Britney Spears

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Mä toivoisin että kiertue tulis tänne Suomeenkin. Britney pitää nähä ihan muodon vuoksi ainakin kerran elämässään livenä, kun sen viime kiertueen missasin. Ei kyllä varmaankaan ole läheskään niin hyvä yleisön haltuun ottaja kun muut pop prinsessat, mutta show on varmasti silti näyttävä.

Femme Fatale on ollut tehosoitossa mulla jo yli kuukauden ja vieläkin kuuntelen lähes joka päivä! Yleensä mä kyllästyn Britneyn biiseihin tosi nopeesti, mutta tää levy on ollu poikkeus. Britneyllä tuskin on paljon omaa kädenjälkeensä levyssä, mutta ihan huippu tuottajat ja huippulevy!
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Mulla on Brtineyn levystä Circus (fyysisenä),ja Femme Fatale (mp3).Lisäks mulla on nää sinkut fyysisenä:
-Oops!..I did it Again (2000)
-Stonger (2000)
-Dont Let Me be the last to know (2001)
-Im not A Girl,Not Yet A Woman (2001)
-BOYS (2001)
-I Love Rock`n Roll (2002)

Itse tyksin Femme Fatale levystä paljon!Siinä on paljon tanssittavia biisejä joista pidän!
<3

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

OhJami kirjoitti:Ei kyllä varmaankaan ole läheskään niin hyvä yleisön haltuun ottaja kun muut pop prinsessat, mutta show on varmasti silti näyttävä.
Joo, viimeksi ainakin show'n parhaat osat olivat ne, jolloin täti itse oli poissa näkyvistä :heh:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ot9IqQ0h ... UD1c8fHgak[/youtube]

Britney ja RiRi pussas eilen :uujee: Ei tossa videossa sitä kyllä huomaa, mutta WAU! Rihanna kuulostaa aika hirveeltä ja tottakai Britney lipsynccaa.
LOBODA

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Pete »

Britney konsertoi Suomessa 14. lokakuuta. Lipunmyynti alkaa 13. kesäkuuta.

http://www.iltalehti.fi/popstars/201106 ... 9_ps.shtml
Riskinä seniorilaumat

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Ihanaa, mä halusinkin nähä Britneyn livenä tällä kiertueella! Mä missasin Britneyn viime keikan Suomessa, niinpä tälle on pakko päästä. :tuuletus:
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Please Nicki Minaj suomen lämppäri :pliis:
LOBODA

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Briitu laulaa 40 rosenttia livenä keikastaan ja I wanna gon kohalle lavalle pääsee fanit dancaa Briitun kanssa. Mahtavalta kiertueelta FF näyttää. Onneksi.
LOBODA

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä saan huomenna liput :tuuletus: Spermanto tai alakatsomo :uujee:
LOBODA

Avatar
ESC
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 889
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 21:45
Paikkakunta: Helsinki-Frankfurt

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja ESC »

Britney Spearsin seuraava singlelohkaisu "Femme Fatale" albumilta on "Criminal" :tapu:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Briitun settilista

1. Hold It Against Me
 5/5
2. Up N’ Down
 3/5
3. 3
 5/5
4. Piece of Me
 5/5
5. Big Fat Bass
 4/5
6. How I Roll 5/5
7. Lace and Leather
 2/5
8. If U Seek Amy
 5/5
9. Gimme More
 5/5
10. (Drop Dead) Beautiful (feat. Sabi) 5/5
11. He About To Lose Me
 5/5
12. Boys (Remix)
 4/5
13. Don’t Let Me Be The Last To Know
 2/5
14. Baby One More Time
 5/5
15. S&M
(Rihanna cover) 5/5
16. Trouble For Me
 3/5
17. I’m A Slave 4 U
 5/5
18. Burning Up (Madonna cover)
 3/5
19. I Wanna Go
 5/5
20. Womanizer
 5/5
21. Toxic
 5/5
22. Till The World Ends 5/5

Loistavat kapat, muutamaa tylsyyttä lukuunottamatta.
LOBODA

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja greece »

UUH YEaah ...alle 3 viikkoooo :uujee:

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja escan »

Minusta on sääli, että Britneyn laulut ja esiintymiset ovat menneet niin syvälle seksin maailmaan.. Milloin lauletaan masturboinnista tai siitä, kuinka kaikki pojat ja tytöt haluavat "n*ssia" häntä.. Konserteissa on sylitansseja ja muuta..

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ihan kiva konsertti. Mut ihan oikeesti, siellä oli vaan 9000 ihmistä. Yleisö oli maailman pascin koskaan. Okei mä ymmärrän, sen että suurin osa kapoista oli sen uudelta levyltä ja ihmiset ei ehkä oo kuullut niitä. Loppuun mennessä vasta kaikki niiku oli ihan mukana. I wanna go oli kyllä mun lemppari ja Ama sleiv forjuu. Mä olin oikeesti ainoa kuka oli ihan innoissaan Nicki Minaj remix kohasta. Ainakin näin Britneyn livenä, jes. Lady GaGa oli kyllä mucho macho parempi. Monster Ball <3
LOBODA

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Ticoshay kirjoitti:Ihan kiva konsertti. Mut ihan oikeesti, siellä oli vaan 9000 ihmistä. Yleisö oli maailman pascin koskaan. ---
Oiskohan hintapolitiikka ollut yks porukkaa loitontava tekijä... tai ainakin meillä oli hetken aikaa vaihtoehto, että olisin shopannut tyttärelle normilipun alakatsomosta ja kuski-itselleni jonku halpispaikka-whateverin sieltä ylätasanteelta, niin kylläpä jäädytti mielihalut, ku huomasin, että 8 kymppiä ois pitäny pulittaa ylätasanteenki paikasta :roll: .

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Kollega kirjoitti:
Ticoshay kirjoitti:Ihan kiva konsertti. Mut ihan oikeesti, siellä oli vaan 9000 ihmistä. Yleisö oli maailman pascin koskaan. ---
Oiskohan hintapolitiikka ollut yks porukkaa loitontava tekijä... tai ainakin meillä oli hetken aikaa vaihtoehto, että olisin shopannut tyttärelle normilipun alakatsomosta ja kuski-itselleni jonku halpispaikka-whateverin sieltä ylätasanteelta, niin kylläpä jäädytti mielihalut, ku huomasin, että 8 kymppiä ois pitäny pulittaa ylätasanteenki paikasta :roll: .
Muistaakseni Circus-kiertueen keikan kaikki liput olivat hinnoiltaan yli 100€, joten ei välttämättä hinta pelkästään ole katsojia verottanut. Mutta hinnan lisäksi yksi syy on voinut olla, että edellisestä keikasta ei tosiaan ole kuin tuo pari vuotta, niin ehkä ihmiset eivät näin äkkiä jaksaneet lähteä uudestaan katsomaan, varsinkin kun laulu tulee (ainakin suurimmaksi osaksi) playbackina.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Joo, saattaa olla, että on vaan jostain pinttynyt mielikuva, että ylempää sais yleensä halvemmalla lipun :puna: .

Edelliskonsertissaan oltiin molemmat alakatsomossa ja silloisista paikoista maksoin ihan mielelläni vaaditun summan, mutta että jostain piippuhyllyetäisyydestä samaa hintatasoa, ei ikinä!

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Kollega kirjoitti:Joo, saattaa olla, että on vaan jostain pinttynyt mielikuva, että ylempää sais yleensä halvemmalla lipun :puna: .
Luulen että se riippuu enemmänkin siitä kenen keikasta on kyse, koska itsekin muistelen, että joillain keikoilla yläkatsomon paikat ovat olleet selvästikin edullisempia.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Onneksi en mennyt 2009 Circusta katsomaan koska silloin ei ollut yhtään liveä. Nyt sentään Godney lauloi livenä edes osan.
LOBODA

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Colby »

Britneyn uusi sinkku on hyvin epä-Britneymäinen :eeek:

"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mäkin aluksi vieroksuin hieman tuota biisiä .. mutta jo yhden kuuntelukerran jälkeen olin iha myyty, Britney se vaan jaksaa pysyä freshinä :peukku:
Tulevaa tuotantoa odotan ku joulua :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ihanaa päästä sanomaan tämä: Britneyn uusi Glory albumi on hyvä. Mukava rehti popalbumi, jolla ei juuri tukeuduta perinteiseen edm-möttöön. Ei albumi musiikillisesti järisyttävä ole ja se ei tule olemaan Britnin uusi läpimurto MUTTA Glory on ilahduttavan eheä kokonaisuus. Hyviä biisejä on monta, lemppareiksi on noussut Aquan mieleen tuova Man on the moon (kappaleen kertsi on suoraan Cartoon Heroesia!), jammailtava Slumber Party ja levyn kovin reivausraita Clumsy. Pienellä syhinällä ja vahvemmalla visiolla levystä olisi voinut tulla vaikka mitä. Femme Fatale ja Blackout ovat edelleen Britneyn tähtihetket, mutta uusi albumi muistuttaa että Britni ei ole pelkkä 2000-luvun popkohuprinsessa.

Harmi kun Britneyn live-esiintymiset ovat väsynyttä keimailua ja 100% playbackia.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ VMA esityksestä en pitänyt. Lauloi selvästi playbackina :lohduton:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Pete »

Brendan Murray veti Baby One More Timen akustisesti. :shock:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Happy »

Pete kirjoitti:Brendan Murray veti Baby One More Timen akustisesti. :shock:

Tähänmennessä paras kuulemani coveri tästä suuresta lapsuudensuosikistani :peukku:
Toivottavasti tulee menestymään vielä urallaan.. eihän se artistin syy ole että viisut on p*****stä :mrgreen:


Itse Britneystä täytyy sanoa että en oo pitänyt yhdestäkään hänen biisistään Work Bitchin jälkeen.. enkä kyllä nykyään edes pidä sitä Work Bitchistikään.. ehkä mä oon vaan kasvanut yli Britneyn musiikista .. mut kyllä niitä ihan vanhempia nostalgiamielessä kuuntelee :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mistäköhän asiasta Britney Spears tiedottaa isosti 18.10.? Laulu-uran lopettaminen? :mitvit:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Pete »

Britney täytti eilen 39 vuotta. Ennen julkaisematon "Swimming In The Stars" tulee löytymään Britneyn 4.12. ilmestyvältä Glory-albumin Deluxe Edition -vinyyliltä.

Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin