Vs: Jenni Vartiainen

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Colby kirjoitti:Seili-albumin ilmestymispäivä on ilmeisesti taas siirtynyt ja on tällä hetkellä 14.4. :lohduton: Ei jaksais odottaa!
Tänään Jenni kyllä sanoi useamman kerran Radio NRJ:n haastattelussa, että levy ilmestyy (31.3) maaliskuun lopussa.

Jenni oli vieraana yli tunnin ja tulevalta levyltä soitettiin jopa pari uutta laulua. Erityisesti NETTIIN jäi mieleen.
”Sinä munapää, et voi ymmärtää” “Kun me erottiin, sä laitot minut nettiin” :kups:

Arto Nybergin keskusteluohjelmassa puhuivat myös Seili-nimen mielenkiintoisista taustoista.
NRJ:n sivuilla voi ehkä kuunnella Jennin vierailusta. <--- höh, en löytänyt ainakaan vielä.

Aika hauska tapahtuma, kun viime kesänä Jenni osti mansikoita ja herneitä tms. torilta
ja tunnisti torimyyjän Radio NRJ:n juontajaksi (Jussi) tai siis Jenni kysyi, että oletko radiosta jne.
Jussi kysyi sen jälkeen Jenniltä, että "kukas sinä olet..." (ei tunnistanut). :puna:
Viimeksi muokannut Fabrizio, 21 Maalis 2010, 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Muistan lukeneeni että levyn nimi tulee Turun saaristossa sijaitsevasta Seili nimisestä saaresta.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jaalo kirjoitti:Muistan lukeneeni että levyn nimi tulee Turun saaristossa sijaitsevasta Seili nimisestä saaresta.
Juurikin näin. Saarella on synkkä historia; sinne on haudattu paljon spitaalisia aikoinaan. Saarella oli siis spitaalisairaala, jossa oli kyllä myös mm. mielisairaita.

Jännää, että tuosta julkaisupäivästä on niin ristiriitaista tietoa. Ensin se oli 24.3., sitten se siirtyi viikolla eli ilmoitettiin tuo 31.3. Nyt kuitenkin meille töihin tuli julkkarilista, missä Seilin julkaisupäiväksi oli ilmoitettu 14.4. Samaa päivää näytti myös jokin nettilevykauppa, kun tarkistin (cdon tai levykauppa äx).

No, levy tulee joka tapauksessa ostettua heti kun se vaan ilmestyy. Ja pyrin olemaan kuulematta muita biisejä siihen asti, jotta jännitys säilyisi loppuun asti :)
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Pete »

En haluu kuolla tänä yönä -video on huomattavasti parempi kuin Ihmisten edessä -video. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Seilin biisilista:
1 Koti
2 Seili
3 En halua kuolla tänä yönä
4 Nettiin
5 Missä muruseni on
6 Duran Duran :uujee:
7 Minä ja hän
8 Kiittämätön
9 Eikö kukaan voi meitä pelastaa
10 Halvalla
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

tonywerner kirjoitti:
8 Kiittämätön
Laulu jota Jenni lauloi kolme päivää studiossa, kun purskahteli itkuun kesken äänitysten.
Jenni kertoi jännittävänsä, että pystyykö esittämään laulun edes keikoilla, vaikka pahin on jo takana.
Mulla meni teksti jotenkin ohi eli en ymmärtänyt, että mikä siitä teki hänelle niin omakohtaisen.

Radio NRJ:llä soittivat siis Kiittämätön-balladin ja Nettiin-kesähitin. :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Colby »

Vähän outoa, että mun mielestä useaankin otteeseen Seilin on sanottu olevan levyn avausraita... Ei sillä nyt sinänsä mitään väliä, mutta hämäävää kuitenkin..
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Colby kirjoitti:Vähän outoa, että mun mielestä useaankin otteeseen Seilin on sanottu olevan levyn avausraita... Ei sillä nyt sinänsä mitään väliä, mutta hämäävää kuitenkin..
Niin Jenni sanoin tänään myös Aamu-tv:n haastattelussa, joten aika outoa jos hän ei itsekään asiaa sen paremmin tiedä :/

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ei tsiisus näitä räytyviä runotyttöjä - onks tääkin yt tosissaan näiden lausuntojensa kanssa :heh:

Halki synkän veen - Jenni Vartiainen sai oksennettua ison möykyn sisältään

"Uusi levy vaati ämpäreittäin kyyneleitä"

Ihan oikeasti - toki Uuden Kuun Emilia teki lähtemättömän vaikutuksen ja oli suosikkini 12-vuotiaana, mutta nyt kun about jokainen naisartisti vuodattaa raastetun sielunsa rippeet kuulijan niskaan, kuka sydänverisellä rehelliseyydella, kuka herkästi, Jipusta Johanna Kurkelaan, Jennistä Anna Puuhun, Vuokkoa ja Anna Erikssonia unohtamatta niin onhan tässä herraisä jo ranteet pahassa vaarassa, vaikka kuinka osasta diggailisikin!

Ei voi olla näin riipivää.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Colby »

Albumin avaava Koti-kappale onkin vain jonkin sortin intro... eli sitä ei sitten kai lasketa :heh:

Seili-albumi tulee keskiviikkona myyntiin lehtipisteisiin ilmeisesti Ilta-Sanomien kylkiäisenä (tyyliin Talvisota-videot jne mitä IS:llä on ollut). Ja "normaaleihin levykauppoihin" vasta 14.4.
Mä en tykkää tästä ratkaisusta kyllä sitten yhtään. Vaikka itse yleensä levyni ostankin ihan omalta työpaikaltani, mikä ei mikään pieni levykauppa ole, mutta tästä jakeluratkaisusta ne pienet levykaupat just kärsii :eiei: En tiedä mihin hintaan levyä myydään, mutta ilmeisesti koska se kuuluu lehtipisteen tuotteisiin en saa siitä henkilökunta-alennustakaan kuin vaivaiset 3% sen normaalin 15% sijaan :jupinaa:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Musta on aivan mahtavaa, että mullakin on mahdollisuus saada oma Jennini yhtä aikaa isojen kaupunkien ihmisten kanssa. Täällä kun ei mitään levykauppaa ole, vaan ihan tuurissaan on josko jostain Tokmannilta uutuuden tuoreeltaan saisi. Kauheen kätevä oli napata eilen kauppareissulla Vartiainen mukaan K-Supermarketin lehtihyllystä nätissä kelmussa.

Käytin K-Plussa etuni ja pullonpalautusrahani, joten levylle jäi hintaa vain kymppi. Ei paha.
Siis kannatan ja toivon, että jatkossakin tämmöisiä julkaisumuotoja toteutettaisiin. :joojoo:
Levyä en ole ehtinyt vielä kuuntelemaan, mutta ehkä jo tänään.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Levy olikin jo eilen Spotifyssä. Spotify Premiumin omistajana laitan soimaan mobiililaitteesta työmatkalla... :kuulokkeet:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Colby »

Se onkin ainoa hyvä puoli tossa jakelussa, että kaikki halukkaat saa sen helpommin. Mutta olis nyt voinu sit julkaista levy samanaikaisesti levykauppoihinkin :joojoo:

Mutta joo levystä: parin kuuntelun jälkeen en oikein tiedä mitä sanoa. Oli aika järkytys, että Seili-kappale muuttui loppua kohden tollaseksi "psykedeeliseksi dancebiisiksi". Ei se välttämättä ole huono. En oo päättäny vielä :heh:
Häiritsee myös, että biisejä on oikeastaan vain 9. Onneksi niistä yksikään ei sentään vaikuttanut huonolta, mutta toisaalta ei tullut sellasta "whoa"-fiilistäkään. Kokonaisuus varmaan aukenee muutamalla kuuntelulla paremmin. Tällä hetkellä lempparini lienee Missä muruseni on.

