudonneita kilpailijoita, kuten Kelli Glover, Angela Peel, Christopher Aaron, Kimberly Kelsey, Suzy Vulaca, Lisa Leuschner sekä Juanita Barber tuomaan draamaa ja taistelemaan tuomarien kanssa. Bonuksena pistetään mukaan vielä Frenchie Davis joka valitettavasti diskatiin jo ennen semifinaaleja. :uujee: :tapu: :surrur: Täten annan tuotantoyhtiö Foxille sekä American Idolin tuottajille luvan käyttää nerokasta ideaani ilmaiseksi ja toivosinkin että muutokset otetaan käyttöön heti ensi viikolla. Kiitos! :tuuletus:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:Lee: Ongelmani sinun kanssa on se, että olet mielestäni todella tylsä. Sanoisin jopa että yksi unohdettavimmista AI-finalisteista ikinä. Muutaman vuoden päästä kun muistelen tätä kautta, olen varmasti taas jo unohtanut sinut useaan kertaan.
"Hei vain, Bronze!
Oletko todella sitä mieltä, että olen unohdettavampi kuin Chris Richardson? :shock: Uskon, että tulet pakostakin muistamaan minut, sillä minulla on vakaa aikomus voittaa tämä kausi"

Tim: En muista yhtään hyvää esitystä sinulta, mutta et aina huonokaan ole ollut. En kuitenkaan usko että sinä voisit koskaan tehdä sellaista esitystä, josta minä aidosti pitäisin.
"Hei vain, Bronze!
Oletko todella sitä mieltä, että en viime viikolla osunut maaliin Elvis Presleyn kappaleella "I Can't Help Falling In Love With You" Myönnän kyllä, että olen useana viikkoona ollut keskinkertainen, mutta vaikka itse tämän sanonkin, niin mielestäni viime viikon esitykseni oli hyvä"
Crystal: Jostain syystä en kuitenkaan osaa nähdä sinua voittamassa tätä kilpailua, vaan näen sinun jäävän neljännelle sijalle, joka on tuttu monille muillekin ennakkosuosikeille.
"Hei vain, Bronze!
Oletko todella sitä mieltä, että enää kaksi tippuu ennen minua. Normaalisti olisin samaa mieltä kanssasi, mutta tällä kaudella se on sula mahdottomuus, sillä mukana on niin tylsiä kilpailijoita, että he eivät yksinkertaisesti voi voittaa minua. Itselläni on vakaa aikomus mennä finaaliin asti"
Täten annan tuotantoyhtiö Foxille sekä American Idolin tuottajille luvan käyttää nerokasta ideaani ilmaiseksi ja toivosinkin että muutokset otetaan käyttöön heti ensi viikolla. Kiitos! :tuuletus:
"Hei vain, Bronze!
Kiitos ideastasi, valitettavasti on liian myöhäistä ottaa sitä enää käyttöön. Myönnämme kyllä, että tämä kausi on ollut pettymys. Tiedämme myös mistä se johtuu.... Hollywoodviikosta. Tuomarinelikko teki siellä todella typeriä valintoja ja tiputti äärimmäisen monta todella hyvää laulajaa pois jatkosta. Finalistien taso laski todella huimasti, emmekä voi välttyä ajatukselta, että se johtuu päätöksestämme päästää Paula Abdul lähtemään. Teimme todella suuren virheen siinä. Paula Abdul olisi kyllä Hollywoodviikolla tehnyt parempia päätöksiä ja ottanut jatkoon ne todelliset tähdet, joilla on karismaa. No, asialle ei enää voi mitään. Nyt vain toivomme, että Simon Cowell ei saa ylipuhutta Paulaa mukaansa X Factorin tuomaristoon. Se olisi meille jo liikaa, nähdä Paula kilpailevassa ohjelmassa, vaikka toki X Factorkin tulee näkymään Foxilla.... :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja BronZe »

