Leffamusa-arvioita

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Disney-lauluista yksi minuun parhaiten uponneista on Colours of the wind (Vanessa Williams), elikkäs suomalaisittain Arja Korisevan Tuulen värit. Ihan ohi oli mennyt se, että Puolan Pocahontas on Edyta Gorniak! :)

Löysin tuon hänen versionsa samasta biisistä ja hienosti toimii sekin. Tälläkin kertaa Edyta yrittää kyllä kaikkensa, mutta tällä kertaa ei liikaa. ;)
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mikkelsson kirjoitti:.. ja kaikki ovat tietenkin hankkineet hyllyynsä "Livet Är En Schlager"-rainan, eikö vain? :)
Olen pitänyt sitä DVD:tä jo kahtena päivänä kädessäni, mutta olen jahkaillut sen ostopäätöksen kanssa. Myyntihinta 12 euroa ei toisaalta paha, mutta ehkä nyt kolmannella kerralla ostan sen, kun muut näkemäni tarjousleffat eivät niin houkuttaneet... 8)
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mistä tuon leffan saisi hankittua ILMAN luottokortin apua? (Veikkaukseni: Ei yhtään mistään... :cry: )
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Kokeile vaikka http://www.cdon.comia. Sieltä saa tilattua myös laskulla... :wink:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kiitos, Katten! Ja onneksi olen jo aiemmin rekisteröitynyt cdon:iin :) Nyt vain pihiys alkaa ottamaan vallan: tilatako vaiko ei tilata... :roll:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Otin itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja tilasin tuon "Livet är en schlager"-DVD:n! En voinut vastustaakaan kun sain cdon:ilta vielä alennuskoodin, jolloin ei tarvitse maksaa posti-ja käsittelymaksua :P Toivottavasti leffa on hintansa (13.95) arvoinen...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Livet är en schlager!

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

VIHDOINKIN olen saanut katsottua ja hankittua itselleni tuon "paljon puhutun" elokuvan, ja täytyy sanoa että pidinkin siitä paljon :D Ruotsalaishuumori on yleisesti ottaen aina "uponnut" muhun, ja kun leffa käsittelee vielä Euroviisuja, niin voiko enempää vaatia? Paras hahmo oli ehdottomasti Candy :P, ja Lena Ph:n sekä Carolan cameo-roolit vielä kruunasivat kokonaisuuden. Kauhea hehkutus, mutta ei mahda mitään :wink: Mitä mieltä te muut muuten olette tästä elokuvasta? Olisi kiva tietää.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eikös se ole vain Skandinaviassa tuo kappale Spiderman 2:ssa, muistelen noin jostain lukeneeni.
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://www1.hmv.co.uk/hmvweb/displayPro ... sku=176241

Juu ei ainakaan meitin versiossa ole tuollaista biisiä... en kyllä tunne noista bändeistä juuri mitään muuten, vaikka leffankin olen nähnyt.

Leffayhtiöt kai aika paljon kustomoivat soundtrackejä eri maihin nykyään, muistan tosin itse lukeneeni myös tuon uutisen suomalaisessa mediassa, eikä siitä kyllä käynyt ilmi, ettei se ole koko maailman laajuinen julkaisu... :roll:
Hello Hi!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja tomato »

HIM on uudella Resident Evil Apocalypse soundtrackilla ja kai jopa itse elokuvassa ainakin krediittien mukaan. Soundtrackilla soi "Join Me"


Nightwish mukana "Alone In The Dark" elokuvassa biisillä "Wish I Had An Angel"

Kuinkas kävi Evanescence kun saivat biisin elokuvaan Dare Devil :P
Was tomi...

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

JuhaUK kirjoitti: muistan tosin itse lukeneeni myös tuon uutisen suomalaisessa mediassa, eikä siitä kyllä käynyt ilmi, ettei se ole koko maailman laajuinen julkaisu... :roll:
On se täällä ollut minusta kaikissa yhteyksissä esillä, että vaan pohjoismaisella versiolla on se LSD:n biisi.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Täällä olen luukuttanut täysillä pitkään (minulta) unohduksissa ollutta leffamusabiisiä, nimittäin Carly Simonin Coming Around Againia. Tuskin kenellekään tuttu, mutta kannattaa tutustua, jos jossain Simonin tuotantoon törmäätte. Oli aikanaan 80-luvulla Heartburn -nimisessä leffassa (mm. Meryl Streep ja Jack Nicholson).
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Miik »

Olipas tämä ketju hautautunut...

Kuuntelin tänään taustamusiikkina lukiessani Almodovarin Todo sobre mi madre- ja Carne Tremula-elokuvien soundtrack-levyjä. Ja kyllä täytyy sanoa, että on niissä upea tunnelma. Molemmat OST:t ovat käsialaltaan Alberto Iglesiasin, joka taitaa olla Pedron hovisäveltäjä. Ihan fiiliksissäni olin. Ja nosti lukumotivaatiotakin sopivasti!

Onko muita "tunnelmointiin" sopivia elokuvamusiikkeja tältä samalta linjalta?
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Mikkelsson kirjoitti:Disney-lauluista yksi minuun parhaiten uponneista on Colours of the wind (Vanessa Williams), elikkäs suomalaisittain Arja Korisevan Tuulen värit.
Oi, tuo Tuulen värit on niin ihana <3 ! En ole kuullut kuin suomenkielisen version, mutta se on kyllä sellainen biisi, joka saa minulla kylmät väreet selkäpiihin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mun suosikki-tunnelmointi-soundtrack on elokuvasta "The Straight story". Musiikin on säveltänyt elokuvan ohjaajan David Lynchin hovisäveltäjä Angelo Badalamenti. Siis kertakaikkisen upea, kaunis, harmoninen ja harras tunnelma kautta koko soundtrack-levyn.
Toinen kaunis kokonaisuus on elokuvan "Crouching tiger, hidden dragon" Oscar-palkittu musiikki, jonka on säveltänyt Dun Tan. Karmea leffa, mutta aivan mahtava musiikki.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Leffamusa-arvioita

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Omasta hyllystä löytyy viisi soundtrackia,

Valkokankaan lemmikit (America´s Sweethearts) kivoja kappaleita :)

Dirty Dancing the collector´s edition (tupla cd) loistava :peukku:

Roadhouse, jolla omasta mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista biiseistä When the night comes falling.. :voitto:

That Thing You Do, joka on ihanaa hömppä musiikkia :mrgreen:

Top Gun, special expanded edition, josta aina vaan tykkään...... :puna:

Lukittu