Chisu

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Kohtalon oma ja varsinkin Vanha jo nuorena kappaleet kuulostavat Chisun albumin kantohiteiltä. Etenkin Vanha jo nuorena on älyttömän kaunis kappale.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kuuntelussa täälläkin nyt. Kiitos maininnasta Speed, luulin että tulee vasta huomenna, mutta olikin jo iTunesissa.

Edit: Tie <3

Suosikkejani ensikuuntelun jälkeen Tie, Kriisit, Veneretki. Toki Sabotage on myös hyvä, mutta sitä on jo tässä tullut kuunneltua.

Nuo Speedin mainitsematkin ihan ok, itselleni tuo Kohtalon oma ei ollut sävellyksensä puolesta parasta.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Itse odottelen vielä keskiviikkoon, mutta previewit biiseistä kuuntelin. Vaikuttaa todella hyvältä. :kups:

Edit: Empä taida malttaakaan odotella, levy löytyypi myös Spotifystä! :uujee:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Edellisten lisäksi nyt kolahti myös Mä ja mun pää.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^ Mieki tykkään. Ihana biisi ja mikä sovitus! :surrur: Hienon levyn on tämä neronainen jälleen tehnyt.
Kohtalon oma, Tie :ihana: :kups:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hienon hieno albumi Kun valaistun. Eilen Stockalta haalin omani ja täytyy kyllä sanoa, että Chisu se vaan osaa! Kokonaisuus toimii ongelmitta ja mitään turhia täyteralleja ei ole mukaan ängetty reiluun 30n minuuttiin. Lemppareiksi on kohonnut Ennustus, Veneretki, Jos on valmis, ei sitä tartte kysyykään ja Vanha jo nuorena. Myös Kohtalon oma, Tie ja Kriisit toimii mahtavasti ja kaksi ekaa biisiä eivät tosiaan mitään hullumpia ole! HYVÄ LEVY JÄLLEEN! <3

Ja Chisu kertoi Ylex:n haastiksessa eilen, että Sabotagen musiikkivideo ilmestyy luultavammin huomenna!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Upea artisti toden totta! Nostan hattua sille, että Chisu säveltää ja sanoittaa biisinsä itse. Kuunnellut uusimman koko levyn vasta kerran Spotifysta: Sabotage (joka jää soimaan päähän pitkäksi aikaa) ja levyn avausraita Minä ja mun pää tuntuvat näin ensi alkuun sykähdyttävimmiltä. Upeaa, että meillä on näin lahjakas nuori lauluntekijä! :uujee:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hyvähyvähyvähyvä levy on! Ei ihan yllä edellisen tasolla, mutta hyvähän tää silti on. Ensimmäisellä kuuntelulla korvaan tarttui eniten Tie ja Kriisit. Huonoja kappaleita en levyltä löydä, mutta Ennustus-kappaleeseen en ihan vielä oo sisälle asti päässyt..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Viime päivinä on tullut luukutettua uutta Chisua, etenkin Kohtalon oma ja Vanha jo nuorena ovat kolahtaneet kunnolla, jälkimmäinen on upea lopetus levylle. Minä ja mun pää sekä tietysti Sabotage ovat näiden edellä mainittujen ohella lempparini levyltä. Hyvä Chisu!
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ihan kiva sabotage video on :joojoo: Korkeet paikat huide.
LOBODA

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Jotkut Chisun sanoituksista on aika rankkoja... Jotenkin vaikea kuvitella, että tuommoisella kauniilla ja lahjakkaalla naisella olisi elämässää mitään ongelmia. No eipä tuosta ota selvää, kun ei paljoa kerro elämästää juorulehdille.
Ehkä nuo tarinat on jostain lähipiiristä.

Louna
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Joulu 2011, 18:40

Tosi reiluu hei!

Viesti Kirjoittaja Louna »

