Don't play that song again (mitä biisejä et voi sietää?)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ei ihan äkkiseltään tulisi mieleen hankkia jonkun laulajan koko tuotantoa vain sen takia että saisi miettiä sietääkö sitä vai ei. Paitsi jos tekee jotain tieteellistä tutkimusta.  :eeek:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja minnie »

melodia kirjoitti: Popstars- ja Idols- tähtien biisit, Karvian laulavien Mattiloiden-,  Mamban-, Yön-, Yölinnun-, Kari Tapion-, Arja Havakan-, Juha Metsäperän-, Tomi markkolan-, Hectorin-, Pave Maijasen-, Riki Sorsan-, J. Karjalaisen-, Juice Leskisen-, Mikko Alatalon-, Agentsien-, Souvareiden-, - biisejä jne................................ :nohyi: :nohyi: :nohyi: :nohyi: :nohyi:
Nämä jotka jätin Melodian pitkästä litaniasta en voi sietää.
Erikseen mainitsen mm. Juice Leskisen Viidestoista yö ja Jyrki biisit, J. Karjalaisen Väinö, M. Alatalon Trikoo on riskillä ruma ja Aurinko paistaa ja vettä sataa, Riki Sorsan Reggae OK ja Muuttohaukka, Yön Rakkaus on lumivalkoinen ja ..?..joku poika, Pave Maijasen Yamma Yamma, Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen. :hak: :pyssyohimolla: :plaah:

Lisäksi en voi sietää M.A Nummisen laulua ja Helga-biisiä. Mahtava peräsin ja pulleat purjeet  :tulta: Solistiyhtye Suomen kaikki biisit yhtä shitiä! :yrjo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Albatrossi

Vs: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Jouluradiosta tuli hetki sitten kaksi todella huonoa joululauluesitystä, Antti Tuiskun "Oi jouluyö" ja Sanna Pietiäisen "Heinillä härkien kaukalon". Noita kahta esitystä en välittäisi kuulla enää koskaan. :yrjo:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Margot »

En yleensä inhoa niinkään tiettyjä artisteja tai kappaleita, vaan musiikkityylejä. Mutta koska olen musiikki-idiootti, en osaa selittää, mitä ne on. :niinpa:

Jostain syystä mun tulee tällaisista kysymyksistä aina mieleen Fintelligens, vaikken edes muista yhtään niiden kappaletta. Muistan vaan, et inhosin niitä. Luulin niitä aluksi ihan tosissani vitsiksi, mistä entinen ystäväni suuttui mulle (ei se kuitenkaan sen takia ole entinen ;)).
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Pete »

Gabriella Cilmin "On a Mission" on äärettömän rasittava! :jupinaa: Punttisalilla joutuu sitä lähes joka kerta sietämään. :niinpa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Pete kirjoitti:Gabriella Cilmin "On a Mission" on äärettömän rasittava! :jupinaa: Punttisalilla joutuu sitä lähes joka kerta sietämään. :niinpa:
Samaa mieltä. Surkea laulu.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Samiasd kirjoitti:
Pete kirjoitti:Gabriella Cilmin "On a Mission" on äärettömän rasittava! :jupinaa: Punttisalilla joutuu sitä lähes joka kerta sietämään. :niinpa:
Samaa mieltä. Surkea laulu.
Minusta Cilmin "Sweet About Me" on surkeampi... Kun siihen oli tottunut siinä jossain tv-mainoksessa, niin sitten sitä tylsyyttä soitettiin vielä radiossakin... Mauton biisi eikä todellakaan mitään radiomusaa :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Hei elkää viittikö Gaby Cilmi on aivan ihana :ihana: Sweet about me <3 <3 Ja kaikki muutkin biisit <3 <3 <3 :rakkaus:

Mua ärsyttää kaikki Antti Tuiskun biisit :nohyi: Tai jotkut X-factorin tyypit :termari:
LOBODA

