Alexander Rybak -fanitusketju

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

Valkealalainen kirjoitti: Ja totta kai fanituksen kohteet muuttuvat joka ihmisellä monta kertaa elämän aikana, ei siinä mitään. :peukku:
Ei oo perää!!! :tuuletus: Minä rakastuin 10-11 vuotiaana ABBAan vuonna 1974/75, enkä ole lopettanut vieläkään, vaikka ryhmä lakkasi esiintymästä yhdessä 1982. Koko teini-ikäni aikana seinilläni ei koskaan ollut minkään muun artistin julisteita. Alexanderinkin suhteen (aiheeseeen palataksemme, vaikkei tässä minun osaltani ole lainkaan samantasoisesta ihailusta kyse) taidan olla hieman kärsivällisempi kuin jotkut muut. En koskaan ihquttanut häntä ihan yhtä voimallisesti kuin innokkaimmat, mutta toisaalta kyllääntyminen, jonka kyllä tunnistan itsessänikin, ei sekään ole yhtä totaalista kuin esim Serduchkalla. Ehkäpä tällaisten keski-ikäisten setien tunne-elämä vain on latteampaa, mutta periaatteessa ymmärrän Valkelaisen alkuperäisessä viestissään esittämän ihmettelyn.

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

En minäkään enään Alexanderia ihquta ja fanita. Olen vain oppinut, että ei se todellakaan mikä Jumala ole :heh: . Ja olen oppinut tutemaan hänet paremmin koska olen nähnyt/tavannut hänet niin monta kertaa. Mukana ei ole enään semmoista jännitystä kun silloin Tampereella jolloin tapasin hänet ensimmäisen kerran. Käyn hänen konserteissaan tunnelman, ystävien, hauskanpidon, musiikin ja frikareiden takia. En pelkästään Alexanderin.
Fanittaminen on minun osalta loppunut, mutten kuitenkaan ole hylännyt häntä vaikka yhdessä vaiheessa se oli hyvin lähellä.
Mutta katsotaan nyt mitä Alexander keksii siellä New Yorkissa. Tänään ovat nimittäin taitaneet mennä sinne.
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jv kirjoitti:ei sekään ole yhtä totaalista kuin esim Serduchkalla
No, minä nyt en enää ollenkaan ole kiinnostunut Alexanderista :roll: :niinpa:
Fairytalekin pysyy puntarin top 10:ssä vaan laulun takia, ei sen typeryksen takia :niinpa:
Haluaisin tykätä, mutten vaan pysty siihen enää :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Serduchka kirjoitti: Fairytalekin pysyy puntarin top 10:ssä vaan laulun takia, ei sen typeryksen takia :niinpa:
:shock: :kups:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Alexanderinpa suosio putoaa. :roll: Kaikki ovat jo kyllästyneitä häneen. Haluan tunnustaa yhden asian: Vaikka vanhemmat olisivat päästäneet ja jopa maksaneet lippuni, en ole menossa joulukuun alussa olevalle Helsingin keikalle. Olen Alexanderin nyt kerran nähnyt, se riittää. Odotan enemmän sitä, että AySel tulisi Suomeen.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minulle riitti alunperinkin yksi kerta, kun näin Rybakin kesällä Tampereella... En ole koskaan ollut Rybak-fani, joten en ole myöskään kyllästynyt häneen yhtä totaalisesti kuin monet muut. Ilmeisesti kannattaa olla innostumatta liian intohimoisesti artisteista. :heh:

Fairytale tulee minulle aina olemaan yhtä hyvä biisi kuin mitä se oli ensi kertaa sen kuullessani! Yksi parhaista euroviisuista ikinä. :peukku:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Valkealalainen kirjoitti: Fairytale tulee minulle aina olemaan yhtä hyvä biisi kuin mitä se oli ensi kertaa sen kuullessani! Yksi parhaista euroviisuista ikinä. :peukku:
No, minulla se on tämän vuoden viisuissa 8. sijalla puntarilla ja voittaja puntarillakin sijalla 3. joten ei se biisi nyt niin huono ole... Kekseliäs kuin mikä :mrgreen: Mutta olen valitettavasti kyllästynyt siihen :lohduton: Sanoin jo aiemmin, että säästelen sitä kuuntelemalla muita viisuja, mutta kyllästyin siihen silti :niinpa:
Mutta vielä kyllästyneempi olen tähän laulajaan :roll: :niinpa: :nohyi:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »


Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Taas yksi liian paksuksi mennyt juttu tehty :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

Alexander ja uuden venäläisen elokuvan hienon hieno tunnussävel:
http://www.youtube.com/watch?v=7a8EJzvlGPU&NR=1
Jotain tämäntapaista nostetta AR varmaankin tarvitseekin uransa tässä vaiheessa, kun teinien lyhytaikainen innostus alkaa haaleta. Tällainen tehtävä auttanee pitämään Alexanderin nimeä pinnalla jonkun aika eteenpäin Venäjällä ja itäisessä Euroopassa. Läntisillekin markkinoille tarvittaisiin jotain yhtä näyttävää. Kesän ja alkusyksyn menestystä kertaava 'The Movie' tuskin toimii siinä tarkoituksessa. Toisaalta voisi olla pidemmällä tähtäimellä hyväksikin olla jonkun aikaa hieman poissa näkyvistä ennen kuin tarjotaan uutta tuotantoa, etteivät kaikki pääse kyllästymään yhtä pahasti kuin jotkut täällä(kin).

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Tänään on siis Alexanderin eka Suomen keikka. Kuulemma kulttuuritalon edessä on jo paaaljon ihmisiä joten enään ei taida mulla olla mahdollisuutta päästä eturiviin, mutta eipä haittaa koska oon ollu jo kolmella keikalla ja kahella olin eturivissä. Biletän sitten taaempana Komarovo biisin tahtiin :heh:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^^ Tuo biisihän oli aivan älyttömän hyvä! :shock: Vaikka en ymmärtänyt sanaakaan, niin se oli jotenkin vangitseva. Todella upea. :peukku: Onko tuo Rybakin oma sävellys? Olisipa tuollaista ollut tarjolla viime keväänä. :draamaa: Video oli tosi näyttävä, montakohan miljoonaa tuohon oltiin pistetty? :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Weewa kirjoitti:^^ Tuo biisihän oli aivan älyttömän hyvä! :shock: Vaikka en ymmärtänyt sanaakaan, niin se oli jotenkin vangitseva. Todella upea. :peukku: Onko tuo Rybakin oma sävellys? Olisipa tuollaista ollut tarjolla viime keväänä. :draamaa: Video oli tosi näyttävä, montakohan miljoonaa tuohon oltiin pistetty? :miettii:
no se on älyttömän hyvä biisi! Ei oo Rybakin oma biisi. Seotaan aina kaverin kanssa ku se tulee keikoilla :ihana:
Tuossa on se versio minkä Alex laulaa keikoilla.. taitaa olla vähä erilainen kun se alkuperäinen
alkaa kohdasta 2:55

Ja muutenkin mun mielestä parhaimmat biisit Alexanderin keikoilla on ne biisit mitkä ei oo sen omia:)
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Weewa kirjoitti:Tuo biisihän oli aivan älyttömän hyvä! :shock:
No ihan ok, kun se ei sentään on Ryypakin oma tekele :draamaa: Ryypakkikin on alkanut kuulostamaan korvista pursuavalta viulusaasteelta :jupinaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä en jotenkin kestä, kun Serduchkalla on nykyään tällainen asenne Rybakkiin! :heh: :hali: Ajat muuttuu! :mummeli:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Roope »

Alexander joulutunnelmissa :jouluhymy:

Kuva

http://www.nrk.no/musikk/1.6895610

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Weewa kirjoitti:Mä en jotenkin kestä, kun Serduchkalla on nykyään tällainen asenne Rybakkiin! :heh: :hali: Ajat muuttuu! :mummeli:
Ajat muuttuu Weewa rakas :hali: :heh: Olet aivan oikeassa
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Olisikohan minun pitänyt mennä sinne tämän päivän Alexander-keikalle. Noh, en mennyt, vaikka täksi päiväksi ei olisi mitään muuta, vanhemmat olisivat päästäneet ja rahat olisivat riittäneet. Nyt kun on Alexanderin jo nähnyt ihan tarpeeksi läheltä niin ei minulla enää ole mitään erityistä hinkua nähdä enää uudestaan. Mielummin alkaisin nyt kerätä lisää viisuartisteja, onkohan AySel joskus tulossa Suomeen?

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Jotenki ei oo fiilistä mennä huomiselle keikalle :shock: Tykkäsin enemmän Ruotsin keikoista, koska ihmiset oli maltillisempia ja ei ollut niin hysteeristä kuin Suomessa. Huomenna sitten nähdään menenkö...vaikka kalliit liput on jo maksettu... :roll:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

VaraTeena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Touko 2009, 10:03

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja VaraTeena »

Olin molemmilla Suomen keikoilla ja ne oli kyllä parhaita :D Alex oli niin suloinen ja hauska ja puheli meille Tre -keikalla lavalta:D saatiin kaverin kanssa istua siellä lattialla ihan lavan edessä eikä järkkärit sanonu mitään :surrur: Oli kyllä huippua<3

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Oho!

IS:
Euroviisuvoittaja Alexander Rybak on tehnyt 1500 euron rahalahjoituksen helsinkiläiselle Kruununhaan yläasteelle.

Lahjoitus on kiitos vierailusta koululle, jossa Rybak vieraili ja esiintyi syyskuussa. Kruunhaan yläaste ohjaa lahjoituksen koulun vanhempainyhdistykselle, joka tukee oppilaiden musiikki- ja tanssiharrastuksia.

Vierailu tapahtui syyskuussae 45 Minuuttia -ohjelman nauhoituksien aikana. Kouluvierailun ohjelmaan kuului lähinä musisointia: oppilaat esittivät Rybakille oman sovituksensa Coldplayn Viva La Vida -kappaleesta. Lisäksi Rybak ja koulun oppilaat soittivat yhdessä Alexanderin Euroviisukappaleen Fairytale.

Rybakin vierailu koululla on myös tallennettu tuoreelle Fairytale -The Movie -dvd:lle.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Weewa »

No ohhoh todellakin. :shock: Hieno teko kuitenkin! :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oho... :shock: Vaikka vihaan koko tyyppiä tuo oli kyllä kiltisti tehty... Ellei tähänkin nyt sitten liity jotain... :roll: Pimeetä
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Poikkeuksellinen julkisuustemppu. :shock: Yleensä julkkikset julkistavat kuvia itsestään lähes alastomana tai ajavat itsenä kaljuksi, mutta tuohan oli kiltisti tehty. Olisipa muuten kivaa jos Alexander (tai vielä mielummin AySel) tulisi myös meidän koululle esiintymään. :vonkaus:

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Ahaa! Tiesin, että olin nähny tuon paikan joskus aikasemmin, kun oli treenit tossa parisen viikkoa sitten. Ja nyt varmistui mun epäilykset. :D Tosi avokätisesti tehty :peukku:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Vaikka täällä tuntuu jo kuumimmat Alex-tunteet haalentua (ehkä olikin jo aikakin :heh: ), niin haluan ilmoittaa, että varttuneempi väestö taitaa alkaa vasta todella lämmetä! Katselin tuon Fairytale the Movien ja Alexanderhan oli siinä oikeinkin vaikuttava! Tosi taitava muusikko ennen kaikkea :ihana: Hänellä on varmasti suuri tulevaisuus edessään. Enkä tällä tarkoita sitä, että kaveri on tammikuun Koululaisen kannessa... :uujee:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Anna_M kirjoitti:Hänellä on varmasti suuri tulevaisuus edessään.
Minusta tuntuu, että pikemminkin takana :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja greece »

Serduchka kirjoitti:
Anna_M kirjoitti:Hänellä on varmasti suuri tulevaisuus edessään.
Minusta tuntuu, että pikemminkin takana :roll:
Mä toivon sydämeni pohjasta että tästä ''sankarista'' ei tarvitsisi kuulla enää koskaan mitään, varsinkaan musiikkia, joka on mielestäni aina ollut kammottavaa kissan tapolta kuulostavaa kidutusta...Ja toi Rybakin naama on jotain kerrassaan hirveetä :eeek: en voi ymmärtää mitä jotkut siinä näkee...esim. musta liettuan Sasha Son oli paljon söpömpi :joojoo: Ja en tajua mitä toi täällä Suomessa aina toimittaa, miks se ei mee vaikka Azerbaijaniin joka anto sille 12 pistettä, Suomihan ei antanu :peukku: Joo sori kaikille jotka tykkää, ei oo tarkotus dissaa, tää oli vaan mun mielipide.. :joojoo:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

greece kirjoitti:Ja toi Rybakin naama on jotain kerrassaan hirveetä :eeek: en voi ymmärtää mitä jotkut siinä näkee...
Olen täysin samaa mieltä herran pärstästä! lol Tuokin ylempänä oleva kuva Alexanderin joulutunnelmista... Voi apua. :rofl:

Ei kuitenkaan millään pahalla! Ihan hyväntahtoisesti aina Alexanderin naamalle nauran. :peukku:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Alexander Rybak fanitusketju

Viesti Kirjoittaja jv »

Ei kaveri ainakaan ota itseään turhan vakavasti.
Vanhan koulunsa revyyn ensi-illan yllätysvieraana:
http://www.budstikka.no/sec_kultur/article279741.ece

Vastaa Viestiin