Alexander Rybak -fanitusketju

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

Dimsku. kirjoitti: :heihaloo: Kummallista kun herra juoksee ympäri Eurooppaa iskemässä tyttöjä, mutta on silti kiinnostunut pojista :raaps:
Jos ne tytöt onkin vain pikaista je kepeää ajanvietettä tai kulissi/erehdys kuten joku jo esitti, kun sydämen syvyyksien salainen, aito ja raastava tykytys kohdistuu tanskalaiseen poikaan ;) lol

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Rybakista kahden aukeaman juttu uusimmassa Seurassa :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Herään vähän myöhään tähän keskusteluun, mutta osaisiko joku selittää minulle, mitä väliä sillä on, tykkääkö Rybak tytöistä, pojista vai molemmista? Eiköhän se ole hänen yksityisasiansa, joka ei liity musiikkiin.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja skidi »

Myynnin kannalta imago on tärkeä. Pelkkä ulostulo ei toki riitä, mutta oikealla tavalla markkinoitu tai häivytetty seksuaali-identiteetti voi olla imagon luonnissä hyvinkin tärkeää. :joojoo: Mielikuvia voidaan luoda myös aivan pikkujutuilla. Ymmärrän kyllä ajatuksen, että musiikin pitäisi olla se juttu, johon muusikon ura perustuu, mutta markkinat toimivat miten toimivat. :sorivaan: Tämä ei taida sinällään kuitenkaan liittyä Rybakiin (vielä) :miettii:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

AR:n voittoviulu myytiin hyväntekeväisyyshuutokaupassa hintaan 183 000 NOK.
http://www.kjendis.no/2009/10/19/kjendi ... k/8634397/

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Olin tuolla Circuksessa.. ja todella tyhjää oli :shock: Ruotsalaiset fanit ovat selvästi maltillisempia kuin suomalaiset. Ei ollut kamalaa tönimistä kuin elämä lapselle konsertissa :heh:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Minua vähän (tai ehkä vähän enemmänkin) harmittaa, kun en pääse kummalekaan noista Rybakin keikoista. Olin jo hyyyyvin lähellä saada manipuloitua (tarkoin suunniteltu prosessi muuten :mrgreen: ) ystäväni seuraksi matkalle täältä Lapista Tampereelle, mutta sitten tajusin, että olen menossa viikkoa aikaisemmin Helsinkiin katsomaan Spring Awakening musikaalia uudestaan ja kaksi matkaa on jo ihan liikaa kukkarolle ja mielelle. :eiei: Ehkä sitten kun äijä tulisi Rovaniemelle, niin voisin vaivautua istumaan junassa kaksi tuntia. :)

Silti hieman ketuttaa, kun oli niin kivaa kesällä Särkänniemessäkin. :) Tämä koko Särkänniemi operaatio olikin meille hieman monimutkaisempi prosessi. Pakko vaan selittää nyt. :heh: Kaikki alkaa siitä, kun Euroviisujen finaalin nauhoitus koneelleni epäonnistui. Onnekseni ystävälläni oli finaali vielä digiboksille tallennettuna. Kesäkuun alussa sitten vietimmekin kunnon Euroviisuillan, jossa minä ja ystäväni W. ja L. katsoimme finaalin, annoimme omat pisteemme (Azerbaijan voitti, Norja oli neljäs Suomen kanssa jaetulla sijalla) ja söimme herkkuja. Illan päättyessä W. kertoi huhuista, että Rybak olisi tulossa esiintymään Pitkä kuuma kesä-ohjelmaan. Olimme L.:n kanssa suunnitelleet koko kevään matkaa hänen vanhempiensa mökille Kangasalle, joten tulisimme viettämään myös paljon aikaa Tampereella. Kävimme ohjelman sivuilla ja suunnittelemallamme päivämäärällä siellä olisi esiintynyt Anna Puu. Emme olleet oikein innostuneita. Huomasimme kuitenkin Koop Arposen, josta pidämme molemmat, olevan ohjelmassa heinäkuussa. Emme kuitenkaan olisi voineet mennä silloin koska L.:llä piti olla töitä. Sanoin muuten vain: "Vähänkö ois siistiä, jos Ryypakki ja Kooppi ois samaa aikaa". W. tyrmäsi heti toiveeni. Seuraavana päivänä töissä sain W.:ltä tekstarin "Rybak Pitkässä kuumassa kesässä 12.7" ja aloin hysteerisesti nauraa. Työparini luuli minun seonneen, kun vain nauroin katketakseni. Olen ennustaja! :tapu: Viikon olimme maassa L:n kanssa, koska luulimme ettemme pääse :draamaa: , mutta sitten hän saikin työvuoronsa järjestettyä. Muistan vieläkin sen puhelun "Mitä teet 12.7?". Sinä iltana menin hänen luokseen ja olimme ihan täpinöissä ja soittelimme Fairytalea uudestaan ja uudestaan. :tuuletus: Siinä sitten muutaman viikon odotus, kahdeksan tuntia junassa, kolme päivää mökkeilyä ja vierailun huipennus: Rybak! Menimme Särkkikseen heti sen avauduttua ja vietimme pari tuntia laitteissa (kastuimme tietysti kaatosateessa likomäriksi). Kahden aikaan päätimme pitää hieman taukoa ja menimme hengaamaan lavan lähistölle. Sitten alkoivatkin harjoitukset ja juutuimme sinne seitsemäksi tunniksi. Odotus kuitenkin palkittiin Rybakin vihdoin saavuttua. Tuli sitä vähän kirkaistua... tai ehkä muutamankin kerran. :rakkaus: Emme päässeet istumaan, mutta olimme seisomapaikkojen parhaimmistolla ihan aitaa vasten. Se vain oli vähän vaikeaa, kun Rybakin lähestyessä ihmiset alkoivat työntää meitä yhtäkkiä aitaa vasten. Huusimme parit kirosanat ja tilanne rauhoittui. Emme saaneet nimmareita tai mitään, mutta itse olin salaa tyytyväinen, koska en osannut päättää pyytäisinkö halia, koska olisin tietty halunnut sellaisen, mutta pyöräiltyäni ensin 7km bussipysäkille, sitten kävellyt keskustasta Särkkikseen ja sitten ollut jaloillani koko päivän auringossa tuoksahdin jo melko epämiellyttävälle. :heh: Oli kyllä tosi kivaa ja fiilis oli hyvä. Hyviä muistoja... :tapu:

Oho kun mulla taas paisu tämä... Jos jaksoit lukea, olet aika tsemppi! :peukku:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

No, nyt yhdelle iäisyyskeskustelulle ja loputtomille spekulaatioille on viimeinkin saatu loppu. AR on (itseasiassa jo viikko sitten) norjalaisessa TV-ohjelmassa ilmoittanut, että hän 'har endelig fått en kæreste" eli on viimein saanut oman armaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ugPfOBRWiWQ
Ja hän jopa esittelee yleisölle sydänkäpysensä, joka tulee lavalle myös 'Roll with the Wind' -kappaleen esitykseen.
;)

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

hehehe :rofl: :rofl:
nätin tytön on Alexander löytänyt :kaunis: Toivotan onnea uudelle parille :heh:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

http://www.eurovision.tv/page/news?id=5 ... put+on+DVD

No nyt on jo menty liian pitkälle :shock: :eeek:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Serduchka kirjoitti:http://www.eurovision.tv/page/news?id=5 ... put+on+DVD

No nyt on jo menty liian pitkälle :shock: :eeek:
Luin tuosta pari päivää sitten.. Alexander Rybak the movie :rofl: :rofl:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Onko muuten Serdun Rybak-fanitus vähän jo laantumassa?
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Juurovissön kirjoitti:Onko muuten Serdun Rybak-fanitus vähän jo laantumassa?
No on :shock:
Kyllästynyt olen :niinpa:
Mut Alex on kyl edelleen söpö <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Eli en siis ollut ihan väärillä jäljillä, koska rivien välistä olen lukenut viesteistäsi + top-5-listaasi seuratessani en voinut olla pohtimatta asiaa. :draamaa:

Semppiä! :peukku: (itse katselin tuossa äsken ESC2009-puntariani, ja huomasin, että Sveitsi on ykkösenäni siinä virallisessa puntarissa, mutta Moldova nähtyäni esitykset... mutta en muista, mihin ketjuun olemmekaan puntaroineet itse live-esitykset Moskovasta 2009 :puna: )
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

Jep, AR-fanitus näyttää olleen kiihkeä, mutta lyhytaikainen ilmiö. Tämäkin ketju on hiljentynyt kovasti No, eiköhän jotain muuta kohta tule tilalle. Kuten sanotaan: rakkaus on ikuista kohteet vain vaihtuvat. :heh:
Kukaan ei ole huomioinut Seuran kuukauden takaista artikkelia Alexanderista ja seitsemästä kuolemansynnistä, jonka löysin nyt sattumoisin äiteen luona vieraillessani ja selatessani näitä viikkolehtiä, joita en muutoin lue. Irstailun kohdalla (tietenkin se mielenkiinoisin osio ;) ) oli mm. AR:n kommenti lemmiskelystä fanien kanssa ...
Ilmeisesti Alexander antaa kaikkensa faniensa vuoksi.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei vois enää koko tyyppi kiinnostaa :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja escan »

En ymmärrä, miten ihmeessä Alexander on voinut kieltäytyä Oprahin ja Ellen DeGeneresin kutsuista esiintyä heidän huippusuosituissa TV-ohjelmissaan.. Selitteli, ettei voinut, koska oli sopinut jo muuta, mutta hei oikeasti! Oprahin ja Ellenin avulla olisi todella voinut vakiinnuttaa asemansa uutena suosikkiartistina, erityisesti Yhdysvalloissa.. Toisaalta, Alexanderhan on kertonut haluavansa olla ennen kaikkea säveltäjä, joten ehkä ihan fiksu veto, ettei edesauta liian isoa suosiota kasvamasta ympärilleen.. Muuten voisi normaalielämän viettäminen olla aika hankalaa, ainakin aluksi :)

Tänään Alexander esiintyy kuitenkin MTV3-kanavan gaalassa :D

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Tästä Rybak-fanituksesta on pakko mainita, että en ole itse koskaan ymmärtänyt tällaista musiikkimuotia, jossa "idolit" tulevat ja menevät! Onko se nyt muka oikeaa fanittamista, jos 1.6.2010 joku artisti on niin ihana ja komea/kaunis ja ihqu ja täydellinen jne. jne., mutta 1.12.2010 ei enää voisi sama tyyppi vähempää kiinnostaa? Päivämäärät ovat sitten tässä ihan kuvitteellisia... Enkä halua tällä moittia ketään kuppilalaista, vaan viittaan ihan yleisemmin mm. tähän Rybak-innostukseen, joka nyt jo tuntuu tosiaan olevan hiipumassa (Viisukuppilastahan löytyi Rybak-faneja jo ennen tätä muotiakin ;) ).

Joskus ala-asteella oli Spice Girls kovassa muodissa ja melkein kaikilla meidänkin pikkukoulun tytöillä oli kaikkea aiheeseen liittyvää krääsää, mutta itse en siihen hommaan mukaan lähtenyt. Seiskaluokalla kaikki - paitsi minä - rakastivat Antti Tuiskua. Sitten on ollut näitä Ari Koivusia sun muita... En vaan käsitä näitä muoti-ilmiöitä, jotka yhtäkkiä ovat täällä ja yhtä yllättäen katoavat! Jumankauta, ei se todellakaan ole oikeaa fanittamista!!! Kunhan mennään koko lauma muodin mukana! :jupinaa:

Anteeksi purkaukseni, mutta kun joskus ottaa aivoon. :niinpa: Itse en siis todellakaan koskaan ole juossut näiden muotien perässä, vaan olen tykännyt juuri siitä musiikista kuin oikeasti haluan tykätä. Tässäpä on taas yksi syy, etten pidä radion musatarjonnasta! :eiei:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

VaraTeena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Touko 2009, 10:03

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja VaraTeena »

escan kirjoitti:Tänään Alexander esiintyy kuitenkin MTV3-kanavan gaalassa :D
Ei esiinny

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja escan »

Valkealalainen kirjoitti:Tästä Rybak-fanituksesta on pakko mainita, että en ole itse koskaan ymmärtänyt tällaista musiikkimuotia, jossa "idolit" tulevat ja menevät! Onko se nyt muka oikeaa fanittamista, jos 1.6.2010 joku artisti on niin ihana ja komea/kaunis ja ihqu ja täydellinen jne. jne., mutta 1.12.2010 ei enää voisi sama tyyppi vähempää kiinnostaa?

En vaan käsitä näitä muoti-ilmiöitä, jotka yhtäkkiä ovat täällä ja yhtä yllättäen katoavat! Jumankauta, ei se todellakaan ole oikeaa fanittamista!!! Kunhan mennään koko lauma muodin mukana! :jupinaa:

Anteeksi purkaukseni, mutta kun joskus ottaa aivoon. :niinpa: Itse en siis todellakaan koskaan ole juossut näiden muotien perässä, vaan olen tykännyt juuri siitä musiikista kuin oikeasti haluan tykätä. Tässäpä on taas yksi syy, etten pidä radion musatarjonnasta! :eiei:
Suosittelen sinulle tutustumista psykologian perusopintoihin, niin ymmärtänet paremmin muun muassa tätä lasten ja nuorten fanittamista - ja muiden myös :)

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja escan »

VaraTeena kirjoitti:
escan kirjoitti:Tänään Alexander esiintyy kuitenkin MTV3-kanavan gaalassa :D
Ei esiinny
No voih.. Ei ihme, että Alexanderin fanitus vähenee, kun hän ei ole enää samalla tavoin "saatavilla". Lasten ja nuorten seuraamassa ja ymmärtämissä medioissa on juttuja hänestä yhä vähemmän, ei ole mahdollisuutta mennä keikoille, uusia levyjä ei tule, tai niiden julkaisusta ei saa tietoa, tulee uusia, innostavia ja kiinnostavia sekä ennen kaikkea "saatavilla" olevia artisteja.. Näin se menee, ja mikäs siinä :) Monelle jää hyvät muistot Alexanderista, kuten tälle myös faneistaan, elämä muuttaa muotoaan ja jatkuu..