On se jännä, miten tuolla Chisulla on niin hirveesti samanlaisia kokemuksia kuin mulla. Miten kaksi samanikäistä lauluntekijää kokee samoja asioita, joista kirjoittaa lauluja. Tällaisia yleisiä asioita kuin esimerkiksi, että nainen ei tunnista "elämänsä rakkautta", kun hän tulee vastaan tai, että joku Sabotoi täydellisesti Sinun elämää. Tämä Chisun listaykkönen Kohtalon oma esimerkiksi, ihan naurattamaan pistää, kun sitä kuuntelee. Niin samanlainen tarina, kuin minun matkani esimerkiksi Poriin, kuuntelemaan "elämäni rakkauden" (jonka perään niin monta vuotta ruikutin) Leinosen Villen keikkaa. Muistan kun matkustin Poriin asti kuuntelemaan häntä ja pyytämään häneltä apua, neuvoa, kun olin niin lopussa uuden levyni valmistumisen myötä, enkä oikein tiennyt keltä muulta apua olisin pyytänyt, koska tiesin Leinosen kuitenkin tietävän musiikkimaailmasta. Miehen keikka oli aivan fantastinen, yksi hänen parhaistaan. Illan päätteeksi menin erään "paikallisen" miehen kanssa porilaiseen baariin kaljalle, ja vuodatin hänelle tunnontuskiani koskien tätä fantastista monen vuoden kuvittelemaani rakkautta. Mies kuunteli ja halusi kuulla kaiken. Minulle tuntematon mies (joskus on helppo puhua tuntemattomille). Jossain vaiheessa Leinonen poksahti baariin, en tuntenut häntä, kun hän moikkasi mua kadulla. Vasta vähän ajan päästä hänet tunnistin. No, ilta meni tuntemattoman miehen kanssa kaljaa juodessa ja jossain vaiheessa päätin rohkaistua ja mennä jututtamaan Leinosta. Tartuin häntä ranteista kii, mutta hän teki tantonsa selväksi, eikä ollut erityisen halukas puhumaan minulle. Ihan ymmärrettävää, kun mies on naimisissa ja isä, sitten tulee tämän perään monta vuotta ruikuttanut nainen, seuraa häntä Poriin asti ja tahtoo jutella. No, siinä oli varmaan baarilaisilla nauramista, kun näkivät tapahtuneen, vaikka minua se ei silloin naurattanut laisinkaan, yhä miehen vankina kun koin olevani. Siinä minä näppejäni nuollen sitten laahustin takaisin hostelliin, kuunnellen, miten paikalliset ihmiset lauloivat mulle: Mun koti ei oo täällä. No, nyt tapahtumat ovat historiaa ja niille voi jo nauraa, mutta pitäisi varmaan tutustua tuohon Chisuun, kun tuntuu että elämme samanlaista elämää. Voisin varmaan saada vertaistukea! Eräs nainen sanoi minulle: Toisten tarinoilla on helppo tehdä rahaa, mutta ne, joilla on oikeasti tarinoita, ne on helppo jättää syrjään. Mistä lie ajatus mieleen tulvahtanut. Ja semmosta, että on jännä juttu, että kävijämäärä minun nettisivuilla tipahti yhtäkkiä 12 000 kävijästä 10,980 kävijään, kun aloin puhua Chisusta. En ole tiennytkään, että nuo laskurit toimivat myös toiseen suuntaan. Mitenköhän on noiden YouTube-laskureiden kanssa? Yksi nainen vastaan koko armeija. Tosi reiluu!

Louna
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Joulu 2011, 18:40

Tosi reiluu!

Viesti Kirjoittaja Louna »

