Don't play that song again (mitä biisejä et voi sietää?)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

En mitään kappaleita Popedalta tai Yöltä :eiei:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Zera kirjoitti: Tea - Tytöt tykkää
Pete Parkkonen - The final day
Kuulunevat parhaimpiin (top 100) suomalaisiin levytyksiin ikinä. :ihana:
I am not that desperate and you are not that lucky.

RomaniaMusicLover
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 01 Elo 2011, 00:11

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja RomaniaMusicLover »

Arttu Wiskari - Tuntematon Potilas, sillon jos tulee radiosta lähtee kyl kanava vaihtoo :jumankauta:

RomaniaMusicLover
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 01 Elo 2011, 00:11

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja RomaniaMusicLover »

Arttu Wiskari - Tuntematon Potilas, sillon jos tulee radiosta lähtee kyl kanava vaihtoo :jumankauta:

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Tässä joutui todellakin miettimään muutamia biisejä,milloin radio lyödään kiinni.. :heh:

Amy Winehouse-Rehab ( :nohyi:
Jukka Poika-Pläski :jumankauta:
Johanna Iivanainen-Luojani mun :twisted:
Sunrise Avenue-Hollywood hills :stupido:
Rebecca Black-Friday :eiei:
Hot Chelle Rae-Tonight Tonight :termari:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Paper Gangsta kirjoitti:Tässä joutui todellakin miettimään muutamia biisejä,milloin radio lyödään kiinni.. :heh:
Rebecca Black-Friday :eiei:
Onko toi oikeasti tullut joltain radio-kanavalta? :rofl:
Kerran olen kuullut ja taatusti en halua kuulla toistamiseen. :eeek:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

On valitettavasti! Muistin,kun YleX soitti viikon ajan tuota. :lohduton:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Friday on niin tylsä vutsuas tähän kysymykseen. Petriä mä jo siedän. Danca kuduroa en kuuntele missään ja aina kun se paareissa kajahtaa mä lähden ulos röökille.
LOBODA

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Toi Danca Kuduro on kyllä harvinaisen vastenmielinen biisi. :plop:
I'm not as think as you drunk I am

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Vihaan aivan sietämättömän paljon Chisun biisiä "Kohtalon oma"! Siinä on taas yksi niin kuvottava tekele ettei mitään rajaa! :yrjo: Vaikka se sormien katkominen onkin siinä vain vertauskuvallista, niin minulle tulee AINA siitä mieleen oikea sormien katkominen - hyi saakeli, kun alkaa ajatella, millainen ihana napsahdus siitä kunkin sormen katkeamisesta varmaan aina kuuluisi... Aivan järkyttävän inhottavaa!
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Tom Tom
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1543
Liittynyt: 02 Tammi 2010, 02:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Tom Tom »

Viisuboy kirjoitti:En siedä Justin Bieberin biisejä enkä Rebekka Blackin biisejä ja Petri Nygårdin biisejä ! :kups:
Itse olen oppinut sietämään kahta ensimmäistä Robinin ja Frontside Ollien myötä. :joojoo:
.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Hauska ketju :heh:
Juuri nyt en muista muita kaikkein ärsyttävimpiä yksittäisiä biisejä (lisään kun muistan), mutta J. Karjalaisella ja Mamballa ei taida olla yhtään biisiä josta pitäisin - varsinkin edellisen "Mies jolle ei koskaan tapahdu mitään" on tosiaan kammottavan ärsyttävä, en tajua sen suosiota. :nohyi: Ja Mambalta ainakin "Vielä on kesää jäljellä", "Lauantai-ilta", "Pieni lemmenleikki" (ja useimmat muutkin)...

Valkealalainen kirjoitti:Täältä pesee, olkaa hyvät - muutama inhokkibiisini, joita vihaan sydämeni pohjasta... Suljen AINA radion, jos sieltä meinaa tunkea tällaista jätettä korviini:

Hector - Ake, Make, Pera ja mä
Louis Armstrong - What A Wonderful World
Muska - Krokotiilirock
Vicky Rosti - Charlie Brown
Vicky Rosti - Kun Chicago kuoli
Olet listannut muutamia suomalaisen (ja muunkin) musiikin kaikkien aikojen helmiä :shock:
Makuja on monia, sen ymmärrän, mutta että joku voi vihata näitä, se menee jo yli.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

rosetta kirjoitti:
Valkealalainen kirjoitti:Täältä pesee, olkaa hyvät - muutama inhokkibiisini, joita vihaan sydämeni pohjasta... Suljen AINA radion, jos sieltä meinaa tunkea tällaista jätettä korviini:

Hector - Ake, Make, Pera ja mä
Louis Armstrong - What A Wonderful World
Muska - Krokotiilirock
Vicky Rosti - Charlie Brown
Vicky Rosti - Kun Chicago kuoli
Olet listannut muutamia suomalaisen (ja muunkin) musiikin kaikkien aikojen helmiä :shock:
Makuja on monia, sen ymmärrän, mutta että joku voi vihata näitä, se menee jo yli.
Kaivoitpa esiin suhteellisen vanhan viestin! :mrgreen: Mutta ei se mitään, sillä makuni ei ole noiden kipaleiden kohdalla muuttunut miksikään. :heh:

Enpä oikein osaa selittää inhoani muutoin kuin sillä, että olen niin lopen kyllästynyt noihin kappaleisiin. Tai no ei... Kyllä ne ovat varmaan olleet minulle vastenmielisiä jo silloin, kun olen kuullut ne ensimmäisen kerran. Äh, en tiedä! Mutta joka tapauksessa en tosiaan vain voi sietää kyseisiä biisejä. Esittäjälläkään ei sinänsä ole mitään väliä, inhoan noita kappaleita ihan kenen esittämänä tahansa.

Ei nyt oikein irtoa syvempää pohdintaa inhoni syistä. Nuo kappaleet vain ovat kamalia. :nohyi:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja greece »

^^Danza kuduro on hyvä :surrur: .. Biisejä, mitä mä en pysty kuuntelee on ainaki just Arttu Wiskari ja sit kans toi Chisu - Kohtalon oma. Argh mitä shaibaa :niinpa:
Sit kanssa Train - Hey soul sister, ja oikeestaan kaikki ton bändin biisit..siis tasan ne kaks jotka oon kuullu.. Ai Siu te pigomikälie on kanssa ärsyttävä rallatus ja Nickelbackin jotkut biisit :joojoo:



EDIT: Nii ja sit kans nii Petri Nygård joo se on ihan kauhee .. hyihyi hyi
EDITEDIT: Jajaja se ''soudellaan soudellaan, kahenkesken keskellä järvee'' on ihan kammottavaa kuraa ..oikeesti niin raivostuttava

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

"Soutaa, huopaa", lässynlässynlää. :jupinaa: Ihan järkyttävää kuraa!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3732
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Zera »

Maroon 5 & Christina Aquilera - Moves like Jagger. Ärsyttävin kappale pitkiin aikoihin. Ja joka kerta kun avaan radion (mikä tapahtuu noin pari kertaa kuussa) tämän on ihan pakko soida jossain vaiheessa :jupinaa:

Lana Del Rey - Born to die on myös ihan hirveä.

+ sitten on liuta näitä suomalaisia itkuvirsiä, joita en edes erota toisistaan.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^ Born to die :ihana:

Itselläni on noussut tällaiseksi mitä en voi sietää tämä One Directionin Save you tonight :yrjo:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja inomu »

Lopettakaa jo Flo Ridan Good Feelingin soittaminen, oon ollu siihen kyllästynyt jo ekan kuuntelun jälkeen :jupinaa:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Zera kirjoitti:Lana Del Rey - Born to die on myös ihan hirveä.
Hyi, älä edes muistuta tuosta! :yrjo: Radio menee silmänräpäyksessä kiinni, jos tuo sieltä alkaa.

Ja inhoan kyllä muutenkin melkein kaikkea sitä kuraa, mikä YLE X:llä soi. :nohyi:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

En muista, olenko koskaan kirjoitellut tähän ketjuun, ja rupesin sitä nyt lukemaan alusta asti. :)
MuzaMaza kirjoitti:Eppu Normaalin jo tehty ja tulevaisuudessa tehtävä tuotanto! :mrgreen:
Say you will kirjoitti:Kaikki Maija Vilkkumaan biisit saa ainakin radiota kuunnellessa vaihtamaan kanavaa. Tätä tapahtuu vielä valitettavan usein :'(

Ei silti olihan sen sillä ekalla levyllä kipaleita, joita pystyy kuuntelemaan. :)
Voi voi, näistä kun olen NIIIIN eri mieltä… Sekä Eput että Maija ovat loistavia!!! :tapu:

(Mutta Maijan eka levy on hänen huonoimpansa, vaikka SYW on tästäkin eri mieltä ;) )

Mutta mitkä kappaleet minua sitten vaivaannuttavat? Vastaan nyt vain ei-viisujen osalta:
- Poing poing poing
- Juustossa löytyy
- Eviva España
- La Paloma Blanca

Kaksi ekaa ovat aivan karmeita SS-biisejä, aivan oksettavia! Kaksi seuraavaa ovat vaivaannuttavia schlagereita siltä ajalta, jolloin ulkomaille matkustaminen oli jotain kauhean ihmeellistä ja eksoottista, tuntuvat tosi tyhmiltä teemoilta nykyään :roll:

Olen hyvin kappalekeskeinen, kukaan tietty laulaja ei oikeastaan saa aikaan inhon väristyksiä (ja nekin laulajat, joita ihailen, ovat tässä asemassaan yleensä hyvien kappaleidensa vuoksi). Turhia laulajia ehkä kyllä on, tulee mieleen Idolsista joku Christian Forss…

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

inomu kirjoitti:Lopettakaa jo Flo Ridan Good Feelingin soittaminen, oon ollu siihen kyllästynyt jo ekan kuuntelun jälkeen :jupinaa:
Totta,inhottava kappale :niinpa:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja The Groke »

Kamalaa musaa tulee ainakin Arttu Wiskarilta, Jukka Pojalta, Anna Abreulta ja Yöltä... :eiei:

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Robert »

Justin Bieber - Baby ft. Ludacris
- Bieberin tuotannon olen jättänyt omaan varjoon, mutta tämä on varmasti hänen ärsyttävin biisinsä. En pysty mitenkään ottamaan edes vakavasti Justin Bieberiä musiikkivideossaan. Todellista miehen ääntä alkaa kuulumaan Ludacrisin ruvettua laulamaan. Eihän näitä tietenkään voi verrata keskenään, mutta minun korviini Justin Bieber tulee aina laulamaan tytön äänellä. Kertosäe yrittää jäädä vielä ärsyttävästi päähänkin soimaan, ettei mielenrauhaa tule. "Baby, baby, baby, ooh"

Rebecca Black - Friday
- Sanat ovat ihan ok, mutta Rebecca pilaa äänellään tämän kappaleen. Herneitä tai jotain jäänyt nokkaan? Ihme pingviini.. Nenällä laulamista, kertosäe kuulostaa ärsyttävältä laulettuna ja eivätkä sanatkaan enää pelasta tätä kappaletta... Ehdottomasti huonoin kuulemani kappale.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Robert kirjoitti:mutta minun korviini Justin Bieber tulee aina laulamaan tytön äänellä.
On muuten tullut paljon miehisemmäksi tässä parin vuoden aikana, sen huomaa selvästi esim. uusimmassa Boyfriend-sinkussa.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Robert »

ESC93 kirjoitti:
Robert kirjoitti:mutta minun korviini Justin Bieber tulee aina laulamaan tytön äänellä.
On muuten tullut paljon miehisemmäksi tässä parin vuoden aikana, sen huomaa selvästi esim. uusimmassa Boyfriend-sinkussa.
Haa! Pitääpä sitten verrata näitä, josko tästä edellisestä tottumuskysymyksestä pääsisi eroon.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Happy »

ESC93 kirjoitti:
Robert kirjoitti:mutta minun korviini Justin Bieber tulee aina laulamaan tytön äänellä.
On muuten tullut paljon miehisemmäksi tässä parin vuoden aikana, sen huomaa selvästi esim. uusimmassa Boyfriend-sinkussa.
Niin on.
Robert ei vain tajua että myös laulajat kasvavat ja kehittyvät murrosiän tullessa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Robert »

Niin on.
Robert ei vain tajua että myös laulajat kasvavat ja kehittyvät murrosiän tullessa.
Jaa-a. Tämä ei ole ymmärtämiskysymys jos ei artistia pahemmin kuuntele tai seuraa.
Edit: Yhtälailla voin sanoa ettet tajunnut sen olevan vain minun mielipiteeni, että hänen äänensä pysyy mielessäni tytön äänenä. Enivei.

Mutta aiheeseen. Olen lukenut monista paikoista että Nickelback on maailman vihatuin bändi. Onko ihmisillä mielipiteitä asiasta ja esimerkkejä biiseistä? Ihan ok musaa, tosin saattaa liiankin usein soida radiossa..
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16987
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jaa-a. Tämä ei ole ymmärtämiskysymys jos ei artistia pahemmin kuuntele tai seuraa.
Edit: Yhtälailla voin sanoa ettet tajunnut sen olevan vain minun mielipiteeni, että hänen äänensä pysyy mielessäni tytön äänenä. Enivei.
Siinä olet oikeassa etten tajunnut typerää mielipidettäsi :heh:
Itse aiheeseen: itse en voi sietää millään kirkonpoltto musiikkia, se on kyllä jotain niin karseaa että..
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
shan_na
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 227
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 20:30

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja shan_na »

Onhan noita ärsyttäviä artisteja/biisejä vaikka kuinka paljon, mutta jos vain yksi tietty pitäisi mainita, niin se olisi ehdottomasti Pave Maijanen ja hänen tuotantonsa. Kaikista kamalin biisi (Yamma yammaakin kamalampi) on Lähtisitkö, jota olen suorastaan vihannut lapsesta asti. Jösses, kun tuon ajattelukin tekee pahaa :nohyi:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Robert kirjoitti: Mutta aiheeseen. Olen lukenut monista paikoista että Nickelback on maailman vihatuin bändi. Onko ihmisillä mielipiteitä asiasta ja esimerkkejä biiseistä? Ihan ok musaa, tosin saattaa liiankin usein soida radiossa..
Minä vihaan Nickelbackiä :joojoo: Always have, always will! :draamaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vastaa Viestiin