En voi uskoa, että Idolit itse vastasivat mun kommenteihin. Huikeaa! :kups:
gentedimare kirjoitti:"Hei vain, Bronze!
Oletko todella sitä mieltä, että olen unohdettavampi kuin Chris Richardson? :shock: Uskon, että tulet pakostakin muistamaan minut, sillä minulla on vakaa aikomus voittaa tämä kausi"
Hei taas, Lee!
Pitäydyn kyllä sanojeni takana, sillä mielestäni olet yksi unohdettavimmista AI-finalisteista koskaan. Toit esille hyvän esimerkin, sillä Chris on myös melko helposti unohdettava, mutta muistan hänet esimerkiksi siitä, että iPodissani on hänen tulkintansa mm. No Doubtin Don't Speakista. Sinun esityksistäsi en kuitenkaan muista enää mitään muuta kuin sen edellisen. Mitä muuta olet laulanut kuin sen The Boxer(???)-kappaleen? Jos voitat kisan, niin siinä tapauksessa tulen takuulla muistamaan sinut paremmin, joten tsemppiä sinulle tässä tavoitteessasi! Toisaalta jos voitat tulet luultavasti aina muistamaan sinä voittajana, jota en koskaan muistanut. Paljon kuitenkin tsemppiä sinulle! Sinulla on miellyttävä ääni!

"Hei vain, Bronze!
Oletko todella sitä mieltä, että en viime viikolla osunut maaliin Elvis Presleyn kappaleella "I Can't Help Falling In Love With You" Myönnän kyllä, että olen useana viikkoona ollut keskinkertainen, mutta vaikka itse tämän sanonkin, niin mielestäni viime viikon esitykseni oli hyvä"
Hei taas, Tim!
Olen pahoillani, jos olin vähän turhankin suora palautteessani, mutta toivottavasti ymmärrät, ettei tarkoitukseni ollut olla ilkeä. Muistaakseni mainitsemasi esitys ei mielestäni ollut hyvä. En voi näin suoralta kädeltä mennä sanomaan sitä huonoksikaan, koska en muista kyseisestä esityksestä juuri mitään. Saattaa olla että otin pienet nokoset juuri tuon esityksen aikana, sillä tämä kausi on saanut minut usein ottamaan nokosia kesken esitysten. Jos olet mukana ensi viikolla, niin lupaan kuunnella erityisesti sinun esityksesi korva tarkkana. Tsemppiä siis sinullekin, vaikka en sinusta juuri pidäkään. Pidä hymy huulessa!
"Hei vain, Bronze!
Oletko todella sitä mieltä, että enää kaksi tippuu ennen minua. Normaalisti olisin samaa mieltä kanssasi, mutta tällä kaudella se on sula mahdottomuus, sillä mukana on niin tylsiä kilpailijoita, että he eivät yksinkertaisesti voi voittaa minua. Itselläni on vakaa aikomus mennä finaaliin asti"
Hei taas, Crystal!
Totta, olet oikeassa, että on erittäin epätodennäköistä, ettet olisi ainakin kolmen suosituimman joukossa tai jopa finaalissa asti. Tämä tunne tosin on ollut mielessäni jo hyvinkin pitkään, joten sen takia edelleenkin veikkaan niin, vaikka järkeni toki pistää vastaan. Ymmärrän siis miksi et pidä sitä mahdollisena, mutta suosittelen varautumaan pahimpaan, sillä en usko että Tamyra, LaToya tai Daughtry uskoivat jäävänsä neljänsiksi omilla kausillaan. Kuitenkin jos sinä jäisit neljänneksi, niin se varmasti kirjattaisiin AI-historian kaikkien aikojen toiseksi yllättävimpänä tapahtumana. Mutta myönnän kyllä, että tämä kausi on heikoin kaikista näistä kausista, joten ehkä sinulle kävi flaksi valitessasi osallistua tähän yhdeksänteen kauteen. Paljon tsemppiä sinulle! Pysy itsenäsi jatkossakin!

"Hei vain, Bronze!
Kiitos ideastasi, valitettavasti on liian myöhäistä ottaa sitä enää käyttöön. Myönnämme kyllä, että tämä kausi on ollut pettymys. Tiedämme myös mistä se johtuu.... Hollywoodviikosta. Tuomarinelikko teki siellä todella typeriä valintoja ja tiputti äärimmäisen monta todella hyvää laulajaa pois jatkosta. Finalistien taso laski todella huimasti, emmekä voi välttyä ajatukselta, että se johtuu päätöksestämme päästää Paula Abdul lähtemään. Teimme todella suuren virheen siinä. Paula Abdul olisi kyllä Hollywoodviikolla tehnyt parempia päätöksiä ja ottanut jatkoon ne todelliset tähdet, joilla on karismaa. No, asialle ei enää voi mitään. Nyt vain toivomme, että Simon Cowell ei saa ylipuhutta Paulaa mukaansa X Factorin tuomaristoon. Se olisi meille jo liikaa, nähdä Paula kilpailevassa ohjelmassa, vaikka toki X Factorkin tulee näkymään Foxilla.... :draamaa:
Hei taas, Simon Fuller!
Ymmärrän kyllä että olet vihainen kaimallesi siitä, että hän on tuomassa omaa formaattiaan myös Yhdysvaltoihin. Itse tosin en tiedä olisiko Paula edes paras mahdollinen vaihtoehto tuomaroimaan X Factoria, sillä pelkään että koska X Factorissa tuomarit ovat läheisemmin tekemisissä kilpailijoiden kanssa kuin American Idolissa, niin hän saattaisi jälleen päätyä liiankin läheisin väleihin omien suojattiensa kanssa tai esimerkiksi tarjota heille vahingossa omia vahvoja lääkkeitään. Mielestäni siis herra Cowellin kannattaisi mielummin lähestyä jotain yhtä tärähtänyttä, mutta tasapainoisempaa tuomaria... eli ei missään nimessä Britneytä tai Whitneytä myöskään! Luotan kyllä Simoniin, että hän löytää ohjelmaansa meitä yleisöä viihdyttävät tuomarit, sillä mielestäni Brittienkin X Factorissa on harvinaisen toimiva paneeli tuomareita.
Ps. jos ette voi toteuttaa aikaisempaa ehdotustani, niin voisitteko ainakin tuoda Angela Martinin takaisin jonain tuottajien villinä korttina? Olen ihan varma, ettete tekään olleet tyytyväisiä, kun tuomarit päättivät jättää hänet valitsematta semifinaaleihin. Hän varmasti tulisi vielä mukaan tähän ohjelmaanne, kun antaisitte hänelle suoraan paikan kuuden finalistin joukossa sekä immuniteetin aina viimeiseen finaaliin asti. :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:Hei taas, Lee!
Pitäydyn kyllä sanojeni takana, sillä mielestäni olet yksi unohdettavimmista AI-finalisteista koskaan. Toit esille hyvän esimerkin, sillä Chris on myös melko helposti unohdettava, mutta muistan hänet esimerkiksi siitä, että iPodissani on hänen tulkintansa mm. No Doubtin Don't Speakista.
"Hei taas, Bronze!
Ihanko oikeasti Chris lauloi "Don't Speakin" jossain vaiheessa? Minun on uskottava sanojasi, että näin on, sillä en mitenkään saata uskoa, että Chris olisi oikeasti päässyt levyttämään coverin tuosta biisistä kisan jälkeen? :shock: No, olenhan minä toki vähän tylsä, mutta lupaan, että jos minut valitaan AI:ksi, niin olen räväkämpi."
Hei taas, Tim!
Pidä hymy huulessa!
"Hei taas, Bronze!
Ihan varmasti hymyilen jatkossakin, vaikka tyhmäKaran ja hauskaSimonin mielestä en saisikaan hymyillä"
Hei taas, Crystal!