Speed kirjoitti:Kohtalon oma ja varsinkin Vanha jo nuorena kappaleet kuulostavat Chisun albumin kantohiteiltä. Etenkin Vanha jo nuorena on älyttömän kaunis kappale.
On se jännä, miten tuolla Chisulla on niin hirveesti samanlaisia kokemuksia kuin mulla. Miten kaksi samanikäistä lauluntekijää kokee samoja asioita, joista kirjoittaa lauluja. Tällaisia yleisiä asioita kuin esimerkiksi, että nainen ei tunnista "elämänsä rakkautta", kun hän tulee vastaan tai, että joku Sabotoi täydellisesti Sinun elämää. Tämä Chisun listaykkönen Kohtalon oma esimerkiksi, ihan naurattamaan pistää, kun sitä kuuntelee. Niin samanlainen tarina, kuin minun matkani esimerkiksi Poriin, kuuntelemaan "elämäni rakkauden" (jonka perään niin monta vuotta ruikutin) Leinosen Villen keikkaa. Muistan kun matkustin Poriin asti kuuntelemaan häntä ja pyytämään häneltä apua, neuvoa, kun olin niin lopussa uuden levyni valmistumisen myötä, enkä oikein tiennyt keltä muulta apua olisin pyytänyt, koska tiesin Leinosen kuitenkin tietävän musiikkimaailmasta. Miehen keikka oli aivan fantastinen, yksi hänen parhaistaan. Illan päätteeksi menin erään "paikallisen" miehen kanssa porilaiseen baariin kaljalle, ja vuodatin hänelle tunnontuskiani koskien tätä fantastista monen vuoden kuvittelemaani rakkautta. Mies kuunteli ja halusi kuulla kaiken. Minulle tuntematon mies (joskus on helppo puhua tuntemattomille). Jossain vaiheessa Leinonen poksahti baariin, en tuntenut häntä, kun hän moikkasi mua kadulla. Vasta vähän ajan päästä hänet tunnistin. No, ilta meni tuntemattoman miehen kanssa kaljaa juodessa ja jossain vaiheessa päätin rohkaistua ja mennä jututtamaan Leinosta. Tartuin häntä ranteista kii, mutta hän teki tantonsa selväksi, eikä ollut erityisen halukas puhumaan minulle. Ihan ymmärrettävää, kun mies on naimisissa ja isä, sitten tulee tämän perään monta vuotta ruikuttanut nainen, seuraa häntä Poriin asti ja tahtoo jutella. No, siinä oli varmaan baarilaisilla nauramista, kun näkivät tapahtuneen, vaikka minua se ei silloin naurattanut laisinkaan, yhä miehen vankina kun koin olevani. Siinä minä näppejäni nuollen sitten laahustin takaisin hostelliin, kuunnellen, miten paikalliset ihmiset lauloivat mulle: Mun koti ei oo täällä. No, nyt tapahtumat ovat historiaa ja niille voi jo nauraa, mutta pitäisi varmaan tutustua tuohon Chisuun, kun tuntuu että elämme samanlaista elämää. Voisin varmaan saada vertaistukea! Eräs nainen sanoi minulle: Toisten tarinoilla on helppo tehdä rahaa, mutta ne, joilla on oikeasti tarinoita, ne on helppo jättää syrjään. Mistä lie ajatus mieleen tulvahtanut. Ja semmosta, että on jännä juttu, että kävijämäärä minun nettisivuilla tipahti yhtäkkiä 12 000 kävijästä 10,980 kävijään, kun aloin puhua Chisusta. En ole tiennytkään, että nuo laskurit toimivat myös toiseen suuntaan. Mitenköhän on noiden YouTube-laskureiden kanssa? Yksi nainen vastaan koko armeija. Tosi reiluu!

Louna
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Joulu 2011, 18:40

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Louna »