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

escan kirjoitti:
Valkealalainen kirjoitti:Tästä Rybak-fanituksesta on pakko mainita, että en ole itse koskaan ymmärtänyt tällaista musiikkimuotia, jossa "idolit" tulevat ja menevät! Onko se nyt muka oikeaa fanittamista, jos 1.6.2010 joku artisti on niin ihana ja komea/kaunis ja ihqu ja täydellinen jne. jne., mutta 1.12.2010 ei enää voisi sama tyyppi vähempää kiinnostaa?

En vaan käsitä näitä muoti-ilmiöitä, jotka yhtäkkiä ovat täällä ja yhtä yllättäen katoavat! Jumankauta, ei se todellakaan ole oikeaa fanittamista!!! Kunhan mennään koko lauma muodin mukana! :jupinaa:

Anteeksi purkaukseni, mutta kun joskus ottaa aivoon. :niinpa: Itse en siis todellakaan koskaan ole juossut näiden muotien perässä, vaan olen tykännyt juuri siitä musiikista kuin oikeasti haluan tykätä. Tässäpä on taas yksi syy, etten pidä radion musatarjonnasta! :eiei:
Suosittelen sinulle tutustumista psykologian perusopintoihin, niin ymmärtänet paremmin muun muassa tätä lasten ja nuorten fanittamista - ja muiden myös :)
Kiitos vinkistä, mutta vaikka olen käynyt lukiossa useammankin psykologian kurssin, en silti ymmärrä tätä muotien mukaan fanittamista! Se on todennäköisesti ihan oma henkilökohtainen ongelmani, josta älköön kukaan loukkaantuko. Saattehan te muut tehdä kuten parhaaksi koette. :hali:

Tosifani kuitenkin mielestäni fanittaa artistia senkin jälkeen, kun tämä ei enää ole "muodissa". :joojoo:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja escan »

Valkealalainen kirjoitti:
escan kirjoitti:Suosittelen sinulle tutustumista psykologian perusopintoihin, niin ymmärtänet paremmin muun muassa tätä lasten ja nuorten fanittamista - ja muiden myös :)
Kiitos vinkistä, mutta vaikka olen käynyt lukiossa useammankin psykologian kurssin, en silti ymmärrä tätä muotien mukaan fanittamista! Se on todennäköisesti ihan oma henkilökohtainen ongelmani, josta älköön kukaan loukkaantuko. Saattehan te muut tehdä kuten parhaaksi koette. :hali:

Tosifani kuitenkin mielestäni fanittaa artistia senkin jälkeen, kun tämä ei enää ole "muodissa". :joojoo:
Olen samaa mieltä, että fanittaminen vain sen takia, että joku on "in", on höpsöä

Tosifani fanittanee artistia niin kauan kuin artisti tekee fania miellyttävää musiikkia ja/tai on artistina ja/tai ihmisenä sellainen, että häntä haluaa fanittaa :)

Psykologiasta kun oli puhe, niin todettakoon samalla, että jokainenhan muodostaa oman näkemyksenä tosifaniudesta, eli ehkei aleta käydä siitä enää erillistä keskustelua, jos vaikka sattuisit olemaan eri mieltä sanan merkityksestä ja sisällöstä :D

Pääasia on se, että jos tykkää jostakin, niin tykkää aidosti eikä esitä mitään :)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

^ Joo, ei jakseta jauhaa tästä aiheesta enempää. :hali: Ja totta kai fanituksen kohteet muuttuvat joka ihmisellä monta kertaa elämän aikana, ei siinä mitään. :peukku:

Höpsö olikin juuri hyvä sana kuvaamaan tätä fanitusmuotia. ;)
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

jv kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=ugPfOBRWiWQ
Ja hän jopa esittelee yleisölle sydänkäpysensä, joka tulee lavalle myös 'Roll with the Wind' -kappaleen esitykseen.
On siinä lapsilla ollut katsomossa ihmettelemistä, kun täti onkin yllättäen setä. :puna:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ :repeilee: Hyvin sanottu! :rofl:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Alexanderin Saksan konsertit kuulemma peruttiin liian vähäisestä lippujen myynnistä johtuen. Ei ole tainnut olla tarpeeksi mainontaa keikoista. :roll: Taustalla saattaa olla myös muita perumiseen johtuvia syitä
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Wadde »

escan kirjoitti:En ymmärrä, miten ihmeessä Alexander on voinut kieltäytyä Oprahin ja Ellen DeGeneresin kutsuista esiintyä heidän huippusuosituissa TV-ohjelmissaan..
Ai oikeasti on tarjottu? Oho! :shock:

Vastaa Viestiin