Antti Tuisku

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Antin tuotanto ei iske lukuunottamatta New York albumia, joka sisältää tasokasta tanssipoppailua. Mutta sitten tämä Atlantti. Aaah, sinä on jotain aivan mahtavaa. :ihana:

Odotan hyvin kiinostuneena Antin "Kaunis Kaaos" albumia, josko jatkaisikin Atlantin tasoa, mutta ei saa liikoja odottaa. Harmi, kun Atlanttiin ei ole tulossa Antin kiireiden vuoksi musavideota. :/ Olisi ollut mukava kuulla biisiä myös Voice TV:stä. On se vaan niin hyvä. :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Antin toinen sinkku on nimeltään "Hyökyaalto", ja biisi on NRJ:n Hitti vai huti -äänestyksessä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Mä meen ekaa kertaa Tuiskun keikalle :tuuletus: Tai sit :shock: No sentään Dtmässä
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Antin uusi Hyökyaalto single kuuneltavissa tästä:



Mielestäni tämä on kyllä Atlantin tavoin aika hyväkin kappale! :uujee:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Toinen iso uutinen, jota olemme joutuneet salaamaan eli Aste vierailee Antti Tuiskun uudella Kaunis Kaaos-albumin nimikkokappaleella. Albumi ilmestyy 27.10 ja suosittelen lämpimästi ihmisten tutustuvan Antin uuteen albumiin.
EEYOO. :tapu: :tuuletus:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kuva

Kaunis kaaos -levyn biisilista:
01. Tätä tietä käyn
02. Hyökyaalto
03. Yhdessä nyt
04. Et ole sellainen
05. Mustavalkoinen
06. Kaunis kaaos feat. Aste
07. Minä näen sut
08. Yksinäinen
09. Atlantti
10. Tavallaan
11. Helsinki

Ennakkoarvostelu Findancessa
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Levyn nimikkobiisi Kaunis kaaos on valitettavasti Antin uran pohjanoteeraus. Asteen vierailu ja kaksikon suorittama vuoropuhelu ovat yhtä kidutusta ja sanoitukset ovat muutoinkin kamalat kuten kohta "Mä ostan ruokani Stokkan Herkusta, vaikka oikeesti mun lähikauppa ois Alepa"...
:rofl: :rofl: :rofl: Antti teki Ameriikan laiffit? :heh:
Ostan levyt kaksin kappalein keskiviikkona: sekä itselleni että äidilleni. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Darhen kirjoitti:
Levyn nimikkobiisi Kaunis kaaos on valitettavasti Antin uran pohjanoteeraus. Asteen vierailu ja kaksikon suorittama vuoropuhelu ovat yhtä kidutusta ja sanoitukset ovat muutoinkin kamalat kuten kohta "Mä ostan ruokani Stokkan Herkusta, vaikka oikeesti mun lähikauppa ois Alepa"...
:rofl: :rofl: :rofl: Antti teki Ameriikan laiffit? :heh:
Ostan levyt kaksin kappalein keskiviikkona: sekä itselleni että äidilleni. :joojoo:

(musta tuntuu että toi riimi on Asten suusta .. )


Odotan silti kys. kappaletta suurella innolla.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

nibajee
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 17:25

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja nibajee »

Mahtava levy tuo Kaunis Kaaos :tuuletus: Paras kappale taitaa olla Kaunis Kaaos :heh: tai sitten Minä Näen Sut.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Vielä en ole päässyt kuuntelemaan koko Kaunis Kaaos albumia (odottelen, että ilmestyy Spotifyyn), mutta nimikkobiisi on ilmestynyt YouTubeen ja on kyllä hyvä kappale, vaikka Aste paistaa liikaakin läpi. Kyllä ymmärrän, jos biisi ei iske, koska ei ole ihan Antin tapainen kipale. Mutta muhun iski kyllä. :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hyvä, että ihmiset pitävät uudesta levystä. :D Minä en ota yhtäkään noista biiseistä soittolistoilleni. :eiei: Antin huonoin levy tähän mennessä. :(
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Pete kirjoitti: Antin huonoin levy tähän mennessä. :(
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Toki!

Ihan mahtava levy, samalla tavalla kuin Hengitän: Kuuntelukertoja vaaditaan ehkä enemmän kuin se yksi kerta ( :heh: ), mutta kuuntelukokemus paranee koko ajan. Nyt on liian aikaista verrata edelliseen levyn, mutta ehkä muutaman harha-askeleen vuoksi tulee häviämään ainakin New Yorkille( <3 ). Seuraavaksi toivoisin kuitenkin Antilta tuplalevyä, jossa olisi sekä eteerinen että bailumpi levy. Kaipaan dirty beatsei enemmän!!! :surrur:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Paikallisesta S-Marketista löytyi uusi Antti. Mukaan lähti. :peukku:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Kaunis Kaaos albumi on mielestäni oikein kiva lätty. Varmaa Anttia ja muutenkin on alkanut Antin musiikki enemmänkin tämän levyn tiimoilta kiinostamaan (olenhan minä toki NY levyyn hurahtanut ajat sitten)... Mutta erityisesti tältä uudelta albumilta kolahti Kaunis Kaaos nimikkokappale (kuten sanoinkin aiemmin). Siinä jotain niin mukavaa, että siitä en voi olla pitämättä, mutta empä ihmettele, että kriitikot eivät ole paljon tykänneet. Muita hyviä kappaleita on Mustavalkoinen, Yhdessä Nyt, Tätä Tietä Käyn, Helsinki ja tietysti Atlantti. Mutta eipä tämä tosiaan pärjää New York albumille... <3

