Lady Gaga

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Uijjuijuih enää 2 viikkoa . . . SITTEN . . . .oon onnelinen ihminen :) ...Aaargh en jaksa odottaa enääää.. :heh: ....

^^^tiiättekö muuten kukaan, mikä tulee olemaan GaGan hotelli? ...vois joku kertoo ni sitte voisin mennä stalkkaa ja häiriköimään sinne koko viikoks :heh: . . . Noen oikeesti :hiips: :roll: :heh:
...joo ja aion pukeutua jotenki erikoisesti tonne ...stockan lihatiskiltä varmaan löytyy jotain sopivaa päällepantavaa :joojoo: . . . .

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

riksa[ kirjoitti:^ siellä nähdään :uujee:
Jepulis! :D Voin antaa täällä etukäteen tuntomerkit itsestäni, niin saa tulla moikkaamaan jos osun silmään siellä ihmispaljoudessa. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

millaset liput ihmisillä on? ja ne, joilla on permantoliput, niin kuinka aikasin ajattelitte mennä jonottamaan? me ajateltiin jo kaverin kanssa ihan aamupäivällä mennä kattoon tilanne, riippuu tietenkin ilmasta :mrgreen: gagan vuoksi mitä vaan :kuolaus:

^ jee, mahtavaa :tuuletus:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mulla on permantolippu myös, mutta bussikuljetukseni on Areenalla perillä vasta 10 minuuttia ovien avautumisen jälkeen. En siis varmaankaan pääse tappelemaan kaikista parhaista paikoista. Onneksi on jonkin verran keikoista kokemusta, joten kyynärpäätaktiikka on hallussa! :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Chardonnay kirjoitti:Mä aion niin olla sen German hotellin ulkopuolella 24/7 ku en tyhmänä ostanu lippuja sillon ku piti
Sulla ei oo lippua? Mulla on edelleenkin se yks ylimääräinen lippu, joka nyt on Huuto.netissä myynnissä. Ylihintaa ei todellakaan ole, vaan hinta on edelleenkin 13 euroa halvempi kuin Lippupisteestä ostettuna. Huuto kestää 25.10. asti.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Tietääkö joku enemmän Hartwall Areenan keikoilla käynyt, missä siellä jonotetaan permantopaikoille? Sisällä vai ulkona? Ja kannattaako tulla tuntikausia aiemmin jonottamaan permantopaikkaa...?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ samoja mietteitä Riikan kanssa :joojoo:

AUTTAKAA :megafoni:
I'm not as think as you drunk I am

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^^Mä sanoisin että kantsii kyl mennä toosi aikasin pyörii tonne Hartwalille jos haluu päästä lähelle GaGaa :joojoo: ..Tai ainaki yleensä ihmiset on ihan hirmuaikasin jonottamas tommosille keikoille....Jos mul olis kenttälippu ni menisin varmaan just joskus sillee aamupäiväl tonne, ehkä jo aikasemminki...Vaikee kyl sanoo mitään hyvää aikaa viel ko ei tiiä millanen sää on ja kaikkee...Ja en kyl osaa sanoo että jonotetaanko sisäl vai ulkon..luulisin että ulkona tai ainaki joskus kesäsin on ollu sillee ...en kyl voi luvata ko just jos on joku miinus satatuhattatriljoonaa astetta ni voi olla että jonotetaan sisäl........

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Itelläni on semmoset istumapaikkaliput noihin molempiin (toisessa ihan lähel lavaa :surrur: ja toisessa jotku ihan vitsin kukkaset :jupinaa: ) mut ajattelin kyl tulla paikalle jo hyvissä ajoin siinäh joskus iltapäiväl/alkuillast ..

