X Factor 2010 UK

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Eikö kukaan muu seuraa Brittien X-Factoria? Ens lauantaina alkaa jo live-lähetykset. Mun lemppari on: http://www.youtube.com/watch?v=JglWZ-wC ... re=related

Jotenkin niin mielenkiintonen tyyppi... :ihana:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tästä tais olla keskustelua tossa Muiden maiden idolit-ketjussa. Minä seuraan ja Cher on ihan huippu! Täysin annan anteeksi edellisen jakson, jossa ei pystynyt laulamaan. Ei paljoo lauleta, jos ei ääntä lähde...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

En muista yhtäkään kertaa, kun näin ratkaisevassa vaiheessa jollekin olisi tuollainen luovuttaminen annettu anteeksi. Cherhän totesi "I'm done now", eikä halunnut tulla myöhemmin yrittämään uudestaan, jos ääntä olis mahdollisesti tullut paremminkin. :roll: Ei tolla "pikku-Cherylillä" ois ollu kenenkään muun tuomarin kanssa mitään jakoa, mutta eihän Cheryl voinut sanoa hänelle ei. Oon erittäin tyytyväinen, et tää päätös on aiheuttanut niin paljon kohua, eikä suurin osa ihmisistä ole tainnut tykätä Cherylin valinnoista. Ei todellakaan ole oikein valita kahta "ihan hyvää" epäonnistujaa, kun tarjolla oli niin monta oikeasti lahjakasta tyttöä (Treyc, Gamu, Keri ja Annastasia), jotka olisivat ansainneet finaalipaikan niin paljon enemmän. Valitettavasti tuomareiden mielestä valkoista on helpompi myydä yleisölle. :eiei: Cher voisi mun mielestä lentää ulos ihan ekana! :uujee: Siis ei tietenkään putoa, mut saahan siitä unelmoida. :heh:

Laitan vielä tänne mun alustavan listauksen. Mulla tosin oli suuria vaikeuksia laittaa näitä järjestykseen, kun suurimmasta osasta ei edes ole vielä niin hyvää käsitystä, joten lauantaina tässäkin asiassa ollaan viisampia. :surrur:

1. Matt Cardle (Dannii)
2. One Direction (Simon)
3. Belle Amie (Simon)
4. John Adeleye (Louis)
5. F.Y.D. (Simon)
6. Nicolo Festa (Dannii)
7. Katie Waissel (Cheryl)
8. Rebecca Ferguson (Cheryl)
9. Mary Byrne (Louis)
10. Cher Lloyd (Cheryl)
11. Aiden Grimshaw (Dannii)
12. Storm Lee (Louis)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mun mielestä noissa tippuneissa ei ollut Gamya lukuunottamatta mitään persoonaa, ei niin minkäännäköstä mielenkiintoa. Jos Cherillä olis ollut ihan "normi kurkkukipu" niin siinä tapauksessa en olis luovuttamista ymmärtäny, mutta kurkunpään tulehduksessa äänen muodostaminen sattuu ja voi jopa vahingoittaa äänihuulia. Tiedän kokemuksesta, kun viimeksi kesällä sen sairastin. Aika jännä, että mm. Alexandra Burke pääsi jatkoon toissa vuonna Cherylin valitsemana ja jopa voitti, vaikka on mustaihoinen :roll: tämä kommentti siis ihmetykseksi siihen, miten muka tuomareiden mielestä tummia on vaikeampi saada kaupaksi yleisölle.

Go Cheryl Go Cher Go Cheryl Go Cher! :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Aika törkeetä mun mielestä laittaa Cherylin valintoja rasismin piikkiin! Tyyppi on varmasti työskennelly ikänsä kaikennäköisten ihmisten kanssa musiikki- ja mallimaailmassa, että en usko hänen olevan mitenkään ahdasmielinen, päinvastoin.

Kyllä minäkin olisin jo pelkästään Cherin ekan esiintymisen perusteella ottanut hänet finaaleihin. Tytöllä on persoonaa, se on tällaisissa kisoissa jopa tärkeämpää kuin laulutaito. Lisäksi vielä ulkonäköä.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Juurikin noin. Eihän ne pudonneet tytöt huonoja laulajia olleet, mutta ei niissä mitään sellasta ihmeellistäkään ollut, joka sais levyjä ostamaan. Juuri sellaisia, joita löytyy tusinasta vähintään kymmenen..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Itse asiassa jos tarkemmin luette viestini, niin en maininnut sanaa rasismi kertaakaan siinä. :tosion: Aika hyvin tosin tarvitsee sulkea silmänsä, jos uskoo ettei värillä ollut väliä Cherylin valinnoissa*. On tietysti helppo uskotella itselleen, että Katie ja Cher ovat persoonaltaan niin uskomattoman omaperäisiä, mutta itse en todellakaan ole tätä nähnyt. Ensinnäkin Cherin ulkonäkö on aika suoraan haettu esiäidiltään Cheryl Colelta ja esimerkiksi ensimmäinen koelaulu oli kaikkine liikkeineen ja ilmeineen aika tarkkaan kopioitu Keri Hilsonilta. Eikä siinä mitään, vaikutteita saa toki tuonikäisenä hakea vaikka kuinka, mutta kovin persoonallista artistia se ei kenestäkään tee. Katie muuten mokasi kaikki esityksensä, joita Cheryl oli näkemässä. Miten tällaisessa tilanteessa Cheryl voi edes valita hänet jatkoon. Ei mene mulle jakeluun, kun en vastaavaa koskaan ennen todistanut. Ja olisi myös kiva tietää, miten voi tulla siihen johtopäätökseen, ettei pudonneilla paremmilla laulajilla ollut tarpeeksi kiinnostavaa persoonaa, kun monet heistä eivät saaneet lähellekään yhät paljon aikaa ruudussa kuin juuri Cher tai Katie.

*Tämäkään ei siis varsinaisesti liity mitenkään rasismiin Cherylin osalta (vaikka tähän epäilyyn onkin omat perusteensa :roll:), vaan enemmänkin hänen olettamaan yhteiskunnalliseen rasismiin. On täysin selvää, että valkoista artistia ON helpompi myydä X Factorissa tai missä tahansa muussa vastaavassa kykyjenhakuohjelmassa. Samalla tavalla on myös selvää, että miespuolisia on helpompi myydä kuin naispuolisia. Tämä johtuu lähinnä juuri suurimmasta yksittäisestä äänestäjäryhmästä, joka oletettavasti on nuoret valkoiset naiset. Alexandra Burken tuominen esiin ei tee muuta kuin vahvista pointtiani. Alexandra oli todellinen helmi X Factorissa, jonkalaista talenttia hyvin harvoin nähdään. Siitä huolimatta viikolle viisi asti Alexandra oli äänestystuloksissa sijoilla 6-7, kun taas Eoghan sai eniten ääniä viitenä ensimmäisenä viikkona. Alexandra joutui siis todellakin taistelemaan alusta loppuun täysillä voittaakseen ja jopa yksi heikompi viikko olisi saattanut viedä hänet puotoamisvaaraan, mutta hän vältti tämän olemalla hyvä joka ikinen viikko. Jos joku söpö poika esiintyy heikommin ja saa tuomareilta haukut, niin yleensä hänelle sataa ääniä tuplasti enemmän tämän ansioista. :roll:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ÖÖÖÖÖ...millä tavalla Cher mokas siinä ekassa koe-esiintymisessään Cherylin nenän edessä? Cherylhän oli täysin myyty jo kyseisen esityksen jälkeen ja niinpä olin minäkin.

Kun puhuin pudonneista laulajista, tarkoitin heitä, jotka edellisessä jaksossa putosivat Cherylin toimesta. Ja vaikkeivat olisikaan saaneet yhtä paljoa ruutuaikaa kuin Cher, niin näkemäni perusteella ne olivat samaa massaa mitä markkinoilla tuntuu olevan paljon. Anastassia yritti aivan liikaa. Treyc tylsä ku valkonen lakana, Keri sitäkin tylsempi. Gamussa oli persoonaa, mutta kun ei voi kolmea enempää valita, niin pakko oli joku jättää ulkopuolellekin. Hienot valinnat Cheryl teki :ihana:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

:ihana:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja Pete »

En katso tätä, mutta katsoin tuon JeSSSen laittaman videon, ja olipa omistava veto! :D Huippuhieno rytmiikka (tai joku) kahden eri tyylin välillä. Lahjakas on hän. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Onko muuten tietoo, näkyykö mahdollinen live-cast Britannian ulkopuolella? Lähetys ainakin alkaa 19.30 eli 21.30 Suomen aikaa ja kestää 2,5 tuntia.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mun mielestä tossa noi kaikki räppiosuudet on tosi noloja. :puna: Muuten laulullisesti ihan ok, mut ei mitään ihmeellistä. :sorivaan:

TreyC Cohen:


Gamu Nhengu: (Tämä kappale muuten hyppäsi Brittien sinkkulistalla lähes sataa sijaa jopa neloseksi asti Gamun version myötä.) :joojoo:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hienostihan Treyc laulaa, mutta ihan liikaa huutoa ja toi on NIIIIN nähty! :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Blaah, ei näy live UK:n ulkopuolella. No jos huomenna latais jostain...