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Antin uusi levy kyllä hyvä, mutta pikkaisen epätasainen. Nimikappale on jokseenkin outo makuuni.
Ehdottomia suosikkeja sinkkubiisit Atlantti ja Hyökyaalto, Et ole sellainen sekä ihanan euroviisumainen Yhdessä Nyt. Siinä ei ole modulaatioissa säästelty. :heh:

Kovin on monimerkityksellisiä nuo biisien sanoitukset...

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://ifpi.fi/tilastot/virallinen-list ... it/2010/44

Kaunis kaaos suoraan listakakkoseksi! Antti Tuiskulle kuuluu siis hyvää! :peukku:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Oon onnellinen Anacondan puolesta. <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä näytän kuulemma Tuiskulta :surrur: Kohteliaisuus vaiko kamala haukunta? :mitvit: En tajua :lohduton:
LOBODA

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

^ Ihan tyylikäs video Antilta, tuli vähän Kylien All The Lovers videon fiilikset. :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Olen aika mykistynyt (en hyvässä) Antti Tuiskun Maj Karma versioinnista, Rukouksesta siis, jonka esitti Kuorosodassa. Sovituksessa oli ideaa, pidin, mutta ... ei näin. Sievistetty ja parfymoitu tunne.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Naali »

Itse en ennen biisin loppumista edes tiennyt, että kyseessä on Maj Karman biisi. Jäi todella outo fiilis koko esityksestä ja biisistä, mutta hittipotentiaalia joulunaikaan ehkä sittenkin?
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Naali kirjoitti:mutta hittipotentiaalia joulunaikaan ehkä sittenkin?
No kyllä varmaan, muodikas sovitus. Minusta vaan kun lähdetään viemään korostetun draamallisempaan suuntaan niin vaatisi laulajalta sekä voimaa että aitoutta - tai syvyyttä ehkä paremmin - että saisi kannetteua sellaiset tunteet. Antilla ei niitä ole (en tarkoita ettei antti ole aito vaan ettei tässä lajissa sellaista saa vaaditusti ilmaistua) ja kun äänesäkin on niin ohut ja ikävän pakotettu (vrt kuka, poislukien hardcore fanit haluaa oikeasti kuunnella madonnaa evitaa laulamassa?)niin koko tunnelmasta tulee täysin teennäinen. Kuuluu jo siitäkin kuinka suomen kielen lausuminen menee pikkuvanhan sievistelväksi ja vanhahtavaksi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Maanantaina kuullaan uusi sinkku "Rakkaus on." Näemme myös siihen tehdyn musiikkivideon. :peukku:

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »



Video on kuvattu Egyptissä. Ihan ok biisi, muttei iske ainakaan ensimmäisellä kuuntelulla.
Riskinä seniorilaumat

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ihan liian pitkä biisi. Ainakin minuutin olisi voinut kevyesti napsaista pois! Alkoi niin pahasti puuduttaa loppua kohti... Mutta kyllähän tuo menettelee.

Saisiko Antin joskus Suomen euroviisuedustajaksi jollain suomenkielisellä tykkibiisillä, kiitos?
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ei tosiaan mikä ihmeellinen kappale. Juuri tuollaista Antilta saatoin odottaa. Yleensä hän ei juurikaan vangitse singleillään minua (poikkeuksena Atlantti), mutta levyiltä yleensä löytyy muutamia hyviäkin kappaleita. :joojoo:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Olen menettänyt sydämeni Rakkaus on. -biisille täysin. Olisi mielestäni myös loistava biisi viisuihin, mutta nyt on jo liian myöhäistä. :draamaa:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Itsekin olen pidemmän aikaa jo ajatellut että Antti olis hyvä Euroviisu-edustajaksemme, mutta taitaapi olla niin, ettei ainakaan tämän UMK:n aikana ole isommilla nimillä edes kiinnostusta lähteä mukaan ja ymmärrän sen. Se on tietysti kovin kurja tilanne. :jupinaa:

Uudessa kappaleessa pidän A-osan leikittelevyydestä ja tunnelmasta. Kertsi on tasapaksu ja taustalaulajat kuuluu liikaa.

Arviointini 0-10 -asteikolla uudelle sinkulle ja Tuiskun parhaalle ottaen kaiken musiikin huomioon:

Rakkaus on. 7
Hyökyaalto 10

Vastaa Viestiin