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Mahtavaa! Tällainenkin ketju on olemassa! Tällaista olenkin kaivannut! :uujee: Täältä pesee, olkaa hyvät - muutama inhokkibiisini, joita vihaan sydämeni pohjasta... Suljen AINA radion, jos sieltä meinaa tunkea tällaista jätettä korviini:

Cat Stevens - Morning Has Broken
Hector - Ake, Make, Pera ja mä
Juha Vainio - Vanhojapoikia viiksekkäitä
Juice Leskinen - Norjalainen villapaita
Katy Perry - I Kissed A Girl
Louis Armstrong - What A Wonderful World
Muska - Krokotiilirock
Popeda - Kaasua, komisario Peppone
Vicky Rosti - Charlie Brown
Vicky Rosti - Kun Chicago kuoli

Näistä ei voi muuta sanoa kuin HYIHYIHYIHYIHYI! :yrjo:
Viimeksi muokannut Valkealalainen, 26 Heinä 2010, 21:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja skidi »

Työpaikallani (jossa jostakin syystä aina kuunneltavan musiikin valitsevat muut) olen jälleen kerran saanut todeta, että inhoan kaikkea J. Karjalaisen ja Jukka Pojan tuotantoa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Melkein kaikki ne biisit, mitä RadioNova soittaa :jupinaa: Töissä olen joskus pakotettu kuuntelemaan kysesistä kanavaa ja myös yhtäkään juontajaa en voi sietää siellä. Onko se joku Jupe tai Jape, jonka ääni on niin ärsyttävä ja ne jutut :yrjo: :jumankauta:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Justin Bieberin laulut! :niinpa: Kamalia kaikki. :paarit:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Tontsa kirjoitti:Justin Bieberin laulut! :niinpa: Kamalia kaikki. :paarit:
Kaikki valittavat aina niistä kun kukaan ei ymmärä hyvän perään :ylppis:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Tontsa kirjoitti:Justin Bieberin laulut! :niinpa: Kamalia kaikki. :paarit:
Samaa mieltä .. Hirveää roskaa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Puhuva Kone se vasta roskaa onkin :toilet: :yrjo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

ESC93 kirjoitti:Puhuva Kone se vasta roskaa onkin :toilet: :yrjo:
Ei ole! :D Hauska biisi toi Puhuva Kone :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Colby »

Yks tän kesän "hiteistä", eli se ihme haukibiisi on ihan älyttömän raivostuttava! Raivo nousee pintaan aina kun sen jossain joutuu kuulemaan.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Colby kirjoitti:Yks tän kesän "hiteistä", eli se ihme haukibiisi on ihan älyttömän raivostuttava! Raivo nousee pintaan aina kun sen jossain joutuu kuulemaan.
Kymppilinja on uskomaton bändi. Valmistaudu olemaan väärässä, niinkuin heidän elokuussa ilmestyvä levykin sanoo ;)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Katy Perryn California Gurls on aika jarkyttavan arsyttava.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Valitettavasti tällä hetkellä suomenkielinen musiikki on aika pannassa - en kestä juuri mitään suomalaisia sanoituksia - väliaikainen vamma kai? :puna:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Suomessa sanoituksilla on /joskus ihan ylikorostunut asema vokaalisessa ilmaisussa tai siis se varsinainen äänellinen ilmaisu sivuutetaan ja arvotetaan lauluosuudet vaan sanoitusten kirjallisten arvojen perusteella ja se on kyllä erittäin ärsyttävää. Musiikki ei ole sama asia kuin äänikirja :draamaa: - ei sillä etteikö hieno sanoitus olisi jotain äärimmäisen ihailtavaa, mutta silloin kun se tunkee päällimäiseksi se on sietämättömän itsetarkoituksellista ja epämusiikillista.

Mutta asiaan - pakko tästä jossain on avautua - Bombay Bicycle Clubin kaikkia kuulemiani biisejä. Karseeta. Ei voi mitään akustinen kitarapoppi kääntyy herkkyyden siirapiksi ja ihkukivaksi tomdice naivismiksi ja tuottaa fyysisiä oireita. Bändin ulosannissa tiivistyvät brittipopin kaikki ne piirteet, jotka ärsyttävät itseä.

:draamaa: Varmaan tosi hyvä bändi ja tiellä kestomenestykseen, erittäin todennäköisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=TkGpdVip ... re=related
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Taija hei, mielestäni osuit tarkkanäköisessä kommentissasi naulan kantaan, suorastaan ytimeen, itse en mahda mitään sille, että kaikki mahdollisen mahdottomat suomenkieliset sanoitukset kuulostavat äärimmäisen täeennäisiltä. Apuuva, minulla pitäisi olla perusteluja, mutta koska niitä ei nyt löydy, yleistän. Näin ei saisi koskaan tehdä! :puna: :eiei:

Jos nyt yhtäkkiä pitäisi sanoittaa jotain, se kuuluisi jotenkin näin: en ehkä enää kestä elämää, haluan pois! Muualle, Uuteen-Seelantiin, vanhana en kestä nuoria, ja nuoret pitävät minua vanhana....miksi kituisin Suomessa, kun on Uusi-Seelantikin kipuna pooooois.... en pääse pakoon, ole Uusi-Seelanti hellempi mulle kuin juureni Suomessa olla vois.

Itseäni ärsyttää myös Boombay Bicycle Club, en voi sietää sitä. En musiikkina ollenkaan. Yritin sitä musiikkia, mutta kuulostaa trendienperässä hiihtäjien hissitärkeydeltä. :draamaa:

En muuten ymmärrä puolalaisen Edyta Gorniakin täydellisestä euroviisusta To nie ja vuodelta 1994 yhtään mitään, paitsi sen, että hän lauloi sen uskottavasti, orkesterin kanssa aivan hurmiollisen huomaamatonta vuoropuhelua, kasvaen kuin kiinni orkesteriin. Vai kumpi kasvoi kehenkin?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B3lMtyPz ... re=related[/youtube]

Noin vaikeaa sävellystä on uskomattoman vaikeaa tulkita millään kielillä, mutta hän teki sen ammattitaitoisena ja eläväisen mestarillisesti. Tuollaisia hurmaannuttavia kokemuksia kaipaisin lisää. Elämyksiä, jollaisia suomen kielikin luo. Ehkä kaikki on kiinni kuitenkin tulkinnassa, ei niinkään sanoissa! :mitvit:

Synnyinkaupunkini tytössä eli Jenni Vartiaisessa saattaisi ehkä olla uskottavaa ainesta. Mutta annetaan hänen kasvaa tulkitsijana, rauhassa ja hiljaa. Tunteiden tulkiksi?
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

mun mielestä yks kauneimpia ja uskottavampia suomenkielisiä kappaleita on Johanna Kurkelan Olet Uneni Kaunein

oon monta kertaa miettiny, että se on varmaan ainoo biisi (jonka tiedän), jossa suomen kieli kuulostaa oikeasti aika kauniilta, tunnetäyteiseltä ja soljuvalta. ja lisään vielä, että olen 100% samaa mieltä To Nie Ja'sta

I'm not as think as you drunk I am

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

riksa[ kirjoitti:mun mielestä yks kauneimpia ja uskottavampia suomenkielisiä kappaleita on Johanna Kurkelan Olet Uneni Kaunein
mä taas en koskaan ole oikein (=lainkaan :heh: ) tajunnut ko. biisiä, vaikka kunnioitan sitä että monet siitä pitävät. En myöskään ylipäänsä pidä Johannan maneereista lausua suomea herkkyyttä tavoitellessaan sievistellen ja siksi ehkä pehementäen konsonantteja niin, että t:t pehemenevät ja s:t sössöttävät ja k:t menevät jonnekin kurkkuun. Uusin levy oli kyllä terävämpää ja siksi kivaa kuunneltavaa.

Parhaimmillaan suomi on parasta, en jaksa miettiä, mutta monta hyvää kyllä on.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lopultakin sain selvitettyä, että se inhoamani biisi, joka mm. soi yhdellä tulevan ex-siipan jumppalevyllä, on Juha Tapion Ohikiitäväää-äää-ä-äääää-ä-ä-ä-äääääää. Kyllä mieskin saa vollottaa, mutta ei levytysstudiossa! Yön Joutsenlaulu samaa sarjaa. Jonna Tervomaan äänenkäyttö ei oikein ole suosikkejani, ja kun siihen yhdistyy Keskeneräisen tunkkainen itsensäkaivelusanoitus, onkin paketti tähän skabaan valmis.
Nata kirjoitti:Vielä kauheampi on "Tästä asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielin määrin kahviin ja tupakkaan"... Sävel on rasittava, laulajan ääni vielä rasittavampi, inhoan sekä kahvia että tupakkaa ja lisäksi kappale tiivistää hyvin suomalaisen mieskulttuurin, joka ei minua ilahduta (tuohon tiivistykseen kappaleen suosio tietenkin perustuukin).

Joo (paitsi etten inhoa kahvia). Muissakin Kolmannen naisen biiseissä minua häiritsee se, ettei melodiaa oikein ole, tai mitään rytmistä koukkua, ja jokin komppi-instrumentti päsähtää aina joka biisissä samalla tavoin rasittavasti. Jos ne laulettaisiin kielellä, jota kukaan ei ymmärrä, ne eivät kiinnostaisi ketään, sillä musiikki puuttuu. Ehkä tässä on esimerkki ta1jan mainitsemasta äänikirjamusiikista? Äiti pojasta pappia toivoi on kyllä vielä rasittavampi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Rousku kirjoitti:Lopultakin sain selvitettyä, että se inhoamani biisi, joka mm. soi yhdellä tulevan ex-siipan jumppalevyllä, on Juha Tapion Ohikiitäväää-äää-ä-äääää-ä-ä-ä-äääääää. Kyllä mieskin saa vollottaa, mutta ei levytysstudiossa!
:tajutkaa: Juha on LOISTAVA artisti, ja se ei kyllä mitään vollota. :ylppis: :jupinaa: :niinpa:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Samiasd kirjoitti:
Rousku kirjoitti:Lopultakin sain selvitettyä, että se inhoamani biisi, joka mm. soi yhdellä tulevan ex-siipan jumppalevyllä, on Juha Tapion Ohikiitäväää-äää-ä-äääää-ä-ä-ä-äääääää. Kyllä mieskin saa vollottaa, mutta ei levytysstudiossa!
:tajutkaa: Juha on LOISTAVA artisti, ja se ei kyllä mitään vollota. :ylppis: :jupinaa: :niinpa:
Niimpä! Juha on lahjakas laulaja. :ylppis:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Violette »

En muista olenko tästä jo avautunut, mutta Kristian Meurmanin Läpi yön (tms.) on kamalinta skeidaa mitä olen koskaan kuullut. :joojoo: Jopa Tiktak jää varjoon. En viitsi kertoa mitä tekisi mieli tehdä sen tekijöille. Kauhea biisi ja kauhukseni huomasin yksi päivä kauppareissulla, että sitä soitetaan edelleen radiossa. :nohyi: :gente:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Olin tänään kaverin kanssa yhteislaulutilaisuudessa ja siellä laulettiin "I am sailing". Toi on ihan turha kappale, en voi suorastaan sietää sitä. :roll: Ala-asteen laulukirjassa tuo sama oli vielä suomennettu "Minä seilaan", kauhean nokkelaa. :hihi:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Onko kappale mielestäsi yrjöttävä?

Mä kyllä tykkään tosta laulusta. :puna:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin