Spotify

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mun mielestä eka vaihtoehto on tyhmä. Osaa kappaleista minäkin kuuntelen vain tältä listalta ja kiva sitten kun sieltä hukkuu ne biisit, joista tykkäsin, mutta joita en laittanut muistiin.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mäkään en halua että biisejä poistetaan. Ehkä jokainen vois lisätä vaikka kolme lisää? :miettii:

Edit: Ai niin kiitos Violetelle tästä Kate Ryanin Babacar lisäyksestä, tää kappale on aivan loistava! :kups: :ihana: Kuuntelen ties monetta kertaa tätä ja tää vaan paranee koko ajan! :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Ole hyvä vaan :mrgreen: Minusta on kamalaa jos olette joutuneet elämään ilman kyseistä helmeä näinkin kauan :draamaa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 661
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Joo, ei poisteta mitään biisejä. Lisätään vaikka kolme uutta, tai sitten ihan uusi lista alusta?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Weewa kirjoitti:Edit: Ai niin kiitos Violetelle tästä Kate Ryanin Babacar lisäyksestä, tää kappale on aivan loistava! :kups:
Tuo babacar on kyllä hauska kappale kolminkertasine viisukytköksineen. Kate Ryan on tehnyt paljon loistavia covereita. :tapu:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Mennyt ihan ohi tuo tieto että tämä kappale on viisukytköksinen coveri! :uujee: Mutta mielenkiintoisia versioita nuo Laran ja Francen versiot. Tykkään ehkä silti eniten tästä Kate Ryanin versiosta. :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Sanokaapas viisaammat mihin osoitteeseen voi pistää palautetta Spotifystä? En löydä mitään paikkaa tuolta niiden virallisilta sivuilta. :miettii: Sanoisin vaan, että korjaavat tuon Miron levyn kappaleet oikean nimisiksi, nää kaikki biisit on ihan väärin. :draamaa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Naali »

Myös kaikki Chemical Brothersit ovat nimen Dima Bilan alla. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ja myös The Rasmus esittää kappaleen "En Bit Av Mig Själv (Tu Te Reconnaitras)" :rofl:
http://open.spotify.com/track/4sQqNYtOvkfzeEBfDW1wD5

On nää ihan sekaisin! :uujee:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Joku oli laittanut aivan mahtavan biisin kuppilan sisäpiirilistalle, eli Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love. :kups:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

:violette:

Mä käytin vähän omaa päätösvaltaani ja lisäsin neljännen biisin listalle. :hihi: Tehdäänkö uusi lista vai saako tuonne lisätä nyt uudet kolme biisiä? :raaps:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Neon Shadow Dancer on hyvä biisi! :tuuletus:

Tänne ei kukaan vastannut mun kysymykseen tehdäänkö uutta listaa vai lisäilläänkö biisejä mielen mukaan. :lohduton: Mä oon nyt lisäillyt tuonne jotain hyviä biisejä mitä on tullut vastaan.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Naali »

Vaikuttaisi siltä, ettei kellään ole hirveää hinkua spämmätä listaa paskoilla biiseillä, joten eiköhän voi vain jatkaa tuota vanhaa. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Spottari mainostaa "hieman" aktiivisesti tätä:

Kuva

Gorillaz | Plastic Beach
Mainonnalla on kyllä tehoa, pitihän se muutaman kehotuksen jälkeen mennä kuuntelemaan.
Gorillojen Muoviranta on ihan hauskaa hiphoppia, jossa välillä jopa arabi-fiboja. Lippa vinoon ja tunettamaan skedetossuu rampille. :tanssi_02:

Ja sitten kaikki keskeytyy:
"Hai, aim Zonathan from Spotifai..." Mut kuka se nainen on? Repekka vai Repetta? :mitvit:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Roberta :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Ahh, Roberta! :heh: Aluksi kuulin sen Repekka, sitten Repetta, mutta en millään meinaan kuulla Roperttaa. :rofl:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ei siitä sössötyksestä aina meinaakaan saada selvää. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Pete »

... and I'm about to tell you :heh: Todella ärsyttävät mainokset! :niinpa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Colby »

Voi ei! Nyt täytyy valvoa ja kuunnella Spotifystä musiikkia kunnes kuulen Robertan äänen.. Olen nimittäin aina kuvitellut, että hän sanoo I'm back to tell you. Robertan tekem(i)ä maino(k)s(ia) tuli Spotifyssä ennen kun Jonathanista oltiin kuultukaan :heh: Ellei Jonathan-mainoksia sitten ollut vielä ennen Robertaa... mutta se nyt ei tässä ollut se pointti.

Itse ainakin aikanaan ihmettelin mihin Roberta katosi, kun Jonathan tuli kuvioihin. Siksi olikin hauska yllätys kun Roberta tuli yhtäkkiä takaisin :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mua ei mitkään robertat ja jonathanit häiritse, vaan nämä kamalat suomalaisille äijäheteroille suunnatut pokerimainokset ym. :jupinaa: Kuunnellessani ruotsalaista homohumppaa Spotifysta en tosiaankaan haluaisi aina välillä saada muistutusta siitä, millaisia kotimaani keskivertoihmiset (=mainosten kohderyhmä) ovat. Joo oon moniongelmainen. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mua taas ärsytti, että kesken Anna Erikssonin kuuntelun tuli Anna Erikssonin mainos. :rofl:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Violette »

Onneksi Vesku Loirin mainosta ei enää tule. :heh:

Sinänsä kyllä ymmärrän nuo mainokset ja jopa hyväksyn, koska niiden ansiostahan palvelu on ilmainen. Niitä on kuitenkin suhteessa paljon vähemmän erilaisia kuin esim. radiokanavilla, joten niiden rajoittuneisuus alkaa joskus nyppiä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ja kun ne mainokset tulevat miljoonadesibelillä, niitä ei tosiaankaan voi olla kuulematta. Se Vesku Loiri -mainos oli kyllä jotain aika järkkyä. "Tulkoon vain hillitön talvi"... vai silmitön... :heh: Onneksi sitä ei tosiaankaan enää tule. Itse en ole ainakaan vielä valmis maksamaan kymppiä joka kuukausi mainoksettomuudesta. Onhan tuo Spotify kyllä varsin mukava tapa tutustua johonkin levyyn ennen kuin sen päätyy hankkimaan. :peukku:

Joskus olen löytänyt uusia musiikkituttavuuksia, kun selaan sitä listaa, mitä samankaltaisia esittäjiä (kuin parhaillaan kuulemani) on olemassa. Olipas vaikeaselkoinen lause...
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Minuakaan nuo mainokset eivät juuri häiritse. Tosi kivaa vaan, et niiden ansiosta palvelu on ilmainen. Mut en välttämättä haluaisikaan maksaa palvelusta, koska rahat eivät todellakaan mene artistien omaan pussiin vaan spotify'lle itselleen. Artistit saa ihan sairaan vähän korvauksia soitetuista kappaleista, olikohan ne jotain tyyliin 0,03 € per soitettu raita. :miettii: Joskus luin aiheesta jutun. Ehkä jos Spotifyssa olisi enemmän niitä levyjä, joita vain premium- jäsenet saavat kuunnella ja levyt olisivat jotain tosi hyviä, niin voisin ehkä maksaakin jotain. Kunhan pohdin. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Itse yritän painaa stoppia juuri ennen kuin kappale loppuu, jolloin seuraavan biisin voi valita kuulematta mainoksia. Kuuntelenkin tosin Spotifylla lähinnä yksittäisiä kappaleita silloin tällöin, jolloin tämä jatkuva stop/play-ruljanssi ei onnistu rasittamaan liikaa.

Toisinaan mulla on tässä jopa neuroottisia piirteitä, juoksen vaikka asunnon toisesta päästä laittamaan stopin ennen biisin loppua. En vaan kestä kuulla Aleksi Valavuoren ulinaa, ja Aleksi Valavuori sieltä aina pärähtää eetteriin jos en ehdi. :lohduton:

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mä haluaisin myös päästä Spotifyhin, enkä oikeen tiedä mistä saisin itselleni hommattua kutsun sinne. Pikkuveli lähetti jotain linkkejä, mut missään niissä ei ollut enää kutsuja jäljellä. Joten jos jollain on kutsua tai vinkkejä tarjolla, niin voi ilmoittaa joko yksärillä tai tässä ketjussa.

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 661
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mulla on kutsuja jos vielä tarvetta, muillekin riittää. Taitaa 6kpl olla vapaana nyt.

Cocceli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Huhti 2010, 19:01

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Cocceli »

` JussiQ ´ kirjoitti:Mulla on kutsuja jos vielä tarvetta, muillekin riittää. Taitaa 6kpl olla vapaana nyt.
Hei, voisitko mulle laittaa YV:llä kutsun? (: Oon kaikkialta yrittäny ettiä, mutta ei oo napannut vielä.. :(

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Veli on hankkinut koneellemme Spotifyn pari kuukautta sitten ja ihan hyödyllinenhän se on, kun tahtoo kuunella levy kokonaisuuksia ja muutenkin Spotifyn valikoima on todella laaja ja uutuudet tulevat nopeasti kuuneltavaksi. Välillä mainokset kyllä ottaa pannuun. Mutta ymmärtäähän ne, kun ilmainenhan Spotify on. :miettii:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Spotify

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tänhetkinen lievä sapetukseni Spotifyihin, tai ehkä enemmänkin artistien ja levy-yhtiöiden suuntaan: laittakaa ihmeessä levynne tänne, koska minä olen hyvin halukas ostamaan vielä fyysisen cd-levyn.

Eniten odotan The Nationalin uusimman platan putkahtamista tuonne :surrur: Poets of The Fall puuttuu sieltä myös, kuten Lapko ja The Arkin uusin.

Huomaan hyvin usein, että kun rauhassa kotonassa saan kuunnella jonkin levyn, hiphei kirmaan levykauppaan (mieluiten Keltaiseen Jäänsärkijään, Popparienkeliin tai Stupido Shoppiin, miksei myös Levykauppa Äxään) hankkimaan levyn!

Ideana se, että Spottari palvelee musiikin suurkuluttajaa: levymyynti nousee, kun levy on siellä. Vaikka sieltä saadut royalty-rahat ovat varsin pieniä artisteille, tunnettavuus ja musiikin löytäminen kuluttajalle on varsin arvokasta. :peukku:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Vastaa Viestiin