Totta, olet oikeassa, että on erittäin epätodennäköistä, ettet olisi ainakin kolmen suosituimman joukossa tai jopa finaalissa asti. Kuitenkin jos sinä jäisit neljänneksi, niin se varmasti kirjattaisiin AI-historian kaikkien aikojen toiseksi yllättävimpänä tapahtumana.
"Hei taas, Bronze!
Veikkaanpa, että jos jään neljänneksi, ketään ei kiinnosta, vaikka Ryan Seacreast yrittäisikin muistuttaa sitä suurimpana järkytyksenä koskaan AI:n historiassa. Tiedäthän sinäkin, että Ryan pakotetaan sanomaan niitä tyhmiä juttuja, jotta katsojat palaisivat takaisin AI:n ääreen."
Hei taas, Simon Fuller!
Ymmärrän kyllä että olet vihainen kaimallesi siitä, että hän on tuomassa omaa formaattiaan myös Yhdysvaltoihin. Itse tosin en tiedä olisiko Paula edes paras mahdollinen vaihtoehto tuomaroimaan X Factoria, sillä pelkään että koska X Factorissa tuomarit ovat läheisemmin tekemisissä kilpailijoiden kanssa kuin American Idolissa, niin hän saattaisi jälleen päätyä liiankin läheisin väleihin omien suojattiensa kanssa tai esimerkiksi tarjota heille vahingossa omia vahvoja lääkkeitään. Luotan kyllä Simoniin, että hän löytää ohjelmaansa meitä yleisöä viihdyttävät tuomarit, sillä mielestäni Brittienkin X Factorissa on harvinaisen toimiva paneeli tuomareita.
"Hei taas, Simon Fuller!
Pelkäänpä, että Simon tekee kaikkensa saadakseen Paulan mukaan. Paula tuo katselijoita ja on katsojille "tuttu ja rakas" ja X Factor tarvitsee kaiken mahdollisen avun ja mainonnan, jotta se löisi menestyksessään AI:n. Meidän Idolin puolella on tietenkin tuttuus muuten, ohjelma on vakiinnuttanut asemansa Foxilla, vaikka ei enää niin paljon katsojia kerääkkään kuin aikaisempina vuosina. Pop Idolin ongelmahan oli se, että se ei vakiinnuttanut asemaansa Briteissä kun X Factor tuli ja vei kaiken huomion. No mutta, kun Simon lähtee niin mitä meille jää, ei mitään.... Ellen yksinään ei jaksa kiinnostaa, sillä hänellä ei ole kunnon tietämystä musiikista kuten muilla, mutta Kara nyt ei innosta ketään, tiedäthän SWEETIE ja Randykään ei toimi yksinään, tiedäthän DOG. Ja ei Paula koskaan päätynyt liian läheisiin tunnelmiin kenenkään kanssa, se oli vain onnettoman kisailijan onneton yritys saada julkisuutta, aika säälittävää!"
Ps. jos ette voi toteuttaa aikaisempaa ehdotustani, niin voisitteko ainakin tuoda Angela Martinin takaisin jonain tuottajien villinä korttina? Olen ihan varma, ettete tekään olleet tyytyväisiä, kun tuomarit päättivät jättää hänet valitsematta semifinaaleihin. Hän varmasti tulisi vielä mukaan tähän ohjelmaanne, kun antaisitte hänelle suoraan paikan kuuden finalistin joukossa sekä immuniteetin aina viimeiseen finaaliin asti. :peukku:
"Ps. olen varma, että Paula olisi päästänyt Angela Martinin jatkoon, kuin myös se linnakundin ja silloilta hyppelijän! :joojoo: Silloilta hyppelijä ei ehkä ollut paras mahdollinen laulaja, mutta oli juuri sellainen persoona ja tuhkimotarina mitä AI kaipaisi, samoin se linnakundi ja Angela Martin. :joojoo:"
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Crystalia lukuunottamatta aika tylsä jakso. Siksi Tim korkealla, vaikka virheitä se oli jossain määrin mielenkiintoinen. Muut oli radiomakkaraa.

1. Crystal - ihan toiselta planeetalta kuin noi muut. Mun makuuni Crystalin esityksistä ei paras, mutta olihan tämä älyttömän hieno.

__

2. Tim - minustakin hyvää yritystä, mutta ihan liikaa epävarmuuksia laulussa. Kara sanoi parhaiten (ja Simon perässä) oikea raide, ei niin hyvän toteutus. Mutta väärinaluluineenkin minusta sentään sellainen jossa sanottiin jotain.

3. Lee - ihan hyvä, kai :rullaati: sympaattinen, herkkä, mutta vähän väritön. Kun noi tuomarit käyttää sanaa "commercial" positiivisena, siis sellaisena joka voi olla tämän päivän radiohitti, niin Lee on sen lisäksi myös jatkuvasti "commercial" käsitettynä suomalaisittain negatiivisesti. Hyvä mutta Nova.

4. Siobhan - no nyt mä alan kyllästyä näihin Disney-musikaaleihin. Mihin se punk-prinsessa on kadonnut. Komppaan tuomareita siis, mutta vielä vähän uskoa riittää.

5. Aaron - hieno ääni, edelleen. Tulkinta - no se on 16 vuotias.

6. Michael - ihan ok, kai :rullaati:. Vähän läpivedon makua.

7. Casey - No samaa kuin Leesta, mutta jos Lee on se listaykkönen niin Casey sellainen wannabe Clapton samalta kanavalta joka muka on särmä muttei ole yhtään. Tyhmä lauluvalinta lisäksi, koska toi Don't Stop kuuluu niihin, joiden ehdoton suola on groovaava baarijytäkomppi jota sitten muut osat, kuten lyhyt kitarasoolo tangeeraa - bändikipale siis, ilman kokonaan uutat sovitusta ei sillä pääse esiin. Casey lauloi sen, kuten Simon sanoi, kuten alkuperäinen mutta mun mielestä huonommin. Kitara oli ok.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:5. Aaron - hieno ääni, edelleen. Tulkinta - no se on 16 vuotias.
17 :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nää kaikki on niin tylsiä :eiei: Ei noista kenestäkään saa supertähteä tekemälläkään. Lee on vähiten huono ja sitten varmaan se Crystal, mutta tylsä sekin on ku mikä. Ja luulee itsestään liikoja ja on niin taiteilijaa, että oksettaa. Siobhan on kans semmonen erilaisuusyrittelijä, joka on päässyt noin pitkälle vain "mukapersoonallaan" ja sillä kiljumisella, mikä on joidenkin mielestä todella kaunista :rullaati: Aaron... who? Casey, mjaa... Tim, no joo... Mike - SUPERHOHHOIJAA! Ja tuomarit vielä pelasti sen :rofl: Karismaattinen, vakavastiotettava supertähti - toki! :rofl:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Colby kirjoitti:Crystal, mutta tylsä sekin on ku mikä. Ja luulee itsestään liikoja ja on niin taiteilijaa, että oksettaa.
:shock: :mitvit: :heh: Miten niin on niin taiteilijaa - siis mulle ei kyllä ikinä olisi tullut mitään ton suuntaistakaan mieleen (en tarkoita nyt että mun mielestä tuntemuksessa olisi jotain väärää, tuo vaan oli minusta erittäin yllättävä tuntemus). Tai sitten jokainen vähänkin normisti rokahtava mimmi on on niin taiteilijaa. Ennemmin se on konservatiivinen (mutta sielukas), kuten monet classic rockin alueella operoivat ovat.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu