Madonna

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Oletko menossa Madonnan Helsingin keikalle 6.8.?

Olen toki!
12
17%
En, ja vähän harmittaa kyllä
25
35%
En, eikä kiinnosta
28
39%
Olin jo Tallinnassa
4
6%
Olen nähnyt jo aiemmin
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 71

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Madonna

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Hei!

Minäkin oon pitkän linjan Madde fani ja nuo 80-luvun biisit on kyllä Madden parhaimmistoa musta. En oikein uskalla odottaa nyt mitään kun inhosin tuota American Life levyä niin paljon. Jo pelkästään American Life ja Hollywood biisit saavat sellaisen inhoreaktion, etten voi kuunnella sitä levyä yhtään. Saman reaktion sain aikoinaan Will Smithin Wild Wild West biisistä. No Madonna on kaikesta huolimatta mun ykkösfanitus artisti, vaikkei tekisi enää yhtään hyvää biisiä. Niin monta huippua siltä on vuosien varrella tullut, että en usko että kukaan ei enää pysty parempaan. Mutta makuja on monia ja Madden tyylien vaihtelu tuo monenlaisia faneja lisää..

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Madonna

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No onpas hauska ja kämp kappale.... Madonna tekee Kyllikit ja tajuaa, että gayfanit ovat uskollisimpia. Aika varma hitti, mutta puristit varmaan lynkkaavat sen turhaksi homohumpaksi :roll: Siis tykkään :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Madonna

Viesti Kirjoittaja Miik »

MuzaMaza kirjoitti:Ihana Whos that girl-leffa! Montakohan kertaa olen tuon "laatukuvan" kattonut. Loistavaa, ei niin vakavasti otettavaa viihdettä!
Ja MISSÄ OLET SUSAN? Siinä on myös sellainen Madonna-klassikko!!! Joskus löysin ihan puoli-ilmaiseksi VHS:nä, ja usein on ollut käytössä. Pitäisi hommata varmaankin ihan dvd:nä. Ihanaa kasaria! <3
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Madonna

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Susanin kävin katsomassa vallan jo edesmenneessä Kino-Kulmassa.
Aiku tän kaveri nukahti sinne katsomoon, vaikka vieläkin väittää ettei niin käynyt. KÄVIPÄS!!! :niinpa:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Madonna

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Missä olet Susan kolahti muhun vähän samalla lailla, kun jos olette nähneet leffan (tai lukeneet kirjan) Populaarimusiikkia Vittulajänkältä, kun ne pikkupojat kuunteli Rock'n'Roll Music -biisin siskon levysoittimella. :surrur:
En olekaan moneen vuoteen katsonut, pitääkin kaivaa vanha VHS...Rosanna Arquettehan oli kans ko. leffassa aivan ihana.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Madonna

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin oon digannu MADONNAA aina! Ehkä se kasarin loppu ja ysärin alku oli sitä mun suurinta fanitus-aikaani, mutta vieläkin tulee rouvan uusin levy aina ostettua ja tarkkaan seurattua ko. daamin edesottamuksia.

MADONNA rules!!!!! :voitto:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Madonna

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Kauheen vaikee valita parasta sinkkua, mutta ehkä sanon frozen, koska sen kautta lähdin Madonnan musiikkiin tutustumaan ja se taisi olla ensimmäinen Madonnan video jonka näin.
Tosin olen voinut nähdä niitä aiemminkin, mutta en vain silloin tiennyt että se oli juuri tämä Jumalatar :p

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Madonna

Viesti Kirjoittaja Miik »

Mahdoton tehtävä nimetä parasta Madonna-sinkkua.... NOT! :mrgreen:

Deeper and deeper on ikuinen suosikki ja numero yksi Madde-tädiltä! :voitto:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Madonna

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Robby kirjoitti:Tohon edelliseen äänestykseen vielä kommentiksi, että olipa ikävää kun kaikkia singlejä ei saanut äänestykseen mukaan....Liikaa äänestysvaihtoehtoja muka...Toivottavasti en pudottanut kenenkään suosikkia sieltä...
Kyllä mun suosikin pudotit... This used to be my playground on Madonnan kaunein. Noh, olihan siellä "Live to tell", joka on toiseksi kaunein.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Madonna

Viesti Kirjoittaja Robby »

tonywerner kirjoitti:
Robby kirjoitti:Tohon edelliseen äänestykseen vielä kommentiksi, että olipa ikävää kun kaikkia singlejä ei saanut äänestykseen mukaan....Liikaa äänestysvaihtoehtoja muka...Toivottavasti en pudottanut kenenkään suosikkia sieltä...
Kyllä mun suosikin pudotit... This used to be my playground on Madonnan kaunein. Noh, olihan siellä "Live to tell", joka on toiseksi kaunein.
Voi eiiiiiih...toi oli puhdas moka...sehän nyt olisi ilman muuta kuulunut joukkoon :puna:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Madonna

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Madonnan paras biisi minulle kautta aikojen on Like a prayer. Musiikkivideon avittamana ;)

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Madonna

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Miik kirjoitti:Mahdoton tehtävä nimetä parasta Madonna-sinkkua.... NOT! :mrgreen:

Deeper and deeper on ikuinen suosikki ja numero yksi Madde-tädiltä! :voitto:
Hyvä Miik! Enpä ole monen muun kuullut tuosta ihan parhaaksi asti pitävän, minä myös. Ja La Isla Bonita myös, ja Frozen ovat top kolmessani :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33165
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Madonna

Viesti Kirjoittaja Pete »

Frozen-video on yksi kaikkien aikojen parhaista.
Pidän myös American life-levystä, joka sisältää aivan upeita biisejä. Erityisesti olen mieltynyt Nothing fails-biisiin.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Madonna

Viesti Kirjoittaja Naali »

Soppis kirjoitti:Madonnan paras biisi minulle kautta aikojen on Like a prayer. Musiikkivideon avittamana ;)
:samaamielta: Komppaan. Vaikka muuten olenkin ikäni puolesta kuunnellut enemmän uusia kappaleita, tuo on pysynyt suosikkina. Samoin Oh Father teki pienenä niin suuren vaikutuksen, että se sykäyttää vieläkin.

Kuuntelin muuten tuon American Lifen taas läpi epäilevänä, mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi kaikki fanit sitä niin karsastavat. Hyvä levy!
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Madonna

Viesti Kirjoittaja Tiana »

MuzaMaza kirjoitti: Ihana Whos that girl-leffa! Montakohan kertaa olen tuon "laatukuvan" kattonut. Loistavaa, ei niin vakavasti otettavaa viihdettä!

Olen minäkin katsonut tuon leffan ainakin 100 kertaa (ei ole vitsi) :hiphei: . Madonnan look koko elokuvassa on ihanan sarjakuvamainen.. :)

Moni sano että kun se Madonna tekee niin ihania biisejä, mutta suurimman osan sen esittämistä biiseistä on kyllä tehnyt joku muu. :roll:

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Madonna

Viesti Kirjoittaja Lola »

Rakastan Madonna. :D Uusi levy pitää saada heti kunhan se vaan ilmestyy. Oletteko muuten jo surffailleet suomenkielisellä Madonna-foorumilla osoitteessa http://www.madonna-foorumi.tk ? Kiva paikka on. :D

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Madonna

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Latasin tässä pari päivää sitten pienen videoclipin Nobody knows me-biisistä tulevalta re-Invention tour dvd:ltä. Näytti todella upealta :rakkaus:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Madonna

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Muistutan vielä, että tänään sunnuntaina LIVE 8
konserttitaltioinnissa mukana Madonna. <3

11.9 TV2 klo 22.30 - 0.05
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Madonna

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kiitos kiitos Fabrizio! En ole nähnyt tuota esiintymistä ollenkaan, ja olen unohtanut nuo Live 8 -uusinnat muutenkin kokonaan.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Madonna

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tiana kirjoitti:Moni sano että kun se Madonna tekee niin ihania biisejä, mutta suurimman osan sen esittämistä biiseistä on kyllä tehnyt joku muu. :roll:
No Madonnaa kyseisten teosten esittäjänä lienee moni tarkoittanut, mutta kyllä Madonna itse osallistuu kiitettävästi kappaleidensa tekemiseen. On tehnyt niin jo 1980-luvun puolivälistä lähtien. Kahdella ekalla levyllä ei taida olla montaakaan (en jaksa tarkistaa onko yhtään) biisiä, joiden tekemiseen (siis säveltämiseen tai sanoittamiseen) Maddy olisi osallistunut.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Madonna

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Fabrizio kirjoitti:Muistutan vielä, että tänään sunnuntaina LIVE 8
konserttitaltioinnissa mukana Madonna. <3
11.9 TV2 klo 22.30 - 0.05
IHANAA!!!! :riemu:

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Madonna

Viesti Kirjoittaja Lola »

tuo live8 esiintyminen oli hieno! :D

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Madonna

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Se oli aivan mahtava! :rakkaus: Edelleen mahtavaa kuultavaa.
"Are you fucking ready London!"

Tällainen pyörinyt pari päivää netissä, olisikohan tulevan levyn kansi?

Kuva

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Madonna

Viesti Kirjoittaja Lola »

Mäkin huomasin tuon Tribessa. Mitä mieltä olette kuvasta. en oikein tiedä, pidänkö vai en... :)

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Madonna

Viesti Kirjoittaja Robby »

Lola kirjoitti:Mäkin huomasin tuon Tribessa. Mitä mieltä olette kuvasta. en oikein tiedä, pidänkö vai en... :)
Ihan kamala. Enkä kyllä usko, että toi voi olla oikea kansi. Jossain forumilla näin tosi mageen kannen, joka olis voinut olla oikea. Siinä jotkut kirjaimet oli Abbamaisesti sillee väärinpäin, kuten heillä B:t.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Madonna

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olipa upeaa katsottavaa tuo Madonnan live8 esiintyminen. Sattumalta sen näin ihan alusta asti. Esiintyi ohjelman viimeisenä.
Like a prayer on joka kerta yhtä vavisuttava kokemus. Maailman paras biisi!! :peukku:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Madonna

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kyllä kannatti tuijottaa telkkaa tuon takia! Oli todellakin sen arvoista. Ihana Madonna!
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Madonna

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mua taas rouvan musiikki ei ole koskaan erityisemmin sykähdyttänyt. Totta on, että pari loistobiisiä tuotannosta löytyy (kuten Like A Prayer ja joku muu), mutta muuten ei väräytä viisaria ei puoleen eikä toiseen.

Eilistä konserttia katselin toisella silmällä vartin verran ja pistin tv:n kiinni. Ei oikein jaksa innostaa nämä uudelleenlämmitetyt ideat vuoden -85 Live Aidistä... :(
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Madonna

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Madonna oli mun ensimmäinen idoli, kirjotinpa neidosta kouluaineenkin ala-asteaikoina Suosikin tietojen pohjalta... Mulle rakkainta on kasari-Madonna, mutta seuraan mielenkiinnolla nykyisiäkin tempauksia. Like a prayer, Get into the groove, La isla bonita - siinä muutama ikisuosikki.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Madonna

Viesti Kirjoittaja Miik »

Maarushka kirjoitti:Madonna oli mun ensimmäinen idoli, kirjotinpa neidosta kouluaineenkin ala-asteaikoina Suosikin tietojen pohjalta...
Vähän samalta pohjalta täälläkin... Tosin minä tein Madonnasta tutkielman yläasteella otsikolla "Madonna: uskonto ja seksuaalisuus". 14 sivuisen sepustukseni lisäksi editoin 15 minuutin pätkän havaintomateriaalia tutkielmani tueksi...

Pimeetä? :dingedong: Kyllä, näin jälkeen ajateltuna. :mrgreen:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Vastaa Viestiin