American Idol 2010

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mahdollisesti viimeinen American Idol kausi käynnistyi Subilla viime viikonloppuna. Vielä ei mitään suurta ole näkynyt koelauluissa :surrur:

Huomenna onkin vierailevana tuomarina SHANIA TWAIN, joka äänestettiin parhaaksi vierailevaksi tuomriksi USAssa <3
Kuva

Well DUH!!!

Mutta muutoin on sanottava, että Paulan lähtö näkyy ja kuuluu selvästi!!! Simon tarvitsee Paulaa :joojoo:
Karalla ei ole mitään kemiaa Simonin eikä Randynkään kanssa Simonkin näyttää ihan kyllästyneeltä jo koko ohjelmaan!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Olipa Shania sydämellinen, hauska ja sympaattinen tuomari. <3 100 x parempi kuin Paula. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja escan »

Shania oli erittäin hyvä tuomarivalinta ohjelmaan! Tosi kiva jakso muutenkin.. Suosikkisarjojani :)

Shania on yksi maailman menestyneimpiä artisteja ja lauluntekijöitä, joka on myynyt lähemmäs sata miljoonaa levyjä ympäri maailmaa ja saanut huomattavan määrän palkintoja uransa varrella. Mutta vasta nyt tajusin, että häneltä on ilmestynyt vain neljä studioalbumia 20 vuotta kestäneen soolouransa aikana. Viimeisin sooloalbumi ilmestyi vuonna 2002, ja kokoelmalevy vuonna 2004, eli aikaa on mennyt jo monen monta vuotta. Oli jotenkin hämmentävä tieto, koska hän on koko ajan tuntunut niin "ajankohtaiselta" artistilta ainakin minun mielestäni. Nimi on ollut enemmän tai vähemmän esillä eri yhteyksissä, ja musiikki on iskostunut vahvasti mieleen. Ja sitten kuulin, että hän on mukana American Idolissa.

Mutta todellisuudessa Shania onkin elänyt viimeiset vuoden lähinnä hiljaiseloa perheensä kanssa Sveitsissä ja Uudessa-Seelannissa. Ja mikäs siinä, kun hän on tehnyt valtavan omaisuuden ja jäänyt osaltaan musiikin historiaan. Mielenkiinnolla kyllä odotan, josko häneltä tulee vielä uutta soolomateriaalia, konsertteja, kiertueita yms.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

escan kirjoitti:Oli jotenkin hämmentävä tieto, koska hän on koko ajan tuntunut niin "ajankohtaiselta" artistilta ainakin minun mielestäni.
Shanian biisit on niin ajattomia :ihana: Muutoin hän on kyllä pysytellyt viime vuodet niin piilossa kuin ihminen vaan pystyy pysyttelemään. On vasta nyt hiljattain alkanut taas esiintyä julkisuudessa, mikä on saanut mun toivomaan ja uskomaan, että levyä olisi piakkoin tiedoissa. TOIVOTTAVASTI!!

Shania on mun ykkössuosikkini koko maailmassa!!!! :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kyllä on taas loistavia ehdokkaita täällä mukana, ei voi kuin ihastella. Tietty tarjontakin on valtava, mutta se ei himmennä sitä, että osa jatkoon päässeistä on ihan mahtavia laulajia.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Juu, kyllähän noista muutamia ihan mielellään kuuli Xfactorissakin :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla odottelee Xfactor vielä boksissa. Mutta aiempien jaksojen perusteella en isoja odota
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tänä vuonna on tosi hyviä ja persoonallisia tyttöjä mukana kisassa. 24 parhaan joukosta kiinnostavimpia ovat olleet Crystal Bowersox ja Lily Scott, toki se 16-vuotias Kelly on myös varteenotettava kisaaja. Pojista tähän mennessä varsin vähän näytetty Tyler Grady kiinnostaa ehkä eniten. :joojoo:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7171
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

24:n joukosta mun suosikkejani ovat Didi Benami, Crystal Bowersox, Michael Lynche, Andrew Garcia, Siobhan Magnus & Katelyn Epperly.. Muut onkin sitten ihan harmaavarpuja! Varsinkin Alex Lambert & Tyler Grady eivät säväyttäneet mua yhtään. Olisikohan tänä vuonna naisen aika voittaa? :miettii:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nää kaikki tytöt on aika geneerisiä. Ei ole vielä yhdeksän ensimmäisen aikana tullut vastaan kuin yksi, jonka levyn ostamista voisin harkita. Kaikkien näiden persoonat on nähty ennenkin niin monta kertaa.

Ei siinä mitään, hyvin laulavat, mutta mitään muuta ei ole.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:shock: Karsee Wicked game.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7171
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Janell Wheeler, Ashley Rodriguez, Joe Munoz & Tyler Grady putosivat. Itse olisin pudottanut Janellin sijasta Katie Stevensin. Janellin kohtaloksi koitui kappalevalinta :lohduton:

Poikien esitykset oli kauttaaltaan suurimmalta osalta hermostunutta ja sanojen unohtelua ja osalla heistä meni aika heikosti mm. Alex Lambertilla ja Tim Urbanilla. Pojista parhaiten onnistuivat omasta mielestäni Casey James, Aaron Kelly & Michael Lynche.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Casey James :rakkaus:

Kuva

Tytöistä suosikkejani taitavat olla Lacey Brown ja Didi Benami.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Tytöistä en löytänyt vielä suosikkia... pojista paras Tim Urban :voitto:

Kuva
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin diggaan Timistä! :heh: Lahjakas poika. :uujee:

Ja Ellen on aivan ihana. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ihan kuin Karassa ei olisi ollut tarpeeksi kestämistä viime vuonna, mutta tänä vuonna se on entistä raivostuttavampi ja turhempi :roll:

Viime vuonna se yritti niin päteä ja esittää "sekopäisen" (mutta niin ihanan <3 ) Paulan rinnalla jotain megatuottajaa ja supersäveltäjää, mutta nyt Paulan lähdettyä on heittäytynyt "rennommaksi" ja todellinen Kara on entistä raivostuttavampi. Ja usko jo Kara, Simon ei koskaan tule tykkäämään susta niin paljon kuin Paulasta, joten turha yrittää kiehnata Simonin kainalossa suojassa kuin joku pahainen pikkukakara :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Fabrizio kirjoitti:Tytöistä en löytänyt vielä suosikkia... pojista paras Tim Urban :voitto:
AntSa kirjoitti:Mäkin diggaan Timistä! :heh: Lahjakas poika. :uujee:


Ensimmäinen äänestys sen todisti, että hyvillä lahjoilla tuossa kisassa pärjää. :heh:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

AntSa kirjoitti:Mäkin diggaan Timistä! :heh: Lahjakas poika. :uujee:
Joo, ja jäljellä olevan porukan selvästi heikoin laulaja. Mutta onhan se toki söpö ja räpiköinee tuolla ulkonäöllä vielä jonkin aikaa mukana :heh:

Olenko muuten jo kertonut, että minä en inhoa Karaa. Minusta Kara on varsin kivan oloinen ihminen ja kauniskin vielä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ihanaa, tää tulee taas tänään! :ihana: TIM URBAN on niin hieno tulkki. :heh:

Katselen huomenissa boksista, sitten. Ja koitan pysyä tästä ketjusta veke ennen sitä. :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

AntSa kirjoitti: TIM URBAN on niin hieno tulkki. :heh:
Niin on. Miellyttävä katsella ja tänään tv:ssä punaisessa paidassa todella hottis. :surrur:

Kuva :voitto:
Kuva
Kuva
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä niin haluaisin kannattaa Tim Urbania, mutta ikävä kyllä tämä on laulukilpailu ja Tim ei parhaimmasta pääst ole

Casey James on hyvä, mutta Karan nolo kuolaus on LAPSELLISTA JA TARPEETONTA!!! :surrur:
Aaron Kelly on hellyttävä ja Andrew Garcia myös hyvä! :peukku: Myös Lee Dewyze kuuluu tarkkailtavien listalle
John Parkia kannustavan, koska se rakastui Shania Twainiin ja Shania rakstui siihen koelauluissa :heh:
Harmi vaan, että John ei ole enää ollut niin hyvä kuin oli koeuluissa

Tytöistä Crystal Bowersox ja Paige Miles vaikuttavat kokonaisuutena parhaimmilta. Katsotaan miten onnistuvat huomenna :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Colby »

Sanon vaan, että vihaan Crystal "Voimasukkia". Niin keskinkertainen kun vaan voi olla ja muka nyt niin ihmeellisen hieno löytö! Plaah sanon minä. Tytöt tuntuu olevan taas toinen toistaan turhakkeempia. Eniten Crystalin ohella ärsyttää se mikälie Siobhan, jota kehutaan vaan sen takia koska on "muka-erilainen". Huono laulaja mun mielestä, mutta "mukapersoonallaan" roikkuu kisassa mukana. Mitään omaa sillä ei oo, kaikki on lainattu jostain muualta.