Juurovissön kirjoitti:Upea artisti toden totta! Nostan hattua sille, että Chisu säveltää ja sanoittaa biisinsä itse. Kuunnellut uusimman koko levyn vasta kerran Spotifysta: Sabotage (joka jää soimaan päähän pitkäksi aikaa) ja levyn avausraita Minä ja mun pää tuntuvat näin ensi alkuun sykähdyttävimmiltä. Upeaa, että meillä on näin lahjakas nuori lauluntekijä! :uujee:
On se jännä, miten tuolla Chisulla on niin hirveesti samanlaisia kokemuksia kuin mulla. Miten kaksi samanikäistä lauluntekijää kokee samoja asioita, joista kirjoittaa lauluja. Tällaisia yleisiä asioita kuin esimerkiksi, että nainen ei tunnista "elämänsä rakkautta", kun hän tulee vastaan tai, että joku Sabotoi täydellisesti Sinun elämää. Tämä Chisun listaykkönen Kohtalon oma esimerkiksi, ihan naurattamaan pistää, kun sitä kuuntelee. Niin samanlainen tarina, kuin minun matkani esimerkiksi Poriin, kuuntelemaan "elämäni rakkauden" (jonka perään niin monta vuotta ruikutin) Leinosen Villen keikkaa. Muistan kun matkustin Poriin asti kuuntelemaan häntä ja pyytämään häneltä apua, neuvoa, kun olin niin lopussa uuden levyni valmistumisen myötä, enkä oikein tiennyt keltä muulta apua olisin pyytänyt, koska tiesin Leinosen kuitenkin tietävän musiikkimaailmasta. Miehen keikka oli aivan fantastinen, yksi hänen parhaistaan. Illan päätteeksi menin erään "paikallisen" miehen kanssa porilaiseen baariin kaljalle, ja vuodatin hänelle tunnontuskiani koskien tätä fantastista monen vuoden kuvittelemaani rakkautta. Mies kuunteli ja halusi kuulla kaiken. Minulle tuntematon mies (joskus on helppo puhua tuntemattomille). Jossain vaiheessa Leinonen poksahti baariin, en tuntenut häntä, kun hän moikkasi mua kadulla. Vasta vähän ajan päästä hänet tunnistin. No, ilta meni tuntemattoman miehen kanssa kaljaa juodessa ja jossain vaiheessa päätin rohkaistua ja mennä jututtamaan Leinosta. Tartuin häntä ranteista kii, mutta hän teki tantonsa selväksi, eikä ollut erityisen halukas puhumaan minulle. Ihan ymmärrettävää, kun mies on naimisissa ja isä, sitten tulee tämän perään monta vuotta ruikuttanut nainen, seuraa häntä Poriin asti ja tahtoo jutella. No, siinä oli varmaan baarilaisilla nauramista, kun näkivät tapahtuneen, vaikka minua se ei silloin naurattanut laisinkaan, yhä miehen vankina kun koin olevani. Siinä minä näppejäni nuollen sitten laahustin takaisin hostelliin, kuunnellen, miten paikalliset ihmiset lauloivat mulle: Mun koti ei oo täällä. No, nyt tapahtumat ovat historiaa ja niille voi jo nauraa, mutta pitäisi varmaan tutustua tuohon Chisuun, kun tuntuu että elämme samanlaista elämää. Voisin varmaan saada vertaistukea! Eräs nainen sanoi minulle: Toisten tarinoilla on helppo tehdä rahaa, mutta ne, joilla on oikeasti tarinoita, ne on helppo jättää syrjään. Mistä lie ajatus mieleen tulvahtanut. Ja semmosta, että on jännä juttu, että kävijämäärä minun nettisivuilla tipahti yhtäkkiä 12 000 kävijästä 10,980 kävijään, kun aloin puhua Chisusta. En ole tiennytkään, että nuo laskurit toimivat myös toiseen suuntaan. Mitenköhän on noiden YouTube-laskureiden kanssa? Yksi nainen vastaan koko armeija. Tosi reiluu!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Meillä on täällä Kuppilassa tapana, että viestit postataan vain kertaalleen ja ylimääräiset postaukset voidaan poistaa ylläpidon toimesta. /ve
Послушай - у сердца голос мой.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Perjantaina näin VIHDOIN ja viimein Chisun livenä, ja ei voi muuta sanoa kuin ihan huikeeta! :kups: Päästiin ihan eturiviin jonkun ällöttävän keski-ikäisen känniläismiehen haukuttavaksi, muttei se latistanut tunnelmaa. En muistanutkaan, miten paljon Chisulla on loistavia biisejä, viime aikoina kun on tullut kuunneltua vaan tätä uusinta levyä. Siltä tosiaan tuli kaikki biisit, jonka lisäksi kaikki muut isot hitit kuten Mun koti ei oo täällä, Baden Baden, Sama nainen, Kerrasta poikki, Miehistä viis!, jne.

Olin etukäteen ajatellut, että mulle herkistävin hetki olisi Mun koti ei oo täällä, mutta se olikin ihan yllätysbiisi: Alkovi-albumin kakkossinkku Muut. Sen aikana oli koko ajan kylmät väreet ja tippa melkein linssissä.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

CHISUN MENESTYSALBUMISTA JULKAISTAAN ERIKOISPAINOS

Kun valaistun 2.0 sisältää kolme täysin uutta kappaletta
Chisun viime syksynä julkaistu Kun valaistun -albumi saa jatkoa, kun menestysalbumista julkaistaan erikoispainos Kun valaistun 2.0 toukokuun 30.päivä.

Kun valaistun 2.0 sisältää kolme uutuuskappaletta: Kolmas pyörä, Kun valaistun sekä Frankenstain, joka on kuultavissa myös Helsingin herrat -tv-sarjan tunnuskappaleena. Uusien biisien lisäksi erikoispainos pitää sisällään dvd:n, jolta löytyy mm. bonuksena kaikkien kappaleiden 5.1 miksaukset, musiikkivideoita sekä Chisun haastatteluita ja muuta materiaalia kulissien takaa.
Uusi kappale Kolmas pyörä toimitetaan radioille ensi maanantaina, jolloin kappale on saatavilla myös digitaalisesti.

- Olen saanut ihmisiltä paljon postia koskien musiikkiani. Kirjeissä on lukenut usein, että kirjoittajan perhe- tai lähipiirissä on läsnä jokin vakavampi sairaus. Näissä tilanteissa sairaus on kuin Kolmas pyörä. Tämä kappale onkin omistettu kaikille niille perheille tai ihmisille, jotka tälläisten asioiden kanssa joutuvat kamppailemaan. Chisu kertoo uudesta singlestään Kolmas pyörä.

Viime syksynä julkaistu Kun valaistun -albumi on myynyt nyt jo yli 80 000 kappaletta eli multiplatinaa. Albumi on pysynyt julkaisustaan lähtien Suomen virallisen albumilistan kärkisijoilla. Kun valaistun -levyltä julkaistut kolme singleä Sabotage, Kohtalon oma ja Tie ovat olleet Suomen radioiden soitetuimpia kappaleita.

Suomen arvostetuimpiin ja palkituimpiin laulaja-lauluntekijöihin lukeutuvan Chisu vuosi on ollut kaiken kaikkiaan menestyksekäs. Chisu palkittiin tammikuussa mm. viidellä Emma –pystillä sekä Vuoden naisartistina Iskelmägaalassa helmikuussa. Chisu keikkailee tiiviisti läpi kevään ja kesän. Loppuunmyyty konserttisalikiertue saa kovan kysynnän vuoksi jatkoa kolmen keikan verran syksyllä. Syksyn lisäkonsertit järjestetään 7.9. Tampereen Tampere-Talossa, 8.9. Turun Logomossa ja 22.9. Helsingin Kaapelitehtaalla.

Chisu nähdään tänään Plan jäägaalassa Barona Areenalla, jossa hän esittää Tie –kappaleen sekä uuden singlen Kolmas pyörä. Plan jäägaalan taltiointi esitetään MTV3 -kanavalla lauantaina 21.4 klo. 19.30.

http://www.warnermusic.fi/uutiset/5246/ ... koispainos
---



Ihan kiva biisi. Ihan. Odotan kyllä innolla, että kuulen nimikkobiisin!

Avatar
Kristalli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 06 Touko 2012, 06:32

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Kristalli »

Minä tykästyin Chisun musiikkiin vasta Sabotage -kappaleen myötä. En tosin aluksi pitänyt siitäkään ollenkaan, mutta se vaatikin useamman kuuntelukerran ja nykyään pidän siitä todella paljon.

Minusta Chisun parhaimpia kappeleita ovat Sabotage, Veneretki, Kohtalon oma, Vanha jo nuorena ja Minä ja mun pää.
Etenkin tuo Veneretki on aivan ihana ja niin samaistuttava.
Kohtalon oma -biisissä minua ällötti aluksi se sormien katkominen, mutta sitten siihen tottui, eikä se enää ällötä, ellei jää oikein miettimään sitä.

Chisu on minusta niin aito ja sanoituksissa on paljon hyviä pohdintoja ja oivalluksia. Chisun vanhempaan tuotantoon en ole niin tutustunut, mutta varmaan pitäisi. <3

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Chisu julkaiseen VIHDOIN JA VIIMEIN uutta musiikkia ensi viikon perjantaina!!! Silloin ilmestyy syksyllä julkaistavan neljännen albumin ensimmäinen single Ihana.

Kuva

Hurjaa ja ihanaa saada tältä lahjakuudelta uutta materiaalia. Sitä on kieltämättä jo tässä odoteltu. On jännä kuulla mihin päin Chisu on musiikillisesti liikkunut ja mä kyllä luulen, että pitkähkön julkaisutauon aikana on syntynyt jotain hyvää. Ei vaan millään malttaisi odottaa (varsinkaan kokopitkää levyä).

Chisu on musta suomalaisen musiikkimaailman yksi ehdoton kärkinimi tällä hetkellä. Luulen, että hän tulee samaan tulevaisuudessa varsin arvokkaan aseman suomalaisessa musiikkikulttuurissa samaan tapaan kuten esim. Juice Leskinen tai Hector. Vapaa ja yksin albumi on minun mielestä paras kuulemani kotimainen levytys Minä ja Ville Ahosen Mian rinnalla ja eipä kaksi muutakaan albumia missään nimessä huonoja ole. Chisua menen kyllä myös ehdottomasti livenä katsomaan heti kun siihen mahdollisuus ilmenee.

Jeejeejeee, Chisu on täällä taas! <3

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Ihan hauska biisihän tämä Ihana on! :tapu:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Chisun uusin on ahdistava Ultra Bra meets Margaret Berger -outolintu. :shock: En tykkää. :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Chisu on julkaissut pöytälaatikossa olleen coverin Johnny Cashin kappaleesta I Walk The Line.



Kuuntelin tämän ensimmäisen kerran tietämättä, että kyseessä on coveri (en tunne Cashin alkuperäiskappaletta) ja luulin, että kappale on avaus seuraavaa levyä varten. Fiilikset olivat sen mukaiset, koska ajatus siitä, että Chisu tekisi englanninkielisen levyn... juu ei... ja kappaleen tuotantoki tuntui ihan liikaa vanhalta Chisulta, joka onkin ymmärrettävää, sillä biisi on tehty alunperin 2010. Onneksi kyseessä on yksittäinen julkaisu Kääntöpiste nimisen elokuvan soundtrackille. :draamaa:

Ootan kyllä kiinnostuneena mitä Chisu on haudutellut tulevaa albumia varten. Polariksen julkaisuaikoina hän pohti halua tehdä musiikkia ulkopuolisen tuottajan kanssa, liekö siis useampi tuottaja Chisun seuraavalla levyllä. Toivottavasti uutta suomenkielistä musaa saataisi vielä tänä vuonna.

Polaris on muutes hyvä levy, edelleen. Tosi hyvä. Koko se tuotannollinen visio ja sanoituksien runollisuus lukittaa kuuntelemaan uudestaan ja uudestaan. Onni että meillä on Chisu. <3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti:Chisun uusin on ahdistava Ultra Bra meets Margaret Berger -outolintu. :shock: En tykkää. :eiei:
Kuulostaa kiinnostavalta. Onko kappaleella nimikin?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Chisun uusin on ahdistava Ultra Bra meets Margaret Berger -outolintu. :shock: En tykkää. :eiei:
Kuulostaa kiinnostavalta. Onko kappaleella nimikin?
Viittasin kai tuohon tässä ketjussa toitotettuun Ihanaan.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hanhis kirjoitti: 26 Tammi 2018, 17:36 Polariksen julkaisuaikoina hän pohti halua tehdä musiikkia ulkopuolisen tuottajan kanssa, liekö siis useampi tuottaja Chisun seuraavalla levyllä.
Eipä ole. Chisun yksin velhoilemaa uutta musiikkia on vihdoin tullut eettereihin. Iskelmällinen soitanta on jäänyt ja räpestetiikalle haiskahtavia uusia kappaleita hallitsee konesoundit ja autotune. Eli just ne elementit mitkä on tämän päivän suomimusassa pinnalla.

Onneksi Chisu on Chisu ja rimoja ei aliteta.

Tänään julkaistu ep:n kokoinen MOMENTUM 1 sisältää tulevan albumin avausbiisit: Tule huominen, Momentum ja Hittei. Avausraita kosiskelee vanhan chisutuotannon kanssa, mutta Momentum ja Hittei biisejä hallitsee jo uudenlainen artisti. Chisu on nörtteillyt huolella studiossa ja popbiisit on kuorrutettu monenlaisella inahduksella ja takavasemmalta tulevalla törähdyksellä. Kaiken keskeltä löytyy kuitenkin tarttuvat kertosäkeet.

Lisää uutta musiikkia on luvassa huhtikuussa ja kokonainen MOMENTUM 123 albumi on kuultavissa toukokuussa. Chisu on palannut isolla liekillä ja tämän startin jälkeen odotukset tulevia biisejä kohtaa ovat korkealla. Veikkaan että törkeimmät hetket ovat vielä edessä. :peukku:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

En hirveästi innostunut niistä Chisun Momentum-ep:istä, mutta tänään julkaistu Ikävä on musavideota myöten upea. :kups: Vuoden paras kotimainen biisi? Vuoden paras kotimainen biisi.

ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Chisun uusi single Mysteeri on julkaistu. Onpas ahmittava kappale. :mums:


Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hanhis kirjoitti: 28 Touko 2021, 00:35 Chisun uusi single Mysteeri on julkaistu. Onpas ahmittava kappale. :mums:
Mielestäni yksi Chisun kaikkien aikojen parhaimmista biiseistä! <3
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ja lisää hyvää musiikkia Chisulta, oiskohan mahdollisesti jopa viimeinen single ennen kuin Chisu jäädyttää soolouransa.


Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Just mitä Chisulla voi odottaa eli iha huikee. :kups: Samaa tasoo ku Mysteeri, Kolmas pyörä, Sabotage, Sama nainen, Mun koti ei oo täällä ja Yksinäisen keijun tarina :ihana:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Vastaa Viestiin