Niin joo ja Jennin laiska tapa laulaa ärsyttää välillä. Nimikkobiisissäkin kuulostaa vähän että laulettais "halgi zyngän ween", mutta pahin on mun mielestä Duran Duranin kohta "tätä tunnetta uutta eibääse jennibagoo"
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kappale nimeltä Nettiin iski kertakuulemalla ja jäi heti soimaan päähän. Olisi ollut selvää viisuainesta, pituuskin melkein sopiva.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä pidin Jennistä, ekasta levystä ja se vaikutti muutenkin kivalta, mutta jotenkin, ehkä mä sitten vaan oon antanut näiden kaikkien markkinointijuttujen, haastattelulausuntojen niinkuin yllä noi kyynelehtimiset ja radiosoiton vaikuttaa, mutta jotenkin – sairaan ärsyttävää.

En yleensä niin kauheasti piittaa lyriikoista, jos musiikki kantaa, mutta nyt ollaan kyllä rajan sillä puolellla että en pysty sivuuttamaan sitä ärsyyntymistä. "Mä en haluu kuolla tänä yönä" - ihan hirvee rivi. Ei hyvää dramaattista vaan huonolla tavalla lapsellisen naiivia, BB-lyriikkaa. Mutta ei tuo vielä mitään: Seili on musikiltaan hieno biisi, mutta sanat on ihan hirveet. Eka rivi ”On matkallaan aalloilla Airiston Sofia ryysyläinen” on jotain suoraan jostain tenix-runovihosta.

Musiikki kyllä aikalailla hyvää, Seili lisäksi ainakin Nettiin, Muruseni, Minä ja Hän, Kiittämätön. Kuitenkin yleisesti ottaen haluisin toiset sanat ja apua :shock: : toisen esittäjän, kun laulumaneeritkin käy todella hermoille.

Miten se VOI noin läpilaulaa :shock: rivit ”tältäkö se tuntuu ennen kuin me suudellaan”. Ei kyllä tosta todellakaan uskoisi että ”ensimmäisen kerran olen elossa” – Jenni laulaa kaikki aivan samoin sävyin :lohduton: . Ohut paletti.

Sori - olen vaan pettynyt.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä oon noista sanoista osittain samaa mieltä kyllä... Ja mun mielestä levyllä huomaa kyllä heti eron jos Mariska ei ole ollut sanoittamassa biisiä :joojoo: Ja jollain tavalla Kiittämättömässä näkyy Paula Vesalan kosketus.. ja oikeastaan myös Eikö kukaan voi meitä pelastaa -biisissä myös, joka vois muutenkin olla PMMP:n biisi :heh:

Ja Jennistä kyllä saa nyt melko tekotaiteellisen vaikutelman, toden totta. Ja muakin on ärsyttänyt se jo ennen levyn julkaisua. Mutta ei se toisaalta mua enää hirveesti haittaa, kun levystä kumminkin tykkään.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Sagapo kirjoitti:Kappale nimeltä Nettiin iski kertakuulemalla ja jäi heti soimaan päähän. Olisi ollut selvää viisuainesta, pituuskin melkein sopiva.
Voisipa Jenni joskus edustaa Suomea viisuissa, tulis varmasti menestystä :) Mutta kun nuo "isot artistit" tuntuvat aina kiertävän viisut kaukaa.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Jenni näyttää America Ferreralta tyyliin Ugly betty season 3. No se sopii sille hyvin.
LOBODA

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Speed »

Poden aikamoista jennivartiaiskuumetta. Jennin ekan levyn sinkut olivat hyviä, mutta koska ne soivat radioissa niiiiin paljon en koskaan vaivautunut ostamaan levyä itselleni. Nyt kuitenkin nappasin Seilin mukaani ja oon rakastunut :rakkaus: Lemppareitani ovat Mä en haluu kuolla tänä yönä, Missä muruseni on, Duran Duran, Minä ja hän sekä Eikö kukaan voi meitä pelastaa. Muut neljä kappaletta ja intro saavat "vaivaiset" neljä tähteä.

Viimeisin Jenniin liittyvä ostos ennen tätä levyä taisi olla joku Gimmelin levy :puna: :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuuntelin eilen todella nopsaan kappaleet Spotifysta, ja Duran Duran oli selvästi paras. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Keskiviikkona piti tuo Jenni tuoreeltaan saada, mutta vasta tänään rohkenin sitä kuuntelemaan.

Kertakuunteluni aatokset: Kyllä on suhteellisen masentavan levyn mimmi vääntänyt. Missä kaikki elämän ilo näillä suomalaisilla laulajattarilla? :draamaa:
Eikö kerrankin voisi tehdä oikein positiivisen albumin, täynnä reiluja ja meneviä poppibiisejä eikä näitä
elämäntuskan vuodatuksia raita toisensa perään. Ja vielä tämä albumin julkaisuajankohta. Mielestäni aivan väärä.
Nämä sydänverenlaskuhymnit ois voinut julkaista syksyllä. Eivät sovi mielestäni kevääseen sitten yhtään.

Ja kun oikein kunnolla lytätään niin sitten vielä sellainen, että miksi aina se päätösraita on se mitäänsanomattomin pianonpimputushyminä. Miksei kerrankin joku kahdeksanminuuttiseksi paisutettu, koko ajan kasvava ja överiksi sovitettu diskopop-pläjäys. Vai onko Suomessa kaikki tuottajat noita ranteet auki -tyyppejä, jotka tekevät näistä levyistä tämmöisiä kokonaisuuksia.

Että näin.

Ensi viikolla varmaan ylistän jo koko levyn maasta taivaisiin, mutta jotenkin kyllä jätti kylmäksi tämä Vartiainen.

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

MuzaMaza kirjoitti: Vai onko Suomessa kaikki tuottajat noita ranteet auki -tyyppejä, jotka tekevät näistä levyistä tämmöisiä kokonaisuuksia.
:heh:
ja tän piti juuri kehua levyn youtubesta kokonaan kuunnelleena, että singlebiisin lisäksi nämä kolme t.brunilan biisiä ovat ihania. Halvalla - :ihana: koskettava kipale. ja Nettiin sekä Duran Duran toimivia...
täytyykin ostaa tämä levy ihan kaupastakin. :joojoo: ehkä odotusarvo itsellä oli liian korkea tähän levyyn ekan levyn huikean tason takia.
ihan onnistunut kakkoslevy. vaatii aikaa ja sulattelua.
On niiiin könni. (TomppaJr:n legendaarinen humalaviesti eräänä la-yönä)

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Minä ja hän on mun mielestäni albumin selkeästi parhain kappale. Yleisellä tasolla pidän albumista muutenkin hyvin paljon. :joojoo:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Alexander kirjoitti:Minä ja hän on mun mielestäni albumin selkeästi parhain kappale. Yleisellä tasolla pidän albumista muutenkin hyvin paljon. :joojoo:
Komppaan. :joojoo: Mun mielestä myös Halvalla erottuu joukosta.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Näyttää keränneen päasiassa aivan loistoarvostelut, onnena siitä :peukku:

Oon nyt itse kuunnellut tätä pidempään ja vaikka musiikissa on kivoja juttuja en voi sille mitään että levyllä on, kuten tuolla ylempänä tarkemmin sanoin, lyriikaltaan aivan liian huonoja kipaleita. Rivien kirjallisuus on kiusallista ja ahdistuksessa on pieni runotyttömäisiä piirteitä, jotka eivät maistu elämältä ja eivät siksi vakuuta. Myös naistenlehdet havisevat paikoin taustalla.

Toinen juttu, Jennin biisistä toiseen samanlaisena kulkeva ilmaisu ei ole saanut parempia sävyjä lisäkuunteluiden myötä. Tulee tunne, että se ei enää laula biisiä vaan toistaa biisistä huolimatta sitä mistä sitä viime levyn kohdalla kehuttiin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Colby »

Olen tullut siihen tulokseen, että Missä muruseni on on yksi vuoden kauneimpia ja upeimpia kappaleita. Tuo mulle samanlaisia fiiliksiä kuin PMMP:n Lautturi about vuosi sitten. Eilen illalla kun kävelin töistä kotiin ja ipod soitti kuulokkeista kyseisen kappaleen, niin ajauduin jotenkin sellaseen ihmeelliseen "tunnemyrskyyn", että meni ihan kunnolla kylmiä väreitä koko ajan :eeek: Kun oli vielä kova tuulikin ja eräs tyttö pyöri mielessä :surrur:

Olen nähnyt myös mielessäni monta kertaa miltä tv:stä näyttäisi jos Jenni olisi kyseisellä kappaleella edustamassa Suomea Oslossa. Ihan alussa kamera zoomaa Jennin käsiä, kun hän soittaa introa pianolla ja siitä pikkuhiljaa zoomaa ulospäin, kun Jenni alkaa laulaa siinä pianon äärellä. Ensimmäisen kertosäkeen jälkeen, välisoiton aikana kamera kuvaisi lavan toisella reunalla olevaa (tanssivaa?) murusta ja sillä aikaa Jenni nousisi pianon takaa (ja pianon taa tulisi joku toinen) ja siirtyisi keskemmälle lavaa. Toisen säkeistön aikana Jenni kävelisi hitaasti lavalla laulaessaan ja tämä Murunen pyörisi/tanssisi siinä ympärillä, mutta Jenni ei kuitenkaan häntä näkisi. Esitys loppuisi catwalkin loppuun, jossa Jenni vetäisi tunteella ja paatoksella viimeiset kertosäkeet kera tuulikoneiden :heh: Ja ihan lopussa se murunenkin voisi vielä tulla siihen Jennin vierelle. Valaistus esityksessä olisi pääosin ihan minimaalinen. Alussa vaan ehkä yksi valo osoittaisi pianoa soittavaa Jenniä ja pikkuhiljaa biisin kasvaessa valaistus lisääntyisi. Niin ja Jennillä on päällään upea valkoinen mekko :joojoo:

Että tollanen visio :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Aivan mahtava on tää uusin levy :rakkaus:

Omasta mielestäni levyn parhaimpia kappaleita ovat Duran duran, En halua kuolla tänä yönä, Minä ja hän, Missä muruseni on, Halvalla & Nettiin <3. Itse tykkään tosi paljon Jennin musasta. Eka levy on kyllä kokonaisuudessaan parempi kuin tämä Seili, mutta on tää hyvä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jenni Vartiainen on loistava kotimainen artisti! Ensimmäinen albumi on kerrassaan ihana ja toimii lukemattomien kuuntelujen jälkeen loistavasti, mutta Seili pisti vieläkin paremmaksi. Ah, niin raikkasta ja uutta! Seili albumin parhaat raidat ovat Halvalla, Missä Muruseni on? ja Nettiin, mutta muutkin kappaleet ovat mahtavia. Ja kansi ja -lehti!!! Jennille kyllä lähti bojot tälläkin kertaa! :tapu:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Jenni sattui esiintymään samalla laivalla, jolla matkustin Ruotsiin katsomaan vähän isompaa staraa. Ei Jenninkään keikkaa tarvinnut hävetä Jennin osalta. Nettiin-kertsi oli vähän vaivalloista kuunneltavaa, mitä osasin kyllä odottaakin, mutta muuten laulusuoritukset voi ongelmitta päästää läpi. Huomaa, että laulua on treenattu ahkerasti. Vielä kun vain saisi tuon esiintymispuolen paremmin haltuun, nyt esiintyminen oli vähän roiskittua, mitä nyt yhdessä kohtaa juurikin Nettiiniä, jossa nähtiin harvinaisen hauska yleisökontakti: "Sinä punapää..." :hihi:

Kyllä Jennistä voi vielä loistava artisti kehittyä kunhan saa paremman rutiinin laulamiseen eikä tarvitse enää keskittyä niin paljoa siitä suoriutumiseen, vaan voi ruveta esittämään biisejään. Settilista oli tosin sangen turha, mutta minkäs teet kun julkaisee turhan levyn täynnä turhia biisejä. Duran Duran oli keikan huippuhetki ja jotain Missä muruseni on -itkuvirsiä ei jaksanut edes kuunnella. :roll:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Vs: Jenni Vartiainen

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Jennin tuorehko Nettiin-video.


Vastaa Viestiin