Poitsuista en tykkää Andrewistä, joka on mun mielestä tosi yliarvostettu. Aaronko oli sen pikkupojan nimi? No siitä en kans hirveesti välitä... ei oo mikään erikoinen. Lee Dewyzestä on tullu vaivihkaa mun suosikki. Oli meinaa jossain vaiheessa jopa inhokkini.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:Sanon vaan, että vihaan Crystal "Voimasukkia". Niin keskinkertainen kun vaan voi olla ja muka nyt niin ihmeellisen hieno löytö! Plaah sanon minä.
Crystalissa on se hyvä puoli, että siinä missä muuta haahuilee ja ovat persoonottomia, niin Crystal on juuri sitä mitä näemme. Sillä on oma tyyli löydetty eikä se vaan auo tuolla suuttaan ja yritä olla joku uusi Alicia Keys :surrur: If you know what I mean

Ja vihaaminen on kyllä aika voimakas reaktio, jos tyyppi on muka vain keskinkertainen? :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Hienoja kuvia hienosta tulkista, Fabbe! :hali: Aiku nää liputtaa pitkästä aikaa saman ihmisen menestymisen puolesta. :uujee: Taitava artisti. :uujee:

Upeita levynkansia varmasti luvassa..?! :uujee: "Sehän on taidekuva".. (Eino Makusen äänellä) :rofl:

Toivottavasti Tim saa jatkaa tämänkin illan jälkeen? Uteliasta mieltä kutkuttaisi käydä katsomassa, että missä vaiheessa jenkeissä oikeasti mennään, mutta koitan sinnitellä tietämättömänä. :mrgreen:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Michael Lynche oli eilen kyllä hyvä. Ihan ei ehkä r&b tyyppinä ole mun makuuni, siis laulullisesti, mutta hyvä on, se on pakko myöntää.

Mua naurattaa tuo poikien Tim Urban palvonta :hali: . Söpö poika kyllä ja kamalan miellyttävän oloinen, mutta kun tämä on kumminkin laulukilpailu enimmäkseen. Jotenkin tuo söpöläinen sopisi johonkin vanhaan tv:n nuorisosrjaan, telkkarista voisi löytyä ura sitten, kun tulee tästä kisasta lähtö :rofl: .

Casey James sen sijaan :kups: . Eilen kyllä laulullinen puoli oli vähän tylsää, tuonkin näköisen pitäisi silti laulaa tosissaan. Hienosti soitti kyllä kitaraa :ihana: . No, eiköhän Casey taas petraa ensi viikkoon.

Lee Dewyze on muuten todella piiloseksikäs :draamaa: Kun kaveri saa lisää itsevarmuutta, niin on varteenotettava tekijä jos mukana pysyy. Tykkään hänen äänestään paljon, laulun puhtaudessa on vaan petrattava.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Ihana AntSa :ihana: Pitkän tauon jälkeen löytyi taas yhteinen suosikki.
Kuva
Olisikohan Tim Urban uusi "Alan Lambert" :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Fabrizio kirjoitti: Olisikohan Tim Urban uusi "Alan Lambert" :peukku:
:rofl2: Fabbella on taas kiusausputki päällä :heh: . Eihän tollasta siis voi tosissaan kukaan sanoa, noissa kahdessa kun ei ole mitään muuta samaa kuin hiusten väri ja kansalaisuus. Niin ja sukupuoli.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Kiitos, Fabbe taas kuvasta! :heh: :hali: Upea tulkki, todella. :uujee: Itse olet ihana. :ihana: Niin kuin Hazelkin. :ihana: "Ja kaikki on aivan ihanaaaaa"... (Fabrizia Solange) :uujee:


Hieno taiteilija tämä TIM URBAN. :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ihan ekaksi: minusta tuomaristo vaikuttaa tänä vuonna toimivammalata kuin aiemmin. Paula oli kiva ja viihdyttävä, mutta sisällöltääntuomariston palaute on nyt paljon vähemmän hömppää. Kara on minusta täysin asiallinen, ainakin esim. eilisen jakson perusteella.

Michael Lychen Man's World <3 . Olipa vireongelmia monilla. Casey James ei ole kovinkaan rock, vaikka yrittää, samaa mieltä niiden tuomarikommenttien kanssa. Tai oikeastaan enemmänkin. Mutta kauheen noloja paulcartneypottatukkia monella. Ja stailauksia. Mä olen vanha :eiei: , en kävis mielssäkään antaa tonnäkösille :heh: . Vähän tylsää porukkaa siellä, mutta niinhän aina.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7171
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: American Idol 2010

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jaahas täällä tykätään Tim Urbanista.. No joopa joo. :roll:

Miehistä mun suosikkeja tällä hetkellä ovat Michael Lynche, Lee Dewyze & Casey James. Aaron Kelly on ihan jees tyyppi, kun taas muut on aikas kamalia. Monilla oli kyllä eilen aika pahoja vireongelmia ja osalla oli todella tylsä kappalevalinta!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Lukittu