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minusta ainakin Globenissa permannolla ollut yleisö oli lähinnä noloa porukkaa, joilla oli koko ajan vain kamerat kädessä sen sijasta, että olisivat keskittyneet itse elämykseen. Mutta onhan se kiva kymmenen vuoden päästä katsella suttuisia ja tärähtäneitä kuvia, joissa on enemmän taustavaloja kuin Gagaa. :joojoo: Itse sen sijaan istumapaikaltani näin kaiken loistavasti ja minulle jäi keikasta oikeita muistoja. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Saako sinne oikeasti viedä kameroita? :raaps: Mä varmaan jätän ainakin ihan suosiolla sen kotiin, koska haluan keskittyä itse keikkaan ja jorata Gagan mukana, kun kerran permannolla ollaan! :D
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ mun tietääkseni saa viedä kameroita, mutta mulla on kyllä samanlaiset suunnitelmat kun sulla :mrgreen:
I'm not as think as you drunk I am

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^^ai :shock: mä taas luin jostain ( tais olla livenationin sivuilta) ettei saa olla mitää tallenuslaitteita eli kameraa ja vastaavia....Mitenköhän tarkkaa toi on? Eli penkooko joku ihmisten laukut läpi vai häh?..jos mul on vaik kännykkä mukan, missä on kamera, ni onnks se niinko huono juttu ottaa se mukaan?............auttaakaa tyhmää

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

greece kirjoitti:^^ai :shock: mä taas luin jostain ( tais olla livenationin sivuilta) ettei saa olla mitää tallenuslaitteita eli kameraa ja vastaavia....Mitenköhän tarkkaa toi on? Eli penkooko joku ihmisten laukut läpi vai häh?..jos mul on vaik kännykkä mukan, missä on kamera, ni onnks se niinko huono juttu ottaa se mukaan?............auttaakaa tyhmää
Kyllähän ne laukun katsoo siinä porteilla, mutta ei mulle ole ainakaan koskaan valitettu, vaikka kamera onkin ollut mukana. Tosin mitään isoa järjestelmäkameraa tuskin sallitaan.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

ainakin kaikki kaverit, jotka ovat gagan keikalla käyneet, ovat ottaneet kuviakin :) siitä päättelin.. ei kai ne säännöt voi täällä olla ihan erilaiset D: ja sit myös se, että kännyköissäkin on nykyään vaikka kuinka hyviä kameroita ja kännykkä on kuitenkin aika tärkeä olla mukana tommosessa tapahtumassa..
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Aintsu kirjoitti:^ Saako sinne oikeasti viedä kameroita? :raaps: Mä varmaan jätän ainakin ihan suosiolla sen kotiin, koska haluan keskittyä itse keikkaan ja jorata Gagan mukana, kun kerran permannolla ollaan! :D
Mä ainakin otan ihan takuuvarmasti kameran, koska millä mä muuten ottaisin kuvia Areenasta muuten, kavereista ja keikan odottelusta? (en siis todellakaan kännykkäkameralla, koska mulla on oikeakin kamera :joojoo: )
Kamera siis on ja tulee olemaan mun laukussa. Jos sillä ei saa ottaa keikan aikana kuvia, niin sitten en ota. Mutta ennen ja jälkeen keikan takuulla otan.

Eikö kukaan osaa varmuudella vastata tuohon, tapahtuuko permantopaikoille odottelu sisä- vai ulkotiloissa? :mitvit: Osais vähän varautua vaatetuksen suhteen. Joka tapauksessa oon paikalla aikaisintaan klo 16.

Edit. Laitoin Hartwall Areenan sivujen kautta kysymyksen tuosta jonottamisesta, samoin kuin vaatesäilytyksestä. Toivottavasti vastaavat.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tässä olisi Gagan esitys John Lennonin muistotapahtumassa Yoko Onon kanssa:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9ciljZn4 ... r_embedded#![/youtube]

En tiedä onko sitten Gagan esittämä biisi mahdollisesti uutta matskua, mutta ainakin kappale on todella hyvän kuuloinen. :uujee:

Ja kohta Gagan Helsingin keikat ovat! Mukava saada Gaga Suomeen, vaikka en keikalle pääsekkään. =)

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^^Eli siis voin ottaa mukaan kameran ja kännykän, ilman että siitä tulee mitään ongelmaa..?

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

greece kirjoitti:^^Eli siis voin ottaa mukaan kameran ja kännykän, ilman että siitä tulee mitään ongelmaa..?
Mitä nyt itse olen kuulut, niin siitä, että on ottanut mukaan digikamera saatika normaali kännykän kameran areena keikalle, niin ei ole tullut minkäänlaista ongelmaa. ;] Itse en ole kyllä koskaan ollut isommalla keikalla, mutta tutut ovat ja heillä on aina olleet kamerat mukana, vaikka sääntöjen mukaan valokuvaaminen olisi kielettyä. =)

(Esim. Madonnan Suomen keikkalla porukka on kyllä kuvannut ihan ilman ongelmia, vaikka kuvaaminen onkin ollut kielettyä.)

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^^Okei kiits :)......Vähän arvelinki että voi ottaa kameran mukaan, mut päätin nyt vielä varmistaa asian täällä :)

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Hartwall Areenalta tuli vastaus: :joojoo:
Areenan ulko-ovet avautuvat klo 18.30, siihen asti jonottaminen tapahtuu ulkotiloissa. Areenan käytäviltä ovet permannolle aukeavat suunnitellusti klo 19.00. Areenan sisätiloissa on vaatesäilytysmahdollisuus heti sisääntulon yhteydessä.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Eli mä, joka saavun 10 minsaa ovien avautumisen jälkeen, en välttämättä joudu ollenkaan jumittamaan ulkosalla, jos jonot vetävät hyvin. :uujee: Tosin ahdistaa hieman ajatus Areenan käytävillä patsastelemisesta ja siellä runnovista ihmisistä. :shock:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

tänään ostettiin junaliput :surrur: harmi, että keskiviikkona viimenen juna treelle lähtee puol ykstoista ja siihen ei kyllä millään ehdi. joten pakko lähtee aikasin aamulla että kaveri ehtii kokeeseen xD päätettiin mennä hallille siinä puolenpäivän aikoihin. siellä on varmasti sillon jo ihmisiä, muttei paljoo kai
I'm not as think as you drunk I am

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

PÄ-PÄ-PÄ-PÄ-PÄIVÄ ja puolikas.. päivä.. enäää jäljellä :tuuletus: :surrur: Can't wait :kups:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Lady GaGan keikalle tullut lisää lippuja myyntiin! ....Eli jos jollain halukkaalla ei vielä lippua ole niin nyt on vielä mahdollisuus saada liput
http://www.eventim.fi/cgi-bin/tickets.h ... key=435266
...Hyviä alakatsomopaikkoja on vielä jäljellä ( tai ainakin äsken oli )

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Kaverit osti tänään vasta liput just ton takia ^^ :uujee: Jee lisää seuraa gagan keikalle. Huomenna sitten se on :tuuletus:
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kuppilalaiset jonottajat, tulkaa moikkaamaan, mulla on päällä violetti-valkonen toppatakki ja seurana tyttö jolla on siniset housut ja harmaa lakki tai tommonen joku. Mulla on siniset kengät ja tummat housut : DDD hehee
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nyt alkaa jo vähän jännittää! :uujee: Kolmen tunnin päästä bussi starttaa täältä kohti Areenaa. Mulla ei ole kyllä vielä MITÄÄN hajuakaan vaatetuksesta; tuo ylikylmä sää vähän sotki suunnitelmia. :draamaa: Todennäköisesti puen vaan jotain mahdollisimman lämmintä ja mukavaa päälle, koska ei sitä tiedä miten kylmää siellä sisätiloissakin on. Mutta mut on varmaan suht helppo tunnistaa avattarenikin perusteella, jos joku kokee tarvetta tulla moikkaamaan. :mrgreen: Sitä en tiedä, kuinka fiksua seuraa oon, kun todennäköisesti oon sitten ihan täpinöissäni. :surrur: Mutta huikeaa Gagan keikkaa kaikille tänään sekä huomenna Hartwallille suuntaaville! Luvassa on varmasti unohtumaton kokemus. <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mie olen nyt koululla mut lähdössä himaan valm,istautumaan konserttiin!!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Kaikille onnekkaille, jotka pääsevät fiilistelemään Gagaa Helsingin keikoille, niin todella antoisaa keikka elämystä! :uujee:

Itsekin olen tunnelmassa mukana täällä kotona kuunellen Gagaa. :]

Vastaa Viestiin