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mun piti laittaa "unlike" X Factorille Facebookissa, koska sieltä tulee koko ajan jotain päivityksiä ja takuulla spoilaantuisin sitä kautta. :niinpa:


Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Ekan semifinaalin puntarini:

Parhaat: :tuuletus: <3

1.Tracey (Cole)
2.Cher (Cole)
3.Mary (Walsh)
4.Aiden (Minogue)

Keskikastia: :joojoo:

5.Storm (Walsh)
6.One Direction (Cowell)
7.Katie (Cole)
8.Rebecca (Cole)
9.Belle Amie (Cowell)
10.F.Y.D (Cowell)

Huonoimmat: :roll:

11.Matt (Minogue)
12.Diva Fever (Cowell)
13.John (Walsh)
14.Paije (Minogue)
15.Nicolo (Minogue)
16.Wagner (Walsh)

Cole:lla on oikeastaan kaikki hyviä ja persoonallisia. Katie laulo kohtalaisesti, mutta Lady Gaga -stailaus oli lähinnä koominen. :rofl: Tracey kyllä yllätti mut täysin. :rakkaus: Mary ja Storm on myös varsin mielenkiintoisia Walshin tyypeistä. Cowellin ryhmät on aika tasaisia. One Direction ois ihan huippu, jos lemppaisivat ne pari surkeinta laulajaa. :heh: Minoguella on Aiden ainut kiinnostava. Nicolo on mun mielestä niin ärsyttävä ja ylimielinen. Toi Lady Gaga -esitys ei oikein uponnu.

Kaiken kaikkiaan tosi kova taso tässäkin kisassa.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Sunnuntaina 20.00-21.00 Brittien aikaa tulee tuloslähetys. Kaks esitystä karsitaan.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tracey yllätti, kun ei laulu ollutkaan pelkkää huutoa. Ei silti ihan suosikkien joukkoon noussut..ja JEESTAS mikä peräsin tytöllä! :uujee:

1. Matt
2. Aiden
3. Cher
4. Mary
5. Nicolo
6. Tracey
7. Rebecca
8. Katie
9. F.Y.D.
10. Paije
11. Diva Fever
12. Storm
13. Belle Amie
14. Wagner :heh: :rofl:
15. One Direction
16. John
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Yksi oli niin ylitse muiden. Ihan käsittämättömän upea Trayc Cohen näytti kaikille muille mistä tässä kisassa on kyse. :tapu: :kups: Tässä kuitenkin kokonainen järjetys ja kommentit kaikista esityksistä.

1. Trayc Cohen: One (Cheryl)
- Olin hieman pettynyt kappalevalintaan, mutta loppujen lopuksi Trayc lauloi niin mielettömän hyvin, ettei siitäkään osaa enää valittaa. En jaksa odottaa, mitä hän saa aikaiseksi vielä paremmilla kappalevalinnoilla tulevissa lähetyksissä. Huikea ääni! :kups:

2. Mary Byrne: It's a Man's Man's Man's World (Louis)
- Illan ehdoton yllättäjä. :shock: Olin aina ajatellut, ettei Maryn rahkeet riittäisi enää tässä vaiheessa, mutta olinkin täysin väärässä. Mainiot vokaalit ja todella paljon karismaa. Kappale ei ollut suosikkejani, mutta sopi hänelle erittäin hyvin.

3. One Direction: Viva la Vida (Simon)
- Pojilla oli omissa sooloissaan hiukan ongelmia, mutta yhdessä laulaessaan kuulostivat ihan mielettömiltä. Ehdottomasti ihan parhaita harmonioita X Factorin historiassa. Jos saavat soolo-osuuksiaan parannettua vielä, niin tässä saattaisi olla yksi todella vahva ehdokas kärkisijoille.

4. Matt Cardle: When Love Takes Over (Dannii)
- Luulin alussa, että Matt oli epäonnistumassa ihan totaalisesti, mutta lopulta hän suoriutuikin varsin hyvin. Olen tosin täysin varma, että hänessä on ainesta vielä paaaljon parempiin suorituksiin. Tällä äänellä kyllä mennään takuuvarmasti pitkälle. :joojoo:

5. F.Y.D.: Billionaire (Simon)
- Alussa ei näilläkään mennyt ihan putkeen, mutta paransivat loppua kohden todella paljon. Mun mielestä se, joka toimi näillä päälaulajana ei ollut niin hyvä kuin joku muu porukasta, joten toivottavasti ottavat sen huomioon tulevaisuudessa. Paketti näillä on kuitenkin ihan hyvin kasassa jo tässä vaiheessa. :peukku:

6. John Adeleye: One Swee Day (Louis)
- John veti ihan hyvin ja näytti todella hyvältä, vaan jotain jäi silti puuttumaan. Ehkä nimenomaan se X Factor on vielä hukassa, vaikka potentiaali voisi olla hyvinkin paljon. Kappalevalinta oli myös ehkä turhan kunnianhimoinen näin alkuun.

7. Wagner: She Bangs/Love Shack (Louis)
- En kestä. :uujee: Eihän Wagner kovin hyvä laulaja ole, mutta viihdyttävyydessään tää hakkasi suurimman osan illan keskinkertaisuuksista. Täydellinen kappalevalinta ja mainio esitys muutenkin. Saa nähdä kuinka nopeasti Wagnerin tyyliin kyllästyy, mutta vielä se ainakin viihdyttää. :rofl:

8. Rebecca Ferguson: Teardrops (Cheryl)
- Kuulen Rebeccan äänessä todella paljon potentiaalia, mutta nyt se kaikki jää sen jännittämisen alle, joka näkyy ja kuuluu äänessä sekä olemuksessa. Toivottavasti se katoaa mahdollisimman nopeasti livelähetyksien edessä, jotta hänen äänestään voisi päästä nauttimaan kunnolla. Nyt jäi vähän keskinkertaiseksi.

9. Paije Richardson: Killing Me Softly (Dannii)
- Todella epätasainen suoritus. Pelkästään kuultuna miljoona kertaa parempi kuin nähtynä. Järkyttävä stailaus sekä hölmön näköinen liikkuminen vei liikaa pois itse esityksestä. Vokaalit kuitenkin parhaimmillaan ihan huipputasoa, joten toivon että Dannii saa tuotua Paijen parhaat puoleet esille jatkossa paremmin.

10. Cher Lloyd: Just Be Good to Me (Cheryl)
- Mulle tuli jotenkin niin Paula Abdul mieleen tästä. :hihi: Cher on hyvä ja karismaattinen esiintyjä, mutta laulaminen oli aika keskinkertaista. Ei siis mikään ihmeellinen veto, enkä ihan tuomareiden hehkuttamista tajunnut. :roll:

11. Belle Amie: Airplanes (Simon)
- Illan suurin pettymys. Ei mennyt lähellekään niin hyvin kuin olisin toivonut. Näissä vaan on jotain sellaista, minkä takia toivoisin menestystä tässä kisassa. Toisella kuuntelukerralla kuulosti jo huomattavasti paremmalta kuin ensimmäisellä. Toivon, ettei nää putoiaisi vielä.

12. Aiden Grimshaw: Mad World (Dannii)
- En valitettavasti kuule Aidenin ääntä sitä mitä niin monet muut kuulevat. Ihan hyvä, mutta ei vaan silti vakuuta mua. Poika näyttää hyvältä ja onhan siinä ainesta tähdeksi, mutta mua ei vaan kosketa. :lohduton:

13. Katie Waissel: We Are the Champions (Cheryl)
- Olisin halunnut laittaa nämän esiintyjän viimeiseksi, sillä en pidä hänestä pätkääkään. Ääni ei riittänyt kappaleeseen monissa kohdin, mutta kokonaisuudessaan vokaalit oli ihan ok. Olemus ja imago on kuitenkin todella ärsyttäviä, enkä todellakaan usko tämän olevan sitä mitä Katie oikeasti on. Tässä vaan mennään nykyisten trendien perässä ja yritetään menestyä sen avulla. :niinpa:

14. Diva Fever: Sunny (Simon)
- Nää oli aika huonoja, mutta jollain kierolla tavalla melkoisen viihdyttäviä siitä huolimatta. :heh: Mieleen tulee tietysti Jedward ja aika samalla tasolla nää onkin. Ei haittaa jos putoavat ensimmäisten joukossa, mutta luulen että saattavat selvitä läpi muutaman livelähetyksen.

15. Storm Lee: We Built This City (Louis)
- Storm lauloi yllättävän hyvin, mutta kokonaisuudessaan tää oli vaan aika kamala. En kestä hänen hirvittävää lookkia tai pelottavaa esitystä. Ei toimi, ei se vaan toimi. :eiei:

16. Nicolò Festa: Just Dance (Dannii)
- Haluaisin todella paljon tykätä Nicolosta, kun siinä on jotain todella mielenkiintoista. Lady Gaga ei nyt kuulostanut hänen suussa kovinkaan hyvältä. Kyllähän tämä mieleen jää, mutta ei valitettavasti kovin hyvässä mielessä. Toivottavasti ensi viikolla tulee jotain parempaa.

Teen vielä veikkaukset äänestystuloksista. Toivottavasti kauden päättymisen jälkeen kokonaiset äänestystulokset julkistetaan jälleen.

1. Mary
2. Aiden
3. Matt
4. One Direction
5. Treyc
6. Cher
7. Rebecca
8. Storm
9. Paije
10. Katie
11. Diva Fever
12. Nicolo
13. Wagner
--------
14. F.Y.D.
15. Belle Amie
16. John

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Kyl mä luulen, että äänestystulokset julkistetaan, kun onhan ne ainakin viimiset pari vuotta kerrottu. Veikkaan tosiaan ite, että John tippuu, nyt kun kuuntelin biisit toisen kerran läpi.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Tänään oli ensimmäinen pudotus. 2 lähti. Ei nyt mikään hirvee oikeusmurha mielestäni.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Nicolon putoaminen hitusen harmittaa. F.Y.D. ei ollut sekään huono, mutta oma oli mokansa, kun ovat päälaulajiksi laittaneet rumimmat :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Tämän illan biisit:

Storm Lee "Born to Run" Bruce Springsteen
Treyc Cohen "Purple Rain" Prince
Paije Richardson "If I Ain't Got You" Alicia Keys
One Direction "My Life Would Suck Without You" Kelly Clarkson
Cher Lloyd "Hard Knock Life (Ghetto Anthem)" Jay-Z
John Adeleye "A Song for You" Donny Hathaway
Diva Fever "Barbra Streisand" Duck Sauce
Rebecca Ferguson "Feeling Good" Nina Simone
Aiden Grimshaw "Jealous Guy" John Lennon
Belle Amie "You Really Got Me" The Kinks
Mary Byrne "You Don't Have to Say You Love Me" Dusty Springfield
Matt Cardle "Just the Way You Are" Bruno Mars
Wagner "Help Yourself" Tom Jones
Katie Waissel "I'd Rather Go Blind" Etta James

Teemana eilisen Ruotsin Idolin tapaan Idolit... Huomenna lähtee taas kaks.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja entropia »

Tämä on muuten ainut kohtalaisen laatuinen (ääni ok, kuva vähän pikselöityy) Live stream, jonka olen löytänyt: http://www.ustream.tv/channel/the-x-factor-uk-live

Kelpaa kyllä mulle.


Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

En jaksanut katsoa kuin One Directionin ja Mattin, ja molemmat ovat todella hyviä.
Näistä voittaja, niin kelpaa.

// Katsoin hieman noita muitakin, ja Mattin muut esitykset, niin en voi muuta sanoa kuin MAHTAVAA. Matt on uskomaton laulaja, hän saisi voittaa koko jutun. :)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

1. Matt Cardle
2. One Direction
3. Treyc Cohen
4. Mary Byrne
5. John Adeleye
6. Katie Waissel
7. Rebecca Ferguson
8. Paije Richardson
9. Belle Amie
10. Wagner
11. Storm Lee
12. Cher Lloyd
13. Diva Fever
14. Aiden Grimshaw

Matt oli ihan huikean hyvä. Ihan syystä ennakkosuosikki voittamaan koko kisa. :ihana: Katie paransi ihan älyttömästi viime viikkoon verrattuna, kuten myös Rebecca. Belle Amie ei vieläkään noussut sille tasolle kuin mitä heiltä kovasti odotan. Storm oli todella tylsä, vaikka laulaminen ei sinänsä huonosti sujunutkaan. Aiden oli ihan järkyttävän huono. Se epävireisyys ja -varmuus oli todella vaikeaa katseltavaa ja kuunneltavaa.

Onko kukaan törmännyt tän tai viime viikon esityksistä tehtyihin studioversioihin?

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

BronZe kirjoitti: Onko kukaan törmännyt tän tai viime viikon esityksistä tehtyihin studioversioihin?
Minäkin olen etsinyt näitä, mutta ei ole löytynyt.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: X Factor 2010 UK

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Jee, hyvät putoajat. :tapu:

Ensi viikolla pitäisi olla luvassa astetta laadukkaampi show. :joojoo:

Lukittu